مراکز خرید ساری

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

از بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر های شمالی کشور که توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید، ساری می باشد. این شهر دارای پاساژ های مختلفی می باشد که افراد بومی و مسافران برای مراجعه به آن اقدام می کنند. در این مقاله به سراغ معرفی مراکز خرید ساری رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن ها به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

پاساژ الهیه

یکی از بهترین مراکز خریدی که در سفر به ساری می توانید برای استفاده از آن اقدام کنید، پاساژ الهیه می باشد. این پاساژ توانسته امتیاز بالایی از مراجعین به دست آورد و به همین دلیل می توان گفت در لیست بهترین مراکز خرید ساری قرار دارد و اکثر کسانی که به آنجا رفته اند از انتخاب مرکز خرید الهیه رضایت داشته اند. از نظر موقعیت جغرافیایی پاساژ الهیه در نزدیکی مراکز مهمی قرار گرفته و این موضوع باعث شده تا افراد بیشتری به آن مراجعه نمایند. پاساژ الهیه ساری در 6 طبقه ساخته شده که واحد های تجاری در سه طبقه از آن فعالیت دارند.

واحد های تجاری درون این پاساژ ساری به فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، زیور آلات و اکسسوری، لوازم جانبی موبایل و… مشغول بوده و شما می توانید هر کالایی که نیاز داشتید را از این مرکز خرید تهیه نمایید. به گفته برخی از افراد این پاساژ یکی از بهترین پاساژ های ساری بوده اما قیمت اکثر کالا ها با توجه به کیفیت آن ها کمی بالاست. بهتر است در صورت مراجعه به این پاساژ ساری در مغازه های مختلف پاساژ الهیه کمی جست و جو نمایید تا بتوانید با یک قیمت معقول کالای مورد نظرتان را بیابید.

آدرس پاساژ الهیه: مازندران، ساری، قارن، بین قارن 4 و قارن 6 مختار

ساعت کاری پاساژ الهیه: همه روزه از ساعت 9 تا 22 و جمعه ها از ساعت 16 تا 22

شماره تماس پاساژ الهیه: 33312188-011

وبسایت پاساژ الهیه: bazaarelahiyeh.com

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.564248353042814%2C%2053.064392823371676%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پاساژ الهیه

مجتمع تجاری تندیس

از دیگر مراکز خرید ساری که در سال های پیش با نام مرکز خریدی مفیدی معرفی می شد، توانسته امتیازی خوبی از کاربران دریافت نماید. نام کنونی این مجتمع تجاری با تایید هیئت مدیره به تندیس تغییر یافته و می توانید برای دسترسی به آن به خیابان انقلاب بروید. این مرکز خرید ساری 5 طبقه بوده و در واحد های تجاری موجود در طبقات آن می توانید برای خرید پوشاک، محصولات کودکان، لوازم منزل، سوغات، اکسسوری، کیف و کفش، لوازم جانبی موبایل، زیورآلات و… اقدام نمایید.

گردشگران و مردم بومی این ناحیه برای خرید کالای مورد نظرشان به این مرکز خرید مراجعه می کنند و با کمی جست و جو در مغازه های پاساژ به آن چه نیاز دارند دسترسی خواهند یافت. بوتیک های این پاساژ ساری دارای کالا های لوکسی هستند و به همین دلیل اکثر قیمت ها در مرکز خرید تندیس تقریبا بالاست. اگر به ساری سفر کردید و به دنبال سوغات یا محصولی ویژه بودید می توانید با مراجعه به این پاساژ کالای مورد نظرتان را بیابید و برای خرید آن اقدام نمایید.

اکثر واحد های تجاری این مرکز خرید به فروش پوشاک مشغول هستند و شما می توانید در این مورد هرچه نیاز دارید با کمی جست و جو بیابید چرا که تنوع پوشاک در اینجا بالا می باشد.

آدرس مجتمع تجاری تندیس: مازندران، ساری، انقلاب، بین نرگسیه و انقلاب 2

ساعت کاری مجتمع تجاری تندیس: همه روزه از ساعت 8 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.56491867122062%2C%2053.059072959679355%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری تندیس

مرکز خرید پردیس

از دیگر مراکز خرید ساری که می توانید برای تهیه کالای مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید، مرکز خرید پردیس می باشد. این پاساژ به دلیل دارای بودن قیمت های متوسط می تواند برای افراد زیادی مناسب باشد چرا که با دارا بودن کیفیت های مختلف می تواند نیاز مردم را پاسخ گو باشد. شما می توانید برای خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم ورزشی، عطر و ادکلن، محصولات آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و اکسسوری، لوازم مربوط به کودکان و… به مرکز خرید پردیس مراجعه نمایید.

این مرکز خرید نمای زیبایی دارد و درون پاساژ ساری نیز مدرن طراحی شده است. اگر به دنبال محصول خاصی بودید می توانید با مراجعه به این پاساژ و کمی جست و جو در بین واحد های تجاری موجود، آنچه نیاز داشتید را تهیه نمایید. در بین شهر های شمالی کشور ساری معمولا نقطه ای برای خرید کردن تلقی نمی شود و بهتر است در صورت نیاز به کالای مورد نظرتان حتی برای گشت و گذار هم که شده به بازار ها و مراکز خرید این شهر مراجعه نمایید و از قبل قیمت محصول خود را جست و جو کرده باشید تا آن را با قیمت بالا خریداری نکنید.

هم چنین باید عنوان کرد که جنس های کالاها در حال حاصر بر خلاف زمان های گذشته اکثرا چینی شده و به جز در موارد برندهای مطرح، نمی توانید جنسی از کشور هایی مثل کره یا ژاپن بیابید. بنابراین پیشنهاد می کنیم در شهر مبدا خودتان ابتدا قیمت ها را در نظر داشته باشید تا با حضور در ساری برای خرید، مبلغ بیشتری را پرداخت نکنید. مرکز خرید پردیس ساری با وجود دارا بودن کالاهای مختلف در قیمت های مناسب می تواند گزینه خوبی برای شما باشد تا برای تهیه سوغات یا آن چه نیاز دارید به آن مراجعه نمایید.

آدرس مرکز خرید پردیس: مازندران، ساری، جاده دریا، بعد از دانشگاه آزاد

ساعت کاری مرکز خرید پردیس: همه روزه از ساعت 10 تا 22:30

شماره تماس مرکز خرید پردیس: 33825596-011

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.649307840364344%2C%2053.071963115703944%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید پردیس

پاساژ تقوی

یکی از بهترین پاساژ هایی که به صورت تخصصی در زمینه کامپیوتر فعالیت دارد و افراد زیادی را به سمت خود می کشاند، پاساژ تقوی می باشد. این مرکز خرید ساری بیشتر قشر نوجوان و جوان را به سمت خود جذب می کند و به همین دلیل می توان گفت در سفر به این شهر اگر با مشکلی مواجه شوید می توانید به آن مراجعه نمایید. در این پاساژ تعداد 40 مغازه در کنار هم مشغول فعالیت هستند و در دو طبقه مشغول به ارائه خدمات می باشند.

اگر لپ تاپ شما دچار مشکلی شد یا به دنبال قطعه خاصی برای کامپیوتر بودید می توانید با مراجعه به پاساژ تقوی آن را تهیه نمایید. این مرکز خرید توانسته امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید که نشان دهنده رضایت مشتری ها می باشد. دسترسی به این پاساژ آسان بوده و به همین دلیل می توان گفت همین گزینه نیز یکی از برتری های پاساژ تقوی به نسبت دیگر مناطقی که در حیطه خدمات کامپیوتری فعالیت دارند می باشد.

شما با مراجعه به این پاساژ می توانید از یک جای متمرکز که انواع فروشگاه های کامپیوتری در آن قرار دارد استفاده نمایید. بسیاری از افرادی که به دنبال بازی های ویدیویی هستند نیز به این مرکز کامپیوتری مراجعه می کنند و آن چه نیاز دارند را تهیه می نمایند. در سفر به ساری اگر خودتان یا فرزندتان در این زمینه نیازی داشتید می توانید با مراجعه به پاساژ تقوی هرچه خواستید را تهیه نمایید.

آدرس پاساژ تقوی: مازندران، ساری، فرهنگ، فرهنگ 24

ساعت کاری پاساژ تقوی: همه روزه به غیر از جمعه ها از ساعت 8 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.56161235988198%2C%2053.06662814285084%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پاساژ تقوی

بازار ترکمن مرکزی

اگر می خواهید تجربه خرید از یک بازار سنتی را داشته باشید بهتر است بعد از مراجعه به مراکز خرید ساری، به بازار های سنتی آن نیز سری بزنید. این بازار ها حس و حال متفاوتی داشته و سبب می شوند تا تجربه ای شیرین و به یاد ماندنی را داشته باشید. بازار ترکمن مرکزی ساری که در کمربندی این شهر قرار گرفته دارای اجناس متنوعی می باشد. اگر به دنبال کالای خاصی هستید بهتر است در این بازار کمی جست و جو نمایید تا بتوانید آنچه نیاز دارید را تهیه کنید و با قیمتی مناسب به دست آورید. در ساری دو بازار ترکمن وجود دارد که بازار ترکمن مرکزی در بلوار امام رضا قرار گرفته است.

انواع کالاهای ارزان قیمت که البته کیفیت آن ها نیز به مراتب پایین تر از مراکز خرید و برندهای مطرح خارجی می باشد، یافت می شود. شما در بازار ترکمن ها می توانید به خرید انواع کیف و کفش، پوشاک، لوازم ورزشی، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم شکار، ادکلن، زیور آلات، لوازم آشپزخانه، اکسسوری و… بپردازید. محل قرار گیری این بازار به گونه ایست که مسافران می توانند به راحتی به آن مراجعه کرده و هر چه نیاز داشتند را تهیه نمایند. اگر به ساری مراجعه کردید بهتر است سری به این بازار زده و آن چه نیاز دارید تهیه نمایید. لازم به ذکر است که این بازار با نام بازار امام رضا نیز شناخته می شود.

آدرس بازار ترکمن مرکزی: مازندران، ساری، بلوار امام رضا، خیابان یونسی

ساعت کاری بازار ترکمن مرکزی: همه روزه از ساعت 8 تا 21

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.562233770275576%2C%2053.10421871357284%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار ترکمن مرکزی

بازار نرگسیه و رجایی

از دیگر بازار هایی که می توانید برای تهیه لوازم مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید، بازر نرگسیه و رجایی می باشد. در این بازار می توانید برای خرید انواع کاموا، پوشاک، پارچه، زیورآلات، کیف و کفش، اکسسوری، میوه جات و صیفی جات، طلا و… اقدام نمایید. یکی از مواردی که درباره این بازار می توان به آن مراجعه نمود این است که بازار نرگسیه و رجایی به عنوان شهر کاموا شناخته می شود و در آن انواع مختلفی از کاموا یافت می شود.

درواقع این مکان به عنوان بزرگ ترین کاموا فروشی مرکز شمال کشور شناخته شده و شما می توانید در این زمینه هر چه نیاز داشتید را تهیه نمایید. در بازار نرگسیه و رجایی هم چنین می توانید میوه های تازه ای را خریداری نمایید و هم چنین اگر در سفرتان تمایل به پخت غذا دارید برای تهیه لوازم آن از این بازار اقدام نمایید. بازار نرگسیه به عنوان یکی از بازار های قدیمی ساری شناخته می شود و به همین دلیل می توان گفت افراد زیادی برای استفاده از آن اقدام می کنند.

مردم بومی این شهر برای تهیه تره بار و نیاز های روزانه خود به این بازار ساری مراجعه می کنند و معمولا از خرید های خود رضایت دارند. لازم به ذکر است که بازار نرگسیه و رجایی در نزدیکی یکی از آثار تاریخی کشور به نام کاخ قدیمی آقا محمد خان قاجار قرار گرفته و به همین دلیل می توانید از این جاذبه نیز دیدن نمایید.

آدرس بازار نرگسیه و رجایی: مازندران، ساری، خیابان انقلاب، کوچه نادر، کنار کاخ آقا محمد خان قاجار

ساعت کاری بازار نرگسیه و رجایی: همه روزه از ساعت 8 تا 22

شماره تماس بازار نرگسیه و رجایی: 33335483-011

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.56415585008813%2C%2053.056907712165525%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار نرگسیه و رجایی

بازار روز ساری

یکی از بهترین و ارزان ترین مناطقی که در ساری می توانید برای خرید به آن اقدام نمایید، بازار روز می باشد. بازار روز دارای تره بار تازه و ارزان بوده و انوع گوشت حتی گوشت اردک نیز در آنجا یافت می شود. مسافرانی گه قصد دارند برای تهیه وعده غذایی مورد نظرشان اقدام نمایند می توانند با مراجعه به بازار روز با کیفیت و ارزان خرید نمایند. سبزیجات محلی و لبنیات تازه نیز در این بازار یافت می شود و شما می توانید از بین محصولات این بازار هر کدام را که خواستید تهیه نمایید.

لازم به ذکر است که بازار روز ساری دارای محصولات مربوط به تره بار بوده و کالاهای دیگر یا وجود ندارد یا تنوع و تعداد کمی دارند. با توجه به امتیازی که این بازار از مراجعین دریافت نموده می توان گفت که بازار روز ساری در  زمره بهترین بازار های این منطقه قرار دارد و به همین دلیل می توانید با اطمینان خاطر به آن مراجعه نمایید.

آدرس بازار روز ساری: مازندران، ساری، بلوار امیر مازندرانی، یاس، شریف العلما

ساعت کاری بازار روز ساری: همه روزه از ساعت 5:30 تا 21

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.56595190132906%2C%2053.05268884253177%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار روز ساری

سوالات متداول

مدرن ترین مرکز خرید ساری کدام است؟

پاساژ الهیه ساری بهترین مرکز خرید این شهر می باشد.

کدام مراکز خرید ساری قیمت های مناسبی دارند؟

مرکز خرید پردیس و بازار ترکمن ساری قیمت های خوبی دارند.

کدام مرکز خرید مختص لوازم کامپیوتری است؟

در پاساژ تقوی ساری می توان انواع لوازم مربوط به بازی و کامپیوتر را یافت.

بزرگ ترین مرکز فروش کاموا در بازار ساری کدام است؟

بازار نرگسیه و رجایی به عنوان بزرگ ترین مرکز فروش کاموا در شمال کشور می باشد.

[html_block id=”68993″]

مطالب مشابه