مرکز خرید سیتی سنتر بندرعباس

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از شهر های زیبای ایران که در جنوب کشور واقع شده و توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید، بندرعباس می باشد. این شهر دارای تفریحات و مراکز خرید متعددی است تا مسافران و گردشگران بتوانند تجربه خوبی از سفر به به این منطقه به دست آورند. در این مقاله به سراغ معرفی یکی از پاساژ های این شهر به نام مرکز خرید سیتی سنتر بندرعباس رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید سیتی سنتر کجاست و مسیر دسترسی

اگر تمایل داشتید به مرکز خرید سیتی سنتر بروید بهتر است ابتدا خود رابه بلوار طالقانی برسانید. در این بلوار به سمت غرب حرکت کنید و با رسیدن به خیابان بهادر به داخل آن بپیچید. این خیابان را دنبال نمایید تا به میدان 17 شهریور برسید. در این میدان به سمت بلوار امام خمینی رفته تا به مقصدتان که در سمت چپ شما قرار دارد وارد شوید. این مسیر از نزدیکی خیابان بهادر تا مرکز خرید سیتی سنتر بندرعباس مسافتی در حدود 500 متر داشته و تقریبا 2 دقیقه در راه خواهید بود. اگر به هر دلیلی نیاز به نقشه داشتید نیز می توانید از طریق لوکیشن زیر به آسانی خود را به مقصد برسانید.

آدرس مرکز خرید سیتی سنتر بندرعباس: هرمزگان، بندرعباس، بهادر شمالی، بین هدایت و بلوار امام خمینی

معرفی سیتی سنتر بندرعباس

این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید بندرعباس بوده که شما می توانید برای خرید آن چه نیاز دارید به آن مراجعه نمایید. سیتی سنتر بندرعباس در نزدیکی مراکز مهمی قرار گرفته که از بین آن ها می توان به مجتمع تجاری ستاره جنوب، معبد هندوها، رستوران فانوس و… اشاره کرد. در این پاساژ تعداد 500 واحد تجاری مشغول فعالیت هستند و با نام هایی هم چون بازار مرکزی بندرعباس نیز معرفی می شود. سیتی سنتر اصفهان در سال 1384 تاسیس شد تا از همان زمان به عنوان یکی از بهترین جاهایی که می توان خرید کرد شناخته شود.

اجناس درون این مرکز خرید بندرعباس کالاهای اقتصادی و ارزانی می باشد و شما می توانید برای یک سفر اقتصادی خوب به آن مراجعه نمایید. مساحت این مرکز خرید به 4500 متر مربع می رسد و به دلیل قرار گیری در یک جای خوب از شهر توانسته عده زیادی را به سمت خود بکشاند. درواقع این موقعیت خوب پاساژ باعث شده تا مسافرانی که با تور به این شهر می روند راحت تر بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

مرکز خرید سیتی سنتر بندرعباس

معماری پاساژ سیتی سنتر

یکی از مواردی که معمولا در مراجعه به یک مرکز خرید بیشتر از سایر موارد مورد توجه قرار می گیرد، معماری و طراحی به کار رفته در ساخت آن بنا می باشد. با رفتن به این مرکز خرید می توانید بنایی را ببینید که بیشتر از محیط همان منطقه یعنی مناطق بومی بندرعباس ناشی شده و درواقع خبری از دیزاین مدرن و غربی در آن نمی توانید بیابید. با ورود به این کجتمع تجاری می توانید طراحی بومی را بیشتر تماشا کنید و ببینید که واحد های تجاری مختلف با کاربری های متفاوت چگونه در کنار هم مشغول فعالیت هستند. شما می توانید برای تماشای یکی دیگر از معماری های به کار رفته در ساخت مراکز رخید بندرعباس به سراغ مرکز خرید نخیل سنتر نیز بروید.

امکانات رفاهی سیتی سنتر بندرعباس

در این مرکز خرید می توانید از امکانات رفاهی مختلف استفاده نمایید که از بین آن ها می توان به مواردی چون پارکینگ اختصاصی، دوربین مداربسته، فضای کافی برای کودکان، سیستم تهویه مناسب و… اشاره نمود. هم چنین وجود یک رستوران و کافی شاپ در سیتی سنتر بندرعباس نیز سبب شده تا افراد بتوانند در صوت خستگی یا برای دریافت انرژی بیشتر به سراغ این بخش ها بروند و هرچه را که مورد علاقه آن ها می باشد و به آن نیاز دارند را تهیه کنند. وجود امکانات رفاهی گفته شده در این مرکز خرید بندرعباس هر چند که به نسبت شهر های بزرگ کم است ولی می تواند یک رفاه نسبی برای مراجعه کنندگان به وجود آورد.

بخش های مختلف سیتی سنتر بندرعباس

شما در این مرکز خرید می توانید به رستوران و کافیشاپ سیتی سنتر مراجعه کنید و قبل یا بعد از آن برای خرید و تهیه آن چه نیاز دارید نیز به واحد های تجاری مشغول فعالیت سری بزنید. بوتیک ها و فروشگاه های این مرکز خرید در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، اسباب بازی، لباس کودکان، کالاهای دیجیتال، لوازم جانبی موبایل، کالاهای لوکس، اکسسوری و… فعالیت دارند و شما می توانید هر چه را که نیاز دارید از آن ها تهیه نمایید. لازم به ذکر است که در رستوران سیتی سنتر بندرعباس غذاهای ایرانی و محلی وجود دارد و شما می توانید از آن ها میل کنید. همان طور که به آن اشاره شد نیز یک زمین بازی برای کودکان قرار داده شده تا آن ها نیز بتوانند در کنار خرید والدین خود از مراجعه به این مرکز خرید بندرعباس لذت ببرند.

مرکز خرید سیتی سنتر بندرعباس

ساعت کاری مرکز خرید سیتی سنتر بندرعباس

اگر در سفر به این شهر تصمیم گرتید به این مرکز خرید بندرعباس بروید بهتر است ابتدا از ساعت کاری خود اطمینان حاصل کنید و بعد برای رفتن به آن اقدام نمایید. در ادامه می توانید با اطلاعات لازم درباره این پاساژ بندرعباس بهتر از قبل برای مراجعه تصمیم بگیرید.

ساعت کاری مرکز خرید سیتی سنتر بندرعباس: همه روزه از ساعت 8:30 تا 13:30 و 16:30 تا 22:30

شماره تماس مرکز خرید سیتی سنتر بندرعباس: 32236319-076

بهترین زمان سفر به بندرعباس برای خرید

اگر می خواهید به شهر های جنوبی کشور سفر کنید و مقصدتان بندرعباس می باشد، بهتر است ابتدا یک زمان مناسب برای انجام این کار در نظر بگیرید و بعد برای رفتن به آن اقدام نمایید. ابتدا برای خود مشخص کنید که برای خرید به این ناحیه سفر می کنید یا برای تفریح. اگر برای تفریح قصد دارید به این شهر بروید نباید در نیمه اول سال هیچ اقدامی کنید چرا که هوای داغ حاکم بر محیط به شدت آزارتان خواهد داد. ولی اگر تمایل دارید تنها برای امر خرید به این شهر بروید می توانید در گرما نیز سفر کنید. چراکه مراکز خرید بندرعباس دارای سیستم سرمایش خوبی هستند و در مسیر نیز در یک خودروی دارای کولر خواهید بود. بنابراین گرمای هوا شما را متاثر نخواهد کرد. به طور کلی بهترین زمان برای سفر به بندرعباس از آذرماه تا اواخر اسفند می باشد.

سوالات متداول

مرکز خرید سیتی سنتر بندرعباس کجای شهر قرار دارد؟

این مرکز خرید مابین هدایت و بلوار امام خمینی واقع شده است.

مرکز خرید سیتی سنتر بندرعباس چه امکاناتی دارد؟

در این مرکز خرید می توانید از امکاناتی مثل رستوران، کافیشاپ، زمین بازی کودکان و... استفاده نمایید.

ساعت کاری سیتی سنتر بندرعباس چه بازه زمانی میباشد؟

از ساعت 8:30 تا 13:30 و 16:30 تا 22:30 می توانید به این پاساژ مراجعه کنید.

چند واحد تجاری در سیتی سنتر بندرعباس مشغول فعالین هستند؟

تعداد 500 واحد تجاری در این مزکر خرید در حال ارائه خدمات می باشند.

راهنما سایت

آدرس

هرمزگان، بندرعباس، بهادر شمالی، بین هدایت و بلوار امام خمینی

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

8:30 الی 13:30 ، 16:30 الی 22:30

یک‌شنبه

8:30 الی 13:30 ، 16:30 الی 22:30

دو‌شنبه

8:30 الی 13:30 ، 16:30 الی 22:30

سه‌شنبه

8:30 الی 13:30 ، 16:30 الی 22:30

چهار‌شنبه

8:30 الی 13:30 ، 16:30 الی 22:30

پنج‌شنبه

8:30 الی 13:30 ، 16:30 الی 22:30

جمعه

8:30 الی 13:30 ، 16:30 الی 22:30
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه