بازار ترکمن مرکزی ساری

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از پر جمعیت ترین شهر های شمالی کشور که توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید شهر ساری می باشد. این شهر دارای مراکز خرید متفاوتی بوده و به همین دلیل افراد زیادی این منطقه را برای خرید انتخاب می کنند. در مقاله این بار به سراغ معرفی یکی از این مراکز خرید به نام بازار ترکمن مرکزی ساری رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید بناربراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بازار ترکمن مرکزی کجاست و مسیر دسترسی

برای رسیدن به بازار ترکمن مرکزی ساری می توانید ابتدا خود را به بلوار امام رضا برسانید و سپس در جهت شرق این بلوار ادامه دهید. بعد از رسیدن به فروشگاه کشاورزی حقانی به سمت راست بپیچید و این مسیر را ادامه دهید. به پوشاک هاوین که رسیدید باید وارد امام رضا شده و به سمت راست بروید. بعد از امام رضا وارد یونسی شوید تا درنهایت به مقصدتان که در طرف چپ شما می باشد وارد شوید. مسیر گفته شده مسافتی در حدود 550 متر داشته و تقریبا 3 دقیقه در راه خواهید بود تا به بازار ترکمن ها وارد شوید. اگر به هر دلیل تمایل به استفاده از این راه را نداشتید می توانید از لوکیشن زیر استفاده نمایید.

آدرس بازار ترکمن مرکزی ساری: مازندران، ساری، بلوار امام رضا، خیابان یونسی

بازار ترکمن مرکزی ساری

درباره بازار ترکمن مرکزی

اگر به ساری رفته باشید احتمالا نام بازار ترکمن ها به گوشتان خورده است. این بازار در بین مردم بومی معروف بوده و به همین دلیل در طول سال عده زیادی از افراد برای استفاده از آن اقدام می کنند. در ساری دو بازار تحت عنوان ترکمن ها وجود دارد که بازار مرکزی قدیمی تر می باشد. در قدیم ترکمن های زیادی در این بازار مشغول فعالیت بودند ولی هم اکنون تعدادشان انگشت شمار شده است. بازار ترکمن شعبه نزدیک به پل تجن از لحاظ قیمت و کیفیت تفاوت چندانی با شعبه مرکزی ندارد و می توانید برای تجربه خرید از این بازار تنها به یکی از شعبه های آن مراجعه نمایید.

بازار ترکمن مرکزی به عنوان یکی از ارزان ترین بازارهای ساری شناخته می شود و به همین دلیل افرادی که به دنبال یک خرید اقتصادی هستند می توانند از آن استفاده نمایند. محصولاتی که در این بازار ارائه می شود شامل پوشاک، کیف و کفش، محصولات ارایشی و بهداشتی، لوازم منزل، عطر و ادکلن، لوازم ورزشی، کالاهای تزئینی، زیورآلات، لوازم شکار، اکسسوری و… می شود و از هر کدام که تمایل داشته باشید می توانید استفاده نمایید.

از نقاط مثبت بازار ترکمن مرکزی می توان به موقعیت خوب رستوران اشاره نمود که در کمربندی بوده و برای مسافران بسیار مناسب می باشد. در جلوی مغازه های این بازار نیز می توانید از دستفروش ها خرید کنید که بیشتر اوقات هزینه کمتری را بر روی اجناس می گذارند به نسبت مغازه ها. این مرکز خرید از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی هم چون بازار رضا، پاساژ سلامی، پوشاک هاوین و… قرار گرفته و از این نظر نیز توانسته در جذب افراد بهتر عمل نماید.

محصولات بازار ترکمن ها

همان طور که به آن اشاره شد در دو شعبه بازار ترکمن در ساری می توانید کالاهای متنوعی را سفارش دهید تا تجربه ای خوب از خریدی ارزان داشته باشید. در بازار ترکمن مرکزی ساری می توانید به خرید پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، صنایع دستی، فرش و قالیچه، کالاهای برقی، وسایل تزئینی، بدلیجات، وسایل آشپزخانه و… بپردازید. این کالا ها در بازار ترکمن هر دو شعبه یافت می شود و می توانید برای خرید آن ها به هر کدام از بازار ها که تمایل داشتید مراجعه نمایید.

بازار ترکمن مرکزی ساری

ساعت کاری بازار ترکمن مرکزی

اگر تمایل داشتید به بازار ترکمن مرکزی که یکی از بهترین مراکز خرید ساری می باشد مراجعه کنید بهتر است ابتدا یک سری اطلاعات درباره بازه زمانی فعالیت مغازه های آن کسب نمایید تا بتوانید خرید بهتری را تجربه نمایید.

ساعت کاری بازار ترکمن مرکزی ساری: همه روزه به جز تعطیلات از ساعت 8 صبح تا 9 شب

بهترین زمان خرید از بازار ترکمن مرکزی

اگر تمایل دارید از بازار ترکمن مرکزی محصولی را تهیه نمایید بهتر است ابتدا یک زمان مناسب را برای این منظور انتخاب کنید تا بتوانید تجربه بهتری را داشته باشید. اگر تنها برای خرید به ساری می روید می توانید حتی در تابستان نیز به این شهر سفر کنید ولی اگر برای تفریح می روید بهتر است تابستان و ماه های گرم سال را برای این منظور انتخاب نکنید تا شرجی بودن هوا و گرمای زیاد شما را اذیت نکند. هم چنین هوای زمستان نیز برای خرید و تماشای جاذبه های این ناحیه مناسب نیست و ممکن است اذیت شوید. بنابراین بهترین زمان خرید و تفریح در ساری برای شما اوایل بهار و پاییز خواهد بود.

سوالات متداول

بازار ترکمن مرکزی کجاست؟

این بازار در بلوار امام رضا شهر ساری قرار دارد.

بازار ترکمن ساری دارای چند شعبه است؟

این بازار در ساری شامل دو شعبه می شود.

چه محصولاتی را در بازار ترکمن مرکزی می توان یافت؟

در این بازار می توان انواع پوشاک، صنایع دستی، زیور آلات و... را خریداری نمود.

بازار ترکمن مرکزی ساری در چه اوقاتی فعالیت دارد؟

به جز تعطیلات در تمامی روز های هفته از ساعت 8 تا 21 می توان به این بازار مراجعه نمود.

[html_block id=”69228″]

راهنما سایت

آدرس

مازندران، ساری، بلوار امام رضا، خیابان یونسی

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

8 الی 21

یک‌شنبه

8 الی 21

دو‌شنبه

8 الی 21

سه‌شنبه

8 الی 21

چهار‌شنبه

8 الی 21

پنج‌شنبه

8 الی 21

جمعه

تعطیل
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه