بهترین رستوران های نیشابور

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بزرگ ترین شهر های شمال شرق کشور که توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید، شهرستان نیشابور می باشد. در این منطقه از کشور می توانید رستوران های مختلفی را بیابید و از بین آن ها برای صرف غذای خود یکی را انتخاب کنید تا سفر بهتری را تجربه نمایید. در ادامه می توانید اطلاعات کافی درباره بهترین رستوران های نیشابور در کنار فست فودی های معتبر این شهرستان را به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

#1 رستوران اعیانی

یکی از بهترین رستوران های موجود در نیشابور که می توانید برای صرف غذای مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید، رستوران اعیانی می باشد. این رستوران توانسته امتیاز بالایی از کاربران کسب کند و به همین دلیل در فهرست بهترین رستوران های نیشابور قرار گرفته است. رستوران اعیانی محیط ساده و بزرگی دارد و طراحی منحصر به فردی را شامل نمی شود اما کیفیت غذا ها در آن بالا بوده و به همین دلیل می توان در زمره رستوران هایی دانست که نباید در سفر به این شهر از دست دهید.

فضای داخلی و میز و صندلی های درون رستوران به گونه ای است که می توانید برای برگزاری مراسمات خود مثل جشن تولد یا سالگرد ازدواج از آن استفاده نمایید. در منوی این رستوران می توانید انواع غذا های ایرانی را بیابید و برای سفارش هر کدام که تمایل داشتید اقدام نمایید. سالن این رستوران نیشابور بزرگ بوده و به همین دلیل می تواند تعداد افراد زیادی را درون خود جای دهد. اگر به رستوران اعیانی رفتید بهتر است جوجه کباب را از دست ندهید چرا که امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نموده و طعم بسیار خوبی دارد.

نمای بیرونی رستوران زیباست و توانسته چشم افراد را به خود جذب نماید. شما می توانید در هر روزی از هفته که خواستید در بازه زمانی 12 تا 15:30 و در شیفت بعدی از ساعت 19:30 تا 22:30 به این رستوران بروید. سرویس دهی در این رستوران در سطح خوبیست منتها در مواقعی که تعداد مراجعین بالاست کمی دیرتر غذایتان آماده می شود که طبیعیست و معمولا در همه رستوران های شلوغ این قضیه اتفاق می افتد.

پرسنل این رستوران نیشابور رفتار مودبانه و خوبی با مشتریان دارند و به همین دلیل از این نظر نیز امتیاز خوبی دریافت نموده است. از مزایای رستوران اعیانی می توان به دارا بودن پارکینگ اختصاصی اشاره نمود که از این بابت مشکلی نخواهید داشت. بهتر است در کنار غذای خود از سالاد ها و نوشیدنی های موجود نیز استفاده کنید. قیمت غذا های موجود در منو با توجه به کیفیت آن ها و هم چنین در مقایسه با رستوران های هم سطح مناسب بوده و می توانید هر چه نیاز دارید را بدون نگرانی سفارش دهید.

امکان رزرو نیز در این رستوران سنتی نیشابور وجود دارد و اگر تمایل داشته باشید می توانید تعداد نفراتی که مد نظر دارید را از قبل از رسیدن به رستوران رزرو کنید. در صورت سفر به نیشابور استفاده از این رستوران را در اولویت قرار دهید.

مسیر دسترسی رستوران اعیانی

برای رفتن به این رستوران سنتی نیشابور باید ابتدا خود را به بلوار بعثت این شهر برسانید و در جهت شمال غربی این بلوار حرکت نمایید. با رسیدن به تقاطع بعثت و 15 خرداد به طرف خیابان 15 خرداد پیچیده و این خیابان را ادامه دهید تا به فروشگاه کت و شلوار کرال برسید. بعد از این فروشگاه می توانید مقصدتان را ببینید که در سمت راست شما قرار گرفته است.

بلوار بعثت در نزدیکی خیابان 15 خرداد تا رستوران اعیانی نیشابور یک مسیر با مسافت کمتر از 200 متر پیش رویتان قرار دارد که در حدود دو دقیقه در راه خواهید بود تا به آن برسید. در هر نقطه ای از شهر که بودید نیز می توانید با استفاده از لوکیشن زیر به آسانی به مقصد برسید و یکی راه کم ترافیک و راحت را به کمک نقشه طی کنید.

شماره تماس رستوران اعیانی نیشابور: 42241400-051

آدرس رستوران اعیانی: خراسان رضوی، نیشابور، بلوار بعثت، خیابان 15 خرداد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.21232862748482%2C%2058.7979485295814%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”708″ name=”رستوران اعیانی”]

#2 رستوران عمارت

از دیگر رستوران هایی که در نیشابور می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران عمارت می باشد. این باغ رستوران نیشابور امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نموده و همین موضوع نیز سبب شده تا در لیست بهترین رستوران های نیشابور قرار گیرد. رستوران عمارت به عنوان یک رستوران سنتی با طراحی زیبای خود در کنار غذا های ایرانی که دارد توانسته به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی نیشابور شناخته شود. اگر تصمیم دارید به این رستوران مراجعه کنید می توانید از شنبه تا جمعه و در بازه زمانی 10 صبح تا 12 شب اقدام نمایید.

سرویس دهی در این رستوران نیشابور در سطح خوبی بوده و پرسنل آن رفتار مودبانه ای با مراجعین دارند. اگر به این رستوران مراجعه کردید بهتر است لقمه نگینی و جوجه آن را از دست ندهید چرا که از طعم و کیفیت امتیاز خوبی دریافت نموده است. یکی از مواردی که قبل از رفتن به رستوران باید مد نظر قرار دهید هزینه غذا ها می باشد. قیمت غذا های این رستوران در مقایسه با دیگر رستوران های هم سطح کمی بالاست و این مورد را باید در نظر داشته باشید.

این رستوران به عنوان یک مجتمع پذیرایی و باغ تالار نیز کاربرد دارد و افراد بومی با این کاربری نیز از آن استفاده می کنند. در واقع رستوران عمارت یکی از بهترین باغ رستوران های نیشابور نیز معرفی می شود. فضای داخلی رستوران دارای باغی زیباست که در کنار کلبه های چوبی خود توانسته چشمان زیادی را خیره کند. این باغ رستوران حتی برای تصویر برداری نیز شما می توانید به این رستوران مراجعه کنید و در کنار آن غذای مورد علاقه تان را نیز میل کنید. دیزی های این رستوران طعم بسیار خوبی دارند و توصیه می شود در صورت علاقه به این غذا حتما برای میل کردن آن اقدام نمایید.

مسیر دسترسی رستوران عمارت

برای رفتن به این باغ رستوران نیشابور باید ابتدا خود را به جاده روستای بوژان برسانید و بعد در جهت شمال شرقی آن را ادامه دهید. وقتی به باغ رستوران آب و آتش رسیدید می توانید مقصدتان را که در سمت چپ واقع شده ببینید. اگر نمی دانید جاده بوژان کجاست کافیست بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک کنید تا نقشه مسیر رسیدن شما را به رستوران سنتی عمارت نیشابور نشان دهد. حال می توانید یک راه آسان و بدون ترافیک را بپیمایید و به مقصدتان برسید.

شماره تماس رستوران عمارت نیشابور: 09128464049

آدرس رستوران عمارت: خراسان رضوی، نیشابور، جاده روستای بوژان

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.209339374291254%2C%2058.90731689514043%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”709″ name=”رستوران عمارت”]

#3 رستوران ملت

یکی دیگر از رستوران هایی که می توانید برای صرف غذا به آن بروید رستوران ملت می باشد که مراجعین از کیفیت غذا های آن رضایت داشته اند و به همین دلیل در زمره بهترین رستوران های نیشابور می باشد. این رستوران در خیابان مدرس واقع شده و محیط داخلی آن وسعت زیادی ندارد و تعداد افراد زیادی را درون خود نمی تواند جای دهد. طراحی داخلی و انتخاب میز و صندلی های رستوران کاملا ساده و معمولی می باشد ولی کیفیت غذا ها باعث شده تا عده زیادی از افراد بومی این رستوران را به شما پیشنهاد دهند.

این رستوران نیشابور در تمامی روز های هفته از ساعت 11:30 تا 16:30 و در شیفت بعدی از ساعت 19:30 تا 23 مشغول به کار می باشد و سرویس دهی دارد. یکی از ایراداتی که به این رستوران وارد است درباره کیفیت غذاها می باشد و عنوان شده که در گذر زمان کمی از کیفیت غذاها و نحوه سرویس دهی کاسته شده است که قبل از مراجعه به رستوران باید این نکته را در نظر داشته باشید.

علت عنوان کردن این موضوع مربوط به قدمت رستوران می باشد که به عنوان یکی از قدیمی ترین رستوران های نیشابور شناخته می شود. در هر حال اگر به رستوران ملت نیشابور مراجعه کردید بهتر است در لیست سفارشات خود کوبیده را نیز بیفزاید چرا که طعم خوبی داشته و ناراضی نخواهید بود. قیمت غذاها در مقایسه با کیفیت آن ها مناسب است و از این بابت می توانید بدون نگرانی هر چه نیاز داشتید را سفارش دهید.

مسیر دسترسی رستوران ملت

همان طور که عنوان شد رستوران ملت در خیابان مدرس واقع شده و به همین دلیل شما باید ابتدا خود را به میدان خیام برسانید. این میدان را به سمت شمال غربی و خیابان مدرس ادامه دهید. بعد از ورود به خیابان مدرس آن را تا رسیدن به لبنیات امینی ادامه دهید. کمی بع داز این لبنیاتی می توانید مقصدتان را که در سمت راست واقع شده ببینید.

از میدان خیام تا رستوران ملت کمتر از 200 متر مسافت بوده و شما یکی دقیقه بیشتر در راه نخواهید بود. این رستوران رو به روی مسافرخانه کمال الملک قرار گرفته و مبدا شما هر کجای نیشابور که باشد می توانید به راحتی از طریق لوکیشن زیر خود را به مقصد برسانید. کافیست لوکیشن و اینترنت همراه گوشی خود را روشن نمایید تا از طریق نقشه به راحتی مسیرتان را بیابید.

شماره تماس رستوران ملت نیشابور: 09151515901

آدرس رستوران ملت: خراسان رضوی، نیشابور، میدان خیام، خیابان مدرس

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.19784140170505%2C%2058.803163881842416%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”710″ name=”رستوران ملت”]

#4 رستوران طلوع

یکی از رستوران های دیگری که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید رستوران طلوع می باشد. این رستوران دارای فضای بزرگی بوده که در آن میز و صندلی های زیادی قرار گرفته است. معمولا به دلیل کیفیت بالای غذا های این رستوران معمولا افراد زیادی در این سالن می نشینند و باید قبل از مراجعه این نکته را مد نظر داشته باشید. از نظر موقعیت جغرافیایی این رستوران در نزدیکی مراکز مهمی هم چون شهربازی و کافی شاپ قرار گرفته و به همین دلیل عده زیادی از افراد به آن مراجعه می کنند.

طراحی داخلی رستوران مدرن بوده و سالن بزرگی مخصوص پذیرایی ای مراجعین وجود دارد که در صورت تمایل به برگزاری جشن ها و مناسبات دارند می توانند از این رستوران نیشابور استفاده نمایند. رستوران طلوع در تمامی روز های هفته باز بوده و شما می توانید در بازه های زمانی 8 تا 16 و 18 تا 24 برای رفتن به آن اقدام نمایید. اگر به نیشابور سفر کردید می توانید رای صرف وعده غذایی مورد نظرتان این رستوران را انتخاب کنید و از غذا های موجود در منوی آن استفاده نمایید.

در مراجعه به این رستوران بهتر است در لیست سفارشات خود کوبیده را نیز بیفزایید چرا که طعم خوبی داشته و امتیاز خوبی نیز از مشتریان کسب نموده است. هم چنین مزه سوپ جو را نیز در رستوران طلوع که یکی از بهترین رستوران های نیشابور می باشد بهتر است از دست ندهید.

مسیر دسترسی رستوران طلوع

برای رسیدن به این رستوران نیشابور باید ابتدا به سمت شهربازی سیمرغ بروید چون مقصد در کنار این شهر بازی واقع شده است. بعد از رسیدن به این شهربازی به سمت شمال غربی بلوار جمهوری برانید. رستوران طلوع درست ما بین طلوع و نسیم واقع شده که می توانید به راحتی به آن برسید. مسیر گفته شده از بلوار در کنار شهربازی تا این رستوران در حدود 200 متر می باشد که در حدود 2 دقیقه تا مقصدتان در راه خواهید بود. هم چنین شما می توانید با روشن کردن لوکیشن و اینترنت گوشی خود از مسیر دسترسی زیر استفاده کنید و خود را به آسانی به مقصد برسانید. کمک گرفتن از یک نقشه می تواند باعث شود تا شما آسان تر از مبدا خود به این رستوران نیشابور برسید.

شماره تماس رستوران طلوع نیشابور: 42239676-051

آدرس رستوران طلوع: خراسان رضوی، نیشابور، بلوار جمهوری، بین طلوع و نسیم

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.1842941883198%2C%2058.81527916134528%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”711″ name=”رستوران طلوع”]

#5 رستوران صدف

یکی از قدیمی ترین رستوران های نیشابور که دارای کیفیت خوبی در طبخ غذاها می باشد و امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نموده، رستوران صدف می باشد. این رستوران طراحی خاطی ندارد و همه چیز در نهایت سادگی می باشد اما طرفداران زیادی در شهر دارد و مردم بومی این منطقه تمایل به استفاده از این رستوران را دارند. بهداشت و تمیزی در این رستوران نیشابور حرف اول را می زند و به همین دلیل می توانید نظافت را در تمام ابعاد آن نظاره گر باشید.

این رستوران از شنبه تا جمعه باز بوده و اگر تمایل داشتید به آن مراجعه کنید می توانید در بازه زمانی 11 صبح تا 11 شب اقدام نمایید. اگر به این رستوران مراجعه کردید بهتر است ته چین را حتما امتحان نمایید چون امتیاز خوبی از کاربران گرفته و به همین دلیل به امتحان کردنش می ارزد. سرویس دهی در این رستوران نیشابور در سطح خوبی قرار دارد و سریع سفارشتان را آماده می کنند و هم چنین رفتار پرسنل نیز با مشتریان بسیار مودبانه می باشد.

این رستوران به دلیل هزینه خوب غذا هایش نیز بین افراد معروف شده است و به همین دلیل می توانید در صورت تمایل از هر کدام از غذا ها که خواستید سفارش دهید. به دلیل امتیاز بالایی که این رستوران از کاربران دریافت کرده می توان گفت که این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های نیشابور می باشد که در سفر به این شهر استفاده از آن را می توانید در اولویت بگذارید.

مسیر دسترسی رستوران صدف

برای رسیدن به رستوران صدف باید ابتدا خود را به بلوار فضل برسانید و در جهت شمال غربی در این بلوار ادامه دهید. رستوران صدف قبل از بلوار دانشگاه واقع شده و شما می توانید بعد از ایستگاه اتوبوس دانشگاه آزاد به مقصدتان برسید. اگر نمی دانید این بلوار کجاست می توانید از مسیر دسترسی زیر استفاده کنید تا به آسانی به مقصدتان برسید. بدین منظور کافیست ابتدا لوکیشن و اینترنت تلفن همراه خود را روشن نمایید و بعد بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک نمایید تا نقشه یک راه خوب به شما نشان دهد.

شماره تماس رستوران صدف نیشابور: 42620761-051

آدرس رستوران صدف: خراسان رضوی، نیشابور، بلوار فضل، قبل از بلوار دانشگاه

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.23329006376912%2C%2058.806241454760965%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”712″ name=”رستوران صدف”]

#6 فست فود کاپیتان

اگر تمایل به خوردن غذا های ایرانی یا بومی نداشتید می توانید از غذا های فست فودی و ساندویچ ها استفاده نمایید. بدین منظور باید به جایی بروید که از کاربران امتیاز خوبی گرفته باشد و قبل از مراجعه از کیفیت کار هایشان اطلاعات لازم را به دست آورید. فست فود کاپیتان یکی از جاهایی است که می توانید با مراجعه به آن هر چه در این زمینه تمایل داشتید را میل نمایید.

این فست فود نیشابور توانسته امتیاز خوبی از مراجعین بگیرد و به همین دلیل در لیست بهترین فست فود های نیشابور نیز قرار گرفته است. فضای داخلی آن تمیز و مدرن بوده ولی کاملا ساده می باشد. پاستا و برگر مواردی هستند که در مراجعه به این فست فودی نباید سفارش آن را از دست بدهید. فست فود کاپیتان نیشابور هم چنین دارای پیتزا های خوش طعمی می باشد که اگر میل به استفاده از پیتزا را داشته باشید می توانید از آن ها سفارش دهید.

سرویس دهی این فست فودی در سطح متوسطی است و رفتار پرسنل با مشتریان در سطح خوبی می باشد. این رستوران می تواند نیاز شما به میل کردن یک غذای خوش طعم را برآورده نماید و بهتر است اگر در سفر به این شهر به دنبال یک فست فودی هستید کاپیتان را از دست ندهید.

مسیر دسترسی فست فود کاپیتان

این فست فودی در بلوار معلم قرار گرفته و به همین دلیل برای رسیدن به آن می توانید ابتدا خود را به بلوار فضل برسانید. بعد از رسیدن به این بلوار به طرف جنوب شرقی بروید تا به تقاطع فضل و معلم برسید. از بلوار فصل به طرف راست و بلوار معلم بروید تا به مقصدتان که در ابتدای این بلوار واقع شده برسید. از ابتدای این بلوار تا مقصد کمتر از 100 متر فاصله بوده و طی کردن آن نیز تنها یک دقیقه طول می کشد.

مبدا شما در هر کجای این شهر باشد می توانید از طریق مسیر دسترسی زیر به آسانی خود را به مقصد برسانید. کافیست اینترنت تلفن همراه و لوکیشن را روشن نمایید که با کلیک مسیر دسترسی زیر با نقشه و به آسانی به مقصد برسید.

شماره تماس فست فود کاپیتان نیشابور: 42611911-051

آدرس فست فود کاپیتان: خراسان رضوی، نیشابور، بلوار فصل، بلوار معلم

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.22907439428745%2C%2058.81166256989338%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”713″ name=”فست فود کاپیتان”]

#7 رستوران سنتی داریوش

یکی دیگر از رستوران هایی که در نیشابور می توانید برای استفاده از آن اقدام کنید، رستوران سنتی داریوش می باشد. این رستوران امتیاز متوسطی از مراجعین دریافت نموده ولی تقریبا نیمی از کسانی که به آن رفته اند رضایت داشته اند. کیفیت غذا ها با توجه به هزینه آن ها مناسب می باشد و به همین دلیل برای کسانی که تمایل به داشتن یک سفر اقتصادی دارند خوب است.

سرویس دهی گاهی با تاخیر انجام می شود ولی رفتار پرسنل مودبانه می باشد. شما در این رستوران سنتی نیشابور می توانید برای صرف غذا های سنتی ایرانی یا غذا های گیاهی در کنار انواع کباب اقدام کنید. رستوران سنتی داریوش در تمامی روز های هفته از ساعت 10 تا 23 باز بوده ولی بهتر است در روز های تعطیل قبل از مراجعه از باز بودن آن اطمینان حاصل فرمایید.

مسیر دسترسی رستوران سنتی داریوش

از آن جا که این رستوران در کنار خیابان عرفان واقع شده شما نیز باید ابتدا خود را به این خیابان برسانید و سپس در جهت شرق آن برانید. رستوران سنتی داریوش کمی قبل از خیام و در سمت راست شما واقع شده است. هم چنین می توانید اینترنت گوشی و لوکیشن را روشن نمایید و بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک کنید تا به آسانی و با نقشه به مقصدتان وارد شوید.

شماره تماس رستوران سنتی داریوش نیشابور: 42246646-051

آدرس رستوران سنتی داریوش: خراسان رضوی، نیشابور، رو به روی درب ورودی آرامگاه خیام، خیابان عرفان

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.16646063212019%2C%2058.81989963241684%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”924″ name=”رستوران سنتی داریوش”]

#8 فست فود پاندا

اگر تمایل به صرف غذاهای فست فودی داشتید می توانید به فست فود پاندا که یکی از بهترین فست فود های نیشابور می باشد مراجعه نمایید. این فست فودی هم چنین مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته چرا که از نظر موقعیت جغرافیایی نیز در نزدیکی مراکز مهمی هم چون باغ و عمارت امین الاسلامی واقع شده است. این فست فود نیشابور محیط داخلی زیبایی دارد و محیط بیرونی آن نیز به دلیل قرار گرفتن در کنار باغ عمارت زیبا می باشد.

علاوه بر محیط داخلی رستوران شما می توانید از میز و صندلی های قرار داده شده در فضای آزاد نیز استفاده نمایید. سرویس دهی در این فست فودی کمی با سرعت پایین انجام می شود ولی کارکنان رفتار خوبی با مراجعین دارند. این بهترین فست فود نیشابور در تمامی روز های هفته از ساعت 9 تا 24 باز بوده ولی در روز های تعطیل این بازه زمانی کمی تغییر می کند. اگر به نیشابور سفر کردید و نیاز به صرف برگر یا ساندویچ های دیگر داشتید بهتر است فست فود پاندا را از دست ندهید.

مسیر دسترسی فست فود پاندا

برای رسیدن به این فست فودی بهتر است ابتدا خود را به خیابان امام خمینی برسانید و سپس در جهت جنوب شرقی آن ادامه دهید. این فست فودی در کنار بوستان امین الاسلامی قرار گرفته و به همین دلیل شما می توانید به آسانی در هر جایی که بودید خود را به این منطقه برسانید. مقصد شما در سمت چپ و در نزدیکی پارکینگ امین الاسلامی واقع شده است. اگر تمایل داشتید می توانید از لوکیشن زیر نیز برای رسیدن به فست فود پاندا استفاده نمایید.

شماره تماس فست فود پاندا نیشابور: 09380981178

آدرس فست فود پاندا: خراسان رضوی، نیشابور، خیابان امام خمینی، تقاطع دکتر شریعتی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.209606460700044%2C%2058.790676299625304%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”923″ name=”فست فود پاندا”]

سوالات متداول

بهترین رستوران های سنتی نیشابور کدام موارد هستند؟

رستوران های اعیانی، داریوش و عمارت از بهترین ها هستند..

بهترین باغ رستوران نیشابور کدام گزینه است؟

رستوران عمارت.

بهترین فست فود نیشابور کدام گزینه می باشد؟

فست فود پاندا نیشابور.

معروف ترین رستوران های نیشابور کدام موارد هستند؟

رستوران های اعیانی و عمارت.