ارزان ترین راه اجاره روزانه ویلا در کردان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

تا به حال برای شما پیش آمده است که ندانید تعطیلات آخر هفته خود را چگونه بگذرانید؟ دوست داشته باشید یه سفری کوتاه انجام دهید ولی حوصله رانندگی طولانی مدت نداشته باشید؟ هر کسی در هر شهری که زندگی می‌کند بهترین است با مناطق دیدنی نزدیک به شهر محل زندگی خود آشنا باشند تا در کوتاهترین فاصله زمانی و مکانی بتوانند بهترین تفریحات را در تعطیلات کوتاه آخر هفته و یا حتی ساعاتی از وسط هفته را تجربه کنند. برای ساکنین و اهالی استان‌های تهران و البرز، کردان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گذراندن یک آخر هفته به یادماندنی است. خیلی از افراد نگران محل اقامت خود در سفر هستند. ما این نگرانی شما را درک کرده‌ایم و تلاش کرده‌ایم برای حل آن، بهترین روش‌ها را پیاده کنیم. شما توسط سایت لوکس ویلا‎، به راحتی می‌توانید برای اجاره ویلا در کردان ارزان قیمت اقدام نمایید.

آیا می دانید اجاره ویلا در کردان ارزان قیمت از طریق سایت لوکس ویلا چه مزایایی برای شما دارد؟ آیا می دانید که می توانید در کمترین فاصله از تهران و کرج یکی از به یادماندنی‌ترین سفرهای خود را تجربه کنید؟ پس با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی در مورد کردان زیبا و مزایای اجاره ویلا در کردان، با شما به اشتراک بگذاریم.

تاریخچه‌ای از کردان زیبا

در دوران جنگ تحمیلی بسیاری از تهرانی‌ ها کردان را برای زندگی انتخاب کردند و این محدوده به منطقه‌ ای حاشیه‌ نشین تبدیل شد. کردان به‌ مرور زمان به یک‌ قطب اقتصادی تبدیل شد و واحدهای آلومینیوم‌ سازی، کارتن‌ سازی، ریسندگی و بافندگی و مرغداری در این منطقه مشغول به فعالیت هستند. همین مسئله باعث شد تا اهالی ساکن کردان و توابع در این کارخانه‌ ها مشغول به کار شوند و کردان امروز به قطب اقتصادی کرج تبدیل شود.

کردان کجاست و چرا باید اجاره ویلا در کردان را تجربه کرد؟

بعد از روزهای سخت قرنطینه خانگی و رفع محدودیت عبور و مرور در سطح شهر و مسیرهای بین شهری، کوله سفر خود را ببندید و با دوستان و خانواده خود این رهایی از کرونا را جشن بگیرید. روستایی خوش آب و هوا در انتظار شماست. روستای زیبای کردان در فاصله ای در حدود 60 کیلومتری تهران قرار گرفته‌ است. کردان در غرب کرج و منطقه البرز قرار دارد. بعد از رانندگی در آزادراه کرج و رسیدن به ابتدای آزادراه کرج – قزوین، باید حدود ۲۰ کیلومتر رانندگی کنید تا به جاده کردان برسید که توسط خروجی از این آزادراه جدا شده است. از کرج حدود ۲۵ کیلومتر و از تهران حدود ۶۰ کیلومتر راه تا این روستا فاصله است و برای رسیدن به این ده بالاخره باید خود را به یکی از دو استان البرز و تهران برسانید.

اگر امحلی برای اقامت خودتون ندارید، اصلا نگران نباشید. ما در پایان بهترین ویلاها و محله‌ های کردان را برای اجاره ویلا به شما معرفی خواهیم کرد.

p>[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.94187721144615%2C%2050.8248227800155%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

اجاره ویلا در کردان ارزان قیمت

دسترسی به کردان چگونه است؟

از جاده کردان تا رسیدن به روستای اصلی حدود 10 کیلومتر رانندگی است که البته مسیری سرسبز و کوهستانی است که جذابیت طبیعی این روستا از همین جاده اصلی شروع خواهد شد و تا آخر ادامه پیدا خواهد کرد. پس برای رسیدن به روستا خیلی عجله نکنید و سعی کنید که از مسیر جذاب لذت ببرید. اگر هنوز متوجه نشدید که چگونه باید خود را به این روستا برسانید نگران نباشید، از طریق نقشه گوگل زیر به راحتی می‌ توانید روی دستگاه‌ های همراه خود کردان کرج را روی نقشه مسیریابی کنید و راحت به مقصد برسید.

آخر هفته خود در کردان را چگونه سپری کنیم؟

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد در سفرهای کوتاه یکی دو روزه دارند این است که نمی‌ دانند زمان خود را چگونه مدیریت کنند. ما قرار است به شما کمک کنیم چگونه در کمترین زمان، بهترین و لذتبخش‌ترین سفر خود را تجربه کنید. کافی است بدانید قرار است چه کارهایی انجام دهید و چطور می‌ توانید اقامت خود در کردان زیبا را خاطره‌ انگیز کنید. پس با ما همراه باشید.

رزرو ویلا باغ در کردان

روستای کردان که یکی از مقاصد گردشگری تهرانی ها و اهالی دیگر مناطق اطراف برای استراحت، تفریح و برگزاری مراسم های مختلف می باشد، یکی از پرتقاضاترین گزینه های اقامتی برای برگزاری مراسم و جشن های کوچک، اجاره باغ در کردان به شمار می رود. شما نیز می توانید علاوه بر برگزاری مراسم های کوچک و دورهمی، برای اقامت خود در این شهر زیبا و خوش آب و هوا به سراغ رزرو ویلا باغ در کردان بروید.

دورهمی کردان

یکی از دلایلی که خیلی‌ ها امروزه به کردان می‌ روند این است که در کنار اعضای خانواده خود به دورهمی بپردازند و این روزه دورهمی کردان بسیار محبوبیت خاصی دارد. این دورهمی‌ ها به قدری محبوب شده‌اند که بعضی از خانواده جشن‌ های عروسی و مناسبات مختلف را در ویلاهای کردان جشن می‌گیرند که این موضوع باعث شده است تا کردان به یکی از جاذبه‌ های مهم گردشگری استان البرز تبدیل شوند.

پس دورهمی در کردان را به خاطر بسپارید و بدانید که شما می‌ توانید کلی ویلای مناسب جشن و مهمانی در کردان از طریق لوکس ویلا، رزرو نمایید.

اجاره ویلا در کردان ارزان قیمت

رودخانه کردان و صدای گوشنوازی که بر جسم و دل شما می‌ نشیند

روستای کردان زمین‌های حاصلخیزی هم دارد و باغ‌های زردآلو، آلبالو، گیلاس، گردو وتوت در این منطقه پیدا می‌شود. یکی از دلایل اصلی سرسبزی و حاصلخیزی زمین‌های کردان رودخانه ارتفاعات کهار است. رودخانه کردان از شمال شرق این روستا به سمت جنوب غربی جاری می‌شود و زمین‌های کردان را سیراب می‌کند. این رودخانه از شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد عبور کرده و در اطراف روستای نجم‌آباد وارد رودخانه شور می‌شود.

مناطق دیدنی روستای زیبا و ییلاق بکر کردان

کردان فقط برای دورهمی و جشن و تفریح و مهمونی نیست. اگر به این روستا رفته باشید حتما با آب و هوای فوق العاده آن و همچنین طبیعت زیبای کردان، آشنا هستید. اما اگر بار اولتان است که در نظر دارید از این ییلاق سرسبز دیدن کنید، نگران نباشید. ما قرار است کلی از جاهای دیدنی کردان و اطراف این روستا را به شما معرفی کنیم.

دریاچه کردان و لذت اجاره ویلا در کردان در نزدیکی آن

بخشی از این روستا را رودخانه آن تشکیل می‌دهد که اکثرا آن را با نام دریاچه کردان کرج یاد می‌کنند اما جالب است بدانید که در حقیقت این موج قدرتمند آب متعلق به رودخانه‌ ای است که از کوه کهار بزرگ سرچشمه می‌گیرد. این رودخانه از ساوجبلاغ نیز می‌گذرد و در نهایت به رودخانه شور می‌ رسد.

قطعا با دیدن این رودخانه زلال و شنیدن صدای جریان آب داخل آن حتما به این فکر خواهید افتاد که حدود چند ساعت در کنار این رودخانه زیبا کمپ بزنید و از این طبیعت لذت ببرید و آب و هوای مناطق دیدنی کردان به قدری جذاب است که اهمیتی ندارد چه فصلی به این روستا سفر می‌ کنید، به هر حال در کنار این رودخانه قرار گرفتن حس خوبی به شما خواهد داد و توصیه می‌ کنم به سادگی از آن نگذرید.

اجاره ویلا در کردان ارزان قیمت

از ویلای خود خارج شوید و برج مقبره کردان را ببینید

همانطور که قبلا هم گفته بودم، جذابیت‌ های منطقه کردان کرج تنها محدود به طبیعت آن نیست و یک سری از جذابیت‌ های تاریخی را نیز شامل می‌ شود که برج مقبره یکی از آن‌هاست. برج مقبره از اهمیت زیادی بین ساکنین روستا برخوردار است طوری که ساکنان همیشه با افتخار از این مقبره یاد می‌ کنند. در روایت‌ های تاریخی آمده است که برج مقبره متعلق به دوران سلجوقیان است که تا به امروز بدون هیچ مرمتی سالم و بی‌ اشکال باقی مانده است. اگر به این روستا سر زدید، حتما از برج مقبره دیدن کنید. از روستا تا این مقبره حدود ۱ کیلومتر پیاده‌ روی است و در نزدیکی ساوجبلاغ قرار دارد.

لذت ورزش و کمپینگ در سایت ورزشی کردان

این شهر ورزشی یکی از بهترین مکان‌ های گردشگری در کردان است؛ از آنجا که طی چند سال اخیر خیلی از بازدیدکنندگان با مشکل کمبود محل اسکان رو به رو می‌ شدند و خیلی از ویلاهای کردان جز اموال خصوصی است و افراد مسافر اجازه ورود و یا اجاره آن‌ها را ندارند، این شهر ورزشی علاوه بر سرویس‌ هایی که ارائه می‌ دهد، محل خوب و مناسبی برای کمپ کردن و اجاره محل استراحت است.

 البته همانطور که گفتیم، این شهر ورزشی سرویس‌ های خاصی را نیز برای ارائه دارد. به عنوان مثال یکی از جذاب‌ ترین این سرویس‌ ها کوهنوردی است که در ارتفاعات کردان می‌ توان با وسایل مخصوص به صخره‌ نوردی و کوهنوردی بپردازید که شاید یکی از بهترین تفریح‌ های این روستا باشد. همچنین برای افرادی که دوست دارند پاراگلایدینگ را تجربه کنند، در این شهر ورزشی می‌ توانند آموزش‌ های لازم برای چتربازی و پاراگلایینگ را فرابگیرند.

به جز این موارد استخر، زمین فوتبال، زمین والیبال و کلی موارد دیگه‌ ای در این دهکده‌ های ورزشی وجود دارند که می‌ توانید به جز اسکان ساعت‌ های زیادی را به تفریح بپردازید. پس سعی کنید که حتما به این شهر ورزشی سر بزنید که کلی اتفاقات هیجان‌ انگیز می‌ تواند در سفرتان به کردان در این شهر ورزشی بیفتد.

و اما پیاده‌روی در کردان و لذت قدم زدن در کوچه‌باغ‌ها و صرف ناهار زیر سایه درختان پر شاخ و برگ

لازم نیست تا جایی را به شما معرفی کنیم تا از کردان لذت ببرید چرا که این منطقه به قدری جذاب و سرسبز است که هر قطعه از آن را می‌ توان به عنوان یک منطقه کمپ انتخاب کرد و از محیط آن لذت برد. البته باید اشاره کرد که تنها کمپ‌ کردن را جز کارهای خود قرار ندهید و پیاده‌ روی نیز می‌ تواند یکی از جذاب‌ ترین تفریحات در کردان باشد. اگر حاشیه و امتداد رودخانه کردان را پیاده‌ روی کنید با منظره‌ ای خارق‌ العاده رو به رو خواهید شد که شاید نظیر آن را پیش از این هیچوقت ندیده باشید!

همچنین به جز امتداد رودخانه، کوچه‌ ها و محله‌ های کردان نیز پر از جذابیت‌ هستند که بدون شک باید به آن‌ ها سر بزنید و از قدم زدن در محله‌ های باصفای این منطقه سرسبز لذت ببرید. پس پیاده‌ روی را فراموش نکنید.

اجاره ویلا در کردان ارزان قیمت

و اما، معرفی بهترین ویلاهای منطقه کردان

در ادامه بهترین ویلاهای کردان را که از طریق وب سایت لوکس ویلا می‌ توانید برای رزرو و اجاره آن‌ ها اقدام کنید را معرفی خواهیم کرد.

اجاره ویلا استخردار در کردان با کد a225

یکی از بهترین ویلاهای استخردار این منطقه را از ما بخواهید. ویلای a225 کردان با قیمتی مناسب و دارا بودن تمام امکانات رفاهی و تفریحی در انتظار شماست تا بتواند محلی راحت و ایمن برای گذران اوقات تفریحی شما باشد.

این ویلا دارای دو خواب است و تا ظرفیت 40 نفر برای میهمانی و دورهمی را دارا است. مساحت این ویلا 550 متر و مساحت سازه 150 متر است. همچنین دارای امکانات تفریحی مانند،استخر آب گرم در فصل سرد و فوتبال دستی است.

برای دیدن و اجاره ویلا کافیست بر روی این لینک کلیک نمایید.

اجاره ویلا در کردان a245 استخردار و قیمت مناسب

ویلای استخردار در کردان به مساحت 1000 متر و ظرفیت 40 نفر، بهترین انتخاب شماست. شنا کنید و بعد با دوستان و خانواده خود فوتبال دستی بازی کنید و با خیالی آسوده دور هم جمع شوید و روزهای تلخ و سخت قرنطینه ای که گذرانده‌اید را فراموش کنید.

برای رزرو و اجاره این ویلای زیبا کافیست با شماره 09126938413 تماس حاصل نمایید.

ویلای با کد A195 یکی از زیباترین ویلاهای کردان، منتظر شماست

ویلای استخردار به همراه میز بیلیار با قیمتی مناسب و در بهترین جای کردان پیشنهاد ویژه ما به شما عزیزان است. برای رزرو این ویلا می توانید با شماره 09126938413 تماس بگیرید و با توجه به مشاوره با مشاوران لوکس ویلا، مراحل رزرو را انجام دهید.

مطالب مشابه