بهترین فست فود های اردبیل

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

اردبیل یکی از مهم ترین شهر های ایران بوده که به دلیل دارا بودن جاذبه های مختلف عده زیادی را به سمت خود جذب می کند. علاوه بر رستوران های این منطقه می توان به فست فودی های مختلف نیز مراجعه کرد و انواع ساندویچ ها را در کنار انواع سوخاری و پیتزا میل کرد. در این مقاله به سراغ معرفی فست فود های اردبیل رفتیم تا با کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع بتوانید به یکی از بهترین های این مورد مراجعه نمایید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

#1 فست فود سیلاک

یکی از بهترین فست فود های اردبیل که توانسته امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید، فست فود سیلاک می باشد. این فست فود به دلیل دارا بودن یک محیط خوب در کنار کیفیت های مناسب توانسته عده زیادی را به خود جذب نماید و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین فست فود های این شهر حساب می آید. فضای داخلی رستوران دارای دیزاین زیبا و مدرنی است و منوی این فست فود اردبیل نیز تنوع خوبی دارد تا شما بتوانید آن چه نیاز دارید را از منو یافته و سفارش دهید. قیمت غذاهای منو کمی بالاست ولی با این وجود عده زیادی را انتخاب می کنند. فست فود سیلاک در تمامی روز های هفته از ساعت 12 تا 24 باز بوده و شما می توانید برای مراجعه به آن اقدام نمایید. اگر به اردبیل سفر کردید بهتر است استفاده از این فست فودی را در اولویت بگذارید.

آدرس فست فود سیلاک

برای رسیدن به این فست فودی می توانید ابتدا خود را به خیابان معلم برسانید و بعد از آن در جهت جنوب غربی این خیابان ادامه دهید. کمی بعد از شهید نعمتی می توانید به مقصدتان که در سمت راست شما قرار گرفته وارد شوید. یک لوکیشن نیز برایتان قرار داده شده تا به وسیله آن بتوانید به آسانی خود را به فست فود سیلاک اردبیل برسانید. بدین منظور اینترنت و لوکیشن گوشی خود را روشن نمایید و بعد بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک نمایید.

شماره تماس فست فود سیلاک اردبیل: 33235308-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.23555096386132%2C%2048.2873859816232%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”892″ name=”فست فود سیلاک”]

#2 فست فود اوبا

از دیگر فست فود هایی که می توانید برای استفاده از ان اقدام نمایید، فست فود اوبا می باشد. این فست فودی نیز امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نموده و به همین دلیل می توانید با اطمینان خاطر به آن مراجعه نمایید. اکثر کسانی که به این رستوران مراجعه کرده اند رضایت داشته اند و امتیاز خوبی به آن داده اند. شما نیز می توانید برای استفاده از این فست فود اردبیل اقدام کرده و تجربه ای خوب به دست آورید. فضای داخلی فست فود اوبا مدرن و شیک بوده و به همین دلیل مورد توجه جوانان زیادی قرار می گیرد. قیمت ها در سطح خوبی قرار دارد و سرویس دهی با سرعت خوبی انجام می شود. این فست فودی در تمامی روز های هفته از ساعت 10:30 تا 24 باز بوده و شما می توانید در این بازه زمانی برای استفاده از آن اقدام نمایید.

آدرس فست فود اوبا

اگر تصمیم گرفتید برای مراجعه به این فست فود اردبیل اقدام کنید بهتر است ابتدا خود را به خیابان استقلال برسانید و بعد در جهت غرب این خیابان حرکت نمایید. کمی بعد با رسیدن به میدان بسیج می توانید فست فود اوبا را که در سمت راست قرار دارد ببینید. این مسیر از خیابان استقلال در نزدیکی میدان بسیج تا مقصد مسافتی تقریبا 100 متری داشته و شما می توانید برای رسیدن به آن تنها یک دقیقه در راه باشید. اگر تمایل به استفاده از مسیر دیگری داشتید می توانید با استفاده از نقشه و از طریق لوکیشن زیر اقدام نمایید.

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.22844032073383%2C%2048.27433574604069%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”893″ name=”فست فود اوبا”]

#3 فست فود دومینو

این فست فود از دیگر جاهایی است که می توانید برای صرف انواع پیتزا، ساندویچ یا سوخاری های متنوع اقدام نمایید. این فست فودی محیط ساده ای دارد ولی مدرن بوده و در دو طبقه مراجعین می توانند برای صرف غذای مورد نظرشان در رستوران اقدام نمایند. در روز های شلوغ سرویس دهی کمی با تاخیر انجام می شود ولی کیفیت ها خوب بوده و امتیازی که فست فود دومینو دریافت کرده تقریبا بالاست. پرسنل خوش برخورد هستند و تمیزی محیط داخلی نیز مشهود می باشد.

دومینو یکی از بهترین فست فود های اردبیل بوده و بهتر است در صورت سفر به این منطقه استفاده از آن را از دست ندهید. بهتر است در صورت مراجعه به این فست فودی پپرونی را نیز در لیست سفارشات خود قرار دهید چرا که امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده است. این فست فود اردبیل در تمامی روز های هفته از ساعت 12 ظهر تا 12 شب باز می باشد و شما می توانید در این بازه زمانی برای استفاده از آن اقدام نمایید.

آدرس فست فود دومینو

برای رسیدن به این فست فود اردبیل کافیست ابتدا خود را به خیابان حافظ برسانید و سپس به سمت جنوب ادامه دهید. با رسیدن به رضوان 10 به طرف آن پیچیده و به سمت راست ادامه دهید تا در نهایت بعد از سرای فرش پاتریس به مقصدتان برسید. مسافت این مسیر در حدود 500 متر بوده و در حدود 3 دقیقه در راه خواهید بود. اگر تمایل داشتید از نقشه برای رسیدن به فست فود دومینو استفاده کنید می توانید از لوکیشن زیر استفاده نمایید.

شماره تماس فست فود دومینو اردبیل: 33729557-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.232410837490356%2C%2048.269323814754415%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”894″ name=”فست فود دومینو”]

#4 فست فود سیتی برگر

از دیگر فست فود هایی که می وانید برای استفاده از آن اقدام کنید، فست فود سیتی برگر می باشد. این فست فودی امتیاز بالایی دریافت کرده و به دلیل کیفیت خوب غذاهایش بین افراد زیادی شهرت دارد. فضای داخلی این فست فود اردبیل مدرن و زیبا بوده و در دو طبقه از مشتری ها پذیرایی می کند. محیط داخلی به دلیل دنج بودن مورد توجه جوانان زیادی قرار داشته و به همین دلیل شما نیز می توانید با دوستان خود به این رستوران رفته و لحظات خوبی را داشته باشید.

فست فود سیتی برگر به دلیل کیفیت خوب و هم چنین محیط زیبایش مورد پذیرش اکثر مراجعین بوده و عده زیادی را به خود جذب می کند. قیمت غذا های موجود در منو در مقایسه با دیگر فست فود های هم سطح مناسب بوده و پرسنل مودبی در آن مشغول به کار هستند. این فست فودی در تمامی روز های هفته از ساعت 10:30 صبح تا 12 شب باز می باشد و شما می توانید در این باز زمانی به آن مراجعه نمایید. این جا یکی از بهترین رستوران های اردبیل نیز به شمار می رود و بهتر است استفاده از آن را از دست ندهید.

آدرس فست فود سیتی برگر

از آن جا که این فست فود اردبیل در کنار میدان شریعتی واقع شده، شما می توانید ابتدا خود را به خیابان مصطفی خمینی برسانید و سپس در جهت جنوب شرقی ادامه دهید. بعد از رسیدن به میدان شریعتی به طرف اولین خروجی به سمت خیابان هلال احمر بروید تا به مقصدتان که در سمت راست شما قرار دارد وارد شوید. این مسیر از نزدیکی میدان مسافتی در حدود 100 متر داشته و تقریبا 1 دقیقه در راه خواهید بود. در هر جایی از شهر که بودید نیز می توانید از طریق لوکیشن زیر به آسانی و از طریق نقشه خود را به این فست فودی برسانید.

شماره تماس فست فود سیتی برگر اردبیل: 33723183-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.24107191656301%2C%2048.28936980432351%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”895″ name=”فست فود سیتی برگر”]

#5 کافی شاپ و فست فود سیتی

از دیگر فست فود های اردبیل که می توانید به آن مراجعه نمایید، کافی شاپ و فست فود سیتی می باشد. این فست فودی امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین کافی شاپ های اردبیل نیز شناخته می شود. فضای داخلی این فست فود اردبیل بسیار زیبا و مدرن بوده و شما می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید و در کنار عزیزان خود لحظات خوبی را داشته باشید.

کیفیت غذا های این رستوران بالا بوده و به همین دلیل از این بابت نیز امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نموده است. اگر به اردبیل سفر کردید بهتر است این فست فود را از دست ندهید و حتما از آن استفاده نمایید. نوشیدنی های بخش کافی شاپ سیتی اردبیل نیز کیفیت و طعم خوبی دارند و بهتر است در کنار غذای مورد علاقه تان آن ها را نیز از دست ندهید. کافی شاپ و فست فود سیتی در تمامی روز های هفته از ساعت 8:30 صبح تا 12 شب باز بوده و شما می توانید در این بازه زمانی برای استفاده از آن اقدام نمایید.

آدرس کافی شاپ و فست فود سیتی

برای رسیدن به این بهترین فست فود اردبیل می توانید ابتدا خود را به میدان پلیس برسانید و سپس در جهت جنوب غربی و ورود به بزرگراه میلاد ادامه دهید. بزرگراه میلاد را دنبال نمایید تا به مقصدتان که در سمت راست و بعد از کافه بلانکو قرار گرفته وارد شوید. مسافت این مسیر از میدان تا مقصد در حدود 600 متر بوده و تقریبا 1 دقیقه طول می کشد تا به فست فود سیتی برسید. یک مسیر دسترسی نیز در زیر برایتان قرار داده شده تا بتوانید از طریق آن به آسانی به مقصدتان برسید.

شماره تماس کافی شاپ و فست فود سیتی اردبیل: 33519974-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.22093112029375%2C%2048.28909038653225%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”896″ name=”کافی شاپ و فست فود سیتی”]

#6 پیتزا سارا

از دیگر محل هایی که برای غذا های فست فودی می توانید به آن مراجعه نمایید، پیتزا سارا می باشد. این محل با ارائه انواع پیتزا های خوش طعم و با کیفیت در کنار سوخاری های دیگر توانسته رضایت مراجعین را به دست آورد و به همین دلیل شما می توانید با اطمینان از کیفیت ها به این فست فود اردبیل مراجعه نمایید. پیتزا سارا محیط داخلی ساده ولی مدرن دارد و کارکنان این رستوران رفتار خوبی با مشتری ها دارند.

سرویس دهی در این جا در سطح خوبی بوده ولی در روز های شلوغ معمولا کمی دیرتر از اوقات دیگر سفارش ها آماده می شوند. قیمت غذا های موجود در منوی این رستوران مناسب بوده و از این بابت نیز امتیاز خوبی دریافت کرده است. پیتزا سارا اردبیل همه روزه از ساعت 12 تا 15 و 18 تا 24 باز می باشد و در این بازه زمانی می توانید به آن مراجعه کرده و هر چه تمایل داشتید از منو سفارش دهید. در سفر به اردبیل بهتر است استفاده از این فست فودی را از دست ندهید.

آدرس پیتزا سارا

برای رسیدن به این فست فود اردبیل می توانید ابتدا خود را به میدان ارتش برسانید و سپس در جهت رسیدن به خیابان استقلال ادامه دهید. شما می توانید کمی بعد به مقصدتان که در سمت راست شما و درست بعد از بانک مسکن قرار دارد برسید. مسافت این مسیر از میدان تا مقصد در حدود 450 متر بوده و تقریبا 1 دقیقه نیز در راه خواهید بود. در هر نقطه ای از شهر بودید نیز می توانید به آسانی و با نقشه خود را به پیتزا سارا برسانید.

شماره تماس پیتزا سارا اردبیل: 33716760-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.22890362386758%2C%2048.27661786996666%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”897″ name=”پیتزا سارا”]

#7 پیتزا پانی

از دیگر جاهایی که می توانید برای صرف غذای فست فودی مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید، پیتزا پانی می باشد. این رستوران امتیاز خوبی از مراجعین دریافت کرده و این نشان دهنده کیفیت خوب غذاهایش می باشد چرا که محیط ساده و کوچکی دارد و از این بابت امتیاز خاصی نگرفته است. اگر هوس خوردن پیتزا داشتید بهتر است پیتزا پانی اردبیل را از دست ندهید چرا که خوش طعم هستند و تجربه ای خوب از انتخاب این جا خواهید داشت. با توجه به گفته مشتری ها قیمت سوخاری ها و برخی از موارد موجود در منو کمی بالاست که البته با توجه به کیفیت آن ها ارزش امتحان کردن دارد. محیط داخلی این فست فودی کمی کوچک است ولی تمیز می باشد. این فست فود در تمامی روز های هفته از ساعت 11 تا 24 باز بوده و شما می توانید در این بازه زمانی به آن مراجعه نمایید.

آدرس پیتزا پانی

برای رسیدن به پیتزا پانی می توانید ابتدا خود را به میدان ارتش رسانده و در جهت رسیدن به خیابان استقلال ادامه دهید. این مسیر کوتاه بوده و مسافت بالایی ندارد. در هز جایی از شهر بودید نیز می توانید با استفاده از لوکیشن زیر به آسانی خود را به مقصد برسانید کافیست اینترنت و لوکیشن گوشی خود را روشن نمایید و بعد بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک کنید.

شماره تماس پیتزا پانی اردبیل: 33715453-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.229373719443814%2C%2048.27858903076984%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”898″ name=”پیتزا پانی”]