پارک جنگلی شهید زارع

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

ساری یکی از زیباترین شهر های استان مازندران می باشد که به دلیل دارا بودن انواع جاذبه ها درون خود و در اطرافش توانسته به یکی از بهترین مقاصد گردشگری تبدیل شود. در این مقاله به سراغ معرفی یکی از جاذبه های تماشایی به نام پارک جنگلی شهید زارع ساری رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی در این باره به دست آورید و در صورت سفر به این شهر حتما به این پارک نیز مراجعه نمایید. بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید مطالب مورد نیاز درباره پارک زارع به دست آورید.

پارک جنگلی شهید زارع کجاست و مسیر دسترسی

اگر در سفرتان به ساری تمایل دارید برای مراجعه به این پارک اقدام نمایید باید ابتدا از بلوار طالقانی به سمت بلوار امام رضا حرکت کنید و بعد سمت شرق این بلوار به طرف هولا حرکت کنید. از شرکت حمل و نقل سبحان بار عبور نمایید عبور کرده و به یدک کش ساری که رسیدید به سمت چپ بپیچید. کمی بعد از رستوران مدرن و سلف سرویس آکواریوم بگذرید تا کمی بعد به مقصدتان وارد شوید. مسیر گفته شده از بلوار امام رضا تا پارک، تنها 3.3 کیلومتر بوده و بدون ترافیک پنج دقیقه در راه خواهید بود. در هر نقطه از ساری که بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر خود را به آسانی به مقصد برسانید و بهترین مسیر را بیابید.

آدرس پارک جنگلی شهید زارع: مازندران، ساری، جنب بیمارستان سوانح و سوختگی زارع

معرفی پارک جنگلی شهید زارع

پارک زارع در جاده ساری به بهشهر واقع شده و انتهای شهر ساری قادر به دیدن یکی تابلو از بیمارستان زارع خواهید بود. در کنار این بیمارستان پارک قرار گرفته و در تمامی مسیر می توانید از جاده آسفالت استفاده نمایید. پارک جنگلی شهید زارع ساری مساحتی معادل 70 هکتار دارد و درون خود امکاناتی مثل رستوران، کافه، آلاچیق، مسجد، وسایل بازی کودکان، کباب خانه، زمین والیبال، سوپر مارکتی با نمای زیبا، سرویس بهداشتی و… دارد که در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده نمایید.

خودرو ها برای وارد شدن به این پارک باید یک هزینه ورودی پرداخت نمایند. البته باید عنوان کرد استفاده از آلاچیق های این پارک نیز منوط به پرداخت هزینه هستند. این پارک در زمره جاذبه های دیدنی ساری در نظر گرفته می شود و به همین دلیل بهتر است استفاده و تماشای آن را از دست ندهید. این پارک در سال 1359 مورد بهره برداری قرار گرفت و در سال 1385 به مدت 30 سال به بخش خصوصی واگذار شد. زیبایی این پارک به مانند یک تابلوی نقاشی بوده که نباید به هیچ وجه آن را از دست بدهید.

پارک جنگلی شهید زارع

بهترین زمان سفر به ساری

اگر قصد دارید به ساری سفر کنید و از جاذبه های گردشگری آن دیدن نمایید بهتر است در یک زمان درست از نظر آب و هوایی اقدام کنید تا دچار هیچ مشکلی نشوید. ساری در تابستان و به طور کلی در ماه های گرم سال هوای شرجی در کنار گرمای شدید دارد و اگر در این زمان سفر کنید اذیت خواهید شد. بنابراین بهتر است زمان مناسب تری را برای تماشای جاذبه های این شهر انتخاب کنید تا هوای بسیار گرم و رطوبت بالای محیط شما را آزار ندهد.

هم چنین باید عنوان کرد که زمستان نیز به دلیل هوای بسیار سرد حاکم بر منطقه احتمالا نتوانید آن طور که باید طبیعت جاذبه هایی همانند دریاچه چورت یا همین پارک جنگلی زارع را تماشا نمایید. یکی از بهترین مواقعی که نباید مراجعه به این جاذبه ها را از دست دهید، پاییز است. در این فصل رنگ های مختلف با برگ ریزان های خود می تواند هوش از سر هر کسی بیرون کند.

این فصل هم چنین برای تصویر برداران نیز لوکیشن های جذابی دارد تا بتوانند تصاویر مورد نظرشان را در بهترین قاب ها ثبت کنند. ولی به طور کلی می توان بهترین زمان سفر به ساری را اوایل بهار در نظر گرفت که هوای کمی خنک بوده و میزان رطوبت نیز در کم ترین حد خود قرار دارد.

کمپینگ در پارک زارع ساری

یکی از مهم ترین مواردی که می توانید از آن در سفرتان استفاده کنید، کمپ کردن در این پارک می باشد. درواقع پارک زارع کی از امن ترین مکان ها و در عین حال زیباترین جاهایی است که در ساری می توانید برای کمپینگ استفاده نمایید. لازم به ذکر است که اقامت در این پارک رایگان بوده و شب را می توانید در یکی زیبا ترین مناطق ساری صبح کنید. بدین منظور باید در نظر داشته باشید که برای کمپینگ نیاز به یک سری لوازم ضروری دارید که عبارت اند از چادر مسافرتی، کیسه خواب، لباس مناسب، کفش ضد آب، لباس اضافه، کلاه و عینک آفتابی، منقل، هیزم آماده، آب معدنی، کیسه زباله و… .

امکانات موجود در این پارک به شما این امکان را می دهند که بتوانید اقامتی خوب و هیجان انگیز را در دل طبیعت داشته باشید. یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این نکته است که برای استفاده و لذت از طبیعت نباید به آن چیزی بیفزایید یا از آن چیزی کم کنید تا این میراث گران بها برای آیندگان نیز باقی بماند.

پارک زارع ساری

امکانات پارک جنگلی شهید زارع

معمولا اکثر پارک های جنگلی یک سری از امکانات را شامل می شوند که برای رفاه حال مراجعین قرار گرفته اند. پارک جنگلی شهید زارع نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شامل امکاناتی می شود که با استفاده از آن ها می توانید لحظات بهتری را در کنار عزیزانتان تجربه نمایید. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • زمین های بازی
  • قهوه خانه
  • کباب خانه
  • فروشگاه مواد غذایی
  • فست فودی
  • پیست اسکیت
  • پارکینگ
  • آلاچیق
  • نمازخانه
  • سرویس بهداشتی

ساعت کاری پارک جنگلی شهید زارع

بهتر است قبل از مراجعه به پارک جنگلی شهید زارع یک سری اطلاعات راجع به آن به دست آورید تا بتوانید اقامت خوبی را تجربه نمایید.

ساعت کاری پارک جنگلی شهید زارع: این پارک به صورت شبانه روزی قابل استفاده می باشد.

اجاره خانه مبله در ساری

اگر تمایل یا علاقه ای به کمپینگ نداشتید می توانید از سوئیت ها و ویلاهای موجود در ساری برای اقامت خود بهره ببرید. خانه هایی که به صورت روزانه اجاره داده می شوند می توانند گزینه های خوبی برای شما باشند تا از طریق آن ها اقامتی مناسب را تجربه نمایید. بدین منظوور می توانید از سایت لوکس ویلا کمک بگیرید تا از بین گزینه های مختلفی که به شما ارائه می دهد قادر به انتخاب یک جای مناسب باشید.

کافیست وارد صفحه اصلی سایت شده و از پنل اجاره ویلا و سوئیت به استان مازندران بروید و از شهر های زیر مجموعه آن ساری را انتخاب نمایید. حال وارد یک صفحه جدید شدید که تمامی ویلاهای این شهر در آن قرار گرفته اند. بعد از تماشای خانه ها و ویلاهای مختلف می توانید برای اجاره روزانه خانه در ساری اقدام نمایید. برای این کار نیز با یکی از شماره های قرار داده شده تماس بگیرید تا مشاورین لوکس ویلا شما را راهنمایی کرده و گزینه انتخابی شما را رزرو نمایند. بهتر است در روزهای شلوغ سال کمی زودتر از زمان موعد برای رزرو تماس بگیرید.

سوالات متداول

پارک جنگلی شهید زارع کجاست؟

این پارک یکی از جاذبه های ساری بوده و در کنار بیمارستان زارع قرار دارد.

آیا در پارک شهید زارع می توان اقامت داشت؟

امکان اقامت و کمپینک در پارک جنگلی شهید زارع وجود دارد.

آیا اقامت در این پارک هزینه دارد؟

خیر، رایگان می باشد.

پارک جنگلی زارع دارای چه امکاناتی است؟

این پارک دارای امکاناتی همانند زمین والیبال، پیست اسکیت، آلاچیق، پارکینگ و... می شود.

[html_block id=”68877″]

راهنما سایت

آدرس

مازندران، ساری، جنب بیمارستان سوانح و سوختگی زارع

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

24 ساعته

یک‌شنبه

24 ساعته

دو‌شنبه

24 ساعته

سه‌شنبه

24 ساعته

چهار‌شنبه

24 ساعته

پنج‌شنبه

24 ساعته

جمعه

24 ساعته
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه