بهترین فست فود های رشت

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

غذا های محلی رشت و رستوران های خوب این شهر، رستوران گردی را به تفریحی جذاب تبدیل کرده. اینبار نوبت به فست فود های رشت می رسد و در این شهر کلی فست فود خوب و معروف هست. اکثر فست فود های رشت غذا های بسیار باکیفیت و قیمت مناسبی ارائه می دهند و ما در لوکس ویلا تصمیم گرفتیم بین این فست فود ها، بهترین ها را از نگاه مردم معرفی کنیم.

فست فود آتیلا برگر

بد نیست بهترین فست فود های رشت را با فست فود آتیلا برگر شروع کنیم. جایی که به نوعی کافه فست فود است و از خیلی جهات نسبت به بسیاری از فست فود های رشت بهتر است. فست فود آتیلا برگر تصور می شود چون نام برگر را یدک می کشد پس تخصصش روی برگر های خوشمزه و آبدار و باکیفیت است اما اینجا منویی کامل از غذا های فست فودی و آیتم های متنوع دارد.

بیشتر فست فود های رشت یا از ساعت 12 ظهر باز می شوند و تا 12 شب برای دو وعده ناهار و شام یا از ساعت 5 یا 6 بعد از ظهر باز می شوند و فقط وعده شام ارائه میدهند ولی آتیلا برگر برخلاف همه آن ها، از ساعت 8 صبح باز می شود و درست است، سه وعده صحانه، ناهار و شام را برای مشتریان خود سرو می کند. اما قرار نیست برای صبحانه، پیتزا و برگر و ساندویچ و غذا های فست فودی ارائه شود.

فست فود آتیلا برگر برای صبحانه، 10 آیتم برای مشتریان در نظر گرفته که برخی از آن ها انواع تخم مرغ با مخلفات مختلف هستند، چند مدل املت، صبحانه های ایتالیایی، آمریکن، ایرانی، انگلیش استایل و در نهایت، صبحانه مخصوص آتیلا و هر کدام هم طرفداران خود را دارند چون بسیار خوشمزه و متنوع هستند، نمی توان گفت کدامیک بهتر است و بیشتر به ذائقه برمیگردد. همچنین از پنکیک های انگلیسی و وافل های بی نظیر اینجا هم نباید غافل شد.

وعده صبحانه همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11:15 ارائه می شود. از ساعت 11:16 الی 5 بعد از ظهر، فست فود آتیلا برگر وعده ناهار ارائه می دهد. بطور کلی، منوی فست فود آتیلا برگر شامل پیتزا، ساندویچ، برگر، استیک، اسلایدر، سوخاری و پاستا است به علاوه پیش غذا ها، نوشیدنی ها و اضافات. البت در منو یکسری آیتم ها تحت عنوان غذا های اقتصادی به چشم میخورد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. ابتدا از پیش غذا ها شروع می کنیم. برخلاف بسیاری از فست فود های رشت، اینجا برای پیش غذا تنها سیب زمین و نان و سیر و سالاد ارائه نمی دهد بلکه آیتم هایی از جمله قارچ سوخاری، پیاز سوخاری، سیب زمینی های خانگی، ساده، ویژه، سیب تنوری های ژامبون، گوشت، سبزیجات و سیب سوخاری، نان سیر های یک نفره و دو نفره، کلی سالاد از سالاد های سزار سوخاری و گریل تا سالاد پاستا، رنگین کمان، کاهو، کلم شوید، سیب زمینی و غیره از جمله آیتم هایی هست که در بخش پیش غذا ها مشاهده می شود.

فست فود آیتلا برگر غذا های آمریکایی ارائه می دهد یعنی پیتزا های پرحجم و پرملات با پنیر فراوان و ظاهری وسوسه انگیز. بین این پیتزاهای خوشمزه و جذاب، یکسری آیتم های خاص مشاهده میشود مانند پیتزا برگر، پیتز دونر گوشت و پیتزا گوشت و مرغ که اختصاصی خود فست فود آتیلا برگر هستند و کلی هم طرفدار دارند. راستی اگر به خانواده یا دوستان میخواهید به اینجا مراجعه کنید، پیتزای فامیلی پیتزای بزرگ و پرحجمی است که اقتصادی هم می باشد. لازم به ذکر است بیشتر پیتزا های اینجا دو نفره هستند و تنها چند مدل پیتزای مخلوط، یونانی، پپرونی و غیره یک نفره می باشند. در بخش برگرها، برگرهای خاصی مانند فرانس برگر، چیلی برگر بسیار تند و خوشمزه، رشت برگر و بیکن برگر از برگر های جدید و خاص اینجا هستند که در هیچ فست فود دیگری پیدا نمی شود. همچنین برگر ها همگی از گوشت های دست ساز تهیه شده اند برای همین، مزه بی نظیری دارند.

پیشنهاد می کنیم اگر از طرفداران پر و پا قرص ساندویچ های پرحجم و بمبی هستید، تجربه ساندویچ های فست فود آتیلا برگر را حتماً بین فست فود های رشت داشته باشید. در بخش ساندویچ های اینجا، بین کلی ساندویچ از رست بیف و دونر و ژامبون و هات داگ، یک ساندویچ هست با نام بمب آتیلا که نسبت به بقیه بسیار پرحجم تر بوده و مملو از ژامبون و قارچ و پنیر است. نقطه مقابل این ساندویچ ها، اسلایدر های فست فود آتیلا برگر هستند که همان برگر های مختلف می باشند اما در سایز های کوچک تر و با قیمت های کمتر. اما بین اینهمه غذای فست فودی، آتیلا برگر استیک هم دارد که فقط شامل دو مدل استیک مرغ و استیک آتیلا است و شاید جزء گران ترین آیتم های مجموعه باشند اما بین محبوب ترین ها قرار دارند.

تمام این غذا های بی نظیر آتیلا برگر را مشتریان در محیطی بزرگ و باظرفیت بالا به همراه تمی زرد و مشکی که جوان پسند است و از ملاک های مهم فست فود ها برای دکوراسیون و تزئینات می باشد می توانند میل کنند. همچنین اینجا برخلاف بسیاری از فست فود های رشت بجای استفاده از میز و صندلی های پلاستیکی و رنگارنگ، از مبل های راحتی استفاده کرده تا علاوه بر نشیمنگاه راحت تر، افراد بیشتری هم بتوانند به دور یک میز بنشینند هرچند در کنار آن همچنان میز و صندلی هم در اینجا هست.

آتیلا برگر از معدود فست فود های رشت است که خیلی ها آن را میشناسند و در شهر رشت نیز بسیاری از مردم به گردشگران اینجا را برای یک وعده فست فودی خوشمزه بین فست فود های رشت پیشنهاد می دهند. فست فود آتیلا برگر همیشه رضایت مشتریان خود را جلب کرده چون خدمات سرویس دهی خوبی ارائه می دهد، غذا هایی بسیار باکیفیت و خوشمزه دارد که از مواد اولیه مرغوبی تهیه شده اند و سرآشپزان مجرب مجموعه هم به خوبی توانسته اند غذا های بی نظیری طبخ کنند، غذا ها نسبت به کیفیت و مزه از قیمت های ایده آل و خیلی خوبی برخوردارند و در نهایت، شما در هر کجای رشت که باشید به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی می توانید سفارش دهید و داغ داغ درب منزل و به موقع، تحویل بگیرید.

آدرس فست فود آتیلا برگر

فست فود آتیلا برگر رشت در بلوار رشتیان قرار دارد که در شمال غرب رشت واقع شده است. بطور کلی دو مسیر برای دسترسی به فست فود آتیلا برگر وجود دارد یکی از طریق میدان جهاد و دیگری از طریق بلوار رشتیان. بلوار رشتیان در امتداد بلوار حبیب زاده قرار دارد و بلوار حبیب زاده نیز در امتداد بلوار حافظ. از طریق بلوار های قلیپور و شهدای گمنام هم می توانید به میدان جهاد دسترسی داشته باشید. از میدان جهاد که وارد بلوار رشتیان می شوید، بعد از 200 متر و قبل از اینکه به خیابان 52 برسید فست فود آتیلا برگر را در سمت راست خود مشاهده خواهید کرد. در صورتیکه از طریق بلوار رشتیان جنوب به شمال میخواهید به فست فود آتیلا برگر دسترسی داشته باشید می بایست در انتهای بلوار به میدان جهاد برسید و دور بزنید.

شماره تماس فست فود آتیلا برگر: 32589084-013

ساعت کاری فست فود آتیلا برگر: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F6BSyDbD6Lxx3aYg18|target:_blank”]

فست فود آتیلا برگر رشت

فست فود پیزریا رشت

پیش تر ما نگاهی به بهترین رستوران های رشت از نگاه مردم انداخته بودیم و بین آن ها، رستورانی با نام رستوران رازقی را معرفی کردیم. رستوران رازقی که از لوکس ترین رستوران های رشت به شمار میرود درواقع یک مجموعه رستوران است و در کنار رستوران، سه فست فود با نام پیزریا نیز دارد. یک شعبه به صورت اکسپرس است و فقط به صورت بیرون بر سفارش می پذیرد و در کنار فست فود، غذا های ایرانی و محلی هم دارد، یک شعبه در بلوار گلسار قرار دارد و یک شعبه هم در شهر لاهیجان واقع شده است. ما اینبار میخواهیم شعبه بلوار گلسار را معرفی کنیم و ببینیم چرا این شعبه جزء بهترین فست فود های گلسار رشت به شمار می رود.

فست فود پیزریا چون از لوکس ترین فست فود های رشت می باشد، تصور داریم که پیتزا های ایتالیایی ارائه دهد با قیمت های گزاف و در کنارشان، برگر های کوچک اما باکیفیت، پاستا، استیک و غیره هم داشته باشد اما اینجا کمی با تصوری که از فست فود های لوکس داریم کمی متفاوت است. اول از هرچیز، در نظر بگیرید فست فود پیزریا نسبت به بسیاری از فست فود های رشت لوکس محسوب می شود برای همین نباید اینجا را با فست فود های لوکس شهرهایی مانند تهران مقایسه کنیم. پیزریا یک محیط شکیل، زیبا مدرن با دکوراسیون، تزئینات و نورپردازی دوست داشتنی دارد و شبیه به بسیاری از رستوران های ایتالیایی می باشد.

همانطور که گفتیم، فست فود پیزریا یک فست فود ایتالیایی نیست بلکه درواقع غذا ها بخصوص پیتزاها، چیزی مابین پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی است. به عبارت دیگر، پیتزاهای آمریکایی حجیم و پرملات و پر پنیر هستند و پیتزاهای ایتالیایی در قبال حجم کمتر، سایر بزرگتری دارند. پیتزاهای فست فود پیزریا از نظر حجم و اندازه مابین آمریکایی و ایتالیایی قرار دارد. اما تمامی پیتزا های اینجا به واسطه اینکه زیرمجموعه گروه رستوران رازقی می باشد، از مواد اولیه مرغوب و باکیفیتی تهیه شده اند و اگر رستوران گرد هم باشید میدانید که مجموعه رازقی همیشه روی آشپزخانه خود نظارت سختی دارد و نه تنها مواد اولیه باید باکیفیت و مرغوب باشند، بلکه سرآشپزان مجموعه هم باید دوره های آشپزی رازقی را سپری کنند تا همیشه غذا های باکیفیت و عالی را برای مشتریان خود ارائه دهند. برای همین، غذا هایی که در پیزریا سرو می شود همیشه از نظر کیفیت و مزه حرف اول را میزنند.

اینجا فقط پیتزا ارائه نمی دهد و چون یک فست فود است، کلی آیتم جذاب دیگر هم هست. منوی رستوران یک بخش ساندویچ و برگر دارد و کلی آیتم از ساندویچ های سوسیس بندری و مغز و زبان تا چوریتسو و ماشروم لاورز و حتی ساندویچ استیک با قارچ و پنیر مشاهده می شود. بخش سوخاری های منوی فست فود پیزریا تفاوت هایی با آنچه که در فست فود های رشت دیده ایم دارد. در بسیاری از فست فود های رشت سوخاری ها تنها به مرغ های سوخای چند تکه ختم می شود اما اینجا علاوه بر آن ها، لقمه های سوخاری، یامی چیکن پک کودک، بال سوخاری کیلویی و فیش اند چیپس هم هست. در ضمن خیلی ها هستند که شاید مرغ سوخاری را بخاطر پوستش و هورمون های داخل پوست میل نمی کنند برای همین، فست فود پیزریا آیتم هایی دارد با نام نیکد چیکن که همان مرغ های سوخاری بدون پوست هستند.

همانند دیگر فست فود های لوکس رشت، فست فود پیزریا نیز کلی پاستا و لازانیا ارائه می دهد و بخش پاستا ها فقط به پاستا پنه و پستو و غیره ختم نمی شود. اینجا لازانیاهای مختلف، اسپاگتی، پنه های گوشت و مرغ و فتوچینی های معرکه ای دارد. اگر هم استیک باز هستید، کلی استیک گوشت و مرغ و استراگانف های مختلف را در فست فود پیزریا می توانید میل کنید و لذت ببرید البته اینجا یک آیتم خاص دارد با نام استیک فرانسوی که به گفته مشتریان از مواردی است که باید امتحانش کرد. ناگفته نماند یک فست فود خوب باید منویی متنوع داشته باشد و پیزریا هم در کنار تمام این غذا های فست فودی و فرنگی، دنر یا همان کباب ترکی هم دارد که در قالب ساندویچ یا پرسی سرو می شود.

بطور کلی، فست فود پیزریا جای لوکس و بی نظیری است و غذا هایش بین صد ها فست فود در رشت و حتی فست فود های گلسار رشت حرف ها برای گفتن دارد. از نظر برخی اینجا بهترین فست فود در رشت محسوب می شود چون تا به حال پیش نیامده مشتریان از خدمات سرویس دهی، کیفیت غذا ها، مزه و حجم آن ها ناراضی باشند اما این موضوع را هم در نظر بگیرید پیزریا از جمله گران ترین فست فود های رشت است هرچند ارزشش را دارد بارها و بارها برای یک وعده فست فود خوشمزه به اینجا مراجعه کرد. در آخر هم این موضوع را بگوییم اینجا پکیج غذاهای فست فودی ویژه کودکان هم دارد که به ندرت بین بهترین فست فود های رشت به چشم میخورد و یک مزیت بزرگ برای مجموعه به حساب می آید.

آدرس فست فود پیزریا رشت

فست فود پیزریا چون از لوکس ترین فست فود های رشت به شمار مرود در منطقه گلسار واقع شده و برای دسترسی به این فست فود در تقاطع بلوار های گلسار و سمیه به میدان می رسید و در سمت غربی میدان، وارد بلوار گیلایل خواهید شد. فست فود پیزریا در بخش جنوبی بلوار گلایل و نبش خیابان یاس قرار دارد. لازم به ذکر است با اینکه فضای پارک در مقابل یا نزدیکی فست فود پیزریا هست اما در روزهای آخر هفته و تعطیلات، اینجا چون خیلی شلوغ باشد شاید پیدا کردن جای پارک در نزدیکی فست فود کمی زمان بر باشد.

همچنین از آنجایی که فست فود پیزریا متعلق به گروه رستوران رازقی رشت دارای یک شعبه دیگر هم در لاهیجان می باشد، برای دسترسی به این شعبه در شهر لاهیجان نیز کافیست به میدان حشمت برسید و در از طریق میدان وارد خیاباد کاشف شوید تا در همان ابتدای خیابان و سمت راست، فست فود پیزریا را مشاهده کنید.

شماره تماس فست فود پیزریا رشت: 33760000-013

ساعت کاری فست فود پیزریا رشت: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fx9KdQHXPhDpEowVq9|target:_blank”]

[widgetkit id=”717″ name=”فست فود پیزریا رشت”]

کافه رستوران پاول لانژ رشت

فست فود پیزریا بین فست فود های رشت و بخصوص فست فود های گلسار رشت رقیبی سرسخت دارد با نام کافه رستوران پاول لانژ. کافه رستوران پاول لانژ از لوکس ترین فست فود های رشت یا به عبارتی، لوکس ترین کافه رستوران های رشت است که چون غذاهای فست فودی و فرنگی سرو می کند، جای دارد بین فست فود ها معرفی کنیم. برویم در ادامه ببینیم کافه رستوران پاول لانژ چرا از لوکس ترین و جذاب ترین کافه رستوران ها و فست فود های رشت به شمار می رود.

یکی از دلایلی که کافه رستوران پاول لانژ جایی لوکس و خاص محسوب می شود بخاطر این است که در بلوار گلسار رشت قرار دارد. در منطقه گلسار رشت و دور میدان غزنوی، برجی هست با نام برج گلسار که از لوکس ترین مراکز تجاری رشت به شمار می رود. رستوران پاول لانژ در طبقه آخر این برج یعنی طبقه هشتم قرار دارد برای همین، یکی از مزیت های کافه رستوران پاول لانژ نسبت به سایر فست فود های رشت، ویو بسیار زیبا و دوست داشتنی از شهر رشت است که در هیچ فست فود دیگری پیدا نمی شود البته برای اینکه شما هم از این ویو برخوردار شوید باید زمانی که وارد رستوران می شوید، میز های کنار پنجره را انتخاب کنید.

زمانی که به طبقه هشتم برج گلسار مراجعه می کنید و وارد رستوران می شوید، اولین موردی که با آن مواجه می شوید محیطی زیبا و دوست داشتنی است اما از نورپردازی بسیار ضعیفی در اینجا استفاده شده و تا حدودی محیط تاریک به نظر می رسد. کلی پرسنل خوش برخورد میبنیم که دائماً در حال فعالیت هستند و چون تعدادشان هم زیاد است، همیشه در دسترس هستند تا بهترین خدمات سرویس دهی را ارائه دهند. به واسطه آن، همیشه حتی در شلوغ ترین ایام هم غذا ها به موقع و سریع سرو می شوند و اگر سوال یا درخواستی هم داشته باشید نیازی نیست منتظر پرسنل بمانید چون در نزدیکی شما حضور دارند.

از دیگر جذابیت هایی که کافه رستوران پاول لانژ دارد، موسیقی زنده است. اینجا از معدود کافه رستوران ها و فست فود های رشت است که مجهز به موسیقی زنده است برای همین، اگر به دنبال بهترین فست فود رشت با موسیقی زنده هستید بی شک پاول لانژ از بهترین انتخاب ها خواهد بود. برای موسیقی زنده، استیجی در نظر گرفته شده که دیجی، دستگاه ها و تابلو های ال ای دی در آنجا قرار دارند و زمانی که موسیقی زنده در اینجا برگزار شود، به لطف موسیقی های جذاب با جوی شاد روبرو خواهیم شد. بطور کلی، از نظر محیط، همه چیز عالی است بجز نورپردازی، از نظر امکانات و خدمات، ویو زیبا از شهر و ارائه موسیقی زنده در کنار حضور همیشگی پرسنل برای کافه رستوران پاول نقاط قوت محسوب می شود.

حال ببینیم در یک کافه رستوران لوکس که موسیقی زنده دارد و در برج لوکس گلسار هم واقع شده، چه غذا هایی سرو می شود و نظر مشتریان درباره این غذاها چیست. همیشه در یک کافه رستوران، انواع ساندویچ، برگر، غذا های فرنگی همچون انواع پاستا، لازانیا، استیک، بشقاب های مختلف و پیتزاهای ایتالیایی سرو می شود. در کافه رستوران پاول لانژ اما شما برای پیتزاها این انتخاب را دارید که پیتزای شما آمریکن باشد یا ایتالیایی هرچند بیشتر مشتریان بر این باورند پیتزاهای آمریکن کافه رستوران پاول لانژ معرکه هستند.

منوی کافه رستوران پاول لانژ را از پیش غذاها شروع می کنیم که کنار اسلاید برگر، سیب زمینی های سرخ شده، با قارچ و پنیر، با پنیر و بیکن و سیب زمینی تنوری به همراه پنیر گودا، پنینی، نان سیر و سوپ روز هم دارد. کنارش هم 6 مدل سالاد هست شامل دو نوع سالاد سزار با مرغ گریل یا سوخاری و سالاد های یونانی، سبز، پیچ و روز. به بخش غذاهای اصلی میرسیم و در بخش ساندویچ ها، چند مدل برگر و ساندویچ های مرغ کریسپی و زبان و فیلی چیز استیک به چشم میخورد. 8 نوع پیتزای ایتالیایی و 8 نوع پیتزای آمریکایی هم در دسته بندی پیتزا ها قرار دارد اما در بخش پیتزاهای آمریکایی، آیتم های خاصی مانند پیتزا زبان هم به چشم میخورد. در نهایت به بشقاب های فرنگی می رسیم که عرف همه کافه رستوران های لوکس است و در کافه رستوران پاول لانژ رشت، 4 نوع پاستا، اسپاگتی، فیله های سوخاری، استیک ها و استراگانف های مختلف مشاهده می شود. اگر عاشق پاستا هستید پاستا تنوری اینجا را به هیچ عنوان از دست ندهید.

به راستی که کافه رستوران پاول لانژ از نامش هم مشخص است که بخش کافی شاپ هم دارد. کافی شاپ پاول لانژ برای مشتریانش، انواع نوشیدنی های سرد شامل موکتل، اسموتی، آبمیوه های طبیعی و انواع نوشیدن های گرم از جمله انواع چای و دمنوش، قهوه های دمی، اسپرسو بار و غیره را سرو می کند.همچنین در کنارشان، دسرهای لذیذ و خاص هم در اینجا ارائه می شود که تازه بوده و مزه ای بی نظیر دارند.

با همه این تفاسیر، کافه رستوران پاول لانژ از گران ترین فست فود های رشت است و اینجا هزینه های گزافی را از مشتریان خود دریافت می کند. بطور کلی، غذا هایی که در این مجموعه سرو می شود از کیفیت، مزه و حجم خوبی برخوردار هستند و مشتریان را تا حد زیادی راضی می کند اما رستوران گردها و افرادی که غذا ها را به صورت ریزبینانه بررسی می کنند بر این باورند کافه رستوران پاول لانژ غذا هایی ارائه می دهد که شاید نسبت به قیمتشان چندان ارزشمند نباشند و همچنان جای پیشرفت دارد. در آخر هم برخلاف بسیاری از کافه رستوران ها و فست فود های رشت، اینجا نه تنها وعده صبحانه ندارد بلکه ساعت کاری از 5 عصر تا 12 شب می باشد.

آدرس کافه رستوران پاول لانژ رشت

در منطقه گلسار رشت از طریق بلوار های اصفهان، دیلمان و بلوار توحید به میدان خواهید رسید. در شمال میدان وارد بلوار توحید می شوید تا در نهایت به میدان غزنوی برسید. همچنین از طریق بلوار گیلان هم می توانید به میدان غزنوی برسید. در ضلع جنوب غربی میدان غزنوی برج گلسار و شلوغی همیشگی اش را مشاهده خواهید کرد. در طبقه هشتم این برج ورودی رستوران پاول لانژ قرار دارد.

شماره تماس کافه رستوران پاول لانژ رشت: 33773038-013

ساعت کاری کافه رستوران پاول لانژ رشت: همه روزه از ساعت 17:00 الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F4gWCGH6tWPuBACtP9|target:_blank”]

[widgetkit id=”716″ name=”کافه رستوران پاول رشت”]

پیتزا کسری رشت

اگر بین فست فود های رشت به دنبال فست فودی ارزان قیمت و باکیفیت هستید، پیتزا کسری انتخاب خوبی خواهد بود. پیتزا کسری از معدود فست فود های رشت است که خودش برخی از مواد اولیه پیتزا ها را تهیه می کند تا علاوه بر کاهش هزینه های تولید و در نهایت، کاهش هزینه نهایی برای مشتریان، خیالش هم از کیفیت غذا ها راحت باشد. پیتزا کسری رشت یک فست فود زنجیره ای است و یکی از گسترده ترین شبکه فست فود زنجیره ای در کشور را دارد برای همین، در بسیاری از شهرهای ایران، شعبات فست فود زنجیره ای کسری را می توان مشاهده کرد. همچنین شاید جالب باشد بدانید فست فود زنجیره ای کسری گزینه گلدن فینگر را از اتحادیه اروپا کسب کرده و ایزوهای ششگانه را هم دارد.

شعبه رشت فست فود پیتزا کسری در قسمت جنوب غربی رشت قرار دارد و چون در بلوار ضیابری رشت واقع شده، دسترسی به اینجا از همه جای رشت آسان است هرچند در روزهای آخر هفته و تعطیلات ترافیک های متعددی در مسیر هست. فست فود پیتزا کسری رشت سالن کوچک با یک دکوراسیون ساده دارد البته شما به صورت تلفنی یا اینترنتی از طریق سامانه های سفارش آنلاین غذا می توانید از تمامی شعبات پیتزا کسری در هر شهری که هستید سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید حتی شعبه رشت. پیتزا کسری از نامش هم مشخص است که فقط پیتزا سرو می کند. منوی پیتزا کسری 16 مدل پیتزا برای هر سلیقه ای دارد و کنارش هم سیب زمینی ساده یا با پنیر، سالاد ماکارونی، لازانیا، چیپس و پنیر و قارچ سوخاری هم می توانید قرار دهید.

در پیتزا کسری همانطور که پیش تر گفتیم، برخی از مواد اولیه انحصاری توسط خود مجموعه تولید می شوند. آیتم هایی همچون پنیر پیتزا، ژامبون گوشت و مرغ، سس کچاب و مایونز، مایع خمیر و جعبه و سنگل پیتزا توسط مجموعه پیتزا کسری با فرمولاسیون اختصاصی خودشان تولید می شود و نتیجه آن، طعمی مطلوب و خاص و از همه مهم تر، کاهش هزینه ها می باشد.

آدرس پیتزا کسری رشت

پیتزا کسری بین چهارراه سردار جنگل و میدان دفاع مقدس قرار دارد. اگر بین بهترین فست فود های رشت قیمت مناسب، پیتزا کسری را انتخاب کردید، می توانید از طریق بلوارهای لاکانی، حافظ و رودباری به میدان دفاع مقدس رسیده، وارد بلوار ضیابری شوید و با استفاده از اولین دوربرگردان به فست فود پیتزا کسری برسید یا از طریق بلوارهای سردار جنگل و حبیب زاده به چهارراه سردار جنگل برسیده، در ضلع شرقی چهارراه وارد بلوار ضیابری شوید تا در انتهای بلوار و قبل از میدان دفاع مقدس، به فست فود پیتزا کسری برسید.

شماره تماس پیتزا کسری رشت: 34205-013

ساعت کاری پیتزا کسری رشت: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FRQQQf6HECghXLPUz9|target:_blank”]

فست فود کسری رشت

پیتزا امیر رشت

به باور رستوران گردها، بهترین فست فود گلسار رشت پیتزا امیر است چون از هر لحاظ چه کیفیت چه قیمت و چه تنوع و خدمات سرویس دهی، پیتزا امیر از بهترین فست فود های گلسار رشت محسوب می شود و جایی است که همه مشتریانش را راضی نگه داشته. پیتزا امیر در سال 1386 فعالیت خود را به عنوان فست فودی خوب و باکیفیت در گلسار رشت آغاز کرد و بخاطر رعایت استانداردهای روز جهان، تجهیزات مدرن آشپزی، دارنده مدارک سیستم مدیریت ایمنی غذا و سینسرت ایتالیا، استفاده از بهترین ادویه ها از کی اف سی خروجی کار، همه مشتریان را از همه لحاظ راضی نگه داشت و آنقدری به مشتریان این مجموعه افزوده شد که امروزه، از هرکسی بپرسید بهترین فست فود گلسار رشت کدام است بی شک یکی از گزینه هایی که معرفی می کنند پیتز امیر است.

پیتزا امیر سالنی زیبا و دوست داشتنی دارد که استفاده از نورپردازی ها و ترئینات و دکوراسیون شکیل و ساده جلوه خوبی را به محیط بخشیده. برخلاف فست فود های رشت که از میز و صندلی های پلاستیکی و رنگارنگ استفاده می کنند، پیتزا امیر مبل های راحتی و مدرن برای مشتریان خود در نظر گفته. اینجا با اینکه یک فست فود است و کلی غذای فست فودی سرو می کند، اما قسمت کافی شاپ مانند هم دارد و نوشیدنی ها و آیتم های جذابی دارد. در منوی پیتزا امیر رشت، 13 آیتم پیتزا هست از پیتزاهای ویژه تا پیتزا های ساسیج و زبان و مکزیکی و غیره. به غیر از پیتزا، چند آیتم مرغ سوخاری، کلی خوراک شامل فیله مرغ کبابی، کباب ترش، لازانیا، زبان، استیک، استیک ترش، موساکا، پنه ال پالو، میگو سوخاری وشنیسل و غیره، کلی ساندویچ که برخی از نوع بمبی با حجم بسیار زیاد هستند و تنوعی از پیش غذا های لذیذ شامل انواع سیب زمینی و سالاد های متنوع.

پیتزا امیر رشت در بخش نوشیدنی ها، با اینکه انواع نوشابه، دلستر، دوغ، موهیتو، آبمیوه فصل و لیموناد هم سرو می کند اما منوی اختصاصی کافی شاپ هم دارد و مشتریان می توانند در کنار پیتزا ها و ساندویچ ها و خوراک های بی نظیر اینجا، انواع آبمیوه های طبیعی از آب پرتغال و لیمو شیرین تا هویج بستنی، بستن های اسکوپی، اسموتی آب کرفس، لیموناد نعنا سیب، شیک های نوتلا و ساده، کدو و لبوی داغ هم سفارش دهند. طبق نظر مشتریان و رستوران گردها، پیتزا امیر رشت جای باکیفیتی است و غذا ها از حجم و مزه خیلی خوبی برخوردار هستند. از نظر قیمتی، پیتزا امیر همانند سایر فست فود های گلسار رشت است و خدمات سرویس دهی در این مجموعه حتی در شلوغ ترین روزها هم به بهترین شکل ممکن ارائه می شود.

در آخر هم خوب است بدانید تمامی غذا هایی که در فست فود پیتزا امیر سرو می شود را می توانید به صورت تفلنی هم سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید اما در نظر داشته باشید ارسال فقط در محدوده گلسار رشت رایگان است و در سایر نقاط رشت بر عهده مشتری خواهد بود.

آدرس پیتزا امیر رشت

برای دسترسی به پیتزا امیر می بایست ابتدا به بلوار گلسار رشت مراجعه کنید و سپس به سه راه گلایل برسید. ضلع جنوب غربی سه راه گلایل و روبرو خیابان 116، فست فود پیتزا امیر را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس پیتزا امیر رشت: 33733312-013 و 33733313-013

ساعت کاری پیتزا امیر رشت: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FMFsoCjWNXno497UH6|target:_blank”]

پیتزا امیر رشت

پیتزا گلایل رشت

اگر در حوالی بلوار گلسار رشت و به عبارتی، واقع در بلوار سمیه به دنبال یکی از بهترین ساندویچی های رشت هستید که غذا های قیمت مناسب و معقولی ارائه دهد، ما به شما پیتزا گلایل را معرفی می کنیم. پیتزا گلایل از ساندویچی های قدیمی رشت محسوب می شود چون در سال 1357 افتتاح شده و در طول این سال ها علاوه بر قدمت و معروفیتش، غذا هایی سرو کرده که علاوه بر کیفیت مناسب و طعمی به یاد ماندنی، قیمت های بسیار به صرفه و مناسبی هم دارد.

پیتزا گلایل رشت سالنی ساده  با تمی زرد و قرمز همانند یک فست فود معمولی دارد و خبری از دکوراسیون و طراحی های پرزرق و برق و غیره در اینجا نیست. منوی غذایی پیتزا گلایل 11 آیتم پیتزا دارد که طبق گفته فست فود بازان، پیتزا جنوبی آیتمی خاص و لذیذ در منوی پیتزا گلایل محسوب می شود و حتی بین فست فود های رشت هم خاص است چون پیتزایی به سبک جنوبی بوده و کاملاً تند است. به غیر از پیتزا، اینجا کلی برگر و ساندویچ هم دارد و کنار ساندویچ های گوشت و ژامبون، ساندویچ های مغز و زبان هم ارائه می دهد. اگر با دوستان یا خانواده میخواهید به پیتزا گلایل مراجعه کنید، اینجا ظرف های خوراک هم دارد مانند مرغ های تکه ای، بندری، مغز و زبان و غیره که هم خوشمزه و پرحجم هستند و هم اقتصای و به صرفه.

آدرس پیتزا گلایل رشت

برای دسترسی به پیتزا گلایل رشت دو راه هست. پیتزا گلایل در بلوار سمیه قرار دارد و بلوار سمیه هم در امتداد بلوار گلسا واقع شده برای همین، زمانی که به انتهای بلوار گلسار مراجعه کنید به بلوار سمیه خواهید رسید اما فست فود پیتزا گلایل در آنسوی بلوار قرار دارد. مسیر دوم برای دسترسی به پیتزا سمیه هم از طریق بلوار دیلمان است که در جنوب بلوارهای گلسار و سمیه قرار دارد. در بلوار دیلمان بعد از بلوار گلسار به چهارراه می رسید و کافیست وارد ضلع شمالی چهارراه یعنی بلوار سمیه شوید تا بنبش خیابان 130 به فست فود پیتزا گلایل برسید.

شماره تماس پیتزا گلایل رشت: 32725275-013

ساعت کاری پیتزا گلایل رشت: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FaBRDMW7qDp5bSxyS6|target:_blank”]

فست فود گلایل رشت

رستوران ویوالدی رشت

همیشه قرار نیست یک فست فود خوب در رشت محیطی عالی و شیک و پرزرق و برق با دکوراسیون لوکس و دوست داشته باشد گاهی یک فست فود خوب در رشت به صورت بیرون بر فقط غذا ارائه می دهد و خبری از محیطی برای نشستن نیست. ما میخواهیم بین بهترین فست فود های رشت به شما رستوران ویوالدی را معرفی کنیم رستورانی که با وجود قرارگیری بین بهترین رستوران های استاد معین رشت، جا برای نشستن ندارد و فقط می توانید یا به صورت تلفنی سفارش دهید یا حضوری مراجعه کنید و غذا را به صوت بیرون بر تحویل بگیرید.

رستوران ویوالدی دو شعبه دارد. یک شعبه در شهر رشت است که فقط به صورت بیرون بر غذا ارسال می کند و یک شعبه دیگر هم در شهر اردبیل قرار دارد اما شعبه اردبیل برخلاف شعبه رشت دارای سالن بوده و از بهترین رستوران های اردبیل هم محسوب می شود. ویوالدی درواقع یک فست فود است چون تمامی غذا های سرو شده در اینجا فست فودی هستند اما بخاطر اینکه پیتزاها ویوالدی ایتالیایی هستند، اینجا را با نام رستوران ایتالیایی ویوالدی میشناسند. منوی رستوران ویوالدی در بخش پیش غذا فقط نان سیر دارد اما در بخش غذای اصلی، فقط پیتزا داشته و 30 آیتم پیتزای ایتالیایی دارد که در بسیاری از رستوران های ایتالیایی این تعداد پیتزا و تنوع بالایشان بی سابقه است. رستوران ویوالدی از بهترین مواد اولیه برای تهیه غذا های خود استفاده می کند و از طرفی، شما زمانی که یمخواهید سفارش دهید می توانید آشپزخانه رستوران را هم مشاهده کنید و صفر تا صد طبخ پیتزا را ببینید. لازم به ذکر است بخاطر اینکه رستوران از بهترین مواد اولیه استفاده می کند به طبع آن از قیمت های به مراتب بالاتری هم نسبت به سایر فست فود های رشت برخوردار می باشد هرچند ارزشش را دارد.

آدرس رستوران ویوالدی رشت

برای دسترسی به رستوران ویوالدی کافیست در شهر رشت وارد بلوار گلسار شوید. در بلوار گلسار هم وارد خیابان استاد معین شوید تا نبش 14 به رستوران ویوالدی برسید. لازم به ذکر است از آنجایی که رستوران ویوالدی یک رستوران بیرون بر محسوب می شود، مشتریان بسیاری با خودروهای خود در مقابل رستوران هستند برای همین، شاید همیشه جای پارک در مقابل یا نزدیکی رستوران به راحتی پیدا نشود.

شماره تماس رستوران ویوالدی رشت: 33777646-013

ساعت کاری رستوران ویوالدی رشت: همه روزه از ساعت 18:00 الی 11:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F2qX5MsYGujxNYxHv8|target:_blank”]

[widgetkit id=”682″ name=”فست فود ویوالدی رشت”]

فست فود شهر سوخاری رشت

قطعاً بهترین نیست اما بی شک یکی از بهترین فست فود های رشت در زمینه غذا های سوخاری جایی نیست جز فست فود شهر سوخاری که بین بهترین فست فود های گلسار رشت هم قرار دارد. فست فود شهر سوخاری منوی متنوعی از غذا های سوخاری دارد و در بخش فیله کریسپی، سه آیتم فیله کریسپی 4 تکه، 6 تکه و 9 تکه، در بخش مرغ سوخاری، مرغ های سوخاری 3، 4 و 6 تکه هست که به دو صورت نرمال یا اسپایسی سرو می شود، در بخش سبد خانواده 4 آیتم متنوع هست که اگر با خانواده یا دوستان میخواهید مراجعه کنید انتخاب آن ها به صرفه و مناسب خواهد بود البته سبد خانواده در واقع کریسپی است و منوی خانواده همان مرغ های سوخاری در تعداد بالا. همچنین اگر تعدادتان هم بیشتر است، شهر سوخاری دو آیتم منوی اکونومی اسپایسی و نرمال دارد که بسیار به صرفه هستند. لازم به ذکر است اگر کودک هم به همراه دارید، اینجا منوی کودک هم دارد.

کنار سوخاری ها اما، شهر سوخاری پیش غذا های مختلفی هم در نظر گرفته شامل قارچ سوخاری، سیب زمینی سرخ کرده، نان سیر بزرگ، بال سوخاری، 4 مدل سالاد سزار، کلم، شف و فصل به همراه سس سزار هستند. با این حال، غذا های سوخاری تنها آیتم هایی نیستند که در فست فود شهر سوخاری رشت سرو می شود و اینجا در کنار سوخاری ها، کلی غذای فست فودی دیگر هم دارد. اگر تمایلی به غذاهای سوخاری ندارید، شهر سوخاری برای شما 16 آیتم پیتزای ایتالیایی و 11 آیتم ساندویچ هم در نظر گرفته و تمامی غذاها از نظر کیفیت، حجم و قیمت بی شک شما را به مشتری ثابت اینجا تبدیل می کنند.

فست فود شهر سوخاری رشت محیط نسبتاً بزگر با ظرفیت معقول دارد و از نظر دکوراسیون و طراخی سعی کرده شبی به رستوران های ایتالیای باشد. روز های آخر هفته اینجا بسیار شلوغ است اما می توانید در صورت تمایل، به صورت تلفنی یا اینترنتی سفارش دهید و غذا ها را داغ داغ درب منزل دریافت کنید.

آدرس فست فود شهر سوخاری رشت

فست فود شهر سوخاری رشت در بلوار گیلان قرار دارد که در غرب بلوار گلسار واقع شده است. در بلوار گیلان و بخش غربی بلوار کافیست به خیابان 178 برسید تا نبش این خیابان فست فود شهر سوخاری رشت را مشاهده کنید.

شماره تماس فست فود شهر سوخاری رشت: 34929-013 و 33780840-013

ساعت کاری فست فود شهر سوخاری رشت: همه روزه از ساعت 12:30 ظهر الی 12:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FtNUkSnNVm8R8uQM17|target:_blank”]

شهر سوخاری رشت

مجموعه غذایی یوشیتا رشت

به گفته خود مجموعه، یوشیتا بزرگترین و مدرنترین فست فود در شهر رشت است که دو شعبه دارد یکی در بلوار گلسار و دیگری در بلوار دیلمان. مجموعه غذایی یوشیتا شعبه اول خود را در گلسار رشت افتتاح کرد جایی که مملو از بهترین رستوران ها و فست فود های رشت است و همه آن ها هم با هم همیشه در حال رقابت هستند تا بین مردم، عنوان بهترین فست فود گلسار رشت را از آن خود کنند. مجموعه غذایی یوشیتا سالنی دو طبقه دارد و محیطش از طراحی ساده اما بسیار شیک و قشنگ برخوردار است و تزئینات سرسبز، بوفه و قفسه تزئینات جلوه بسیار زیبایی را به محیط بخشیده البته استفاده از میز و صندلی های چوبی به همراه کف پارکت هم هارمونی زیبایی به وجود آورده.

طبقه همکف مجموعه غذایی یوشیتا قسمت فست فود است و مشتریان در اینجا می توانند بین 9 آیتم برگر، 12 آیتم پیتزا، مرغ های سوخاری در کنار چیکن ناگت و چیزا، 8 آیتم ساندویچ و کلی پیش غذا از انواع سالاد تا سیب زمینی های متنوع را سفارش دهند. طبقه بالا هم به کافی شاپ مجموعه غذایی یوشیتا اختصاص داده شده و در کنار سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد، انواع قهوه ها و دمنوش ها، انواع اسموتی، ماکتل، آبمیوه های طبیعی غیره، دارای پروژکتور هم هست و در روزهای برگزاری فوتبال، می توانید رزرو کنید و بازی را با دوستان خود تماشا کنید.

بعد از اینکه مجموعه غذایی یوشیتا توانست خود را بین بهترین فست فود های گلسار رشت جای دهد، تصمیم گرفت شعبه دوم خود را هم در جای شلوغ و پرترددی با نام مرکز خرید دیلمان افتتاح کند. مرکز خرید دیلمان از معروف ترین و بزرگترین مراکز خرید رشت به حساب می آید و یک طبقه دارد که به فود کورت اختصاص داده شده. شعبه دوم در این فود کورت واقع شده است. با همه این تفاسیر، برای اینکه ببینید مجموعه غذایی یوشیتا تا چه اندازه معروف و محبوب است کافیست در یک روز عادی به یکی از شعبات مراجعه کنید تا با ازدحام جمعیت اینجا مواجه شوید. در روزهای آخر هفته هم شعبه گلسار یوشیتا جای سوزن انداختن ندارد چون در کنار محیط زیبا و خدمات سرویس دهی خوب، از بهترین مواد اولیه برای غذا ها استفاده می کند و قیمت های خیلی خوبی هم در کنارشان دارد.

آدرس مجموعه غذایی یوشیتا رشت

مجموعه غذایی یوشیتا دارای دو شعبه در شهر رشت است. شعبه اول فست فود یوشیتا در منطقه گلسار رشت قرار دارد و برای دسترسی به این شعبه کافیست در غرب بلوار گلسار به تقطا بلوارهای اصفهان، دیلمان و توحید برسید که میدان توحید نام دارد. فست فود در ضلع شمال غربی میدان واقع شده است. شعبه دوم هم در بخش شرقی شرقی بلوار دیلمان واقع در مرکز خرید دیلمان قرار دارد. در این مرکز خید یک طبقه به فود کورت اختصاص داده شده و شعبه دوم مجموعه غذایی یوشیتا در طبقه فود کورت این مجموعه واقع شده است.

شماره تماس شعبه گلسار مجموعه غذایی یوشیتا رشت: 3432-013

شماره تماس شعبه دیلمان مجموعه غذایی یوشیتا رشت: 32769090-013

ساعت کاری مجموعه غذایی یوشیتا رشت: همه روزه از ساعت 12:30 ظهر الی 12:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FfipsgiRkXnpXYj3o8|target:_blank”]

[widgetkit id=”681″ name=”مجموعه غذایی یوشیتا رشت”]

اقامت در رشت

برای سفری چند روزه به رشت و اقامت در این شهر سرسبز و بی نظیر، اگر به فکر کاهش هزینه های سفر هستید و جایی دربست با امکانات فوق العاده میخواهید، بی شک اجاره ویلا در رشت بهترین انتخاب نسبت به هتل ها خواهد بود. در شهر رشت بخاطر جمعیت زیادی که دارد، اقامتگاه ها بیشتر در قالب آپارتمان های مبله هستند و برای اجاره آپارتمان مبله در رشت دستتان باز خواهد بود. با این حال چه برای اجاره ویلا چه برای اجاره روزانه آپارتمان های مبله در رشت می توانید با کارشناسان سایت لوکس ویلا تماس حاصل فرمائید.

سوالات متداول

بهترین فست فود های گلسار رشت کدامند؟

کافه رستوران پاول لانژ و فست فود پیزریا

بهترین برگر رشت را کجا بخوریم؟

فست فود آتیلا برگر یکی از بهترین برگرهای رشت را ارائه می دهد.

بهترین فست فود های رشت با موسیقی زنده کدام است؟

کافه رستوران پاول لانژ در برج گلسار