مجتمع نگین فارس

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مجتمع نگین فارس از بهترین و معروف ترین مراکز خرید شیراز به شمار می رود که گردشگران زیادی آن را برای خرید و گردش انتخاب می کنند و به سمت آن می روند. شیراز را که با عنوان شهر شعر و ادب می شناسیم و گردشگران زیادی برای بازدید از جاذبه های های تاریخی و آثار باستانی راهی این شهر می شوند. علاوه بر عمارت های تاریخی و آثار باستانی متعدد شیراز، جاذبه های گردشگری و دیدنی مختلف دیگری در این شهر وجود دارند و مراکز خرید، یکی از آن ها محسوب می شوند. مراکز خرید و بازارهای متنوعی در این شهر گردشگری وجود دارند که از تنوع بالایی برخوردارند و به غیر از ساکنین شیراز، گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند، می توانند برای خرید سوغاتی و گشت و گذار به سراغ آن ها بروند. در ادامه این مطلب قصد داریم با مرکز خرید نگین فارس که از مدرن ترین مراکز خرید شیراز به شمار می رود آشنا شویم، با لوکس ویلا همراه باشید.

مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس شیراز

مجتمع نگین فارس کجاست و مسیر دسترسی به آن

مجتمع نگین فارس در بخش شمال غربی این شهر و در خیابان فرشته واقع شده است. برای دسترسی به این مرکز خرید می توانید علاوه بر خودروی شخصی، از وسایل نقلیه عمومی نیز استفاده نمایید که این موضوع جزء ویژگی های مثبت مرکز خرید نگین به شمار می رود.

مسیر دسترسی به مرکز خرید نگین شیراز با خودروی شخصی

اگر قصد دارید با استفاده از خودروی شخصی خود به این مجموعه تفریحی تجاری مراجعه نمایید، می توانید ابتدا وارد بلوار چمران شده و از طریق آن وارد خیابان معالی آباد شوید. سپس به سمت راست بپیچید و وارد بلوار پرستار شوید. در نهایت وارد خیابان فرشته شوید تا بتوانید به مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس بروید. مرکز خرید نگین شیراز در این خیابان قرار دارد.

مسیر دسترسی به مجتمع نگین فارس با وسایل نقلیه عمومی

علاوه بر خودروی شخصی می توانید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی نیز خود را به این مرکز خرید برسانید. لذا می توانید سوار مترو خط 1 شیراز شده و در ایستگاه احسان که نزدیک ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید نگین می باشد، از مترو پیاده شوید و با چند دقیقه پیاده روی به سمت مجتمع نگین فارس بروید.

آدرس مجتمع نگین فارس: استان فارس، شیراز، میدان احسان، بلوار پرستار، خیابان فرشته، مقابل بیمارستان بعثت

شماره تماس مجتمع نگین فارس: 38340360-071

ساعت کاری مرکز خرید نگین شیراز: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 24 بامداد

مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس شیراز

آشنایی با مجتمع نگین فارس

شهر شیراز که از کلانشهرهای ایران محسوب می شود و سالانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی به آن سفر می کنند، انواع جاذبه های گردشگری سنتی و مدرن را در خود جای داده است. مراکز خرید جزء بهترین جاهای دیدنی و گردشگری شیراز می باشند که دارای تنوع بالایی هستند. یکی از بهترین مراکز خرید شیراز مجتمع نگین فارس می باشد که بلوار پرستار این شهر واقع شده است. این مجتمع تجاری تفریحی، مساحتی حدود 7 هزار متر مربع را از آن خود نموده و دارای 3 طبقه می باشد. تعداد واحدها و فروشگاه های تجاری مرکز خرید نگین فارس به حدود 230 واحد می رسند. از آنجایی که مرکز خرید نگین فارس دارای مساحت زیادی بوده و جزء مراکز خرید بزرگ شیراز به حساب می آید، چندین درب ورودی برای آن در نظر گرفته شده اند تا گردشگران بتوانند از هر سمتی به راحتی وارد این مرکز خرید شوند و به گردش و خرید بپردازند.

در واحدهای تجاری مجتمع نگین فارس انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری، عینک، زیورآلات، اسباب بازی و غیره به فروش می رسند. برخی از مغازه های این مرکز خرید اجناس و محصولات گران قیمتی را برای فروش قرار داده اند، اما در مقابل برخی دیگر از فروشگاه های آن نیز دارای قیمت های مناسبی هستند و اگر قصد خرید داشته باشید، می توانید اجناس و محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایید. فضای داخلی این مجتمع تجاری بسیار زیبا و مدرن بوده و از معماری و طراحی بی نظیری بهره می برد. نورپردازی فوق العاده ای که در فضای داخلی مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس به کار رفته، در کنار معمای بی نظیر آن توانسته مرکز خرید بسیار خوبی را در شهر شیراز پدید آورد. هنگامی که در حال قدم زدن و تماشای ویترین فروشگاه ها در راهروهای مرکز خرید نگین فارس هستید، احساس خوبی خواهید داشت. چرا که راهروها دارای عرض های پهن هستند و تجمع به وجود نخواهد آمد و گردشگران به راحتی می توانند در این مرکز خرید تردد داشته باشند. این مجتمع تجاری از بهترین مراکز خرید شیراز برای افرادی است که به دنبال محصولات برند و با کیفیت هستند.

مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس شیراز

طبقات مرکز خرید نگین فارس

مرکز خرید نگین فارس شیراز با مساحت 7 هزار متر مربع توانسته 3 طبقه تجاری را در خود جای دهد. در طبقه 1- این مرکز خرید هایپر مارکت مجموعه قرار گرفته که دارای مساحت زیادی بوده و در آن انواع مواد غذایی، خوراکی، پروتئین، لبنیات و هر آنچه که نیاز داشته باشید وجود دارند و بسیاری از ساکنین این شهر برای خرید مایحتاج روزانه خود به هایپر مارکت مجتمع نگین فارس شیراز مراجعه می کنند. در کنار این هایپر مارکت یک کافی شاپ قرار دارد که گردشگران می توانند از آن نیز استفاده کنند.

امکانات تفریحی نگین فارس

در چهارمین طبقه از این مجتمع تفریحی تجاری یک شهربازی مسقف و کوچک، یک سالن بیلیارد، یک سالن بولینگ و فودکورت مجموعه جای گرفته است. جالب است بدانید یک سالن بدنسازی نیز در این مجموعه تفریحی تجاری جای گرفته که جزء بهترین امکانات رفاهی آن محسوب می شود. فودکورت مرکز خرید نگین فارس دارای غرفه های متنوعی است که انواع غذاهای ایرانی و فست فودی را به دست مشتریان ارائه می دهند و گردشگران زیادی پس از خرید و گردش به سراغ این فودکورت می روند و غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و در محیط زیبای فودکورت نشسته و میل می کنند. وجود شهربازی سرپوشیده در این مرکز خرید سبب گردیده گردشگرانی که به همراه فرزند خود به این مجموعه مراجعه می کنند، بتوانند رفتن به سراغ این شهربازی، ساعات خوشی را برای فرزند خود رقم بزنند. سالن بولینگ و بیلیارد این مرکز خرید از بهترین تفریحات برای افرادی است که می خواهند به صورت گروهی به رقابت با یکدیگر بپردازند. لازم به ذکر است، یک سالن سینما در این مرکز خرید در حال احداث می باشد.

مجتمع نگین فارس

امکانات رفاهی مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس شیراز

علاوه بر انواع امکانات تفریحی مختلفی که در این مرکز خرید وجود دارند، انواع امکانات رفاهی مناسب در آن در نظر گرفته شده اند که توانسته اند لذت خرید و گردش را برای گردشگران دو چندان سازند. همچنین این مجتمع به سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش مناسب مجهز بوده و هوای مطبوعی در ساختمان جریان دارد. همچنین کافی شاپ ها و رستوران های دیگری به غیر از فودکورت در این مجموعه وجود دارند که گردشگران می توانند برای رفع خستگی و لذت بیشتر بردن از خرید و گردش، به سراغ یکی از آن ها بروند. در ادامه به معرفی دیگر امکانات رفاهی مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس شیراز می پردازیم.

  • سیستم برق اضطراری
  • سیستم سرمایش و گرمایش مناسب
  • پله برقی
  • دوربین مداربسته
  • آسانسور
  • سیستم اعلان و اطفاء حریق
  • اینترنت پر سرعت رایگان
  • سرویس بهداشتی
  • پارکینگ

پارکینگ مجموعه نگین فارس

پارکینگ یکی از مهمترین امکانات رفاهی در هر مجموعه تفریحی و گردشگری به شمار می رود تا گردشگرانی که با خودروی شخصی خود به آن مجموعه مراجعه کرده اند، بتوانند خودروی خود را در پارکینگ پارک نمایند. این مجموعه تفریحی گردشگری که از بهترین دیدنی های شیراز به شمار می رود نیز به پارکینگ بزرگی مجهز شده که دارای گنجایش 1000 خودرو را داشته و گردشگران می توانند خودروی خود را بدون نگرانی بابت جای پارک خودرو، پارک نمایند و به گردش و خرید در مجموعه بپردازند.

مجتمع نگین فارس

سوالات متداول

مجتمع نگین فارس کجاست؟

استان فارس، شیراز، میدان احسان، بلوار پرستار، خیابان فرشته، مقابل بیمارستان بعثت

ساعت کاری مجتمع نگین فارس چگونه است؟

از ساعت 9 صبح تا 24 بامداد

چه اجناسی در مجتمع نگین فارس به فروش می رسند؟

انواع پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش، شال و روسری، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره.

امکانات رفاهی و تفریحی مجتمع نگین فارس کدام اند؟

هایپرمارکت، فودکورت، شهربازی، سالن بیلیارد، سالن بولینگ، پارکینگ و غیره.


[html_block id=”70239″]

راهنما سایت

آدرس

استان فارس، شیراز، میدان احسان، بلوار پرستار، خیابان فرشته، مقابل بیمارستان بعثت

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9 الی 24

یک‌شنبه

9 الی 24

دو‌شنبه

9 الی 24

سه‌شنبه

9 الی 24

چهار‌شنبه

9 الی 24

پنج‌شنبه

9 الی 24

جمعه

9 الی 24
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه