رستوران های فریدونکنار

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

در شهر فریدونکنار، رستوران ها، کافه ها و فست فودهای مختلفی وجود دارد که باعث شده رستوران گردی به تفریحی جذاب و خاطره انگیز در این شهر تبدیل شود. اگر علاقمند به رستوران گردی هستید و قرار است سفری به فریدونکنار داشته باشید، در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین رستوران های فریدونکنار بیشتر آشنا شوید.

#1 آشپزخانه حاجی بابا

رستوران های مختلفی در فریدونکنار هستند که غذاهای ایرانی و محلی را باکیفیت بالا به همراه استفاده از برنج 100درصد ایرانی و از همه مهم تر، با قیمت های بسیار خوب ارائه دهند. آشپزخانه حاجی بابا فریدونکنار، رستورانی محبوب و شلوغ در غرب این شهر است که با محیطی زیبا و شکیل و از همه مهم تر، سرو غذاهایی که در کنارشان، برنج محلی قرار دارد این رستوران را در میان یکی از بهترین رستوران های فریدونکنار قرار داده است.

آشپزخانه حاجی بابا در جلویش، فضای پارک اختصاصی دارد تا مشتریانش به دنبال جای پارک نباشد. به داخل رستوران که می رویم، با رستورانی دو طبقه مواجه می شویم که هم میز و صندلی دارد و هم تخت های سنتی. نورپردازی و دکوراسیون رستوران شکیل و دوست داشتنی است و پرسنل مجرب رستوران هم با خوبی از شما استقبال می کنند. همچنین از نظر مشتریان، خدمات سرویس دهید در رستوران هم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در روزهای شلوغ سال هم از کیفیت آن کاسته نمی شود. اما می رسیم به غذاهای لذیذ آشپزخانه حاجی بابا. در منوی غذایی رستوران، غذاهای ایرانی و محلی به چشم میخورد که اکثر آن ها، انواع کباب ها هستند. تمامی غذاهای رستوران جذا از کیفیت بالا و مزه ای خاطره انگیز، بسیار خوش قیمت هستند که باعث شده مشتریان بسیاری به آشپزخانه حاجی بابا مراجعه کنند.

آدرس آشپزخانه حاجی بابا

رستوران آشپزخانه حاجی بابا از غربی ترین رستوران های فریدونکنار است و برای دسترسی به رستوران، اگر از شهر سرخرود میخواهید به رستوران مراجعه کنید، بعد از فرزادشهر به کمربندی فریدونکنار خواهید رسید و چند متر جلوتر از کمربندی واقع در خیابان شهید نامجو، آشپزخانه حاجی بابا را در سمت راست مشاهد خواهید کرد.

شماره تماس آشپزخانه حاجی بابا: 35655636-011

ساعت کاری آشپزخانه حاجی بابا: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 1 بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.68078129601813%2C52.49308470515248%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

آشپزخانه حاجی بابا

#2 رستوران لوسو

یکی از لوکس ترین رستوران های ایتالیایی که در شهر فریدونکنار پیدا خواهید کرد، رستوران ایتالیایی لوسو است. لوسو در واقع یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های ساحلی فریدونکنار به شمار می رود که نزدیکی شهرک خزرشهر قرار دارد. بی شک در رستوران ایتالیایی لوسو، یکی از متفاوت ترین تجربه های رستوران گردی را خواهید داشت چراکه رستوران لوسو، از محیط جذاب و دوست داشتنی تا منوی غذایی متنوع و باکیفیت در کنار خدمات سرویس دهی باکیفیت، همواره جای خود را در میان بهترین رستوران ها قرار داده است و همچنین از نظر رستوران گردها هم یکی از بهترین رستوران هایی است که شرق مازندران پیدا خواهید کرد.

رستوران لوسو رستورانی تمام عیار بوده و درواقع ترکیبی از تمام رستوران ها است اما چرا این حرف را میزنیم؟ رستوران موسو برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مشتریانش است. برای وعده صبحانه، رستوران دارای منوی اختصاصی می باشد و انواع صبحانه های جذاب، خاص و متنوعی در این رستوران سرو می شود. اما برای وعده های ناهار و شام، هر نوع غذایی که میخواهید در رستوران لوسو سرو می شود. منوی غذایی ناهار و شام رستوران دارای پیش غذایی از انواع سالادها و سوپ ها بوده و در منوی اصلی هم نه تنها غذاهای ایرانی و محلی از جمله کباب ها، بلکه انواع غذاهای فست فودی و ایتالیایی شامل برگر، پیتزا، پاستا، استیک، غذاهای دریایی و غیره هم سرو می شود.

بعد از یک وعده غذایی لذیذ و خاطره انگیز، نوبت به دسرها می شود. رستوران لوسو منوی اختصاصی کافه هم دارد و علاو بر انواع دسرها و کیک ها می توانید نوشیدنی های سرد و گرم متنوعی را هم سفارش دهید. بطور کلی، شاید در نگاه اول تصور کنید رستوران لوسو، منوی گران قیمتی دارد اما با توجه به کیفیت، خدمات و تنوع بالای غذاها در کنار خدمات سرویس دهی مطلوب حتی در روزهای شلوغی، از معدود رستوران هایی است که پرداخت هزینه را دارد.

اگر در میان رستوران های فریدونکنار به دنبال رستورانی هستید که محیط جذاب و دوست داشتنی داشته باشد، رستوران لوسو را از دست ندهید. این رستوران محیطی با دکوراسیونی بسیار شکیل و زیبا بوده و همچنین در دو طبقه از مشتریان خود پذیرایی می کند. اگر با جمع های دوستانه یا خانوادگی میخواهید به رستوران لوسو مراجعه کنید و بخصوص اگر تاریخ مراجعه شما، روزهای شلوغ سال است، می توانید از چند روز قبل میز مورد نظر خود را هم رزرو کنید.

آدرس رستوران لوسو

برای دسترسی به رستوران لوسو، فریدونکنار را به سمت شرق و شهر بابلسر ترک می کنیم. بعد از اینکه به فاصله 5 کیلومتری مرکز شهر فریدونکنار رسیدیم، در واقع وارد شهرک خزرشهر شدیم اما رستوران مابین شهرک های خزرشهر جنوبی و دریاسر قرار دارد. در نظر داشته باشید رستوران لوسو، بهترین رستوران ساحلی فریدونکنار در یکی از شلوغ ترین مناطق فریدونکنار یعنی، مرکز خرید خزر سنتر قرار دارد و این مرکز خرید بخاطر اینکه پاساژی لوکس به حساب می آید، همیشه شلوغ است.

شماره تماس رستوران لوسو: 35290999-011

ساعت کاری رستوران لوسو: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.69151689912504%2C52.57427763007425%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران لوسو

#3 رستوران لوسو ساید دریاکنار

دومین شعبه از رستوران معروف و دوست داشتنی لوسو، در شهرک دریاکنار قرار دارد. رستوران گردهایی که به دنبال رستورانی ساحلی با چشم انداز زیبا از ساحل هستند تا در فضای باز به سمت ساحل نشسته و از لحظات زیبا نهایت لذت را ببرند، رستوران لوسو ساید را به هیچ عنوان از دست ندهند. رستوران لوسو ساید در چند سال اخیر جزء شلوغ ترین رستوران های فریدونکنار بوده و از ساعت 10 صبح که رستوران برای سرو صبحانه آغاز به کار می کند تا پاسی از شب، همیشه مشتریان بسیاری دارد.

رستوران لوسو ساید هم همانند شعبه خزرشهر، برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مشتریانش است و بخاطر اینکه بجز محیط، دو شعبه از همه لحاظ یکسان هستند اگر به دنبال محیط لوکس هستید، شعبه خزرشهر و اگر به دنبال چشم انداز ساحل هستید، شعبه دریاکنار بهترین انتخاب خواهد بود. رستوران دارای چند منو می باشد که برای صبحانه، غذای اصلی، پیش غذا، دسرها و نوشیدنی ها هستند. بخاطر ارزش بالایی که رستوران به مشتریانش می دهد، تمامی غذاها از بهترین مواد اولیه به صورت روزانه تهیه می شود و برای اینکه مشتریان هم با این مواد اولیه باکیفیت، طعمی به یادماندنی را در این رستوران تجربه کنند، سرآشپزان حرفه در رستوران هستند.

لازم به ذکر است رستوران لوسو ساید با اینکه رستورانی همیشه شلوغ است اما امکان رزرو قبلی بخصوص برای برگزاری مراسم ها و تولدها هم وجود دارد.

آدرس رستوران لوسو ساید دریاکنار

همانطور که از نام رستوران مشخص است، رستوران لوسو در شهرک دریاکنار واقع در شرق فریدونکنار قرار دارد و افرادی که در میان بهترین رستوران های فریدونکنار میخواهند نگاهی به رستوران لوسو بیاندازند، می بایست فریدونکنار را به سمت بابلسر ترک کرده و در فاصله 10 کیلومتری از مرکز شهر فریدونکنار، شهرک دریاکنار را در سمت شمالی جاده مشاهده کنند. هنگام ورود به شهرک دریاکنار، وارد خیابان اصلی شهرک می شوید و رستوران لوسو معروف به رستوران نشا در انتهای این خیابان قرار دارد.

شماره تمارس رستوران لوسو ساید: 35292000-011

ساعت کاری رستوران لوسو ساید: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.70271691741289%2C52.599681280610184%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”476″ name=”رستوران لوسو ساید فریدونکنار”]

#4 آشپزخانه داش ابوالفضل

اگر جزء رستوران گردهایی هستید که به دنبال رستوران هایی با کیفیت غذای عالی بوده و میخواهید هزینه ای که پرداخت می کنید، کمتر صرف جا، تزئینات و دکوراسیون رستوران باشد، آشپزخانه داش ابوالفضل فریدونکنار را از دست ندهید. آشپزخانه داش ابوالفضل در روزهای اول افتتاحش، به سرعت میان بهترین رستوران های فریدونکنار قرار گرفت چراکه غذاهای فوق العاده باکیفیتی را ارائه میداد که از قیمت های بسیار خوبی برخوردار بودند. امروزه هم رستوران داش ابوالفضل، همچنان غذاهای لذیذ و باکیفیت سرو می کند که خوش قیمت هستند. البته محلی ها اینجا را بیشتر میشناسند و از نظرشان بهترین رستوران محلی فریدونکنار همین آشپزخانه داش ابوالفضل است.

کمتر رستورانی در فریدونکنار پیدا می شود که محیطی ساده و در عین حال شیک داشته باشد اما بخاطر محیط کوچک و مشتریان بسیار، اکثر غذاهایش را به صورت بیرون بر سرو کند. رستوران داش ابوالفضل به تمام نقاط فریدونکنار به صورت رایگان غذا ارسال می کند و اگر هوس کباب ها و جوجه های آبدار و خوشمزه کردید و از طرفی، میخواستید هزینه معقولی هم پرداخت کنید آشپزخانه داش ابوالفضل را به هیچ عنوان از دست ندهید.

آدرس آشپزخانه داش ابوالفضل

آشپزخانه داش ابوالفضل در نزدیکی ساحل آزاد فریدونکنار قرار دارد. برای دسترسی به رستوران، به شرق فریدونکنار مراجعه کنید تا به بیمارستان امام خمینی برسید و کمی جلوتر از بیمارستان، به دوربرگردان خواهید رسید. سپس وارد خیابان امام خمینی به سمت غرب شده و در مقابل بیمارستان امام خمینی، وارد خیابان خط گاز معروف به خیابان شهید فدایی شوید تا در شمال میدان کوزه، آشپزخانه داش ابوالفضل را مشاهده کنید.

شماره تماس آشپزخانه داش ابوالفضل: 35655388-011

ساعت کاری آشپزخانه داش ابوالفضل: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.692251673359074%2C52.54534353792489%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

آشپزخانه داش ابوالفضل

#5 کباب شیپوری فریدونکنار

کوبیده بازان کباب شیپوری را به خوبی میشاسند. در میان بهترین کبابی های فریدونکنار، یکی از بهترین کباب ها را در رستوران کباب شیپوری فریدونکنار می توان یافت چه از نظر قیمت، چه از نظر مزه و کیفیت، کباب شیپوری جزء بهترین ها است اما کباب شیپوری، نوعی از کباب نیست بلکه شیپوری نام صاحب این رستوران می باشد که به واسطه کباب های بی نظیرش، مردم به کباب های رستوران، کباب شیپوری می گویند.

کباب شیپوری بطور کلی 8 شعبه دارد که یکی از آن ها در فریدونکنار واقع شده و همیشه هم جزء شلوغ ترین رستوران های فریدونکنار به شمار می رود. کباب هایی که در کباب شیپوری فریدونکنار سرو میشوند همگی از گوشت تازه تهیه شده و توسط سرآشپزان حرفه ای طبخ می شوند. در کنار کباب ها، سبزی، گوجه، فلفل، پیاز و نان داغ و تازه هم سرو می شود اما از همه این ها مهم تر، قیمت کباب ها است و به جرات می توان گفت کباب شیپوری یکی از خوش قیمت ترین کباب ها را ارائه می دهد.

آدرس کباب شیپوری فریدونکنار

شعبه فریدونکنار کباب شیپوری در شرق فریدونکنار قرار دارد. برای دسترسی به کباب شیپوری فریدونکنار کافیست وارد خیابان امام خمینی غرب به شرق شوید تا به بیمارستان امام خمینی برسید اما قبل از بیمارستان، کوچه ای بن بست مشاهده می کنید که رستوران در آنجا قرار دارد.

شماره تماس کباب شیپوری فریدونکنار: 35658889-011

ساعت کاری کباب شیپوری فریدونکنار: همه روزه از ساعت 8:30 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.68880847164631%2C52.54704469958287%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

کباب شیپوری فریدونکنار

#6 دیزی کده تیلیت فریدونکنار

بی شک لذت خوردن دیزی در هوای سرد زمستان فریدونکنار وصف نشدنی است مخصوصاً اگر در فاصله چند قدمی تا ساحل باشید که هوا از مناطق جنگلی کمتر شرجی بوده دلنشین تر است. دیزی کده تیلیت در منطقه ساحلی فریدونکنار است و عاشقان دیزی باعث شدند دیزی کده تیلیت مشتریان بسیاری داشته باشد. دیزی کده تیلیت محیطی نسبتاً کوچک اما دوستانه و صمیمی دارد و اکثر مشتریان رستوران هم جمع های دوستانه و خانوادگی هستند. دیزی کده تیلیت از صبح تا شب باز است و برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مشتریان است.

برخلاف نام رستوران، دیزی کده تیلیت فقط دیزی های جذاب و خوشمزه را سرو نمی کند بلکه غذاهای دیگر شامل کباب، نیمرو، مغز قلم، کشک بامجان، میرزا قاسمی، املت و غیره هم در این رستوران سرو می شود. از نظر عاشقان دیزی، دیزی کده تیلیت یکی از بهترین دیزی سراهای فریدونکنار است که غذاهایش از مواد اولیه باکیفیتی تهیه شده اند و در کنار خدمات سرویس دهی مطلوب، محیطی دوست داشتنی و غذاهای لذیذ، قیمت های بسیار خوبی هم دارد.

آدرس دیزی کده تیلیت فریدونکنار

رستوران دیزی کده تیلیت فریدونکنار در بلوار معلم قرار دارد. ابتدا در غرب فریدونکنار وارد میدان شهدا می شوید که تقاطع خیابان های معلم، نامجو، شهدا و شهید بهشتی می باشد. در ضلع شمالی میدان وارد بلوار معلم شوید تا به چهارراه 24 متری غربی برسید. سپس وارد خیابان 24 متری غربی شده و کمی جلوتر، دیزی کده تیلیت را مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است 24 متری غربی در امتداد خیابان طالقان و خیابان طالقانی هم در امتداد خیابان معروف چمران قرار دارد.

شماره تماس دیزی کده تیلیت فریدونکنار: 35662656-011

ساعت کاری دیزی کده تیلیت فریدونکنار: همه روزه از ساعت 7 صبح الی 11:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.68644624602934%2C52.50533242892876%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

دیزی کده تیلیت فریدونکنار

#7 کافه آرمو فریدونکنار

از معروف ترین کافه های فریدونکنار، کافه آرمو است و با اینکه در جاده فریدونکنار به بابلسر قرار دارد که مسیری همیشه شلوغ به شمار می رود اما کافه آرمو از محیط دنجی برخوردار می باشد. همانند کافه های شیک و جذاب، کافه آرمو هم محیطی بسیار زیبا و با دکوراسیون و تزئینات شکیلی دارد و کاملاً حس ورود به یک کافه دوست داشتنی را در اینجا خواهید داشت.

کافه آرمو منوی متنوعی از لحاظ کافه بودن دارد. انواع نوشیدن های گرم و سرد به همراه دسرهای لذیذ و باکیفیت در این کافه سرو می شود و در کنار منوی کافه، منوی غذایی هم در رستوران وجود دارد که شامل پیتزاها، انواع سالاد، همبرگر و ساندویچ های مختلف هستند. مشتریان بسیاری به کافه آرمو مراجعه کرده اند و طبق نظر سنجی های صورت گرفته، از نظر مشتریان کافه آرمو از بهترین کافه هایی است که در شهر فریدونکنار قرار دارد و تمامی غذاها علاوه بر اینکه کیفیت بالا و حجم خوبی دارند، از قیمت های بسیار مناسبی هم برخوردار هستند.

اگر به دنبال بهترین کافه فریدونکنار هستید و میخواهید لحظات آرامش بخش و خاطره انگیزی را در کافه ای سپری کنید که از لحاظ محیط، آرامش، تنوع غذا، کیفیت و قیمت حرفی برای گفتن باقی نگذارد، کافه آرمو را به هیچ عنوان از دست ندهید.

آدرس کافه آرمو فریدونکنار

اگر در شهرک های خزرشهر شمالی یا جنوبی اقامت دارید، به سمت فریدونکنار حرکت کنید و اگر هم در شهر فریدونکنار هستید، به سمت شرق بروید تا به اردوگاه دانش آموزی شهید رجائی برسید. کافه آرمو مابین اردوگاه و بیمارستان امام خمینی و مجاور شهرداری فریدونکنار قرار دارد و فاصله کافه تا بیمارستان به کمتر از دو کیلومتر می رسد. کافه آرمو در ضلع شمالی خیابان امام خمینی قرار دارد و در مقابل کافه هم فضای پارک مناسبی وجود دارد.

شماره تماس کافه آرمو فریدونکنار: 35670592-011

ساعت کاری کافه آرمو فریدونکنار: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 11 شب و روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 10 صبح الی 11 شب. همچنین رستوران در روزهای یکشنبه تعطیل است.

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.69018652554677%2C52.554581908643215%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”474″ name=”کافه رستوران آرمو فریدونکنار”]

#8 کترینگ تشریفات فریدونکنار

از باکیفیت ترین رستوران های فریدونکنار برای عاشقان غذاهای خوشمزه و خوش قیمت، کترینگ تشریفات است. کترینگ تشریفات به دو صورت حضوری و بیرون بر غذاهای لذیذش را برای مشتریانش سرو می کند و بخاطر کیفیت بسیار بالایی که غذاهای رستوران دارد، همیشه شلوغ بوده و در روزهای آخر هفته و تعطیلات که رستوران مشتریان زیادی پیدا می کند، اگر به صورت حضوری مراجعه کنید با جمعیت زیادی روبرو می شوید و اگر هم میخواهید با رستوران تماس بگیرید تا غذا برای شما ارسال شود، می بایست در صف انتظار بمانید.

کترینگ تشریفات فریدونکنار انواع غذاهای ایرانی و برخی از غذاهای محلی را سرو می کند. اکثر غذاها شامل کباب ها و جوجه ها هستند که از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار هستند. رستوران محیطی ساده و با دکوراسیون شکیلی دارد اما از این ها بگذریم چراکه اگر به کترینگ مراجعه کنید و غذا سفارش دهید تا در محیط دنج رستوران میل کنید، با غذاهایی روبرو می شوید که به خوبی تزئین شده و ظاهر وسوسه انگیزی دارند.

آدرس کترینگ تشریفات فریدونکنار

کترینگ تشریفات در شرق فریدونکنار و نزدیکی بیمارستان امام خمینی قرار دارد. رستوران گردهایی که در سفر به فریدونکنار تصمیم دارند به کترینگ تشریفات مراجعه کنند، می بایست در شرق شهر وارد جاده امام خمینی به سمت غرب شده و بعد از بیمارستان امام خمینی، نبش خیابان شرهنگ فدایی رستوران را مشاهده کنند.

شماره تماس کترینگ تشریفات فریدونکنار: 35652060-011

ساعت کاری کترینگ تشریفات فریدونکنار: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.68902270328319%2C52.545821295168984%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”478″ name=”رستوران تشریفات فریدونکنار”]

#9 رستوران پاز فریدونکنار

رستوران پاز جزء رستوران های لوکس فریدونکنار است و بخاطر محیط جذاب و لوکس، غذاهای متنوع و کیفیت بالای غذاها و سرویس دهی، در میان مردم و بخصوص اهالی فریدونکنار و رستوران گردها رستورانی بسیار محبوب است. رستوران پاز به صورت بیرون بر هم غذا سرو می کند اما نحوه ارسال غذای بیرون بر در این رستوران با سایر رستوران های فریدونکنار متفاوت است. در اکثر رستوران ها، غذاها درون ظروف یکبار مصرف آلومینیومی قرار میگرند و اگر فاصله شما تا رستوران دور باشد، به احتمال زیاد غذایتان سرد خواهد شد اما رستوران پاز، برای اولین بار در شهر فریدونکنار غذاهایش را درون قابلمه های فلزی سرو می کند تا گرم به دست مشتریانش برسد.

رستوران پاز محیطی بسیار زیبایی دارد و از خاص ترین رستوران های شهر به شمار می رود. دکوراسیون زیبا و دوست داشتنی، تزئینات شکیل، میز و صندلی هایی با ترکیب رنگ جذاب که حال و هوای دلنشینی را به رستوران بخشیده و همین موضوع باعث شده بیشتر مشتریان تمایل داشته باشند غذاهای لذیذ رستوران را به صورت حضوری میل کنند.

رستوران پاز هم منوی غذایی متنوعی دارد و تقریباً پاسخگوی اکثر ذائقه ها و سلیقه ها می باشد. منوی غذایی رستوران طیفی از غذاهای ایرانی و محلی را در خود جای داده و اگر از غذاهای ایرانی خسته شده و به دنبال تنوع هستید، می توانید انواع غذاهای فرنگی شامل استیک ها، پیتزاها، غذاهای سوخاری و غیره را هم سفارش دهید. رستوران پاز شاید از قیمت های بالایی برخوردار باشد اما بخاطر محیط زیبایش، خدمات سرویس دهی، غذاهای باکیفیت و خوشمزه و همچنین تنوع بالای منوی غذایی، تا به حال حتی یک مشتری ناراضی هم نداشته است.

آدرس رستوران پاز فریدونکنار

رستوران پاز در مرکز شهر فریدونکنار و منطقه ساحلی قرار دارد و اگر در میان بهترین رستوران های فریدونکنار، رستوران پاز را انتخاب کرده اید، بهترین مسیر دسترسی به رستوران پاز از طریق میدان درنا است. در خیابان امام خمینی ابتدا به میدان درنا برسید و سپس در ضلع شمالی میدان وارد بلوار بسیج شوید و در انتهای بلوار، وارد خیابان چمران شوید تا پس از 700 متری، رستوران را مشاهده کنید. لازم به ذکر است رستوران پاز با برخی از جاهای دیدنی معروف فریدونکنار مانند سد لاستیکی، پارک لاله، باغ پرندگان و ساحل فریدونکنار هم دسترسی مطلوبی دارد.

شماره تماس رستوران پاز فریدونکنار: 35669655-011

ساعت کاری رستوران پاز فریدونکنار: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.69005636239515%2C52.52353699974293%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”477″ name=”رستوران پاز فریدونکنار”]

#10 کافه رستوران بهار

کافه رستورانی جذاب و دوست داشتنی در شهر فریدونکنار که محیط زیبا، غذا های خوشمزه، منویی متنوع و قیمت های معقولش آن را اگر به بهترین کافه رستوران فریدونکنار تبدیل نکرده باشد، بین بهترین ها قرار داده است. کافه رستوران بهار جایی است که برای اوقات فراغت و قرار های دوستانه و حتی کاری بسیار مناسب است ولی در صورتیکه طی روز های شلوغ سال میخواهید به فریدونکنار و کافه رستوران بهار مراجعه کنید، روی آرامش بخش بودن کافه حساب نکنید چون اینجا بخاطر محبوبیت بالایی که بین کافه دوستان و رستوران گرد ها دارد جایی بسیار شلوغ است و شاید حتی سر و صدا هم آزار دهنده باشد.

کافه رستوران بهار برخلاف بسیاری از کافه های فریدونکنار، جایی با محیطی خاص و شکیل محسوب می شود. با کافه ای طرف هستیم که باید مثل همه کافه ها، محیطی نسبتاً تاریک داشته باشد ولی بالای هر میز، چراغی قرار داده شده تا میز رو روشن کند اما همین ابتکار، فضای رستوران را خاص و دوست داشتنی کرده. در نقاط مختلف رستوران، روی دیوار ها تزئینات جذابی می بینیم، لوستر های جالب، میز و صندلی های شیک و نورپردازی های مختلف جلوه زیبایی را به محیط بخشیده اند.

کافه رستوران بهار نسبت به کافه های فریدونکنار منویی متنوع و نسبتاً کامل دارد که شامل نوشیدنی های گرم و سرد، دسر های تازه و لذیذ، کلی پیتزا، پیش غذا و غیره. اگر در یک روز گرم تابستانی تصمیم دارید به کافه رستوران بهار مراجعه کنید، اینجا برای شما کلی نوشیدنی سرد با پایه قهوه، موکتل، اسموتی و شیک های رنگارنگ در نظر گرفته. اگر هم در یک روز سرد زمستانی مراجعه می کنید هم بخش اسپرسو بار و قهوه های گرم آیتم های مختلفی دارند. در این کافه رستوران، شیک ها و نوشیدنی ها به شیوه ای خاص و جالب تزئین می شوند که امضای کافه رستوران بهار هستند. در ضمن کنار این نوشیدنی ها، چند مدل وافل و کیک روز تازه هم می توانید سفارش دهید.

بخش اصلی، قسمت غذا ها است که فست فودی هستند. مثل هر کافه رستورانی، در اینجا هم پیتزا ها ایتالیایی هستند اما در سایز بزرگ. 7 مدل پیتزا در کافه رستوران بهار می توانید میل کنید یا اگر عاشق برگر هستید، 5 مدل برگر هم دارد هرچند دنده برگر کافه رستوران بهار از مواردی است که نباید از دست بدهید. کنار غذا، یک سالاد یا سیب زمینی هم حسابی حال می دهد برای همین، در کافه رستوران بهار دو مدل سالاد سزار و سالاد پریما و 4 مدل سیب زمینی از سیب زمینی ساده تا سیب چیلی بیف ارائه شده. پاستا های گوشت و مرغ هم که پایه ثابت همه کافه رستوران ها هستند. البته به گفته مشتریان، تمامی این غذا ها یک طرف، بشقاب های کافه رستوران شامل کلی استیک و استیک سالمون و غذا های سوخاری هم یکطرف که خیلی ها فقط به همین خاطر راهی کافه رستوران بهار می شوند.

کافه رستوران بهار وعده صبحانه هم ارائه می دهد که شامل 5 مدل املت بیکن، ترکی، قارچ و اسفناج، هادت داگ و گوجه فرنگی هستند. اگر هم املت نخواستید، صبحانه های انگلیسی، ترکی و ایرانی هم هست. کافه رستوران بهار نسبت به کافه های فریدونکنار از قیمت های خیلی خوبی با توجه به خدمات سرویس دهی ارائه شده، کیفیت غذا ها، حجم و مزه آن ها برخوردار است اما در صورتیکه بخواهیم قیمت غذا ها را با رستوران های فریدونکنار مقایسه کنیم، شاید اینجا کمی گران قیمت به نظر برسد اما برای کافه دوستان جایی بسیار دوست داشتنی بوده و حتماً پیشنهاد می شود.

آدرس کافه رستوران بهار

برای دسترسی به کافه رستوران بهار باید به خیابان ساحلی معروف چمران مراجعه کنید که در مرکز شهر قرار دارد. دسترسی به این خیابان از دو بلوار بسیج و معلم امکانپذیر است. آن هایی که در غرب فریدونکنار هستند از طریق جاده اصلی یا بلوار شهدا خود را به میدان ماهی برسانند تا در ضلع شمالی میدان وارد بلوار معلم شوند. در انتهای بلوار معلم خیابانی هست با نام 24 متری که خیابان چمران هم در امتداد آن قرار دارد. آن هایی هم که در شرق فریدونکنار هستند ابتدا به میدان درنا مراجعه کنند و در ضلع شمالی میدان وارد بلوار بسیج شوند. در انتهای بلوار، خیابان چمران قرار دارد و کافه رستوران و هایپرمارکت بهار هم در اوایل خیابان واقع شده است.

شماره تماس کافه رستوران بهار: 91001551-011

ساعت کاری کافه رستوران بهار: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب
[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6902629%2C52.523661%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”475″ name=”کافه رستوران بهار فریدونکنار”]

کافه آرمو

رزرو ویلا در فریدونکنار

فریدونکنار شهری توریستی و دوست داشتنی در شمال شرق استان ماندران است و به لطف شهرک های بی نظیری و نوار ساحلی بکرش، مقصدی جذاب بین شهرهای شمالی کشور به حساب می آید. برای اجاره ویلا در فریدونکنار و اقامتی چند روزه در این شهر چه در شهرک های خزرشهر و دریاکنار و چه در بخش ساحلی فریدونکنار، بهترین ویلاها با قیمت هایی استثنائی را از کارشناسان لوکس ویلا بخواهید.

سوالات متداول

بهترین فست فود های فریدونکنار کدام ها هستند؟

رستوران لوسو و کافه رستوران بهار بهترین رستوران های فریدونکنار با سرو غذای فست فودی هستند.

معروف ترین رستوران ها ساحلی فریدونکنار کدام ها هستند؟

رستوران های پاز، کافه رستوران بهار، دیزی کده تیلیت، آشپرخانه داش ابوالفضل و لوسو ساید رستوران های ساحلی فریدونکنار هستند.

صبحانه خوب در فریدونکنار را کدام رستوران دارد؟

رستوران لوسو ساید، دیزی کده تیلیت و کافه رستوران بهار بهترین صبحانه در فریدونکنار را ارائه می دهند.

رستوران های محلی فریدونکنار کدام ها هستند؟

کترینگ تشریفات فریدونکنار، رستوران پاز، آشپزخانه حاجی بابا و رستوران لوسو

بهترین کبابی فریدونکنار کدام است؟

کباب شیپوری