بهترین رستوران های یزد

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

یزد یکی از شهر های تاریخی ایران بوده که با داشتن معماری بی نظیر و ساختار بکر بنا های خود در فهرست یونسکو به ثبت رسیده است. این شهر به دلیل دارا بودن مناطق دیدنی فراوان به یک شهر توریستی مبدل گشته و در طول سال افراد زیادی را به خود جذب می کند. از جمله موارد مهمی که در این شهر متوجه مسافران قرار می گیرد، رستوران های موجود در شهر می باشد. ما در این مقاله به معرفی بهترین رستوران های یزد خواهیم پرداخت تا در هنگام ورود به شهر برای انتخاب یک مکان مناسب دچار مشکل نشوید.

#1 رستوران تالار یزد

رستوران تالار یزد معروف به حاجی آشپز یکی از معروف ترین و قدیمی ترین رستوران های یزد می باشد که می توانید در سفر خود به این شهر از ان برای صرف غذا استفاده نمایید. این رستوران بیش از نیم قرن تجربه در امر پذیرایی و میزبانی از مسافران را دارد و کیفیت غذا های موجود در آن بسیار بالاست. صاحب رستوران یعنی حاجی آشپز از سال 1348 فعالیت خود را در زمینه آشپزی آغاز نمود و در گذر زمان و با پشتکار فراوان در این زمینه پیشرفت کرد و زبانزد مردم گشت.

تالار یزد دارای سالن های مجزایی بوده که برای مراسمات مختلف کاربرد دارند. این رستوران دارای سالن بزرگی بوده که با میز و صندلی های تمیز و شیک می باشد و در بدو ورود پرسنل برای خوش آمد گویی به سمت میهمانان می روند. کارکنان رستوران حاجی آشپز آموزش دیده هستند و برخورد بسیار خوبی با مراجعین دارند. نحوه سرویس دهی در تالار یزد که یکی از بهترین رستوران های یزد می باشد نیز بسیار عالی بوده و امتیاز بالایی از افراد دریافت کرده است.

تمامی غذا های موجود در منو بسیار خوش پخت و خوش مزه می باشند و کیفیت بالای آن ها بین مردم شهر زبانزد است. اگر این رستوران را برای صرف غذا انتخاب کردید بهتر است در لیست سفارشات خود باقالی پلو با ماهیچه و قیمه یزدی را نیز اضافه نمایید. قیمت ها نیز با توجه به کیفیت غذا ها در سطح خوبی قرار دارد.

آدرس رستوران تالار یزد

یکی از مسیر هایی که از بدو ورود به یزد می توانید برای رسیدن به رستوران حاجی آشپز استفاده کنید، مسیر جمهوری اسلامی می باشد. بدین منظور ابتدا به سمت شهید رجایی رفته و سپس بلوار پاکنژاد وارد شوید سپس جمهوری اسلامی را به سمت قندهاری  ادامه دهید. کمی بعد از رسیدن به قندهاری به مقصدتان که یکی از بهترین رستوران های یزد می باشد خواهید رسید. مسافت مسیر گفته شده 8.4 کیلومتر است و در حدود 15 دقیقه طول می کشد تا به رستوران تالار یزد وارد شوید. این مسیر تنها یکی از راه های پیشنهادی برای رسیدن به رستوران تالار یزد می باشد که می توانید از آن استفاده نمایید. در هر جایی از این شهر بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر به مقصدتان برسید.

شماره تماس رستوران تالار یزد: 35226661-035

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.935625910951188%2C%2054.309697404815665%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”249″ name=”رستوران تالار یزد”]

#2 کافه رستوران فوکا

یکی دیگر از بهترین رستوران های یزد که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، کافه رستوران فوکا می باشد. این مکان یکی از هفت رستوران در محله مسجد جامعه یزد بوده که توانسته عده زیادی از مسافران را به خود جذب کند. هم چنین به دلیل نزدیکی به مراکز مهمی هم چون مسجد جامع یزد یا هتل راه ابریشم در جذب توریست موفق عمل کرده است. فضای داخلی رستوران زیبا و سنتی می باشد و دارای غذا های با کیفیتیست که امتیاز بالایی از کاربران دریافت نموده.

اگر قصد دارید برای تماشای جاذبه های گردشگری یزد به این شهر سفر کنید، بهتر است حتما به کافه رستوران فوکا نی مراجعه نمایید. این رستوران یکی از معروف ترین رستوران های یزد بوده و امتیاز بالایی از سرویس دهی و رفتار پرسنل دریافت کرده است. هم چنین باید گفت کیفیت تمامی غذا های موجود در منوی رستوران بالا بوده و به همین دلیل تقریبا همه کسانی که به این مکان مراجعه کرده اند امتیاز بالایی به کیفیت داده و با رضایت رستوران را ترک کرده اند.

شما نیز با مراجعه به این کافه رستوران یزد هر چه خواستید می توانید از منو سفارش دهید ولی بهتر است شولی یزدی و قیمه یزدی کافه رستوران فوکا را حتما امتحان کنید. در بخش منوی مربوط به کافه نیز هر چه بخواهید از انواع نوشیدنی تا کیک های مختلف موجود بوده که می توانید سفارش دهید و طعم بی نظیر آن ها را تجربه نمایید. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 10 صبح تا 9 شب آماده سرویس دهی بوده و در این بازه زمانی پذیرای مراجعین می باشد.

آدرس کافه رستوران فوکا

در زمان ورود به شهر یزد یکی از مسیر های پیش روی شما برای رسیدن به مقصد، راه شیرغلامی یم باشد. بدین منظور باید ابتدا به شیرغلامی وارد شوید و به سوی انقلاب برانید. قیام و خیابان امام را به سمت بوستانی دنبال نمایید و تا مقصد خود این مسیر را ادامه دهید. مسافت این مسیر 2.6 کیلومتر است و در حدود 10 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به مقصد خود برسید. فراموش نکنید مسیر گفته تنها یکی از مسیر هایی است که می توانید برای رسیدن به کافه رستوران فوکا از آن استفاده نمایید. اگر مایل به استفاده از راه دیگری بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر اقدام نمایید تا به این مکان که یکی از بهترین رستوران های یزد می باشد برسید.

شماره تماس کافه رستوران فوکا یزد: 36208520-035

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.900529314483915%2C%2054.37013019194313%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”251″ name=”کافه رستوران فوکا”]

#3 رستوران سنتی ابوالمعالی

این رستوران سنتی یزد که در محله شاه ابوالقاسم یزد واقع شده یکی دیگر از بهترین رستوران های یزد می باشد که می توانید به عنوان مکانی برای صرف غذا در سفر از آن استفاده نمایید. رستوران ابوالمعالی از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مثل بازار چارسوق و هتل شعرباف قرار گرفته و از این نظر نیز در جذب مسافر موفق بوده است. کیفیت غذا های این رستوران در سطح نسبتا خوبی بوده و امتیاز قابل قبولی از افراد دریافت نموده است. اگر به این شهر سفر کردید برای صرف یکی از وعده های غذایی خود به این رستوران بروید و حتما آش شولی آن را امتحان نمایید.

فضای داخلی رستوران سنتی بوده و قدمت آن به زمان قاجار بر می گردد و حتی هنوز هم این مکان که در زمان های قدیم به عنوان حمام مورد استفاده قرار می گرفته، خزینه و هشتی وجود دارد. قیمت غذا های رستوران سنتی ابوالمعالی به نسبت کیفیت کمی بالا بوده و از این بابت ممکن است نتوانید برای یک سفر اقتصادی از این رستوران استفاده نمایید. این رستوران از ساعت 9 صبح تا 23 در تمامی روز های هفته مشغول به کار بوده و شما می توانید دراین بازه زمانی به رستوران سنتی ابوالمعالی مراجعه نمایید.

آدرس رستوران سنتی ابوالمعالی

راه سید گلسرخ یکی از مسیر هایی است که برای رفتن به رستوران سنتی ابوالمعالی می تواند به شما کمک کند. برای استفاده از این راه باید ابتدا به وارد شیرغلامی به سمت انقلاب شوید. سپس در سید گلسرخ برانید و این مسیر را تا رسیدن به مقصد ترک نکنید. مسافت این راه معادل 1.9 کیلومتر بوده و در حدود 4 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران یزد برسید. یک لوکیشن از رستوران نیز برایتان قرار داده شده تا در صورت نیاز از آن برای پیدا کردن راهتان بهره ببرید. کافیست اینترنت گوشی خود را روشن کرده و از طریق لوکیشن زیر به رستوران سنتی ابوالمعالی وارد شوید.

شماره تماس رستوران سنتی ابوالمعالی یزد: 36300600-035

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.904934654060884%2C%2054.36941676661278%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”252″ name=”رستوران سنتی ابوالمعالی”]

#4 رستوران رَس‌توران

یکی از لاکچری ترین رستوران های یزد که می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید، رستورانی است به نام رَس‌توران که امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نموده است. از آن جا که این رستوران در هتل پارسیان صفائیه قرار گرفته شما می توانید هم برای اقامت در سفرتان از این مجموعه استفاده کنید و هم از رستوران خوب آن برای صرف غذای مورد علاقه خود. این رستوران یکی از بهترین رستوران های صفائیه یزد نیز به شمار می رود و اگر تمایل به استفاده از آن داشتید می توانید باید در بازه زمانی 12 تا 15:30 و 20 تا 23:30 اقدام نمایید.

در این رستوران می توانید در کنار غذا های فرنگی و ایرانی از غذاهای سنتی نیز سفارش دهید. قیمت موارد موجود در منو کمی بالاست ولی ارزش امتحان کردن را دارند و شما می توانید در یک جای عالی یک طعم خوب در غذا را تجربه نمایید. بهتر است شیشلیک را بین سفارشات خود قرار دهید چرا که خوش طعم بوده و امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده است. رَس‌توران می تواند یک تجربه فوق العاده در یزد باشد و بهتر است در سفرتان به این شهر آن را از دست ندهید.

آدرس رستوران رَس‌توران

از آن جا که این رستوران لاکچری یزد در هتل پارسیان و در خیابان تیمسار فلاحی قرار دارد، باید ابتدا خود را به میدان امام حسین برسانید. بعد از دور برگردان به خیابان تیمسار فلاحی وارد شوید تا کمی بعد با رسیدن به گروه عمران و معماری رس به سمت راست بروید تا به مقصدتان که در طرف راست شما قرار دارد برسید. این مسیر از میدان امام حسین تا رَس‌توران مسافتی در حدود 200 متر دارد. اگر تمایل به استفاده از نقشه داشتید نیز می توانید با کلیک بر روی مسیر دسترسی زیر به آسانی به این رستوران لاکچری یزد برسید.

شماره تماس رستوران رَس‌توران یزد: 09130365050

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.838040731864403%2C%2054.37845501612472%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”899″ name=”رستوران رَس‌توران”]

#5 رستوران خوان دوحد

این رستوران که در بلوار شهید عاصی زاده واقع شده، یکی دیگر از بهترین رستوران های یزد می باشد که مسافران برای صرف غذا آن را انتخاب می کنند. این رستوران دارای بهترین غذا های ایرانی و سنتی بوده و در سه وعده صبحانه، ناهار و شام در تمامی روز های هفته آماده خدمت رسانی می باشد. رستوران خوان دوحد مناسب برای کسانیست که به دنبال یک مکان اقامتی هم هستند چرا که این رستوران بخشی از اقامتگاه خوان دوحد بوده و به صورت مجزا نیز سرویس دهی دارد.

کیفیت غذا های موجود در منوی این رستوران سنتی یزد بالا بوده و هر چه انتخاب کنید طعم خوبی خواهد داشت ولی بهتر است میرزا قاسمی و کباب بلغاری را از دست ندهید چون کیفیت طبخ خوبی دارند و تقریبا همه کسانی که آن را سفارش داده اند راضی بوده اند. فضای داخلی رستوران دارای تخت هایی بوده که در صورت نیاز می توانید از آن ها نیز استفاده کنید. هم چنین محیط رستوران آرام و دلنشین می باشد و مناسب برای کسانیست که تمایل به جایی دارند تا در آرامش به صرف غذای مورد نظرشان بپردازند.

لازم به ذکر است در روز های چهارشنبه اگر از عصر به بعد به رستوران بروید شاهد اجرای زنده موسیقی خواهید بود و خوان دوحد به عنوان یکی از رستوران های یزد با موسیقی زنده می باشد که افراد می توانند از آن استفاده نمایند. قیمت غذا ها نیز با توجه به کیفیتشان مناسب بوده و می توانید با خیال راحت هر چه خواستید سفارش دهید.

آدرس رستوران خوان دوحد

مسیر قیام می تواند برای رسیدن شما به این رستوران که یکی از لاکچری ترین رستوران یزد شناخته می شود، کمک کند تا از بدو ورودتان به یزد از این طریق به مقصد برسید. پس ابتدا باید به سمت شهید رجایی رفته و سپس در بلوار امامزاده جعفر و سلمان فارسی برانید. این مسیر را تا رسیدن به رستوران یزد ترک نکنید. مسافت راه گفته شده 3.3 کیلومتر در حدود 10 دقیقه می باشد که یکی از راه های پیشنهادی بوده و شما برای رسیدن به این مکان که از بهترین رستوران های یزد معرفی می شود، راه های دیگری نیز برای استفاده دارید تا به کمک لوکیشن زیر اقدام نمایید.

شماره تماس رستوران خوان دوحد یزد: 36272989-035

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.888966486525998%2C%2054.37730158724714%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”253″ name=”رستوران خوان دوحد”]

#6 رستوران ترمه و ترنج

از دیگر رستوران های یزد که در محله فهادان این شهر قرار دارد، رستوران ترمه و ترنج می باشد. این رستوران می تواند شما را در تجربه ای خوب ازیک فضای سنتی در یزد یاری دهد. محیط داخلی رستوران ترمه و ترنج سنتی بوده و علاوه بر میز و صندلی تخت هایی نیز برای رفاه مراجعین قرار داده شده تا در صورت نیاز از هر کدام که تمایل داشتند استفاده نمایند.

تخت ها و تعدادی از میز و صندلی ها در محوطه این بنای تاریخی قرار داده شده تا هم از آزاد استفاده کنید و هم از نما لذت ببرید. منوی رستوران شامل غذا های ایرانی و سنتی می شود و در سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرویس دهی دارد شما می توانید از ساعت 11 صبح تا 11 شب به این مکان مراجعه نمایید. کیفیت غذا های این مجموعه در سطح متوسطی بوده و بهتر است در صورت مراجعه به این رستوران کوفته یزدی را در لیست سفارشات خود قرار دهید چون امتیاز خوبی دریافت کرده و طعم بی نظیری دارد.

محیط رستوران ترمه و ترنج آرام دل نشین بوده و بافت سنتی و طراحی هماهنگ با شهر یزد دارد که همین موضوع باعث شده تا در زمره زیباترین رستوران های یزد قرار بگیرد. پرسنل این رستوران رفتار مناسبی با مشتریان داشته و سرویس دهی نیز از کاربران امتیاز متوسطی دریافت نموده است. این رستوران در اصل یک خانه زیبای قدیمی در پس کوچه های محله فهدان می باشد که با کمی بازسازی به محیطی جذاب برای صرف غذا تبدیل شده است. رستوران ترمه و ترنج دارای پارکنیگ اختصاصی بوده و از این بابت نیازی به نگرانی نمی باشد.

آدرس رستوران ترمه و ترنج

بعد از ورود به یزد می توانید از یک مسیر پیاده روی 800 متری خود را به رستوران ترمه و ترنج برسانید. کافیست ابتدا به طرف غرب رفته و بعد از رسیدن به تجهیزات آشپزخانه صنعتی پویا صنعت یزد به طرف راست و شهید رجایی بپیچید. از گروه مهرآوران که در سمت راست واقع شده بگذرید و بعد از رسیدن به کافه اف به طرف راست و شهید رجایی بپیچید. با ادامه دادن همین مسیر می توانید به این رستوران سنتی یزد وارد شوید. این مسیر پیاده روی ده دقیقه ای در صورتی که تمایل به پیاده راه رفتن داشته باشید و از فضای زیبای شهر استفاده کنید برایتان مفید خواهد بود در غیر این صورت بهتر است مسیر دیگری را از لوکیشن زیر برای خود انتخاب نمایید.

شماره تماس رستوران ترمه و ترنج یزد: 36301800-035

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.905733962675228%2C%2054.37126968100393%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”320″ name=”رستوران ترمه و ترنج”]

#7 کافه رستوران بام یزد

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای صرف ذغای مورد نظرتان در وعده مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید، کافه رستوران بام یزد می باشد که دارای غذاهای سنتی در محیطی زیبا و سنتی است. شب های این رستوران بسیار تماشایی بوده و شما می توانید برای به یادگار گذاشتن یک خاطره ماندگار برای وعده شام به این رستوران مراجععه کنید. شب بر روی پشت بام کافه رستوران می توانید شهر یزد را زیر پاهایتان ببینید و از منظره پیش رویتان لذت ببرید.

بهتر است در صورت خنک بودن هوا پشت بام کافه رستوران بام یزد را برای صرف غذا یا نوشیدنی انتخاب نمایید چرا که ویوی پیش رویتان جذاب بوده و خاطره ای خوب را در کنار همسر یا دوستتان رقم خواهد زد. فضای داخلی رستوران نیزمحیط دل نشین و زیبایی دارد که در صورت تمایل در آن جا هم می توانید بنشینید. بالاترین امتیازی که این مکان دریافت کرده مربوط به طراحی و اتمسفر می باشد که سبب شده تا در زمره بهترین رستوران های یزد قرار بگیرد.

در منوی موجود می توانید انواع غذا ها را سفقارش دهید و از بخش مربوط به کافه نیز هر نوشیدنی یا فست فودی که بخواهید موجود می باشد. در ماه های سرد سال نیز تخت هایی وجود دارد که با سکوریت پوشیده شده و برای استفاده ازمحیط بیرون مناسب می باشد. پرسنل این رستوران خوش رفتار و مودب بوده و هم چنین سرویس دهی با توجه به امتیازی که از کاربران دریافت نموده در سطح خوبی قرار دارد.

قیمت غذا ها با توجه به کیفیتشان مناسب می باشد و شما می توانید هر چه خواستید سفارش دهید. کافه رستوران بام یزد در تمامی روز های هفته از ساعت 11:30 تا 12 شب باز بوده و در این بازه زمانی می توانید برای صرف صبحانه، ناهار یا شام به آن جا مراجعه نمایید. در جلوی این کافه رستوران نیز می توانید جایی برای خودروی خود بیابید و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

آدرس کافه رستوران بام یزد

یکی از راه هایی که از بدو ورود به شهر پیش رویتان قرار دارد، مسیر شهید رجایی و خیابان امام می باشد. برای استفاده از این مسیر باید ابتدا به طرف غرب رفته و از هتل ساباط که درسمت راست قرار گرفته بگذرید. بعد از رسیدن به سرویس گاندو به سمت چپ و شهید رجایی بپیچید و 1 کیومتر بعد در میدان به طرف خروجی سوم رفته و به سمت خیابان امام بروید. با ادامه دادن مسیر می توانید به مقصدتان که در سمت راست واقع شده وارد شوید. مسافت این راه 3 کیلومتر است و در حدود 6 دقیقه طول می کشد تا به رستوران یزد بسید. فراموش نکنید این مسیر تنها یکی از راه هایی بوده که شما می توانید برای رسیدن به مقصد از آن استفاده نمایید پس در صورتی که تمایل به استفاده از راه دیگری را داشتید بهتر است از لوکیشن زیر کمک بگیرید.

شماره تماس کافه رستوران بام یزد: 36216441-035

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.899722974727922%2C%2054.37092383199433%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”319″ name=”کافه رستوران بام یزد”]

#8 رستوران مارکوپولو

یکی دیگر از زیباترین باغ رستوران های یزد که در طول سال عده زیادی از افراد را به خود جذب می کند، رستوران مارکوپولو می باشد. این رستوران در واقع بخشی از هتل شرق بوده و همانند آن در کل این شهر وجود ندارد. اکثر مسافران برای صرف غذا این مکان را در اولویت قرار می دهند. در منوی رستوران انواع غذاهای ایرانی و سنتی وجود دارد و می توانید هر کدام را که خواستید سفارش دهید.

رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 11 صبح تا 11 شب در دو وعده ناهار و شام آماده خدمت رسانی بوده و بهتر است اگر به این رستوران مراجعه کردید سوپ عدس یزدی را در لیست سفارشات خود از قلم نیندازید چرا که مزه فوق العاده ای داشته و طبخ خوبی دارد. یکی از امکانات رستوران همانند بعضی از رستوران های دیگر قابلیت رزرو آنلاین است که در صورت تمایل قادر به استفاده از آن خواهید بود. رستوران مارکوپولو از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی قرار گرفته و همین موضوع نیز در جذب افراد موثر بوده است.

شما با رفتن به این رستوران سنتی یزد در حقیقت بر بام هتل شرق می روید و نمای شهر را زیر پاهایتان خواهید داشت. این منظره و آرامش آن باعث می شود تا تجربه ای متفاوت از صرف غذای مورد نظرتان داشته باشید. نحوه سرویس دهی و برخورد پرسنل در سطح خوبی قرار دارد. اگر به یزد رفتید این رستوران را از دست ندهید و چند ساعت خاطره انگیز را در کنار خانواده یا دوستانتان بگذرانید.

آدرس رستوران مارکوپولو

یکی از راه هایی که می توانید برای رسیدن به رستوران یزد انتخاب کنید، راه قیام می باشد. بدین منظور ابتدا به سمت شهید رجایی رفته و از بلوار امامزاده جعفر و خیابان امام به سوی خیابان مسجد جامع بروید. این مسیر را تا رسیدن به مقصد ترک نکنید. مسافت مسیر گفته شده 2.9 کیلومتر است و در حدود 8 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به مقصد خود برسید. فراموش نکنید این تنها یکی از مسیر هایی است که برای رسیدن به مقصد پیش رویتان قرار دارد و شما می توانید در هر جایی از این شهر بودید از ریق لوکیشن زیر خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران مارکوپولو یزد: 09377556264

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.900082430179605%2C%2054.369387699475894%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”256″ name=”رستوران مارکوپولو”]

#9 رستوران هتل مشیرالممالک

از دیگر مکان هایی که برای صرف غذا در سفرتان به این شهر می توانید مراجعه نمایید، رستوران هتل مشیرالممالک می باشد که یکی دیگر از بهترین رستوران های یزد می باشد. این رستوران که بخشی از هتل می باشد دارای انواع غذاهای سنتی لذیذ و خوش طعم بوده و امتیاز بالایی از کاربران دریافت نموده است. این هتل به عنوان اولین هتل باغ ایرانی به همراه معماری جذاب خود به عنوان یکی از معروف ترین هتل های یزد نام برده می شود.

در این رستوران می توانید در محیطی آرام و زیبا و دلنشین به صرف غذای مورد نظرتان بپردازید و فراموش نکنید خورش آلو و جوجه کباب را حتما سفارش دهید. این رستوران در تمامی روز های هفته از 7 صبح تا 12 شب آماده سرویس دهی بوده ولی بهتر است قبل از تصمیم برای مراجعه به این مکان از طریق تماس تلفنی از تایم دقیق رستوران مشیرالممالک اطمینان حاصل فرمایید زیرا ممکن است به دلیل برگزاری همایش های مختلف امکان استفاده از رستوران مهیا نباشد.

هم چنین در زمان کرونا و ماه رمضان نیز تایم کاری این رستوران سنتی یزد کمی متفاوت از روز ههای عادی بوده که از این بابت نیز بهتر است زمان باز بودن و تایم کاری رستوران را جویا شوید. قیمت غذا ها در این رستوران به نسبت رستوران های هم سطح کمی بالا بوده ولی ارزش امتحان کردن را دارد.لازم به ذکر است که مشیرالممالک به عنوان یکی از لاکچری ترین رستوران یزد نیز شناخته می شود چرا که طراحی مدرن و زیبایی دارد.

آدرس رستوران مشیرالممالک

از جمله راه هایی که می توانید برای رسیدن به رستوران مشیرالممالک استفاده نمایید، مسیر انقلاب می باشد که باید ابتدا به طرف شمال و به سوی شیرغلامی بروید. از خانه خلاق هنری شمس که در سمت راست قرار گرفته عبور کنید از ساندویچ پیتزا قاراپیچ به طرف چپ و به سمت انقلاب بروید. کمی بعد از یزدبازارموتور به سمت راست و به سوی بلوار مشیر بپیچید تا به دور برگردان برسید. با یک دور برگردان از خیابان حاج میرزا حسن محمود آبادی از خودپرداز بانک سپه عبور نمایید تا به مقصدتان وارد شوید.

این مسیر مسافتی 3.8 کیلومتری دارد و 8 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران مشیرالممالک که یکی از باغ رستوران های یزد نیز به حساب می آید برسید. لوکیشن زیر هم شما را یاری می دهد تا در هر نقطه از یزد که بودید بتوانید به راحتی تا مقصدتان بروید.

شماره تماس رستوران مشیرالممالک یزد: 35239760-035

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.91755610819642%2C%2054.33820614847377%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”254″ name=”رستوران هتل مشیرالممالک”]

#10 رستوران گل سرخ

این رستوران نیز امتیاز نسبتا مناسبی از کاربران دریافت کرده و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید. کیفیت غذا های رستوران گل سرخ در سطح متوسطی بوده ولی بعضی از غذا های موجود در منو را بسیار خوش طعم طبخ می کنند. فضای داخلی رستوران امتیاز خوبی دریافت نکرده و محیط شیک و با طراحی خاص نیست ولی مناسب برای کسانیست که در یک سفر اقتصادی به سر می برند چرا که قیمت ها نیز به صرفه بوده و متناسب با کیفیت آن ها می باشد. رستوران گل سرخ در تمامی روز های هفته از ساعت 12 تا 16 و 19 تا 23:30 در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی بوده و شما نیز در این بازه زمانی می توانید به رستوران مراجعه نمایید.

دو نمونه از غذاهایی که باید در این رستوران امتحان کنید، باقالی پلو و جوجه کباب می باشد چون کیفیت و مزه خوبی دارند. این رستوران به دلیل نزدیکی به مراکز مهم و موقعیت جغرافیایی خوب توانسته عده زیادی از افراد را به خود جذب نماید به عمین دلیل معمولا درون رستوران افراد زیادی هستند که این جمعیت در روز های تعطیل بیشتر هم می شود و بهتر است در زمان تصمیم گیری به این نکته نیز توجه کافی داشته باشید. در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک ماشین وجود دارد و از یان بابت جای نگرانی نخواهید داشت.

آدرس رستوران گل سرخ

بعد از وارد شدن به یزد یکی از مسیر های پیش رو برای رسیدن به رستوران، راه شهید باهنر می باشد که ابتدا باید به سمت شهید رجایی برانید. کمی بعد به بلوار پاکنژاد وارد شده و از طریق شهید باهنر به فردوسی وارد شوید. فردوسی را تا رسیدن به مقصد ترک نکنید. مسیر گفته شده مسافتی معادل 8 کیلومتر دارد و در حدود 11 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران یزد وارد شوید. اگر در هر مسیر دیگری در این شهر بودید جای هیچ نگرانی نیست و تنها کافیست از طریق لوکیشن زیر به سمت این مکان که یکی دیگر از رستوران های یزد می باشد بروید. البته وجود تابلو های مختلف در شهر نیز می تواند در پیدا کردن رستوران گل سرخ به شما کمک کند.

شماره تماس رستوران گل سرخ یزد: 38211090-035

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.854441417308422%2C%2054.35260745770972%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”250″ name=”رستوران گل سرخ”]

#11 رستوران سنتی ارسی

یکی دیگر از رستوران هایی که می توانید برای برای میل کردن غذا به آن مراجعه نمایید رستوران سنتی ارسی می باشد که در محله میرقطب شهر قرار دارد و به عنوان یکی از بهترین رستوران های یزد شناخته می شود. این رستوران امتیاز متوسطی از کاربران دریافت کرده و بین مردم شهر شناخته شده است و از این بابت می توانید اطمینان داشته باشید که غذا های سرو شده در این رستوران طعم خوبی خواهند داشت.

از نظر موقعیت جغرافیایی رستوران در نزدیکی مراکز مهمی واقع شده که همین موضوع نیز سبب شده تا عده بیشتری به رستوران مراجعه نمایند. معماری این بنای تاریخی دیدنی و جذاب بوده و برای افرادی که قصد دارند در یک محیط سنتی به صرف غذا بپردازند بسیار مناسب می باشد. نحوه سرویس دهی بر طبق امتیاز افراد در سطح قابل قبولی می باشد و رفتار پرسنل نیز مناسب بوده و با مشتریان مودبانه است.

رستوران سنتی ارسی در تمامی روز های هفته به جز پنج شنبه ها و جمعه ها از ساعت 10:30 تا 12 شب باز بوده و آماده خدمت رسانی به مشتری هاست. اگر در دو روز آخر هفته قصد مراجعه به این رستوران را داشتید بهتر است قبل از رسیدن از طریق تماس تلفنی از ساعت کاری دقیق رستوران اطمینان حاصل فرمایید. همان طور که گفته شد نمای داخلی رستوران زیبا بوده و طراحی سنتی زیبایی دارد و بسیار هماهنگ با معماری بنا های یزد می باشد.

کیفیت غذا های موجود در منوی رستوران با توجه به امتیازی که کاربران به آن داده اند متوسط بوده و می توان گفت تنها عده ای را راضی کرده است. اگر به یزد سفر کردید بهتر است برای صرف یکی از وعده های غذایی خود به این رستوران نیز مراجعه نمایید.

آدرس رستوران سنتی ارسی

از جمله مسیر هایی که می توانید برای رسیدن به رستوران سنتی ارسی استفاده نمایید، راه شهید رجایی می باشد. برای این منظور باید ابتدا به سمت جنوب کوچه پروانه رفته و بعد به سمت مسجد علی اصغر ادامه دهید. بعد از رسیدن به کالای برق جام جم به سمت چپ و به طرف شهید رجایی بپیچید. کمی بعد از عطاری اخوان مشتاقیون که در سمت راست قرار دارد بگذرید و با ادامه دادن مسیر به مقصدتان وارد شوید. رستوران یزد درست بعد از هتل هفت خوان در طرف چپ شما می باشد.

این راه 1.1 کیلومتر بوده و پیاده تنها 13 دقیقه در راه خواهید بود تا به یکی ازبهترین رستوران های یزد یعنی رستوران سنتی ارسی وارد شوید. اگر به هر دلیل تمایل به استفاده از این مسیر را نداشتید می توانید هر جایی که بودید بعد از روشن نمودن اینترنت تلفن همراهتان، لوکیشن زیر را برای رسیدن به مقصد استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران سنتی ارسی یزد: 09122071828

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.893321540806%2C%2054.362652844435075%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”317″ name=”رستوران سنتی ارسی”]

#12 رستوران سنتی ادیب الممالک

از دیگر رستوران هایی که می توانید در کنار خانواده یا دوستانتان برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران سنتی ادیب الممالک می باشد. این مکان که یکی از بهترین رستوران های یزد می باشد توانسته در طول سال عده زیادی از مسافران را به خود جذب نماید. کیفیت غذا ها در این رستوران در حد متوسطی بوده و امتیاز متوسطی نیز از این گزینه دریافت کرده است.

در واقع کیفیت غذا های موجود در منو توانسته تنها بخشی از مراجعین را راضی نماید. رستوران سنتی ادیب الممالک در محله لب خندق یزد قرار گرفته و از نظر موقعیت جغرافیایی نیز در نزدیکی مراکز مهمی مثل بازار و هتل واقع شده است. فضای داخلی رستوران بسیار زیبا و دل نشین می باشد و طراحی سنتی آن سبب شده تا با فضای تاریخی یزد هماهنگ باشد. قیمت ها در این رستوران به نسبت کیفیت آن ها و هم چنین در مقایسه با دیگر رستوران های هم سطح در وضعیت خوبی قرار دارد و شما می توانید هر چه خواستید با خیال راحت سفارش دهید.

بعضی اوقات در رستوران موسیقی زنده اجرا می شود و اگر شما نیز در همان زمان به رستوران سنتی ادیب الممالک مراجعه نمایید می توانید از این امکان استفاده کنید. این مورد سبب شده تا ادیب الممالک از بهترین رستوران های یزد با موسیقی زنده شناخته شود. سرویس دهی در این مکان امتیاز متوسطی دریافت کرده ولی برخورد کارکنان با مشتری ها مناسب بوده و مودب می باشند.

فضای سنتی رستوران در کنار لباس های سنتی پرسنل، آرامش خوبی به شما منتقل خواهد نمود و شما می توانید در سفرتان به سزد از این فضا استفاده نمایید. لازم به ذکر است این رستوران سنیت یزد در تمامی روز های هفته از ساعت 10:30 تا 12 شب آماده سرویس دهی بوده ولی در دو روز آخر هفته بهتر است قبل از رسیدن به رستوران از طریق تماس تلفنی از ساعت کاری دقیق آن مطلع شوید.

آدرس رستوران سنتی ادیب الممالک

یکی از مسیرهایی که ما به شما پیشنهاد می کنیم تا بعد از ورود به یزد از آن برای رسیدن به این رستوران استفاده نمایید، راه شیرغلامی می باشد. ابتدا باید وارد شیرغلامی به سمت انقلاب شوید و از خانه خلاق هنری شمس عبور نمایید. 500 متر بعد وارد سید گلسرخ شده و در آن برانید و این مسیر را ادامه دهید تا به مقصدتان که بعد از بوتیک هتل هومان قرار دارد برسید. مسیر گفته شده مسافتی معادل 1.5 کیلومتر دارد و در حدود 6 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران یزد برسید. اگر تمایل به استفاده از این مسیر نداشتید می توانید از طریق لوکیشن زیر راه خود را به سمت یکی از بهترین رستوران های یزد یعنی رستوران سنتی ادیب الممالک بیابید.

شماره تماس رستوران سنتی ادیب الممالک یزد: 36229324-035

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.898457455485108%2C%2054.366661519187026%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”318″ name=”رستوران سنتی ادیب الممالک”]

#13 کافه رستوران کاریزما

از دیگر رستوران هایی که در بافت قدیم یزد واقع شده و حس خوبی به شما منتقل خواهد کرد، کافه رستوران کاریزما می باشد. این مکان یکی از بهترین رستوران های یزد به شمار می رود و امتیازی که از کاربران دریافت کرده متوسط رو به بالا بوده که در مقایسه با رستوران های هم سطح می توان گفت یکی از بهترین ها قلمداد می شود. در این مکان همانند رستوران قبلی می توانید در پشت بام از مناظر اطراف استفاده کنید و تجربه ای ماندگار در کنار خانواده و دوستانتان ثبت نمایید.

این رستوران دارای منویی از غذا های ایرانی و انواع نوشیدنی و فست فود در بخش کافه می باشد که در مراجعه به آن می توانید هر چه خواستید سفارش دهید. قیمت موارد موجود در منو با توجه به کیفیت ها و در مقایسه با رستوران های هم سطح مناسب بوده و در سطح خوبی قرار دارد. اگر قصد داشتید از بخش کافه استفاده نمایید بهتر است در لیست سفارشات خود کاپوچینو را از دست ندهید.

رفتار پرسنل این رستوران با مشتری ها مناسب بوده و محترمانه می باشد و سرویس دهی با توجه به امتیاز کاربران در سطح متوسطی قرار دارد. بیش ترین امتیازی که کافه رستوران کاریزما دریافت کرد از ویو و طراحی داخلی می باشد که اتمسفری جالب به وجود آورده اند. شما برای استفاده از این کافه رستوران می توانید در بازه زمانی 11 صبح تا 11 شب در تمامی روز های هفته مراجعه نمایید. البته در روز های پنج شنبه و جمعه بهتر است با تماس قبلی از تایم دقیقه کاری اطمینان حاصل نمایید تا با مشکلی مواجه نشوید.

آدرس کافه رستوران کاریزما

یکی از مسیر هایی که برای رسیدن به کافه رستوران کاریزما می توانید از آن استفاده نمایید، راه شیرغلامی می باشد. برای استفاده از این راه باید ابتدا وارد شیرغلامی شوید و به سمت انقلاب برانید. بعد از تقریبا 3 دقیقه در سید گلسرخ برانید و این مسیر را تا رسیدن به مقصدتان که بعد از سوئیت ارزان قرار دارد ترک نکنید. راه گفته شده مسافتی معادل 1.7 کیلومتر دارد و در بدون ترافیک 8 دقیقه طول می کشد تا به رستوران یزد برسید. این مسیر از بدو ورود به یزد جلوی شما می باشد در صورتی که نقطه ای دیگر از شهر بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر برای رسیدن به یکی از بهترین رستوران های یزد یعنی کافه رستوران کاریزما اقدام نمایید.

شماره تماس کافه رستوران کاریزما یزد: 09138510751

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.90191882790228%2C%2054.36893605728415%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”321″ name=”کافه رستوران کاریزما”]

#14 رستوران یاس

یکی از رستوران های صفائیه یزد که توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید، رستوران یاس می باشد. این رستوران محیط ساده اما زیبایی دارد و فضای داخلی آن می تواند برایتان آرامش خاطر بیاورد. کیفیت غذا های این رستوران در سطح خوبی بوده و توانسته تا مراجعین را راضی نماید. غذا هایی که در این رستوران طبخ می شوند طعم خوبی دارند و بهتر است در صورت مراجعه به آن ماهی را نیز در لیست سفارشات خود قرار دهید. برخورد کارکنان رستوران یاس یزد مودبانه بوده و سرویس دهی معمولا در کم ترین زمان انجام می شود.

این رستوران برای نیروی انتظامی می باشد و درواقع مختص کادر نیروهای انتظامیست ولی افراد دیگر نیز می توانند از آن استفاده کنند. شما می توانید در صورت تمایل غذای خود را بیرون از رستوران نیز میل کنید و یا بدون مراجعه حضوری سفارش دهید. اگر به یزد سفر کردید می توانید از این رستوران که در صفائیه یزد قرار دارد استفاده نمایید. توجه داشته باشید که این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 11:30 تا 12 باز می باشد.

آدرس رستوران یاس

برای رسیدن به رستوران یاس که از رستوران های صفائیه یزد است می توانید ابتدا خود را به خیابان تربیت برسانید و در جهت شرق آن ادامه دهید. با رسیدن به خیابان کاشانی وارد آن شده و تا مقصدتان از آن خارج نشوید. رستوران یاس یزد در طرف راست شما واقع شده و مسیر گفته شده مسافتی در حدود 300 متر از نزدیکی کاشانی دارد. اگر تمایل به استفاده از نقشه داشتید نیز می توانید از طریق لوکیشن زیر خود را به آسانی به این رستوران برسانید.

شماره تماس رستوران یاس یزد: 38341610-035

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.846350432176973%2C%2054.385288191401095%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”900″ name=”رستوران یاس”]

#15 رستوران دراگون

رستوران ایتالیایی دراگون یکی از فست فود های یزد نیز به شمار می رود و در آن می توانید غذا های فست فودی خوش طعمی را میل کنید. این رستوران یزد توانسته امتیاز بالایی از افراد دریافت نماید که نشان دهنده رضایت مراجعه کننده ها از کیفیت و محیط می باشد. فضای داخلی این رستوران بسیار زیبا طراحی شده و به همین دلیل جوانان زیادی را به سمت خود می کشاند. یکی از دلایلی که کاربران امتیاز بالایی به رستوران دراگون داده اند، طعم خوب غذا های آن می باشد.

بهتر است در صورت مراجعه به این رستوران برگر را نیز در لیست سفارشات خود قرار دهید. هم چنین استیک نیز یکی از لذیذ ترین غذا های دراگون می باشد که امتیاز خوبی از مراجعین گرفته است. پرسنل رستوران با مشتری ها رفتار خوبی داشته و سرویس دهی در زمان مناسب انجام می شود. اگر تمایل داشتید به رستوران دراگون بروید بهتر است در هر روزی از هفته که تمایل داشتید از ساعت 12 تا 16 و 19 تا 24 اقدام کنید.

آدرس رستوران دراگون

برای رسیدن به این رستوران می توانید ابتدا خود را به میدان جانباز برسانید و بعد در جهت خیابان دانشگاه ادامه دهید. این خیابان را ترک نکنید تا به آتلیه راد برسید و بعد از آن به طرف راست رفته و وارد مجدالعلماء شوید. مقصد شما بعد از بهار و در سمت چپتان قرار دارد. مسافت مسیر گفته شده تقریبا 1.1 کیلومتر بوده و در حدود 3 دقیقه نیز در راه خواهید بود. اگر تمایل به استفاده از این راه نداشتید می توانید از لوکیشن زیر استفاده کنید تا در هر جایی از شهر که بودید به راحتی به رستوران دراگون برسانید.

شماره تماس رستوران دراگون یزد: 38272585-035

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.840846485501714%2C%2054.36668695644341%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”901″ name=”رستوران دراگون”]

سوالات متداول

بهترین رستوران های سنتی یزد کدام مواد هستند؟

رستوران های سنتی ابوالمعالی، خوان دوحد، ترمه و ترنج، مارکوپولو، مشیرالممالک، ارسی و ادیب الممالک بهترین ها هستند.

لاکچری ترین رستوران های یزد کدام رستوران ها می باشند؟

رستوران های خوان دوحد، رَس‌تورانو مشیر الممالک از لاگچری ترین ها معرفی می شوند.

کدام رستوران های یزد دارای موسیقی زنده اند؟

رستوران خوان دوحد و رستوران سنتی ادیب الممالک دارای موسیقی زنده می باشند.

بهترین باغ رستوران های یزد کدام گزینه ها هستند؟

رستوران های مشیر الممالک و مارکوپولو می توانند از باغ رستوران های یزد به حساب بیایند.

[html_block id=”70530″]