مرکز خرید نخیل سنتر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از مهم ترین شهرستان های استان هرمزگان که افراد زیادی برای سفر به آن اقدام می کنند، بندرعباس می باشد. به دلیل حضور انواع مراکز خرید برای تهیه اجناس مورد نیاز مسافران عده زیادی از مردم برای خرید آن را انتخاب می کنند. در این مقاله به سراغ معرفی یکی از مهم ترین پاساژهای بندرعباس به نام مرکز خرید نخیل سنتر رفتیم تا بتوانید اطلاعات بیشتری درباره آن به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید نخیل سنتر کجاست و مسیر دسترسی

از آن جا که این مرکز خرید در کنار بلوار دانشگاه قرار گرفته ابتدا باید خود را به اینجا برسانید. بدین منظور می توانید ابتدا خود را به بلوار خمینی رسانده و به طرف جنوب غربی این بلوار بروید. بعد از رسیدن به غذای آماده سپاهان به طرف راست و به سوی بلوار دانشگاه بروید. این بلوار را ادامه دهید تا به بلوار مصطفی خمینی برسید سپس دور زده تا در طرف دیگر بلوار قرار بگیرید.

در این طرف بلوار برانید تا در نهایت به مقصدتان که بعد از دانشگاه 2 قرار گرفته وارد شوید. مسیر گفته شده از بلوار خمینی در نزدیکی بلوار دانشگاه تا مرکز خرید نخیل سنتر بندر عباس مسافتی در حدود 1.1 کیلومتر داشته و تقریبا 3 دقیقه در راه خواهید بود. در هر جایی از شهر که بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر به آسانی و با استفاده از نقشه خود را به مصدتان برسانید.

آدرس مرکز خرید نخیل سنتر: هرمزگان، بندرعباس، بلوار دانشگاه، بین دانشگاه 2 و بلوار خمینی

مرکز خرید نخیل سنتر

درباره مرکز خرید نخیل سنتر

مجتمع تجاری نخیل در سال 1393 افتتاح شد و در آن 60 واحد تجاری مشغول به کار هستند. مساحت این مرکز خرید به 5000 متر مربع می رسد و شامل بخش های تجاری، خدماتی و رفاهی می شود. در قسمت تجاری این مرکز خرید بندرعباس می توانید برای خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، اکسسوری، مواد غذایی، عطر و ادکلن، زیورآلات و… اقدام نمایید و هر چیزی را که نیاز دارید تهیه نمایید. در بخش رفاهی نخیل سنتر می توانید از امکاناتی نظیر سوپر مارکت، پارکینگ، نمازخانه، اینترنت وای فای رایگان، سرویس بهداشتی و… دارد.

یک سری وسایل بازی برای کودکان در ابتدای ورودی این پاساژ قرار گرفته تا اگر تمایل داشتید از آن ها برای کودک خود استفاده نمایید. قیمت کالاهایی که در این مرکز خرید به فروش می رسند متعادل بوده ولی نباید از یک مرکز خرید نسبتا کوچک انتظار تنوع محصولات را داشته باشید. اگر به بندر عباس سفر کردید مرکز خرید نخیل سنتر می تواند یکی از گزینه های پیش رویتان برای خرید آن چه نیاز دارید باشد. شاید تنوع محصولات و کالاهای درون این پاساژ کم باشد ولی می توانید به راحتی آن چه می خواهید را بیابید.

کافی شاپ مجتمع نخیل سنتر

یکی از مهم ترین و بهترین بخش هایی که در نخیل سنتر بندرعباس قرار دارد کافیشاپ این مجتمع می باشد. شما می توانید بعد از یک خرید خوب برای دریافت انرژی و بیرون کردن خستگی ناشی از راه رفتن برای صرف یک نوشیدنی خوش طعم اقدام نمایید. علاوه بر نوشیدنی ها می توانید از منوی کافیشاپ نیز هر چه تمایل داشتید سفارش دهید و در کنار عزیزان خود لحظات خوبی را تجربه نمایید. پیشنهاد می کنیم در صورت مراجعه به این مرکز خرید بندرعباس برای استفاده از کافیشاپ نخیل سنتر نیز اقدام نمایید.

بهترین زمان مراجعه به پاساژ نخیل سنتر

اگر تصمیم دارید به این مرکز خرید بندرعباس مراجعه کنید بهتر است در زمانی از سال اقدام کنید که شرایط آب و هوایی شما را آزار ندهد و بتوانید خرید خوبی را تجربه نمایید. به طور مثال تابستان و به طور کلی ماه های گرم سال فرصت خوبی برای سفر به بندر عباس نبوده و نمی توانید آن طور که باید از سفرتان لذت ببرید. البته این نکته را باید متذکر شد که معمولا پاساژ ها مجهز به سیستم خنک کننده هستند ولی به طور کلی هوای گرم حاکم بر این منطقه مسافران را آزار خواهد داد. بهترین زمان سفر به بندرعباس و مراجعه به مجتمع نخیل سنتر از ابتدای آذرماه تا اواخر اسفند می باشد که دمای هوا بین 19 تا 25 درجه متغیر است.

مرکز خرید نخیل سنتر

اطلاعات تکمیلی مجتمع نخیل سنتر

در نهایت اگر تصمیم گرفتید به این نخیل سنتر که یکی از بهترین مراکز خرید بندرعباس می باشد مراجعه کنید بهتر است یک سری اطلاعات درباره این مرکز خرید داشته باشید که برخی از آن ها برای خریدی بهتر به شما کمک می کنند و باقی موارد سبب می شوند تا اطلاعات شما بالاتر برود. در ادامه می توانید برخی از این اطلاعات را مطالعه نمایید:

مساحت کل: 5000 متر مربع

مساحت بخش تجاری: 3000 متر مربع

تعداد واحدهای تجاری: 60 واحد

ساعت کاری نخیل سنتر: همه روزه از 9:30 تا 13:30 و 16:30 تا 23

ساعت کاری ایام تعطیل: 16:30 تا 23

تلفن نخیل سنتر: 33620008-076

امکانات نخیل سنتر: کافی شاپ، پارکینگ، سوپر مارکت، سرویس بهداشتی، نمازخانه، لابی

وبسایت: nakheelcenter.com

ایمیل: info@nakheelcenter.com

سوالات متداول

مرکز خرید نخیل سنتر کجاست؟

این مرکز خرید در بلوار دانشگاه بندرعباس قرار گرفته است.

در مرکز خرید نخیل سنتر چه کالاهایی به فروش می رسد؟

در این پاساژ می توانید انواع کالاها مثل پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و... را تهیه نمایید.

امکانات مجتمع نخیل سنتر بندرعباس چیست؟

از جمله امکانات این پاساژ می توان به وجود پارکینگ و کافیشاپ اشاره نمود.

پاساژ نخیل سنتر چند واحد تجاری دارد؟

این مرکز خرید دارای 60 واحد تجاری می باشد.

راهنما سایت

آدرس

هرمزگان، بندرعباس، بلوار دانشگاه، بین دانشگاه 2 و بلوار خمینی

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9:30 الی 13:30 ، 16:30 الی 23

یک‌شنبه

9:30 الی 13:30 ، 16:30 الی 23

دو‌شنبه

9:30 الی 13:30 ، 16:30 الی 23

سه‌شنبه

9:30 الی 13:30 ، 16:30 الی 23

چهار‌شنبه

9:30 الی 13:30 ، 16:30 الی 23

پنج‌شنبه

9:30 الی 13:30 ، 16:30 الی 23

جمعه

9:30 الی 13:30 ، 16:30 الی 23
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه