بهترین رستوران های اردبیل

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

یکی از خنک ترین مناطق ایران که در بیشتر روز های سال پوشیده از برف است، اردبیل می باشد. این منطقه با داشتن انواع جاذبه های گردشگری و طبیعی درون خود توانسته عده زیادی را جذب نماید. یکی از مواردی که باید در زمان ورود به این شهر اطلاعات لازم درباره آن را داشته باشید، رستوران های این منطقه می باشد. ما در این مقاله به سراغ بهترین رستوران های اردبیل رفتیم تا بتوانید با اطلاعات دقیق درباره آن ها سفر بهتری را تجربه نمایید.

#1 رستوران گل سرخ

یکی از بهترین رستوران های اردبیل که در خیابان باکری قرار گرفته، رستوران گل سرخ می باشد. این رستوران در نزدیکی مراکز مهمی قرار دارد و از این نظر نیز توانسته عده بیشتری از افراد را به خود جذب نماید. امتیاز دریافتی رستوران از جانب کاربران بالا بوده که نشان دهنده کیفیت خوب غذاها می باشد. سرویس دهی در این رستوران در سطح مناسبی قرار دارد و هم چنین برخورد پرسنل رستوران آموزش دیده و رفتارشان با مشتری ها در سطح قابل قبولی قرار دارد.

محیط داخلی رستوران بزرگ است ولی طراحی خاصی ندارد که البته همیشه تمیز بوده و یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب مکان مناسب برای صرف غذا می باشد. اگر به این رستوران مراجعه کردید حتما کباب دنده و سوپ شیر رو موجود  در منو را امتحان نمایید. رستوران گل سرخ در تمامی روز های هفته از ساعت 11 تا 23 آماده سرویس دهی می باشد و شما می توانید دراین بازه زمانی برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید. منوی رستوران دارای غذاهای متنوعی بوده و شامل غذا های ایرانی و انواع ماهی و میگو می شود.

اگر قصد داشتید به این رستوران مراجعه نمایید بهتر است قبل از مراجعه از باز بودن و ساعت کاری دقیق رستوران اطمینان حاصل فرمایید چون در زمان کرونا و ماه رمضان ساعت کاری رستوران اردبیل کمی تغییر کرده است. هم چنین در جلوی رستوران نیز فضای کافی برای پارک ماشین وجود دارد و شما می توانید از آن برای پارک خودروی خود استفاده نمایید. این رستوران به عنوان یکی از کبابی های اردبیل نیز شناخته می شود و بهتر است برای صرف این غذا به گل سرخ مراجعه نمایید.

آدرس رستوران گل سرخ

از بدو ورود به اردبیل مسیر های مختلفی را می توانید برای رسیدن به رستوران از آن استفاده نمایید که یکی از آن ها راه کاشانی می باشد. برای استفاده از این مسیر ابتدا باید وارد Mollanaqi شوید و به سمت امام خمینی برانید. کمی بعد به سمت خیابان شاهد شده و سپس خیابان باکری را به سمت مقصد خود ادامه دهید. مسیر گفته شده تنها یکی از مسیر هایی بود که می توانستید از آن به عنوان راهی برای رسیدن به رستوران اردبیل استفاده نمایید. اگر در هر مسیر دیگری بودید می توانید از طریق لوکیش زیر خود را به یکی از بهترین رستوران های لاکچری اردبیل یعنی رستوران گل سرخ برسانید.

شماره تماس رستوران گل سرخ اردبیل: 33635005-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.228531080907594%2C%2048.303511203095354%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”229″ name=”رستوران گل سرخ”]

#2 رستوران هتل تاریخی خانه صادقی

در محله اوچتوکان می توانید به رستوران هتل تاریخی خانه صادقی که یکی از زیبا ترین رستوران های سنتی اردبیل می باشد بروید و از بین غذا های موجود در منو هر چه خواستید سفارش دهید. این رستوران که جزو هتل تاریخی می باشد توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت کند و به عنوان یکی از مشهور ترین جاهایی که در اردبیل می توانید برای صرف غذا از آن استفاده نمایید شناخته شود.

کیفیت غذا های این رستوران بالا بوده و به دلیل قرار گرفتن در یک هتل زیبا می تواند گزینه خوبی هم برای صرف غذا و هم به عنوان اقامتگاه برای مسافران باشد. این رستوران در دو وعده ناهار و شام از ساعت 10 تا 24 خدمت رسانی دارد و در این بازه زمانی پذیرای مهمانان و مراجعین می باشد. توصیه می شود در لیست سفارشات خود قیمه پیچاق را نیز اضافه کنید چرا که بسیار با کیفیت طبخ می شود و از مشتری ها امتیاز خوبی دریافت کرده است.

در این مجموعه هم چنین می توانید به بخش کافیشاپ هم مراجعه کنید و از بین منوی متنوع آن هر چه خواستید سفارش دهید. طراحی داخلی رستوران هتل تاریخی خانه صادقی زیبا و سنتی بوده و میز و صندلی های زیبایی قرار داده شده اند. این محیط برای کسانی مناسب است که تمایل به یک فضای آرام و زیبا داشته و مشتاق برای تماشای حیاط دل نشین در یک مجموعه هستند.

اگر به اردبیل سفر کردید این مجموعه تاریخی را از دست ندهید و حتما برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید. لازم به ذکر است خانه صادقی از نظر قدمت مربوط به زمان قاجار می شود و دارای یک حیاط بزرگ و حوض و بالکن های کوچک است و بنای آن به عنوان یک اثر تاریخی به ثبت ملی رسیده است. شما بعد از رفتن به این رستوران حس قدم زدن و گذراندن وقت در تاریخ را دارید که برای عده زیادی از مردم بسیار دوست داشتنی می باشد.

آدرس رستوران هتل تاریخی خانه صادقی

برای رسیدن به این مجموعه تاریخی می توانید از بین مسیر های مختلفی که پیش رویتان قرار دارد راه پاسداران و مسجد کبود را انتخاب کنید که یک مسیر پیاده روی 700 متری می باشد. بدین منظور باید ابتدا به سمت شمال شرقی و سرازیری در پاسداران بروید و از دکتر علی مردی به سمت چپ و به سوی عارف بپیچید. بعد از چند متر به طرف مسجد کبود پیچیده و سپس به سمت سیدی ادامه دهید. یکی پارکینگ عمومی در مسیرتان قرار دارد که با عبور از آن باید وارد بن بست رز شوید.

مقصد شما که به عنوان رستوران لاکچری اردبیل نیز معروف می باشد، در این بن بست قرار گرفته است. شما تقریبا 10 دقیق در این راه پیاده روی خواهید داشت که کافیست در صورت عدم تمایل به استفاده از راه گفته شده می توانید از لوکیشن زیر برای رسیدن به مقصد استفاده نمایید. کافیست اینترنت تلفن همراه خود را روشن نموده و سپس با لینک زیر وارد گوگل شوید و مسیر رسیدن به این رستوران سنتی اردبیل را بیابید.

شماره تماس رستوران هتل تاریخی خانه صادقی اردبیل: 33246131-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.246858262086874%2C%2048.29818105489411%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”307″ name=”رستوران هتل تاریخی خانه صادقی”]

#3 رستوران تاریخی شاه عباس

شما می توانید با رفتن به یک مکان تاریخی از رستوران موجود نیز استفاده نمایید. رستوران تاریخی شاه عباس یکی از جالب ترین رستوران های اردبیل می باشد که توانسته عده زیادی از افراد را به خود جذب نماید. با وارد شدن به این مجموعه قسمت های مختلفی را همانند سفره خانه سنتی، قلیان سرا و تالار پذیرایی و… خواهید دید. این رستوران که در دو وعده ناهار و شام در تمامی روز های هفته از ساعت 10 تا 12 شب سرویس دهی دارد، دارای منوی غذا های سنتی و ایرانی می باشد که شما می توانید هر چه خواستید از میان آن ها سفارش دهید.

همان طور که گفته شده رستوران به صورت سلف سرویس می باشد و هر چه بخواهید می توانید تهیه نمایید. اگر به این رستوران رفتید از بین غذاهای موجود حتما پیچاق قیمه را امتحان کنید. بعدازظهر ها در این رستوران موسیقی سنتی پخش می شود و اگر در این مواقع مراجعه نمایید می توانید در کنار صرف غذا از شنیدن این موسیقی های زیبا نیز لذت ببرید. کیفیت غذا ها در این رستوران بالا بوده و هر چه از منو سفارش دهید با بهترین کیفیت و در بهترین طعم برایتان آماده می شود. یکی از پیش غذا های این رستوران کیسه طلا نام دارد که بسیار خوش طعم بوده و پیشنهاد می کنیم آن را حتما تست نمایید.

فضای داخلی بسیار زیباست و طراحی شده و مناسب برای کسانیست که مایلند در یک مکان سنتی به خوردن غذای مورد نظر خود مشغول شوند. سرویس دهی و برخورد پرسنل این رستوران سنتی اردبیل در سطح خوبی قرار دارد و برخورد کارکنان با مشتریان مودب و عالی می باشد. قیمت ها نیز با توجه به کیفیتشان مناسب هستند و به راحتی می توانید هر چه خواستید سفارش دهید.

آدرس رستوران تاریخی شاه عباس

از جمله راه هایی که می توانید برای رسیدن به رستوران اردبیل استفاده نمایید، راه امام خمینی و مدرس می باشد که ابتدا باید به سمت جنوب غربی رفته و به طرف امام صادق بروید. به میدان که رسیدید خروجی دوم را انتخاب کرده و در امام خمینی بمانید تا از ایستگاه سرچشمه عبور نمایید. بعد از رسیدن به چهار راه امام خمینی به سمت چپ و به سوی شهید مدرس بپیچید. از پاتریس رایانه که در طرف چپ قرار گرفته بگذرید و راه را ادامه ادامه دهید تا به سوی ساحلی بپیچید.

از پل به سمت راست پیچیده و تا رسیدن به مقصد در همین مسیر بمانید. مسافت این راه 2.1 کیلومتر بوده و در حدود 10 دقیقه طول می کشد تا به یکی از بهترین رستوران های سنتی اردبیل یعنی رستوران تاریخی شاه عباس برسید. لوکیشن زیر به شما کمک می کند تا در هر نقطه از اردبیل که بودید راهتان را به راحتی پیدا کنید.

شماره تماس رستوران تاریخی شاه عباس اردبیل: 09143532306

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.24336552591994%2C%2048.300986666473285%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”231″ name=”رستوران تاریخی شاه عباس”]

#4 رستوران سعادت

 رستوران سعادت در خیابان جمهوری اسلامی در تقاطع باغ صدر قرار گرفته و از نظر موقعیت جغرافیایی نیز در نزدیکی مراکز مهمی قرار گرفته که از همین نظر نیز توانسته عده زیادی از مسافران را به خود جذب نماید. این رستوران با توجه به امتیازی که از افراد دریافت کرده به عنوان یکی از رستوران های خوب این منطقه شناخته می شود و به عنوان یکی از بهترین رستوران های اردبیل معرفی شود.

کیفیت غذا ها در رستوران سعادت بالا بوده و کسانی که به آن مراجعه کرده اند معمولا بسیار راضی بودند. این رستوران در دو وعده ناهار و شام در تمامی روز های هفته از ساعت 10 تا 23:30 آماده سرویس دهی می باشد و شما می توانید دراین بازه زمانی برای صرف غذا به رستوران سعادت مراجعه نمایید. کیفیت غذا های موجود در منوی رستوران همگی بالا بوده و قیمت ها نیز با توجه کیفیتشان مناسب می باشد.

سرویس دهی و برخورد پرسنل نیز توانسته امتیاز مناسبی از مشتری ها دریافت نماید. محیط داخلی رستوران همیشه تمیز است و از نظر بهداشت بسیار مرتب می باشد. قبل از غذا آش دوغ و دوغ محلی به رایگان سرو می شود که می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید.

آدرس رستوران سعادت

بعد از ورود به اردبیل یک راه پیاده روی می تواند شما را به مقصدتان برساند. برای استفاده از این راه ابتدا باید به سمت جنوب غربی رفته و سپس به سمت امام صادق بروید. بعد از عبور از مسجد یساول گذشته و سپس از روغن خراطین اردبیل که در سمت راست قرار دارد به سوی دکتر بهشتی روانه شوید. بعد از رسیدن به فروشگاه دقت به سمت راست رفته و از داروخانه عبور نمایید. مقصد شما بعد از محمدیه می باشد. این مسیر مسافتی معادل 900 متر دارد که در حدود 11 دقیقه در راه خواهید بود. اگر تمایلی برای پیاده روی نداشتید می توانید با خودروی خود از طریق لوکیشن زیر به رستوران سعادت که یکی از بهترین رستوران های اردبیل می باشد بروید.

شماره تماس رستوران سعادت اردبیل: 33366883-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.25633116163732%2C%2048.2948466885491%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”230″ name=”رستوران سعادت”]

#5 رستوران ضیافت

ار دیگر رستوران های اردبیل که در خیابان امام خمینی و بن بست رسالت قرار گرفته، رستوران ضیافت می باشد. این رستوران در طول سال به دلیل قرار گیری در نزدیکی مراکز مهم توانسته مسافران زیادی را به خود جذب نماید.این رستوران از شنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا پایان شب آماده سرویس دهی می باشد و در این بازه زمانی می توانید برای سفارش وعده غذای مورد نظرتان به رستوران مراجعه نمایید. این رستوران به عنوان یکی از بهترین فست فود های اردبیل نیز به شمار می رود.

کیفیت غذا های این رستوران امتیاز نسبتا بالایی دریافت کرده اند و به همین دلیل می توانید با خیال راحت هر چه خواستید از منو سفارش دهید چرا که هر چه انتخاب کنید طعم خوبی خواهد داشت ولی بهتر است چلو ماهیچه را حتما انتخاب کنید و به لیست سفارشات خود اضافه نمایید چون این غذا امتیاز بیشتری دریافت کرده است. محیط داخلی رستوران طراحی خوبی دارد و در دو طبقه پذیرای مردم می باشد. در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک ماشین وجود دارد و شما می توانید از آن به عنوان پارکینگ استفاده نمایید.

نحوه سرویس دهی در رستوران ضیافت در سطح خوبی بوده و رفتار پرسنل با مشتری ها مودب می باشد چرا که کارکنان آموزش دیده هستند و تجربه خوبی در پذیرایی از افراد دارند. اگر برای تماشای جاذه های گردشگری اردبیل به این شهر سفار کردید، به هیچ عنوان این رستوران را از دست ندهید.

آدرس رستوران ضیافت

از مسیر امام خمینی برای رسیدن به مقصد می توانید استفاده کنید که برای این منظور باید ابتدا به سمت جنوب غربی رفته و سپس به سوی امام صادق برانید. کمی بعد از تجارتخانه برادران عبدالمحمدزاده عبور نمایید تا به میدان برسید. در میدان خروجی دوم را انتخاب کرده و در امام خمینی بمانید. در سمت راست از ایستگاه سرچشمه بگذرید وبعد از رسیدن به شرکت فرا پدیده آسیا به سوی بن بست بپیچید تا در نهایت به مقصدتان که در سمت راست قرار گرفته وارد شوید. مسافت این راه 1.3 کیلومتر بوده و در حدود 8 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به بهترین رستوران اردبیل یعنی رستوران ضیافت برسید. در نظر داشته باشید مسیر معرفی شده تنها یکی از راه های پیش روی شما برای رسیدن به رستوران اردبیل می باشد.

شماره تماس رستوران ضیافت اردبیل: 09143513035

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.24428738934678%2C%2048.29181683365773%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”232″ name=”رستوران ضیافت”]

#6 رستوران خوانسالار

رستوران خوانسالار امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده و شما می توانید با خیال راحت هر غذایی را خواستید از منو سفارش دهید و همین امتیاز خوب باعث شده تا در زمره بهترین رستوران های اردبیل معرفی شود. کباب کوبیده این رستوران معروف بوده و بهتر است آن را در لیست سفارشات خود قرار دهید. قیمت ها نیز در مقایسه با کیفیت غذا ها در سطح معقولی قرار دارند ولی به نسبت باقی رستوران های هم تراز در این شهر قیمت ها کمی بالاتر می باشد که البته این مورد در مقایسه با کیفیتی که از غذا ها دریافت خواهید کرد ارزش داشته و بهتر است حتی یک وعده را نیز در سفرتان به این مکان مراجعه نمایید.

رستوران خوانسالار همانند باقیه رستوران ها در تمامی روز های هفته مشغول به کار است و افراد می توانند در بازه زمانی 11 صبح تا 11 شب برای صرف وعده غذایی مورد نظر خود به این رستوران مراجعه نمایند. در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک ماشین وجود دارد و افراد می توانند برای پارک خودرو از این محوطه استفاده نمایند پس از این بابت نیاز به نگرانی نخواهید داشت.

آدرس رستوران خوانسالار

مسیر پیشنهادی ما برای رسیدن به رستوران اردبیل راه جاده سراب-اردبیل می باشد که مسافت آن معادل 5.9 کیلومتر بوده و باید ابتدا به سمت امام خمینی بروید. راه امام خمینی را ادامه داده تا به جاده سراب-اردبیل برسید. این جاده را تا مقصد ترک نکنید. زمان طی کردن مسیر گفته شده بدون ترافیک 14 دقیقه می باشد. یکی دیگر از مواردی که برای رسیدن به رستوران خوانسالار می توانید از آن بهره ببرید، استفاده از لوکیشن زیر می باشد. این لوکیشن به شما کمک می کند تا در هر جایی از شهر بودید به راحتی راهتان را به سمت یکی از بهترین رستوران های اردبیل یعنی رستوران خوانسالار بیابید.

شماره تماس رستوران خوانسالار اردبیل: 33723090-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.214056002996436%2C%2048.26135207986719%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”233″ name=”رستوران خوانسالار”]

#7 رستوران اعیان

رستوران اعیان در خیابان حافظ قرار گرفته و به لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی واقع شده و همین موضوع نیز سبب شده تا عده بیشتری از افراد به این رستوران جذب شوند. رستوران اعیان از نظر کیفیت غذا توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید و تمامی غذا های موجود در منو خوش طعم بوده و با کیفیت می باشد و از این نظر جای هیچ نگرانی نیست. قیمت غذا ها با توجه به رستوران های هم تراز کمی گران تر بوده ولی مطمئن باشید از رفتن به این رستوران پشیمان نخواهید شد چرا که در لیست بهترین رستوران های اردبیل قرار دارد.

یکی از غذا هایی که بهتر است در لیست سفارشات خود آن را اضافه نمایید، شیشلیک می باشد. این غذا امتیاز خوبی دریافت کرده و بسیار لذیذ و باب میل است. رستوران در دو وعده ناهار و شام از یک شنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 22 آماده سرویس دهی می باشد و در این بازه زمانی می توانید برای صرف غذا به رستوران مراجعه نمایید. یکی از امکانات این رستوران قابلیت رزرو کردن است که در روز های شلوغ کاربرد دارد. سرویس دهی و برخورد پرسنل نیز امتیاز خوبی از مشتریان دریافت نموده و جو و محیط داخلی نیز آرامش بخش می باشد.

آدرس رستوران اعیان

یکی از راه هایی که از بدو ورودتان به اردبیل می توانید از آن استفاده نمایید، راه بلوار سعدی می باشد. مسافت این مسیر 3.5 کیلومتر است و در حدود 11 دقیقه بدون ترافیک در راه خواهید بود تا به رستوران اردبیل برسید. برای استفاده از این مسیر باید ابتدا وارد Mollanaqi شده و به سمت امام خخمینی برانید. با ادامه دادن مسیر امام خمینی به بلوار طالقانی  و سپس بلوار سعدی شده تا به جاده حافظ برسید. فراموش نکنید این راه تنها یکی از مسیر هایی بود که برایتان عنوان کردیم. شما می توانید برای رسیدن به رستوران اعیان از مسیر های دیگر نیز استفاده نمایید. کافیست اینترنت گوشی خود را فعال کرده و از طریق لوکیشن زیر راهتان را پیدا کنید و به راحتی به یکی از بهترین رستوران های اردبیل برسید.

شماره تماس رستوران اعیان اردبیل: 33729666-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.23358123480226%2C%2048.26960850298015%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”235″ name=”رستوران اعیان”]

#8 رستوران سنتی شیخ صفی الدین

از دیگر رستوران های اردبیل که می توانید در هنگان حضور در این شهر برای صرف غذای مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید، رستوران شیخ صفی الدین بوده که به دلیل امتیاز بالای در یافتی از جانب کاربران توانسته در جایگاه خوبی بین مردم قرار گیرد. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 12 تا پایان شب باز بوده که البته به دلیل کرونا و در ماه رمضان بهتر است قبل از رسیدن به رستوران از باز بودن آن از طریق تماس تلفنی اطمینان حاصل فرمایید.

قیمت ها به نسبت کیفیت بالای غذا ها در  سطح مناسبی بوده و می توانید با خیال راحت هر چه خواستید سفارش دهید. اگر به این رستوران رفتید حتما چلو ماهیچه و دیزی های آن را سفارش دهید چون بسیار خوش طعم بوده و از طرف مشتری های زیادی توصیه شده است. سرویس دهی در رستوران سنتی شیخ صفی الدین در سطح خوبیست و رفتار پرسنل با افراد نیز بسیار مناسب می باشد.

هم چنین در جلوی این رستوران سنتی اردبیل فضای کافی برای پارک کردن ماشین وجود دارد و شما می توانید با خیال راحت از جای پارک به این رستوران مراجعه نمایید. توجه داشته باشید این رستوران در حالت عادی همیشه شلوغ است پس در روز های تعطیل و مراسمات مختلف این شلوغی را قبل از مراجعه در نظر داشته باشید.

آدرس رستوران سنتی شیخ صفی الدین

برای رسیدن به رستوران اردبیل مسیر های مختلفی را می توانید برگزینید که یکی از آن ها راه پیاده روی از بلوار امام خمینی می باشد. بعد از ورود به شهر ابتدا به سمت جنوب غربی رفته و بعد از گردش به راست به سوی امام صادق رفته تا به فروشگاه ترازو و باسکول سید حاتمی برسید. سپس به سمت چپ و به سوی امام خمینی بپیچید. بعد از عبور از تجارتخانه برادران عبدالمحمدزاده که در سمت راست قرار دارد به سوی بلوار طالقانی بروید. مقصدتان درست بعد از ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی می باشد. مسافت مسیر گفته شده یک کیلومتر است که در حدود 12 دقیقه در راه خواهید بود. اگر به هر دلیل مایل به پیاده روی نبودید می توانید از طریق لوکیش زیر برای رسیدن به مقصد که یکی از بهترین رستوران های سنتی اردبیل می باشد اقدام نمایید.

شماره تماس رستوران سنتی شیخ صفی الدین اردبیل: 09143584143

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.25068231786689%2C%2048.29328355086298%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”234″ name=”رستوران سنتی شیخ صفی الدین”]

#9 رستوران سنتی های سان

این رستوران با توجه به امتیازی که از کاربران در یافت کرده در زمره رستوران های سنتی اردبیل قرار دارد و توانسته به عنوان مکانی آرام عده زیادی از افراد را در تمام طول سال به خود جذب نماید. فضای داخلی رستوران طراحی به خصوصی ندارد و در بدو ورود شاهد یک سالن خواهید بود که توسط میز و صندلی و تخت هایی مزین شده که می توانید از هر کدام که تمایل داشتید استفاده نمایید.

کیفیت غذا های موجود در منوی رستوران با توجه به امتیاز دریافتی از کاربران نشان می دهد که در سطح خوبی بوده و توانسته مشتری ها را راضی نگه دارد. اگر قصد داشتید در اردبیل به این رستورانت مراجعه نمایید بهتر است در لیست سفارشات خود کوبیده را نیز بیفزایید چون طعم خوبی داشت و کیفیت بالایی دارد. رستوران سنتی های سان در تمامی روز های هفته از ساعت 7 تا 1 بامداد آماده خدمت رسانی بوده و شما می توانید به همراه خانواده یا دوستانتان در این بازه زمانی به آنجا مراجعه نمایید.

رستوران گفته شده نزدیک به مراکز مهمی قرار گرفته که همین موضوع باعث شده تا مسافران بیشتری به آن مراجعه نمایند. این رستوران در سه وعده صبحانه، ناهار و شام مشغول به کار بوده و با توجه به گفته افراد صبحانه های عالی و خوبی دارد که در صورت تمایل می توانید از آن استفاده نمایید. در این رستوران هم چنین امکان استفاده از قلیان هم وجود دارد و شما می توانید در صورت نیاز آن را در کنار دیگر موارد سفارش دهید. پرسنل رستوران های سان رفتار خوبی با مشتریان دارند و سرویس دهی نیز در سطح مناسبی می باشد.

آدرس رستوران سنتی های سان

یکی از مسیر هایی که می توانید برای رسیدن به آدرس رستوران سنتی های سان استفاده نمایید، راه ساحلی می باشد. بدین منظور بعد از رسیدن به اردبیل ابتدا به طرف جنوب غربی در پاسداران شوید. بعد از عبور از داروخانهبه طرف مدرس بپیچید و چند متر بعد به سمت خیابان ابوطالب برانید. در اولین میدان از دادسرا عبور کنید و بعد از رسیدن به میدان دوم به سمت اولین خروجی رفته تا از شهرنت بانک شهر بگذیرد. در میدان فاطمیون از خروجی پنجم به طرف بلوار اردبیلی رفته و این مسیر را تا رسیدن به مقصد که در سمت راست قرار دارد ترک نکنید.

مسافت مسیر گفته شده 5.2 کیلومتر می باشد و در حدود 13 دقیقه طول می کشد تا به رستوران اردبیل وارد شوید. فراموش نکنید مسیر گفته شده تنها یکی از راه های پیش روی شماست تا به مقصد که یکی از بهترین رستوران های اردبیل می باشد برسید. اگر به هر دلیلی تمایل به استفاده از این راه را نداشتید می توانید از طریق لوکیشن زیر برای پیدا کردن یک راه دیگر کمک بگیرید.

شماره تماس رستوران های سان اردبیل: 33813985-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.26738047990673%2C%2048.31145618005415%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”311″ name=”رستوران سنتی های سان”]

#10 رستوران تاریخی شاندیز

یکی از رستوران های محله منصوریه اردبیل که توانسته عده زیادی از مسافران را در طول سال به خود جذب نماید، رستوران تاریخی شاندیز می باشد. این مکان یکی دیگر از بهترین رستوران های اردبیل می باشد که برای صرف غذا می توانید به آن مراجعه نمایید و امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده است. کیفیت غذا های این رستوران بالا بوده و اکثر مشتری ها از این موضوع رضایت داشته اند.

محیط داخلی رستوران سنتی می باشد و نقاشی های زیبایی بر روی دیوار ها وجود دارد. علاوه برمیز و صندلی در داخل می توانید از تخت های موجود در هنگام میل کردن غذایتان نیز استفاده نمایید. ورودی رستوران شاندیز نمایی جذاب و سنتی دارد و در دو طرف در ورودی دو مجسمه که نماد سرباز در دوران قدیم می باشد قرار داده اند. اگر به این رستوران مراجعه کردید، در هنگام سفارش غذا باقالی پلو را نیز در کنار دیگر موارد انتخابی خود بیفزایید.

اگر تمایل به استفاده از این رستوران سنتی اردبیل داشتید می توانید در بازه زمانی 10:30 تا 23:30 به آن مراجعه نمایید و به صرف وعده غذایی مورد نظرتان بپردازید. در جلوی رستوران نیز فضای کافی برای پارک ماشین وجود دارد و شما می توانید برای پارک کردن خودروی خود اقدام نمایید.

آدرس رستوران تاریخی شاندیز

یکی از مسیر هایی که می توانید برای رسیدن به رستوران اردبیل از آن استفاده نمایید، راه شهید مدرس و بلوار طالقانی می باشد. ابتدا به سمت جنوب غربی در بلوار پاسداران رفته و سپس به سمت شهید مدرس پیچیده و 500 متر بعد در چهار راه امام خمینی به سمت امام خمینی بروید. کمی بعد بعد از رسیدن به بازار آغزی به طرف بلوار طالقانی بپیچید تا به مقصدتان که پس از چهار راه عالی قاپو قرار گرفته برسید.

مسیر گفته شده مسافتی معادل 1.8 کیلومتر دارد و بدون ترافیک در حدود 8 دقیقه طول می کشد تا به رستوران تاریخی شاندیز وارد شوید. لوکیشن زیر نیز می تواند شما را در رسیدن به مقصدتان راهنمایی نماید تا در هر نقطه از اردبیل که بودید بتوانید به راحتی مسیرتان به سمت رستوران شاندیز را بیابید.

شماره تماس رستوران تاریخی شاندیز اردبیل: 33446980-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.25279499722676%2C%2048.29021809074182%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”310″ name=”رستوران تاریخی شاندیز”]

#11 رستوران ارم نو

از دیگر رستوران هایی که در اردبیل می توانید به آن مراجعه نمایید و یک وعده غذایی ماندگار در کنار خانواده یا دوستانتان میل نمایید، رستوران ارم نو می باشد. این رستوران در مقایسه با رستوران های هم سطح خود دارای کیفیت خوبی بوده و توانسته رضایت مشتری ها را به دست آورد و هم چنین امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید. اگر به اردبیل سفر کردید بهتر است سری به این رستوران زده و طعم یک یا چند نمونه از غذا های موجود در منوی رستوران را بچشید.

در لیست سفارشات خود جوجه کباب را از دست ندهید چرا که امتیاز خوبی از افراد دریافت نموده است. این رستوران در دو وعده ناهار و شام از ساعت 11 تا 15 آماده خدمت رسانی بود و بهتر است حتما به آن مراجعه کرده و هر چه خواستید سفارش دهید. این رستوران یکی از بهترین رستوران های اردبیل به شمار می رود و تقریبا تمامی کسانی که به آن مراجعه کرده اند را راضی نموده است.

رستوران ارم نو توانسته با سرویس دهی مناسب و پرسنل کار بلد خود بین مردم معروف شود و باغ قیمت های مناسب مسافران را به خود جذب نماید. فضای داخلی رستوران دارای یک سالن بزرگ و میز و صندلی های زیادی است و یک نییم طبقه دیگر نیز در انتهای دارد که در صورت تمایل می توانید در آن طبقه هم به صرف غذا بپردازید. رستوران ارم نو به دلیل کیفیت خوب غذاهایش می تواند این اطمینان را به مشتریان بدهد که هر چه انتخاب کنند طعم خوبی خواهد داشت و از انتخاب این رستوران پشیمان نخواهند شد.

آدرس رستوران ارم نو

راه شهید مدرس و دکتر بهشتی می تواند شما را به مقصد برساند. برای استفاده از این راه باید بعد از ورود به اردبیل ابتدا به سمت جنوب غربی در پاسداران بروید و سپس به طرف شهید مدرس بپیچید. بعد از رسیدن به چهار راه امام خمینی به طرف خیابان امام خمینی پیچیده  و کمی بعد به سمت چپ و دکتر بهشتی بروید. در فروشگاه عسل بهاره سبلان به سمت راست و بازار علف فروشان رفته و تا مقصد ادامه دهید. مسافت راهی که گفته شد در حدود 1.7 کیلومتر می باشد و بدون ترافیک 5 دقیقه در راه خواهید بود تا به رستوران اردبیل برسید. یک لوکیشن از مقصد نیز برایتان در زیر گذاشته شده تا از طریق آن بتوانید از راه دیگری که خواستید خود را به رستوران ارم نو برسانید.

شماره تماس رستوران ارم نو اردبیل: 33333321-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.255209167736496%2C%2048.29489557285515%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”309″ name=”رستوران ارم نو”]

#12 رستوران سید آقا

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای صرف غذا در اردبیل به آن مراجعه نمایید، رستوران سید آقا می باشد. این مکان که یکی از بهترین رستوران های اردبیل معرفی می شود تاکنون امتیاز قابل قبولی از مشتری ها دریافت کرده و کیفیت غذا های آن با توجه به امتیازی که کاربران ثبت کرده اند متوسط رو به بالا بوده است. این رستوران به دلیل این که در محدوده بازار قرار دارد بیشتر اوقات برای مسافران از نظر جای پارک نگرانی ایجاد می کند ولی در نهایت مسافران زیادی برای صرف غذا این مکان را انتخاب می کنند.

داخل رستوران طراحی خاصی ندارد و قدیمی بوده و میز و صندلی ها نیز جدید نمی باشد و بهتر است به دنبال دکور خاصی در این رستوران نباشید. رستوران سید آقا همیشه تمیز بوده و سرویس دهی منظم دارد و هم چنین رفتار پرسنل آن با مشتری ها مناسب بوده و توانسته از این بابت هم امتیاز خوبی از مردم دریافت نماید. اگر رستوران سین آقا را برای صرف غذا انتخاب کردید بهتر است در لیست سفارشات خود کباب کوبیده را نیز بیفزایید چرا که با گوشت تازه و طبخ خوب توسط آشپز، به غذایی پر طرفدار در این رستوران تبدیل شده و امتیاز خوبی دریافت نموده است.

قیمت غذا های موجود در منوی رستوران نیز با توجه به کیفیت غذا ها و در مقایسه با رستوران های هم سطح در سطح مناسبی قرار دارد. پس اگر به این رستوران مراجعه کردید می توانید بدون نگرانی از بابت قیمت هر چه خواستید سفارش دهید. از دلایل معروف بودن رستوران سید آقا می توان به قدیمی بودن و نزدیک بودن به بازار اشاره کرد که عده زیادی بعد از رفتن به مراکز مهم اطراف این رستوران همانند همین بازار، برای صرف غذا این مکان را انتخاب می کنند. لازم به ذکر است این رستوران به عنوان یکی از بهترین کبابی های اردبیل نیز شناخته می شود و می توانید از طعم خوب این غذا استفاده نمایید.

آدرس رستوران سید آقا

بعد از ورود به اردبیل می توانید از مسیر های مختلفی خود را به رستوران سید آقا برسانید که یکی از آن مسیر ها راه پیاده روی کاشانی می باشد. بدین منظور ابتدا به مت شمال شرقی و سربالایی پاسداران رفته و بعد به چپ و شهید دیده بان بروید. بعد از رسیدن به تعمیرگاه مرکزی لوازم خانگی موسوی به طرف چپ و کاشانی بپیچید. 500 متر بعد از پروتئین سرای عرش نشین به سمت راست بپیچید و تا رسیدن به مقصد در همین مسیر بمانید. راه پیاده روی گفته شده تنها 1 کیلومتر مسافت دارد و در حدود 13 دقیقه در یک مسیر مسطح در راه خواهید بود. اگر تمایل به پیاده روی و استفاده از این راه نداشتید می توانید از طریق لوکیشن زیر برای پیدا کردن یک راه دیگر اقدام کنید.

شماره تماس رستوران سید آقا اردبیل: 33365698-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.24991669680774%2C%2048.2993196235896%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”308″ name=”رستوران سید آقا”]

#13 کبابی قربان

اگر به دنبال صرف یک کباب خوب هستید می توانید به کبابی قربان مراجعه کنید و از غذاهای خوش طعم آن سفارش دهید. کیفیت غذاهای این کبابی بالا بوده و به همین دلیل می توانید با اطمینان خاطر برای مراجعه به آن اقدام نمایید. غذاهای این کبابی خوش طعم بوده و افراد زیادی از آن رضایت داشته اند و به همین خاطر امتیاز بالایی را نیز به آن داده اند. همین موضوع سبب شده تا به عنوان یکی از بهترین کبابی های اردبیل نیز شناخته شود.

اگر به این رستوران اردبیل مراجعه کردید کاسه کباب را نیز از قلم نیندازید چرا که مزه خوبی داشته و امتیاز بالایی هم دریافت کرده است. قیمت غذاها این رستوران کمی بالاست و بهتر است قبل از مراجعه این مورد را در نظر داشته باشید. این رستوران همه روزه از ساعت 12 تا 23:55 باز می باشد و شما می توانید برای استفاده از آن در این بازه زمانی اقدام نمایید. بهتر است در سفرتان به اردبیل از این کبابی نیز استفاده نمایید.

آدرس کبابی قربان

اگر تمایل داشتید برای استفاده از کبابی قربان اقدام نمایید می توانید ابتدا خود را به بلوار سعدی برسانید و سپس در جهت جنوب غربی آن ادامه دهید. کمی بعد نرسیده به جعفریه می توانید به مقصدتان که در سمت راست شما واقع شده برسید. این مسیر را تا این رستوران که از بهترین کبابی های اردبیل است، می توانید از طریق لوکیشن زیر و با نقشه طی کنید و بدین منظور کافیست بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک نمایید.

شماره تماس کبابی قربان اردبیل: 33441874-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.24607484621628%2C%2048.27680861851692%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”880″ name=”کبابی قربان”]

#14 رستوران بره سفید

یکی از بهترین رستوران های اردبیل که می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید، رستوران بره سفید می باشد. این رستوران به دلیل کیفیت بالایی که دارد توانسته عده زیادی از افراد و مسافران را به خود جذب نماید. این رستوران غذاهای خوش طعمی داشه و شما می توانید کوبیده های خوش مزه ای را در آن استفاده نمایید. رستوران بره سفید فضای داخلی خوبی دارد و می توانید بر روی صندلی های راحت آن بنشینید و هر چه نیاز داشتید را از منو سفارش دهید. این رستوران که در زمره رستوران های سنتی اردبیل نیز قرار می گیرد،

امتیاز بالایی از مراجعین گرفته و حتی مسافرانی که دوباره به اردبیل سفر می کنند نیز برای استفاده مجدد از آن اقدام می کنند. بهتر است غذاهای محلی اردبیل را در این رستوران سفارش دهید و طعم آن ها را از دست ندهید. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 11 تا 23 باز بوده و شما می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید. در بین سفارشات خود بهتر است شیشلیک را نیز اضافه نمایید چرا که طعم خوبی داشته و عده زیادی از افراد از آن رضایت داشته اند. رفتار پرسنل مودبانه بوده و سرویس دهی در سطح خوبی قرار دارد.

آدرس رستوران بره سفید

برای رسیدن به این رستوران سنتی اردبیل می توانید ابتدا خود را بلوار شهدا برسانید و سپس در جهت جنوب غربی غفار مقدم ادامه دهید. کمی بعد می توانید به مقصدتان که در سمت چپ واقع شده برسید. این مسیر را می توانید با استفاده از نقشه نیز بپیمایید که برای این منظور باید لوکیشن و اینترنت گوشی خود را روشن کنید. هم چنین اگر در جای دیگری از شهر باشید نیز می توانید با استفاده از مسیر دسترسی زیر به آسانی به رستوران بره سفید اردبیل وارد شوید.

شماره تماس رستوران بره سفید اردبیل: 33250030-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.234344777633424%2C%2048.2979892266683%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”881″ name=”رستوران بره سفید”]

#15 باغ رستوران فانوس

یکی از باغ رستوران های اردبیل که می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید، باغ رستوران فانوس می باشد. این باغ رستوران به دلیل دارا بودن کلبه های چوبی درون یک محیط خوب و هم چنین میز و صندلی های متعدد درون فضای رستوران توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید. کیفیت غذاهای این رستوران خوب بوده و ویوی زیبایی نیز دارد. کارکنان رستوران خوش برخورد هستند و سرویس دهی در سطح متوسطی است. اگر به اردبیل سفر کردید بهتر است در بازه زمانی 11 تا 23:56 که رستوران باز می باشد به آن مراجعه نمایید و استفاده از این باغ رستوران را تجربه نمایید. فانو به عنوان یکی از بهترین باغ رستوران های اردبیل معرفی می شود و به همین دلیل در این لیست جای گرفته است.

آدرس باغ رستوران فانوس

برای رفتن به باغ رستوران فانوس بهتر است ابتدا خود را به بزرگراه شهید دادمان برسانید و سپس در جهت شمال شرقی آن ادامه دهید. کمی بعد باید به سمت راست بروید و بهتر است در یافتن این باغ رستوران از لوکیشن زیر استفاده کنید تا در خیابان ها و کوچه ها گمنام بتوانید به راحتی بگذرید. برای استفاده از مسیر دسترسی زیر باید ابتدا لوکیشن و اینترنت همراه گوشی خود را روشن کنید تا بتوانید با کلیک بر روی این مسیر دسترسی، راه رسیدن به این باغ رستوران اردبیل برایتان نشان داده شود.

شماره تماس باغ رستوران فانوس اردبیل: 09307544093

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.1780578933602%2C%2048.21179525878903%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”882″ name=”باغ رستوران فانوس”]

سوالات متداول

بهترین رستوران های سنتی اردبیل کدام موارد هستند؟

رستوران های خانه صادقی، شاه عباس، شیخ صفی الدین، های سان، شاندیز و بره سفید از بهترین ها هستند.

از بهترین باغ رستوران های اردبیل کدام گزینه است؟

باغ رستوران فانوس.

بهترین کبابی های اردبیل کدام موارد هستند؟

گل سرخ، سید آقا و کبابی قربان از معروف ترین ها هستند.

کدام رستوران های لاکچری اردبیل معروف شده اند؟

رستوران گل سرخ و رستوران هتل تاریخی خانه صادقی.