مراکز خرید یزد

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مراکز خرید یزد دارای تنوع زیادی بوده و از جمله جاذبه های گردشگری یزد برای گردشگران به شمار می روند. شهر یزد از زیباترین و خاص ترین شهرهای ایران است که به دلیل شرایط اقلیمی و آب و هوایی بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته و سالانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی برای بازدید از آن ها، راهی یزد می شوند. شاید تصور کنیم که جاذبه های دیدنی و گردشگری یزد تنها به آثار باستانی و جاذبه های تاریخی محدود خواهند شد. اما اگر کمی با این شهر آشنایی داشته باشید، می دانید که انواع مراکز خرید مدرن و بازارهای مختلفی در یزد وجود دارند که بازدید از هر کدام از آن ها خالی از لطف نیست. با توجه به بافت تاریخی یزد، معماری های سبک ایرانی و اسلامی به وفور در سطح شهر وجود دارند که سبب شده طرفداران زیادی در سطح ایران و جهان پیدا کنند. اگر قصد بازدید و گردش در مناطق کویری را داشته باشیم، شهر یزد نخستین گزینه ای است که به سراغ آن می رویم. در ادامه این مطلب همراه لوکس ویلا باشید تا با انواع مراکز خرید یزد که از جاذبه های پرطرفدار این شهر به شمار می آیند، آشنا شویم.

مجموعه بازارها و مراکز خرید یزد

بازارهای قدیمی و سنتی در هر شهری جزء اصلی ترین جاذبه های گردشگری و دیدنی به حساب می آیند که اغلب به عنوان نخستین مرکز خرید قرار می گیرند. حال خوب است بدانیم که بازارهای قدیمی و سنتی یزد نیز از بهترین مراکز خرید یزد به شمار می روند و دارای تنوع بالایی می باشند. این بازارها علاوه بر آن که تنها به عنوان مراکز خرید یزد شناخته شوند، همچنین به عنوان آثار و بناهای تاریخی یزد تیز شناخته می شوند و قدمت هر کدام از آن ها به دوره های مختلفی از تاریخ گذشته ایران بازمی گردند. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، بازارهای قدیمی یزد از بهترین جاهای دیدنی یزد به شمار می روند که بازدید و گردش در آن ها می تواند لذت بخش باشد. در ادامه به آشنایی با انواع بازارها و مراکز خرید سنتی یزد می پردازیم.

بازار حاجی قنبر یزد

از جمله بازارهای قدیمی یزد می توان به بازار حاجی قنبر اشاره نمود که جزء یکی از راسته های مجموعه بازارها و مراکز خرید یزد به شمار می آید. با توجه به آن که بازار حاجی قنبر از قدیمی ترین بازارهای یزد می باشد، قدمت آن به قرن 9 هجری قمری می رسد و از بافت تاریخی بهره می برد. هنگامی که وارد بازارهای قدیمی و سنتی یزد می شویم، گویا در زمان سفر کرده ایم؛ چرا که علاوه بر بافت قدیمی بازار، همه چیز رنگ و بوی قدیمی می دهند و گذشته ها را برای ما روشن می سازند. انواع حجره های قدیمی که در بازار حاجی قنبر یزد وجود دارند، شامل طلافروشی ها، شیرینی فروشی ها، فرش فروشی ها و غیره می شوند.

این حجره ها خوشبختانه توانسته اند تا کنون بافت و شکل قدیمی خود را حفظ کنند و جزء ارزشمندترین جاذبه های تاریخی یزد محسوب شوند. گردشگرانی که به عکاسی و بازدید از آثار تاریخی و باستانی علاقه مند هستند، بازار سنتی حاجی قنبر به عنوان یکی از بهترین سوژه ها برای آن ها به شمار می آید. هنگامی که در این بازار در حال قدم زدن هستید، حواس خود را علاوه بر تماشای حجره ها و انواع محصولات، به تماشای معماری بازار هم بدهید و با سبک طراحی و معماری قدیم ایرانی آشنا شوید. از جمله تزئیناتی که برای این بازار به کار رفته اند می توان به کاشی های معقلی اشاره نمود. جالب است بدانید این بازار به دستور نظام الدین خواجه قنبر جهانشاهی، حاکم یزد، بنا گردید و هدف از ساخت آن رونق بخشیدن به اقتصاد یزد بود.

معمولا در بازارهای سنتی تمام شهرها مسجدی قدیمی و تاریخی وجود دارد و بازار حاجی قنبر هم از این قاعده مستثنی نبوده و مسجدی تاریخی را در خود جای داده که قدمت آن به دوره تیموریان می رسد. این بازار در حوالی میدان امیر چخماق یزد قرار گرفته و برای بازدید از این بازار، می توانید از تاریخی ترین میدان ایران هم دیدن کنید.

آدرس بازار حاجی قنبر یزد: یزد، میدان امیر چخماق

مراکز خرید یزد

بازار زرگری یزد

بازار زرگری یزد از جمله بازارهای تاریخی یزد می باشد که نام آن در میان فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است. این بازار تاریخی که از قدیمی ترین بازارهای یزد به شمار می آید، دالانی با طول 94 متر، عرض 3 متر و ارتفاع 6 متر می باشد و به هر سوی آن که نگاهی بی اندازید، درخشش و زرق طلاهای حجره ها چشمان شما را به خود خیره می کنند. این بازار نیز همانند بسیاری دیگر از بازارهای تاریخی و قدیمی همچون بازار تبریز به صورت مسقف بوده و از معماری تاریخی بی نظیری برخوردار است. قدمت بازار زرگری یزد به قرن 12 و 13 هجری قمری می رسد. همانطور که از نام این بازار پیداست، اغلب حجره هایی که در این بازار وجود دارند در فروش انواع طلا و سنگ های گران بها فعالیت دارند. تعداد حجره های بازار زرگری به 53 حجره می رسند. بسیاری از یزدی ها برای خرید طلاهای خود به سراغ بازار زرگری ها می روند؛ چرا که قیمت انواع طلاها و سنگ های ارزشمندی که در این بازار به فروش می رسند، بسیار مناسب و معقول می باشند.

آدرس بازار زرگری یزد: یزد، شمال خیابان قیام، مقابل مجموعه امیرچخماق یزد

بازار قیصریه یزد

بازار قیصریه یزد یکی از بهترین مراکز خرید یزد به شمار می آید و در خیابان قیام واقع شده است. این بازار نیز که جزء مجموعه بازارهای قدیمی یزد می باشد، از شهرت بالایی برخوردار بوده و هر آنچه که نیاز داشته باشید در حجره های این بازار می توانید پیدا کنید. بازار قیصریه یزد مخصوص به صنف خاصی نبوده و انواع محصولات در آن به فروش می رسند و اگر قصد خرید سوغاتی و یادگاری یزد را داشته باشید، این بازار می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای شما محسوب شود. با توجه به آن که بازار قیصریه از قدمت بالایی برخوردار بود و از سبک معماری تاریخی بهره می برد، دارای فضای داخلی بسیار زیبا و چشمنوازی می باشد.

قدمت بازار قیصریه یزد را به اواخر قرن 12 هجری قمری تخمین زده اند و جالب است بدانید در شهرهای دیگری نظیر شیراز، اصفهان، قزوین و کرمان نیز بازارهای تاریخی به نام بازار قیصریه وجود دارند. اغلب فروشنده های این بازار از قدیمی های یزد می باشند. از آنجایی که سبک معماری متفاوتی برای ساخت این بازار به کار رفته، جزء زیباترین بازارهای قدیمی یزد شناخته می شود و همچنین با شماره ثبت 7795 در سال 1381 در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است.

آدرس بازار قیصریه یزد: یزد، ما بین مدرسه خان و میدان خان

مراکز خرید یزد

بازار پنجه علی یا بازار مسگرها یزد

ظروف مسی از جمله معروف ترین صنایع دستی و سوغاتی های شهرهایی همچون یزد، کرمان، شیراز، زنجان و غیره می باشند. اگر در میان مراکز خرید یزد به دنبال بازاری هستید تا انواع ظروف مسی را در آن پیدا کنید، می توانید به سراغ بازار مسگرها یزد یا همان بازار پنجه علی بروید. با توجه به آن که قدمت بازار مسگرهای یزد به حدود 600 سال گذشته می رسد، اما خوشبختانه توانسته تا به امروز بافت تاریخی و سنتی خود را حفظ کند و از بهترین جاذبه های گردشگری یزد شناخته شود. حجره های این بازار علاوه بر آن که تنها به فروش طروف مسی مشغول باشند، بسیاری از آن ها نیز مشغول تولید انواع صنایع دستی و تزئینی، طروف آشپرخانه، ابزار کشاورزی و چکش کاری انواع ظورف مسی می باشند.

از همین رو بسیاری از گردشگرانی که به شهر یزد سفر می کنند، حتی اگر قصد خرید ظروف مسی و صنایع دستی را نداشته باشند، برای گشت و گذار به سراغ بازار مسگرهای یزد می روند تا از نزدیک مراحل تولید انواع ظروف مسی را مشاهده نمایند. همواره که در حال تماشای حجره های مختلف در بازار پنجه علی یزد هستید، شنیدن صدای چکش کاری ظروف مسی در هر گوشه ای از بازار، توجه شما را به خود جلب می کنند. رستورانی پر طرفدار و خوش نام در میان این بازار وجود دارد که با نام کافه پناهنده شناخته می شود و جزء بهترین رستوران های یزد محسوب می شود. اگر هوس صرف غذایی خوشمزه و ایرانی را دارید، می توانید به سراغ این رستوران در بازار مسگرها بروید.

آدرس بازار مسگرها یزد: یزد، خیابان قیام، مجموعه بازارهای قدیمی یزد

بازار تبریزیان یزد

در بخش پیشین با بازار پنجه علی که از قدیمی ترین بازارهای یزد می باشد آشنا شدیم. در انتهای بازار پنجه علی بازار دیگری به نام بازار تبریزیان یزد وجود دارد که از یادگاری های دوران قاجار بوده و از معماری چشمنوازی بهره می برد. این بازار قدیمی دارای طول 59 متر، عرض 5.3 متر و ارتفاعی حدود 6 متر می باشد و برای ساخت آن از مصالحی همچون آجر، خشت، گچ و گل استفاده شده است. حجره های مختلفی هم که در بازار تبریزیان یزد وجود دارند، همچنان بافت قدیمی خود را همانند بافت قدیمی بازار حفظ کرده اند و جزء ارزشمندترین آثار تاریخی و بازارهای یزد به حساب می آیند. ناگفته نماند این بازار با نام بازار هفده شهریور نیز شناخته می شود.

آدرس بازار تبریزیان یزد: یزد، خیابان قیام، بازارهای قدیمی یزد، انتهای بازار پنجه علی

مراکز خرید یزد

بازار کاشی گری یزد

بازاری قدیمی که قدمت آن به دوران زندیه می رسد در میدان خان یزد قرار گرفته و با نام بازار کاشی گری یزد شناخته می شود و حجره ها و کارگاه های کوچکی را در خود جای داده است. انواع ابزارهای کشاورزی در این کارگاه ها تولید می شوند و این یازار جزء بازار خان یزد شناخته می شود. بازار کاشی گری یزد از دیگر بازارهای قدیمی یزد می باشد که در میان فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است.

آدرس بازار کاشی گری یزد: یزد، خیابان قیام، محدوده میدان خان

بازار خان یزد

بازار خان یزد که از مهمترین مراکز خرید یزد به شمار می رود، دارای قدمتی بسیار طولانی بوده و از یادگاری های دوران سلطنت ناصرالدین شاه قاجار می باشد. این بازار با طول 274 متر به عنوان یکی از طولانی ترین بازارهای مسقف یزد بوده که حدود 153 حجره در آن وجود دارند. جالب است بدانید بازار خان یزد جدا از این که یکی از بهترین بازارهای یزد محسوب می شود، همچنین یکی از بهترین جاهای دیدنی یزد نیز شناخته می شود. چرا که انواع جاذبه هایی نظیر ساختمان های تاریخی میدان، حمام و مدرسه را در خود جای داده و گردشگران زیادی برای خرید و گردش به سراغ آن می روند. همانطور که گفته شد، این بازار را به عنوان یکی از طولانی ترین بازارهای یزد می شناسیم و چندین بازار دیگر در دل آن جای گرفته اند و هر کدام از آن ها در اصناف مختلفی مشغول به فعالیت هستند.

آدرس بازار خان یزد: یزد، خیابان امام خمینی

مرکز خرید آریا

اگر به دنبال بازارها و مراکز خرید مدرن یزد هستید، می توانید خود را به بلوار شهید قندی در منطقه صفائیه یزد رسانده و به سراغ مرکز خرید آریا که یکی از معروف ترین مراکز خرید یزد می باشد، بروید. مرکز خرید آریا در ساختمانی 5 طبقه جای گرفته که 3 طبقه از آن در اختیار بخش تجاری و 2 طبقه دیگر آن در اختیار بخش اداری قرار دارند، واقع شده است. این مرکز خرید در سال 1387 افتتاح شده و انواع واحدهای تجاری در آن وجود دارند که مشغول فعالیت در اصناف مختلفی نظیر فروش انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم منزل و آشپزخانه، عطر و ادکلن، کیف و کفش و غیره می باشند.

برای رفاه حال گردشگران و برای تردد آسان در میان طبقات این پاساژ، پله برقی و آسانسور در نظر گرفته شده و گردشگران می توانند به راحتی در میان طبقات پاساژ آریا رفت و آمد داشته باشند. اگر به دنبال خرید پوشاک ارزان در یزد هستید، مرکز خرید آریا می تواند گزینه ای مناسب برای شما محسوب شود.

شماره تماس مرکز خرید آریا: 09131527099

ساعت کاری مرکز خرید آریا: همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 13:30 بعد از ظهر و از ساعت 19:30 عصر تا 24 بامداد

آدرس مرکز خرید آریا: یزد، منطقه صفائیه، بلوار شهید قندی

مرکز آریا یزد

مجتمع تجاری صدف یزد

مجتمع تجاری صدف یزد یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مدرن یزد می باشد که در سال 1392 افتتاح گردیده و با مساحتی حدود 5 هزار متر مربع به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید یزد شناخته می شود. پاساژ صدف یزد حدود 100 واحد تجاری را در خود جای داده و علاوه بر آن ها نیز امکانات رفاهی مناسبی نظیر رستوران، سرویس بهداشتی و پارکینگ در آن وجود دارند. از انواع واحدها و فروشگاه های تجاری که در مجتمع تجاری صدف وجود دارند، می توان به واحدهای تجاری فروش انواع لباس های مجلسی، روزمره و خانگی، کیف و کفش، صنایع دستی، لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری، عطر و ادکلن، طلا و جواهر و غیره اشاره نمود که همگی در کنار هم جمع شده اند و یکی از مراکز خرید لوکس یزد را پدید آورده اند. اما با توجه به کیفیت مناسب و مطلوب اجناسی که در این مرکز خرید به فروش می رسند، قیمت های بالاتری نسبت به دیگر پاساژها داشته و جزء پاساژهای گران صدف محسوب می شود.

ساعت کاری مجتمع تجاری صدف یزد: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 13 سعد از ظهر، 16:30 بعد از ظهر تا 23 شب

آدرس مجتمع تجاری صدف یزد: یزد، منطقه صفائیه، خیابان تیمسار فلاحی، بعد از هتل صفائیه

مسیر دسترسی به مرکز خرید صدف یزد

اگر در میان تمام مراکز خرید یزد قصد رفتن به مرکز خرید صدف یزد را دارید، می توانید وارد بلوار دانشجو شده، سپس خود را به اتوبان کاشانی برسانید. بعد از رسیدن به میدان ابوذر وارد خیابان تیمسار فلاحی شده و میدان امام حسین را پشت سر بگذارید و باز هم در امتداد خیابان تیمسار فلاحی به مسیر خود ادامه دهید. در سمت چپ خود وارد خیابان وصال شده و به سمت خیابان عدالت پیش بروید و وارد آن شوید. در نهایت می توانید خود را به مجتمع تجاری صرف یزد برسانید و در آن به خرید و گردش بپردازید.

مجتمع بزرگ تجاری تفریحی ستاره یزد

در سال 1388 یکی دیگر از بهترین مراکز خرید یزد به نام مجتمع تجاری تفریحی ستاره یزد در بلوار طالقانی افتتاح گردید که از همان زمان تا به امروز جزء بهترین پاساژهای لوکس یزد به حساب می آید. مجتمع تجاری ستاره یزد علاوه بر واحدها و فروشگاه های تجاری متنوع، انواع امکانات تفریحی و رفاهی را در خود جای داده که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. تعداد واحدهای این مرکز خرید به 700 واحد می رسد و انواع پوشاک های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، انواع زیورآلات، لوازم کادویی و تزئینات منزل، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و غیره را به فروش می رسانند. اگر در میان مراکز خرید یزد به دنبال مرکز خریدی هستید تا بتوانید هر آنچه که نیاز دارید را به صورت یک جا تهیه نمایید، حتما سری به مرکز خرید ستاره یزد بزنید؛ چرا که دست خالی از آن خارج نخواهید شد.

همانطور که گفته شد، پاساژ ستاره یزد انواع امکانات تفریحی و رفاهی را در خود جای داده که شامل کافه، رستوران، شهربازی سرپوشیده، سینما 5 بعدی، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، پارکینگ و غیره می شود که از بهترین مراکز خرید یزد برای خانواده ها به شمار می رود. رستوران مجتمع تجاری ستاره یزد دارای چشم اندازی بسیار زیبا و تماشایی به سمت مناطق اطراف می باشد که مشتریان هنگام صرف غذای مورد علاقه خود می توانند از مناظر اطراف خود لذت ببرند. با توجه به تمام امکانات موجود در این پاساژ، این مرکز خرید به عنوان بهترین مرکز خرید یزد شناخته می شود و تقریبا اغلب گردشگران برای خرید و گردش به سراغ آن می روند. همچنین اگر به دنبال مراکز خرید لباس کودک در یزد هستید، مجتمع تجاری تفریحی ستاره یزد را در لیست گردشگری خود قرار دهید.

شماره تماس مجتمع تجاری تفریحی ستاره یزد: 093536277004

ساعت کاری مجتمع تجاری ستاره یزد: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 13 بعد از ظهر، 17 بعد از ظهر تا 23 شب، جمعه ها از ساعت 17 بعد از ظهر تا 23 شب

آدرس مجتمع تجاری ستاره یزد: یزد، بلوار طالقانی، میدان آزادی

مراکز خرید یزد

مجتمع تجاری علاالدین یزد

با پیشرفت تکنولوژی و انواع محصولات دیجیتال، وجود مراکز فروش و تعمیر انواع محصولات دیجیتال لازم می باشد. همانطور که می دانیم پاساژ علاالدین تهران به عنوان مهمترین مرکز خرید و فروش و تعمیر لاوازم دیجیتال و لوازم جانبی شناخته می شود. یک مرکز خرید و فروش و تعمیر انواع لوازم دیجیتال و لوازم جانبی دیگری با نام مجتمع مجتمع تجاری علاالدین یزد در شهر یزد وجود دارد که در میان اهالی این شهر از شهرت بالایی برخوردار می باشد. اگر در میان مراکز خرید یزد به دنبال مرکزی برای خرید یا فروش انواع موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر لوازم دیجیتال هستید، می توانید خود را به مجتمع تجاری علاالدین یزد در منطقه صفائیه برسانید.

ساعت کاری پاساژ علاالدین یزد: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 23 شب

آدرس مجتمع تجاری علاالدین یزد: یزد، صفائیه، خیابان تیمسار فلاحی

مجتمع تجاری الماس یزد

در منطقه آزادشهر یزد، مرکز خریدی نسبتا کوچک جای گرفته که دارای 2 طبقه بوده و با وجود مغازه و فروشگاه های کم، اما تنوع محصولات آن زیاد می باشد و جزء مراکز خرید کوچک یزد شناخته می شود. در واحدهای تجاری مرکز خرید الماس یزد انواع پوشاک های زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و انواع اکسسوری، کیف و کفش، لوازم کادویی و غیره به فروش می رسند. لذا اگر به دنبال مرکز خرید ارزان یزد هستید، می توانید از میان تمام پاساژهای یزد مجتمع تجاری الماس را انتخاب کرده و به سمت آن بروید. از امکانات رفاهی این پاساژ می توان به کافی شاپ مجموعه اشاره کرد که گردشگران و خریداران می توانند برای استراحت و صرف میان وعده به آن مراجعه نمایند.

ساعت کاری پاساژ الماس یزد: از ساعت 9 صبح تا 23 شب

آدرس مجتمع تجاری الماس یزد: یزد، آزادشهر، بعد از فلکه اول

مراکز خرید یزد

مجتمع تجاری شهاب یزد

علاوه بر مجتمع تجاری علاالدین یزد، مجتمع تجاری دیگری به نام مجتمع تجاری شهاب یزد در این شهر وجود دارد که به مرکز خرید و فروش انواع موبایل و لوازم دیجیتال اختصاص دارد. این مرکز خرید در نوع خود بسیار لوکس و بزرگ بوده و 80 واحد تجاری در میان طبقات آن وجود دارند که هر کدام از آن ها در زمینه های دیجیتال فعالیت دارند. همچنین بسیاری از برندهای معتبر جهان نظیر سامسونگ، سونی و ال جی در پاساژ شهاب یزد نمایندگی رسمی دارند و این موضوع از مهمترین مواردی است که سبب شهرت این مجتمع تجاری در میان تمام مراکز خرید یزد شده است. لازم به ذکر است که تمام محصولات و اجناسی که در این مرکز خرید به فروش می رسند، از کیفیت بالایی برخوردارند؛ از همین رو دارای قیمت های بالاتری نسبت به دیگر پاساژهای یزد می باشد.

مسیر دسترسی به مجتمع تجاری شهاب یزد

مجتمع تجاری شهاب یزد در خیابان کاشانی واقع شده و اگر قصد دارید با استفاده از خودروی شخصی به سمت آن بروید، می توانید ابتدا خود را از هر کجای شهر یزد که هستید به خیابان شهید رجایی رسانده و در این خیابان به مسیر خود ادامه دهید تا به میدان شهید بهشای برسید. میدان را دور زده و وارد خیابان دهم فروردین شوید. به مسیر خود ادامه داده و پس از رسیدن به میدان مارکار وارد خیابان کاشانی شوید و به حرکت خود در این خیابان ادامه دهید. خیابان حافظ در سمت چپ شما قرار دارد که بایستی وارد آن شوید و از طریق آن خود را به خیابان شهید رضا میرباقری برسانید. وارد خیابان گلدان سبز شده و به سمت مرکز خرید شهاب حرکت کنید.

ساعت کاری پاساژ شهاب یزد: از ساعت 9 صبح تا 23 شب

آدرس مجتمع تجاری شهاب یزد: یزد، خیابان کاشانی، جنب بیمارستان مجیبیان

پاساژ کویتی ها یزد

پاساژ کویتی ها نامی آشنا در میان بازارهای اغلب شهرها شناخته می شود که شهر یزد نیز پاساژ کویتی ها را در میان مراکز خرید و بازارهای خود جای داده است. همانطور که از نام این پاساژ مشخص است، این مرکز خرید در زمان های گذشته مخصوص اجناسی بود که از کویت وارد می شدند و جالب است بدانید که فرشنده های اغلب فروشگاه های این پاساژ افرادی خارجی بودند. اما با گذشت زمان و ایجاد تفاوت در میان بسیاری از جاذبه های دیدنی و گردشگری یزد، پاساژ کویتی های یزد نیز با تغییراتی مواجه گردید و امروزه به عنوان یکی از بهترین پاساژهای لوکس یزد شناخته می شود و انواع لباس ها، کیف و کفش ها، طلا و جواهرات، عطر و ادکلن، لوازم و آرایشی و بهداشتی و بسیاری اجناس و محصولات دیگر در فروشگاه های تجاری آن به فروش می رسند.

از دیگر مزایای پاساژ کویتی ها یزد نسبت به دیگر پاساژهای یزد، تنوع بالای محصولات آن می باشد که سبب گردیده علاوه بر اهالی یزد، گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند. بیشترین اجناسی که در این پاساژ 2 طبقه به فروش می رسند، انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه می باشند که سبب شده به عنوان مرکز خرید پوشاک در یزد شناخته شود.

ساعت کاری پاساژ کویتی ها یزد: همه روزه به غیر از روزهای جمعه و تعطیل از ساعت 8 صبح تا 22 شب (پنجشنبه ها بعد از ظهر تعطیل می باشد)

آدرس پاساژ کویتی ها یزد: یزد، میدان شهید بهشتی

مراکز خرید یزد

مجتمع تجاری اداری شقایق یزد

مجتمع تجاری اداری شقایق یزد از دیگر مراکز خرید یزد می باشد که در خیابان فرخی و مقابل دادگستری یزد قرار گرفته و انواع فروشگاه ها و واحدهای تجاری در آن وجود دارند. این مرکز خرید در ساختمانی 4 طبقه جای گرفته که دو طبقه از آن در اختیار واحدهای تجاری و دو طبقه دیگر آن در اختیار واحدهای اداری قرار گرفته اند. اغلب واحدهای تجاری این مرکز خرید مشغول فعالیت در صنف پوشاک و کیف و کفش می باشد و از همین رو مرکز خرید شقایق یزد را به عنوان مرکز خرید پوشاک در یزد می شناسند. اما فروشگاه های دیگری هم که در این مجتمع تجاری وجود دارند در زمینه های فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، اسباب بازی و غیره نیز فعالیت دارند. توجه داشته باشید که ساعت کاری واحدهای تجاری این مرکز خرید با ساعت کاری مجتمع متفاوت بوده و پیش از مراجعه از ساعت کاری واحدهای تجاری اطمینان حاصل نمایید.

ساعت کاری مجتمع تجاری اداری شقایق یزد: از ساعت 7:30 صبح تا 22 شب

آدرس مرکز خرید شقایق یزد: یزد، خیابان فرخی

هایپر استار خلیج فارس یزد

هایپر استار نامی آشنا برای همه ما بوده و کمتر کسی پیدا می شود که با فروشگاه های زنجیره ای هایپر استار آشنایی نداشته باشد. فروشگاه هایپر استار را به عنوان بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای ایران می شناسیم و در بسیاری از شهرهای ایران شعبه دارد. این فروشگاه ها از تنوع بسیار بالایی از انواع محصولات برخوردار بوده و بسیاری از افراد برای خرید ماهیانه خود به سراغ نزدیک ترین شعبه آن به محل زندگی خود مراجعه می کنند. شهر یزد هم یکی از شعبات این فروشگاه زنجیره ای را در میدان صنعت خود جای داده و انواع محصولات با کیفیت و تازه از بهترین برندها را به فروش می رساند. اگر در میان فروشگاه های یزد به دنبال فروشگاهی هستید تا بتوانید تمام آنچه را که برای آشپزخانه خود نیاز دارید را به صورت یکجا تهیه نمایید، هایپر استار خلیج فارس یزد بهترین انتخاب برای شما محسوب می شود. همچنین قفسه ها به بهترین نحو و منظم چیده شده اند و به همین جهت خریدی لذت بخش را در فروشگاه زنجیره ای هایپر استار یزد تجربه خواهید کرد.

آدرس هایپر استار خلیج فارس یزد: یزد، بلوار آزادگان، میدان صنعت

مراکز خرید یزد