رستوران های نوشهر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

نوشهر شهری سرسبز و مملو از جاهای دیدنی، جنگل های بی نظیر، بناهای تاریخی سواحل بکر و تفریحات خاطره انگیزی است و هرکسی که اوقات فراغت خود را در نوشهر سپری می کند، بی شک یکی از بهترین تجربه های سفر به شمال کشور را برای خود رقم میزند. به دلیل جذابیت غذاهای محلی و همچنین وجود رستوران های بسیار، رستوران گردی به یکی از محبوب ترین تفریحات در این شهر تبدیل شده است. اگر شما هم علاقمند به رستوران گردی هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از بهترین رستوران های نوشهر بیشتر آشنا شوید.

#1 رستوران نرگس خاتون

رستوران نرگس خاتون یکی از رستوران های لوکس و نسبتاً گرانقیمت نوشهر است و از معدود رستوران هایی می باشد که به لطف سرو انواع غذاهای باکیفیت و بی نظیر، همه آن را میشناسند. این موضوع را زمانی مشاهده خواهید کرد که در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه که افراد بسیاری به نوشهر سفر می کنند، جمعیت زیادی را در رستوران مشاهده کنید.

رستوران نرگس خاتون از محیطی با دکوراسیون شیکی برخوردار بوده و علاوه بر میز و صندلی ها، تخت های مختلفی هم در رستوران مشاهده می شود. در منوی رستوران، انواع غذاهای ایرانی شامل انواع خورشت ها، کباب ها و غیره مشاهده می شود اما غذاهای محلی شمال کشور هم در منو هستند که مهم ترین دلیل محبوبیت رستوران نرگس خاتون در میان بهترین رستوران های نوشهر به شمار میرود چراکه از نظر مردم و گردشگران، یکی از بهترین مقاصد در نوشهر برای تجربه طعم بی نظیر غذاهای لذیذ شمالی، رستوران نرگس خاتون می باشد. لازم به ذکر است تمامی غذاها علاوه بر اینکه از کیفیت بالایی برخوردار هستند، قیمت های بسیار خوبی هم دارند.

آدرس رستوران نرگس خاتون نوشهر

رستوران نرگس خاتون در شرق نوشهر قرار دارد و افرادی که در میان بهترین رستوران های نوشهر، رستوران نرگس خاتون را برای غذاهای لذیذ شمالی انتخاب کرده اند ابتدا باید نوشهر را به سمت شرق ترک کنند تا از میدان آزادی وارد جاده شده و پس از 2.5 کیلومتر، در سمت راست جاده رستوران نرگس خاتون را مشاهده کنند. همچنین رستوران نرگس خاتون دارای پارکینگ اختصاصی بوده و در ایام شلوغ هم با اینکه ظرفیت پارکینگ تکمیل می شود، به دلیل حضور نگهبان رستوران مشکلی از بابت جای پارک نخواهید داشت.

شماره تماس رستوران نرگس خاتون نوشهر: 52339292-011

ساعت کاری رستوران نرگس خاتون نوشهر: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.64464440306345%2C51.53111127743898%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”546″ name=”رستوران نرگس خاتون نوشهر”]

#2 رستوران حسن رشتی نوشهر

رستوران حسن رشتی نوشهر از معدود رستوران های این شهر است که به ندرت خلوت بوده و همیشه بخصوص در ایام اوج سفر مردم به شهرهای شمالی کشور، ترافیک های سنگینی را در جلوی رستوران مشاهده خواهید کرد. رستوران حسن رشتی را افرادی که به رشت سفر کرده اند میشناسند چراکه در شهر رشت، رستوران حشن رشتی جزء بهترین و محبوب ترین رستوران ها می باشد اما در نوشهر هم این رستوران توانسته در میان بهترین رستوران های نوشهر قرار گرفته و روز به روز به کیفیت غذاهای لذیذش هم اضافه کند.

رستوران حسن رشتی نوشهر تنوعی از غذاهای ایرانی و محلی را برای مشتریانش سرو می کند و اگر به دنبال رستورانی هستید که درکنار غذاهای لذیذ و دوست داشتنی، قیمت های بسیار خوبی هم داشته باشند، بی شک رستوران حسن رشتی می تواند انتخاب بی نظیری باشد. رستوران حسن رشتی محیطی با دکوراسیون شیک دارد و برخلاف برخی از بهترین رستوران های نوشهر که محیطی بسیار لوکس داشته و به طبع آن، قیمت های غذاها هم بالا می باشد، خبری از تزئینات پرزرق و برق در این رستوران نیست. لازم به ذکر است رستوران حسن رشتی نوشهر با اینکه ظرفیت بالایی دارد اما در برخی از ایام خاص سال که افراد بسیاری راهی نوشهر می شود، توانایی پاسخگویی به حجم زیاد مشتریان را نخواهد داشت.

آدرس رستوران حسن رشتی نوشهر

رستوران حسن رشتی نوشهر در میدان فردوسی قراردارد و برای اینکه بتوانید به رستوران دسترسی داشته باشید، ابتدا هرکجای نوشهر که هستید وارد خیابان فردوسی شوید و این خیابان را تا انتها به سمت ساحل بروید تا بعد از تقاطع خیابان عمادالدین کرمی، رستوران حسن رشتی را مشاهده کنید. همچنین در نظر داشته باشید برخی از جاذبه های دیدنی نوشهر هم در نزدیکی رستوران حسن رشتی قرار دارند که شامل برج تی وی اس و بازار روز نوشهر بوده و بازدید از آن ها هم خالی از لطف نخواهد بود.

شماره تماس رستوران حسن رشتی نوشهر: 52333317-011

ساعت کاری رستوران حسن رشتی نوشهر: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 18:00 و از ساعت 19:00 الی 23:00

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.65282721438041%2C51.502236157700054%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”544″ name=”رستوران حسن رشتی نوشهر”]

#3 رستوران دامون نوشهر

اگر در سفر به نوشهر، درجستجوی بهترین رستوران های نوشهر هستید و از طرفی، در میان رستوران های نوشهر هم میخواهید به سراغ رستورانی ساحلی رفته و از چشم انداز زیبای دریا و ساحل هم نهایت لذت را ببرید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به رستوران دامون بیاندازید. با آوردن نام دامون، یاد جزیره کیش و شهرک لاکچری دامون ساحلی میافتیم اما در شهر نوشهر، رستورانی با همین نام قرار دارد که غذاهای بسیار باکیفیت و لذیذی را برای مشتریانش سرو کرده و یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت بالای رستوران در میان مردم و گردشگران، چشم انداز زیبای دریا است.

رستوران دامون نوشهر دارای دو محیط روباز و سرپوشیده می باشد. محیط سرپوشیده از دکوراسیونی معمولی بخوردار بوده و ظرفیت نسبتاً کمی هم دارد و محیط روباز دارای چشم انداز زیبا از دریا و ساحل می باشد هرچند تعداد بسیار محدودی میز و صندلی در محیط روباز رستوران قرار داده شده است. رستوران غذاهای باکیفیتی را سرو می کند که از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردار هستند و همچنین، افرادی که قبلاً به این رستوران مراجعه کرده اند از کیفیت غذا، قیمت پرداخت شده و سرویس دهی، راضی بودند.

آدرس رستوران دامون نوشهر

رستوران دامون فاصله قابل توجهی تا مرکز شهر نوشهر دارد و برای دسترسی به رستوران ابتدا باید در شرق نوشهر وارد جاده نور شده و هنگامی که بعد از طی کردن مسیری 12 کیلومتری به منطقه بند پی رسیدید، رستوران را در آنسوی جاده مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران دامون نوشهر: 52058460-011

ساعت کاری رستوران دامون نوشهر: همه روزه از ساعت 11:15 الی 9 شب

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.620912531662206%2C51.590803708050146%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”540″ name=”رستوران آفتاب گردان نوشهر”]

#4 رستوران گلبرگ نوشهر

رستوران گلبرگ از معدود رستوران هایی است که در نزدیکی رستوران قرار بگیرید خود به خود در جستجوی بوی هوس انگیز رستوران خواهید بود تا به کبابی گلبرگ برسید. یکی از شلوغ ترین و جذاب ترین رستوران های نوشهر که در روزهای اوج سفر مردم، به عنوان شلوغ ترین رستوران منطقه شناخته می شود، رستوران گلبرگ است. این رستوران درواقع کبابی و جگرکی بوده و انواع جوجه ها، کباب ها و جیگرهای لذیذ در این رستوران سرو می شود. رستوران گلبرگ نوشهر دارای دو محیط روباز و سرپوشیده بوده و از همه مهم تر، تمامی غذاها، کباب ها، جیگرها و غیره در محیط بیرون رستوران در جلوی چشم مشتری آماده می شوند.

در رستوران گلبرگ، تمامی غذاها از مواد اولیه بسیار باکیفیت تهیه می شوند و همچنین تنوع غذایی در یا رستوران بالا می باشد. رستوران گلبرگ همیشه رضایت مشتری برایش از اهمیت بالایی برخوردار بوده و با ارائه سرویس دهی مناسب، ارائه غذاهای لذیذ، متنوع و باکیفیت در کنار برخورداری از قمیت های خوب، توانسته رضایت مشتری های خود را دریافت کرده و در میان بهترین رستوران های نوشهر باشد.

آدرس رستوران گلبرگ نوشهر

رستوران گلبرگ در پلاژ حسینی نوشهر قرار دارد و همانطور که میدانیم، این پلاژ ساحلی یکی از معروف ترین مناطق نوشهر به شمار میرود. افرادی که رستوران گلبرگ را در میان بهترین رستوران های نوشهر انتخاب کرده اند تا تجربه انواع غذاهای لذیذ رستوران را داشته باشند، کافیست ابتدا وارد پلاژ حسینی شده و سپس در خیابان معلم به انتهای خیابان مراجعه کنند تا به میدانی برسند و رستوران گلبرگ در سمت شرق میدان واقع در خیابان عرفان قرار دارد.

شماره تماس رستوران گلبرگ نوشهر: 09111966606

ساعت کاری رستوران گلبرگ نوشهر: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11 شب

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.66182696728212%2C51.4834867780441%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

رستوران گلبرگ نوشهر

#5 رستوران قصر دریا نوشهر

از دیگر رستوران های لوکس و مجلل در نوشهر که به طبع آن، جزء گران قیمت ترین رستوران های نوشهر هم به شمار می رود رستوران قصر دریا است. تعداد رستوران های لوکس نوشهر کمتر از سایر رستوران ها می باشد و این دسته از رستوران ها هم طرفداران بسیاری دارند چراکه گردشگران در همچین رستوران هایی تجربه انواع غذاهای لذیذ و باکیفیت را در محیط های لاکچری خواهند داشت. رستوران قصر دریا همانند سایر رستوران های لاکچری نوشهر از دکوراسیونی بسیار زیبا و لوکس بهره می برد و در منوی غذایی رستوران هم انواع غذاهای ایرانی، محلی و دریایی به چشم میخورد که از کیفیت بالاییی برخوردار بوده و همچنین به لطف برخورداری از قیمت های بسیار خوب هم رستوران توانسته رضایت مشتری های خود را جلب کند.

آدرس رستوران قصر دریا نوشهر

رستوران قصر دریا کمتر از 30 متر تا رستوران معروف حسن رشتی نوشهر فاصله دارد و این رستوران، در خیابان فردوسی شمالی قرار دارد و افردی که در میان رستوران های نوشهر میخواهند نگاهی به رستوران قصر دریا بیاندازند، کافیست در نوشهر وارد خیابان فردوسی شده و تقاطع شهید عمادالدین کریمی را رد کنید تا در بلوار فردوسی، وارد خیابان خیام شوید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.65266222915746%2C51.50380170865948%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

رستوران قصر دریا نوشهر

#6 رستوران گیلانه برتر نوشهر

رستوران گیلانه برتر هم یکی از دیگر از لوکس ترین و بهترین رستوران های نوشهر است و ارائه غذاهای لذیذ و سرویس دهی مناسب در این رستوران به گونه ای بوده که حتی افراد مشهور و سلبریتی های مختلفی هم مهمان رستوران بوده اند. رستوران گیلانه برتر نوشهر از محیطی لوکس به همراه دکوراسیون شیک و دیدنی برخوردار می باشد و در این رستوران، انواع غذاهای ایرانی، دریایی و محلی سرو می شود که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و علاوه بر اینکه توسط سرآشپزان مجرب سرو می شوند، از قیمت های مناسبی هم برخوردار هستند. لازم به ذکر است در رستوران گیلانه برتر نوشهر، موسیقی زنده هم وجود دارد .

آدرس رستوران گیلانه برتر نوشهر

در شمال نوشهر هنگامی که در خیابان فردوسی، از چهارراه عمادالدین کریمی عبور کردید، وارد بلواری خواهید شد که اکثر رستوران های محبوب و دوست داشتنی نوشهر در آنجای قرار دارد. در این بلوار هنگامی که از خیابان خیام عبور کردید، قبل از اینکه به چهارراه برسید در سمت راست بلوار رستوران را مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است رستوران گیلانه برتر درواقع طبقه همکف ساختمان بوده و در مقابل برج بندر قرار دارد.

شماره تماس رستوران گیلانه برتر نوشهر: 52333039-011

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.65318157219898%2C51.50234945499955%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران گیلانه برتر نوشهر

#7 رستوران آفتاب گردان نوشهر

روزی روزگاری، رستوران آفتاب گردان بهترین رستوران ساحلی نوشهر بود و امکان نداشت کسی وارد رستوران شود و با لبخند رضایت خارج نشود. امروزه اما، رقابت بین رستوران های نوشهر سنگین تر شده و کلی رستوران ساحلی در نوشهر آمده تا با رستوران آفتاب گردان رقابت کند برای همین، چون برخی از آن ها در خصوص غذا های مختلف، خدمات، قیمت و محیط نسبت به آفتاب گردان برتری دارند، امروزه رستوران آفتاب بین بهترین رستوران های ساحلی نوشهر قرار گرفته است.

در رستوران آفتاب گردان شما می توانید بین کلی غذای ایرانی و محلی ، هر آنچه که دوست دارید را سفارش دهید. غذا های ایرانی شامل کوبیده مخصوص زعفرانی، جوجه بی استخوان، فیله کباب ترش، برگ راسته گوسفندی، فیله گوسفندی، شیشلیک، چنجه و بختیاری است. برای غذا های محلی هم سه مدل ماهی صوف دریایی، ماهی سفید شکم پر، ماهی سفید دریایی، باقالی پلو با ماهیچه یا گردن، چلو ماهیچه و چلو گردن ناردونی و 4 مدل غذای جذاب از جمله جوجه شکم پر، چلو بوقلمون، باقالی پلو با بوقلمون و چلو بوقلمون ناردونی که اگر تا به حال امتحانشان نکردید حتماً در سفارش خود انتخابشان کنید چون آنقدری خوشمزه و بی نظیر هستند که نباید از دستشان بدهید. در کنار غذا ها هم میرزا قاسمی، باقالی قاتق، سرویس اشپل گیلانی و سس ناردونی به صورت کاسه ای هم بد نیست باشد.

غذا های رستوران آفتاب گردان نوشهر همگی با برنج های صد در صد ایرانی آن هم به صورت کته قالبی زعفرانی سرو می شود و زمانی که غذا را برای شما سرو می کنند، اول محو دورچین و تزئینات جذاب غذا می شوید و بعد از آن، بوی جذاب برنج ایرانی حسابی شما را مست می کند. غذا ها از همان ابتدایی که رستوران آفتاب گردان نوشهر افتتاح شد کیفیت بالا و مزه ای به یاد ماندنی داشتند و دارند اما امروزه، با اینکه کیفیت همچنان حفظ شده اما برخی از مشتریان رستوران از قیمت ها نسبت به حجم و کیفیت چندان ناراضی نیستند هرچند ارزشش را دارد بین کلی رستوران ساحلی در نوشهر، غذا های ناب آفتاب گردان را امتحان کنید.

اگر روزی تصمیم گرفتید بین رستوران های نوشهر، رستوران آفتاب گردان را برای یک وعده غذایی خاطره انگیز انتخاب کنید، وارد محیطی می شوید که دو طبقه جا برای نشستن دارد و در ایام پیک تعطیلات هم خیلی شلوغ می شود. محیط ساده و کلاسیک اما در عین حال شیک و دوست داشتنی است و خبری از دکوراسیون های پرزرق و برق و آنچنانی در رستوران نیست. در ضمن اگر نخواستید به رستوران مراجعه کنید تا در محیطی شلوغ قرار بگیرید، رستوران آفتاب گردان دارای سرویس بیرون بر هم می باشد و غذا ها داغ و به موقع ارسال می شوند.

آدرس رستوران آفتاب گردان نوشهر

رستوران آفتاب گردان دارای دو شعبه در شهر نوشهر است و هر دو شعبه رستوران هم مشتریان خود را دارند اما شعبه اصلی رستوران که در نوار ساحلی قرار دارد شلوغ تر است چون اینجا هم محیطش لوکس تر و زیبا تر است و هم می توانید از ویو ساحل برخوردار شوید. شبعه اول رستوران آفتاب گردان در بلوار امام رضای نوشهر واقع شده و اگر از سمت شرق میخواهید به رستوران مراجعه کنید، ابتدا وارد میدان امام خمینی شوید و ما مبدأ را هم آنجا قرار میدهیم. سپس وارد بلوار امام رضا شده و با طی کردن مسیری 2.5 کیلومتری، در سمت راست واقع در نوار ساحلی رستوران آفتاب گردان را مشاهده خواهید کرد.

اگر هم از سمت غرب میخواهید به رستوران مراجعه کنید، اگر مبدأ را میدان آزادی در نظر بگیریم، از میدان وارد خیابان سعدی و در امتدادش، بلوار امام رضا شوید اما پس از 1.8 کیلومتر، در سمت راست به کوچه سپیدار می رسید که رستوران در مقابل آن قرار دارد و 20 متر جلوتر، دوربرگردان را مشاهده خواهید کرد. از نظر جای پارک هم خیالتان راحت باشد چون فضای مناسبی برای جاپارک حتی در روز های شلوغ سال هست. همچنین شعبه دوم رستوران آفتاب گردان نوشهر هم روبروی منابع طبیعی نوشهر قرار دارد.

شماره تماس رستوران ساحلی آفتاب گردان نوشهر: 52339328-011

شماره تماس شعبه منابع طبیعی رستوران آفتاب گردان نوشهر: 52320261-011

ساعت کاری رستوران آفتاب گردان نوشهر: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6474311%2C51.5218747%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”540″ name=”رستوران آفتاب گردان نوشهر”]

#8 کته کبابی حسن شیرازی

بین رستوران های خوب نوشهر، معدود رستوران هایی هستند که محیطی ساده و شیک دارند و شما هزینه ای که پرداخت می کنید بیشتر صرف کیفیت بالای غذا می شود تا برند رستوران و محیطی لاکچری. این موضوع را رستوران گرد ها به خوبی درک می کنند و آن هایی که عاشق غذای باکیفیت هستند و چون هزینه برایشان مهم است به دنبال رستوران هایی با غذای عالی اما محیطی ساده می گردند. در میان بهترین رستوران های نوشهر، کته کبابی حسن شیرازی جایی است که خوراک این دسته از رستوران گرد ها می باشد.

در کته کبابی حسن شیرازی، رستورانی دو طبقه را میبینیم. محیط ساده بوده و خبری از دکوراسیون های پر زرق و برق نیست اما از نظر ما، بهترین جا برای نشستن در کته کبابی حسن شیرازی طبقه دوم رستوران است. رستوران کته کبابی حسن شیرازی جزء بهترین رستوران های ساحلی نوشهر است و در مجاورت ساحل قرار دارد برای همین در طبقه دوم رستوران، شما از ویو زیبای دریا برخوردار می شوید که لذت میل کردن غذا های خوشمزه رستوران را دوچندان می کند البته همین ویو زیبا باعث شده این طبقه همیشه شلوغ باشد و در روز های شلوغ سال زمانی را منتظر بمانید تا جای خالی پیدا شود هرچند خود رستوران بطور کلی ظرفیت محدودی دارد و ظرفیت هر طبقه نهایت 20 نفر می باشد. در ضمن طبقه دوم رستوران دارای بخش روباز هم هست که در روزهای خوش آب و هوا حتماً در آن قسمت بنشینید.

اینکه کته کبابی حسن شیرازی توانسته خود را بین بهترین رستوران های ساحلی نوشهر قرار دهد مدیون سرآشپزش، خانم خجسته است که دستپختش حرف نداره و تا به حال نشده غذایی در این رستوران سرو شود که کیفیت بالایی نداشته باشد یا مشتری از مزه غذا ناراضی باشد. در کته کبابی حسن شیرازی نوشهر کلی غذای ایرانی و محلی سرو می شود البته منظورمان از محلی، غذا های گیلانی است و به جرأت می توان گفت کته کبابی حسن شیرازی بهترین غذا های گیلانی را بین رستوران های نوشهر ارائه می دهد. به منوی رستوران که نگاهی بیندازیم ، بخش کباب ها را میبینیم که بینشان یک غذای خاص و لذیذ به چشم میخورد و آن چیزی نیست جز کته گمج کباب. گمج کباب به لطف سبزی معطر، گردو و رب انارش غوغا به پا کرده و کم پیش آمده آن هایی که برای اولین بار به اینجا مراجعه می کنند آن را سفارش ندهند.

اصل غذا های کته کبابی حسن رشتی، غذا های اصیل گیلانی هستند. باقلاقاتق، میرزا قاسمی، ترش واش، ترش تره، مرغ ترش، مرغ شکم پر، واویشکا گشت و پنیر برشته خوشمزه ترین غذا هایی هستند که در این رستوران پیدا می شوند. با این حال برخی هم هستند که تمایل به غذا های ایرانی دارند لذا در رستوران حسن شیرازی نوشهر، کلی خوراک ایرانی از کشک بادمجان تا ماهیچه با گردن هم سرو می شود.ماهی از جمله ماهی سفید، قزل آلا، کولی و شکم پر هم که پای ثابت همه رستوران های خوب شمالی هستند. اما رستوران حسن شیرازی یک انتخاب هم برای مشتریان در نظر گرفته و مشتریان می توانند هر غذایی که میخواهند سفارش دهند را انتخاب کنند برنج کته دیگی از نوع برنج سفید زعفرانی باشد، سبزی پلو یا باقالی پلو. راستی کنار غذا هم می توانید علاوه بر سینی مزه گیلانی، انواع ماست بورانی، بادمجان، موسیر، محلی، سیر ترشی و سالاد هم سفارش دهید.

کته کبابی حسن شیرازی به صورت بیرون بر هم سفارش قبول می کند و میتوانید این غذا های خوشمزه را هم در ویلای خودتان میل کنید ولی دلایلی هستند که بهتر است حضوری به رستوران مراجعه کنید. اول از همه، هیچ چیز جای یک غذای داغ داغ را نمیگیرد. مورد دوم محیط رستوران است بخصوص طبقه بالا که ویو دریا دارد و خدمات سرویس دهی و کارکنان خوش برخورد هم تجربه خوبی را از مراجعه به رستوران برجای می گذارند. اما مورد سوم، سرو غذا ها است چراکه غذا های رستوران در ظروف روحی و ظروف سفالی رنگارنگ ارائه می شود. کباب ها به همراه کته قالبی زعفرانی در داخل ظروف روحی قرار میگیرند و خورشت ها به صورت جداگانه در ظروف های سفالی

آدرس کته کبابی حسن شیرازی

کته کبابی حسن شیرازی از رستوران های خوب شرق نوشهر است و برای دسترسی به رستوران هم می بایست به بخش شرقی نوشهر مراجعه کنید. موقعیت رستوران کته کبابی حسن شیرازی بسیار خوش مسیر است و کافیست به میدان امام خمینی یا میدان کمربندی نوشهر رسیده و در ضلع شمال غربی میدان وارد بلوار امام رضا شوید. در همان ابتدای بلوار امام رضا و پس از مسافتی 350 متری، رستوران را در سمت راست مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس کته کبابی حسن شیرازی: 52373445-011 و 52373446-011

ساعت کاری کته کبابی حسن شیرازی: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 18:00 برای وعده ناهار و از ساعت 18:00 الی 12 شب برای وعده شام

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.639828%2C51.5434661%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”545″ name=”کته کبابی حسن شیرازی نوشهر”]

#9 رستوران درباری نوشهر

اگر عاشق رستوران گردی هستید و از سال 196 تا 1400 گشت و گذاری بین رستوران های رویان داشتید، قطعاً رستوران شهر کباب رویان را به خوبی یادتان هست که چقدر رستوران شلوغ و محبوبی بود و چه غذا های باکیفیت و خوشمزه ای را سرو می کرد. رستوران درباری درواقع همان رستوران شهرکباب سابق است که در این 4 سال به خوبی محبوب شد و در سل 1400 به نوشهر و منطقه خیرود با نام رستوران درباری منتقل گردید. رستوران درباری نوشهر استفاده از مواد اولیه باکیفیت، طبخ توسط سرآشپزان مجرب و ارائه قیمت های خیلی خوب آن هم در محیطی شیک و با پرسنلی خوش برخورد را اولویت کار خود قرار داده و همین موضوع رستوران درباری نوشهر را بین بهترین ها قرار داده.

در رستوران درباری نوشهر شما غذا های ایرانی مانند کوبیده، چنجه گوساله یا بره، شیشلیک، جوجه و برگی را میل می کنید که مانندش را در هیچ رستوران دیگری امتحان نکرده اید. در کنار این غذا های ایرانی، آیتم های خاص و دوست داشتنی هم هست مانند کته کباب لبنانی درباری، ماهی ازون برون دریایی که بین بهترین رستوران هاش نوشهر در کمتری رستورانی سرو می شوند. غذا های محلی رستوران درباری هم جوجه ناردون، مرغ ترش، جوجه شکم پر، اردک کامل شکم پر یا فسنجانی، خروس کامل فسنجانی و ماهی های سفید، سوف و قزل آلا قرار دارد. ولی پیشنهاد می کنیم سردست های درباری رستوران درباری را به هیچ عنوان از دست ندهید. غذا هایی مانند گردن، ماهیچه و تاج درباری غذا هایی هستند که بطور ویژه در این رستوران سرو می شوند و شاید گران باشند اما یکبار ارزشش را کاملاً دارد.

در کنار غذا ها، کلی هم پیش غذای لذیذ هست. پیش غذا هایی مانند انواع ماست موسیر، محلی، دلال، خیار و چکیده که در هر رستورانی پیدا می شود اما نازخاتون و بادمجان شکم پر فقط در بهترین رستوران ها از جمله درباری پیدا می کنید. لازم به ذکر است غذا هایی که سفارش میدهید امکان این را دارید بخواهید برنج کته قالبی شما کته زعفرانی، کته شوید، کته باقالی یا کته لبنانی باشد. همچنین تمامی غذا های رستوران درباری در ظروف های بزرگ روحی سرو شده و با دورچین های رنگارنگ هم به خوبی تزئین شده اند تا حس و حال خاطره انگیزی را القاء دهند.

آدرس رستوران درباری نوشهر

رستوران درباری در شرق نوشهر و نزدیک به پل خیرود قرار دارد. از آنجایی که رستوران در شرق نوشهر قرار دارد و گردشگران هم از مرکز شهر نوشهر میخواهند راهی رستوران شوند، زمانی که به پل خیرود رسیدند، بعد از پل یک مسیری را مشاهده می کنند که آن ها را به سمت زیرگذر هدایت می کند و از طریق زیرگذر می توانند به آنسوی جاده دسترسی داشته باشند و مجدد بعد از عبور از پل خیرود به رستوران درباری خواهند رسید.

شماره تماس رستوران درباری نوشهر: 52054512-011 و 09125164879

ساعت کاری رستوران درباری نوشهر: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6287894%2C51.5469044%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”542″ name=”رستوران درباری نوشهر”]

#10 کنسرت رستوران قصر موج نوشهر

تنها کنسرت رستوران نوشهر، رستوران قصر موج است. رستوران با موسیقی زنده در نوشهر خیلی کم پیدا می شود و شاید تعدادشان از انگشت های دست هم کمتر باشد اما بین آن ها، رستوران قصر موج توانسته جزء بهترین ها قرار گیرد چون هم رستورانی با موسیقی زنده است و هم غذا های خوشمزه و باکیفیت را در محیطی لوکس و بزرگ سرو می کند البته که رستوران قصر موج از جمله رستوران های ساحلی نوشهر هم به شمار میرود.

رستوران قصر موج رستورانی همه چی تمام است. از محیطش که شروع کنیم، جایی بزرگ و با ظرفیت بالا که به خوبی تزئین شده، رستورانی دو طبقه که هر طبقه هم دکوراسیون و طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی خود را دارد اما در طبقه بالا شما از ویو زیبای دریا هم برخوردار می شوید که در کمتر رستورانی پیدا می شود. با توجه به نظر مشتریان در خصوص محیط رستوران قصر موج، می توان گفت این رستوران از نظر زیبایی محیط، ظرفیت و دکوراسیون نسبت به بسیاری از رستوران های نوشهر جذاب تر و زیباتر است. در رستوران قصر موج موسیقی زنده هم برگزار می شود و هر شب از ساعت 9 تا 12 بامداد می توانید با پرداخت هزینه ورودی از موسیقی زنده که توسط خواننده های با استعداد برگزار می شود برخوردار شوید برای همین هم هست که قصر موج یک کنسرت رستوران است.

از نظر غذایی، پیش تر دیدم اکثر رستوران های خوب نوشهر بیشتر غذا های ایرانی و محلی را سرو می کنند اما در رستوران قصر موج چون اینجا یکی از شلوغ ترین رستوران های نوشهر به شمار میرود و قرار است مشتریان با ذائقه ها و سلیقه های مختلفی در رستوران حضور داشته باشند، منویی متنوع در اینجا میبینیم. اگر عاشق غذا های ایرانی بخصوص کباب هستید، هر مدل کباب از کوبیده و جوجه تا چنجه، برگ، فیله، شیشلیک با برنج های کته زعفرانی قالبی را در این رستوران می توانید سفارش دهید. برای عاشقان خورشت هم کلی غذای خوشمزه ارائه می شود. از آنجایی که رستوران قصر موج در شمال کشور قرار دارد، سرو انواع غذا های شمالی بخصوص گیلانی هم در این رستوران صورت می گیرد و در کنار غذا ها، پیش غذا های شمالی شامل انواع ماست، ترشی، زیتون پرورده و غیره هم ارائه می شود.

اما در کنار غذا های ایرانی و محلی، رستوران قصر موج منوی فست فود هم دارد و کلی پیتزا، ساندویچ، همبرگر و پیش غذا های فست فودی از سیب زمینی سرخ کرده و قارچ سوخاری تا سیب زمینی های ویژه پر پنیر را میتوانید نوش جان کنید. غذا های رستوران قصر موج همگی از کیفیت های بالا، حجمی مناسب و مزه ای دوست داشتنی برخوردار هستند و از بابت غذا نمی توان ایرادی گرفت حتی غذا های ایرانی هم در داخل ظروف روحی سرو می شوند که جذابشان می کند. خدمات سرویس دهی حتی در روز های شلوغ سال هم به بهترین شکل ارائه می شود تا غذا ها همیشه داغ به دست مشتری برسند. اما برخی از مشتریان رستوران از قیمت غذا ها گلایه دارند و بر این باورند کمی قیمت غذا ها بالا می باشد.

آدرس کنسرت رستوران قصر موج نوشهر

از آنجایی که رستوران قصر موج در منطقه معروف و توریستی پلاژ حسینی نوشهر قرار دارد، برای دسترسی به رستوران هم باید وارد منطقه پلاژ حسینی شوید. بهترین مسیر دسترسی به رستوران بلوار کریمی است چراکه از طریق این بلوار می توانید وارد خیابان معلم شوید تا در انتهای خیابان به میدان سیترا و ساحل سیترا برسید. در هر کجای میدان یا خیابان های مجاور که خودروی خود را پارک کردید، در ضلع شمالی میدان مسیر ورود به رستوران قصر موج را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس کنسرت رستوران قصر موج نوشهر: 52328979-011 و 09127576247

ساعت کاری کنسرت رستوران قصر موج نوشهر: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب و موسقی زنده از ساعت 21:00 الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6629387%2C51.4806722%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”543″ name=”رستوران قصر موج نوشهر”]

رزرو ویلا در نوشهر

جدا از رستوران های خوبی که نوشهر دارد و اینجا را به پاتوق رستوران گردها تبدیل کرده، نوشهر کلی جای دیدنی و طبیعت بکری دارد و از مقاصد جذاب گردشگری و طبیعت گردی به شمار میرود. برای اقامتی چند روزه در این شهر فاصله شما تا رزرو و اجاره ویلا در نوشهر تنها یک تماس با کارشناسان لوکس ویلا است.

سوالات متداول

بهترین رستوران های محلی نوشهر کدام ها هستند؟

رستوران های نرگس خاتون، حسن رشتی، قصر دریا، گیلانه برتر و آفتاب گردان بهترین رستوران های نوشهر با غذای محلی هستند.

رستوران های ساحلی نوشهر کدام ها هستند؟

رستوران های دامون، گلبرگ، آفتاب گردان، کته کبابی حسن شیرازی و کنسرت رستوران قصر موج نوشهر

رستوران های معروف نوشهر کدام ها هستند؟

رستوران های حسن رشتی، قصر موج، درباری، آفتاب گردان و قصر دریا معروف ترین رستوران های نوشهر هستند.

کدامیک از رستوران ها، بهترین صبحانه در نوشهر را ارائه می دهند؟

رستوران پدیده شمال و رستوران نقطه جزء بهترین رستوران های نوشهر با سرو صبحانه هستند.