مراکز خرید اردبیل

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مراکز خرید اردبیل با توجه به تنوع زیادی که در آن ها دیده می شود، از جمله بهترین جاذبه های دیدنی و گردشگری در این شهر به شمار می آیند که علاوه بر اهالی اردبیل، گردشگرانی که به این شهر سفر کرده اند برای خرید و گردش به سراغ آن ها می روند. اردبیل از جمله شهرهای پرجاذبه و معروف در ایران می باشد که انواع جاذبه های دیدنی و گردشگری را در خود جای داده و جزء یکی از قطب های گردشگری ایران شناخته می شوند و سالانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی به آن سفر می کنند. با توجه به آن که شهر اردبیل از قدمتی طولانی برخوردار است و به همین علت از فرهنگ و تاریخ غنی بهره می برد. در میان انواع بناهای تاریخی و دیدنی، انواع مراکز خرید و بازارهای سنتی و مختلف وجود دارند که گردشگران می توانند برای خرید و گردش به آن ها مراجعه کنند و یک روز را به بازدید از بهترین مراکز خرید اردبیل اختصاص دهند. از آنجایی که خرید و گردش در میان بازارها و مراکز خرید از بهترین تفریحاتی است که می توان در سفر از آن ها لذت برد، همه روزه بر تعداد آن ها افزوده شده و پاساژها و مراکز خرید مدرن و لوکس به جاذبه های دیدنی ساخته می شوند. در ادامه این مطلب قصد داریم با انواع مراکز خرید اردبیل که از تنوع زیادی برخوردارند، آشنا شویم. پس تا انتهای مطلب همراه لوکس ویلا باشید.

بازار بزرگ اردبیل

معمولا هر کدام از شهرهای ایران دارای بازار سنتی و قدیمی می باشند که نشانی از قدمت و اصالت آن شهر را به نمایش می گذارد. همانطور که می دانیم، اردبیل شهری با قدمتی طولانی بوده و یکی از نشانه های قدمت و تاریخ غنی آن را می توان از بناهای تاریخی مشاهده نمود. بازار بزرگ اردبیل یکی از قدیمی ترین و بهترین مراکز خرید اردبیل می باشد که قدمت آن به دوران صفوی می رسد. بازارهای بزرگ و سنتی علاوه بر آن که تنها یک مرکز خرید یا بازار محسوب شوند، از جمله بناهای تاریخی به جا مانده از گذشته می باشند که بازدید از آن ها خالی از لطف نبوده و همیشه از شلوغ ترین و پر ازدحام ترین بازارهای اردبیل به حساب می آید و در هر زمانی از سال شما برای خرید و گردش به سراغ این بازار بروید، آن را مملو از جمعیت خواهید دید.

بازار بزرگ اردبیل که از بزرگترین مراکز خرید اردبیل می باشد، در میان بافت تاریخی این شهر جای گرفته و از سبک معماری ایرانی و سنتی بهره می برد. هنگامی که در حال قدم زدن در این بازار هستید، با توجه به آن که بازار به صورت مسقف می باشد، اما هوای تازه را می توانید استشمام کنید. بازار تاریخی و سنتی اردبیل همانند بازار تبریز در زمان های گذشته از مهمترین و معروف ترین مراکز تبادل کالا به شمار می رفت و همواره تا امروز هم مردمان زیادی برای خرید به سراغ آن می روند.

بازار اردبیل نیز همانند دیگر بازارهای تاریخی ایران دارای بخش های مختلفی نظیر تیمچه، سرا، راسته، حمام و مسجد می باشد که هر کدام از این بخش ها دارای جذابیت های مخصوص به خود می باشند. از مهمترین بخش های این بازار تاریخی می توان به بازار قیصریه اشاره نمود که به صورت بنایی مدور بوده با سقفی گنبدی شکل می باشد. بازار قیصریه که خود یکی از بخش های بازار تاریخی اردبیل به حساب می آید، بخش های مختلفی را در خود جای داده که شامل بازار زرگران، پارچه فروشان، راسته پیر عبدالملک، کفاشان، آهنگران، چاقوسازان و غیره می باشد. با توجه به آن که بنای این بازار بسیار قدیمی بوده، در سال 1364 آن را مورد بازسازی و مرمت قرار داده اند و در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

مسیر دسترسی به بازار بزرگ اردبیل

اگر از میان تمام مراکز خرید اردبیل، بازار بزرگ اردبیل را انتخاب کرده اید و قصد دارید با استفاده از خودروی شخصی به سمت آن بروید، می توانید خود را از طریق خیابان شهید مدرس به میدان امام خمینی رسانده و در خیابان امام خمینی به مسیر خود ادامه دهید تا بازار بزرگ اردبیل را مقابل خود مشاهده کنید.

آدرس بازار بزرگ اردبیل: اردبیل، خیابان امام خمینی

مراکز خرید اردبیل

بازار سرچشمه اردبیل

بازار سرچشمه که از دیگر بازارهای اردبیل به شمار می آید، در بافت تاریخی این شهر جای گرفته و از بهترین مراکز خرید اردبیل می باشد. بازار سرچشمه اردبیل در یکی دیگر از پاساژهای اردبیل قرار داشته و انواع محصولات و اجناسی که فکرش را بکنید در این بازار وجود دارند همگی از قیمت های مناسبی برخوردارند. از همین رو بازار سرچشمه را در میان مراکز خرید ارزان اردبیل می شناسند و به همین جهت در هر زمانی از سال به آن مراجعه کنید، جمعیت زیادی را مشاهده خواهید کرد که برای خرید به این بازار آمده اند.

آدرس بازار سرچشمه اردبیل: اردبیل، خیابان امام خمینی، میدان سرچشمه

بازار قیصریه اردبیل

همانطور که پیش تر ذکر شد، بازار قیصریه اردبیل یکی از بخش های بازار بزرگ اردبیل به شمار می آید و با توجه به قدمت زیادی که دارد، از بازارهای قدیمی اردبیل محسوب می شود. بازار قیصریه نیز همانند بازار بزرگ و تاریخی این شهر، از سبک معماری زیبا و اصیل ایرانی بهره برده و دالان ها و تیمچه های مختلف و متعددی در آن جای گرفته اند که هر کدام از آن ها به اصناف مختلفی اختصاص یافته اند. بازدید از بازارهای قدیمی و تاریخی علاوه بر آن که ما را با معماری تاریخی و سنتی آشنا می کنند، همچنین می توانید از قدم زدن در آن ها لذت ببرید و به تماشای حجره ها بپردازید.

بازار قیصریه که جزئی از بازار بزرگ اردبیل محسوب می شود، اما خود یکی از مراکز خرید اردبیل می باشد. معمولا بازارهای سنتی و قدیمی به صورت بازارهای سرپوشیده و مسقف می باشند و طاق های گنبدی برای آن ها در نظر گرفته شده اند و برای تأمین روشنایی فضای داخلی بازار، روزنه هایی به صورت دایره ای بر روی آن ها وجود دارند.

آدرس بازار قیصریه اردبیل: اردبیل، چهارراه تازه میدان

مراکز خرید اردبیل

مجتمع تجاری شورا سنتر اردبیل

مجتمع تجاری شورا سنتر اردبیل از جدیدترین و مدرن ترین مراکز خرید اردبیل به شمار می رود که در سال 1384 احداث گردیده است. اردبیل با توجه به آن که از شهرهای توریستی ایران می باشد، انواع جاذبه های دیدنی و گردشگری تاریخی و مدرن را در خود جای داده که مراکز خرید و بازارها نیز یکی از آن دسته جاذبه های گردشگری به حساب می آیند که در انواع مختلف قدیمی و لوکس وجود دارند. مجتمع تجاری شورا سنتر دارای 550 واحد و فروشگاه تجاری بوده که بر همین اساس از بزرگترین مراکز خرید اردبیل به شمار می آید.

گردش و خرید در میان مراکز خرید لوکس و مدرن نیز لذت خاص خود را دارد. با توجه به آن که شورا سنتر از بزرگترین مراکز خرید اردبیل می باشد، انواع محصولات و اجناس همچون لباس، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، زیورآلات، اسباب بازی، صنایع دستی و سنتی، لوازم خانگی، لوازم ورزشی، دکوراسیون منزل و غیره در آن ها به فروش می رسند. برخی از فروشگاه های مرکز خرید شورا سنتر اردبیل محصولات و اجناسی از بهترین برندهای جهان را برای فروش دارند که همین باعث بالا بودن قیمت آن ها می باشد.

در واقع مجتمع تجاری شورا سنتر اردبیل را می توان گزینه ای مناسب برای آن دسته از افرادی به شمار آورد که به خرید لباس های برند اهمیت می دهند. از همین رو شورا سنتر را یکی از پاساژهای گران اردبیل می شناسند. مغازه ها و فروشگاه های مختلفی که در طبقه همکف وجود دارند، دارای محصولات مناسب با قیمت های اقتصادی می باشند که می توانید خریدی اقتصادی و مقرون به صرفه را تجربه کنید. لازم به ذکر است که طبقه های منفی یک و منفی دو به نمایشگاه های صنایع بومی و آموزشگاه های اختصاص داشته و می توانید به بازدید از آن ها اقدام نمایید.

ساعت کاری مجتمع تجاری شورا سنتر اردبیل: از ساعت 10 صبح تا 23 شب

آدرس مرکز خرید شورا سنتر اردبیل: اردبیل، خیابان عطایی، ورودی قدیم شورابیل

مرکز خرید الماس شهر

اردبیل از آن دسته شهرهایی است که بازارهای سنتی و مراکز خرید مدرنی را در خود جای داده و جزء جاذبه های گردشگری اردبیل به شمار می آیند. خرید و گردش جزء تفریحاتی است که بسیاری از بانوان به آن علاقه مند بوده و حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشند، برای گردش خود به سراغ پاساژها و مراکز خرید می روند. مرکز خرید الماس شهر از دیگر مراکز خرید اردبیل به حساب می آید که در ساختمانی 12 طبقه قرار داشته و تنها 2 طبقه از آن به واحدهای تجاری اختصاص داشته دیگر طبقات به امکانات رفاهی و تفریحی، واحدهای اداری و شهربازی تعلق دارد.

در طبقه سوم مجتمع تجاری الماس شهر، شهربازی این مجموعه قرار داشته و به عنوان دومین شهربازی سرپوشیده بزرگ اردبیل شناخته می شود و انواع وسایل بازی و سرگرم کننده مختلف در آن وجود دارند که می توانید علاوه بر خرید و گردش، هیجان و لذت را نیز تجربه کنید. شهربازی مرکز خرید الماس شهر در مساحتی حدود 12 هزار متر مربع قرار داشته و تعداد دستگاه های آن بالغ بر 22 مورد می باشند. در واحدها و فروشگاه های تجاری مجتمع تجاری الماس شهر انواع اجناس و محصولات نظیر لباس، لباس های مجلسی، لباس ورزشی، زیورآلات و بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، آینه و شمعدان، لباس عروس و غیره وجود دارند.

بر همین اساس مرکز خرید الماس شهر از بهترین مراکز خرید اردبیل برای خرید عروسی محسوب می شود. همچنین اگر هم به دنبال مرکز خرید لباس مجلسی در اردبیل هستید، مجتمع تجاری الماس شهر می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. از دیگر امکانات رفاهی این مجتمع تجاری که از بهترین مراکز خرید اردبیل شناخته می شود، فودکورت آن می باشد که گردشگران می توانند بعد از خرید و گردشی لذت بخش در میان واحدها و فروشگاه های تجاری به سراغ آن بروند.

آدرس مرکز خرید الماس شهر: اردبیل، میدان شریعتی

مراکز خرید اردبیل

مرکز خرید پروما اردبیل

مرکز خرید پروما نامی آشنا برای ما بوده، چرا که مرکز خرید پروما مشهد یکی از معروف ترین مراکز خرید مشهد می باشد. جالب است بدانید این پاساژ جزء مراکز خرید زنجیره ای بوده و در شهرهایی نظیر تهران، مشهد، قزوین و کرج شعبه داشته و به تازگی شعبه ای از آن در شهر اردبیل افتتاح گردیده و از بهترین مراکز خرید اردبیل به شمار می آید و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. از مهمترین دلایل محبوبیت مراکز خرید پروما سنتر، وجود امکانات تفریحی و رفاهی در کنار مغازه ها و فروشگاه های مختلف می باشد.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که اجناس و محصولاتی که در واحدهای فروشگاهی آن به فروش می رسند، از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. بسیاری از گردشگران مرکز خرید پروما را یکی از بهترین مراکز خرید پوشاک اردبیل می شناسند. پروما سنتر و مرکز خرید شورا سنتر در کنار هم قرار داشته و می توانید با یک تیز دو نشان بزنید و از هر دوی این مراکز خرید دیدن کنید. از امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی که در پروما سنتر وجود دارند، می توان به رستوران و شهربازی آن اشاره کرد که گردشگران می توانند در میان خرید و گردش در مغازه ها، برای تفریح و استراحت خود به سراغ آن ها بروند و خرید و تفریح را در کنار هم تجربه کنند. اگر در میان پاساژهای اردبیل به دنبال مرکز خریدی مدرن و لوکس هستید، می توانید مرکز خرید پروما را انتخاب کنید. بسیاری از گردشگران و خریداران بعد از گردشی حسابی در این مرکز خرید، برای استراحت به سراغ رستوران مجموعه که از بهترین رستوران های اردبیل به حساب می آید، می روند.

آدرس مرکز خرید پروما اردبیل: اردبیل، بزرگراه میلاد، مقابل دریاچه شورابیل

بازار جدید طلافروشان اردبیل

بازار جدید طلافروشان اردبیل از بهترین مراکز خرید اردبیل برای خرید طلا در میان بانوان می باشد که انواع طلا و جواهر در واحدهای آن به فروش می رسند. این مرکز خرید همانطور که از نامش پیداست، جزء جدیدترین مراکز خرید اردبیل به حساب می آید. این پاساژ با مساحتی حدود 3.700 متر مربع دارای 3 طبقه بوده و 103 واحد طلا و جواهرفروشی در آن وجود دارند و افرادی که قصد خرید طلا دارند، به آن مراجعه می کنند. این بازار را به عنوان بزرگترین پاساژ طلافروشی در اردبیل می شناسند.

پاساژ طلافروشان اردبیل از معماری و طراحی زیبایی بهره برده و هنگامی که در آن در حال گردش و تماشای ویترین مغازه های هستید، می توانید از زیبایی اطراف خود لذت ببرید. بسیاری از عروس و دامادها برای خرید طلا و جواهر مراسم عروسی به این پاساژ مراجعه می کند. از امکانات رفاهی که در بازار جدید طلافروشان اردبیل وجود دارند، می توان به آسانسور، پله برقی و سرویس بهداشتی اشاره نمود.

آدرس بازار جدید طلافروشان اردبیل: اردبیل، خیابان سی متری آیت الله مروج

مراکز خرید اردبیل

بازار آرتا

بازار آرتا از قدیمی ترین بازارهای اردبیل می باشد که در بلوار طالقانی قرار داشته و جزء مراکز خرید خیابانی اردبیل محسوب می شود. در این خیابان انواع مغازه های مختلفی وجود دارند که محصولات و اجناس متنوعی در آن فروخته می شوند که می توان به مواردی همچون انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، خرازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره اشاره نمود. از آنجایی که بازار آرتا جنب بیمارستان آرتا قرار دارد، جزء یکی از شلوغ ترین و پر ترددترین خیابان ها و مناطق اردبیل به شمار می رود و همیشه ترافیک می باشد. از همین رو پیشنهاد می شود اگر قصد رفتن به این بازار را دارید، بهتر است از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید تا با مشکلی برای پیدا کردن جای پارک مناسب برای خودرو مواجه نشوید.

بازارهای خیابانی معمولا در اغلب شهرها وجود دارند و یک نمونه معروف آن در تهران وجود داشته که با نام بازار نازی آباد شناخته می شود. خوب است بدانید مرکز خرید آرتا اردبیل جزء مراکز خرید ارزان اردبیل محسوب می شود و اگر قصد خرید در این بازار را داشته باشید، دست خالی از آن خارج نخواهید شد.

آدرس بازار آرتا اردبیل: اردبیل، بلوار طالقانی

مجتمع تجاری اولدوز پاسارگاد

مجتمع تجاری اولدوز پاسارگاد یکی دیگر از مراکز خرید لوکس اردبیل می باشد که ساختمانی بزرگ قرار داشته و از بزرگترین پاساژهای اردبیل به حساب می آید. این ساختمان جزء مجتمع های تجاری اداری بوده و واحدهای اداری آن در طبقات 3 تا 7 آن قرار گرفته اند و دیگر طبقات به بخش های تجاری اختصاص دارند و مغازه ها در این طبقات قرار گرفته اند. از آنجایی که این مرکز خرید با نام اولدوز پاسارگاد شناخته می شود، با سرمایه گذاری بانک پاسارگاد احدث گردیده و از مراکز خرید گران اردبیل محسوب می شود.

در واحدهای تجاری مجتمع تجاری اولدوز پاسارگاد انواع پوشاک، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، زیورآلات و بدلیجات، اسباب بازی، لوازم خانگی، دکوراسیون منزل و غیره به فروش می رسند. از آنجایی که اولدوز پاسارگاد از پاساژهای لوکس اردبیل به شمار می آید، قیمت اجناس و محصولات آن بالا بوده و برای خرید باید با جیبی پر از پول به سراغ آن بروید. با توجه به امکانات تفریحی و رفاهی مختلف و متنوعی که در این پاساژ وجود دارند، گردشگران می توانند لذت خرید و تفریح را در کنار هم تجربه کنند. امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی که در این مرکز خرید وجود دارند، شامل کافی شاپ، رستوران، آسانسور سرویس بهداشتی و غیره می شوند. خوشبختانه مرکز خرید اولدوز پاسارگاد امکانات مناسبی برای معلولین در نظر گرفته است.

آدرس مجتمع تجاری اولدوز پاسارگاد: اردبیل، خیابان امام خمینی

مراکز خرید اردبیل

بازار مرکزی صدف اردبیل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی خرید و فروش انواع لوازم الکترونیکی و دیجیتال افزایش یافته و مراکز خرید مختلفی در تمام شهرها ساخته شده اند. شهر اردبیل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مرکز خریدی برای خرید و فروش انواع لوازم الکترونیکی و دیجیتال را در میان مراکز خرید خود جای داده که با نام بازار مرکزی صدف اردبیل شناخته می شود و در چهارراه امام خمینی واقع شده است. مرکز خرید صدف اردبیل در ساختمانی دو طبقه قرار داشته و متأسفانه با توجه به آن که ساختمانی قدیمی می باشد، هیچگونه امکانات رفاهی برای آن در نظر گرفته نشده است. بیشترین دلیل شهرت و محبوبیت بازار مرکزی صدف اردبیل، تعداد بالای مغازه ها و تنوع در اجناس و کالاها می باشد که همین موضوع سبب گردیده افراد زیادی برای خرید، فروش و یا تعمیر لوازم الکترونیکی خود به آن مراجعه نمایند. اگر هم به دنبال لوازم جانبی هستید، می توانید به دومین طبقه از این مرکز خرید مراجعه کنید.

آدرس بازار مرکزی صدف اردبیل: اردبیل، چهارراه امام خمینی

بازار مرزی بیله سوار

شهر اردبیل که در شمال غرب ایران قرار گرفته، جزء شهرهای مرزی محسوب شده و علاوه بر جاذبه های دیدنی و گردشگری متعددی که در طبیعت آن وجود دارند، انواع مراکز خرید متنوع نیز در آن قرار داشته که برخی از آن ها جزء مراکز خرید مرزی اردبیل می باشند. هنگامی که نام بازارهای مرزی را می شنویم، می دانیم که اجناس و محصولات با کیفیت و قیمت مناسب در آن ها به فروش می رسند. اما این موضوع درباره تمام بازارهای مرزی صدق نمی کند. بازار مرزی بیله سوار در شهر مرزی بیله سوار که در اردبیل می باشد، قرار گرفته و از بهترین مراکز خرید اردبیل به حساب می آید. شهر مرزی بیله سوار دارای طبیعتی جنگلی و زیبا قرار دارد و دارای فاصله ای کم با باکو می باشد.

حدود 300 غرفه در بازار مرزی بیله سوار اردبیل وجود دارند که انواع اجناس و محصولات مختلف در آن ها به فروش می رسند و از آن دسته بازارهایی است هر آنچه که بخواهید می توانید از آن تهیه کنید. هر زمانی که به بازدید از مرکز خرید بیله سوار بروید، آن را شلوغ و پر از جمعیتی خواهید دید که همگی برای خرید و گردش به آن بازار آمده اند. در غرفه های این مرکز خرید انواع لباس، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، زیورآلات، اسباب بازی و غیره وجود دارند که با بهترین قیمت و کیفیت به فروش می رسند و همین امر سبب گردیده از بهترین مراکز خرید اردبیل به شمار رود.

آدرس بازار بیله سوار اردبیل: اردبیل، شهرستان بیله سوار

مراکز خرید اردبیل

مجتمع تجاری شاه اسماعیل خطائی اردبیل

در میان مراکز خرید اردبیل، مرکز خریدی وجود دارد که سبک معماری آن نسبت به دیگر پاساژهای اردبیل متفاوت بوده و به سبک معماری قدیمی ساخته شده و با نام مجتمع تجاری شاه اسماعیل خطائی شناخته می شود. این مرکز خرید مقابل آرامگاه شیخ صفی علی شاه قرار داشته و می توانید علاوه بر گردش و خرید در آن، به بازدید از این آرامگاه نیز اقدام نمایید. مرکز خرید شاه اسماعیل خطائی که جزء پاساژهای مدرن اردبیل محسوب می شود، انواع امکانات رفاهی نظیر پله برقی، آسانسور، رستوران، پارکینگ و سرویس بهداشتی را در خود جای داده است.

از محصولات مختلفی که در این مرکز خرید به فروش می رسند می توان به انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، زیورآلات و بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره اشاره نمود. مقابل درب ورودی این پاساژ مجسمه ای زیبا و سفید رنگ از شاه اسماعیل خطائی وجود دارد که پیش از هر چیزی توجه گردشگران را به خود جلب می کند.

مجتمع تجاری شاه اسماعیل خطائی کجاست

مرکز خرید شاه اسماعیل خطائی که از بهترین مراکز خرید اردبیل به حساب می آید، در بلوار سعدی قرار گرفته و اگر می خواهید با استفاده از خودروی شخصی به آن مراجعه نمایید، می توانید از طریق بلوار وحدت اقدام نمایید. برای این منظور از هر کجای این شهر هستید، خود را به بلوار وحدت برسانید و به سمت آزادراه بسیج حرکت کنید. از طریق این آزادراه وارد خیابان باهنر شده و به سمت خیابان شهدا به طرف بلوار سعدی حرکت نمایید. در این بلوار به مسیر خود ادامه دهید تا به خیابان ابراهیمیان برسید و به راحتی خود را به مجتمع تجاری شاهاسماعیل خطائی برسانید.

آدرس مجتمع تجاری شاه اسماعیل خطائی: اردبیل، بلوار سعدی، خیابان ابراهیمیان، خیابان مولا هادی

مراکز خرید سرعین

سرعین از زیباترین شهرهای ایران است که در استان اردبیل قرار گرفته و مهمترین دلیل شهرت آن، چشمه های آبگرم سرعین است که گردشگران زیادی برای گردش و درمان به این شهر مراجعه می کنند. شهر سرعین علاوه بر جاذبه های طبیعی، مراکز خرید متعددی را در خود جای داده که از بهترین مراکز خرید اردبیل به حساب می آیند و افراد زیادی برای خرید سوغاتی و گردش به سراغ آن ها می روند. در ادامه به معرفی مراکز خرید سرعین می پردازیم.

مرکز خرید مانائوس سرعین

برخی از مراکز خرید اردبیل در میان شهر سرعین قرار داشته که یکی از آن ها با نام مرکز خرید مانائوس سرعین شناخته می شود. با شنیدن نام این مرکز خرید، نخستین سوالی که به ذهنتان می رسد این است که مانائوس به چه معناست؟ مانائوس واژه ای برزیلی بوده که نام بندر و شهری در کشور برزیل می باشد. شهر زیبای سرعین که از زیباترین و پرجاذبه ترین شهرهای اردبیل می باشد، این مرکز خرید را در خود قرار داده و گردشگران زیادی برای خرید و گردش به آن مراجعه می کنند. تنوع اجناس و محصولات در این مرکز خرید بالا بوده و اگر قصد خرید داشته باشید، به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

آدرس مرکز خرید مانائوس سرعین: اردبیل، سرعین

مراکز خرید اردبیل

مجتمع تجاری لاله اردبیل

شهری توریستی و پر از جاذبه های دیدنی و گردشگری به نام سرعین در اردبیل وجود دارد که مهمترین جاذبه های آن، چشمه های آبگرم سرعین می باشند که گردشگران زیادی را به سمت خود دعوت می کند. اما علاوه بر چشمه های آبگرم، انواع جاذبه های گردشگری مختلف در این شهر وجود دارند که بازدید از آن ها خالی از لطف نبوده و می توانید با گردش در میان آن ها، سفری لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه کنید. مجتمع تجاری لاله اردبیل نیز یکی دیگر از جاذبه هایی است که در سرعین قرار داشته و از بهترین مراکز خرید اردبیل شناخته می شود و در ساختمانی 3 طبقه جای گرفته است.

سرعین از آن دسته شهرهای نزدیک اردبیل می باشد که اغلب گردشگرانی که به اردبیل سفر می کنند، برای تجربه سفری لذت بخش، به شهر سرعین نیز سفر می کنند. مجتمع تجاری لاله از جمله بهترین مراکز خرید سرعین نیز شناخته شده و انواع پوشاک، کیف و کفش، شال و روسری، صنایع دستی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و غیره می فروشند و از بهترین پاساژهای اردبیل برای خرید سوغاتی و یادگاری به شمار می رود. این مرکز خرید در نزدیکی آبگرم گاومیش گولی سرعین قرار داشته و می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و از استراحت و گردش در کنار هم لذت ببرید. لازم به ذکر است این مرکز خرید مجهز به پارکینگ بوده و می توانید برای پارک خودروی خود از آن استفاده نمایید.

آدرس مجتمع تجاری لاله سرعین: اردبیل، کمربندی سرعین

سوالات متداول

بهترین مراکز خرید اردبیل کدام اند؟

مجتمع تجاری لاله، بازار مرزی بیله سوار، بازار مرکزی صدف، مرکز خرید الماس شهر و غیره.

بهترین بازارهای اردبیل برای خرید طلا کدام اند؟

بازار جدید طلافروشان

پاساژهای مدرن اردبیل کدام اند؟

مجتمع تجاری اولدوز پاسارگاد، پاساژ شورا سنتر، مرکز خرید پروما اردبیل از پاساژهای مدرن اردبیل هستند.

بهترین مراکز خرید پوشاک اردبیل کدام اند؟

مرکز خرید پروما، بازار آرتا