بهترین رستوران های بندر عباس

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

یکی از مناطقی که توانسته افراد زیادی را به سمت خود جذب نماید تا به تماشای جاذبه های ان بروند و برای صرف غذایی که تمایل به صرف آن دارند اقدام کنند، بندر عباس می باشد. این شهر به دلیل ویوی خوبی که دارد همواره مورد هدف گردشگران قرا داشته است. یکی از مهم ترین مواردی که در سفر به یک شهر جذاب برای بسیاری از افراد مورد هدف قرار می گیرد، رستوران های مقصد می باشد. به همین دلیل در این مقاله به سراغ معرفی رستوران های بندر عباس رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره این مورد به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

#1 رستوران الوند

با توجه به امتیازی که این رستوران از کاربران دریافت نموده می توان گفت که رستوران الوند یکی از بهترین رستوران های بندر عباس می باشد که می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید. این رستوران منوی کاملی دارد و هر چه بخواهید می توانید سفارش دهید. پرسنل رستوران الوند رفتار خوبی با مراجعین دارند و سروی دهی نیز در سطح خوبی قرار دارد.

از نظر موقعیت جغرافیایی این رستوران در نزدیکی مراکز مهمی مثل موزه حیات وحش و بوستان دولت واقع شده و به همین دلیل می توان گفت که افراد بیشتری به به همین دلیل نیز به الوند مراجعه می کنند. نمای بیرون از رستوران شیک و به رنگ سفید بوده و به همین دلیل چشم افراد زیادی را به خود خیره می کند. فضای داخلی رستوران الوند بندر عباس نیز دل نشین بوده و دکور آن ساده و زیباست.

اگر به این رستوران بندرعباس مراجعه کردید بهتر است میگو سوخاری و جوجه آن را از دست ندهید. یکی از دلایل معروف شدن رستوران الوند طعم غذا های آن می باشد چرا که توانسته رضایت افراد زیادی را به دست آورد. تایم کاری رستوران الوند همه روزه از ساعت 11:30 تا 16 و در شیفت بعد از ساعت 19 الی 22 می باشد و بهتر است قبل از مراجعه به این نکته دقت نمایید.

مسیر دسترسی رستوران الوند

برای رسیدن به رستوران الوند باید ابتدا خود را به بلوار آزادی برسانید. از این بلوار به سمت شمال شرقی حرکت کنید و کمی بعد به سمت بلوار رسالت جنوبی برانید. کمی بعد با رسیدن به میدان از خروجی سوم استفاده کنید تا در بلوار رسالت جنوبی بمانید. کمی بعد می توانید به مقصدتان که در سمت راست قرار گرفته برسید. مسیر گفته شده 500 متر بوده و تنها 2 دقیقه طول می کشد تا با خودرو به مقصدتان برسید. در هر نقطه ای از بندر عباس که بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر خود را به آسانی به رستوران الوند برسانید.

شماره تماس رستوران الوند بندر عباس: 33613606-076

آدرس رستوران الوند: هرمزگان، بندرعباس، بلوار آزادی، بین رسالت و میدان شهدای 12 تیر

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D27.190214747848014%2C%2056.34340646949972%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”714″ name=”رستوران الوند”]

#2 رستوران دریایی بندر

این رستوران شاید به ظاهر ساده و کاملا معمولی به نظر بیاید و در نگاه اول مورد هدف شما قرار نداشته باشد ولی امتیاز بالایی از کاربران دریافت کرده و به همین دلیل در لیست بهترین رستوران های بندر عباس قرار دارد. در این رستوران می توانید بهترین غذا های دریایی را میل کنید و از طعم فوق العاده ای که دارند لذت ببرید. محیط داخلی رستوران کاملا ساده بوده ولی همیشه تعداد زیادی از افراد را می توانید ببینید که برای صرف غذا های این رستوران راهی آن شده اند و حتی در صف می باشند.

فضای رستوران کوچک است و بهتر است اگر تمایل داشتید به این رستوران بندر عباس مراجعه کنید، مدت زمانی  را که ممکن است در صف بمانید را در نظر داشته باشید. ماهی و میگو در این رستوران به بهترین شکل طبخ می شوند و کیفیت بالای غذاهای این رستوران زبانزد مردم شهر شده است. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 12 ظهر تا 10 شب باز بوده و شما می توانید در این بازه زمانی برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید.

اگر به رستوران دریایی بندر رفتید بهتر است قلیه ماهی و ماهی شیر آن را از دست ندهید. این رستوران بندر عباس نزدیک به دریا بوده و به همین دلیل مسافران زیادی برای صرف غذا به اینجا مراجعه می کنند و بعد از صرف غذای مورد نظرشان با رضایت از رستوران خارج می شوند. مواد ابتدایی که در این رستوران استفاده می شود همیشه تازه بوده و همان روز از صید جدید و از بازار تهیه می شوند.

سرویس دهی و برخورد پرسنل معمولا در سطح خوبی بوده و به همین دلیل از این بابت نیز امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نموده است. یکی از قابلیت های رستوران دریایی بندر این است که شما می توانید ماهی مورد نظرتان همراه خود به رستوران ببرید و از آشپز بخواهید آن را برای شما طبخ کند. اگر به بندر عباس سفر کردید بهتر است استفاده از این رستوران در اولویت خود قرار دهید.

مسیر دسترسی رستوران دریایی بندر

شما می توانید با رفتن به میدان یادبود خود را به راحتی به رستوران دریایی بندر برسانید.  بدین منظور باید از این میدان به سمت جنوب شرقی بلوار صیادان بروید و مسیرتان را ت رسیدن به مقصد ترک نکنید. این رستوران بندر عباس بین کوچه مالک اشتر 2 و بلوار صیادان قرار گرفته است. شما بعد از گل فروشی ارکیده می توانید به این رستوران که در سمت راست قرار دارد برسید.راه عنوان شده از میدان یادبود تا مقصد تنها 250 متر است و 2 دقیقه بدون ترافیک در راه خواهید بود تا به مقصد برسید. یک لوکیشن نیز برایتان قرار داده شده تا از طریق آن بتوانید به راحتی به این رستوران دسترسی یابید.

شماره تماس رستوران دریایی بندر بندر عباس: 33552530-076

آدرس رستوران دریایی بندر: هرمزگان، بندر عباس، میدان یادبود، بلوار صیادان، بعد از قصابی وفا

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D27.174872758339312%2C%2056.26733591815878%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”715″ name=”رستوران دریایی بندر”]

#3 رستوران دریایی چکو

از دیگر رستوران هایی که می توانید در سفر خود به بندر عباس برای صرف غذای مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید رستوران دریایی چکو می باشد. این رستوران امتیاز بالایی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل توانسته در لیست بهترین رستوران های بندر عباس جای بگیرد. محیط داخلی این رستوران شیک و مدرن بوده و نمای بیرونی آن نیز چشمان شما را خواهد گرفت.

کیففیت غذا های این رستوران بالا بوده و رضایت اکثر مشتریان را به دست آورده است. قیمت غذا های موجود در منو در مقایسه با رستوران های هم سطح و هم چنین با توجه به کیفیتشان در سطح خوبی قرار دارد. رستوران دریایی چکو در تمامی روز های هفته باز بوده و شما می توانید در بازه زمانی 11 صبح تا 12 شب برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید. این رستوران هم چنین دارای یک وبسایت نیز می باشد که اگر بخواهید می توانید از آن اطلاعات تکمیلی را به دست آورید.

سرویس دهی و رفتار پرسنل در سطح خوبی قرار دارد و به همین دلیل از این نظر نیز توانسته از کاربران امتیاز بالایی بگیرد. اگر به این رستوران مراجعه کردید بهتر است ماهی شکم پر و قلیه ماهی را از دست ندهید چرا که از مراجعین امتیاز خوبی دریافت کرده اند. لازم به ذکر است منوی این رستوران علاوه بر غذا های دریایی شامل غذاهای ایرانی نیز می شود و شما می توانید برای صرف آن ها نیز اقدام نمایید.

مسیر دسترسی رستوران دریایی چکو

اگر تصمیم داشتید به رستوران دریایی چکو بروید بهتر است ابتدا خود را به میدان یادبود برسانید. از سمت شمال شرقی به طرف بلوار امام خمینی بروید و بعد از رسیدن به آرایشی بهداشتی گونه به سمت راست و خیابان دانش بپیچید. کمی بعد به طرف بلوار طالقانی رفته و چند متر بعد به سمت راست بپیچید. از برج ثابت به سمت چپ رفته تا به مقصدتان که در سمت چپ قرار گرفته برسید.

این مسیر تنها 1 کیلومتر بوده و بدون ترافیک 3 دقیقه در راه خواهید بود. لوکیشن این رستوران بندر عباس نیز در زیر برایتان قرار داده شده تا در هر جایی از این شهر که بودید به راحتی یک مسیر آسان و کم ترافیک را برای خود برگزینید. همجنین بازار ماهی که یکی از بهترین مراکز خرید بندرعباس شناخته می شود، در این منطقه از شهر واقع شده و می توانید از آن هم دیدن کنید.

شماره تماس رستوران دریایی چکو بندر عباس: 32219129-076

آدرس رستوران دریایی چکو: هرمزگان، بندر عباس، محله پشت شهر، میدان یادبود، بلوار صیادان

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D27.175370218010208%2C%2056.26769520755722%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”718″ name=”رستوران دریایی چکو”]

#4 رستوران مستر فیش

از دیگر رستوران هایی که می توانید به آن مراجعه نمایید، رستوران مستر فیش می باشد که در قلعه شاهی واقع شده است. این رستوران دریایی بندرعباس نیز توانسته از کاربران امتیاز بالایی دریافت نماید و اکثر مراجعین به قیمت های خوب و کیفیت بالای غذاها اشاره داشته اند. محیط داخلی این رستوران آرام و دل نشین بوده و افراد بعد از استفاده رضایت داشته اند.

اگر به این رستوران مراجعه کردید بهتر است سوپ دریایی و ساندویچ کولی آن را از دست ندهید چون امتیاز بالایی دریافت کرده اند. البته میگو نیز در این رستوران طعم بی نظیری دارد و نباید تجربه چشیدن آن را از دست بدهید. این رستوران خوب بندرعباس به دلیل نزدیکی به اسکله توانسته عده زیادی از مردم این شهر یا مسافران را به خود جذب نماید و از این نظر به نفع آن بوده است.

سرویس دهی و برخورد کارکنان این رستوران غذا دریایی بندرعباس در سطح مناسبی بوده و امتیاز خوبی دریافت نموده است. رستوران مستر فیش در تمامی روز های هفته باز بوده و در بازه زمانی 11:45 تا 16 و در شیفت بعدی از ساعت 20 تا 23:45 می توانید به آن مراجعه نمایید. جلوی رستوران فضای کافی برای پارک خودرو نیز وجود دارد و از این بابت می توانید بدون نگرانی اقدام نمایید.

مسیر دسترسی رستوران مستر فیش

برای رسیدن به این رستوران کافیس ابتدا خود را به بلوار طالقانی برسانید. به سمت غرب حرکت کنید و به طرف دلگشا بروید. چند متر بعد به راست و به طرف خیابان دانش بپیچید. بعد از رسیدن به دبیرستان پسرانه یوسف دقت می توانید مقصدتان را که در سمت راست شما قرار دارد ببینید. این مسیر از بلوار طالقانی تا رستوران بندر عباس مستر فیش تنها یک کیلومتر بوده و بدون ترافیک در حدود 4 دقیقه در راه خواهید بود. اگر در جای دیگری بودید و تمایل داشتید به این رستوران مراجعه نمایید می توانید از لوکیشن زیر برای این منظور استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران مستر فیش بندر عباس: 32211313-076

آدرس رستوران مستر فیش: هرمزگان، بندر بعاس، بلوار طالقانی، موج 2

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D27.17720575256209%2C%2056.27345709467969%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”719″ name=”رستوران مستر فیش”]

#5 رستوران فانوس

این رستوران یکی از بهترین رستوران های مدرن بوده که در بندر عباس می توانید برای مراجعه به آن اقدام نمایید. طراحی داخلی در کنار میز و صندلی های به کار رفته در این رستوران همگی مدرن و شیک می باشند و حس خوبی را به شما منتقل خواهند کرد. امتیازی که رستوران فانوس توانسته از مراجعین دریافت نماید بالاست و به همین دلیل در لیست بهترین رستوران های بندر عباس قرار گرفته است. رستوران فانوس از شنبه تا جمعه باز بوده و شما می توانید در بازه زمانی 9 صبح تا 12 شب به آن مراجعه نمایید.

بهتر است در صورت رفتن به این رستوران بندر عباس قلیه ماهی را از دست ندهید. البته در بخش فست فود نیز امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده و در صورت تمایل می توانید از هر کدام از غذاها که خواستید سفارش دهید. غذاهای دریایی این جا نیز توانسته مشتریان متعددی را به سمت خود جذب نماید. فضای داخلی دلن نشین در کنار پرسنل مودب و هم چنین کیفیت بالای غذا ها باعث شده تا یکی از انتخاب های مسافران باشد. اگر به بندر عباس رفتید بهتر است این رستوران را ر اولویت استفاده بگذارید.

مسیر دسترسی رستوران فانوس

برای رسیدن به رستوران فانوس بندر عباس باید ابتدا خود را به میدان 17 شهریور رسانده و بعد به طرف بلوار خمینی بروید. این بلوار را به سمت شمال شرقی و به سمت بهادر شمالی 2 کمی ادامه دهید تا در نهایت به مقصدتان که در طرف راست واقع شده برسید. از میدان تا مقصد مسیری تقریبا 60 متری پیش رویتان است که تنها یکی دقیقه طول می کشد تا به این رستوران مدرن بندر عباس برسید. با روشن کردن اینترنت و لوکیشن تلفن همراهتان نیز می توانید از طریق مسیر دسترسی زیر در هر جایی از شهر که باشید به آسانی به مقصدتان برسید.

شماره تماس رستوران فانوس بندر عباس: 32254501-076

آدرس رستوران فانوس: هرمزگان، بندر عباس، میدان 17 شهریور، بلوار خمینی، بین بهادر و ماهان

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D27.180949230662403%2C%2056.2813399629884%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”720″ name=”رستوران فانوس”]

#6 رستوران دریایی سامکو

این رستوران غذا دریایی بندرعباس توانسته امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توانید از کیفیت آن اطمینان داشته باشید. غذاهای خوش طعم و محیط زیبای این رستوران بندر عباس سبب شده تا در فهرست بهترین رستوران بندر عباس قرار گیرد. رستوران دریایی سامکو دارای پرسنل مودبی بوده و هم چنین در امر سرویس دهی نیز خوب عمل کرده و امتیاز بالایی از کاربران دریافت نموده است.

این رستوران از شنبه تا جمعه از ساعت 11 تا 24 باز بوده و در صورت تمایل می توانید برای مراجعه به آن در این بازه زمانی اقدام نمایید. به دلیل دارا بودن تعداد بالایی از غذاهای دریایی و طعم بی نظیرشان، این رستوران توانسته در زمره بهترین رستوران های دریایی بندر عباس نیز قرار بگیرد. اگر به بندر عباس سفر کردید بهتر است به این رستوران مراجعه کنید و از غذاهای خوش مزه آن میل کنید. بهتر است در لیست سفارشات خود نارسیس و بشقاب ستاره دریایی را نیز بیفزایید چرا که طعم بی نظیری داشته و توانسته امتیاز خوبی از مشتری ها دریافت نماید.

قیمت غذا های موجود در منوی این رستوران بندر عباس با توجه به کیفیت و در مقایسه با رستوران های هم سطح گران نبوده و می توانید بدون نگرانی در این باره هر چه تمایل داشتید سفارش دهید. رستوران دریایی سامکو دارای طراحی زیبایی بوده و فضای دلنشینی دارد و در دو طبقه پذیرای مراجعین می باشد. اگر به این رستوران مراجعه کردید بهتر است در یک گوشه دنج از آن بنشینید تا تجربه جالبی را داشته باشید.

مسیر دسترسی رستوران دریایی سامکو

اگر تصمیمی گرفتید به این رستوران غذا دریایی بندرعباس مراجعه کنید بهتر است ابتدا خود را به بلوار امام حسین برسانید و در جهت شمال شرقی آن برانید. این بلوار را ادامه داده و بعد از رسیدن به چهار راه به سمت راست بروید و تا مقصد ادامه دهید. این یک مسیر 300 متری بوده و تنها 2 دقیقه تا مقصد در راه خواهید بود. در هر نقطه ای بندر عباس که بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر به راحتی خود را به مقصد برسانید. کافیست اینترنت تلفن همراه و لوکیشن را روشن کنید و به سمت مقصد در یک راه کم ترافیک بروید.

شماره تماس رستوران دریایی سامکو بندر عباس: 33731743-076

آدرس رستوران دریایی سامکو: هرمزگان، بندر عباس، بلوار امام حسین، الهیه جنوبی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D27.22189995478515%2C%2056.33708320508848%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”726″ name=”رستوران دریایی سامکو”]

#7 رستوران زرون

این رستوران نیز می تواند از دیگر رستوران هایی باشد که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید. این رستوران سنتی عباس درون یک باغ بوده و فضای بسیار زیبا و دلنشینی دارد  و به همین دلیل می توانید می توانید تجربه ای متفاوت داشته باشید. در بالای درختان کلبه های ساخته و قرار داده شده اند تا افراد با استفاده از آن ها حسی متفاوت را تجربه نمایند.

کیفیت غذا های این رستوران بندر عباس بالا بوده و در کنار فضای رستوران توانسته در لیست بهترین رستوران های بندر عباس قرار بگیرد. در کنار غذاهای ایرانی و دریایی می توانید انواع فست فود ها را نیز در این رستوران سفارش دهید و طعم بی نظیرشان را بچشید. رستوران زرون از شنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا 12 شب باز بوده و شما برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان می توانید به آن مراجعه نمایید.

معمولا استفاده از این رستوران باعث می شود تا افرد تجربه ای جالب و متفاوت داشته باشند و به همین دلیل باید گفت که این رستوران جای بسیار خوبیست تا در کنار عزیزانتان یک سفر به یاد ماندنی تر را تجربه نمایید. اگر به بندر عباس سفر کردید بهتر است استفاده از این رستوران را در اولویت قرار دهید. سرویس دهی در رستوران باغ زرون در سطح خوبیست و پرسنل نیز رفتار خوبی با مراجعین دارند.

مسیر دسترسی رستوران زرون

برای رفتن به این رستوران می توانید از بلوار پالاهنگ بندر عباس استفاده کنید. بدین منظور کافیست ابتدا خود را به این بلوار رسانده و به سمت شرق در آن حرکت کنید. این بلوار را ادامه دهید و کمی بعد به سمت بلوار شهدا بروید. با رفتن به بلوار شهدا می توانید از تعمیرگاه زرون عبور کنید و به مقصدتان که در سمت راست واقع شده برسید. این مسیر از پالاهنگ تا رستوران زرون کمتر از 200 متر می باشد. در هر جایی از بندر عباس که بودید می توانید با استفاده از لوکیشن زیر خود رابه آسانی به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران زرون بندر عباس: 09171613134

آدرس رستوران زرون: هرمزگان، بندر عباس، بلوار پالاهنگ، بلوار شهدا

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D27.199453201803053%2C%2056.26250407019519%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”721″ name=”رستوران زرون”]

#8 رستوران تارادیس

یکی دیگر از باغ رستوران های بندر عباس که توانسته امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید و به عنوان بهترین هایی باشد که می توانید به آن مراجعه نمایید، رستوران تارادیس است. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 10 صبح تا یک بامداد باز بوده و شما می توانید برای صرف غذای مورد نظرتان به این رستوران مراجعه نمایید و هر چه نیاز داشتید را از منو سفارش دهید. برای شام گفته شده که تنوع غذا زیاد نیست ولی محیط دلنشین این رستوران بندر عباس باعث شده تا شما بتوانید یک لذت خوب را داشته باشید.

فضای داخلی این رستوران سنتی دارای آلاچیق هایی برای صرف غذا می باشد که درون باغی زیبا قرار گرفته اند. تارادیس به عنوان یکی از بهترین باغ رستوران های بندر عباس بوده که شما می توانید در سفرتان به این شهر برای استفاده از آن اقدام نمایید. هم چنین غذا های ایرانی و بومی که در این رستوران طبخ می شوند در کنار طرح سنتی به کار رفته در آلاچیق ها و وسایل آن باعث شده تا این رستوران در لیست بهترین رستوران های سنتی بندر عباس نیز قرار گیرد.

سرویس دهی در رستوران تارادیس در سطح خوبی قرار دارد و کارکنان رفتار مودبانه ای با مشتری ها دارند. از آن جا که این باغ رستوران بندرعباس امتیاز بالایی از مراجعین دریافت کرده و کیفیت ها و هزینه غذا ها نیز مناسب هستند، پیشنهاد می کنیم در صورت سفر به بندر عباس حتما سری به اینجا زده و از غذا های خوش طعم آن بهره ببرید.

مسیر دسترسی رستوران تارادیس

برای رسیدن به این رستوران سنتی بندرعباس باید ابتدا خود رابه بلوار مصطفی خمینی برسانید و بعد از آن به سمت مقصد حرکت نمایید. بدین منظور باید در این بلوار به سمت جنوب در بلوار حرکت کنید و به فروشگاه پمپ آب اطمینان که رسیدید به سمت چپ و کوی نواب بپیچید. کوی نواب را ادامه دهید و چند متر بعد از ورود به آن به سمت چپ بروید تا به مقصدتان وارد شوید. رستوران سنتی تارادیس بین کوشا و مرجان 11 قرار گرفته است. یک مسیر دسترسی برایتان در زیر قرار داده شده که اگر نیاز به یک نقشه برای رسیدن به این رستوران بندر عباس داشتید از آن استفاده نمایید.

آدرس رستوران تارادیس: هرمزگان، بندرعباس، بلوار مصطفی خمینی، نواب صفوی، بین کوشا و مرجان 11

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D27.215022031239%2C%2056.34785465292842%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”725″ name=”رستوران تارادیس”]

#9 رستوران سنتی امپراطور

یکی از بهترین رستوران های بندرعباس که امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نموده، رستوران سنتی امپراطور می باشد. این رستوران هم چنین به دلیل دارا بودن یک محیط زیبا و طراحی مدرن و شیک خود، تبدیل به یکی از لاکچری ترین رستوران های بندرعباس نیز شده است. این مجموعه کیفیت غذای خوبی داشته و پرسنل رفتار خوبی با مراجعین دارند. این رستوران هم چنین دارای موسیقی زنده بوده و افراد می توانند با مراجعه به آن از این قابلیت نیز استفاده نمایند و به همین دلیل در زمره رستوران های بندرعباس با موسیقی زنده نیز به شمار می آید.

رستوران و سفره خانه سنتی امپراطور در تمامی روز های هفته از ساعت 12 تا 00:30 باز بوده و شما می توانید در بازه زمانی گفته شده به آن مراجعه نمایید. اگر به این رستوران سنتی بندرعباس رفتید بهتر است در لیست سفارشات خود کوبیده را نیز بیفزایید چرا که امتیا خوبی گرفته و نباید استفاده از آن را از دست ندهید. هم چنین در این رستوران می توانید فست فود های خوش طعمی را نیز بیابید و برای سفارش آن ها نیز اقدام نمایید. اگر به بندر عباس مراجعه کردید بهتر است استفاده از این رستوران را به هیچ عنوان از دست ندهید.

مسیر دسترسی رستوران سنتی امپراطور

برای رسیدن به این رستوران سنتی بندرعباس می توانید ابتدا خود را به بلوار امام حسین برسانید و سپس در جهت شمال شرقی آن برانید. کمی بعد به طرف بلوار رسالت رفته و آن را تا رسیدن به مقصد ادامه دهید. مقصد شما درست بعد از آرایشگاه احمدی و در طرف راست واقع شده است. در صورتی که نیاز به نقشه داشتید نیز می توانید از لوکیشن زیر برای رسیدن به این رستوران لاکچری بندرعباس استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران سنتی امپراطور بندرعباس: 33755000-076

آدرس رستوران سنتی امپراطور: هرمزگان، بندرعباس، رسالت شمالی، بین امام حسین و سپاه

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D27.21214832970811%2C%2056.32130812208926%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”922″ name=”رستوران سنتی امپراطور”]

#10 رستوران دریایی خورسند

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای مراجعه به آن اقدام نمایید، رستوران خورسند می باشد. فضای داخلی این رستوران ساده ولی بزرگ بوده و تعداد بالایی از مراجعین را می تواند در خود جای دهد. نمای بیرونی این رستوران دریایی بندرعباس نیز نظر افراد زیادی را به خود جذب می کند و این نما باعث شده تا توجه مسافران نیز برانگیخته شود. در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک خودرو وجود داشته و از این بابت نیاز به نگرانی نیست. بهتر است در صورت مراجعه به این رستوران، در فهرست سفارشات خود قلیه ماهی را نیز بیفزایید.

پرسنل رستوران خورسند بندرعباس حرفه ای بوده و مودبانه با مراجعین رفتار می کنند و هم چنین سرویس دهی نیز در سطح خوبی قرار دارد. این رستوران غذا دریایی بندرعباس در تمامی روز های هفته سرویس دهی دارد و شما می توانید در بازه زمانی 11:30 تا 17 به آن مراجعه نمایید. اگر به بندرعباس سفر کردید بهتر است در بین رستوران هایی که قرار است برای صرف غذای مورد علاقه خود به آن ها مراجعه کنید، رستوران دریایی خورسند را نیز بیفزایید.

مسیر دسترسی رستوران دریایی خورسند

برای رسیدن به این رستوران غذا دریایی بندرعباس می توانید ابتدا خود را به بلوار غدیر برسانید و سپس در جهت غرب این بلوار ادامه دهید. کمی بعد از بلوار معلم که در سمت راست شما قرار گرفته، می توانید به مقصدتان برسید. اگر اینترنت گوشی خود را در کنار لوکیشن روشن کنید می توانید به آسانی از طریق مسیر دسترسی زیر به مقصدتان برسید.

شماره تماس رستوران دریایی خورسند بندرعباس: 09921075565

آدرس رستوران دریایی خورسند: هرمزگان، بندرعباس، بلوار غدیر

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D27.182626962301082%2C%2056.30843668067379%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”920″ name=”رستوران دریایی خورسند”]

#11 رستوران قصر هنر

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای مراجعه به آن اقدام نمایید، رستوران قصر هنر می باشد. با توجه به امتیازی که این رستوران از مراجعین دریافت نموده می توان گفت جزو رستوران های خوب بندرعباس است. محیط داخلی این رستوران بسیار زیبا بوده و از گیاهان و درختان زیادی برای تزیین استفاده شده که به همین دلیل توانسته افراد زیادی را به سمت خود جذب نماید.

قیمت غذا های موجود در منوی این رستوران سنتی بندرعباس خوش طعم بوده ولی قیمت ها کمی بالا هستند. کارکنان این رستوران خوش اخلاق بوده و توانسته اند تا با جلب رضایت مشتری و یک سرویس دهی به موقع رضایت آن ها را به دست آورند. لازم به ذکر است این رستوران در زمره باغ رستوران های بندرعباس نیز می باشد و عده زیادی از افراد ساکن در این شهر نیز برای استفاده از محیط جذاب آن که میز و صندلی های زیادی را در خود جای داده اقدام می کنند.

این رستوران هم چنین مناسب برای کسانی است که تمایل به برگزاری دورهمی یا مراسم های مختلف خود دارند. شما می توانید در تمامی روز های هفته و در بازه زمانی 12 تا 16 و 19 تا 23:30 برای رفتن به این رستوران اقدام نمایید. رستوران قصر هنر بندرعباس یکی از بهترین ها بوده و نباید آن را از دست بدهید. ن آ

مسیر دسترسی رستوران قصر هنر

از آن جا که این رستوران سنتی بندرعباس در بلوار شهدا قرار گرفته، شما می توانید ابتدا خود را به میدان یادبود برسانید. از میدان به سمت بلوار شهدا رفته و در سمت شمال غربی آن ادامه دهید. مقصد شما کمی بعد از فروشگاه ابزار و مصالح قرار گرفته و مسافت مسیر گفته شده از میدان تا مقصد در حدود 150 متر می باشد. شما هم چنین می توانید از طریق نقشه زیر از مبداء خود به آسانی به رستوران قصر هنر برسید.

شماره تماس رستوران قصر هنر بندرعباس: 09173613373

آدرس رستوران قصر هنر: هرمزگان، بندرعباس، میدان یادبود، بلوار شهدا

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D27.17856886466181%2C%2056.266832578905415%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”921″ name=”رستوران قصر هنر”]

سوالات متداول

بهترین رستوران های سنتی بندرعباس کدام موارد هستند؟

رستوران های زرون، تارادیس، امپراطور و قصر هنر.

بهترین باغ رستوران های بندرعباس کدام گزینه ها می باشند؟

باغ رستوران زرون، قصر هنر و تارادیس.

کدام رستوران های بندرعباس غذاهای دریایی سرو می کنند؟

رستوران دریایی سامکو، رستوران مستر فیش و رستوران دریایی خورسند.

معروف ترین رستوران های بندرعباس کدام موارد هستند؟

رستوران های الوند، مستر فیش، فانوس، سامکو، زرون و امپراطور.