مراکز خرید بندرعباس

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مراکز خرید بندرعباس از بهترین جاذبه های گردشگری در بندرعباس می باشند و از مهمترین عواملی شمرده می شوند که گردشگران زیادی را به سمت این بندر جذب می کنند. یکی از مهمترین بنادر تجاری ایران در شهر بندر عباس قرار گرفته و از همین رو بازارها و مراکز خرید متعدد و متنوعی در آن وجود دارند. اغلب گردشگرانی که به بندر عباس سفر می کنند، قصد خرید از مراکز خرید و بازارهای آن را دارند. از زمان های گذشته تا به امروز، بندر عباس محلی برای داد و ستدهای تجاری به شمار می رود و همچنان این ویژگی خود را حفظ نموده و در پی آن بازارهای سنتی و مراکز خرید لوکس و مدرن در آن ساخته شده اند. شهر زیبای بندر عباس علاوه بر آن که شهری بندری و تجاری محسوب شود، انواع جاذبه های دیدنی و گردشگری مختلف را در خود جای داده و گردشگران زیادی برای گردش و تفریح به آن سفر می کنند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم می زنند. از آنجایی که بندر عباس شهری بندری و تجاری می باشد، اجناس و کالاهایی که در بازارهای بندرعباس به فروش می رسند، از قیمت های مناسب و مقرون به صرفه تری برخوردارند. در ادامه این مطلب قصد داریم به آشنایی با انواع مراکز خرید بندرعباس بپردازیم تا اگر قصد سفر به بندر عباس برای خرید را دارید، بتوانید بازارها و مراکز خرید مورد نظرتان را بهتر پیدا کنید؛ پس با لوکس ویلا همراه باشید.

بازار سنتی بندرعباس

از مهمترین بازارها و جاهای دیدنی و گردشگری هر شهری که به آن سفر می کنیم، بازارهای سنتی و قدیمی آن شهر می باشند. معمولا اغلب شهرهای ایران دارای بازارهای سنتی و قدیمی هستند که به عنوان نخستین گزینه گردشگری و خرید برای گردشگران به شمار می روند. شهر زیبا و سنتی بندر عباس نیز بازاری قدیمی و سنتی را در خود جای داده و از مهمترین مراکز خرید بندرعباس به شمار می رود. این بازار بسیار رنگارنگ و متنوع بوده و به هر سوی آن که نگاهی بیاندازید، اجناس و محصولات متنوع را خواهید دید که در مغازه ها برای فروش قرار داده شده اند. بازار سنتی بندرعباس از بهترین بازارهای بندرعباس بوده و هر زمانی که به آن مراجعه کنید، شلوغ و پر از جمعیت می باشد. هنگامی که در حال قدم زدن و تماشای مغازه های این بازار هستید، از تمام دغدغه های زندگی فاصله خواهید گرفت. این ویژگی از اصلی ترین خاصیت های گردش در میان بازارهای سنتی و قدیمی می باشد.

اگر به هر شهری سفر می کنید و علاقه مند به تهیه صنایع دستی و آثار هنری آن شهر را دارید، بازار سنتی بندرعباس از بهترین مراکز خرید بندر عباس برای خرید صنایع دستی و آثار هنری به شمار می رود که می توانید آن ها را با بهترین قیمت ها تهیه کنید و برای خود و عزیزانتان به یادگار ببرید. ساعات کاری این بازار سنتی از ساعات اولیه صبح آغاز می شود و تا نزدیک های غروب به پایان می رسد. اما اگر قصد خرید از این بازار را دارید، بهتر است ساعات اولیه صبح را که معمولا محصولات تازه تر هستند، انتخاب نمایید.

آدرس بازار سنتی بندرعباس: استان هرمزگان، بندرعباس، بلوار طالقانی

مراکز خرید بندرعباس

بازار ماهی بندرعباس

معمولا به هر کدام از شهرها و جزیره های جنوبی کشور سفر می کنیم، به سراغ غذاهای دریایی آن ها می رویم. غذاهای دریایی و به خصوص انواع ماهی ها از بهترین و مفیدترین منابع غذایی به شمار می روند. ماهی های جنوب دارای تنوع بیشتر و طعم بهتر و لذیذتری نسبت به ماهی های شمال می باشند. اگر به غذاهای دریایی علاقه مند هستید، بازار ماهی بندرعباس را که از بهترین بازارهای بندرعباس برای خرید ماهی محسوب می شود را فراموش نکنید. این بازار از شلوغ ترین مراکز خرید بندرعباس بوده و انواع ماهی ها، میگوها و دیگر محصولات دریایی با تازه ترین و بهترین کیفیت به فروش می رسند. هنگامی که وارد این بازار ماهی می شوید، در دو طرف شما مغازه های ماهی و محصولات دریایی وجود دارند که مشغول به فروش می باشند و افراد زیادی برای خرید ماهی به این بازار می آیند. نکته حائز اهمیت این است که اگر ماهی یا هر نوع محصولات دریایی را تهیه کردید می توانید از ماهی فروشان این بازار بخواهید تا محصولات دریایی شما را پاک کنند. همچنین به یاد داشته باشید ماهی های دریای جنوب فصلی بوده و از بهترین زمان های خرید آن ها فصل پاییز می باشد.

آدرس بازار ماهی بندرعباس: استان هرمزگان، بندرعباس، بلوار طالقانی، انتهای بازار سنتی، محله پشت شهر

مجتمع تجاری ستاره شهر

اگر در میان مراکز خرید بندرعباس به دنبال مراکز خرید مدرن هستید، می توانید سری به میدان 17 شهریور بندعباس بزنید و به سراغ مجتمع تجاری ستاره شهر بروید. این مجتمع تجاری جزء مراکز خرید لوکس بندرعباس به شمار می رود و دارای 3 طبقه می باشد و 400 واحد و فروشگاه تجاری در آن فعالیت دارند. بنای این مرکز خرید ساختمانی شیشه ای و مدور می باشد که در صورت تابش خورشید بر روی شیشه ها، انعکاس بسیار زیبا و جالبی را پدید می آورند. در واحدها و فروشگاه های تجاری مرکز خرید ستاره شهر انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم دیجیتال و غیره به فروش می رسند. محصولات و اجناسی که در این مرکز خرید به فروش می رسند از تنوع بالا و قیمت مناسب برخوردارند و در صورتی که به قصد خرید به آن مراجعه کنید، محصولات و اجناس مورد نیاز خود را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه خواهید کرد.

هنگامی که وارد این مرکز خرید می شوید و به سراغ اولین طبقه از آن می روید، مغازه هایی را خواهید دید که در زمینه فروش طلا و جواهرات فعالیت  دارند و بسیاری از عروس و دامادها برای خرید سرویس عروسی و طلا به آن مراجعه می کنند. از مهمترین ویژگی ها و امکانات مجتمع تجاری ستاره شهر می توان سینمای آن اشاره نمود که در سومین طبقه از این مرکز خرید قرار گرفته است و گردشگران می توانند برای تماشای فیلم مورد علاقه خود به سراغ این سینما بروند و لحظات لذت بخشی را برای خود رقم بزنند. وجود سینما در مجتمع تجاری ستاره شهر توانسته آن را به یکی از بهترین مراکز خرید بندرعباس تبدیل سازد و گردشگران زیادی به سمت جذب شوند. همچنین یک فست فود و رستوران در مرکز خرید ستاره شهر وجود دارند که گردشگران می توانند برای رفع خستگی و گرسنگی به سراغ آن ها بروند و غذای مورد علاقه خود را میل کنند. رستورانی که در این مرکز خرید قرار دارد، به عنوان یکی از بهترین رستوران های بندرعباس نیز شناخته می شود و انواع غذاهای خوشمزه را به مشتریان ارائه می دهد.

شماره تماس مجتمع تجاری ستاره شهر: 09370242122

ساعت کاری مجتمع تجاری ستاره شهر: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 23 شب

آدرس مجتمع تجاری ستاره شهر: استان هرمزگان، بندر عباس، میدان 17 شهریور

مراکز خرید بندرعباس

مجتمع تجاری مسکونی سحر

اکنون می خواهیم با یکی از مراکز خرید مدرن بندرعباس که مجتمع تجاری مسکونی سحر نام دارد، آشنا شویم. این مرکز خرید دارای زیربنایی حدود 15 هزار متر مربع و مساحت 5 هزار متر مربع می باشد که حدود 6 هزار متر مربع از آن به بخش تجاری و نمایشگاهی، حدود 7 هزار متر مربع به بخش مسکونی و 2 هزار متر مربع به پارکینگ مجتمع اختصاص یافته اند. همچنین تعداد 10 واحد پنت هاوس در این مجتمع وجود دارند که دارای چشم انداز بسیار زیبایی به سمت دریا می باشند. انواع واحدها و فروشگاه های تجاری در مجتمع تجاری مسکونی سحر قرار دارند که انواع محصولات و اجناس مختلف را به فروش می رسانند. اگر در میان مراکز خرید بندرعباس به دنبال پاساژ و مرکز خرید مدرن هستید، مجتمع تجاری مسکونی سحر می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

نکته جالب این مجتمع تجاری مسکونی این است که افراد ساکن در بخش مسکونی این بنا می توانند به راحتی و در مدت زمان بسیار کمی به سراغ آن بروند و در آن به گردش و خرید بپردازند. وجود پارکینگ 2 هزار متر مربعی این مرکز خرید سبب شده در صورتی که گردشگران با خودروی شخصی خود به آن مراجعه نمایند، بتوانند به راحتی خودروی خود را در پارکینگ مجموعه پارک کنند.

آدرس مجتمع تجاری مسکونی سحر: استان هرمزگان، بندر عباس، بلوار شهدای محراب

مرکز خرید نخیل سنتر

در سال 1393 یکی دیگر از مراکز خرید لوکس بندرعباس در منطقه دوهزار کوه این شهر به بهره برداری رسید و حدود 5 هزار متر مربع را به خود اختصاص داد. این مرکز خرید با نام مرکز خرید نخیل سنتر شناخته می شود و انواع اصناف مختلف در آن فعالیت دارند. حدود 50 واحد تجاری در مرکز خرید نخیل سنتر مشغول به فعالیت هستند و انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لباس مجلسی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، اکسسوری و انواع زیورآلات و غیره در آن ها به فروش می رسند. همچنین در کنار این موارد، مغازه های فروش انواع مواد خوراکی وجود دارند که انواع خوراکی های خوشمزه و هوس برانگیز را می فروشند که به راحتی نمی توانید از کنار آن ها عبور کنید.

از امکانات رفاهی این مجتمع تجاری می توان به سوپر مارکت، نمازخانه، پارکینگ، اینترنت پرسرعت رایگان و سرویس بهداشتی اشاره نمود. مرکز خرید نخیل سنتر از بهترین بازارها و مراکز خرید بندرعباس برای خرید و گردش به شمار می رود. هنگامی که به سراغ این مرکز خرید می روید و در آن مشغول قدم زدن هستید، مغازه ها و فروشگاه های مختلفی که در آن وجود دارند توجه شما را به خود جلب می کنند و دیگر متوجه گذر زمان نخواهید بود.

آدرس مرکز خرید نخیل سنتر: استان هرمزگان، بندرعباس، چهارراه نخل ناخدا، مقابل ساختمان جهاد دانشگاهی

مراکز خرید بندرعباس

بازار اوزی ها و لاری ها

بازار اوزی ها و لاری ها نه تنها جزء مراکز خرید بندرعباس به شمار می رود، بلکه از بهترین جاهای دیدنی بندرعباس می باشد و هر زمانی که به آن مراجعه نمایید، انبوهی از جمعیت را خواهید دید که برای خرید و گردش به سراغ آن آمده اند. این بازار از قدیمی ترین بازارهای بندرعباس بوده و قدمت آن به 300 سال گذشته باز می گردد و همچنان بافت سنتی و قدیمی خود را تا به امروز حفظ کرده است. همانطور که از نام این بازار مشخص است، از دو بازار جداگانه و مجزا تشکیل شده و در فاصله زمانی 5 دقیقه ای از یکدیگر قرار گرفته اند. اما از آنجایی که در نزدیکی یکدیگر قرار گرفته اند، این دو بازار را به عنوان یک بازار می شناسند و هر کسی که به سراغ یکی از آن ها برود، از بازار دیگری هم دیدن می کند. در بازار اوزی ها و لاری ها می توانید انواع محصولات، صنایع دستی، خوراکی های بومی بندرعباس و غیره را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

پس اگر در میان مراکز خرید بندرعباس به دنبال بازاری برای تهیه انواع سوغاتی هستید، می توانید بازار اوزی ها و لاری ها را انتخاب کرده و به سراغ آن بروید. این بازار هم جزء بازارهای سنتی بندرعباس به حساب می آید و نکته جالبی که در رابطه با نام این بازار وجود دارد این است که نام آن به یکی از طایفه های مردم فارس مربوط بوده و اغلب مردم فارس در این بازار غرفه دار بوده اند و همین موضوع سبب گردیده این بازار را به نام خود قبت کنند.

آدرس بازار اوزی ها و لاری ها: استان هرمزگان، بندرعباس، بلوار امام خمینی

مرکز خرید ستاره جنوب

همانطور که گفته شد، بندرعباس دارای انواع مراکز خرید مدرن و لوکس می باشد و یکی از مراکز خرید لوکس بندرعباس، مرکز خرید ستاره جنوب نام دارد. این مرکز خرید در ساختمانی بزرگ قرار داشته که 3 طبقه از آن به بخش تجاری تعلق داشته و طبقه همکف آن به فروشگاه ها و واحدهای طلا و جواهر فروشی اختصاص یافته است. واحدهای تجاری که در طبقه اول و دوم آن وجود دارند به صنف خاصی اختصاص نداشته و انواع محصولات و اجناس در آن ها به فروش می رسند. در طبقه سوم مجتمع تجاری ستاره جنوب انواع تفریحات و ورزش ها از جمله بولینگ، بیلیارد، شهربازی و غیره وجود دارند که وجود تمام این امکانات در کنار واحدهای تجاری مختلف سبب گردیده اند، مجتمع تجاری ستاره جنوب در میان بهترین مراکز خرید بندرعباس قرار گیرد و به صورت روزانه، گردشگران زیادی به آن مراجعه نمایند.

همچنین در این طبقه از مرکز خرید انواع بازی های رایانه ای و شبیه سازی شده وجود دارند که کودکان نیز می توانند از بازی با بسیاری از آن ها لذت ببرند. از دیگر امکانات رفاهی مرکز خرید ستاره جنوب می توان به رستوران و فست فود آن اشاره نمود. رستوران این مرکز خرید دارای چشم اندازی رو به دریا بوده و با مراجعه به آن می توانید هنگام صرف غذای مورد علاقه خود، از چشم انداز زیبای مقابل خود نیز لذا ببرید. پیشنهاد می شود در صورتی که به رستوران این مجموعه که از بهترین رستوران های بندرعباس محسوب می شود مراجعه کردید، سفارش غذای دریایی را فراموش نکنید.

ساعت کاری مرکز خرید ستاره جنوب: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 23 شب و روزهای جمعه از ساعت 10 صبح تا 23 شب

شماره تماس مرکز خرید ستاره جنوب: 076322232260

آدرس مرکز خرید ستاره جنوب: استان هرمزگان، بندر عباس، بلوار آیت الله طالقانی

مراکز خرید بندرعباس

مرکز خرید زیتون

از آنجایی که شهر بندر عباس از شهرهای مهم بندری در جنوب ایران به شمار می رود و انواع مراکز خرید و بازارهای مختلف را در خود جای داده، از بهترین بنادر برای خرید شناخته می شود. بازارهای بندرعباس در انواع مختلف لوکس و سنتی می باشند و هر کدام از آن ها طرفداران مخصوص به خود را دارند. مرکز خرید زیتون از مراکز خرید مدرن بندرعباس بوده و در اغلب مواقعی که به آن مراجعه نمایید، جمعیت زیادی که برای خرید و گردش به سراغ آن آمده اند را خواهید دید. در این مرکز خرید انواع لباس، لباس های مجلسی، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، زیورآلات و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رسند. اگر در میان مراکز خرید بندرعباس به دنبال مرکز خریدی هستید تا بتوانید اجناس و محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را از آن تهیه کنید، می توانید مرکز خرید زیتون را که در چهارراه بلوکی بندر عباس واقع شده است را انتخاب نمایید. از امکانات مرکز خرید زیتون می توان به کافی شاپ آن اشاره نمود که گردشگران می توانند برای رفع خستگی به آن مراجعه نمایند.

ساعت کاری مرکز خرید زیتون بندر عباس: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 17 عصر

آدرس مرکز خرید زیتون بندرعباس: استان هرمزگان، بندر عباس، بلوار امام خمینی، چهارراه بلوکی

مرکز خرید سیتی سنتر بندرعباس

مرکز خرید سیتی سنتر بندرعباس در سال 1384 افتتاح گردید و از همان زمان تا به امروز به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید بندرعباس شناخته می شود و گردشگران زیادی را برای خرید و گردش به سمت خود جذب می کند. تعداد واحدها و فروشگاه های تجاری مرکز خرید سیتی سنتر بندرعباس به حدود 500 واحد می رسند و هر کدام از آن ها در زمینه های مختلفی مشغول به فعالیت هستند. از مهمترین دلایلی که سبب شده سیتی سنتر بندرعباس در میان بهترین پاساژهای بندرعباس جای گیرد، طراحی و معماری بی نظیر آن می باشد که سعی شده در طراحی آن از المان های معماری اسلامی به کار برده شوند. وجود این المان ها باعث شده این مرکز خرید از سبک کاملا بومی بهره مند شود و هنگامی که در فضای داخلی آن در حال گردش و خرید هستید، حس خوبی را به شما منتقل سازد و متوجه شوید که در یکی از مراکز خرید جنوبی ایران در حال قدم زدن هستید.

این مرکز خرید 3 طبقه داشته و واحدهای تجاری آن در فروش انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و غیره فعالیت دارند. از امکانات تفریحی این مرکز خرید می توان به بخش بازی کودکان اشاره نمود که خانواده ها می توانند فرزند خود را به این بخش از سیتی سنتر بندرعباس برده و لحظات شاد و مفرحی را برای او رقم بزنند. از امکانات رفاهی این مجتمع تجاری می توان به رستوران، فست فود، کافی شاپ و فودکورت آن اشاره نمود و گردشگران می توانند برای صرف یک میان وعده خوشمزه و یا وعده غذایی لذت بخش به سراغ یکی از آن ها بروند. از آنجایی که اجناس و محصولاتی که در این مرکز خرید به فروش می رسند، از برندها معتبر نبوده و دارای قیمت های مناسبی می باشند.

شماره تماس مرکز خرید سیتی سنتر بندرعباس: 07632236319

ساعت کاری مرکز خرید سیتی سنتر بندرعباس: همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 13:30 بعد از ظهر و 16:30 بعد از ظهر  تا 22:3 شب

آدرس مرکز خرید سیتی سنتر بندرعباس: استان هرمزگان، بندر عباس، میدان 17 شهریور

مراکز خرید بندرعباس

مجتمع تجاری رویال 1

در بلوار امام خمینی یکی دیگر از مراکز خرید بندرعباس جای گرفته که مجتمع رویال 1 نام دارد و به عنوان بازاری برای بورس خرید انواع پارچه و انواع پوشاک به شمار می رود. مغازه ها فروشگاه های مختلفی در این مرکز خرید وجود دارند که انواع پارچه های رنگارنگ و انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه در آن ها به فروش می رسند. علاوه بر پاچه فروشی و لباس فروشی ها، واحدهای تجاری دیگری در این مرکز خرید حضور دارند که به فروش انواع محصولات و اجناس دیگری مشغول هستند. انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، عطر و ادکلن و غیره در این مجتمع وجود دارند که می توانید از آن ها نیز تهیه کنید.

آدرس مجتمع تجاری رویال 1: استان هرمزگان، بندر عباس، بلوار امام خمینی

مجتمع تجاری رویال 2

علاوه بر مجتمع تجاری رویال 1 یک مجتمع تجاری دیگر در نزدیکی همان ساختمان ساخته شده و با نام مجتمع تجاری رویال 2 شناخته می شود. با توجه به آن که این دو مرکز خرید جزء یک مجموعه تجاری محسوب می شوند و شماره گذاری روی آن ها قرار گرفته است، اما مجموعه فروشگاهی آن ها متفاوت از یکدیگر می باشد. بدین گونه که مرکز خرید رویال 2 به فروش انواع لوازم الکترونیکی نظیر لپ تاپ، تبلت، موبایل های هوشنمد و انواع لوازم جانبی اختصاص یافته است. طبقه زیر همکف این مجتمع تجاری به فروشگاه های تعمیر انواع لوازم دیجیتال و موبایل اختصاص یافته است. اگر در شهر بندر عباس زندگی می کنید و یا به این شهر زیبا و گردشگری سفر کرده اید و قصد خرید انواع لوازم الکترونیکی به ویژه تلفن های همراه هوشمند و لوازم جانبی را داشته باشید، می توانید به مجتمع تجاری رویال 2 بندرعباس مراجعه نمایید.

آدرس مجتمع تجاری رویال 2: استان هرمزگان، بندرعباس، بلوار امام خمینی

مراکز خرید بندرعباس

سوالات متداول

بهترین مراکز خرید بندرعباس را نام ببرید؟

از بهترین مراکز خرید بندرعباس می توان به مجتمع تجاری ستاره شهر، بازار سنتی بندرعباس، مرکز خرید ستاره جنوب و غیره اشاره کرد.

بزرگترین و معروف ترین مرکز خرید بندرعباس کدام است؟

بزرگترین مرکز خرید بندرعباس، مجتمع سیتی سنتر بندرعباس می باشد.

مرکز خرید زیتون بندرعباس کجاست؟

مرکز خرید زیتون بندرعباس در بلوار امام خمینی و در چهارراه بلوکی قرار دارد.

لوکس ترین مراکز خرید بندرعباس کدام اند؟

مجتمع تجاری ستاره شهر، مرکز خرید نخیل سنتر، مرکز خرید ستاره جنوب و مرکز خرید زیتون از لوکس ترین مراکز خرید بندرعباس به شمار می آیند.