کافه های محله جلفا

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محله جلفای اصفهان یکی از قدیمی ترین و زیبا ترین محله های اصفهان می باشد که به دلیل جذب گردشگران مختلف به سمت خود کافه ها و رستوران های متعددی را شامل می شود. در این مقاله به سراغ معرفی کافه های محله جلفای اصفهان رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن ها به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

#1 کافه بهارنارنج

یکی از معروف ترین کافه هایی که می توانید در محله جلفای اصفهان به آن مراجعه نمایید، کافه بهارنارنج یا شربت خانه بهارنارنج می باشد. این کافه امتیاز بالایی از کاربران دریافت کرده و به همین دلیل می توان گفت اکثر کسانی که به آن مراجعه کرده اند از محیط و کیفیت موارد موجود در منو رضایت داشته اند. اگر به محله جلفای اصفهان مراجعه کردید بهتر است استفاده از این کافه را در اولویت خود قرار دهید چرا که محیط بسیار دل نشین و آرامی دارد.

دکوری که در این کافه استفاده شده بیشتر از چوب بوده و رنگ و لعاب دیوار ها و سقف و نقش و نگار هایی که بر روی آن ها به کار رفته بسیار زیباست. با ورود به این کافه حس می کنید به یک اثر هنری وارد شده اید و در یک تابلوی نقاشی قرار است لحظاتی را بگذرانید. این کافه از آن دسته از کافه هایی است که اهالی هنر به آن علاقه زیادی دارند و تمایل زیادی برای استفاده از آن خواهند داشت. محله جلفای اصفهان به دلیل حضور ارامنه حال و هوای متفاوتی در کافه هایش احساس خواهید کرد که تجربه آن در جای دیگر شاید امکان پذیر نباشد.

این کافه هم چنین میزبان سلبریتی ها و توریست های مختلفی بوده و همواره مورد تایید آن ها قرار گرفته است. اگر به کافه بهارنارنج محله جلفا رفتید در فهرست سفارشات خود یکی از شربت های خوش طعم کافه را نیز بیفزایید چرا که این قسمت از منو مورد رضایت افراد زیادی قرار دارد. هم چنین بستنی حصرت الملک را نیز بهتر است سفارش دهید تا طعم خوب آن را بچشید. شما می توانید در تمامی روز های هفته از ساعت 8 تا 23:45 برای رفتن به این کافه اقدام کنید ولی بهتر است در روز های تعطیل که ممکن است تایم باز بودن کافه تغییر یابد پیش از مراجعه تماس بگیرید.

آدرس کافه بهارنارنج

برای رسیدن به شربت خانه بهارنارنج که در کوچه کلیسای وانک معروف قرار گرفته، می توانید ابتدا خود را به خیابان حکیم نظامی برسانید و در جهت شمال آن ادامه دهید. کمی بعد با رسیدن به خیابان کلیسا به سمت راست بپیچید و به آن وارد شوید. شما می توانید بعد از فروشگاه دانشگاه هنر به مقصدتان که در سمت چپ قرار گرفته برسید. این مسیر از نزدیکی خیابان کلیسا تا کافه بهارنارنج مسیر با مسافت تقریبی 150 متر داشته و در حدود 1 دقیقه در راه خواهید بود. در هر جایی از اصفهان بودید نیز می توانید با استفاده از لوکیشن زیر به آسانی و با نقشه خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس کافه بهارنارنج محله جلفا: 36275269-031

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.63466771144878%2C%2051.65480402334039%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”902″ name=”کافه بهارنارنج”]

#2 کافه آنی

یکی از قدیمی ترین کافه های محله جلفای اصفهان که می توانید برای مراجعه به آن اقدام کنید، کافه آنی می باشد. این کافه امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نموده و به همین دلیل یکی از بهترین ها در این محله ارمنی نشین اصفهان به شمار می رود. دکور و دیزاین داخلی این کافه اصفهان به طور کامل از چوب بوده و به همین دلیل حس بسیار خوبی به شما منتقل خواهد شد.

این کافه کیک های خوش طعمی دارد و نباید چشیدن طعم آن ها را از دست بدهید به خصوص کیک عسل را حتما در لیست سفارشات خود قرار دهید. یکی از دلایل مشهور شدن کافه آنی را می توان قیمت های مناسب موارد موجود در منو دانست که در کنار کیفیت خوب آن ها باعث شده تا شهرت این کافه محله جلفا بیشتر شود. کافه آنی در بین برخی از افراد به یک پاتوق تبدیل شده و اوقات زیادی از هفته خود را در اینجا می گذرانند.

کارکنان خوش برخورد بوده و سرویس دهی نیز در سطح خوبی می باشد. لازم به ذکر است محیط داخلی این کافه کمی کوچک بوده و به همین دلیل امکان دارد در زمان مراجعه شما پر باشد بنابراین بهتر قبل از مراجعه تماس بگیرید یا در صورت امکان میز خود را رزرو نمایید. در مراجعه به محله جلفای اصفهان بهتر است کافه آنی را از دست ندهید. این کافه محله جلفا در تمامی روز های هفته از ساعت 8 تا 24 باز بوده ولی در روز های تعطیل این تایم کمی تغییر می کند.

آدرس کافه آنی

برای رسیدن به کافه آنی که کی از بهترین کافه های محله جلفای اصفهان می باشد می توانید ابتدا خود را به کوچه کلیسای وانک برسانید و بعد در جهت شمال آن حرکت کنید. کمی بعد می توانید به جلفا و به طرف راست بپیچید تا مقصدتان را که در سمت چپ شما قرار دارد ببینید. این مسیر مسافتی در حدود 150 متر داشته و تنها یک دقیقه در راه خواهید بود تا آن را طی کنید. اگر تمایل داشتید از یک نقشه برای طی کردن مسیر خود تا مقصدتان استفاده کنید می توانید بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک نمایید تا به آسانی به کافه آنی برسید.

شماره تماس کافه آنی محله جلفا: 36244926-031

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.635878433501404%2C%2051.6556067233404%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”903″ name=”کافه آنی”]

#3 کافه جَزوه

از دیگر کافه های زیبای محله جلفا کافه جَزوه می باشد که امتیاز بالایی از کاربران دریافت نموده است. این کافه محیط دنج و زیبایی دارد و طراحی آن مدرن می باشد. گل و گلدان های قرار داده شده در این کافه محیط را بسیار دل نشین کرده و به همین دلیل می توانید از فضای آرام کافه نهایت استفاده را ببرید. اگر به این کافه مراجعه کردید بهتر است طعم قهوه های آن را از دست ندهید و حتما قهوه فرانسه یا قهوه ترک را در بین سفارشات خود قرار دهید. کافه های محله جلفا به دلیل نزدیک بودن به اماکن دیدنی توانسته اند تا مسافران زیادی را به سمت خود جذب نمایند.

کافه جَزوه به دلیل نزدیکی به کلیسای وانک افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند و به همین دلیل شما نیز می توانید با سفر به اصفهان هم برای تماشای دیدنی های محله و هم استفاده از کافه های جلفا اقدام کنید. پرسنل این کافه خوش برخورد بوده و سرویس دهی نیز در سطح خوبی می باشد. اگر تنها هستید می توانید با مراجعه به کافه جَزوه به کنار سکوی آشپزخانه بروید و در کنار باریستا و کارکنان به معاشرت با آن ها بپردازید. این کافه در تمامی روز های هفته از ساعت 8:30 تا 23:45 باز بوده و شما می توانید در باز زمانی گفته شده به آن مراجعه نمایید.

آدرس کافه جَزوه

برای رفتن به این کافه باید از هر جایی که هستید خود را به خیابان مهرداد در محله جلفای اصفهان برسانید و در جهت غرب این خیابان برانید. مقصد شما در سمت چپتان و درست بعد از بن بست بامداد قرار گرفته است. مبداء شما هر کجای اصفهان که باشد می توانید با روشن کردن اینترنت و لوکیشن گوشی خود و کلیک بر روی مسیر دسترسی زیر به آسانی و با نقشه به این کافه اصفهان برسید. بهتر است حتی اگر مسیر را می دانید برای دیدن میزان ترافیک به گوگل مپ مراجعه کنید تا دچار مشکل نشوید.

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.63391635315446%2C%2051.65609035156256%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”904″ name=”کافه جَزوه”]

#4 کافه لوانت

از دیگر کافه های محله جلفای اصفهان که توانسته امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نماید کافه لوانت می باشد. این کافه به دلیل رضایت اکثر کسانی که آن را انتخاب کرده اند توانسته به شهرت برسد و کسانی که حتی برای بار دوم به این محله مراجعه می کنند نیز باز هم تمایل به استفاده از کافه لوانت را دارند. طراحی داخلی این کافه محله جلفا در سطح خوبی بوده و به دلیل دارا بودن بخش روباز، عده زیادی تمایل به استفاده از این کافه را دارند.

قیمت ها با توجه به کیفیتشان در سطح خوبی بوده و رفتار کارکنان کافه نیز مودبانه می باشد. بهتر است در مراجعه به این محله استفاده از کافه لوانت را از دست ندهید. گزینه های مربوط به وگان نیز وجود دارد و شما می توانید در صورت تمایل از آن استفاده نمایید. کافه لوانت در تمامی روز های هفته از ساعت 8:30 تا 23:30 باز می باشد و شما می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید. هم چنین این کافه یک وبسایت با همین نام نیز دارد که اطلاعات تکمیلی درباره آن را می توانید از آن به دست آورید.

آدرس کافه لوانت

شما می توانید برای رسیدن به این کافه ابتدا به چهارراه حکیم نظامی رسیده و بعد از آن به سمت خیابان نظر میانی بروید. این خیابان را در جهت شرق ادامه دهید تا به مقصدتان که بعد از آرایشی گیسو کمند و در طرف چپ شما قرار دارد برسید. مسافت این مسیر کمتر از 400 متر بوده و کافه لوانت در نزدیکی کلیسای بت لحم می باشد. با استفاده از لوکیشن زیر می توانید به آسانی خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس کافه لوانت محله جلفا: 31314031-031

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.636823181831254%2C%2051.657305146040706%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”905″ name=”کافه لوانت”]

#5 کافه ستاره

از دیگر کافه هایی که می توانید برای صرف نوشیدنی مورد نظرتان به آن مراجعه کنید و به داشتن قهوه های خوش طعم شهرت دارد، کافه ستاره می باشد. صاحب این کافه فردی با استعداد و خوش برخورد بوده و با ارائه کیفیت خوب توانسته افراد زیادی را به سمت خود جذب نماید. این کافه محله جلفای اصفهان امتیاز بالایی دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین ها در اصفهان به شمار می رود. اگر به کافه ستاره رفتید بهتر است بستنی را نیز در لیست سفارشات خود بیفزایید.

فضای داخلی کافه ستاره کوچک اما دنج بوده و محیط آرام و دوستانه ای دارد. اگر به محله جلفا در اصفهان رفتید می توانید برای صرف یک قهوه خوش طعم به این کافه مراجعه کنید و از نوشیدنی های خوش طعم آن لذت ببرید. کافه ستاره جلفا در تمامی روز های هفته باز بوده و در بازه زمانی 10 تا 23 فعالیت دارد. با این وجود بهتر است قبل از مراجعه با تماس قبلی از باز بودن کافه اطمینان حاصل کنید تا دچار سرگردانی نشوید.

آدرس کافه ستاره

این کافه در کنار خیابان نظر میانی قرار دارد و شما می توانید برای رسیدن به آن خود را به این خیابان رسانده و در جهت شرق آن ادامه دهید. کمی بعد مرکز خرید نوژان می توانید به مقصدتان که در سمت راست شما قرار دارد برسید. این مسیر مسافت کمی داشته و تقریبا 100 متر است. این کافه محله جلفا در نزدیکی کافه لوانت بوده و به همین دلیل می توانید به راحتی با رسیدن به خیابان نظر میانی به هر دو دسترسی داشته باشید. مسیر دسترسی زیر به شما این امکان را می دهد تا به آسانی و از طریق نقشه خود را به مقصدتان برسانید.

شماره تماس کافه ستاره محله جلفا: 36264394-031

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.63657999560184%2C%2051.6571416158188%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”906″ name=”کافه ستاره”]

#6 کافه وان

یکی از کافه هایی که در کنار میدان جلفا قرار دارد و چشم انداز خوبی از میدان را می توانید با نشستن درون کافه ببینید، کافه وان می باشد. این کافه به دلیل کیفیت و هم چنین موقعیت خوبی که دارد توانسته امتیاز بالایی را نیز از مراجعین کسب کند و به همین دلیل می توانید با اطمینان به آن مراجعه نمایید. از بهترین مواردی که از منو این کافه میدان جلفا می توانید سفارش دهید، قهوه ارمنی آن می باشد. کارکنان کافه وان خوش برخورد بوده و رفتار دوستانه ای با مشتری ها دارند.

برخی از ساکنین محله جلفا، کافه وان را به عنوان محلی دنج برای گذراندن برخی از اوقات خود در هفته انتخاب می کنند و درواقع اینجا تبدیل به یک پاتوق برای آن ها شده است. ویوی این کافه زیبا بوده و یکی از دلایلی که سبب شده تا افراد امتیاز بالایی به آن بدهند همین منظره اطراف کافه می باشد. اگر تمایل داشتید به کافه وان مراجعه کنید در تمامی روز های هفته باز بوده و بهتر است در بازه زمانی 10 تا 23:30 اقدام کنید که کافه سرویس دهی دارد.

آدرس کافه وان

این کافه نیز همانند دو کافه قبلی در خیابان نظر می انی قرار دارد و شما می توانید برای استفاده از ان خود را به این خیابان برسانید و سپس در جخهت شرق ادامه دهید. کمی بعد از مرکز خرید نوژان می توانید به کافه وان جلفا وارد شوید. این کافه تقریبا در کنار کافه ستاره قرار دارد و به همین دلیل شما با مراجعه به خیابان نظر میانی قادر به استفاده از این کافه ها خواهید بود. هم چنین لوکیشن زیر نیز به شما کمک می کند تا به آسانی و از طریق نقشه خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس کافه وان محله جلفا: 36246250-031

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.63659881294986%2C%2051.65700650499932%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”907″ name=”کافه وان”]

#7 کافه یوفون

از دیگر کافه های محله جلفا که در کوچه کلیسای وانک واقع شده و امتیاز بالایی از کاربران دریافت نموده، کافه یوفون می باشد. این کافه به دلیل قرار گرفتن در کنار دیدنی های محله جلفا همانند دیگر کافه های این منطقه توانسته عده زیاید را به سمت خود جذب نماید و به همین دلیل می توان دیکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد تا در آن یک نوشیدنی خوش طعم را میل نمایید.

اگر به کافه یوفون رفتید بهتر است شیک و قهوه های آن را از دست ندهید چرا که امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده اند و به همین دلیل یکی از بهترین گزینه های موجود در منو هستند. فضای داخلی این کافه محله جلفا کوچک اما دنج و دوستانه می باشد. کیک های خانگی که در این کافه درست می شوند معمولا طعم خوبی دارند و افراد ساکن در این منطقه نیز برای میل کردن این کیک ها بار ها و بار ها روانه این کافه اصفهان می شوند.

این کافه در تمایم روز های هفته باز بوده و شما می توانید در بازه زمانی 8 تا 23 به آن مراجعه نمایید. این کافه محله جلفا از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی قرار دارد و به همین دلیل شما می توانید بعد از مراجعه به دیدنی های اطراف برای صرف یک نوشیدنی یا کیک خوش طعم به کافه یوفون بروید.

آدرس کافه یوفون

کافه یوفون در کوچه کلیسای وانک واقع شده و شما برای رسیدن به آن می توانید ابتدا خود را به خیابان کلیسا برسانید و سپس در جهت شرق آن ادامه دهید. کمی بعد به طرف چپ و کوچه کلیسای وانک وارد شوید. با دنبال کردن این کوچه می توانید به مقصدتان که در مقابلتان در کوچه قرار دارد برسید. در جلفا خودروی خود را پارک کنید و سپس تا کافه یوفون پیاده روی کنید. این مسیر از خیابان کلیسا در نزدیکی کوچه کلیسای وانک تا مقصد مسافتی 150 متری داشته و در حدود 2 دقیقه در راه خواهید بود. یک لوکیشن نیز برایتن قرار داده شده تا به وسیله آن بتوانید به آسانی خود را به این کافه اصفهان برسانید.

شماره تماس کافه یوفون محله جلفا: 36280252-031

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.636273923173654%2C%2051.655332681623214%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”908″ name=”کافه یوفون”]

سوالات متداول

معروف ترین کافه های محله جلفا کدام موارد هستند؟

کافه های بهارنارنج، آنی و لوانت.

کدام کافه های محله جلفا در نزدیکی کلیسای وانک قرار دارند؟

کافه های یوفون، بهارنارنج، آنی و جَزوه.

کدام کافه ها در میدان جلفا واقع شده اند؟

کافه وان.

کافه های روباز محله جلفا کدام گزینه ها می باشند؟

کافه لوانت و کافه ستاره

[html_block id=”70985″]