پارک آبی بادی مارینا کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

پارک آبی بادی مارینا کیش از جاذبه های تفریحی جزیره کیش شناخته می شود که در نوع خود منحصر به فرد می باشد. جزیره کیش از بهترین مقاصد گردشگری برای تفریحات آبی و دیگر تفریحات هیجان انگیز در ایران می باشد که گردشگران می توانند به آن سفر کنند و از تفریحات خود لذت ببرند. به هر گوشه و نقطه ای از جزیره کیش سفر کنید، جاذبه هایی وجود دارند که شما را به سمت خود دعوت می کنند و می توانید از آن ها لذت ببرید. پارک های آبی از جمله امکانات تفریحی میهج و لذت بخشی هستند که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند و در شهرهای ختلف راه اندازی شده اند. پارک آبی بادی مارینا کیش یکی دیگر از جاذبه های تفریحی جزیره کیش است که تفریحی بسیار هیجان انگیز و لذت بخش می باشد. در ادامه می خواهیم با این پارک آبی بادی هیجان انگیز و منحصر به فرد آشنا شویم؛ پس با لوکس ویلا تا انتهای این مطلب همراه باشید.

پارک آبی بادی مارینا کیش کجاست و مسیر دسترسی به آن

پارک آبی بادی مارینا کیش در پشت هتل مارینا کیش و در ساحل نزدیک این هتل قرار داشته و دسترسی از بلوار مرجان را برای گردشگران میسر نموده است. بلوار مرجان نزدیک ترین مسیری است که می توانید برای دسترسی به این پارک آبی انتخاب نمایید. اگر جزء گردشگرانی هستید که خودروی شخصی ندارید، بهترین روش برای دسترسی به پارک آبی بادی مارینا کیش استفاده از تاکسی ها می باشند.

شماره تماس پارک آبی بادی مارینا کیش: 44465045-076

آدرس پارک آبی بادی مارینا کیش: جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

پارک آبی بادی مارینا کیش

معرفی پارک آبی بادی مارینا کیش

تفریحات آبی از بهترین و هیجان انگیز ترین تفریحات جزیره کیش هستند که گردشگران زیادی به سراغ آن ها می روند. پارک آبی بادی مارینا کیش از تفریحات هیجان انگیز جزیره کیش است که به تازگی راه اندازی شده و در همین مدت زمان کوتاه توانسته توجه ها را به سوی خود جلب نماید و افراد زیادی از آن می توانند لذت ببرند. جزیره کیش به واسطه تفریحات متنوع و فراوانی که در خود دارد، هر ساله میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی به آن سفر می کنند تا بتوانند در میان دیدنی های کیش و تفریحات کیش گشت و گذاری داشته باشند و بتوانند از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

پارک آبی بادی مارینا کیش یا ویبیت مارینا کیش به عنوان نخستین و تنها پارک بادی شناور بر روی آب در ایران شناخته می شود و از امکانات تفریحی جزیره کیش محسوب می شود. کمپانی مکین دریا به نمایندگی از طرف کمپانی ویبیت، پارک آبی بادی مارینا را وارد کشور نمود و به عنوان تنها پارک بادی آبی در ایران به شمار می آید. پارک آبی بادی مارینا بدین صورت است که مجموعه ای از وسایل بادی به هم متصل بر روی آب های دریای خلیج فارس شناور هستند و افراد می توانند از آن ها بهره ببرند. این وسایل که شامل سرسره ها و مانع های مختلفی می شوند، تنها به یکدیگر متصل هستند و به جای دیگری اتصال ندارند. به همین جهت هنگامی که بر روی آن ها در حال حرکت و پرش هستید، تکان خوردن آن ها بیشتر می شوند و هیجان بازی را افزایش می دهند.

همچنین در حین بازی بایستی تعادل خود را بر روی این وسایل بادی حفظ کنید تا به داخل آب دریا پرت نشوید. اما جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد؛ در صورتی که شخصی به داخل آب پرتاب شود، غریق نجات هایی که در این پارک حضور دارند سریع به کمک رسانی می آیند و برای کسی مشکلی به وجود نخواهد آمد. به دلیل قرار داشتن این پارک بادی آبی در ساحل هتل مارینا کیش نام خود را از آن به اقتباس گرفته است. تمامی پرسنلی که در این مجموعه حضور دارند، سلامت و امنیت جان مراجعه کنندگان را تضمین می کنند و همه آن ها آموزش دیده و مجرب هستند و شما می توانید با آرامش خاطر در کنار خانواده و دوستانتان از این تفریحات آبی لذت ببرید.

پارک آبی بادی مارینا کیش

امکانات تفریحی پارک آبی بادی مارینا کیش

ویبیت مارینا کیش که از تفریحات آبی کیش محسوب می شود، مجموعه ای از وسایل بادی به هم متصل می باشند که این امکان را برای گردشگران فراهم آورده تا بتوانند بر روی وسایل بادی شناور در آب های خلیج فارس لذت ببرند. وسایل بادی پارک مارینا کیش شامل ترامپولین، سرسره ها و موانع مختلف هستند که شناور بودن آن ها لذت و هیجان بازی را افزایش داده است. شما می توانید با در نظر گرفتن نکات ایمنی به بازی و تفریح پرش خود بر روی سرسره ها و سکوها بپردازید و به داخل آب پشتک و شیرجه بزنید. امکانات و تجهیزاتی که در این پارک آبی بادی وجود دارند از استاندارهای لازم برخوردار بوده اند و امنیت لازم را برای گردشگران به وجود آورده اند.

از آنجایی که پارک آبی بادی مارینا کیش به عنوان تنها پارک آبی بادی در ایران شناخته می شود، اغلب گردشگرانی که به جزیره کیش سفر می کنند، در میان لذت بردن از جاذبه های دیدنی کیش به سراغ این پارک بادی شناور بر روی آب نیز می روند تا لذت آن را نیز تجربه نمایند. به دلیل بالا بودن امنیت امکانات و تجهیزات ویبیت مارینا کیش و فراهم آمدن محیطی امن می توانید فرزندان خود را همراه خود به این مجموعه ببرید تا در کنار یکدیگر از هیجان و بازی در آب و وسایل بادی شناور بر روی آب لذت ببرید. همچنین کلاه و جلیقه های نجاتی در این مکان تفریحی در اختیا مراجعه کنندگان قرار خواهند گرفت که می توانید از آن ها نیز برای امنیت بیشتر استفاده نمایید.

متاسفانه در حال حاضر امکان حضور بانوان در این پارک آبی بادی امکان پذیر نبوده و تنها آقایان به همراه دختران کمتر از سن 11 سال می توانند از امکانات این مجموعه بهره مند شوند. در این صورت می توانید از تک تک لحظاتی که در کنار خانواده و دوستان خود در حال بازی و تفریح هستید لذت ببرید. از آنجایی که پارک آبی بادی مارینا کیش جزء پارک های آبی روباز در ایران می باشد، لذت تفریح را نیز دو چندان کرده و هنگامی که در فضای باز و میان آب های نیلگون خلیج فارس در حال تفریح هستید و نور آفتاب به صورت مستقیم به شما می تابد و نسیم های ملایمی در حال وزیدن هستند را احساس خواهید کرد.

این پارک آبی بادی بادیگر پارک های آبی متفاوت بوده و در آن سرسره های مرتفع و پیچ در پیچ و استخرهای متفاوت وجود ندارند. بلکه سرسره های کوتاه و بادی و مانع های مختلفی وجود دارند که می توانید با دوستانتان به رقابت و مسابقه بپردازید و از روی موانع عبور کنید. پارک آبی اوشن کیش نیز از دیگر پارک های آبی کیش محسوب می شود که روباز بوده و می توانید با مراجعه به آن هیجان و لذت فراوانی را تجربه کنید. مهمترین موضوعی که باعث شده این پارک آبی با دیگر پارک های آبی متفاوت باشد، شناور بودن آن بر روی آب دریای خلیج فارس می باشد و مراجعه کنندگان می توانند به صورت آزادانه به داخل آب های نیلگون خلیج فارس شیرجه بزنند و هیجان بالایی را تجربه کنند.

واترپلو در میان آب های خلیج فارس

واترپلو که یکی از بازی های گروهی داخل آب می باشد و طرفرداران زیادی هم دارد، در پارک آبی مارینا امکان پذیر بوده و فضایی مهیا گردیده که بتوانید از بازی گروهی داخل آب همچون والیبال لذت ببرید.

نکات استفاده از پارک آبی بادی مارینا کیش

گردشگرانی که قصد رفتن به مجموعه آبی بادی مارینا را دارند بایستی نکاتی را برای ورود به مجموعه و استفاده از وسایل در نظر بگیرند تا با مشکلی مواجه نشوند. در این بخش می خواهیم به آشنایی با قوانین و مقررات استفاده از پارک آبی بادی مارینا کیش بپردازیم.

  • ساعت کاری مجموعه از ساعت 10 صبح تا 18 عصر می باشد که می توانید در این بازه زمانی به مجموعه مراجعه نمایید.
  • مدت زمان حضور شما در مجموعه و استفاده از وسایل تفریحی پارک ویبیت مارینا 1 ساعت می باشد.
  • در صورتی که بخواهید بیشتر از 1 ساعت در مجموعه حضور داشته باشید بایستی به تهیه بلیط اقدام نمایید.
  • در صورت بلد نبودن ورزش شنا و بالا بردن امنیت و حفظ سلامت و جان خود می توانید از کلاه ایمنی و جلیقه نجات که در اختیارتان قرار می گیرند استفاده نمایید.
  • متاسفانه در حال حاضر ورود بانوان به پارک آبی بادی مارینا کیش ممنوع می باشد.
  • تنها آقایان و دختران زیر 11 سال می توانند در مجموعه حضور پیدا کنند.

پارک آبی بادی مارینا کیش

وسایل مورد نیاز برای مراجعه به پارک آبی بادی مارینا کیش

ویبیت آبی مارینا کیش که از پارک های آبی کیش به شمار می رود در نزدیکی هتل مارینا قرار دارد و اگر در این هتل اقامت داشته باشید می توانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید. برای مراجعه به این پارک آبی تنها بایستی یک لباس شنای مناسب و حوله همراه خود داشته باشید. همچنین هنگامی که در این مجموعه حضور پیدا کنید، کلاه ایمنی و جلیقه نجات در اختیار شما قرار می دهند که می توانید برای امنیت بیشتر از آن ها استفاده نمایید.

امنیت پارک آبی بادی مارینا کیش

تمامی امکانات و تجهیزات مجموعه آبی مارینا از استانداردهای اروپا برخوردارند و همچنین در تلویزیون صدا و سیما نیز دیده شده اند. بر همین اساس می توانید با خیالی آسوده به تفریح در این مجموعه آبی بادی بپردازید. حضور پرسنل و غریق نجاتان مجرب آموزش دیده نیز بر امنیت مجموعه افزوده است.

ساعت کاری و قیمت بلیط پارک آبی بادی مارینا کیش

ساعت کاری مجموعه پارک آبی بادی مارینا کیش همه روزه از ساعت 10 صبح تا 18 عصر می باشد و مراجعه کنندگان می توانند تنها در این بازه زمانی به مجموعه مراجعه و از امکانات آن بهره مند شوند. همانطور که می دانیم پارک های آبی دارای قیمت بلیط های بالاترین نسبت به دیگر استخرهای معمولی دارند و ممکن است با خود تصور کنید که پارک آبی مارینا نیز همانند دیگر پارک های آبی دارای قیمت بیلط بالایی می باشد. اما خوب است بدانید شما برای 1 ساعت استفاده از امکانات پارک آبی بادی مارینا کیش بایستی بلیطی را به بهای 50 هزار تومان تهیه کنید و این مبلغ بسیار مناسبی در مقابل امکانات تفریحی و هیجان انگیز این مجموعه می باشد.

اقامت در کیش

جزیره کیش مقصد گردشگری بسیاری از گردشگران در طول سال می باشد. این جززیره جاذبه های گردشگری و دیدنی متعددی را در خود جای داده که برای بازدید و استفاده از تفریحات کیش بایستی چند روزی را در این جزیره به اقامت بپردازید و گشت و گذار شما تنها به یک روز ختم نمی شود. برخی از گردشگرانی که به این جزیره سفر می کنند قصد دارند تمام مدت را در آسایش و رفاه سپری کنند و به همین جهت اقامتگاهی مجهز و با امکانات مناسب را برای اقامت خود انتخاب می کنند. از جمله بهترین اقامتگاه های جزیره کیش ویلاهایی هستند که به صورت روزانه اجاره داده می شوند و شما در صورت اجاره روزانه ویلا در کیش می توانید از بسیاری امکانات و تجهیزات بهره مند شوید و اقامتی خوش در این جزیره را تجربه کنید.

پارک آبی بادی مارینا کیش

سوالات متداول

پارک آبی بادی مارینا کیش کجاست؟

جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

ساعت کاری پارک آبی بادی مارینا کیش چگونه است؟

10 صبح تا 18 عصر

آیا امکان ورود بانوان به پارک آبی بادی مارینا کیش وجود دارد؟

خیر؛ تنها آقایان و دختران زیر 11 سال می توانند از پارک آبی بادی مارینا کیش استفاده نمایند.

مدت زمان استفاده از پارک آبی بادی مارینا کیش چقدر است؟

1 ساعت

[html_block id=”70945″]

راهنما سایت

آدرس

جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

شماره تماس
هزینه بازدید

۵۰/۰۰۰

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10 الی 18

یک‌شنبه

10 الی 18

دو‌شنبه

10 الی 18

سه‌شنبه

10 الی 18

چهار‌شنبه

10 الی 18

پنج‌شنبه

10 الی 18

جمعه

10 الی 18
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه