بهترین کافه های تهران

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

کافه های تهران پاتوقی خاطره انگیز، هیجان انگیز و بعضاً آرام بخش برای سپری کردن ساعاتی در خلوتی خود، با دوستان یا حتی قرارهای عاشقانه هستند. صد ها و شاید هزاران کافه در اقصی نقاط تهران هست و ما میخواهیم بین آن ها بهترین کافه های تهران از نگاه مردم را معرفی کنیم.

گرین کافه تهران

در بیشتر کلانشهر ها، برخی از بناهای تاریخی بخصوص موزه هایی که دارای فضای سبز و باغ بزرگ هستند تبدیل به کافه می شوند. در شهر تهران هم کافه هایی هستند که در داخل موزه های تاریخی مربوط به دوران قاجاریه و صفویه قرار دارند و یکی از این ها، گرین کافه نام دارد.

در منطقه حسن آباد تهران که به نوعی مرکز شهر پایتخت محسوب می شود، یک موزه ای هست با نام خانه موزه مقدم که قدمتش به دوران حکومت قاجاریه برمیگردد. این بنای تاریخی محل سکونت خاندان محمدتقی خان احتساب الملک، از درباریان قاجار بود. بعد از دوران قاجاریه، دکتر محسن مقدم که باستان شناس بود صاحب این خانه شد و برای همین، این بنای تاریخی با نام خانه موزه مقدم شناخته می شود. خانه موزه مقدم در کنار اینکه یک موزه است، یک کافه هم در خود دارد با نان گرین کافه اما در صورتیکه بین کافه های تهران تصمیم دارید به گرین کافه مراجعه کنید، باید هزینه ای را به عنوان ورودی موزه پرداخت کنید و در نظر داشته باشید هزینه ورودی خانه موزه مقدم در زمانی که این مقاله نگارش می شود، برای ایرانیان 30 هزار تومان بوده و این مبلغ به 200 هزار تومان برای گردشگران خارجی افزایش پیدا می کند هرچند اگر دانشجو باشید و کارت دانشجویی داشته باشید، تخفیف شامل حالتان می شود.

بپردازیم به گرین کافه تهران، کافه ای که به واسطه قرار گیری در خانه موزه مقدم به یکی از کافه های معروف تهران تبدیل شد و چون در مرکز شهر هم قرار دارد پاتوق بسیاری از دانشجویان می باشد. گرین کافه در محوطه خانه موزه مقدم قرار دارد و مشتریان کافه از فضای زیبای باغ موزه هم برخوردار می شوند. بسیاری از کافه های تهران صبحانه هم ارائه می دهند اما ساعت کاری آن ها برای صبحانه متفاوت است و معمولاً بین ساعت 8 الی 10 صبح تا ساعت 12 متغیر می باشد. اینجا همه روزه از ساعت 9 صبح باز می شود که همزمان با بازگشایی خانه موزه مقدم و تا ساعت 12 ظهر برای مشتریانش منوی کافی شاپ و صبحانه ارائه می دهد ما از ساعت 12 به بعد، بخش صبحانه جمع خواهد شد.

صبحانه هایی که در گرین کافه سرو می شوند، شامل انواع بشقاب صبحانه های ایرانی از نان و پنیر تا فرنی، صبحانه های انگلیسی، انواع تخم مرغ ها، خوراک های لوبیا، عدسی به همراه نان های تست و کلی آیتم جذاب دیگر به همراه تنوعی از نوشیدنی های گرم و سرد هستند. همچنین از آنجایی که صبحانه یک وعده مهم در طول روز محسوب می شود، گرین کافه خانه مقدم تهران وعده های صبحانه پر پیمانی ارائه می دهد.

گرین کافه خانه مقدم تهران چون یک کافه است نه یک کافه رستوران، نباید توقع آنچنانی از تنوع وعده های غذایی در اینجا داشت. برای وعده غذایی، گرین کافه آیتم هایی همچون پنینی، آش رشته ای که با کشک و پیاز داغ و نعنا در یک روز سرد زمستان به همراه بارش برف با ویو باغ سرسبز خانه مقدم حسابی می چسبد، کباب دیگی، پاستا و سیب زمینی و سالاد های سزار به عنوان پیش غذا سرو می کند. تمامی غذا ها به همراه دورچین ارائه می شوند و بجز سالاد، برخی از صبحانه ها همچون خوراک لوبیا و آش که در کاسه سرو می شوند، همگی در داخل ظروف روحی قرار دارند که حس و حالی خوبی ارائه می دهد.

اصل کار گرین کافه بخش کافی شاپ است که در کنار قرارگیری در خانه موزه مقدم، از دلایل مهم انتخاب اینجا به عنوان یکی از بهترین کافه های تهران محسوب می شود. در گرین کافه، انواع نوشیدنی های سرد همچون موکتل، اسموتی، آبمیوه های طبیعی، انواع نوشیدنی های گرم از قهوه های دمی تا چای و دمنوش و اسپرسو باز به همراه دسرهایی تازه و خوشمزه ارائه می شود. همچنین چون اینجا در مرکز شهر قرار دارد، به دانشگاه ها نزدیک است و به عبارتی، پاتوق دانشجویان می باشد، از قیمت های خیلی خوبی نسبت به کافه های شهرک غرب تهران، کافه های شمال تهران و کلاً کافه هایی که در مرکز شهر قرار ندارند برخوردار هستند. البته از نظر کیفیت و مزه هم در شرایط خیلی خوبی قرار دارند.

آدرس گرین کافه تهران

برای دسترسی به گرین کافه تهران باید ابتدا به خانه موزه مقدم برسید. پیش تر گفتیم که خانه موزه مقدم در منطقه حسن آباد تهران قرار دارد اما به دلیل اینکه مسیرها به صورت یکطرفه هستند، بهترین راه برای دسترسی به گرین کافه از طریق خیابان امام خمینی است، از طریق خیابان امام خمینی یا حافظ می توانید به میدان حسن آباد برسید و در ضلع غربی میدان وارد خیابان امام خمینی شوید. جلوتر بعد از خیابان شیخ هادی، در سمت راست خود خانه موزه مقدم را مشاهده می کنید که سردری قدیمی دارد و مشخص است.

شماره تماس گرین کافه تهران: 09124598564

ساعت کاری گرین کافه تهران: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 7 شب و دوشنبه ها تعطیل

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F1WLY44maKM334yJs5|target:_blank”]

[widgetkit id=”686″ name=”گرین کافه تهران”]

کافه رستوران نگیما

لاکچری ترین کافه های تهران را معمولاً در شمال شهر می توانید پیدا کنید چون شمال تهران بطور کلی منطقه لاکچری نشین محسوب می شود، کافه های شمال تهران هم به طبع آن لوکس و جذاب هستند. برخی از این کافه ها محیط های عجیب و غریب و خاص دارند مانند کافه ویکولو که همانند خیابان های ایتالیاست یا کافه های مصری با تمی جالب و برخی هم جزء کافه های روباز تهران هستند و شاید محیطی آنچنانی نداشته باشند اما پرسنل خوش پوش، غذا ها و نوشیدنی های رنگارنگ و خوشمزه آن ها جلوه خوبی را به محیط بخشیده.

اگر بین کافه های شمل تهران به دنبال کافه ای هستید که در قیطریه باشد و جزء کافه های روباز تهران قرار گیرد، نگیما انتخاب مناسبی خواهد بود. کافه نگیما که در سال 1397 افتتاح شده و از کافه های نسبتاً جدید شهر محسوب می شود، دو طبقه دارد. طبقه اول فضایی شیک و کلاسیک دارد که بخش رستوران می باشد و انواع غذا های ایرانی سرو می کند اما طبقه بالای آن، قسمت کافه رستوران است و غذا های فرنگی و کافی شاپ در آنجا واقع شده. طبقه دوم درواقع روف گاردن است و مورد جذابی که در اینجا مشاهده می شود، سقف متحرک کافه می باشد و با توجه به شرایط آب و هوایی، این سقف باز یا بسته خواهد شد. همچنین در طبقه بالا و روف گاردن کافه رستوران نگیما چون قلیان هم سرو می شود و بیشتر اوقات سقفش باز می باشد، امکان استعمال دخانیات نیز فراهم است.

نگیما در بخش کافه رستوران، امکان رزرو برای برگزاری جشن های تولد و دورهمی های دوستانه و خانوادگی نیز دارد و اگر برای تولد از قبل رزرو کنید، میز ها برای شما تزئین نیز خواهند شد. حال بپردازیم به بخش خوشمزه یعنی منوی کافی شاپ و غذا ها و ببینیم در کافه رستوران نگیما با محطی ساکت و آرامش بخش چه چیز هایی سرو می شود. کافه رستوران نگیما قیطریه همه روزه از ساعت 8:30 صبح باز می شود برای همین، سه وعده صبحانه، ناهار و شام در اینجا ارائه می شود و از ساعت 8:30 الی 11:30 نیز منوی صبحانه به مشتریان داده می شود.

کافه رستوران نگیما قیطریه که از لاکچری ترین کافه های تهران محسوب می شود، 7 آیتم جذاب برای صبحانه مشتریان خود در نظر گرفته که شامل املت اسفناج، بشقاب سوسیس، املت پنیر، دیگ نگیما، صبحانه به سبک فیل سرآشپز، املت کلاسیک و بشقاب نگیما به صورت دو نفره می باشد. درست است که با یکی از کافه های لاکچری تهران طرف هستیم اما برخلاف کافه های لوکس تهران که هزینه های گزافی را از مشتریان دریافت می کنند و وعده های غذایی آن ها حجم بسیار کمی دارد، اینجا هر وعده غذایی چه صبحانه باشد چه غذای اصلی به خوبی جوابگوی یک نفر خواهد بود و حتی وعده های دو نفره نیز دو نفر را به خوبی جواب می دهند. همچنین از آنجایی که بخش کافی شاپ هم از ساعت 8:30 صبح فعال می باشد، در کنار صبحانه از انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای مختلف نیز می توانید بهرمند شوید.

بعد از صبحانه یعنی از ساعت 11:30 صبح الی 11:30 شب، منوی غذاهای اصلی به همراه منوی کافی شاپ ارائه می شود. از پیش غذا ها که شروع کنیم، 8 آیتم به عنوان پیش غذا مشاهده می شود از سوپ تا هویج پارمزانی و سالاد های مخصوص نگیما. کافه رستوران های ایتالیایی و لوکس ترین کافه رستوران های تهران معمولاً غذا های فرنگی شامل انواع پاستا، استیک، پیتزاهای ایتالیایی و غیره دارند و نگیما هم در بخش پاستا ها، 7 مدل پاستای گوشت یا مرغ به همراه ادویه های مختلف دارد، در بخش برگر ها، 2 نوع برگر نگیما و ساندویچ رست بیف ارائه می دهد، 3 لقمه بیکن، چیکن و وج، 7 مدل پیتزای خاص مجموعه و بشقاب های استیک، سبزیجات و بشقاب های مخصوص نگیما از آیتم هایی هستند که به عنواع وعده غذایی اصلی می توانید روی آن ها حساب کنید. تمامی پیتزاها و ساندویچ ها و بشقاب ها از حجم خوبی هم برخوردار هستند و جای نگرانی نیست.

کافه رستوران نگیما درست است که از لوکس ترین کافه های شمال تهران محسوب می شود اما از نظر قیمتی، آن کافه گرانی که مد نظر داریم نیست و با توجه به دیدگاه مشتریان، قیمت آیتم های کافه رستوران نگیما متوسط رو به بالا هستند. با این حال، غذا ها از کیفیت خوبی برخوردارند و تا به حال کم پیش آمده مشتریان از خدمات سرویس دهی و غذاهای رستوران ناراضی باشند. در آخر هم چون نگیما کافه ای زیبا و با محیطی دوست داشتنی است، امکان برگزاری جشن ها و تولد های مختلف در این مجموعه فراهم می باشد و می توانید با رزرو قبلی و تزئین میز ها و جای اختصاصی، از خدمات ویژه مجموعه هم برخوردار شوید.

آدرس کافه رستوران نگیما

کافه رستوران نگیما در منطقه قیطریه قرار دارد. در منطقه قیطریه کافیست از بلوار صدر وارد بلوار قیطریه جنوب به شمال شوید اما در روبروی پارک قیطریه قبل از اینکه به بلوار صبا برسید، وارد خیابان خراسانی شوید تا در همان ابتدای خیابان، کافه رستوران نگیما را مشاهده کنید. از آنجایی که قیطریه یکی از پرترددترین و شلوغ ترین مناطق تهران به شمار میرود، حتی در ساعات خلوت هم جای پارک در نزدیکی کافه رستوران نگیما به سختی پیدا می شود.

شماره تماس کافه رستوران نگیما: 22241931-021

ساعت کاری کافه رستوران نگیما: همه روزه از ساعت 8:30 صبح الی 11:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FRLRQuQL4VvpKPZo89|target:_blank”]

[widgetkit id=”693″ name=”کافه رستوران نگیما تهران”]

کافه شمرون

اگر به دنبال کافه ای همه چی تمام هستید بی شک کافه شمرون از بهترین کافه های تهران است که ساعاتی به یاد ماندنی را در آنجا می توان سپری کرد. کافه شمرون از جمله کافه های معروف تهران است و خیلی ها حداقل نام این کافه را شنیده اند. کافه شمرون در حال حاضر سه شعبه در شهر تهران دارد یکی در شهرک غرب واقع شده و غربی ها بر این باورند این شعبه از لوکس ترین و جذاب ترین کافه های شهرک غرب تهران است و پاتوقی جذاب برای جوانان به شمار میرود، یک شبعه در مگامال دارد و مگامال هم در نزدیکی شهرک اکباتان واقع شده و یک شعبه هم در بام لند دارد. شعبه بام لند را پیشتر در مقاله بهترین رستوران های بام لند معرفی کرده بودیم که چقدر جای جذاب و ایده آلی به همراه ویو زیبا از دریاچه می باشد.

کافه شمرون اولین بار در باغ موزه هنر های ایرانی افتتاح شد. باغ موزه هنر های ایرانی جزء زیباترین و خاص ترین جاهای دیدنی تهران است و در آن زمان که کافه شمرون افتتاح شد، مشتریانش از ویوی زیبای باغ موزه برخوردار بودند و چون فضای سبز بزرگ و زیبایی هم در اینجا بود، کافه شمرون را به جای جذابی برای جوانان تبدیل کرده بود. در آن زمان هم بسیاری از کافه های تهران وعده صبحانه داشتند حتی برخی هم بوفه صبحانه ارائه می دادند اما زمانی که کافه شمرون تصمیم گرفت در اولین شعبه خود یعنی باغ موزه هنرهای ایرانی بوفه صبحانه ارائه دهد، این روند بین کافه ها رواج پیدا کرد. امروزه اما، تنها شعبه بام لند کافه شمرون است که بوفه صبحانه دارد و مشتریان با پرداخت هزینه ای به عنوان ورودی می توانند در بوفه صبحانه به صورت نامحدود برخوردار شوند.

شعبه بام لند کافه شمرون همه روزه از ساعت 8 صبح باز می شود اما دو شعبه دیگر کافه شمرون یعنی شعبه مگامال و شعبه شهرک غرب ساعت کاریشان از 9 صبح می باشد و تمامی شعبات هم تا ساعت 12 شب پذیرای مهمانان هستند. درست است که فقط شعبه بام لند بوفه صبحانه دارد اما دو شعبه دیگر، منوی صبحانه برای مشتربان خود ارائه می دهند. قبل از هرچیزی، با توجه به اطلاعاتی که سایت شمرون کافه در اختیار ما قرار داده، متوجه شدیم شعبه شهرک غرب ارزان ترین شعبه شمرون کافه است، شعبه مگامال یک پله گران تر است و گران ترین شعبه شمرون کافه هم شعبه بام لندش است. همچنین شعبه شهرک غرب در برخی از آیتم های منو، تنوع کمتری نسبت شعبه مگامال دارد و شبعه مگامال هم منویش تنوع کمتری نسبت به شعبه بام لند دارد.

از صبحانه که شروع کنیم، در شعبه شهرک غرب آیتم هایی همچون صبحانه انگلیسی، نیمرو با سوسیس، املت تهرانی، اسکرمبلد اگز با بیکن، بشقاب ایرانی و پنکیک موز و شکلات دارد، شعبه مگامال خاچاپوری، املت قارچ، بشقاب سلامت، کرپ شکلات و اگ کروسان را به منوی صبحانه اضافه می کند و شعبه بام لند نیز نیمرو با سوسیس گیاهی و کرپ نوتلا را بیشتر دارد. از نظر منوی کافی شاپ، نوشیدنی های سرد شامل انواع آبمیوه های طبیعی، اسموتی، شیک، ماکتل ها، انواع نوشیدنی های گرم شامل چای و دمنوش و تمام نوشیدنی های بر پایه اسپرسو یا قهوه دمی تقریباً در همه شعبات کافه شمرون یکسان هستند اما شعبه شهرک غرب یکسری آیتم های بیشتر هم دارد. همچنین تمامی نوشیدنی های بر پایه اسپرسو در شمرون کافه به صورت سرد نیز سرو می شوند.

در بخش غذا ها اما، شعبه شهرک غرب کافه شمرون دو آیتم سیب زمینی شمرون و سرخ شده، اسپاگتی سبزیجات و 9 مدل ساندویچ از ساندویچ مرغ پستو تا ماشروم برگر ارائه می دهد درحالیکه منوی غذایی دو شعبه دیگر تکمیل تر می باشد. در دو شعبه دیگر و بخش پیش غذا ها، آیتم هایی همچون سالاد شمرون، نان و سیر، قارچ سوخاری، سالاد های سزار، سوخاری و کینوا، سوپ و سیب زمینی به صورت ساده، با سس قارچ یا دیپ چدار یکسان است اما شعبه بام لند سالاد روسو به همراه فلفل را به بخش پیش غذا های خود اضافه کرده. در بخش ساندویچ ها هم همیگونه است و برگرهای کلاسیک، گیاهی و چاپاتا مرغ ترش را هر دو شعبه ارائه می دهند اما بام لند چاپاتا بیروت را هم به منوی ساندویچ ها اضافه کرده و از سوی دیگر، شعبه مگامال ات داگ ساده، با قارچ و پنیر و چاپاتاهای مرغ پستو و مرغ و بادمجان دارد.

به سراغ پیتزاهای شمرون کافه که برویم، دو شعبه مگامال و بام لند آیتم های مشابهی دارند از جمله پیتزاهای پپرونی، مخلوط، چیکن پستو، سالامی، استیک، بیکن، هاوایی، چهارفصل و مرغ ترش اما شعبه مگامال، دو آیتم دیگر شامل پیتزای سبزیجات و مخلوط گیاهی را اضافه کرده. بخش پاستاها و استیک ها در دو شعبه بام لند و مگامال شمرون کافه یکسان است اما شعبه بام لند فقط استیک گوشت را بیشتر دارد. به راستی که تمامی غذا ها و نوشیدنی های که تر هر کدام از شعبات کافه شمرون ارائه می شود را به صورت بیرون نیز می توانید تهیه کنید. اما یا باید با سامانه های اینترنتی سفارش غذا مراجعه کنید یا حضوری به یکی از شعبات مراجعه کرده و آیتم هایی که میخواهید را به صورت بیرون بر سفارش دهید.

با همه این تفاسیر، کافه شمرون بخصوص شعبه بام لندش کافه ای همه چی تمام در شهر تهران محسوب می شود چون تمامی غذا ها از مواد اولیه مرغوبی تهیه شده اند و یکی از دلایل اینکه از نظر قیمتی، کافه شمرون کافه ارزانی به شمار نمی رود همین بحث مواد اولیه غذا ها است هرچند شعبه مگامال و بام لند بخاطر اجاره های گزاف مرکز خرید قیمت بیشتری دارند. هر سه شعبه کافه شمرون از محیطی بسیار جذاب و جوان پسند برخوردارند و تفاوتشان در این است که شعبه مگامال ظاهرسی کلاسیک تر دارد و شعبه بام لند نیز دارای ویو به سمت دریاچه چیتگر می باشد اما تمامی شعبات کافه شمرون دارای دو محیط روباز و سرپوشیده هستند تا آن هایی که میخواهند با یک فنجان قهوه دخانیات هم استعمال کنند از فضای روباز مجموعه استفاده کنند.

در آخر خوب است بدانید اگر به دنبال کافه های با موسیقی زنده در تهران هستید، کافه شمرون همچنان انتخاب ایده آلی محسوب می شود. دو شعبه مگامال و بام لند هر شب برنامه موسیقی زنده دارند اما برنامه موسیقی زنده شعبه مگامال هرشب از ساعت 7:30 الی 10:30 می باشد و شعبه بام لند از ساعت 8 الی 11 شب.

آدرس شعبات کافه شمرون

همانطور که میدانیم، کافه شمرون دارای سه شعبه در شهر تهران است. شعبه اول در شهرک غرب قرار دارد و اگر بین بهترین کافه های شهرک غرب تهران تصمیم دارید به کافه شمرون مراجعه کنید، کافیست در منطقه شهرک غرب وارد بلوار دادمان شوید. در شرق بلوار دادمان و بعد از چهارراه خوردین، ابتدا در سمت راست خود بیمارستان بهمن را مشاهده می کنید و کافیست کمی جلوتر دور بزنید تا با عبور از بیمارستان بهمن، کافه شمرون را در سمت راست خود مشاهده کنید. شعبه مگامال و بام لند از نامشان مشخص است که کجا هستند اما برای دسترسی به شعبه بام لند کافه شمرون می بایست به بلوک C مراجعه کنید.

شماره تماس شعبه بام لند کافه شمرون: 40447341-021

شماره تماس شعبه مگامال کافه شمرون: 44640667-021

شماره تماس شعبه شهرک غرب کافه شمرون: 88570359-021

ساعت کاری شعبه بام لند کافه شمرون: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

ساعت کاری شعبات دیگر کافه شمرون: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fxfs1AL4XjZTSXA2m6|target:_blank”]

[widgetkit id=”694″ name=”شمرون کافه تهران”]

کافه گودو گل یاس

کافه گودو گل یاس معروف به کافه گودو یاس، کافه ای دنج و زیبا به سبک سنتی در قلب تهران است و از بهترین کافه های انقلاب به شمار میرود. میدانیم که کافه های انقلاب تهران روز به روز بیشتر هم می شوند ولی فقط آن هایی که قدمت دارند یا در کنار محیطی جوان پسند، منوی متنوع و باکیفیت دارند محبوب تر هستند بخصوص در خیابان انقلاب بخاطر قرارگیری دانشگاه ها، قیمت های دانشجویی خیلی رایج است و کافه ها با هم رقابت می کنند تا بهترین قیمت ها را نسبت به کیفیت و خدمات داشته باشند.

کافه گرد ها کافه گودو یاس را به خوبی میشناسند و زمانی که از آن ها سوال می کنیم بهترین کافه مرکز شهر تهران کدام است، بدون استثناء بین گزینه هایی که معرفی می کنند گودو یاس هم قرار دارد. کافه گودو یاس در محله ای با بافت قدیمی قرار دارد و لذت خاص خودش را دارد. به لطف محله قدیمی، کافه گودو یاس هم تمی قدیمی و سنتی دارد و حال و هوای دیگری را ارائه می دهد. اینجا دو فضای روباز و سرپوشیده دارد، فضای روباز بخاطر حوضچه قدیمی و آبی رنگ، تزئینات سرسبز و دکوراسیون سنتی و قدیمی به مراتب جذاب تر از سالن سرپوشیده است. سالن سرپوشیده کافه گودو یاس هم با تزئینات قدیمی، وسایل عتقیه مانند تلویزیون های خیلی قدیمی و غیره جای جذاب و آرامش بخشی است. این نکته را هم در نظر داشته باشید چون در کافه ها معمولاً استعمال دخانیات مجاز است، برای استعمال دخانیات در کافه گودو یاس می بایست در فضای باز بنشینید.

کافه گودو یاس همه روزه از ساعت 8 صبح باز می شود اما فقط در روزهای پنج شنبه و جمعه صبحانه ارائه می دهد آن هم صبحانه های معرکه و بی نظیر نسبت به کیفیت و قیمتی که دارند. صبحانه های کافه گودو یاس شامل نیمرو، املت، عدسی، نرگسی، سوسیس تخم مرغ، تخم مرغ خرما، نان و پنیر به همراه چای شیرین و سینی ایرانی است که در روزهای آخر هفته می توانید از آن ها بهرمند شوید. اما در بخش غذا ها، 5 مدل سالاد شامل یونانی، فتوش، رنگین الدوله و خلیج، غذا های روز شامل کباب دیگی، مرغ کاری، جوجه یزدی، قیمه نثار، نازخاتون و دوغ پای و برای عصرانه هم خاگینه، پنیر برشته، میرزا قاسمی، کشک و بادمجان، نان پنیر سبزی، نان پنیر هندوانه و آب دوغ خیار ارائه می شود. در بخش غذاها، روز های پنج شنبه و جمعه مرغ مراکشی و انار بیج هم سرو می شود و اگر ظهر روز جمعه مراجعه کنید، می توانید سینی آبگوشت هم سفارش دهید.

به راستی که در کافه گودو یاس کلی نوشیدنی سرد و گرم از انواع قهوه و اسپرسو و چای و دمنوش گرفته تا انواع اسموتی و آبمیوه طبیعی و شیک های بی نظیر. برخی از کافه ها، یا نوشیدنی های معرکه ای دارند یا غذا هایشان حرف ندارد اما کافه گودو یاس از معدود کافه های تهران است که هیچ چیز بدی ندارد و امکان ندارد شما دست روی آیتمی بگذارید که باب میلتان نباشد.

آدرس کافه گودو گل یاس

اگر برای ثبت بهترین خاطرات کافه گردی، میان معروف ترین و بهترین کافه های تهران بخصوص کافه های مرکز شهر تصمیم دارید به کافه گودو یاس مراجعه کنید، در خیابان انقلاب کافیست وارد خیابان نجات اللهی شوید تا به خیابان محمدی برسید. در خیابان محمدی وارد بن بست گل یاس که شدید کافه گودو یاس را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس کافه گودو گل یاس: 88942573-021

ساعت کاری کافه گودو گل یاس: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FoDvT7qNc5n58egd16|target:_blank”]

[widgetkit id=”684″ name=”کافه گودو یاس تهران”]

کافه رستوران گرند حیات

همیشه قرار نیست بهترین کافه های تهران در مرکز شهر و مناطقی همچون انقلاب قرار داشته باشند. کافه رستوران گرند حیات از بهترین کافه های رستوران های تهران است که در منطقه ضرابخانه واقع شده. کافه گرند حیات نیز مانند بهترین کافه های تهران دو بخش روباز و سرپوشیده دارد اما برخلاف تصوری که داریم، همه مشتریان تمایل دارند در فضای روباز بنشینند و معمولاً فضای سرپوشیده را افرادی انتخاب می کنند که قرار است دورهمی ها و جشن های تولد داشته باشند یا حوصله شلوغی و سر و صدای فضای روباز را ندارند.

کافه رستوران گرند حیات به اسمش میخورد که از کافه های لاکچری تهران باشد و قیمت های فضایی داشته باشد اما به جرأت می توان گفت اینجا نسبت به بسیاری از کافه های مرکز شهر بخصوص کافه های انقلاب از قیمت های خیلی خوبی برخوردار است بخصوص که با این قیمت ها، شما در کافه ای با محیطی بسیار زیبا هستید، غذا ها و نوشیدنی های متنوعی را می توانید سفارش دهید و همچنین سرویس چای و قلیان هم در اینجا سرو می شود. چون در کافه رستوران حیات سه مدل قلیان اسپشیال، مصری و مدوس ارائه می شود، در هر دو محیط روباز و سرپوشیده نه تنها دود و استعمال دخانیات آزاد است بلکه چون گرند حیات از معروف ترین کافه های تهران به شمار میرود، جایی همیه شلوغ است و کل فضا را دود گرفته برای همین، اگر با دود مشکل دارید، اینجا انتخاب ایده آلی نخواهد بود.

فضای سرپوشیده کافه رستوران حیات محیطی شیک و دوست داشتنی به همراه نورپردازی و دکوراسیون جذاب دارد و برای برگزاری جشن ها و دورهمی ها انتخاب ایده آلی است. شما می توانید با رزرو قبلی، علاوه بر اینکه خیالتان از بابت تولد و مراسمی که دارید راحت باشد و از سرویس و خدمات ویژه رستوران بهرمند شوید، بلکه اگر میخواهید برای تولد رزرو کنید، میز ها برای شما تزئین و گل آرایی نیز می شوند. قسمت روباز کلی میز و صندلی دارد و همچنین تمامی میز ها مجهز به سایبان هستند. فضای روباز به لطف درختکاری و گل و گیاهان مختلف جلوه دلنشینی گرفته و همچنین طراحی محیط به گونه ای است که یک تلویزیون بزرگ در گوشه ای از فضا قرار داده شده و زمان هایی که بازی هایی از جمله فوتبال پخش می شود، همه به تلویزیون دید دارند.

کافه رستوران حیات منوی فوق العاده ای دارد. اول از هرچیز، خیلی ها تصور می کنند چون کافه رستوران حیات از بهترین کافه رستوران های تهران محسوب می شود اما دلیلی که اینجا را بین مردم خیلی محبوب کرده، قیمت های بسیار خوبش است. کافه رستوران حیات چون نام کافه رستوران را یدک می کشد، در زمینه سرو غذا فقط غذا های ایتالیایی و فرنگی سرو می کند اما پیتزا های ایتالیایی اینجا فوق العاده هستند و مشتریان بر این باورند اگر بین بهترین رستوران ها و کافه های تهران جایی را میخواهید که طعم واقعی غذا های ایتالیایی را تجربه کنید، حیات یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. در کنار غذا ها، کلی نوشیدنی سرد و گرم بسیار خوشمزه و خوش قیمت هم در رستوران سرو می شود که نباید از دستش بدهید.

با این حال، کلی خوبی از کافه رستوران گرند حیات گفتیم، نگاهی هم به نظرات منفی کاربران بیاندازیم. مشتریان کافه رستوران گرند می گویند زمانی که اینجا شلوغ می شود، خدمات سرویس دهی به شدت کاهش پیدا می کند اما پرسنل خوش برخورد هستند. از سوی دیگر، در فضای باز بخصوص زمانی که اینجا شلوغ است، میز ها فاصله کمی از یکدیگر دارند و به راحتی می توان استراق سمع کرد و این موضوع شاید باب میل خیلی ها نباشد.

آدرس کافه رستوران گرند حیات

برای دسترسی به کافه رستوران گرند حیات کافیست در منطقه ضرابخانه وارد خیابان پاسداران شوید تا به خیابان نگارستان هشتم برسید. در خیابان نگارستان هشتم نبش چهارراه اول کافه رستوران گرند خیات را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس کافه رستوران گرند حیات: 09368642974 و 22841634-021

ساعت کاری کافه رستوران گرند حیات: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FSCnQvB9cSPMVBSFE9|target:_blank”]

[widgetkit id=”685″ name=”کافه رستوران گرند حیات تهران”]

کافه ژ1 (ژوان کافه سابق)

سعادت آباد منطقه ای مملو از کافه و رستوران است و آنقدری که سعادت آباد رستوران ایتالیایی دارد، خود ایتالیا رستوران ندارد. سعادت آباد منطقه لاکچری محسوب می شود و برای همین بسیاری از رستوران ها و کافه های سعادت آباد تهران قیمت های نسبتاً بالایی دارند هرچند بین آن ها، رستوران ها و کافه های مناسب قیمت هم پیدا می شود. چون در منطقه سعادت آباد، قیمت رستوران ها و کافه ها تا حدودی بالاست، برای رستوران گردها و کافه گرده ها خیلی اهمیت دارد که در ازای این هزینه پرداختی، غذایی با حجم معقول و کیفیتی مناسب به همراه خدمات سرویس دهی مطلوب ارائه شود برای همین، اینبار بین معرفی بهترین کافه های تهران تصمیم گرفتیم نگاهی به کافه ژ1 بیاندازیم که از صبح تا شب شلوغ است و بعضاً مواقعی هم پیش می آید که ساعت ها باید در صف منتظر بمانید تا میزی در رستوران خالی شود.

کافه ژ1 دو سالن روباز و سرپوشیده برای مشتریان خود در نظر گرفته و همانند سایر کافه های تهران، امکان استعمال دخانیات در فضای روباز میسر است. البته کافه ژ1 دو فضای روباز در نظر گرفته یکی مسقف است و از سیستم تهویه مطبوع برخوردار است و دیگری جلوی رستوران و فضای کاملاً روباز است. کافه ژ1 محیطی با دکوراسیون و طراحی ساده دارد اما در عین حال شیک است و خبری از تزئینات لوکس و پر زرق و برق در اینجا نیست ولی یک مشکلی دارد و این است که همیشه شلوغ بوده و فرقی ندارد 9 صبح مراجعه کنید یا 11 شب بخصوص آخر هفته ها که اصلاً جای سوزن انداختن هم ندارد.

کافه ژ1 یا کافه ژوان سابق سه وعده صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهد و از ساعت 8 صبح میزبان مشتریان می باشد البته بخش کافی شاپ از ساعت صبح تا 12 شب دایر است اما صبحانه فقط تا ساعت 12 سرو می شود. ژ1 از بهترین کافه های تهران برای صبحانه است بخاطر اینکه 22 آیتم برای صبحانه خود در نظر گرفته و کمتر کافه و رستورانی در تهران پیدا می شو که تا این اندازه تنوع فقط برای صبحانه داشته باشد و همچنین، تمامی غذا هایی که در اینجا سرو می شود از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند و برخی از آن ها هم در خود رستوران تهیه می شوند مانند نان های بسیار خوشمزه ای که در کافه ژ1 پخت می گردند البته این نان ها ابتدا به صورت خمیر هستند و روی ظروف روحی وعده صبحانه قرار میگیرد و به همراه صبحانه وارد فر می شود تا هم غذا داغ بماند و هم نانی لذیذ و خاصی را مشتریان میل کنند.

کافه ژ1 برای دو وعده ناهار و شام، کلی پیش غذا از سوپ و ژولین اسفناج تا انواع سیب زمینی و سالاد در نظر گفته، انواع استیک ها با ادویه های مختلف در بخش بشقاب ها، 5 آیتم در بخش پاستاها، کلی پیتزای ایتالیایی خاص و لذیذ که پرملات هم هستند و انواع ساندویچ ها همبرگر هایی که از گوشت های دست ساز تهیه شده و به لطف کیفیت بالای گوشت، ادویه های استفاده شده و سرآشپزان حرفه ای مجموعه طعم بی نظیری را ارائه می دهند.

تنها ایرادی که از کافه ژ1 می توان گرفت به گفته مشتریان، محیط بسیار شلوغ و پر سر و صدا است البته که هر کافه ای با ارائه خدمات خوب، غذا های باکیفیت و قیمت های خوب شلوغ می شود اما اینجا جای داشت محیط بزرگتری داشته باشد. همچنین به لطف این محیط شلوغ، کافه ژ1 به عنوان کافه برای تولد در تهران پیشنهاد نمی شود. غذا ها بی نظیر هستند و نگاه به قیمتشان نکنید چون آنقدری خوشمزه هستند و تنوع دارند شما به یکی از مشتریان ثابت اینجا تبدیل می شوید. ناگفته نماند کافه ژ1 منوی جداگانه برای کافی شاپ دارد و هر نوشیدنی سرد و گرمی که فکر می کنید را در اینجا می توانید سفارش دهید. لازم به ذکر است بخاطر خدمات سرویس دهی خوب در این مجموعه، هر گونه تغییراتی که در غذا ها و نوشیدنی ها بخواهید می توانید اعمال کنید مثلاً غذایی فاقد یک ادویه خاص باشد و غیره.

آدرس کافه ژ1

کافه ژ1 یا ژوان کافه در منطقه سعادت آباد و بلوار دریا قرار دارد.  در بخش شرقی بلوار دریا به میدان شهرداری می رسید، از میدان وارد بلوار می شوید تا به چهارراه مدیریت برسید اما قبل از چهارراه، با استفاده از دوربرگردان دور بزنید تا کمی جلوتر، ژوان کافه را در سمت راست مشاهده کنید.

شماره تماس کافه ژ1: 86128640-021

ساعت کاری کافه ژ1: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fm2YbuAYGR1uqSSGX9|target:_blank”]

[widgetkit id=”695″ name=”ژ1 کافه تهران”]

کافه دوکاتی

دوکاتی یک شرکت موتورسازی ایتالیایی است که بیشتر موتورهایی که تولید می کند در زمینه موتورهای مسابقه ای با حجم های بالای 300 سی سی است. دوکاتی در ایران خیلی طرفدار دارد و از برند های محبوب موتورسواران است. کافه دوکاتی در بام لند هم به عشق موتور سواران و طرفداران برند دوکاتی افتتاح شده.

کافه دوکاتی در بام لند قرار دارد و دارای ویو به سمت دریاچه می باشد. در سردر ورودی کافه، لوگوی موتور سازی دوکاتی به چشم میخورد و در داخل خود کافه، جدا از دکوراسیون و طراحی خوبی که دارد بخصوص پنجره های بزرگ که علاوه بر روشنایی مطلوبی که به محیط بخشیده، ویو زیبایی هم از اطراف ارائه می دهد، تابلوها و تزئینات مربوط به موتور سواری به چشم میخورد. همچنین تعدادی موتور دوکاتی نیز در کافه قرار دارد که جذاب و خاص هستند. در کنار این ها، اگر میخواهید از هوای تازه هم بهرمند شوید، کافه دوکاتی مقابل درب ورودی تعدادی میز و صندلی به همراه سایبان چیده که دارای ویو به سمت دریاچه نیز هستند.

کافه دوکاتی در نگاه اول یک کافه است اما زمانی که به منوی مجموعه نگاه می کنیم، با یک کافه رستوران طرف هستیم. کافه دوکاتی همه روزه از ساعت 10 صبح باز می شود تا 11:30 شب و  در کل این بازه، قسمت کافی شاپ نیز فعال است. از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر، کافه دوکاتی برای مشتریان خود صبحانه سرو می کند و 6 آیتم برای صبحانه در نظر گرفته از انواع تخم مرغ و املت تا بشقابل صبحانه های ایرانی و غیره. از ساعت 12 ظهر به بعد، منوی غذایی شامل انواع پیتزا های ایتالیایی، انواع پاستا، استیک، ساندویچ و برگر است. غذا ها مزه ایه آلی دارند، از مواد اولیه مطلوبی تهیه شده اند و مشتریان اکثراً از غذا ها راضی هستند اما در نظر داشته باشید همانند سایر کافه ها و رستوران های بام لند، کافه دوکاتی از قیمت های بالایی برخوردار است بخصوص در منوی کافی شاپ، با قیمت های بالایی برای انواع نوشیدنی سرد و گرم مواجه هستیم.

آدرس کافه دوکاتی

اگر بین کافه های خاص تهران و بهترین کافه های بام لند، انتخاب شما کافه دوکاتی است برای دسترسی به کافه دوکاتی زمانی که از طریق بلوار موج به مجموعه بام لند می رسید، کافیست وارد ورودی آ شوید تا در طبقه همکف و جنب شاندیز، ورودی کافه دوکاتی را مشاهده کنید.

شماره تماس کافه دوکاتی: 40447148-021

ساعت کاری کافه دوکاتی: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FyESRpELBetdYCErT9|target:_blank”]

[widgetkit id=”683″ name=”کافه دوکاتی تهران”]

کافه نادری

کسی نیست که کافه نادری را نشناسد. کافه ای که جزء 10 کافه قدیمی تهران محسوب می شود و خیلی ها با این کافه خاطرات دارند. اینجا درواقع کافه و هتل نادری است و کسی که اینجا را افتتاح کرده، خاچیک مادیکیانس نام دارد که یک ارمنی بوده.

افتتاح کافه نادری به سال 1306 برمیگردد یعنی حدود یک قرن پیش. در شرق پل حافظ وافع در خیابان نادری که امروزه به خیابان جمهوری تغییر پیدا کرده، خاچیک مادیکیانس که یک مهجار ارمنی بود تصمیم گرفت کافه ای افتتاح کند با نام کافه نادری. این کافه به سرعت بین مردم محبوب شد و در آن زمان، بهترین کافه تهران هم به شمار میرفت. هاچیک مادیکیانس بعد از موفقیت بی سابقه ای که از افتتاح کافه نادری به دست آورده بود، در سال 1307 تصمیم گرفت هتل و قنادی نادری را هم افتتاح کند. در آن سال ها، کافه نادری علاوه بر مردم، پاتوق بسیاری از افراد مشهوری همچون صادق هدایت، نیما یوشیج، سیمین دانشور، جلال آل احمدو  غیره بود البته به گفته خیلی ها، یکی از دلایل معروف شدن کافه نادری حضور همین افراد مشهور هستند.

بعد از انقلاب، مجموعه کافه، هتل و قنادی نادری در جریانات مصادره های اول انقلاب به بنیاد شهید داده شد و چند سال بعد هم بخش خصوصی مالک مجموعه ناری شد. در نهایت، ستاد اجرایی فرمان امام حیاط 4هزار متری کافه نادری را مالک شد و به مزایده گذاشت هرچند بخاطر اهمیت تاریخی این مجموعه، مزایده مجموعه نادری لغو شد. امروزه اما، کافه نادری مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و از بهترین کافه های تهران برای خاطره سازی و نوستالژی به حساب می آید و زمانی که وارد کافه می شوید، کلی افراد سن بالا میبینید که با حضور در کافه نادری به خاطرات جوانی خود می روند.

کافه نادری امروزه که با تلفیقی از معماری آلمانی و غربی ساخته شده، دو سالن دارد یکی رستوران است و دیگری کافی شاپ. البته قنادی و هتل نادری دست نخورده باقیمانده اند و متروکه شده اند. کافه رستوران نادری با میز و صندلی های لهستانی، 140 نفر ظرفیت دارد و در محیطی با دکوراسیون ساده و شیک و تزئینات نوستالژی، عکس تمام افراد مشهوری که اوقات خود را در کافه نادری می گذراندند هم روی دیوارها قرار داده شده است.

در بخش کافی شاپ کافه نادری، جدا از اینکه کلی نوشیدنی سرد و گرم خوشمزه سرو می شود، یک بارستای ارمنی آنجا کار می کند که و گفته می شود ایشان پیشکسوت کافه نادری هستند. بخش رستوران نادری هم به رستوران ایتالیایی تبدیل شده و انواع غذاهای فرنگی شامل انواع پیتزا و برگر و استیک های مختلف در آنجا سرو می شود که کیفیت خوبی دارند و از قیمت های مطلوبی هم برخوردار هستند. بی شک کافه نادری جدا از اینکه محلی نوستالژی و خاطره انگیز به حساب می آید، یکی از بهترین کافه های تهران بخصوص کافه های مرکز شهر هم هست که همه جوره شما را به مشتری ثابت خود تبدیل می کند.

آدرس کافه نادری تهران

برای دسترسی به کافه نادری در خیابان جمهوری به سمت شرق به چهارراه حافظ می رسید که دو پاساژ چهارسو و علاءالدین در آنجا قرار دارند. از زیر پل عبور می کنید و بعد از چهارراه اول که خیابان سی تیر قرار دارد، بعد از خیابان اسد جمالی در سمت راست کافه رستوران نادری را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس کافه نادری: 09103584497

ساعت کاری کافه نادری: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 7 بعد از ظهر و روزهای جمعه تعطیل

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FMjfCTZPmPHwXAggcA|target:_blank”]

[widgetkit id=”692″ name=”کافه نادری تهران”]

کافه لقانطه

پیش تر گفتیم که کافه نادری از قدیمی ترین کافه های تهران است اما تا به حال برای شما سوال شده قدیمی ترین کافه تهران که از قدیمی ترین کافه های ایران هم هست کدام است و کجا قرار دارد؟ اینبار میخواهیم نگاهی به کافه لقانطه بیاندازیم که به عنوان قدیمی ترین کافه تهران شناخته می شود.

قدمت کافه لقانطه به دوران حکومت مظفرالدین شاه قاجار برمیگردد چون کافه لقانطه در سال 1285 افتتاح شده. غلامحسین خان مولایی دانشجوی ایرانی بود که در یکی از دانشگاه های معتبر جهان واقع در شهر پاریس مشغول به تحصیل بود. او بعد از تحصیلش به ایران برگشت و کافه ای با نام لقانطه در باب همایون تهران افتتاح کرد. لقانطه کلمه ای ترکی به معنای کافه است. کافه لقانطه در آن زمان یکی از گران ترین کافه های تهران به شما آمد برای همین، پاتوق اینجا افراد ثروتمند و مشهور بود که شب ها با کالسکه های لاکچری خود به کافه لقانطه مراجعه می کردند تا پاسی از شب به خوشگذرانی می پرداختند. کافه لقانطه نه تنها در آن زمان بلکه امروزه هم از کافه های زیبا و خاص تهران است و مدتی هم هست که به موزه تبدیل شده.

کافه لقانطه از همان اوایل که افتتاح شد به محبوبیت بالایی بین کافه های تهران دست یافت و در سال 1300، تصمیم رفت شعبات دیگری هم در شهر تهران افتتاح کند. شعبه دوم کافه لقانطه در باغ نظامیه معروف به عمارت میرزا آقاخان نوری، شعبه سوم در میدان بهارستان و شعبه چهارم هم در خیابان لاله زار تهران و روبروی سینما متروپل قرار دارد. کافه لقانطه بعد از انقلاب برای مدتی خالی مانده بود و به مکانی متروکه تبدیل شده بود اما بعد از مرمت و بازسازی، دوباره به دوران اوج خود برگشت و امروزه به جایی رسیده که شما هر زمانی به اینجا مراجعه کنید، کلی مشتری می بینید بخصوص افراد سن بالایی که خاطرات خوشی را با این کافه داشتند.

کافه لقانطه برخلاف کافه نادری به کافه رستوران تبدیل نشده و همان کافه دوست داشتنی قدیمی است که نوشیدنی های گرم و انواع قهوه های خوشمزه به همراه دسر ها و کیک های تازه سرو می کند. اینجا چون به موزه لقانطه تبدیل شده، کلی وسایل عتیقه از گرامافون تا پیانوهای قدیمی هم در جای جای محیط کافه مشاهده می شود که حس نوستالژی جذابی را ارائه می دهد. البته لازم به ذکر است این نکته را در نظر داشته باشید از آنجایی که کافه لقانطه در زمان محبوبیت خود، یکی از کافه های گران قیمت به شمار می رفت امروزه هم اینجا کافه ای ارزان قیمت نیست و خیلی ها اینجا را یکی از کافه های گران تهران میدانند هرچند برای نوستالژی و حضور در قدیمی ترین کافه تهران ارزشش را دارد.

آدرس کافه لقانطه

برای دسترسی به کافه لقانطه تهران می بایست ابتدا به ورودی موزه قصر برسید. باغ موزه قصر که از معروف ترین موزه های تاریخی تهران محسوب می شود در منطقه 7 و محله قصر تهران قرار دارد. بهترین راه برای دسترسی به باغ موزه قصر و کافه لقانطه خیابان شهدای ناجا است که که در امتداد بخش شرقی خیابان مطهری فرار دارد. در امتداد خیابان مطهری به چهارراه خیابان شریعتی می رسید و با عبور از چهارراه وارد خیابان شهدای ناجا خواهید شد اما در انتها، به میدانی می رسید که در ضلع شمالی آن، درب ورودی موزه قصر قرار دارد.

شماره تماس کافه لقاطنه: 88442299-021

ساعت کاری کافه لقانطه: همه روزه از ساعت 1 ظهر الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F2vezXdmFjnxydgoz6|target:_blank”]

[widgetkit id=”687″ name=”کافه موزه لقانطه تهران”]

سوالات متداول

بهترین کافه های شمال تهران کدامند؟

کافه موگه، کافه ویکولو، کافه رئیس، کافه ریبار و کافه گراف

بهترین کافه های شهرک غرب تهران کدامند؟

کافه لیدو، کاخ رستوران لیدوما، کافه موج، شمرون کافه، کافه دنج، سام کافه

بهترین کافه ها برای تولد کدامند؟

کافه رستوران بیشه، ژوان کافه، رنسانس، کافه فرنون و کافه رستوران فلورانس

بهترین کافه های مرکز شهر تهران کدامند؟

کافه تهرون، کافه هنر، کافه راشا، کافه آلموند و کافه آوانسه