پارک آبی اکباتان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین تفریحاتی که می توانید برای تجربه ای هیجان انگیز در کنار عزیزانتان داشته باشید، استفاده از پارک های آبی می باشد. معمولا در کلان شهر ها پارک های آبی مختلفی وجود دارد که از بین آن ها می توانید برای استفاده هر کدام که خواستید اقدام نمایید. در این مقاله به سراغ معرفی پارک آبی اکباتان رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید پس بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

پارک آبی اکباتان کجاست و مسیر دسترسی

برای رسیدن به این پارک آبی باید خود را ابتدا به اکباتان برسانید و سپس به طرف خیابان شکوری برانید. بدین منظور بهتر است به سمت شمال در خیابان نفیسی بروید و شایان یدک بگذرید. کمی بعد از رسیدن به ساندویچ هایدا به طرف راست و خیابان شکوری شرقی بپیچید. راهتان را ادامه دهید تا به دبستان غیر دولتی نورا برسید و سپس از آن جا به سمت چپ بروید.

این مسیر یک کیلومتری از خیابان نفیسی می تواند به راحتی شما را به مقصد برساند. شما در این مسیر بدون ترافیک تنها 3 دقیقه در راه خواهید بود. اگر اولین بار است که به این منطقه می روید بهتر است از لوکیشن زیر استفاده کنید تا به آسانی مسیرتان را به سمت پارک آبی اکباتان تهران بیابید.

مسیر دسترسی به پارک آبی اکباتان با مترو: اگر تمایل داشتید با مترو به این پارک آبی تهران بروید باید از خط 4 استفاده کنید و در ایستگاه اکباتان پیاده شوید.

آدرس پارک آبی اکباتان: تهران، شهرک اکباتان، خیابان نفیسی، فاز 3، خیابان شکوری شرقی

پارک آبی اکباتان

درباره پارک آبی اکباتان

یکی از بهترین پارک های آبی تهران که مختص بانوان می باشد در شهرک اکباتان قرار گرفته و با نام همین شهرک نیز شناخته می شود. استخر رورباز اکباتان تهران پنج ستاره بوده و به صورت روباز به خانم ها سرویس دهی دارد. امکانات قرار گرفته در این مجموعه شامل ساحلی شنی با وسعت 3000 متر مربع، استخری با ابعاد 30 در 50 متر مربع، انواع بوفه و فروشگاه، کلاس های مختلف آموزشی و… می باشد که همگی باعث شده اند تا افراد بتوانند نهایت استفاده از لحظاتی که درون این مجموعه هستند داشته باشند. بهداشت در این پارک آبی تهران جزو مواردی است که هم در مجموعه و هم در پرسنل شاهد آن خواهید بود و از این بابت می توانید مطمئن باشید.

روی خوش کارکنان نیز سبب شده تا افراد بیشتری برای استفاده از این پارک اقدام نمایند. شما می توانید بدون بیرون آمدن از این پارک آبی برای میل کردن غذا یا نوشیدنی به کافی شاپ و رستوران موجود بروید تا هر چه خواستید را سفارش دهید. البته باید عنوان کرد که امکانات موجود در این مجموعه تنها به موارد گفته شده ختم نمی شود و در ادامه می توانید با انواع دیگر امکانات در این پارک آبی تهران آشنا شوید.

امکانات مجموعه پارک آبی اکباتان

پارک آبی اکباتان یکی از بهترین پارک های آبی تهران می باشد که به دلیل دارا بودن انواع امکانات درون خود توانسته در بین مردم معروف شود. اگر تمایل داشتید برای تجربه این پارک آبی تهران به آن مراجعه کنید بهتر است از قبل با امکانات موجود در آن آشنا شوید تا بتوانید استفاده بهتری از این مجموعه داشته باشید. در زیر به برخی از امکانات پارک آبی اکباتان که یکی از بهترین استخرهای تهران می باشد اشاره خواهیم کرد تا اطلاعات تکمیل تری در این باره به دست آورید:

  • استخر کودکان
  • استخر بزرگسالان
  • سونا بخار و خشک
  • جکوزی
  • حوضچه آب سرد
  • سالن ماساژ
  • رخت کن مجزا
  • بوفه، کافی شاپ و رستوران
  • سرسره آبی
  • تراس آفتاب
  • ساحل شنی
  • فروشگاه لوازم شنا
  • کلاس های آموزش شنا
  • کلاس های بدنسازی
  • پارکینگ
  • سرویس بهداشتی

استخر روباز اکباتان

قوانین حاکم بر مجموعه آبی اکباتان

بهتر است قبل از رفتن به پارک آبی اکباتان راجع به این قوانین اطلاعات کافی به دست آورید تا بتوانید استفاده بهتری از آن داشته باشید. این قوانید باعث می شوند تا افراد باعث مزاحمت دیگران و یا ناراحتی آن ها نشوند و همه در یک راستا برای رضایت بیشتر با هم تلاش نمایند. از جمله این قوانین که تاکسید بیشتر آن بر روی قسمت استخر روباز اکباتان است، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

برای استفاده از استخر بدون محدودیت زمانی باید از استخر های سانس بندی نشده استفاده کنید.

این مجموعه مختص بانوان بوده و پسر ها در هر سنی حق ورود نخواهند داشت.

وزن شما برای استفاده از سرسره های آبی نباید بیشتر از 120 کیلوگرم باشد.

کودکان برای ورود به این پارک آبی تهران نباید سنی کمتر از 3 سال داشته باشند.

قد کودکان برای ورود به پارک آبی اکباتان نباید کمتر از 93 سانتی متر باشد.

خانم های باردار حق حضور در این مجموعه را ندارند.

بیماران قلب و کسانی که دچار بیماری پوستی هستند نباید به این مجموعه مراجعه کنند.

اگر بیماری خاصی مربوط به ستون فقرات و گردن دارید نباید به این پارک آبی تهران بروید.

به همراه داشتن طلا، چاقو، اسپری، دوربین عکاسی، موبایل، لپ تاپ و لوازمی از این دست ممنونع می باشد.

اگر مشروبات الکلی، مواد مخدر یاقرص های روان گردان مصرف کرده باشید حق ورود به این مجموعه را نخواهید داشت.

شوخی های خطرناک و یا دویدن در استخر روباز بانوان اکباتان ممنونع است.

سانس های پارک آبی بانوان اکباتان

همان طور که به آن اشاره کردیم این پارک آبی که یکی از بهترین پارک های آبی تهران می باشد، مختص بانوان بوده و سانس های مختلف آن نیز تنها برای خانم هاست. اگر تمایل داشتید به پارک آبی اکباتان تهران مراجعه نمایید باید بدانید که این مجموعه همه روزه از ساعت 9 صبح تا ساعت 6 غروب سرویس دهی دارد و بعد از آن بسته خواهد شد. امکانات موجود در این مجموعه تا لحظه اتمام زمان مجموعه یعنی ساعت 18 قابل استفاده هستند.

یکی از ایراداتی که به تایم کاری این پارک آبی وارد بوده این موضوع است که خانم های کارمندی که تا غروب سر کار هستند و در تمامی روز های هفته نیز مشغول کار می باشند نمی توانند از این پارک آبی استفاده کنند و باید به استخرهای تهران در نقاط دیگر مراجعه نمایند.

پارک آبی بانوان اکباتان

نکات مربوط به تهیه بلیط استخر روباز اکباتان

اگر تصمیم گرفتید به این پارک آبی مراجعه کنید بهتر است ابتدا هم قوانین را مطالعه کنید و اطلاعات دیگر درباره یک سری نکات مربوط به این مجموعه را بدانید تا در صورت مراجعه دچار هیچ مشکلی نشوید. یک از نکات مهم که باید به آن توجه کنید این نکته است که خرید بلیط تنها از طریق سایت های معتبر امکان پذیر می باشد و بهتر است چند روز قبل از موعد برای خرید بلیط خود اقدام کنید تا گرفتار کمبود یا تمام شدن بلیط ها نباشید. هم چنین باید توجه داشته باشید که قیمت بلیط در آخر هفته ها از روز های دیگر گران تر بوده و اگر پنجشنبه جمعه ها یا در تعطیلات تمایل داشتید به این پارک آبی مراجعه کنید بهتر است هزینه ها را نیز در نظر داشته باشید.

قیمت بلیط پارک آبی اکباتان

اگر تصمیم گرفتید برای استفاده از پارک آبی بانوان اکباتان اقدام کنید، بهتر است ابتدا قیمت بلیط ابتدا و آخر هفته را بدانید و بعد از مقایسه با دیگر پارک های آبی تهران تصمیم بگیرید که آیا تمایل به مراجعه به این پارک آبی دارید یا خیر. همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره شد، تایم کاری این مجموعه به گونه ای است که بانوان کارمندی که تا عصر مشغول به کار هستند نمی توانند برای استفاده از این پارک آبی اقدام نمایند. بنابراین بهتر است شما نیز اگر کارمند هستید این نکته را در نظر داشته باشید.

در غیر این صورت می توانید در بازه زمانی 9 صبح تا 6 غروب به این پارک آبی بروید و لحظات خوبی را سپری کنید. قیمت بلیط این پارک آبی در سال 1401 به شرح زیر بوده ولی با توجه به نوسان بازار امکان دارد قیمت های گفته شده کمی تغییر کنند و بهتر است این مورد را نیز در نظر داشته باشید. البته به خاطر بسپارید که یک سری از سایت های فروش بلیط گاهی تخفیف های خوبی می گذارند که با استفاده از آن تخفیف ها می توانید با قیمت کمتر بلیط تهیه کنید.

قیمت بلیط روزهای عادی: 120000 تومان

قیمت بلیط آخر هفته ها و تعطیلات: 150000 تومان

اطلاعات کلی درباره پارک آبی اکباتان

اگر تصمیمی داشتید به این مرکز خرید مراجعه کنید، بهتر است ابتدا اطلاعات مربوط به این پارک را بدانید تا برای مراجعه به این مجموعه دچار سرگردانی نشوید. توجه داشته باشید قیمت هایی که اعلام می شوند ممکن است تا زمانی که شما تمایل دارید به این پارک مراجعه کنید به دلیل نوسان بازار تغییر یابند.

شماره تماس پارک آبی اکباتان: 44667681-021

ساعت کاری پارک آبی اکباتان: همه روزه از 8 تا 18:30

نوع استخر پارک آبی اکباتان: استخر روباز

هزینه های جانبی استخر: 50000 تومان

سوالات متداول

پارک آبی اکباتان کجاست؟

این پارک در شهرک اکباتان تهران در خیابان شکوری قرار گرفته است.

قیمت بلیط پارک آبی اکباتان چقدر می باشد؟

بلیط این مجموعه در روزهای عادی 120000 و آخر هفته ها 150000 تومان است.

سانس های پارک آبی اکباتان چگونه است؟

پارک آبی اکباتان مختص بانوان بوده و همه روزه از 9 تا 18 باز می باشد.

استخر روباز اکباتان چه امکاناتی دارد؟

از مهم ترین امکانات این مجموعه می توان به سرسره های آبی و ساحل شنی اشاره نمود.

پارک آبی اکباتان مختص آقایان است یا بانوان؟

این پارک آبی به طور اختصاصی برای بانوان فعالیت دارد.

[html_block id=”68997″]

راهنما سایت

آدرس

تهران، شهرک اکباتان، خیابان نفیسی، فاز 3، خیابان شکوری شرقی

شماره تماس
هزینه بازدید

۱۲۰/۰۰۰ اومان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

8 الی 18:30

یک‌شنبه

8 الی 18:30

دو‌شنبه

8 الی 18:30

سه‌شنبه

8 الی 18:30

چهار‌شنبه

8 الی 18:30

پنج‌شنبه

8 الی 18:30

جمعه

8 الی 18:30
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه