بهترین فست فود های تبریز

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

تبریز یکی از مهم ترین و بهترین شهر های گردشگر پذیر ایران می باشد که به دلیل حضور مسافران زیاد در آن دارای اماکن تفریحی و رفاهی زیادی است. علاوه بر رستوران های مختلف شما می توانید به فست فود ها برای صرف غذاهایی مثل انواع سوخاری، پیتزا یا ساندویچ مراجعه کنید. در این مقاله به سراغ معرفی انواع فست فود های تبریز رفتیم تا بتوانید اطلاعات کامل درباره آن ها به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

#1 فست فود توسکا

یکی از بهترین فست فود های تبریز را می توانید در توسکا میل کنید چرا که امتیاز این فست فودی بالا بوده و تقریبا اکثر کسانی که به آن مراجعه کرده اند از این رستوران رضایت داشته اند. پیتزا های این فست فود تبریز طعم خوبی داشته و عده زیادی از افراد تنها برای صرف پیتزا به این رستوران مراجعه می کنند. مسافران اگر یک بار به اینجا مراجعه کرده باشند، در سفرهای بعدی خود باز هم آن را انتخاب می کنند تا برای صرف غذا های فست فودی خود در یک جای خوب و با کیفیت آن را تهیه نمایند.

سس هایی که در این فست فودی استفاده می شود خوش طعم هستند و توانسته اند تا مشتری های زیادی را جذب کنند. سرویسی دهی در زمان های شلوغ کمی با تاخیر انجام می شود ولی توسکا پرسنل خوش برخوردی دارد. فضای داخلی فست فود توسکا مدرن بوده و در یک محیط بزرگ میز و صندلی های مختلف قرار داده شده تا کسانی که تمایل به صرف غذای خود در محیط داخلی رستوران را دارند بتوانند از آن ها استفاده نمایند. بهتر است علاوه بر پیتزا، فیله سوخاری را نیز در بین سفارشات خود قرار دهید و طعم آن را بچشید چرا که امتیاز خوبی دریافت نموده است.

این بهترین فست فود تبریز در تمامی روز های هفته از ساعت 11 تا 23 مشغول به کار بوده و شما می توانید در این بازه زمانی برای استفاده از آن اقدام نمایید. شما می توانید در صورت تمایل غذای خود را بیرون از رستوران و هر جایی که تمایل داشتید ببرید یا سفارش دهید تا برایتان با پیک آورده شود. بهتر است در صورت سفر به این شهر، بعد از استفاده از غذاهای محلی یا ایرانی در بهترین رستوران های تبریز، از فست فود ها نیز استفاده کنید تا تجربه ای خوب به دست آورید.

آدرس فست فود توسکا

شما می توانید برای رسیدن به این فست فود تبریز ابتدا خود را به خیابان آفتاب برسانید و سپس در جهت غرب این خیابان ادامه دهید. کمی بعد نرسیده به شهید باکری می توانید به مقصدتان که در سمت راست شما قرار دارد وارد شوید. این مسیر از نزدیکی باکری مسافتی در حدود 100 متر دارد و تنها یک دقیقه در این مسیر در راه خواهید بود. هم چنین یک لوکیشن برایتان قرار داده شده تا از طریق آن بتوانید به آسانی خود را به فست فود توسکا برسانید.

شماره تماس فست فود توسکا تبریز: 33339303-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.04949871376433%2C%2046.35141949867726%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”885″ name=”فست فود توسکا”]

#2 فست فود مهدی هیلا

یکی دیگر از بهترین فست فود های تبریز که توانسته با طراحی خوب و فضای عالی در کنار کیفیت غذاها و نوشیدنی هایش عده زیادی را جذب کند، مهدی هیلا می باشد. مهدی هیلا را عده ای بهترین فست فود تبریز می دانند و به همین دلیل می توانید از مراجعه به آن اطمینان داشته باشید. از آن جا که این فست فودی در منظریه قرار گرفته از نظر موقعیت جغرافیایی نیز در جای خوبی قرار دارد و به همین علت توانسته عده بیشتری را به سمت خود بکشاند.

محیط داخلی این فست فود تبریز بسیار زیباست و طراحی مدرنی دارد و شما می توانید با مراجعه به آن تجربه ای متفاوت داشته باشید. این فست فودی شامل بخش کافه هم می باشد و به همین دلیل می توانید نوشیدنی یا کیک مورد علاقه خود را نیز سفارش دهید. قیمت موارد موجود در منو کمی بالاست و بهتر است قبل از مراجعه به مهدی هیلا این مورد را در نظر داشته باشید. جالب است بدانید این فست فودی آش رشته هم دارد و در صورت تمایل می توانید از آن سفارش دهید.

بهتر است در بین سفارش های خود پاستا را نیز بیفزایید چرا که طعم خوبی داشته و عده زیادی به آن امتیاز خوب داده اند. هم چنین سوخاری های این رستوران نیز خوش طعم هستند و اگر به آن ها علاقه دارید بهتر است حتما سفارش دهید. فست فود مهدی هیلا تبریز همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا 12:30 شب باز می باشد و شما می توانید در این بازه زمانی به رستوران مراجعه کنید.

آدرس فست فود مهدی هیلا

اگر به میدان منظریه برسید می توانید به راحتی تا رسیدنب ه مقصد ادامه دهید چرا که این فست فودی در نزدیکی میدان منظریه قرار دارد. کافیست در میدان به سمت جنوب رفته و بعد از عبورر از شیرینی خالقی به طرف راست و مهدی هیلا بروید. مسافت این مسیر از میدان تا مقصد در حدود 170 متر می باشد و شما تقریبا 1 دقیقه در راه خواهید بود. هم چنین یک مسیر دسترسی نیز برایتان قرار داده شده که با استفاده از آن می توانید با نقشه و به آسانی در هر جایی از تبریز که بودید به این فست فودی برسید.

شماره تماس فست فود مهدی هیلا تبریز: 34771000-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.05278382121086%2C%2046.27343006191153%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”886″ name=”فست فود مهدی هیلا”]

#3 پیتزا کمپانی

از دیگر فست فود های تبریز که امتیاز خوبی از مراجعین گرفته و شما می توانید در سفرتان به این شهر از آن استفاده نمایید، پیتزا کمپانی است. این رستوران با ارئه پیتزاهای خوش طعم و محیط داخلی زیبای خود توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید و به همین دلیل می توان گفت از مراجعه به آن پشیمان نخواهید شد. پیتزا کمپانی به عنوان یکی از بهترین فست فود های تبریز شناخته می شود و به همین علت در لیست مقاله ما نیز جای گرفته است. فضای داخلی رستوران مدرن بوده و دیزاین زیبایی دارد. بهتر است در سفر به تبریز اگر به دنبال جایی برای صرف پیتزا هستید، این محل را از دست ندهید.

البته علاوه بر پیتزا می توانید غذاهای دیگر را نیز سفارش دهید و از طعم آن ها نیز بچشید تا تجربه خوبی داشته باشید. مسافرانی که یک بار از این فست فودی استفده کرده باشند، در سفر بعدی نیز به اینجا خواهند رفت چرا که کیفیت و فضای این فست فود تبریز خوب بوده و عده زیادی را جذب می کند. پرسنل این رستوران خوش برخورد هستند و سرویس دهی نیز در سطح خوبی می باشد. پیتزا کمپانی در تمامی روز های هفته از ساعت 12:30 تا 23:45 باز می باشد تا افراد بتوانند از آن استفاده نمایند.

آدرس پیتزا کمپانی

شما می توانید ابتدا خود را به خیابان کریم خان برسانید و سپس در جهت جنوب آن ادامه دهید تا به بلوار 29 بهمن برسید. بعد از پیچیدن به سمت راست و ورود به بلوار می تونید به مقصدتان که در سمت راست قرار دارد وارد شوید. مسافت مسیر گفته شده از انتهای کریم خان تا پیتزا کمپانی تقریبا 300 متر بوده و در حدود 2 دقیقه در راه خواهید بود. اگر تمایل داشتید می توانید از لوکیشن زیر برای رسیدن به مقصد استفاده کنید تا دقیق تر و بهتر به آن برسید.

شماره تماس پیتزا کمپانی تبریز: 33845053-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.051998487150286%2C%2046.359283508562335%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”887″ name=”پیتزا کمپانی”]

#4 فست فود بارانا

از دیگر فست فود های تبریز که می توانید برای صرف پیتزا، ساندویچ یا سوخاری های مورد علاقه خود به آن مراجعه نمایید، فست فود بارانا می باشد. این فست فودی توانسته امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین فست فود های تبریز نیز شناخته می شود. موقعیت جغرافیایی بارانا خوب بوده و در نزدیکی مراکز مهمی قرار گرفته و به همین دلیل مراجعه به آن برای مسافران نیز راحت می باشد. این فست فود تبریز به دلیل کیفیت خوبی که دارد توانسته افراد مختلفی را جذب نماید و بین مردم شهر نیز شناخته شده می باشد.

رفتار کارکنان رستوران مودبانه بوده و سرویس دهی کمی با تاخیز انجام می شود. بهتر است در صورت مراجعه به این فست فودی سالاد سزار و پیتزا را از دست ندهید و در لیست سفارش های خود بیفزایید. فستف فود بارانا در تمامی روز های هفته از ساعت 8 تا 24 باز بوده تا مراجعین در این بازه زمانی بتوانند برای صرف غذای مورد علاقه خود به آن جا بروند. شما نیز بهتر است در سفر به تبریز استفاده از غذاهای این فست فودی را از دست ندهید.

آدرس فست فود بارانا

برای رسیدن به فست فود بارانا می توانید ابتدا خود را به خیابان امیرکبیر برسانید سپس در جهت شرق این خیابان ادامه دهید. در این خیابان به سمت مهر برانید تا به مجتمع پزشکی باغمیشه برسید. کمی بعد از این مجتمع پزشکی می توانید به مقصدتان که در سمت راست قرار گرفته وارد شوید. مسیر رسیدن به این فست فود تبریز از کمی بعد از سعدی مسافتی در حدود 150 متر داشته و شما می توانید با کمتر از 2 دقیقه به آن برسید. در هر جایی از تبریز بودید نیز می توانید با استفاده از لوکیشن زیر به آسانی خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس فست فود بارانا تبریز: 33333378-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.05832330637602%2C%2046.36527650712681%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”888″ name=”فست فود بارانا”]

#5 پیتزا و برگر آدرینا

از دیگر فست فود های تبریز که می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید، پیتزا و برگر آدرینا می باشد. این فست فودی امتیاز خوبی دریافت کرده و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین ها می باشد. شاید محیط آدرینا کمی کوچک باشد ولی می توانید با یک قیمت مناسب یک وعده غذایی خوب را تجربه نمایید. بهتر است در مراجعه به این رستوران پیتزا را از دست ندهید چرا که طعم خوبی داشته و امتیاز خوبی هم گرفته. پیتزا و برگر آدرینا درواق یکی از بهترین فست فود های تبریز بوده که افراد زیادی برای استفاده از آن اقدام می کنند. آدرینا همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب سرویس دهی داشته و شما می توانید در بازه زمانی گفته شده به آن مراجعه نمایید.

آدرس پیتزا و برگر آدرینا

از آن جا که این فست فود تبریز در در کنار کریمخان قرار گرفته شما می توانید ابتدا خود را به امیر کبیر برسانید و در جهت غرب آن ادامه دهید. کمی بعد به طرف چپ و به سمت خیابان سپید برانید و آن را تا اوحدی دنبال کنید. کمی بعد از اوحدی به کریمخان وارد شوید تا در نهایت به مقصدتان که در سمت چپ شما قرار گرفته وارد شوید. این مسیر مسافتی در حدود 250 متر داشته و در حدود 3 دقیقه طول می کشد تا به این فست فودی برسید. این فست فود تبریز را می توانید از طریق لوکیشن زیر هم به راحتی بیابید و با نقشه به سمت آن بروید.

شماره تماس پیتزا و برگر آدرینا تبریز: 33333100-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.05535498628792%2C%2046.36100152835656%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”889″ name=”پیتزا و برگر آدرینا”]

#6 فست فود چیترا

از دیگر فست فودهای تبریز که می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید، فست فود چیترا می باشد. این فست فودی به دلیل امتیاز خوبی که دریافت کرده می تواند قابل اطمینان باشد تا شما بتوانید برای استفاده از آن اقدام نمایید. اکثر افرادی که به چیترا مراجعه کرده اند از این فست فودی رضایت داشته اند و به همین دلیل می توان گفت از بهترین هاست. اگر به فست فود چیترا مراجعه کردید بهتر است هات داگ را نیز به فهرست سفارش های خود بیفزایید چرا که امتیاز خوبی دریافت کرده و طعم خوبی دارد.

فضای داخلی رستوران مدرن بوده و میز و صندلی های چوبی زیبایی برای مراجعین قرار داده شده است. سرویس دهی این فست فودی در روز های شلوغ کمی با تاخیر انجام می شود ولی رفتار کارکنان با مشتری ها مودبانه می باشد. فست فود چیترا در تمامی روز های هفته از ساعت 11 صبح تا 12 شب آماده سرویس دهی بوده و شما می توانید در این بازه زمانی برای مراجعه به آن اقدام نمایید.

آدرس فست فود چیترا

فست فود چیترا در نزدیکی شهریار 1 قرار گرفته و شما می توانید برای رسیدن به آن ابتدا خود را به پروین اعتصامی جنوبی برسانید و سپس در جهت جنوب شرقی آن ادامه دهید. کمی بعد از شهریار 2 و در نزدیکی شهریار 1 می توانید به مقصدتان که در سمت راست واقع شده وارد شوید. این مسیر را می توانید از طریق لوکیشن زیر به آسانی طی کنید و در هر جایی از شهر بودید با نقشه خود را به مقصد برسانید. کافیست ابتدا اینترنت و لوکیشن گوشی خود را روشن نمایید و سپس بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک کنید.

شماره تماس فست فود چیترا تبریز: 33332070-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.06005896880385%2C%2046.370235659965026%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”890″ name=”فست فود چیترا”]

#7 همبرگر شبنم

از دیگر فست فود هایی که می توانید به آن مراجعه کنید، همبرگر نسیم می باشد که به طور اختصاصی بر روی انواع ساندویچ های برگر فعالیت دارد و عده زیادی برای استفاده از آن اقدام می کنند. امتیازی که این فست فود تبریز از کاربران دریافت نموده متوسط رو به بالاست و به همین دلیل می توان گفت اکثر مراجعین از کیفیت ها رضایت داشته اند و آن را توصیه کرده اند. فضای داخلی رستوران همبرگر شبنم کوچک بوده و بهتر است قبل از مراجعه این مورد را در نظر داشته باشید. حجم ساندویچ های این رستوران خوب بوده و به راحتی سیر خواهید شد و هم چنین قیمت ها نیز در سطح خوبی قرار دارند.

در بیرون از فضای رستوران نیز میز و صندلی هایی قرار داده شده تا شما بتوانید از آن ها نیز استفاده نمایید ولی گاهی نظافت آن ها دیر می شود و ممکن است نارضایتی شما را به دنبال داشته باشد. این فست فود تبریز در تمامی روز های هفته به غیر از جمعه ها از ساعت 10 صبح تا 12 شب باز می باشد. اگر به تبریز سفر کردید بهتر است استفاده از همبرگر شبنم را از دست ندهید.

آدرس همبرگر شبنم

برای رسیدن به این فست فودی می توانید ابتدا خود را به بلوار شریعتی برسانید و سپس در جهت جنوب آن ادامه دهید. کمی بعد از شبنم و در ست در کنار بلوار شریعتی می توانید به مقصدتان وارد شوید. این مسیر از بلوار شریعتی و کمی بعد از میدان تا همبرگر شبنم مسافتی در حدود 80 متر دارد. در هر نقطه ای تبریز بودید نیز می توانید برای رسیدن به این فست فودی با استفاده از لوکیشن زیر اقدام کنید. داشتن نقشه می تواند به شما کمک کند تا بتوانید راحت تر از قبل مسیرتان را بیابید.

شماره تماس همبرگر شبنم تبریز: 33302767-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.05554792537434%2C%2046.35821670634317%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”891″ name=”همبرگر شبنم”]

سوالات متداول

مدرن ترین فست فود های تبریز کدام موارد هستند؟

مهدی هیلا، چیترا و پیتزا کمپانی.

کدام فست فودی تبریز مختص برگر است؟

همبرگر شبنم.

معروف ترین فست فود های تبریز کدام گزینه ها هستند؟

مهدی هیلا و توسکا.

کدام فست فود های تبریز بهترین پیتزا را دارند؟

فست فود های توسکا، کمپانی و آدرینا.

[html_block id=”69872″]