مراکز خرید تبریز

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مراکز خرید تبریز جزء پرطرفدارترین جاذبه های دیدنی تبریز به شمار می روند و علاوه بر ساکنین این شهر، گردشگرانی که به تبریز سفر کرده اند، برای گشت و گذار و خرید به سراغ آن ها می روند. در زمان های گذشته، بازارها و مراکز خرید تنها مغازه ها و فروشگاه هایی بودند که اجناس و محصولات به خصوصی را به فروش می رساندند. اما با پیشرفت صنعت گردشگری، شاهد افزوده شدن امکانات تفریحی و رفاهی مختلف به مراکز خرید و پاساژها هستیم که سبب گردیده اند به عنوان جاذبه گردشگری و تفریحی شناخته شوند. یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر به هر شهر، می تواند گردش و خرید در میان پاساژها و مراکز خرید می باشد که گردشگران برای خرید و گردش و به سراغ آن ها می روند. تبریز از توریست پذیرترین شهرهای زیبای ایران است و در شمال غربی کشور قرار گرفته و انواع جاذبه های دیدنی و گردشگری مختلف را در خود جای داده است. تبریز علاوه بر آن که شهری پر از جاذبه های دیدنی و شگفت انگیز باشد، شهری مدرن و بزرگ در میان کلانشهرهای ایران می باشد و به صورت سالانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی به آن سفر می کنند. در این مطلب قصد داریم به معرفی مراکز خرید تبریز که بخشی جداناپذیر از سفر هر گردشگری به این شهر می باشند، آشنا شویم؛ با لوکس ویلا همراه باشید.

بازار بزرگ تبریز

معمولا هر شهری از ایران دارای بازار سنتی می باشد که می تواند آیینه ای تمام قد از اصالت و فرهنگ آن شهر باشد و اغلب گردشگران برای گردش و خرید به سراغ آن ها می روند. بازارهای سنتی در اغلب مواقع نخستین مراکز خریدی هستند که گردشگران برای خرید و گردش به آن ها مراجعه می کنند. بازار بزرگ تبریز، بازاری سنتی و زیبا است که از فضایی کاملا سنتی و قدیمی بهره می برد و فرصت مناسبی برای گردشگران فراهم نموده تا با اصالت و فرهنگ اصیل تبریز آشنا شوند و از اجناس و کالاهایی که در حجره های این بازار برای فروش عرضه شده اند، سوغاتی و یادگاری تهیه کنند. گردشگرانی که به تبریز سفر می کنند، برای خرید سوغاتی و یادگاری بازار بزرگ تبریز را انتخاب می کنند. لذا بازار بزرگ و سنتی تبریز از معروف ترین مراکز خرید تبریز به شمار می رود و از بخش هایی همچون دالان ها، کاروانسراها و، مسجد، حمام، چندین مدرسه، 25 تیمچه، 20 راسته و سراهای مختلفی تشکیل شده است.

حجره ها و فروشگاه های این بازار تاریخی به حدود 5.500 هزار واحد می رسند و هنگامی که مشغول قدم زدن در میان حجره ها و فروشگاه ها هستید، با تنوع بالایی از اجناس و کالاها مواجه هستید و برای خرید سوغاتی و یادگاری دستتان را باز خواهند گذاشت و می توانید با هر سلیقه ای که باشید، کالای مورد نظر خود را تهیه کنید. جالب است بدانید، بازار بزرگ تبریز به عنوان بزرگترین بازار سرپوشیده در جهان در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. اگر به گشت و گذار در بازارهای سنتی علاقه مند هستید و با توجه به مساحت 1 کیلومتری آن، گردش در این بازار حدود 4 الی 5 ساعت مدت زمان نیاز دارد. از اجناس و کالاهای ارزنده ای که در بازار بزرگ تبریز به فروش می رسند، می توان فرش های با کیفیت و دستبافت، محصولات چرمی، ادویه، انواع پارچه، صنایع دستی، آجیل و غیره اشاره کرد. همانطور که ذکر شد، بازار بزرگ تبریز از مساحت زیادی برخوردار بوده و ورودی های مختلفی درخیابان های حوالی بازار برای آن در نظر گرفته شده اند.

بازارها و بازارچه های مختلفی در بازار تاریخی تبریز وجود دارند که شامل موارد زیر می شوند:

  • بازار کفاشان
  • بازار بلور فروشان
  • بازار صفی
  • بازار یمنی دور
  • بازار امیر
  • بازار شیشه گرخانه
  • بازار مظفریه
  • راسته بازار

آدرس بازار بزرگ تبریز: استان آذربایجان شرقی، تبریز، بازار بزرگ تبریز

مراکز خرید تبریز

مرکز خرید لاله پارک تبریز

انواع پاساژها و مراکز خرید لوکس در تبریز وجود دارند که از بهترین مراکز خرید تبریز به شمار می روند و علاوه بر ساکنین تبریز، گردشگران زیادی که به این شهر سفر کرده اند، در میان گردش در جاهای دیدنی تبریز برای خرید و گردش به سراغ آن ها می روند. از جمله معروف ترین و بزرگ ترین مراکز خرید تبریز، ساختمانی 6 طبقه به نام مرکز خرید لوکس لاله پارک می باشد. مرکز خرید لاله پارک تبریز دارای مساحت 21 هزار متر مربع بوده و 120 واحد و فروشگاه تجاری را در خود جای داده است. 3 طبقه از بنای پاساژ لاله پارک به پارکینگ مجموعه اختصاص یافته اند و ظرفیت حدود 1500 خودرو را دارد. این ساختمان از دو بخش تجاری – تفریحی و اقامتی تشکیل شده است. بخشی از این مرکز خرید به نام هتل 5 ستاره کیا لاله پارک شناخته می شود. مجتمع تفریحی – تجاری و اقامتی لاله پارک تبریز در سال 1391 افتتاح گردیده و از همان زمان تا به امروز همواره یکی از بهترین پاساژهای تبریز به شمار می رود. واحدها و فروشگاه های تجاری متعددی در مرکز خرید لاله پارک تبریز مشغول به فعالیت هستند که انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، شال و روسری، طلا و جواهر، لوازم خانگی، تزئینات و دکوراسیون منزل، خوراکی و غیره را به فروش می رسانند.

فروشگاه های مختلفی در این پاساژ وجود دارند که اجناس و محصولات آن ها از بهترین برندهای ترکی و جهانی همچون دیفیکتو، ال سی وایکیکی، منگو، زارا، فندی و غیره را با بهترین کیفیت عرضه می کنند و به همین جهت پاساژ لاله پارک تبریز از بهترین مراکز خرید تبریز برای برندبازان به شمار می رود. لازم به ذکر است اجناس و محصولات این پاساژ با توجه به کیفیت بالای آن ها، دارای قیمت بالایی می باشند. در کنار واحدها و فروشگاه های تجاری، انواع امکانات تفریحی و رفاهی نظیر کافه، رستوران، فودکورت، سینما، شهربازی و غیره وجود دارند که با کنار هم قرار گرفتن تمام این موارد، خرید و گردشی دلپذیر را برای گردشگران فراهم نموده اند.

مسیر دسترسی به مرکز خرید لاله پارک تبریز

مرکز خرید لاله پارک تبریز که از بهترین پاساژهای تبریز محسوب می شود، در جنوب اتوبان پاسداران واقع شده است. اگر بخواهید برای دسترسی به این مرکز خرید زیبا از خودروی شخصی استفاده نمایید، باید ابتدا خود را به بزرگراه پاسداران رسانده و به سمت میدان شهید فهمیده حرکت کنید. از ضلع جنوبی میدان، مسیر دسترسی به شهرک فرشته جنوبی رسانده تا مرکز خرید لاله پارک را در غرب این خیابان مشاهده نمایید.

شماره تماس مرکز خرید لاله پارک تبریز: 36600777-041

آدرس مرکز خرید لاله پارک تبریز: استان آذربایجان شرقی، تبریز، بزرگراه پاسداران، بعد از میدان فهمیده، جنب پارک باغمیشه

مرکز خرید اطلس تبریز

خوشبختانه مراکز خرید تبریز بسیار متنوع بوده و به هر منطقه ای در این شهر که بروید، فروشگاه ها و مراکز خرید کوچک و بزرگی را خواهید دید که برخی از آن ها جزء بزرگترین پاساژهای تبریز محسوب می شوند و گردشگران زیادی برای گردش و خرید به سراغ آن ها می روند. اگر به منطقه ولیعصر تبریز مراجعه کنید، مرکز خرید بزرگ و مجهزی به نام مرکز خرید اطلس تبریز را خواهید دید که در این منطقه قرار دارد و حدود 100 واحد و فروشگاه تجاری در آن مشغول به فعالیت هستند. مرکز خرید اطلس دارای 18 طبقه بوده که تنها 9 طبقه از آن به واحدهای تجاری اختصاص یافته و 5 طبقه به واحدهای اداری و 4 طبقه دیگر نیز پارکینگ مجموعه می باشند.

اگر به شهر زیبای تبریز سفر کرده اید و یا در این شهر ساکن هستید و به دنبال مرکز خریدی لوکس و پر تنوع هستید، مرکز خرید اطلس تبریز می تواند از بهترین گزینه های مراکز خرید تبریز برای شما به شمار رود. در کنار واحدها و فروشگاه های تجاری این مرکز خرید، انواع امکانات رفاهی وجود دارند که می توان به فودکورت، شهربازی سرپوشیده، کافی شاپ و هایپرمارکت اشاره نمود و توانسته اند با قرار گیری در کنار یکدیگر، خرید، گردش و تفریحی لذت بخش را برای گردشگران فراهم آورند.

ساعت کاری مرکز خرید اطلس تبریز: همه روزه از ساعت 10:30 صبح تا 23 شب

شماره تماس مرکز خرید اطلس تبریز: 33249470-041

آدرس مرکز خرید اطلس تبریز: استان آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان همافر غربی، میدان اطلس

مراکز خرید تبریز

مرکز خرید ستاره باران

اگر در شهر تبریز به دنبال لباس، کالای خواب، سیسمونی و هر آنچه که مادران و کودکان نیاز دارند هستید، می توانید سری به مرکز خرید ستاره باران در چهارراه نصف راه تبریز بزنید. این مرکز خرید در یک برج 14 طبقه قرار دارد که 4 طبقه از آن در اختیار واحدهای تجاری و فودکورت، 8 طبقه در اختیار واحدهای اداری قرار گرفته اند و 2 طبقه دیگر نیز به پارکینگ مجموعه اختصاص یافته اند. مادران و بانوان باردار می توانند با مراجعه به این مرکز خرید، هرآنچه را که برای خود و کودک خود می خواهند را از بهترین برندها و کیفیت ها تهیه کنند. همچنین مرکز خرید ستاره باران علاوه بر آن که تنها یک مرکز خرید با چندین واحد تجاری باشد، یک مجتمع تفریحی تجاری محسوب می شود؛ چرا که انواع امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی همچون پردیس سینمایی، فودکورت، کافی شاپ، اتاق فرار و غیره در آن وجود دارند که گردشگران می توانند علاوه بر خرید و گردش، به سراغ امکانات تفریحی هیجان انگیز آن بروند و ساعات شاد و هیجان انگیزی را در مرکز خرید ستاره باران تجربه نمایند.

جالب است بدانید یکی از طبقات تجاری پاساژ ستاره باران، به نام طبقه مادر و کودک شناخته می شود و در آن انواع لباس های زیبا و رنگارنگ برای نوزادان، سیسمونی های زیبا و با کیفیت و آتلیه عکاسی مادر و کودک وجود دارند. تمام این امکانات در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و یکی از بهترین پاساژهای تبریز را به وجود آورده اند. طبقه زیر همکف مجتمع تجاری ستاره باران به هایپرمارکت مجموعه اختصاص داشته و در آن انواع محصولات خوراکی و هر آنچه که نیاز روزانه باشد، وجود دارند و ساکنین این شهر برای خریدهای روزانه خود به سراغ هایپرمارکت این مرکز خرید می روند. همانطور که گفته شد، طبقه ای از این مرکز خرید بزرگ در اختیار فودکورت قرار داشته و گردشگران می توانند با مراجعه به این بخش از مجموعه، غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و در محیطی زیبا و دلنشین میل کنند.

مسیر دسترسی به مرکز خرید ستاره باران

مرکز خرید ستاره باران که از بهترین مراکز خرید تبریز به شمار می رود، در چهارراه نصف راه قرار گرفته است. در صورتی که این مجتمع تجاری را از میان تمام مراکز خرید لوکس تبریز انتخاب کرده اید و قصد دارید با خودروی شخصی خود به سراغ آن بروید، می توانید ابتدا خود را به بلوار 22 بهمن برسانید. این مرکز خرید در میان حد فاصل میدان جهاد و خیابان علامه امینی قرار دارد.

ساعت کاری مرکز خرید ستاره باران: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب

شماره تماس مرکز خرید ستاره باران: 34410441-041

آدرس مرکز خرید ستاره باران: استان آذربایجان شرقی، تبریز، بلوار 22 بهمن، میدان جهاد

مرکز خرید برج بلور تبریز

تبریز شهری مدرن، زیبا و پر از جاذبه های دیدنی و گردشگری است که در استان آذربایجان شرقی واقع شده شده و انواع جاذبه های گردشگری را در خود جای داده است. مراکز خرید تبریز جزء جاهای دیدنی تبریز به شمار می روند و انواع مختلفی از آن ها در این شهر وجود دارند که گردشگران برای خرید، تفریح و گردش به آن ها مراجعه می کنند. در این بخش می خواهیم با یکی از بزرگترین مرکز خرید تبریز به نام مرکز خرید برج بلور تبریز آشنا شویم. این مرکز خرید در برجی 25 طبقه قرار داشته که این برج جزء بلندرترین برج های تبریز محسوب می شود. تنها 3 طبقه از برج بلور به طبقات تجاری اختصاص داشته و طبقه بالای آن نیز در اختیار رستوران گردان و فودکورت مجموعه قرار گرفته است و از امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید برج بلور به شمار می روند.

حتی برخی از گردشگران تنها برای استفاده از فودکورت و رستوران گردان برج بلور راهی این مجتمع تجاری می شوند. برج بلور جزء مراکز خرید لوکس تبریز شمرده می شود و اجناس و محصولاتی که در واحدهای تجاری آن به فروش می رسند، دارای قیمت های بالایی می باشند و بهتر است برای خرید در این مجتمع تجاری، با جیبی پر از پول قدم بردارید. در واحدها و فروشگاه های تجاری مرکز خرید برج بلور، انواع لباس ها، شال و روسری، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره به فروش می رسند.

ساعت کاری مرکز خرید برج بلور: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 22 شب و جمعه ها از ساعت 11 ظهر تا 22 شب

شماره تماس مرکز خرید برج بلور: 33350405-041

آدرس مرکز خرید برج بلور: استان آذربایجان شرقی، تبریز، چهارراه آبرسان، فلکه دانشگاه

مراکز خرید تبریز

مرکز خرید جواهر تبریز

ساختمان ها و برج های مختلفی در خیابان های اصلی شهر تبریز وجود دارند که بسیاری از آن ها جزء بهترین مراکز خرید تبریز شمرده می شوند و انواع اجناس و محصولات مختلف در واحدها و فروشگاه های تجاری آن ها به فروش می رسند. ساختمان این مرکز خرید از نمای بسیار زیبا و تماشایی بهره می برد و از آنجایی که به صورت پل روی دو بلوار استاد شهریار و 22 بهمن و همچنین رودخانه میدان چای قرار گرفته است، آن را به عنوان نخستین پل پاساژ ایران می شناسند. همانطور که از نام این مرکز خرید مشخص است، مرکز خرید جواهر تبریز به عنوان بزرگترین مرکز خرید طلا و جواهر تبریز شناخته می شود. اما علاوه بر طلا و جواهرات مختلف، واحدهای تجاری دیگری نیز در این مجتمع وجود دارند که در زمینه های فروش انواع لباس، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره مشغول هستند.

از همین رو از زیباترین و منحصر به فردترین پاساژهای تبریز به شمار می رود و گردشگران زیادی برای خرید و گردش به سراغ آن می روند. علاوه بر واحدها و فروشگاه های تجاری مختلف، امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی نظیر شهربازی سرپوشیده، رستوران، کافی شاپ، هایپرمارکت و غیره در مرکز خرید جواهر تبریز وجود دارند و بر محبوبیت این مرکز خرید افزوده اند. معمولا مراکز خریدی که انواع جاذبه های تفریحی و رفاهی در آن وجود داشته باشند، نسبت به دیگر مراکز خرید که تنها واحدهای تجاری و مغازه ها در آن قرار دارند، از محبوبیت بیشتری برخوردارند و گردشگران بیشتری به سراغ آن ها می روند.

ساعت کاری مرکز خرید جواهر تبریز: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 21 شب

آدرس مرکز خرید جواهر تبریز: استان آذربایجان شرقی، تبریز، آبرسان، ابتدای بلوار استاد شهریار، مقابل دانشگاه تبریز

مرکز خرید والمان

یکی از مراکز خرید تبریز در ضلع غربی خیابان شریعتی قرار گرفته و مرکز خریدی دو طبقه می باشد و حدود 400 واحد و فروشگاه تجاری در آن وجود دارند. این مرکز خرید با نام مرکز خرید والمان شناخته شده و به عنوان بازار زیرزمینی محسوب می شود و جزء بزرگترین بازارهای تبریز به شمار می رود. انواع محصولات و اجناس همچون لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می شوند و از بهترین بازارهای تبریز برای گردش و خرید بانوان به شمار می رود. جالب است بدانید یک هایپرمارکت مجهز در محیطی به مساحت 6 هزار متر مربع قرار داشته و علاوه بر گردشگران، ساکنین تبریز هم برای خرید مایحتاج روزانه خود به سراغ هایپر مارکت مرکز خرید والمان می روند. امکانات رفاهی بسیار متنوع و مناسبی در این مرکز خرید وجود دارند که بر محبوبیت آن افزوده اند که شامل رستوران، کافی شاپ، کافی نت، پارکینگ طبقاتی و سرویس بهداشتی می شوند.

ساعت کاری مرکز خرید والمان: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب

شماره تماس مرکز خرید والمان: 35530567-041

آدرس مرکز خرید والمان: استان آذربایجان شرقی، تبریز، ضلع غربی خیابان شریعتی

مراکز خرید تبریز

مرکز خرید رویال تبریز

مرکز خرید رویال تبریز در ساختمانی 5 طبقه قرار داشته که 3 طبقه از آن در اختیار واحدهای تجاری، 1 طبقه شهربازی و 1 طبقه دیگر نیز در اختیار پارکینگ مجموعه قرار گرفته است. در سالیان گذشته، مراکز خرید تنها بازارها و پاساژهایی بودند که انواع واحدها و فروشگاه های تجاری را شامل می شدند؛ اما امروزه هنگامی که نام مرکز خرید را می شنویم، می دانیم که انواع امکانات رفاهی و تفریحی در آن وجود دارند و اگر بخواهیم برای خرید و گردش به سراغ آن ها برویم، می دانیم که یک روز هیجان انگیز و گردشگری را برای خود رقم خواهیم زد. مرکز خرید رویال تبریز از مراکز خرید لوکس تبریز شمرده می شود و گردشگران و ساکنین تبریز برای خرید و گردش به سراغ آن می روند. یک شهربازی در این مرکز خرید وجود دارد که انواع امکانات و بازی های سرگرم کننده و هیجان انگیز را شامل می شود و در کنار آن نیز یک سالن بولینگ قرار گرفته که جزء امکانات تفریحی مرکز خرید رویال به شمار می روند.

یکی از طبقات پاساژ رویال تبریز به فودکورت مجموعه اختصاص یافته و گردشگران می توانند پس از خرید و گردشی حسابی در این مرکز خرید به سراغ فودکورت مجموعه بروند و غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و در محیطی زیبا و تمیز میل کنند. تمام امکانات رفاهی و تفریحی مختلف در این مرکز خرید در کنار هم جمع شده اند و توانسته اند پاساژ رویال را به یکی از بهترین پاساژهای تبریز تبدیل سازند و گردشگران زیادی را برای خرید و گردش به سمت خود جذب کند.

چگونه خود را به مرکز خرید رویال تبریز برسانیم؟

مرکز خرید رویال تبریز که از بهترین مراکز خرید تبریز به شمار می رود، در ضلع جنوب شرقی میدان جهاد واقع شده است. اگر می خواهید برای خرید و گردش به سراغ این مرکز خرید بروید، بایستی خود را به میدان جهاد یا میدان نصف راه برسانید و به سمت ضلع جنوب شرقی میدان حرکت کنید تا این مرکز خرید را مقابل خود مشاهده کنید.

ساعت کاری مرکز خرید وریال تبریز: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب

شماره تماس مرکز خرید رویال تبریز: 34394096-041

آدرس مرکز خرید رویال تبریز: استان آذربایجان شرقی، تبریز، ضلع جنوب شرقی میدان جهاد یا میدان نصف راه

مرکز خرید برج شهر

سازه ای بلند قامت و استوانه ای در بلوار 22 بهمن شهر تبریز وجود دارد که با نام مرکز خرید برج شهر شناخته می شود. این مرکز خرید از سبک معماری مارپیچ بهره برده و به همین دلیل از منحصر به فردترین پاساژهای تبریز به شمار می رود. بدین صورت که هنگامی که در حال گردش در میان این مرکز خرید هستید، به صورت مارپیچ به سمت بالا حرکت خواهید کرد. شهر تبریز انواع مراکز خرید لوکس و مدرن را در خود جای داده که از بهترین جاذبه های گردشگری تبریز شمرده می شوند. برج شهر دارای 14 طبقه بوده و انواع محصولات و اجناس با قیمت های مناسب را در خود جای داده و اگر قصد خرید داشته باشید و به سراغ مرکز خرید برج شهر بروید، دست خالی از آن خارج نخواهید شد. اگر به دنبال مراکز خرید ارزان تبریز هستید، مرکز خرید برج شهر می تواند انتخاب مناسبی برای شما محسوب شود.

در واحدها و فروشگاه های تجاری این مرکز خرید انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و غیره به فروش می رسند. همچنین کافی شاپ و رستوران نیز در مرکز خرید برج شهر تبریز وجود دارند که از امکانات رفاهی آن محسوب می شوند و می توانید پس از گردش و خریدی حسابی، سری به یکی از آن ها بزنید و خود را به یک میان وعده دلچسب یا وعده غذایی خوش طعم دعوت کنید. برج شهر نه تنها مرکز خرید مدرن و تکمیل در میان مراکز خرید تبریز شمرده می شود، بلکه یکی از بهترین مجتمع های تجاری تفریحی تبریز به حساب آمده و یک شهربازی هیجان انگیز برای کودکان در آن وجود داشته که کودکان می توانند با مراجعه به آن، لحظات شاد و مفرحی را تجربه نمایند.

ساعت کاری مرکز خرید برج شهر: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 22:30 شب

شماره تماس مرکز خرید برج شهر: 4795156-0912

آدرس مرکز خرید برج شهر: استان آذربایجان شرقی، تبریز، بلوار 22 بهمن

مراکز خرید تبریز

پیاده راه تربیت

در این بخش از مطلب قصد داریم با یکی از متفاوت ترین بازارهای تبریز که پیاده راه تربیت نام دارد، آشنا شویم. بازار پیاده راه تربیت تبریز از بهترین و پرطرفدارترین بازارهای تبریز است که در یکی از معروف ترین خیابان های این شهر واقع شده است. این بازار درواقع به گونه ای است که تمام مغازه ها و فروشگاه های تجاری آن در خیابان تربیت تبریز قرار گرفته اند. گردشگرانی که به سراغ گردش در بازار پیاده راه تربیت می روند، علاوه بر آن که می توانند از مغازه های این بازار دیدن کنند، همچنین می توانند از قدم زدن و پیاده روی در این خیابان سنگ فرش شده نیز لذت ببرند. در واقع پیاده راه تجاری تربیت بخشی از مسیر جاده ابریشم بوده و امروزه با وجود مغازه های رنگارنگی که در آن افتتاح شده اند، می توان آن را از بهترین مراکز خرید تبریز به شمار آورد. در دو طرف خیابان مغازه ها قرار دارند که انواع اجناس و محصولات خود را پشت ویترین های خود قرار داده اند و تصاویر بسیار جالب توجهی را پدید آورده اند. هنگامی که در این پیاده راه در حال قدم زدن هستید و به تماشای ویترین مغازه ها مشغول شده اید، رایحه های دلنشینی از انواع غذاهای ایرانی همچون آبگوشت و کباب به مشامتان می رسد و شما را مجاب می سازد، خود را به یک وعده غذایی دلچسب در یکی از رستوران های پیاده راه تربیت میهمان کنید.

در میان این خیابان سنگ فرش شده هیچ گونه وسیله نقلیه عمومی اجازه تردد نداشته و به همین جهت، گردشگران می توانند با خیالی راحت در میان خیابان قدم بزنند. همچنین در قسمت میانی پیاده راه تربیت باغچه هایی قرار دارند که انواع گل های رنگارنگ در آن ها دیده می شوند و بر زیبایی و دلنشینی این بازار افزوده اند. جالب است بدانید این خیابان در دوران قاجار و به دستور شهردار وقت تبریز، آقای محمدعلی خان تبریزی، ساخته شده و تا به امروز یکی از مهمترین خیابان های تبریز محسوب می شود.

ساعت کاری بازار پیاده راه تربیت: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 22 شب

آدرس پیاده راه تربیت: استان آذربایجان شرقی، تبریز، نرسیده به میدان ساعت

مرکز خرید رشدیه

هنگامی که در بلوار گلدیس در حال قدم زدن هستید، ساختمانی هرمی شکل را در مقابل خود مشاهده خواهید کرد که با تماشای آن یک لحظه شاید تصور کنید در حال قدم زدن در مصر می باشد. این ساختمان که از طراحی و معماری بی نظیر و منحصر به فردی بهره می برد، یکی از بهترین مراکز خرید تبریز را در خود جای داده و جزء مراکز خرید ارزان تبریز شناخته می شود. حدود 250 واحد و فروشگاه تجاری در مرکز خرید رشدیه وجود دارند که انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، عطر و ادکلن، شال و روسری، زیورآلات و بدلیجات و غیره در آن ها با بهترین قیمت ها به فروش می رسند. نمای بیرونی مرکز خرید رشدیه به صورت اهرام ثلاثه مصر بوده و از جنس شیشه می باشد و در میان تمام ساختمان های اطراف خود چهره ای متمایز دارد. افزون بر تمام واحدها و فروشگاه های تجاری این مرکز خرید، انواع امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی از جمله رستوران، کافی شاپ، شهربازی و غیره در مرکز خرید رشدیه وجود دارند که لذت گردش و خرید را برای گردشگران دو چندان نموده است.

پاساژ رشدیه تبریز از آن دسته مراکز خریدی است که حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، اجناس و محصولات با کیفیت و قیمت مناسب آن را مشاهده کنید، بی توجه و دست خالی از آن بیرون نمی روید. در واقع این مرکز خرید از بهترین پاساژهای تبریز برای بانوان به شمار می رود و اغلب برای خرید لباس های مجلسی به سراغ آن می روند. با توجه به قیمت مناسب اجناس و محصولات و امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی که در مرکز خرید رشدیه وجود دارند، آن را فراموش نکنید و حتما سری به آن بزنید.

مسیر دسترسی به مرکز خرید رشدیه

مرکز خرید رشدیه که از بهترین و ارزان ترین مراکز خرید تبریز محسوب می شود، برای رسیدن به آن بایستی ابتدا خود را به شهرک رشدیه برسانید. وارد بلوار بهارستان شده و به سمت بلوار کوهستان حرکت کنید و مسیر خود را در این بوستان ادامه دهید. مرکز خرید رشدیه میان بلوار کوهستان و بلوار بهارستان و نزدیک به میدان شهید فهمیده واقع شده است و به راحتی می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

ساعت کاری مرکز خرید رشدیه: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب

شماره تماس مرکز خرید رشدیه: 36682062-041

آدرس مرکز خرید رشدیه: استان آذربایجان شرقی، تبریز، شهرک رشدیه، میدان شهید فهمیده

مراکز خرید تبریز

پیاده راه شهریار

شهر زیبای تبریز انواع جاذبه های گردشگری و دیدنی مختلف را در خود جای داده که مراکز خرید و بازارهای تبریز جزء آن ها می باشند. از جمله جذاب ترین بازارهای تبریز که در فلکه بزرگ ولیعصر قرار گرفته است، پیاده راه شهریار می باشد. فلکه بزرگ ولیعصر که این بازار زیبا و پر طرفدار را در خود جای داده، از شلوغ ترین خیابان های تبریز به شمار می رود که اگر هر زمانی به سراغ آن بروید، شور و هیجان و سرزندگی را در آن احساس می کنید. پیاده راه شهریار نیز همانند پیاده راه تربیت، انواع مغازه ها و فروشگاه ها را در خود قرار داده و از متنوع ترین بازارها و مراکز خرید تبریز شمرده می شود. از بهترین ویژگی های این پیاده، مبلمان شهری آن می باشد که در میان آن قرار گرفته اند و گردشگران می توانند بر روی آن ها بنشینند و از فضای اطراف خود لذت ببرند. گردشگرانی که در این پیاده راه مشغول خرید و گردش هستند، بعد از مدتی احساس خستگی می کنند و وجود این مبلمان شهری توانسته اند این امکان را برای گردشگران فراهم سازند تا بتوانند با نشستن بر روی آن ها، رفع خستگی کنند. همچنین آب نمای بسیار زیبایی در میان این بازار پیاده راه وجود دارد که بر زیبایی محیط اطراف خود افزوده است. اگر به شهر زیبای تبریز سفر کرده اید، به جرئت می توان گفت یکی از بهترین گردش های شما در میان پیاده راه های تبریز می باشد.

ساعت کاری فروشگاه های پیاده راه شهریار: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 22 شب

آدرس پیاده راه شهریار: استان آذربایجان شرقی، تبریز، شهرک ولیعصر، فلکه بزرگ ولیعصر

مجتمع تجاری پردیس

در پیاده راه تربیت تبریز، مرکز خریدی به نام مجتمع تجاری پردیس وواقع شده که آن هم جزء مراکز خرید تبریز به شمار می رود و از آنجایی که در پیاده راه تربیت قرار گرفته، گردشگران زیادی به بازدید از آن اقدام می کنند و در میان شلوغ ترین مراکز خرید تبریز دسته بندی شده است. این مرکز خرید 3 طبقه داشته و حدود 155 واحد و فروشگاه تجاری در آن جای گرفته اند که هر کدام از آن ها به فروش محصولات و اجناس مختلفی مشغول هستند. اما بیشتر واحدهای تجاری مرکز خرید پردیس در زمینه فروش انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه مشغول به فعالیت می باشند. پس اگر در میان مراکز خرید تبریز به دنبال مرکز خریدی هستید که بتوانید انواع پوشاک زیبا و با کیفیت را در آن مشاهده کنید، می توانید به سراغ مجتمع تجاری پردیس تبریز بروید. اما فروشگاه های دیگری نیز در این پاساژ قرار دارند که به فروش اجناس و محصولات متنوع دیگری فعالیت دارند. برای پاساژ پردیس تبریز 3 درب ورودی در نظر گرفته شده تا گردشگران بتوانند از هر سمتی که قرار دارند، به راحتی وارد پاساژ شوند.

ساعت کاری مجتمع تجاری پردیس: شنبه تا چهارشنبه: از ساعت 10 صبح تا 21:30 شب و روزهای جمعه از ساعت 10:30 صبح تا 14:30 بعد از ظهر

شماره تماس مجتمع تجاری پردیس: 35533186-041

آدرس مجتمع تجاری پردیس: استان آذربایجان شرقی، تبریز، سنگ فرش تربیت

مراکز خرید تبریز

مرکز خرید میلاد نور تبریز

مرکز خریدی به نام مرکز خرید میلاد نور در شهر تبریز وجود دارد که جزء مراکز خرید لوکس تبریز به شمار می رود. میلاد نور تبریز به صورت مرکز خرید زیرزمینی بوده و زیر فلکه بزرگ ولیعصر واقع شده است. اگر در میان مراکز خرید تبریز به دنبال مرکز خرید لوکس و مدرن هستید، پاساژ میلاد نور تبریز می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در فروشگاه ها و واحدهای تجاری این مرکز خرید، انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، انواع کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، تزئینات و دکوراسیون منزل، لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، زیورآلات و جواهرات، صنایع دستی و غیره به فروش می رسند. با توجه به تنوع محصولات و اجناسی که در مرکز خرید میلاد نور تبریز به فروش می رسند، بسیاری از گردشگران و ساکنین تبریز برای خرید محصولات و اجناس و مورد نظر خود به سراغ این پاساژ زیر زمینی می آیند.

همچنین قیمت محصولات و اجناس نیز مقرون به صرفه بوده و اگر قصد خرید داشته باشید، دست خالی از آن بیرون نمی آیید و می توانید خریدی لذت بخش را در آن تجربه نمایید. جالب است بدانید مرکز خرید میلاد نور تبریز دارای 3 طبقه بوده که تنها 1 طبقه از آن به فروشگاه های تجاری اختصاص یافته و 2 طبقه دیگر آن در اختیار پارکینگ مجموعه قرار گرفته است و گردشگران می توانند با خیالی راحت ماشین خود را در پارکینگ مجموعه که حدود 350 خودرو را می تواند در خود جای دهد، پارک نمایند. شکم گردی معمولا یکی از بخش های همراه با خرید و گردش در مراکز خرید می باشد و می توانید آن را در کافه و رستوران های این مرکز خرید تجربه کنید و از خرید و گردش خود در مرکز خرید میلاد نور تبریز لذت ببرید.

چگونه خود را به مرکز خرید میلاد نور تبریز برسانیم؟

همانطور که گفته شد، مرکز خرید میلاد نور تبریز که از پاساژهای لوکس تبریز به شمار می رود، در محدوده فلکه بزرگ ولیعصر تبریز قرار گرفته است. برای این منظور هر کجای تبریز قرار داشته باشید، بایستی خود را به منطقه ولیعصر تبریز برسانید. سپس وارد خیابان مخابرات شده تا بتوانید به سمت فلکه ولیعصر حرکت کنید و به میلاد نور برسید.

ساعت کاری مرکز خرید میلاد نور تبریز: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب

آدرس مرکز خرید میلاد نور تبریز: استان آذربایجان شرقی، تبریز، فلکه بزرگ ولیعصر

سوالات متداول

جدیدترین مراکز خرید تبریز را نام ببرید؟

مرکز خرید ستاراه باران و مرکز خرید المان جزء جدیدترین مراکز خرید تبریز به شمار می آیند.

ارزان ترین مراکز خرید تبریز کدام اند؟

مرکز خرید برج شهر و مرکز خرید رشدیه از ارزان ترین مراکز خرید تبریز به حساب می آیند.

مراکز خرید لوکس تبریز کدام اند؟

از لوکس ترین مراکز خرید تبریز می توان به مرکز خرید میلادنور تبریز، مرکز خرید لاله پارک و مرکز خرید ستاره باران اشاره نمود.

قدیمی ترین مرکز خرید تبریز کدام است؟

بازار بزرگ تبریز به عنوان قدیمی ترین مرکز خرید تبریز شناخته می شود که قدمت آن به اواخر دوران زندیه و قاجار می رسد.


[html_block id=”66061″]