اقامت در اقتصادی ترین ویلاهای دماوند

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از شهر های اطراف تهران که در خود یکی از مهم ترین جاذبه های ایران یعنی کوه دماوند را نگه داری می کند، شهر دماوند می باشد. این منطقه در 74 کیلومتری شرق تهران واقع شده و به دلیل آب و هوای خوبی که دارد و هم چنین نزدیکی به تهران دارای ویلاهای مختلفی می باشد. در این مقاله به معرفی همه موارد مربوط به ویلاهای دماوند خواهیم پرداخت پس بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه همراه باشید.

رزرو ویلا در دماوند

ویلاهای دماوند شامل چند مورد می شود که در صورت تمایل می توانید از هر کدام که خواستید استفاده کنید. برای مثال ویلاهای استخردار یا ویلاهای لوکس مواردی هستند که در دماوند همانند دیگر نقاط اطراف تهران وجود دارند و با توجه به امکاناتی که مد نظرتان می باشد می توانید به رزرو آن ها بپردازید. اجاره ویلا در دماوند یکی از مهم ترین مواردی است که پایتخت نشینان از آن برای خود استفاده می کنند.

در واقع دماوند یکی از مهم ترین مناطق اطراف تهران می باشد که به دلیل آب و هوای خوبی که دارد و هم چنین نزدیکی به پایتخت توانسته به یک جای عالی برای گذراندن لحظاتی خوب در ویلاهای این منطقه تبدیل شود. افراد یا برای رزرو ویلا به دماوند می روند و یا برای سرمایه گذاری بر روی ساخت ویلاها و عمارت های این ناحیه. ویلاهای این ناحیه در کنار اجاره سوئیت در دماوند می توانند گزینه های خوبی برای رزرو باشند. هزینه ویلاهای معمولی و سوئیت های دماوند در اواسط هفته از 500000 تومان و آخر هفته ها از 800000 تومان شروع می شوند.

ویلاهای استخردار دماوند

یکی از مهم ترین انواع ویلا که در سراسر کشور کاربرد داشته و افراد زیادی از آن استفاده می کنند، ویلاهای استخردار می باشد. این نوع از ویلاها معمولا یا دارای استخر روباز هستند یا استخر سر پوشیده که با توجه به اینکه چه موقعی از سال قصد دارید برای اجاره ویلا در دماوند اقدام کنید می توانید از آن ها استفاده نمایید. یک سری از ویلاهای دماوند نیز وجود دارد که شامل هر دو مورد می شود. این ویلاها هم استخر روباز دارند و هم استخر سر پوشیده که اگر بخواهید می توانید از این نوع ویلاها استفاده کنید.

نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که ویلاهایی که هر دو استخر را شامل می شوند معمولا هزینه بیشتری را باید بابتشان بپردازید. برای اجاره ویلا استخردار در دماوند باید بدانید که هزینه آن ها اواسط هفته از 1500000 و آخر هفته ها از 2500000 شروع می شود. معمولا ویلاهای استخر دار به نسبت ویلاهای دیگر هزینه بالاتری دارند و بهتر است این مورد را در انتخاب ویلا مد نظر قرار دهید. در نیمه دوم سال و از موقعی که هوا رو به سردی می رود آب و هوای دماوند زودتر از باقی مناطق خنک می شود و ویلاهای دارای استخر روباز تخفیف خورده چرا که استخر آن ها غیر قابل استفاده می شود.

ولی اگر استخر روباز ویلایی با آب گرم ارائه شود تفاوت چندانی را در قیمت آن ها به نسبت نیمه اول سال نخواهید دید. اگر قصد دارید از این ویلاها استفاده نمایید بهتر است از فعال بودن استخر با آب گرم آن اطمینان حاصل کنید. هم چنین ویلاهایی که هر دو استخر را دارند نیز باید قبل از رزرو با مشاورین سایت لوکس ویلا تماس بگیرید و مطمئن شوید که هر دو استخر فعال می باشد. لازم به ذکر است که اکثر ویلاهای استخردار در دماوند را می توانید در مناطق گیلاوند، مشاع و آبسرد دماوند بیابید و برای اجاره ویلا در گیلاوند یا آبسرد به بخش ویلاهای سایت لوکس ویلا مراجعه کرده و آن ها را بیابید.

ویلاهای استخردار دماوند

ویلاهای بدون استخر دماوند

از دیگر مواردی که برای رزرو آن در دماوند می توانید اقدام کنید و هزیه کمتری را به نسبت ویلاهای استخردار بپردازید، ویلاهای معمولی یا بدون استخر می باشد. هزینه این ویلاها اواسط هفته از 700000 تومان و آخر هفته ها از 1000000 تومان آغاز می گردد. از وقتی که هوا شروع به خنک شدن می کند دیگر استخر های روباز ویلاهای این ناحیه کاربرد خاصی نخواهند داشت. این موضوع باعث می شوند این ویلاها با وجود داشتن استخر به دلیل کاربرد نداشتن استخر آن ها تبدیل به یک ویلای معمولی شوند و به همین دلیل با قیمتی ارزان تر و همانند ویلاهای بدون استخر عرضه شوند. اگر می خواهید یک آخر هفته اقتصادی تر داشته باشید می توانید از اجاره ویلا ارزان در دماوند استفاده کنید که شامل ویلاهای بدون استخر می شود.

لوکس ترین ویلاهای دماوند

در شهر دماوند علاوه بر موارد گفته شده می توانید عمارت ها و ویلاهایی را بیابید که هزینه بالاتری را برای اجاره آن ها باید بپردازید ولی امکاناتی که از آن ها دریافت می کنید بسیار بیشتر است و هم چنین طراحی این نوع از ویلاهای نیز مدرن و شیک می باشد که همین یک گزینه توجه بسیاری از افراد را به خود جذب می کند. برای اجاره ویلا لوکس در دماوند باید بدانید که هزینه آن ها از 5000000 تومان شروع می شود و با توجه به امکاناتی که مد نظر شماست و هم چنین منطقه، ویو، استخر، متراژ و… این هزینه بالاتر می رود.

از امکاناتی که ویلاهای لوکس و عمارت های دماوند دارند می توان به سالن جیم، استخر، باربیکیو، میز بیلیارد، پینگ پنگ، سونا، جکوزی، سیستم صوتی و… اشاره نمود. برای اجاره این نوع از ویلاها می توانید از طریق شماره قرار داده شده با مشاورین لوکس ویلا تماس بگیرید و اطلاعات تکمیلی درباره ویلا و هم چنین سوالاتی که دارید را جویا شوید.

رزرو ویلا در دماوند

بهترین راه برای رزرو اقامتگاه در دماوند

یکی از آسان ترین شیوه های انتخاب ویلا و رزرو گزینه مورد نظرتان از طریق سایت لوکس ویلا می باشد که همیشه از ویلاهای اقتصادی تا ویلاهای لوکس را در خود دارد. بدین منظور به صفحه اصلی سایت رفته و از پنل اجاره ویلا و سوئیت در قسمت بالای صفحه از گزینه تهران به زیر مجموعه دماوند بروید. در صفحه باز شده می توانید ویلای مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس برای رزرو از طریق شماره های تماسی که برایتان قرار داده شده با مشاور های لوکس ویلا تماس بگیرید. شما از طریق تماس تلفنی هم چنین می توانید سوالات تکمیلی خود را همانند امکان برگزاری مهمانی در ویلا یا سوالاتی از این دست را بپرسید.

اگر متراژ ویلا برایتان مهم می باشد و یا محل قرار گیری ویلا برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است سعی کنید اطلاعات قرار داده شده در سایت را با دقت مطالعه نمایید. بهتر است بدانید که ویلاهای دماوند همانند ویلاهای مناطق دیگر آخر هفته و به خصوص در تعطیلات شلوغ می شوند و بهتر است برای رزرو ویلای مورد نظرتان یکی الی دو هفته زودتر اقدام کنید تا با مشکل مواجه نشوید و گزینه مورد نظر شما توسط افراد دیگر انتخاب نشود.