رزرو بهترین ویلاهای استخردار ساری

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بزرگ ترین شهرهای خطه شمالی کشور و هم چنین پر جمعیت ترین منطقه در مازندران شهر ساری می باشد. هوای این ناحیه مرطوب بوده و در تابستان میزان شرجی شدن شهر زیاد می باشد. ساری به دلیل دارا بودن نقاط دیدنی خود و هم چنین داشتن ساحل در خود توانسته عده زیادی از افراد را در طول سال به سمت خود بکشاند و به همین دلیل دارای اقامتگاه های مختلفی نیز می باشد. در این مقاله به سراغ معرفی ویلاهای موجود در ساری رفتیم تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این رابطه به دست آورید پس بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رزرو ویلا در ساری

ساری به عنوان بزرگ ترین شهر استان مازندران توانسته همه ساله عده زیادی از افراد را به سمت خود بکشاند و مسافران معمولا این شهر را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب می کنند تا بتوانند در یکی از بهترین اقامتگاه ها ساکن شوند. اقامتگاه های این شهر به دلیل استقبال زیادی که مسافران از آن ها دارند معمولا شلوغ هستند و باید یکی دو هفته قبل از موعد برای رزرو آن ها اقدام کرد.

برای اجاره ویلا در ساری می توانید از سایت لوکس ویلا کمک بگیرید و بدین منظور کافیست به سایت مراجعه کنید و از طریق شماره های قرار داده شده با پشتیبان ها تماس بگیرید. هزینه اجاره روزانه ویلا در ساری اوایل هفته از 400000 تومان و آخر هفته ها از 800000 تومان شروع می شود. اگر تمایل داشتید از ویلاهای این منطقه برای اقامت خود استفاده کنید بهتر است ابتدا هزینه ها را تماشا کنید و سپس بر اساس آن چه نیاز دارید و امکاناتی که مد نظرتان می باشد برای اجاره ویلا اقدام نمایید.

رزرو ویلا در ساری

اقتصادی ترین اقامتگاه های ساری

یکی دیگر از مواردی که معمولا در بین افراد مختلف پر مخاطب است، ویلاها یا سوئیت هایی هستند که اقتصادی بوده و عده زیادی از افراد تمایل دارند برای سفری کم هزینه تر از آن ها استفاده نمایند. شما نیز می توانید برای اجاره اقامتگاه های اقتصادی در ساری که معمولا به صورت سوئیت یا اپارتمان عرضه می شوند از سایت لوکس ویلا استفاده نمایید. هزینه اجاره آپارتمان مبله در ساری  از 300000 تومان آغاز می گردد.

شما می توانید برای داشتن یک سفر کم هزینه تر از اقامتگاه های اقتصادی گفته شده استفاده کنید ولی باید در نظر داشته باشید که امکاناتی که ویلاهای دیگر و به خصوص ویلاهای لوکس دارند در این اقامتگاه ها وجود ندارد. این آپارتمان ها هم چنین برای کسانی که تنها برای یک استراحت شبانه نیاز به یک اقامتگاه دارند نیز مناسب می باشد تا برای همچین منظوری هزینه زیاد پرداخت نکنند. این آپارتمان ها معمولا در نقاط مختلفی از شهر قرار دارند و اگر بخواهید برای نزدیکی به لوکیشنی خاص از آن ها استفاده کنید می توانید با پشیبان های سایت صحبت کنید تا بهترین نحو شما را راهنمایی کنند.

ویلاهای استخردار ساری

یکی از انواع ویلاهایی که طرفداران زیادی دارد و در طول سال عده زیادی از افراد تمایل دارند در این گونه ویلاها اقامت داشته باشند، ویلاهای استخردار هستند. این ویلاها مدل های مختلفی دارد و ویلاهای دارای استخر روباز پر مخاطب ترین آن ها می باشند. ویلاهای گفته شده در نیمه اول سال به خصوص در فصل تابستان کاربرد زیادی دارد و مسافران معمولا این دسته از ویلاها را برای اقامت ترجیح می دهند.

نوع دوم ویلاهای استخردار ویلاهای با استخر سرپوشیده هستند که در نیمه اول سال به نسبت ویلاهای دارای استخر روباز کمتر مورد استقبال قرار می گیرند و به همین دلیل هزینه اجاره این نوع ویلاها به نسبت نوع اول کمتر می باشد. قیمت ویلاهای با استخر روباز در ماه های سرد سال کم شده ولی بعضی از آن ها با آب گرم ارائه می شوند که در این صورت این کاهش قیمت کمتر اتفاق خواهد افتاد. نوع دیگری از ویلاهای استخردار دارای دو استخر روباز و سرپوشیده هستند و به همین دلیل به عنوان ویلاهای لوکس شناخته می شوند. این ویلاها به دلیل داشتن هر دو استخر در خود در تمامی طول سال مخاطب دارد.

اگر تمایل داشتید از این ویلاها استفاده کنید بهتر است ابتدا هزینه ها را در نظر بگیرید و بعد از فعال بودن هر دو استخر اطمینان حاصل فرمایید. یکی دیگر از انواع ویلاهای استخردار ویلاهایی هستند که به آن ها چهارفصل گفته می شود. این نوع ویلاها معمولا در هر جایی وجود ندارد ولی اگر موجود باشد هزینه اجاره آن ها بالاست. ویژگی این ویلاها این است که سقف روی استخر متحرک می باشد و بنابراین در هر تایمی از سال به هر طریقی که بخواهید می توانید از آن ها استفاده نمایید. به طور کلی هزینه اجاره ویلا استخردار در ساری از 1200000 تومان شروع می شود. بهتر است در صورت تمایل برای استفاده از این نوع ویلاها ابتدا امکانات دیگری که در ویلا وجود دارد را مورد بررسی قرار دهید و سپس برای رزرو آن ها تماس بگیرید.

ویلاهای استخردار ساری

رزرو و اجاره اقامتگاه از سایت لوکس ویلا

اگر ساری را به عنوان اقامتگاه مورد نظر خود انتخاب کردید می توانید از طریق سایت لوکس ویلا برای اجاره اقامتگاه مورد نظرتان اقدام نمایید. برای این کار به صفحه ابتدایی سایت بروید و سپس از بخش مربوط به اجاره ویلا و سوئیت که در بالای سایت و با کادری رنگی نمایش داده شده بروید. حال استان های مختلف را شاهد هستید که شما برای ساری باید مازندران را برگزینید. از زیر مجموعه این استان، ساری را انتخاب کرده تا به صفحه مربوط به ویلاهای این شهر بروید. انواع اقامتگاه های موجود در ساری در این صفحه وجود دارد که شما اگر بخواهید از اقتصادی ترین موارد استفاده کنید می توانید آپارتمان های شهر را مشاهده کنید. برای اجاره روزانه خانه در ساری کافیست بعد از انتخاب گزینه مورد نظرتان با مشاورین لوکس ویلا تماس بگیرید تا اقامتگاهتان را ثبت نمایند. اگر ویلاهای لوکس مد نظرتان بود نیز از همین طریق برای رزرو می توانید اقدام کنید. لازم به ذکر است اقامتگاه های ساری در روزهای شلوغ سال معمولا خیلی زود رزرو می شوند و به همین دلیل بهتر است یک الی دو هفته قبل از زمان سفرتان برای ثبت ویلای خود تماس بگیرید.