بهترین رستوران های تبریز

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

پایتخت تاریخی ایران که در شمال غربی واقع شده و دارای آب و هوایی کوهستانی و مناطق سرسبز می باشد، تبریز بوده و توانسته همه ساله عده زیادی از گردشگران را به خود جذب نماید تا برای تماشای جاذبه های گردشگری رهسپار شوند. در این شهر انواع رستوران ها وجود دارد که از لوکس ترین تا ساده ترین همگی پذیرای افراد زیادی هستند. ما در این مقاله به سراغ بهترین رستوران های تبریز رفتیم تا بتوانید با اطلاعات کامل درباره آن ها در هنگام ورود به شهر برای صرف غذا به بهترین مکان مراجعه نمایید.

#1 رستوران سنتی برکه

یکی از بهترین رستوران سنتی تبریز که در کمربندی سردرود قرار گرفته، رستوران سنتی برکه می باشد. فضای داخلی این رستوران بسیار دل نشین بوده و طراحی سنتی آن در کنار درختان و پوشش گیاهی بی نظیر موجود در اطراف مکان های ساخته شده برای صرف غذا، سبب شده تا در یک محیط بی نظیر غذای خود را صرف نمایید. کیفیت غذا ها بسیار خوب بوده و قیمت ها نیز در مقاسیه با رستوران های هم تراز در سطح خوبی قرار دارند. سرویس دهی در رستوران سنتی برکه به عنوان یکی از نقاط مثبت رستوران شمرده می شود و برخورد پرسنل نیز بسیار عالی می باشد.

در لیست سفارشات خود حتما آبگوشت و کوفته تبریزی را اضافه کنید چرا که با توجه به امتیاز ثبت شده کاربران این دو نوع غذا توانسته اند نظر مشتری ها را به خود جذب نمایند. لازم به ذکر است سوپ و سالاد به صورت رایگان سرو می شود. این رستوران مانند یک باغ زیبا با یک رودخانه و برکه در وسط بوده و توانسته تمامی افرادی که به آن مراجعه می کنند را شگفت زده نماید. اگر قصد دارید به تبریز سفر کنید این رستوران را به هیچ وجه از دست ندهید. رستوران برکه یک وبسایت رسمی نیز برای رزرو یا انتخاب هر چه خواستید داراست و می توانید در صورت لزوم به این سایت که به نام خودشان می باشد مراجعه نمایید.

برکه از بهترین باغ رستوران های تبریز است، در تمامی روز های هفته از ساعت 12 ظهر تا 11 شب آماده سرویس دهی بوده و شما می توانید برای صرف وعده غذایی خود در این بازه زمانی به رستوران برکه بروید. منوی رستوران متنوع بوده و خوش مزه ترین غذا ها را برای مشکل پسند ها دارد. هم چنین یک پارکینگ در جلوی رستوران وجود دارد که افراد برای پارک کردن خودروی خود می توانند از آن استفاده نمایند تا با خیال راحت برای صرف غذا اقدام نمایند.

آدرس رستوران سنتی برکه

از بدو ورود به تبریز یک مسیر 20.3 کیلومتری پیش روی شماست که می توانید برای استفاده از آن از مسیر کمربندی سردرود استفاده نمایید. بدین منظور ابتدا به بلوار آزادگان رفته و در ادامه این بلوار به طرف خیابان دوم نظام پزشکی بروید. پس از دنبال کردن این خیابان به بزرگراه تبریز-مرند خواهید رسید که با ادامه دادن آن وارد مسیر 21 به سوی کمربندی سردرود خواهید رفت و باید تا رسیدن به مقصد این مسیر را ادامه دهید.

راه گفته شده زمانی در حدود 23 دقیقه بدون ترافیک است و می توانید برای رسیدن به رستوران سنتی برکه از آن استفاده نمایید. هم چنین در زیر یک لوکیشن از رستوران تبریز برایتان قرار داده شده که می توانید در هر نقطه از تبریز بودید برای رسیدن به این رستوران سنتی تبریز از آن استفاده نمایید تا به راحتی به مقصدتان برسید.

شماره تماس رستوران سنتی برکه تبریز: 34209516-041

[widgetkit id=”222″ name=”رستوران سنتی برکه”]

#2 رستوران جلالی

رستوران جلالی که در محله ولیعصر قرار گرفته توانسته امتیاز متوسطی از کاربران دریافت نماید و این امتیاز سبب شده تا به عنوان یکی از گزینه های فهرست بهترین رستوران های تبریز قرار بگیرد. رستوران در طبقه سیزدهم برج تجاری رشیدیه قرار دارد و یکی از دلایلی که سبب شده تا مردم زیادی به این مکان برای صرف غذا مراجعه نمایند قرار گرفتن در همین مرکز خرید می باشد.

سرویس دهی در این رستوران در سطح مناسبیست و برخورد پرسنل با مشتریان مناسب بوده و این افراد آموزش های لازم برای این کار را دیده اند که یکی از دلایل امتیاز بالای این رستوران همین موضوع می باشد. قیمت ها نیز با توجه به کیفیت آن ها مناسب است و می توانید با خیال راحت هر چه خواستید از منو سفارش دهید. چند نوع سوپ در منو وجود دارد که در صورت تمایل حتما سوپ ترکیه ای را امتحان نمایید.

کیفیت غذا ها با توجه به آن چه مشتری ها عنوان کرده اند در سطح قابل قبولی بوده و در یک مکان ساکت و تمیز می توانید غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. رستوران جلالی سردرود در تمامی روز های هفته از ساعت 8:30 صبح تا 23 باز بوده و در این بازه زمانی می توانید برای صرف غذا به رستوران مراجعه نمایید. برای پارک ماشین نیز جای نگرانی وجود ندارد چرا که این رستوران در یک ساختمان تجاری قرار گرفته و بخشی از آن به عنوان پارکینگ می باشد.

آدرس رستوران جلالی

یکی از مسیر هایی که می توانید برای رسیدن به رستوران تبریز از آن استفاده نمایید، مسیر چای کنار می باشد. بدین منظور ابتدا به چای کنار به سمت بلوار ولیعصر وارد شوید و سپس این بلوار را تا رسیدن به مقصدتان که در خیابان پارک واقع شده ترک نکنید. لازم به ذکر است یک لوکیشن برایتان قرار داده ایم تا بتوانید از طریق آن به یکی از بهترین رستوران های تبریز یعنی رستوران جلالی سردرود برسید. فراموش نکنید مسیر گفته شده تنها یکی از راه هایی است که در هنگام ورود به تبریز می توانید از آن استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران جلالی تبریز: 36661111-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.06402590966862%2C%2046.3515206883043%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”223″ name=”رستوران جلالی”]

#3 رستوران چلوکبابی حاج علی بازار

این رستوران یکی از بهترین رستوران هایی است که در سفر به تبریز می توانید از آن استفاده نمایید. اکثر افراد ساکن در تبریز نیز با این رستوران آشنایی دارند و آن را به افراد زیادی توصیه می کنند. این رستوران سنتی تبریز توانسته امتیاز بالایی را از مراجعین دریافت نماید که به معنای این است که اکثر کسانی که به آن مراجعه کرده اند رضایت داشته اند. چلوکبابی حاج علی توانسته با ارائه غذاهای با کیفیت و طعم بی نظیرشان معروف شود و به همین دلیل مسافرانی که یک بار به آن مراجعه کرده باشند در سفرهای بعدی نیز برای استفاده از آن اقدام می کنند.

به دلیل قرار گرفتن این رستوران در بازار بزرگ تبریز قرار دارد و به همین دلیل در بین بازاری ها نیز به شهرت رسیده است و عده زیادی آن را می شناسند. از آن جا که نام این رستوران همانند یک رستوران دیگر می باشد، بهتر است ابتدا این رستوران را به طور دقیق بیابید سپس اقدام به رفتن نمایید. بهتر است در صورتی که تمایل دارید به این رستوران مراجعه کنید از قبل ساعت باز بودن رستوران را در نظر بگیرید. این رستوران در تمامی روز های هفته به جز آخر هفته ها از ساعت 12:30 تا 17 باز می باشد.

آدرس رستوران چلوکبابی حاج علی بازار

اگر می خواهید به این رستوران چلوکبابی تبریز بروید بهتر است ابتدا خود را به خیابان مطهری برسانید و سپس در جهت شمال این خیابان ادامه دهید. بعد از رسیدن به بازرگانی قلی نواز به سمت راست بپیچید و دباغخانه را ادامه دهید تا به لوازم پینار زمانی برسید. با ادامه دادن مسیر دباغخانه می توانید در نهایت به رستوران چلوکبابی حاج علی بازار برسید که بعد از مسجد امیرالمومنین قرار گرفته است. یک لوکیشن نیز در ادامه برایتان قرار گرفته تا به وسیله آن بتوانید به آسانی به مقصد برسید.

شماره تماس رستوران چلوکبابی حاج علی بازار تبریز: 35245553-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.08206481272733%2C%2046.29338980366172%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”870″ name=”رستوران چلوکبابی حاج علی بازار”]

#4 کافه رستوران رهبری

یکی از بهترین کافه رستوران های تبریز که می توانید به آن مراجعه نمایید، کافه رستوران رهبری می باشد. این کافه رستوران به دلیل دارا بودن محیطی بسیار زیبا با نور مناسب توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید. دیزاین این بهترین کافه رستوران تبریز بسیار زیبا بوده و به همین دلیل توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید. اگر تمایل دارید به یک جای دنج و زیبا برای صرف غذا بروید بهتر است این کافه رستوران را انتخاب نمایید.

بسیاری از افراد که به دنبال یک محیط آرامش بخش هستند می توانند از این کافه رستورا زیبا استفاده کنند و در کنار موزیک های آرام آن از فضای چوبی و دلپذیر کافه استفاده نمایند. پرسنل این رستوران رفتار خوبی با مراجعین دارند و کیفیت غذاها در سطح خوبی قرار دارد. این کافه رستوران تبریز در تمامی روز های هفته از ساعت 10:30 تا 23:30 باز بوده و شما می توانید در این بازه زمانی به آن مراجعه نمایید. اگر به تبریز سفر کردید بهتر است استفاده از این کافه رستوران را از دست ندهید.

آدرس کافه رستوران رهبری

از آن جا که این کافه رستوران تبریز در کنار بلوار بسیج قرار گرفته، باید ابتدا خود را از هر جایی از شهر که بودید به این بلوار برسانید و در جهت جنوب شرقی ادامه دهید. با رسیدن به کالای چوب گوهری می توانید مقصدتان را ببینید که در سمت راست شما قرار دارد. در هر نقطه ای از شهر بودید می توانید با استفاده از مسیر دسترسی زیر خود را به آسانی به کافه رستوران رهبری برسانید.

شماره تماس کافه رستوران رهبری تبریز: 36370322-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.03290966635554%2C%2046.39395505234599%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]
[widgetkit id=”867″ name=”کافه رستوران رهبری”]

#5 رستوران مدرن تبریز

رستوران مدرن تبریز که جزو قدیمی ترین ها و با سابقه تقریبا نیم قرن تجربه در امر رستوران داریست، به عنوان قدیمی ترین رستوران های تبریز شناخته می شود. شما در این رستوران می توانید طعم واقعی غذا ها را بچشید چرا که کیفیت غذاهای موجود در منو بالا بوده و امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده است. هم چنین در این رستوران سالاد بار دارد که می توانید با قیمتی پایین از کیفیت خوب آن ها استفاده کنید و یک تجربه خوب در این رستوران را برای خود رقم بزنید. رستوران مدرن تبریز دارای سالنی بزرگ با طراحی خوبیست و فضای دلنشینی برای صرف غذا دارد.

جو رستوران برای تمامی کسانی که به این مکان رفته اند لذت بخش بوده و مطمئن باشید برای شما نیز بسیار عالی خواهد بود. نحوه سرویس دهی در این رستوران در سطح خوبی قرار دارد و رستوران امتیاز خوبی از این مورد دریافت کرده است. اگر قصد دارید برای تماشای جاذبه های گردشگری تبریز روانه این شهر شوید، حتما برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به رستوران بروید و اطمینان داشته باشید که باز هم این رستوران انتخاب شما خواهد بود. رستوران  مدرن تبریز در دو وعده ناهار و شام آماده پذیرایی از افراد بوده و حتی امکان سفارش آنلاین یا رزرو نیز وجود دارد.

لازم به ذکر است این مکان دارای پارکینگ رایگان می باشد و از این بابت هیچ نگرانی در کار نخواهد بود. از موارد دیگری که می توان درباره رستوران بی نظیر مدرن تبریز به ان اشاره کرد، تنوع غذاهای منو می باشد و بهتر است در هنگام مراجعه به رستوران در لیست سفارشات خود چلو کباب و کوفته تبریزی را نیز اضافه کنید چون طعم بی نظیری دارند و امتیاز خوبی از مشتری ها دریافت کرده اند.

آدرس رستوران مدرن تبریز

یکی از مسیر های پیشنهادی برای رسیدن به رستوران تبریز که از بدو ورود به این شهر پیش روی شما قرار دارد، راه بلوار آزادگان می باشد. برای استفاده از این راه باید ابتدا به طرف جنوب شرقی در بلوار آزادگان بروید و کمی بعد به سمت خروجی فلسطین رهسپار شوید. به میدان که رسیدید به سمت خروجی سوم رفته و از رستوران گلستان که در سمت راست قرار گرفته عبور نمایید. به خیابان امام که رسیدید مسیر را تا رسیدن به مقصد ترک نکنید. این  راه یکی از چند مسیریست که پیش روی شماست تا برای رسیدن به رستوران مدرن تبریز از آن استفاده نمایید. یکی لوکیشن نیز برایتان قرار داده شده که با توجه به آن می توانید برای رسیدن به مقصد که یکی از بهترین رستوران های تبریز می باشد استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران مدرن تبریز: 35563841-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.07504752338333%2C%2046.28430926600344%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”224″ name=”رستوران مدرن تبریز”]

#6 رستوران بام تبریز

از دیگر رستوران های تبریز که در جاده عینالی قرار گرفته، رستوران بام تبریز می باشد که به رستوران خانی نیز معروف است. این رستوران از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی هم چون دریاچه مصنوعی و تلکابین قرار گرفته که مسافران زیادی به همین دلیل این رستوران را انتخاب می کنند. کیفیت غذاهای این رستوران در سطح متوسطی قرار دارد و رفتار پرسنل با مشتریان نیز امتیاز قابل قبولی دریافت کرده است. هم چنین قیمت غذا های موجود در منو در سطح معقولی قرار دارند و سرویس دهی نیز خوب می باشد.

اگر قصد دارید هم به صرف غذا مشغول شوید و هم از بام به تماشای شهر بنشینید، رستوران خانی بهترین گزینه است. رستوران بام تبریز در تمامی روز های هفته از ساعت 11 صبح تا 11 شب آماده سرویس دهی بوده و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان در تایم کاری گفته شده به این رستوران مراجعه نمایید. در جلوی رستوران نیز فضای کافی برای پارک کردن ماشین وجود دارد و افراد بدون نگرانی برای پارک خودرویشان به این رستوران مراجعه می کنند.

آدرس رستوران بام تبریز

بعد از ورود به این شهر یکی از مسیر های که پیش روی شما قرار دارد، راه شمس تبریزی می باشد. بدین منظور ابتدا باید به طرف شمس تبریزی رفته و به طرف اصمعی برانید. اصمعی را به سوی سرخاب ادامه دهید و کمی بعد ایده لو را به طرف جاده قله عینالی ادامه دهید. این جاده را نیز تا رسیدن به رستوران خانی ترک نکنید. مسافت مسیر گفته شده 8.5 کیلومتر است و در حدود 23 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران بام تبریز برسید. هم چنین یک لوکیشن نیز برایتان قرار داده شده تا به واسطه آن به یکی از بهترین رستوران های تبریز یعنی رستوران خانی بروید.

شماره تماس رستوران خانی تبریز: 32371333-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.10200825999948%2C%2046.33206337584849%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”226″ name=”رستوران بام تبریز”]

#7 رستوران مظفریه

این رستوران دارای چهار شعبه می باشد که در  این مقاله به سراغ شعبه ایل گولی آن رفتیم. رستوران مظفریه را می توان به عنوان یکی از بهترین رستوران های تبریز نامید چرا که امتیاز بالایی از جانب کاربران دریافت کرده و شما می توانید در این رستوران هر چه خواستید با خیال راحت از طعم سفارش دهید. رستوران از جانب افرادی که به آن مراجعه کرده اند امتیاز بالایی دریافت کرده که این موضوع نشان دهنده کیفیت خوب رستوران در موارد مختلف می باشد.

یکی از این موارد طراحی داخلی و فضای زیبای رستوران می باشد که در کنار غذا های خوش طعم توانسته اند تجربه ای بی نظیر را برای افراد به وجود آورند. از منوی رستوران مظفریه هرچه سفارش دهید خوش طعم  و با کیفیت می باشد ولی بهتر است در هنگام مراجعه به لیست سفارشات خود اوزون کباب و جوجه مخصوص را نیز اضافه نمایید. این دو غذا امتیاز خوبی از کاربران دریافت کرده اند. فضای داخلی این رستوران برای کسانی مناسب است که می خواهند در محیطی زیبا و آرام وعده غذایی مورد نظرشان را میل کنند. لازم به ذکر است رستوران مظفریه در تمامی روز های هفته در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی می باشد و شما می توانید برای صرف این دو وعده به رستوران مراجعه نمایید.

بهتر است بدانید این رستوران در ارومیه و کرج نیز شعبه دارد. رستوران مظفریه که به خانه کباب مظفریه نیز شهرت دارد در کنار ورودی پارکینگ ایل گولی قرار گرفته و از این نظر باید در نظر داشته باشید که برای پارک کردن خودروی خود مشکلی نخواهید داشت. پارک ایل گولی که رستوران در آن قرار گرفته یکی از جاذبه های دیدنی تبریز می باشد که در مراجعه خود به رستوران مظفریه می توانید از این پارک نیز دیدن نمایید.

آدرس رستوران مظفریه

برای رسیدن به رستوران مظفریه مسری های مختلفی پیش روی شماست که می توانید برای رسیدن به رستوران از آن ها استفاده نمایید. یکی از این مسیر ها آزادراه شهید کسائی می باشد که برای استفاده از آن باید ابتدا به چای کنار بروید و بعد از عبور از عطار نیشابوری و بلوار ملاصدرا به آزادراه شهید کسائی وارد شوید. کمی بعد از دنبال کردن همین آزادراه به بلوار ایل گولی رفته و تا رسیدن به رستوران تبریز در همین مسیر بمانید. فراموش نکنید این مسیر تنها یکی از راه هایی بود که می توانستید بعد از ورد به شهر از ان استفاده نمایید. وجود لوکیش زیر به شما کمک می کند تا به اسانی و تنها با روشن نمودن اینترنت خود به رستوران مظفریه که یکی از بهترین رستوران های تبریز می باشد وارد شوید.

شماره تماس رستوران مظفریه تبریز: 33830491-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.02203576068121%2C%2046.369696966520195%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”227″ name=”رستوران مظفریه”]

#8 رستوران دکتر نیک

رستوران دکتر نیک در مرکز خرید اطلس واقع شده و در طبقه پنجم آن به صورت مجزا قرار گرفته است و سالن به واسطه تزیینات چوبی به چند بخش تقسیم شده که در سرویس دهی و داشتن فضاهای اختصاصی کمک شایانی کرده اند. کیفیت غذا ها در این رستوران بالا بوده و می توانید با خیال راحت از طعم آن ها هر چه خواستید سفارش دهید ولی بهتر است در لیست سفارشات خود غذا های میرزا قاسمی و پیتزا را حتما سفارش دهید.

در منوی رستوران همان طور که متوجه شدید غذا های ایرانی و سنتی و انواع پیتزا و فست فود یافت می شود و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین فست فود های تبریز نیز شناخته می شود. در بین سالاد ها نیز سالاد روسی طعم فوق العاده ای دارد که می توانید آن را میل کنید. رستوران دکتر نیک در تمامی روز های هفته از ساعت 13 تا 23 آماده سرویس دهی بوده و در این بازه زمانی می توانید هر چه خواستید سفارش دهید. قیمت ها در این رستوران کمی بالا بوده ولی به نسبت رستوران های هم سطح می توان گفت ارزش امتحان کردن و استفاده از فضای زیبای آن را دارد.

آدرس رستوران دکتر نیک

یکی از مسیر هایی که برای رسیدن به رستوران تبریز می توانید از آن استفاده نمایید، مسیر بزرگراه پاسداران می باشد. این راه را ابتدا باید به بلوار آزادگان وارد شوید و کمی بعد به بزرگراه پاسداران برسید. سپس بلوار توانیر را به سوی صدف در ولیعصر در پیش بگیرید. کمی بعد با ادامه دادن این مسیر به مقصدتان که یکی از بهترین رستوران های تبریز می باشد خواهید رسید. هم چنین لوکیشن قرار داده شده از رستوران دکتر نیک نیز به شما در پیدا کردن راهتان در هر نقطه از باشید کمک خواهد کرد.

شماره تماس رستوران دکتر نیک تبریز: 33249104-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.06699168649592%2C%2046.35038226940156%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”228″ name=”رستوران دکتر نیک”]

#9 رستوران ایوب

یکی دیگر از بهترین رستوران های تبریز که در شهرک ولیعصر این شهر قرار گرفته، رستوران ایوب می باشد. این رستوران توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید و کیفیت غذا ها در این مکان به نسبت دیگر رستوران ها در سطح خوبیی قرار دارد. رستوران ایوب می تواند به طور هم زمان از 230 نفر پذیرایی نماید و به همین دلیل می توانید شاهد یک سالن بزرگ در رستوران باشید.

هر غذایی که از منو انتخاب نمایید از لحاظ کیفیت و طعم می تواند شما را راضی کند ولی بهتر است در هنگام انتخاب غذای مورد نظرتان، جوجه کباب را نیز به لیست سفارشات خود بیفزایید. از آن جا که این رستوران متعلق به یک کشتی گیر معروف به نام ایوب بنی نصرت می باشد، بر روی یکی از دیوار های آن می توانید افتخارات و مدال های ایشان را ببینید. بر دیوار دیگری از رستوران نیز انواع کتاب ها برای مطالعه موجود می باشد.

رفتار وی و کارمندان این مجموعه محترمانه بوده و برخورد خوبی با مشتریان دارند. هم چنین سرویس دهی نیز در رستوران ایوب با توجه به امتیاز کاربران در سطح مناسبی قرار دارد. قیمت غذا ها با توجه به کیفیتشان و هم چنین در مقایسه با رستوران های هم سطح در سطح خوبی می باشد و شما می توانید هر چه خواستید سفارش دهید. رستوران ایوب در تمامی روز های هفته از ساعت 8 صبح تا 10 شب در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی بوده و در این بازه زمانی می توانید به رستوران مراجعه کرده و برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان اقدام نمایید.

اگر به تبریز سفر کردید بهتر است برای میل کردن غذا سری به این رستوران بزنید چرا که امتیاز این رستوران بالا بوده و جزو گزینه های خوب به شمار می رود. در جلوی رستوران نیز فضای کافی  برای پارک کردن ماشین وجود دارد و شما می توانید با خیال راحت خودروی خود را پارک نمایید.

آدرس رستوران ایوب

یکی از مسیر هایی که بعد از ورود به تبریز می توانید برای رسیدن به رستوران ایوب از آن استفاده نمایید، مسیر چای کنار می باشد. برای اینمنظور باید ابتدا به سمت خیابان جمهوری اسلامی رفته و سپس خیابان دانش سرا را به سمت چای کنار دنبال نمایید. چای کنار را ادامه دهید تا به بلوار شهریار برسید و سپس این بلوار را به سمت بلوار ولیعصر دنبال نمایید. این بلوار را نیز به سمت مقصد ترک نکنید. مسافت راه گفته شده حدود 5 کیلومتر می باشد و در صورت نبود ترافیک می توانید 10 دقیقه ای به رستوران تبریز وارد شوید.

این مسیر تنها یکی از مسیر هایی است که در هنگام ورود به شهر می توانید از آن برای رسیدن به رستوران ایوب استفاده نمایید. چنا چه قصد استفاده از راه دیگری را داشتید کافیست از طریق لوکیشن زیر برای رفتن به یکی از بهترین رستوران های تبریز اقدام نمایید.

شماره تماس رستوران ایوب تبریز: 33304345-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.06535205716801%2C%2046.35664248367335%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”303″ name=”رستوران ایوب”]

#10 رستوران طوفان

این رستوران که انتخاب بسیاری از افراد برای صرف غذا می باشد، در خیابان فروغی قرار گرفته و به عنوان یکی از بهترین رستوران های تبریز شناخته می شود. در این رستوران می توانید از موی متنوع آن هر چه خواستید سفارش دهید ولی بهتر است اسپاگتی را نیز در لیست سفارشات خود بیفزایید. فضای داخلی رستوران مدرن و زیبا بوده و سرویس دهی نیز در سطح خوبی قرار دارد. قیمت غذا ها با توجه به کیفیتشان در سطح خوبی قرار دارند و رفتار کارکنان با مشتریان مودبانه بوده و شما در بدو ورود این موضوع را متوجه خواهید شد.

رستوران طوفان در تمامی روز های هفته از ساعت 9 تا 23:30 آماده سرویس دهی می باشد و در افراد در این تایم برای صرف وعده غذایی موردنظرشان به رستوران تبریز مراجعه می کنند. این مکان از نظر جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهم مثل مرکز خرید اطلس قرار گرفته و همین موضوع نیز سبب شده تا عده زیادی از افراد برای استفاده از این رستوران به آن مراجعه نمایند. فضای داخلی رستوران طوفان آرامش خوبی دارد و برای کسانی که به دنبال مکانی برای صرف غذا در آرامش می باشند مفید است.

این رستوران هم چنین دارای فست فود های خوش طعمی می باشد که بهتر است از بین آن ها پیتزا را از دست ندهید. در واقع اینجا بیشتر مناسب کسانیست که تمایل به صرف فست فود دارند چراکه منو نیز دارای غذا های متنوعی در این زمینه می باشد و هر چه سفارش دهید به بهترین کیفیت طبخ خواهد شد و طعم بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

آدرس رستوران طوفان

اگر تمایل به استفاده از رستوران طوفان دارید می توانید بعد از ورود به تبریز از راه علامه طباطبایی استفاده کنید تا خود را به مقصد برسانید. ابتدا به سمت خیابان جمهوری رفته و بعد خیابان دانشسرا را دنبال کنید تا به علامه طباطبایی برسید. راه علامه طباطبایی را کمی ادامه داده تا به بلوار شهریار برسید. این بلواررا به سمت بلوار ولیعصر رفته و سپس به سمت خیابان فروغی ولیعصر برانید و این مسیر را تا رسیدن به مقصد ترک نکنید. مسافت این مسیر 4.5 کیلومتر است و بدون ترافیک در حدود 12 دقیقه طول می کشد تا به یکی از بهترین رستوران های تبریز وارد شوید. هر نقطه دیگری از شهر بودید نیز می توانید از طریق لوکیشن زیر خود را به راحتی به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران طوفان تبریز: 09151990127

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.06113174265269%2C%2046.35660777498903%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”304″ name=”رستوران طوفان”]

#11 رستوران ماهی خوب

این رستوران نیز در زمره جالب ترین رستوران های تبریز بوده و توانسته همه ساله عده زیادی از مردم را به خود جذب کند. رستوران ماهی خوب در خیابان رودکی قرار گرفته و به عنوان یکی از رستوران های با کیفیت بین مردم شناخته می شود. شما در این رستوران می توانید انواع غذا های دریایی را سفارش دهید و مطمئن باشید که طعم خوبی را تجربه خواهید کرد. کیفیت غذا های موجود در منوی این مکان بالا بوده و شما می توانید با خیال راحت هر چه خواستید سفارش دهید.

رفتار پرسنل رستوران با مشتری ها مودبانه می باشد و سرویس دهی نیز در سطح خوبی قرار خوبی قرار دارد. اگر قصد داشتید به رستوران ماهی خوبی مراجعه نمایید، سعی کنید در لیست غذا های خود شیشلیک و ماهی خال قرمز را نیز بیفزایید چرا که این غذا ها در بین کاربران مورد پسند بوده و امتیاز خوبی دریافت نموده اند. این رستوران در روز های شنبه از ساعت 12:30 تا 17 و در باقی روز ها از ساعت 12:30 تا 17 و شیفت بعد از ساعت 19:30 تا 23:15 باز می باشد و می توانید برای میل کردن وعده غذایی مورد نظرتان در این بازه زمانی به رستوران مراجعه نمایید.

رستوران ماهی خوب به دلیل کیفیت بالایی که ارائه می دهد معمولا شلوغ است تا جایی که برای صرف غذا صف می بندند. قیمت غذاهای موجود در منو با توجه به کیفیتشان و هم چنین در مقایسه با رستوران های هم سطح مناسب بوده و می توانید با خیال راحت هر چه خواستید سفارش دهید. این رستوران به عنوان یکی از رستوران های انحصاری که تنها غذای دریایی سرو می کند در تبریز شناخته می شود پس اگر در طول سفرنیاز به غذای دریایی داشتید این رستوران بهترین گزینه پیش روی شما برای این منظور می باشد.

طراحی داخلی رستوران ساده ولی شیک می باشد و همیشه تمیز بوده و از بودن در آن احساس خوبی خواهید داشت. هم چنین در بیرون از رستوران فضای کافی برای پارک کردن خودرو وجد دارد که می توانید از آن استفاده نمایید تا در مدت زمانی که داخل هستید استرس این موضوع را نداشته باشید.

آدرس رستوران ماهی خوب

یکی از مسیر های پیشنهادی برای رسیدن به رستوران تبریز، راه چای کنار می باشد که باید ابتدا به سمت شرق در خیابان جمهوری بروید و بعد به طرف شریعتی شمالی برانید. در میدان از خروجی دوم به سمت بازار رفته و مسیرتان را ادامه دهید تا به میدان بعدی برسید. در میدان دانشسرا راه خود را به طور مستقیم به سوی خیابان دانشسرا ادامه دهید. در ادامه مسیر به سمت بلوار شهریار بروید و بعد از رسیدن به بلوار ولیعصر مستقیم برانید. در فلکه رودکی از اولین خروجی به رودکی رفته و در میدان به سمت خورجی سوم برانید.

مقصد شما کمی بعد در سمت راست قرار گرفته است. مسافت این مسیر معادل 9.3 کیلومتر است و بدون ترافیک در حدود 16 دقیقه طول می کشد تا به مقصدتان برسید. اگر مایل به استفاده از این مسیر به هر دلیلی نبودید، می توانید از طریق لوکیشن زیر برای پیدا کردن راه خود به سمت یکی از بهترین رستوران های تبریز یعنی رستوران ماهی خوب اقدام نمایید.

شماره تماس رستوران ماهی خوب تبریز: 33270253-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.056356334240924%2C%2046.372823411794364%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”305″ name=”رستوران ماهی خوب”]

#12 رستوران بین المللی سو

رستوران بین المللی سو در خیابان فروغی واقع شده است و توانسته امتیاز نسبتا خوبی از کاربران دریافت کند که این موضوع نشان دهنده کیفیت غذا ها و دیگر موارد می باشد که به آن اشاره خواهیم کرد و لازم به ذکر است که همین امتیاز سبب شده تا در لیست بهترین رستوران های تبریز قرار داشته باشد. رستوران تبریز در نزدیکی مراکز مهم قرار دارد و همین موضوع باعث شده تا مسافران زیادی را به خود جذب نماید. فضای داخلی رستوران مدرن و شیک می باشد و نمای بیرونی نیز توانسته مسافران را به خود جذب نماید.

کیفیت غذا های این رستوران در حد متوسطی قرار دارد و سرویس دهی با توجه به امتیاز کاربران قابل قبول می باشد. رفتار پرسنل نیز در مناسب بوده و هم چنین قیمت ها با توجه به کیفیت غذا ها و در مقایسه با رستوران های هم سطح کمی گران است. اگر به رستوران بین المللی سو مراجعه کردید بهتر است در لیست سفارشات خود کوبیده را نیز بیفزایید چون با توجه به امتیاز کاربران در سطح خوبی بوده و کیفیت مناسبی دارد. در جلوی رستوران می توانید خودروی خود را پارک نمایید و از این بابت نیاز به نگرانی وجود ندارد.

آدرس رستوران بین المللی سو

راه علامه طباطبایی می تواند شما را بعد از ورود به تبریز به رستوران سو برساند. بدین منظور ابتدا به سمت خیابان دانشسرا رفته و بعد به سمت علامه طباطبایی ادامه دهید. بعد از رسیدن به علامه طباطبایی به طرف بلوار شهریار رفته و بعد مسیر بلوار ولیعصر را دنبال نمایید. با ادامه دادن بلوار ولیعصر به سوی خیابان فروغی در ولیعصر برانید تا به مقصدتان که در سمت راست قرار گرفته وارد شوید. مسافت این راه نزدیک به 5 کیلومتر بوده و در حدود 16 دقیقه طول می کشد تا به رستوران بین المللی سو که یکی از بهترین رستوران های تبریز می باشد وارد شوید. با روشن بودن اینترنت گوشی خود نیز می توانید به راحتی از طریق لوکیشن زیر برای رسیدن به رستوران تبریز اقدام نمایید.

شماره تماس رستوران بین المللی سو تبریز: 33380009-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.0609392043486%2C%2046.35657445654258%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”306″ name=”رستوران بین المللی سو”]

#13 رستوران شازده

یکی دیگر از بهترین رستوران های تبریز که می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید، رستوران شازده می باشد. این رستوران توانسته در بین افراد زیادی به شهرت برسد و امتیاز بالایی نیز دریافت کرده است. اکثر مراجعه کننده ها از این رستوران رضایت داشته اند و به همین دلیل می توانید با اطمینان خاطر به این رستوران سنتی تبریز مراجعه کنید. از ان جا که این رستوران در بازار قرار گرفته توانسته در بین بازاریان تبریز نیز به شهرت برسد و به همین دلیب یکی از معروف ترین ها می باشد.

غذاهای رستوران شازده تبریز خوش طعم هستند و بهتر است در صورت مراجعه به این رستوران کوفته و خورشت هویج را نیز در لیست سفارشات خود قرار دهید چرا که امتیاز بالایی از کاربران دریافت نموده اند. محیط داخلی این رستوران سنتی و جذاب می باشد و غذاهای سنتی و بومی این شهر را نیز می توانید در آن سفارش دهید. پرسنل این رستوران خوش برخورد هستند ولی قیمت ها با توجه به کیفیت آن ها کمی بالاست.

بهتر است در مواقع شلوغ انتظار یک سرویس دهی خوب را از رستوران نداشته باشید چون گاهی با افزایش تعداد مراجعین ممکن است افراد در صف انتظار به مدت طولانی بمانند. اینجا به عنوان یکی از بهترین رستوران سنتی تبریز شناخته شده و بهتر است در سفر خود از آن غفلت نکنید. رستوران شازده در تمامی روز های هفته از ساعت 7:30 تا 17 باز می باشد و روز های آخر هفته این بازه زمانی کمی تغییر می کند که بهتر است قبل از مراجعه این مورد را در نظر بگیرید.

آدرس رستوران شازده

برای رسیدن به این رستوران سنتی تبریز می توانید ابتدا خود را به دباغخانه برسانید و سپس در جهت شرق این خیابان ادامه دهید. بعد از رسیدن به پخش اسباب بازی حاج عزیز عللو می توانید به مقصدتان که در سمت چپ شما قرار دارد وارد شوید. رستوران شازده تبریز را می توانید از طریق لوکیشن زیر نیز بیابید و از طریق نقشه به راحتی از هر کجا که بودید خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران شازده تبریز: 35246526-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.08289759117296%2C%2046.29277022598845%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”869″ name=”رستوران شازده”]

#14 کبابی حاج علی رضا

یکی از بهترین کبابی های تبریز که می توانید برای رفتن به آن اقدام نمایید، کبابی حاج علی رضا می باشد. این کبابی توانسته با ارائه کیفیت و طعم خوب در بین افراد معروف شود. تعداد زیادی از افراد معمولا این رستوران را برای صرف غذا انتخاب می کنند و امتیاز خوبی از مراجعین به این کبابی داده شده است. مسافرانی که به این کبابی مراجعه کرده اند در سفر های بعد نیز حتما برای یکی از وعده های خود از این رستوران استفاده می کنند. این رستوران فضای داخلی ساده اما تمیزی دارد و اکثر مواقع شلوغ است و به همین دلیل باید این موضوع را در نظر داشته باشید.

این کبابی تبریز از بهترین ها و قدیمی ترین ها بوده و به همین دلیل افراد زیادی آن را می شناسند. بهتر است قبل از سفارش وعده اصلی خود سوپ نیز میل کنید چرا که طعم خوبی داشته و افراد زیادی از آن تعریف کرده اند. یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید وجود این نکته است که کبابی حاج علی رضا اسم مشابهی با یکی دیگر از رستوران های تبریز دارد و به همین دلیل بهتر است اگر به دنبال مورد اصلی هستید به لوکیشن دقت کنید.

آدرس کبابی حاج علی رضا

برای رسیدن به این کبابی بهتر است ابتدا خود را به بلوار 22 بهمن برسانید و سپس در جهت غرب این بلوار برانید. کمی بعد و در ست بعد از آژانس مسافرتی پروانه مهاجر ایرانیان می توانید به کبابی حاج علی رضا برسید. در هر نقطه ای از تبریز بودید می توانید با استفاده از لوکیشن زیر به آسانی و از طریق نقشه خود را به این کبابی تبریز برسانید.

شماره تماس کبابی حاج علی رضا تبریز: 33307007-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.06007180730562%2C%2046.337827185144505%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”871″ name=”کبابی حاج علی رضا”]

#15 رستوران حاج مجید چلوپز

از آن جا که این رستوران در طبقه دوم پاساژی به نام نور قرار گرفته، مخاطب عده بیشتری از افراد معمولا قرار دارد و به همین دلیل عده بیشتری به آن مراجعه می کنند. شاید از نظر معماری و طراحی این رستوران هیچ زیبایی خاصی نداشته باشد ولی می توانید غذاهای خوش طعمی را در آن میل کنید. هزینه غذاهای این رستوران سنتی تبریز نیز بالا نبوده و در مقایسه با دیگر رستوران های هم سطح مناسب می باشد.

بهتر است در صورت مراجعه به این رستوران زرشک پلو را نیز از دست ندهید چرا که امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده است و می توانید با اطمینان خاطر از طعم آن سفارش دهید. این رستوران نیز در بازار قرار گرفته و به همین دلیل می توانید بعد از استفاده از بازار برای صرف غذای مور دنظر خود به آن مراجعه نمایید. در نظر داشته باشید اکثر اوقات این رستوران شلوغ می باشد و به همین دلیل بهتر است از قبل این مورد را مد نظر قرار دهید. کارکنان رستوران حاج مجید چلوپز خوش برخورد هستند و سرویس دهی در سطح معقول می باشد.

آدرس رستوران حاج مجید چلوپز

برای رسیدن به این رستوران سنتی تبریز می توانید ابتدا خود را به خیابان فردوسی برسانید و سپس در جهت شمال شرقی و به سوی تربیت غربی ادامه دهید. کمی بعد با رسیدن به خیابان جمهوری اسلامی به طرف راست رفته و کمی بعد به رستوران حاج مجید چلوپز وارد شوید. این مسیر مسافتی در حدود 400 متر داشته و تقریبا 2 دقیقه در راه خواهید بود. اگر تمایل به استفاده از نقشه داشتید نیز می توانید از لوکیشن زیر استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران حاج مجید چلوپز تبریز: 35564161-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.077123519632075%2C%2046.29342142930676%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”868″ name=”رستوران حاج مجید چلوپز”]

#16 رستوران وحید

تبریز مملو از رستوران هایی است که می توانید با اطمینان کامل برای صرف غذا به آن ها مراجعه نمایید. یکی از آن ها رستوران وحید می باشد که به عنوان یکی از بهترین رستوران های تبریز شناخته می شود و در خیابان 18 متری غربی واقع شده است. این رستوران در طبقه اول مجتمع لاله قرار دارد و از این نظر توانسته عده زیادی از افراد را به خود جذب نماید. فضای داخلی رستوران دلباز و تمیز می باشد و با محیط بزرگی که دارد می تواند عده زیادی را همزمان در خود جای دهد.

یکی از امکانات این رستوران امکان رزرو کردن می باشد و شما می توانید در روز های تعطیل برای اطمینان از خالی بودن میز و صندلی های موجود قبل این که به رستوران بروید رزرو نمایید. جو و اتمسفر رستوران امتیاز خوبی دریافت کرده و هم چنین برخورد پرسنل با مشتری عالی بوده و کارکنان آموزش دیده ای در این مجموعه مشغول به کار هستند. از منوی رستوران که تنوع بالایی دارد هرچه سفارش دهید کیفیت و طعم بی نظیری دارد ولی در این میان سعی کنید در بین سفارشات خود جوجه کباب را نیز اضافه کنید چون طعم بی نظیری دارد.

از دیگر دلایلی که مسافران و مردم ساکن در این کلان شهر رستوران وحید را برای صرف غذا انتخاب می کنند، قیمت خوب غذا ها در مقایسه با کیفیت آن ها می باشد. این رستوران در یکی از جاذبه های تبریز قرار گرفته و از این نظر نیز توانسته مردم را به خود جذب کند. یکی دیگر از غذا های خوش طعم این رستوران کباب برگ می باشد که می توانید برای سفارش آن اقدام نمایید. این رستوران در دو وعده ناهار و شام آماده خدمت رسانی بوده و ساعت کاری این مکان از 11 صبح تا 11 شب می باشد.

آدرس رستوران وحید

برای رسیدن به این رستوران تبریز می توانید از مسیر های مختلفی استفاده کنید. یکی از این مسیر ها چای کنار می باشد که ابتدا بایدوارد چای کنار شده و به سوی گل گشت بروید. بعد از رسیدن به عطار نیشابوری به طرف بلوار نیایش رفته تا از پل اختصاصی دانشگاه تبریز که در سمت چپ قرار گرفته عبور کنید. کمی بعد به 18 متری شرقی رفته و به سوی مقصد ادامه دهید. مسافت راه گفته شده 10.1 کیلومتر است و در حدود 18 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران وحید که یکی از بهترین رستوران های تبریز می باشد برسید. لوکیشن این مقصد نیز برای راحت تر پیدا کردن مسیر برایتان در زیر قرار داده شده تا بتوانید از طریق آن به راحتی به رستوران برسید.

شماره تماس رستوران وحید تبریز: 33314222-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.07130148291848%2C%2046.288235337820964%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”225″ name=”رستوران وحید”]

#17 رستوران اجاق

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران اجاق می باشد. این مکان یکی از بهترین رستوران های تبریز بوده و همه ساله عده زیادی از مسافران را به خود جذب می کند. این رستوران امتیاز بالایی از افراد دریافت نموده و به عنوان یکی از رستوران های خوب این شهر بین مردم معروف شده است. کیفیت غذا ها در این رستوران بالا بوده و توانسته رضایت اکثر کسانی را که به آن مراجعه می کنند دریافت نماید.

محیط داخلی رستوران شاید کوچک باشد ولی طراحی خوبی دارد و رضایت تعداد زیادی از افراد را به خود جذب کرده است. سرویس دهی در این رستوران در سطح خوبی بوده و برخورد پرسنل با مشتری ها مودبانه و با احترام می باشد. اگر به این رستوران مراجعه کردید بهتر است چلو ماهیچه را نیز در لیست سفارشات خود بیفزایید چرا که بسیار خوش طعم بوده و امتیاز دریافتی آن به نسبت باقی غذا ها بالاتر ثبت شده است.

این رستوران در محله ولیعصر همافر قرار گرفته و در نزدیکی مراکز مهمی نیز قرار گرفته و همین موضوع نیز باعث شده تا عده بیشتری از افراد به این رستوران جذب شوند. رستوران اجاق در هفته از شنبه تا جمعه مشغول به کار است و شما در بازه زمانی 11 صبح تا 23:30 شب می توانید به آن مراجعه نمایید. کیفیت غذا های موجود در منوی این رستوران بالا بوده و هر کدام از غذا ها را که انتخاب کنید می توانید مطمئئن باشید که یک طعم خوب را تجربه خواهید کرد ولی بهتر است در لیست سفارشاتتان علاوه بر چلو ماهیچه که پیش تر نیز به آن اشاره شد، کوفته تبریزی را نیز اضافه کنید.

آدرس رستوران اجاق

یکی از راه هایی که می توانید برای رسیدن به رستوران اجاق از آن استفاده نمایید، راه چای کنار می باشد این راه مسافتی معادل 9.6 کیلومتر دارد و در حدود 18 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به مقصدتان وارد شوید. بدین منظور باید ابتدا به سمت جنوب شرقی در بلوار آزادگان روید و سپس چای کنار را دنبال نمایید. پس از تقریبا پنج دقیقه از کوموش قیمه به سمت علامه طباطبایی بروید و کمی بعد به بلوار شهریار وارد شوید. این بلوار را به سمت گلکار ادامه دهید و بعد از رسیدن به بلوار توانیر به سمت ولیعصر بروید.

این مسیر را به سمت همافر ادامه داده تا در نهایت به رستوران اجاق برسید. این راه تنها یکی از راه هایی می باشد که می توانید از آن استفاده نمایید تا به رستوران تبریز وارد شوید. در هر نقطه از این شهر بودید کافیست اینترنت گوشی خود را روشن نمایید و از طریق لوکیشن زیر خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران اجاق تبریز: 33263230-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.06624724143776%2C%2046.353160420892856%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”302″ name=”رستوران اجاق”]

#18 رستوران باختر

رستوران باختر دارای چندین شعبه در سطح تبریز می باشد و غذای تخصصی آن کباب برگ است و به همین دلیل به یکی از معروف ترین رستوران های تبریز مبدل گشته است. محیط رستوران کلاسیک بوده و از بدو ورود می توانید شاهد یک سالن بزرگ در آن باشید که در کنار آن یک نیم طبقه نیز وجود دارد. رستوران باختر توانسته از کاربران امتیاز خوبی دریافت نماید و غذا های خوش طعمی را به مشتریان ارائه نماید.

کیفیت غذاها در این مکان بالا بوده و توانسته عده زیادی از مشتریان را راضی نماید. اگر به این رستوران مراجعه کنید احتمالا متوجه تنوع پایین غذا ها خواهید شد و تنها چندین مورد کباب را خواهید دید که به همین دلیل این رستوران را با نام کبابی باختر نیز می شناسند. در بین عوامل موجود در منو هرکدام را که سفارش دهید می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که آن غذا طعم خوبی داشته و در طبخ دقت زیادی انجام گرفته است.

سرویس دهی در این رستوران در سطح خوبی قرار دارد و رفتار پرسنل نیز با مشتری ها مودبانه و عالی می باشد. یکی از شعبه های این رستوران شعبه برج شهر است که اواخر مهر 1400 افتتاح گشت و در طبقه دهم (آخر) واقع شده و هم زمان می تواند بیش از 450 نفر را پذیرایی نماید. در این شعبه کافیست یک برگه از رستوران بگیرید تا از پارکینگ مجتمع به طور رایگان استفاده نمایید.

این شعبه رستوران باختر بهترین شعبه ایست که می توانید به آن مراجعه نمایید. رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 12 ظهر تا 11 شب باز است و در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی می باشد و ما می توانید در این بازه زمانی برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید.

آدرس رستوران باختر

برای رسیدن به رستوران باختر که در خیابان ولیعصر جنوبی قرار گرفته، می توانید بعد از ورود به تبریز ابتدا به سمت چای کنار بروید و سپس بلوار شهریار را به سمت بلوار ولیعصر دنبال کنید. تقریبا ده دقیقه بعد وارد بلوار 29 بهمن به سمت خیابان باختر در ولیعصر جنوبی شوید و با ادامه دادن این مسیر خود را به رستوران تبریز برسانید. مسافت مسیر گفته شده 10.6 کیلومتر بوده و بدون ترافیک 13 دقیقه طول می کشد تا به مقصدتان وارد شوید.

فراموش نکنید این مسیر تنها یکی از مسیر های پیشنهادی برای رسیدن به مقصد بود و در صورتی که به هر دلیل تمایل به استفاده از آن نداشتید می توانید از طریق لوکیشن زیر راهتان را یافته و به راحتی خود را به یکی از بهترین رستوران های تبریز یعنی رستوران باخر برسانید.

شماره تماس رستوران باختر تبریز: 33242180-041

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.04727718056828%2C%2046.36546774903986%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”301″ name=”رستوران باختر”]

[html_block id=”69746″]