پارک های آبی تهران

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

پارک های آبی تهران از بهترین تفریحات پایتخت به خصوص در فصل های گرم سال به شمار می روند. در ایران و تمام کشورهای جهان، پارک های آبی از بهترین تفریحات آبی شناخته می شوند و به صورت روباز و سرپوشیده وجود دارند. افراد زیادی هستند که به تفریحات آبی علاقه دارند و در تابستان ها به سراغ یکی از پارک های آبی می روند و یک روز هیجان انگیز و سرشار از شادابی و نشاط را برای خود می سازند. پارک های آبی این امکان را برای شما فراهم می آورند که در کنار شنا از امکانات تفریحی آن ها نیز بهره مند شوید و با همراهانتان با آب بازی و آب تنی لذت ببرید. امروزه با محبوبیتی که پارک های آبی در میان مردم پیدا کرده اند، در اغلب شهرها حداقل یک پارک آبی را می توان پیدا کرد. اما تعداد این پارک های هیجان انگیز در شهرهای بزرگی همانند تهران بیشتر است. خوشبختانه پارک های آبی متعددی در پایتخت وجود دارند که پایتخت نشینان می توانند در هر سن و جنسیتی به سراغ آن ها بروند. در این مطلب می خواهیم به معرفی پارک های آبی تهران که از بهترین جاذبه های تفریحی پایتخت به شمار می روند بپردازیم، پس با لوکس ویلا همراه باشید.

پارک آبی اوپارک

معرفی پارک های آبی تهران را با جدیدترین و بهترین پارک آبی تهران که پارک آبی اوپارک نام دارد آغاز می کنیم. این پارک هیجان انگیز در سال 1396 در مساحت 55 هزار متر مربعی افتتاح گردیده و از جدیدترین و بزرگترین پارک های آبی تهران به شمار می رود. برای ساخت این مجموعه آبی و تفریحی از بهترین متریال و بالاترین استانداردهای جهان استفاده شده است. همچنین از پیشرفته ترین و هیجان انگیز ترین تجهیزات دنیا برای ساخت پارک آبی اوپارک به کار رفته و مراجعین می توانند با خیالی آسوده و بدون نگرانی از آن ها استفاده کنند و ساخت آن ها به عهده یک شرکت کانادایی به نام white water بوده است.

اوپارک در فصل های گرم سال و به خصوص تابستان از پر مخاطب ترین مراکز تفریحی تهران به حساب می آید. امکانات تفریحی و سرسره های هیجان انگیز پارک آبی اپارک شامل استخر موج، رودخانه خروشان، جکوزی، سرسره تونلی، سرسره آکوالوپ، سرسره اوپیچ، سرسره ابر شیب، سرسره ابیس، سرسره بومرنگ، سرسره ارنگ، جزیره اولوپیا و جزیره گوگولیا می شوند که برای آقایان و بانوان و خردسالان مناسب می باشند. این پارک آبی به صورت همزمان می تواند حدود 3 هزار نفر را در خود جای دهد و افراد بتوانند به بهترین نحو از امکانات مجموعه بهره مند شوند.

علاوه بر امکانات تفریحی هیجان انگیز، این مجموعه مجهز به امکانات رفاهی متعددی همچون دوش، رختکن، اینترنت رایگان، تیم عکاسی، فروشگاه لوازم شنا، کافی شاپ، بوفه، فست فود، سرویس بهداشتی و پارکینگ می باشد که بر محبوبیت مجموعه افزوده اند. دقت داشته باشید که افراد زیر 18 سال بایستی با یک همراه با سن بیشتر از 18 سال اجازه ورود به مجموعه را دارند. همچنین از ورود لوازمی همچون موبایل، دوربین های عکاسی و فیلم برداری، خوراکی و… خودداری نمایید. از دیگر خدماتی که در پارک آبی اوپارک ارائه می شوند می توان به فیش اسپا، اسپا، سالن ماساژ و اوزون تراپی اشاره نمود. این مجموعه آبی در محدوده غرب تهران قرار داشته و امکان دسترسی با خودروی شخصی و مترو را فراهم آورده است.

قیمت بلیط و سانس های پارک آبی اوپارک

قیمت بلیط مجموعه در روزهای هفته برای بزرگسالان 350 هزار تومان و در روزهای تعطیل مانند جمعه ها به 400 هزار تومان افزایش میابد. همچنین قیمت بلیط مجموعه آبی اوپارک برای خردسالان 200 هزار تومان بوده اما اگر قد آن ها بالای 120 سانتی متر باشد، بایستی بلیط بزرگسال را تهیه نمایند.

سانس بانوان: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 15 بعد از ظهر

سانس آقایان: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 17 بعد از ظهر تا 24 بامداد و روزهای جمعه از ساعت 10 صبح تا 21 شب

شماره تماس پارک آبی اوپارک: 49264-021

آدرس پارک آبی اوپارک: تهران، اتوبان تهران – کرج، بعد از آزادگان، خروجی شهرک گلستان، انتهای خیابان شمیم

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.72101826977187%2C%2051.23993172577512%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پارک های آبی تهران

پارک آبی جماران

همانطور که گفته شد، پارک های آبی مختلفی در تهران و دیگر شهرهای کشور وجود دارند که از بهترین جاذبه های تفریحی به شمار می روند. پارک آبی جماران از دیگر پارک های آبی تهران است که منطقه خوش آب و هوای جماران واقع شده است. استخر جماران جزء کوچکترین پارک های آبی تهران به شمار می رود. اما با وجود مساحت نسبتا کم، امکانات تفریحی متنوعی همچون رودخانه، موج سواری، آکوالوپ، رالی، گردباد و سقوط آزاد در پارک آبی جماران وجود دارد که هیجان شنا و تفریح را افزایش می دهند. جالب است بدانید منبع تامین آب استخر جماران از چشمه های معدنی پارک جمشیدیه می باشد و به واسطه خواص آن، لذت شنا و تفریح را دو چندان می سازند. 2 سرسره در مجموعه پارک آبی جماران وجود دارند که از امکانات تفریحی مجموعه به شمار می روند و می توانید با استفاده از آن ها هیجان را تجربه کنید.

از ویژگی های منحصر به فرد استخر جماران این است که در حین تفریح و شنا می توانید از موسیقی زنده که برگزار می شود لذت ببرید و همین باعث شده محیطی آرامش بخش و دلنشین را پدید آورد. امکانات مختلفی از جمله استخر، سونا و جکوزی در این مجموعه وجود دارند که می توانید از آن ها بهره مند شوید. از دیگر تفریحاتی که می توانید به صورت جداگانه در استخر جماران از آن ها استفاده کنید، تجهیزات TRX، سالن ماساژ، کلاس های آموزش شنا، فوتبال دستی، پینگ پنگ و… می باشند. در پارک آبی جماران کافی شاپ و بوفه وجود دارند که از امکانات رفاهی مجموعه به شمار می روند و مراجعان می توانند برای رفع خستگی و به دست آوردن انرژی دوباره به سراغ آن ها بروند و خوراکی مورد علاقه خود را سفارش دهند و در محیطی شاداب میل کنند.

همانطور که گفته یک سالن ماساژ در این مجموعه وجود دارد که افراد مجربی در آن مشغول به کار هستند و می توانید با مراجعه به آن، از یک ماساژ لذت بخش بهره مند شوید. خوشبختانه در این مجموعه تمام پروتکل های بهداشتی رعایت می شوند. این مجموعه مجهز به یک پارکینگ با ظرفیت بالا می باشد که مراجعان می توانند برای پارک خودروی خود از آن استفاده نمایند و نگرانی بابت جای پارک خودرو نداشته باشند. توجه داشته باشید که افراد زیر 18 سال باید به همراه یک فرد دیگری که بالای 18 سال سن دارد به مجموعه مراجعه نماید. همچنین قیمت بلیط پارک آبی جماران 150 هزار تومان بوده و به دلیل داشتن امکانات کمتر و فضای کوچکتر نسبت به دیگر پارک های آبی از قیمت مناسب تری برخوردار است. اما استخر جماران جزء بهترین پارک های آبی تهران به شمار می رود.

سانس های استخر جماران تهران

سانس بانوان: روزهای زوج از ساعت 9 صبح تا 18 عصر، روزهای فرد و جمعه ها از ساعت 9 صبح تا 16 بعد از ظهر

سانس آقایان: روزهای زوج از ساعت 19 عصر تا 24 بامداد، روزهای فرد و جمعه ها از ساعت 17 بعد از ظهر تا 24 بامداد

شماره تماس پارک آبی جماران: 22290870-021

آدرس پارک آبی جماران: تهران، نیاوران، خیابان یاسر، انتهای خیابان جماران، کوچه ششم
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.819954578925056%2C%2051.458594300857456%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

دهکده آبی پارس

دهکده آبی پارک از اولین پارک های آبی تهران به شمار می رود که منطقه گرمدره کرج واقع شده و در تاریخ 24 اسفند ماه سال 1389 افتتاح و در مساحتی بیش از 14 هزار متر مربع فعالیت خود را آغاز نمود. دهکده آبی پارس علاوه بر آن که یکی از بزرگترین پارک های آبی تهران به شمار رود، به عنوان بزرگترین پارک آبی خاورمیانه نیز شناخته می شود. تفریح و هیجان در پارک های آبی از بهترین تفریحاتی است که می توانید در روزهای گرم تابستان به سراغ آن بروید و از آن لذت ببرید. این پارک آبی از 3 بخش استخرها و سرسره ها، بخش وی آی پی و مرکز خرید تشکیل شده است. از بهترین ویژگی پارک های آبی این است که می توانید به همراه خانواده و یا دوستان خود به آن ها مراجعه نمایید و از تفریح در آن لذت ببرید.

از امکانات تفریحی این مجموعه می توان به سرسره های سرعتی، سرسره های پیچشی، دریاچه موج، چاله فضایی، رودخانه خروشان، سیاه چال، سقوط آزاد و… اشاره نمود. بخش وی آی پی دهکده آبی پارس دارای امکاناتی همچون سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، اتاق ماساژ، سالن بدنسازی، حمام ترکی و اتاق برف می باشد و در صورتی که بلیط بخش وی آی پی را تهیه کرده باشید می توانید از این امکانات بهره مند شوید. اگر در روزهای گرم تابستان به دنبال جاذبه های تفریحی هستید که بتوانید برای ساعاتی از گرمای طاقت فرسای هوا فرار کنید، بهترین گزینه انتخابی می تواند برای شما پارک های آبی تهران باشند که می توانید با توجه محل زندگی و قیمت بلیط و امکانات، یکی از آن ها را برای تفریح و هیجان خود انتخاب کنید.

مجموعه دهکده آبی پارس در کیلومتر 22 جاده کرج قرار دارد که برای دسترسی به آن می توانید علاوه بر خودروی شخصی، از مترو نیز استفاده نمایید. برای تهیه بلیط دهکده آبی پارس دو گزینه پیش روی شماست که شامل بلیط معمولی و بلیط وی آی پی می باشند که قیمت های متفاوتی دارند. جالب است بدانید در این مجموعه یک بخشی به نام مهدکودک وجود دارد که در سانس های بانوان فعالیت دارد و بانوان می توانند در زمان استفاده از این مجموعه آبی، کودکان خود را به مهدکودک بسپارند و با خیالی آسوده به تفریح خود بپردازند و لذت ببرند. این مجموعه می تواند برای هر سن و جنسیتی و در هر سلیقه ای انتخابی مناسب به شمار رود. مرکز خریدی با نام مرکز خرید دهکده آبی پارس در این مجموعه وجود دارد که می توانید در آن هم گردشی داشته باشید و لذت ببرید.

سانس های دهکده آبی پارس

سانس بانوان: روزهای یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 17 عصر

سانس آقایان: روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه از ساعت 18 عصر تا 24 بامداد

شماره تماس دهکده آبی پارس: 36116-026

آدرس مجموعه تفریحی دهکده آبی پارس: کیلومتر 22 جاده کرج، بعد از نفت پارس، خیابان شهدا
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.75231160116111%2C%2051.074514797151394%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پارک های آبی تهران

پارک آبی ارم

از جمله پارک های آبی تهران که مخصوص بانوان می باشد می توان به پارک آبی ارم اشاره نمود. خوشبختانه پارک آبی روباز برای بانوان با محیطی مناسب فراهم آمده است تا بانوان نیز دغدغه ای برای تفریح خود نداشته باشند و به راحتی با مراجعه به این استخر، از شنا و تفریح لذت ببرند. پارک آبی ارم تهران که با نام استخر ارم نیز شناخته می شود، توسط موسسه فرهنگی ورزشی آذر مهر پارس در سال 1380 افتتاح شده است. پارک آبی ارم دارای مساحتی بالغ بر 4 هزار متر مربع بوده و از بزرگترین استخرهای روباز تهران به شمار می رود. در پارک آبی ارم تهران به تمام نکات ایمنی دقت و رعایت شده اند تا بانوان بتوانند در محیطی امن و تمیز از شنا، تفریح و آفتاب گرفتن لذت ببرند.

با آمدن فصل تابستان و تیز شدن آفتاب، بسیاری از افراد به سراغ آفتاب گرفتن می روند تا پوست خود را برنزه کنند. از همین رو در این پارک آبی که از پارک های آبی روباز تهران شناخته می شود، صندلی های استخری را در اطراف استخر قرار داده اند، تا افراد در بهترین شرایط و با خیالی آسوده بتوانند آفتاب بگیرند. از خدمات مناسبی که در پارک آبی ارم ارائه می شود می توان به مواردی همچون ایروبیک موزون، آب درمانی و کلاس های آموزش شنا اشاره نمود. تعدادی سرسره هیجان انگیز و مرتفع در این استخر وجود دارند که هم بزرگسالان و هم خردسالان (بالای 8 سال و قد بالای 120 سانتی متر) می توانند از آن ها استفاده کنند و هیجان را در این استخر روباز تجربه کنند.

با توجه به آن که در استخر ارم امکانات تفریحی محدود تری نسبت به دیگر پارک های آبی دارد، از قیمت بلیط مناسب تری برخوردار است. قیمت بلیط این مجموعه آبی در روزهای شنبه تا چهارشنبه 120 هزار تومان و در روزهای پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل 150 هزار تومان می باشد. ساعت کاری پارک آبی ارم همه روزه در دو سانس بوده که سانس اول آن از ساعت 9:30 صبح تا 14 بعد از ظهر و از 14 بعد از ظهر تا 18 عصر می باشد.

امکانات پارک آبی ارم

  • یک استخر روباز با ابعاد 70 متر در 30 متر برای بزرگسالان
  • یک استخر برای کودکان
  • حوضچه ماساژ کف پا
  • سرسره های هیجان انگیز
  • حمام سنتی
  • اتاق ماساژ
  • فروشگاه لوازم شنا
  • بوفه

شماره تماس پارک آبی ارم: 44113078-021

آدرس پارک آبی ارم: تهران، کیلومتر 4 بزرگراه تهران – کرج
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.72535176098043%2C%2051.28608675667456%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پارک آبی اکباتان

پارک آبی اکباتان از پارک های آبی تهران محسوب می شود که در غرب پایتخت جای گرفته است. این استخر که جزء پارک های آبی روباز بانوان شناخته می شود، امکانات تفریحی مناسبی را در اختیار بانوان قرار می دهد تا بتوانند در محیطی مناسب از استخر و آفتاب گرفتن لذت ببرند. استخرهای روباز از بهترین تفریحات فصل های گرم سال به شمار می روند که خوشبختانه تعدادی استخر روباز مخصوص بانوان در تهران ساخته شده اند که بانوان می توانند از آن ها بهره مند شوند. اگر در شهرهایی زندگی می کنید که دریا ندارند و در فصل های بهار و به خصوص تابستان هوس یک آب تنی را داشتید، می توانید به سراغ یکی از پارک های آبی روباز تهران بروید و از شنا و آفتاب گرفتن در محیطی امن و مناسب لذت ببرید.

پارک آبی اکباتان به عنوان یک پارک آبی 5 ستاره در تهران شناخته می شود و مخصوص بانوان است. از امکانات این مجموعه آبی می توان به استخری با ابعاد 50 متر در 30 متر، استخر کوچک تر برای خردسالان، استخر آب درمانی، سرسره، سونا خشک، سونا بخار، حوضچه آب سرد، جکوزی و اتاق ماساژ اشاره نمود. از نکات جالب استخر روباز اکباتان این است که سانس بندی نداشته و شما می توانید از ساعت 9 صبح تا 18:30 عصر به صورت نامحدود از آن استفاده کنید. استخر اکباتان که از پارک های آبی تهران به شمار می رود، بخشی در آن وجود دارد که ساحل شنی بوده و بانوان می توانند در محیطی متفاوت از دیگر استخرهای روباز آفتاب گرفتن را تجربه کنند. همچنین صندلی های متعددی در پارک آبی اکباتان وجود دارند که آفتاب گرفتن را برای بانوان لذت بخش تر می کنند.

توجه داشته باشید ورود کودکان زیر 3 سال به این مجموعه ممنوع می باشد. قیمت بلیط پارک آبی اکباتان همه روزه به صورت نامحدود بوده که روزهای شنبه تا چهارشنبه 120 هزار تومان و روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل 150 هزار تومان می باشد. اگر لوازم شنا به همراه نداشتید نگران نباشید، چرا که یک فروشگاه تجهیزات شنا در این استخر وجود دارد که می توانید لوازم مورد نیاز خود را از آن تهیه نمایید. در این استخر روباز می توانید از خدمات پوستی و ماساژ هم بهره مند شوید.

شماره تماس پارک آبی اکباتان: 44667681-021

آدرس پارک آبی اکباتان: تهران، شهرک اکباتان، خیابان نفیسی، انتهای فاز 3، خیابان شکوری شرقی، جنب بلوک E2
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.71148685728382%2C%2051.31959289715007%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پارک های آبی تهران

پارک آبی قصر آبی پارس تهران

پارک آبی قصر پارس یکی از پارک های آبی تهران در بخش جنوب غربی پایتخت و در اسلامشهر جای گرفته که در مساحت 3 هزار متر مربعی ساخته شده است. در سال های اخیر، پارک های آبی به عنوان بهترین و هیجان انگیز ترین تفریحات تابستانی شناخته شده اند و افراد زیادی به خصوص در تابستان ها به سراغ آن ها می روند تا بتوانند چند ساعتی را به دور از گرما و در تفریح و هیجان سپری کنند. شنا کردن از جمله تفریحاتی است که می تواند استرس و تنش روزانه شما را تا حد زیادی کاهش دهد و در آرامش روحی شما تاثیر به سزایی داشته باشد. به مرور زمان بر امکانات تفریحی و رفاهی استخرها افزوده شدند و تبدیل به مکانی تفریحی شدند که از آن ها با نام پارک های آبی یاد می شود.

پارک آبی قصر آبی پارس برای ساکنان جوب غربی تهران و اسلامشهر این امکان را فراهم آورده تا آن ها نیز بتوانند به راحتی به یکی از پارک های آبی تهران دسترسی پیدا کنند و از امکانات تفریحی و رفاهی آن بهره مند شوند. این پارک آبی جزء پارک های آبی سرپوشیده تهران محسوب می شود و امکانات تفریحی و هیجان انگیز آن شامل استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سرسره های آبی، سونا بخار، سونا خشک، حوضچه آب سرد و تونل مه می شوند. همچنین مساحت 3 هزار متر مربعی این پارک آبی باعث شده افراد زیادی به صورت همزمان در این مجموعه بتوانند از امکانات آن بهره مند شوند. از امکانات رفاهی مجموعه آبی قصر آبی پارس شامل یک فروشگاه لوازم شنا و یک بوفه می باشند. در صورتی که لوازم و تجهیزات شنا را به همراه نداشتید، می توانید لوازم شنای مورد نیاز خود را از فروشگاه پارک آبی قصر آبی پارس تهیه نمایید.

همچنین بوفه ای که در این مجموعه وجود دارد، انواع خوراکی های خوشمزه ای دارند که می توانید در میان تفریح و یا پس از تفریح و شنا به سراغ آن بروید و خوراکی یا نوشیدنی مورد علاقه خود را تهیه نمایید. این استخر دارای دو سانس آقایان و بانوان به صورت مجزا می باشد. گوش دادن به موسیقی می تواند بر آرامش و کاهش استرس افراد تاثیر به سزایی داشته باشد، از همین رو در این مجموعه تفریحی موسیقی پخش می شود و افراد می توانند علاوه بر آرامش یافتن در آب، از گوش دادن به موسیقی نیز لذت ببرند و از دو فعالیت آرامش بخش و لذت بخش، بهره ببرند. در پارک آبی قصر آبی پارس کلاس های آموزش شنا و کلاس های مربی گری و نجات غریق نیز برگزار می شوند.

وجود یک سالن بدنسازی در این مجموعه نیز از دیگر ویژگی ها و امکانات این پارک آبی محسوب می شود که افراد زیادی برای ورزش به آن مراجعه می کنند. سانس های مجموعه آبی قصر آبی پارس بدین گونه هستند که سانس بانوان در تمام روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 14:30 بعد از ظهر و سانس آقایان در تمام روزهای هفته از ساعت 16 بعد از ظهر تا 23:30 شب می باشند.

مسیر دسترسی به پارک آبی قصر آبی پارس

اگر در میان پارک های آبی تهران، پارک آبی قصر آبی پارس را انتخاب کردید و با استفاده از خودروی شخصی از تهران قصد رفتن به آن را داشتید، می توانید از طریق بزرگراه جناح خود را به میدان آزادی رسانده و به سمت بزرگراه آزادگان حرکت کنید. در این بزرگراه مسیر جاده احمدآباد مستوفی را پیش گرفته و وارد آن شوید. از این جاده به طرف بزرگراه غدیر حرکت کرده تا به شهرک واوان اسلامشهر برسید.

بعد از کمی حرکت در این بزرگراه به سمت راست حرکت کرده تا به خیابان حضرت ولیعصر برسید. در این خیابان حرکت کنید و پس از کمی حرکت به سمت راست گردش کنید و وارد بلوار گل ها شوید. در انتهای گل ها به سمت چپ بپیچید و وارد خیابان شهید اسماعیلی شده و پس از کمی پیش رفتن در این خیابان به پارک آبی قصر آبی پارس برسید.

شماره تماس پارک آبی قصر آبی پارس تهران: 56169870-021

آدرس پارک آبی قصر آبی پارس تهران: تهران، اسلامشهر، واوان، خیابان شهید اسماعیلی
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.50452747818758%2C%2051.21935169899553%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

سوالات متداول

کدام یک از پارک های آبی تهران مخصوص بانوان است؟

پارک آبی ارم

کدام یک از پارک های آبی تهران روباز است؟

پارک آبی ارم مخصوص بانوان بوده و از بزرگترین پارک های آبی روباز تهران می باشد.

جدیدترین و مجهزترین پارک آبی تهران کدام است؟

پارک آبی اوپارک

قدیمی ترین پارک آبی تهران کدام است؟

پارک آبی آزادگان

جدیدترین پارک آبی تهران کدام است؟

پارک آبی اوپارک