پارک آبی اوشن کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

پارک آبی اوشن کیش از بهترین تفریحات آبی جزیره کیش است که گردشگران زیادی برای لذت بردن از تفریحات آبی موجود در آن به سراغ این پارک آبی روباز رفته و از تفریحات آن بهره مند می شوند. پارک اوشن کیش به عنوان تنها پارک آبی روباز در ایران شناخته می شود که با مساحتی حدود 5.5 هکتار در سال 1395 گشایش یافت و از همان زمان ابتدا تا به امروز مورد استقبال بسیاری از گردشگران قرار گرفت. با توجه به این که جزیره کیش امکانات تفریحی متعدد و متنوعی را در خود جای داده و توانسته از توریستی ترین مناطق ایران به شمار رود و هر ساله هزاران گردشگر داخلی و خارجی را به سمت خود جذب نماید. پارک اوشن کیش که دارای امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی می باشد، می تواند روزی خاطره انگیز و سرشار از هیجان و تفریح را برای گردشگران به وجود آورد. در ادامه این مطلب همراه لوکس ویلا باشید تا با پارک آبی روباز کیش و امکانات تفریحی و رفاهی موجود در آن آشنا شویم.

معرفی پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن کیش از بهترین مکان های تفریحی در جزیره کیش شناخته می شود و می تواند به صورت میانگین پذیرای حدود 3300 نفر جمعیت باشد. این پارک آبی زیبا و تفریحی در تاریخ 18 بهمن سال 1395 هجری شمسی با مساحت حدود 5.5 هکتار ساخته شد و به یکی از بهترین پارک های ایران تبدیل گردید. اوشن پارک کیش به قدری جذاب و هیجان انگیز است که شاید بتوان آن را در میان 10 پارک آبی اول در جهان به شمار آورد. امکانات تفریحی و مهیجی که در پارک اوشن کیش وجود دارند، همگی در شکت معتبر کانادایی به نام White Water West ساخته شده اند و تمی که برای پارک آبی اوشن کیش در نظر گرفته شده، همانند دیگر پارک های آبی نبوده و با مراجعه به این پارک آبی از تجهیزات و امکانات آن هیجان زده خواهید شد.

یکی از جالب توجه ترین بخش هایی که در اوشن پارک وجود دارد و توانسته آن را نسبت به دیگر پارک های آبی متمایز سازد، وجود اسکیپ روم یا همان اتاق فرار است که علاقه مندان می توانند در صورت تمایل از آن نیز بهره مند شوند. منطقه ای که پارک آبی اوشن کیش در آن ساخته شده در اطرافش هیچگونه سازه و بنای مرتفعی وجود ندارد و همچنین منطقه پرواز ممنوع به شمار می رود و همین موضوع سبب گردیده گردشگران با خیالی راحت به تفریح خود در این پارک آبی هیجان انگیز بپردازند. همانطور که می دانیم جزیره کیش انواع مختلفی از تفریحات آبی و غیر آبی را در خود جای داده که اوشن پارک کیش یکی از آن امکانات تفریحی می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا با بخش های مختلف و تفریحات متنوع این پارک آبی در کیش آشنا شویم.

پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن کیش کجاست و مسیر دسترسی به آن

پارک آبی اوشن کیش در جزیره کیش و در خیابان جهان واقع شده است و از بهترین امکانات تفریحی و جاذبه های گردشگری کیش محسوب می شود. برای دسترسی به این پارک آبی می توانید از روش های مختلفی استفاده نمایید. اما راحت ترین روش می تواند استفاده از سرویس رایگان پارک اوشن باشد که به راحتی می توانید از این مزیت بهره مند شوید. اما باید توجه داشته باشید که برای استفاده از ساعت رفت و برگشت و محدوده حرکت سرویس ها مطلع باشید.

شماره تماس اوشن پارک کیش: 44465985-076

آدرس تم پارک آبی اوشن کیش: جزیره کیش، خیابان جهان

تم پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن کیش از بهترین مکان های دیدنی کیش است که انواع مختلفی از تفریحات را در خود جای داده و گردشگران زیادی آن را به عنوان جاذبه تفریحی خود در جزیره کیش انتخاب می کنند. تمی که برای پارک آبی اوشن کیش در نظر گرفته شده الهام گرفته از داستان دزدان دریایی بوده که قصد دست یابی به خورشید و حکمرانی بر دریا و جزیره قلعه خورشید را دارند و بر آن چیره می شوند و رهبری آن ها را کاپیتان سالیان به عهده دارد. 3 برادر در قلعه خورشید سکونت داشتند که پولاد و باشو و ماهان نام داشتند و بعد از ماجرای حمله دزدان دریایی به قلعه تصمیم بر آن می گیرند که به مبارزه با دزدان دریایی برخیزند تا بتوانند جزیره قلعه خورشید را از چنگ آن خارج کنند.

دزدان دریایی تصور می کردند که خورشید باعث می شود قلعه نور و گرما داشته باشد و به همین دلیل تلاش می کردند که خورشید را از این سرزمین دزدیده و به سرزمین خود منتقل کنند. اما این کار برای آن ها امکان پذیر نبوده و در تلاش ها موفق نخواهند شد. قلعه خورشید رازی را در خود پنهان کرده بود و آن راز این بود که نیروزی درونی شهریار قلعه بود که توانسته بود خورشید را در آنجا نگه دارد و دزدان دریایی از این راز بی خبر بودند و در تلاش های پی در پی خود با شکست مواجه می شدند. تم پارک آبی اوشن کیش نیز از روی این داستان الهام گرفته شده و آن را به این صورت طراحی و ساخته اند. تمام سازه ها و بخش های مختلف این پارک آبی در کنار یکدیگر بیانگر روایتی از گذشته می باشند. در این پارک آبی داستانی در ذهن افراد تداعی می شود که می توانند بر اساس آن بیشترین لذت را از تفریح در اوشن پارک تجربه کنند.

پارک آبی اوشن کیش

معمار و طراح پارک آبی اوشن کیش

طراحی و معماری پارک اوشن کیش که از بهترین پارک های آبی کیش به شمار می رود، به عهده یکی از بهترین و با تجربه ترین طراحان و معماران ایرانی – آمریکایی به نام آقای مهندس احمد جعفری نژاد بوده است. جالب است بدانید جناب مهندس جعفری نژاد در سمت معمار در شرکت دیزنی لند استخدام گردید و تا سال 2004 میلادی به عنوان مدیر هنری و طراح معمای این شرکت مشهور انتخاب گردید. از آنجایی که مهندس جعفری نژاد داستان های جذاب را به صورت سازه های نوین و چشمگیر در می آورد، وی را معمار قصه ها می شناسند.

امکانات تفریحی پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن کیش را به عنوان تنها پارک آبی روباز در ایران می شناسیم که خوشبختانه بانوان نیز می توانند از امکانات تفریحی آن بهره مند شوند. این پارک آبی به انواع مختلفی از امکانات تفریحی به روز دنیا مجهز شده و بخش های مختلفی در آن وجود دارند که می توانند در کنار یکدیگر روز هیجان انگیز و خاطره انگیزی را برای گردشگران به وجود آورند. تمام امکانات تفریحی این مجموعه از شرکت معتبر کانادایی که White Water West نام دارد تهیه شده اند و از استانداردها و ایمنی های لازم برخوردارند.

همچنین برخی دیگر از امکانات و تجهیزات این پارک آبی از کشور بلژیک تهیه شده اند. امکانات موجود در پارک آبی اوشن به گونه ای هستند که برای تمام سنین و در هر جنسیتی هیجان انگیز هستند. جالب توجه ترین بخش این مجموعه اسکیپ روم آن می باشد که افراد زیادی برای بهره مندی از بیشترین لذت و هیجان در پارک اوشن به سراغ آن می روند. امکانات تفریحی این مجموعه آبی در 3 راید مختلف به نام رایدهای آرام، رایدهای تند و رایدهای هولناک تشکیل شده اند. در ادامه به توضیح و معرفی تجهیزات و امکانات تفریحی پارک آبی اوشن کیش می پردازیم. پارک آبی جذاب دیگری در جزیره کیش وجود دارد که در نوع خود منحصر به فرد بوده و با نام پارک آبی بادی مارینا کیش شناخته می شود. این پارک آبی نیز به صورت روباز بوده و تمام امکانات و تجهیزات آن به صورت شناور بر روی آب می باشند.

معرفی رایدهای تم پارک اوشن کیش

سرسره ها از اصلی ترین و بهترین امکانات تفریحی پارک آبی اوشن شناخته می شوند و جالب است بدانید این سرسره ها در بخش های راید آرام، راید تند و راید هولناک تقسیم شده اند و می توانید از تفریحات و هیجانات آن ها بهره مند شوید. هر کدام از این رایدها برای سلایق مختلفی از افراد مناسب هستند و همگان می توانند از آن ها بهره مند شوند.

پارک آبی اوشن کیش

راید آرام پارک آبی کیش

هر کدام از راید های این پارک آبی دارای بخش ها و امکانات مختلفی هستند. همانطور که راید آرام از نامش پیداست، نسبت به دیگر رایدها هیجان کمتری را به شما القا می کند و بیشتر احساس آرامش را در شما ایجاد می کند. در راید آرام بخش های مختلفی وجود دارند که در زیر به توضیح آن ها می پردازیم.

رودخانه راشین ریور

رودخانه ای آرام و زیبا دور تا دور اطراف پارک آبی اوشن کیش را فرا گرفته که برای گردش در اطراف پارک می توانید از آن استفاده کنید. بدین صورت که یک تیوپ را برای خود انتخاب کرده و بر روی آن سوار شوید و در میان آب های آرام راشین ریور به گشت و گذار بپردازید. این رودخانه مصنوعی و بسیار زیبا بوده که دارای طول 550 متر، عرض 4.50 متر و عمق 1.5 متر می باشد. توجه داشته باشید برای استفاده از راشین ریور محل هایی برای ورود و خروج افراد مشخص شده که بایستی از آن ها استفاده نمایید. همچنین صخره هایی در اطراف رودخانه وجود دارند و نباید افراد از آن ها بالا بروند تا مشکلی برای کسی به وجود نیاید.

استخر دینگو

از جمله استخرهایی که در این مجموعه آبی تفریحی وجود دارد، استخر دینگو می باشد که مساحت آن به 130 متر و عمق آن به 1 متر می رسد و بهترین گزینه برای افرادی است که تفریح و ورزش شنا را بلد نیستند. این استخر به صورت پلکانی طراحی شده و با رفتن به استخر دینگو می توانند از راه رفتن در آب بهره مند شوند. همانطور که می دانیم، قدم زدن و راه رفتن در آب می تواند در سلامتی بسیار تاثر گذار باشد و برای بسیاری از بیماری های استخوانی مفید باشد. توجه داشته باشید که افراد مبتلا به بیماری هایی نظیر مشکلات قلبی، فشار خون بالا یا پایین، دیابت و غیره جهت استفاده از استخر دینگو خودداری کنند.

استخر آبان

یکی از استخرهایی که در بخش راید آرام وجود دارد و مخصوص بزرگسالان می باشد، با نام استخر آبان شناخته می شود. استخر آبان دارای عمق 1.50 متر، طول 22 متر و عرض 11 متر می باشد. افراد بزرگسال می توانند با رفتن به استخر آبان از آرامش آن بهره شوند و حتی به شنا بپردازند.

پارک آبی اوشن کیش

استخر رابو یا جکوزی رابو

استخر رابو استخری با مساحت 40 متر است و عمق آن برابر با عمق جکوزی های استاندارد می باشد. تمام امکانات راید آرام پارک اوشن بسیار آرامش بخش بوده اند. استخر رابو نیز که در این بخش از پارک واقع شده می تواند شما را به آرامشی لذت بخش دعوت نماید و به همین جهت آن را با نام استخر آرامش نیز می شناسند. توجه داشته باشید که برای استفاده از استخر رابو تنها می توانید به مدت 10 دقیقه استفاده کنید تا به سلامتی شما آسیبی نرساند و برایتان خطرساز نباشد.

استخر آبتین

امکانات تفریحی مختلفی که در اوشن پارک کیش وجود دارند، هر کدام برای یک بازه سنی در نظر گرفته شده اند که در این میان، استخر آبتین مخصوص نوجوانان و جوانان می باشد. در این استخر امکانات جذاب و هیجان انگیزی قرار داده شده اند که نوجوانان و جوانان می توانند با شور و اشتیاق از آن ها بهره ببرند و در کنار دوستان و همسن و سالان خود لذت ببرید و هیجان را تجربه کنید. استخر آبتین دارای عمق 1.2 متر می باشد و در طول استخر طناب هایی قرار داده شده اند. شما می توانید با دستتان از این طناب ها آویزان شوید و رو به جلو حرکت کنید. در صورتی که دستتان از طناب جدا شود داخل آب رها خواهید شد که خود آن نیز هیجان دیگری را به شما منتقل می سازد.

استخر چالاب، استخری برای کودکان و بزرگسالان

استخر دیگری به نام استخر چالاب در راید آرام وجود دارد که کودکان و بزرگسالان در کنار یکدیگر می توانند از شنا و تفریح در این استخر لذت ببرند. چالاب دارای طول 24 متر، عرض 22 متر و عمق 40 سانتی متر می باشد. از آنجایی که عمق این استخر زیاد نبوده، نگرانی بابت غرق شدن وجود نخواهد داشت. در این استخر تعدادی سرسره وجود دارند که کودکان در کنار والدین خود می توانند از تفریح در چالاب لذت ببرند. سطل بزرگی در میان امکانات این استخر قرار دارد که هر دقایقی پر از آب شده و در نهایت روی سر کودکان خالی می شود و هیجان و نشاط را برای کودکان به وجود می آورد.

برکو، بخش مخصوص کودکان

همانطور که گفته شد، امکانات موجود در پارک آبی اوشن کیش بسیار متنوع بوده که برای تمام افراد در هر سنی مناسب می باشند. بخشی از پارک آبی اوشن به کودکان اختصاص یافته و با نام برکو شناخته می شود. در این بخش از راید آرام چندین سرسره با ارتفاع و شیب کم برای کودکان تعبیه شده که آن ها نیز در کنار والدین خود به تفریح بپردازند. همچنین استخری با عمق 0.3 متر مخصوص کودکان در بخش برکو طراحی شده و کودکان می توانند از آب تنی در این استخر لذت ببرند. از آنجایی که این استخر روباز بوده و پوست کودکان به نور خورشید حساسیت بالایی دارد، سایه بان هایی بر روی این استخر قرار داده شده اند و کودکان می توانند از آب تنی در استخر دینگو لذت ببرند. نکته لازم به ذکر این است که برای استفاده از سرسره های این بخش، کودکان باید به صورت تک نفره اقدام نمایند.

رایدهای تند

در این بخش زمان آن می رسد که هیجان بیشتری را در پارک آبی اوشن کیش تجربه کنید. امکانات و تفریحات متنوعی در راید تند پارک آبی کیش وجود دارند که با استفاده از آن ها شور و هیجان در پارک آبی روباز را تجربه کرده و روزی سرشار از هیجان را برای خود رقم بزنید. تفریحات راید تند هیجان و سرعت را به شما انتقال می دهد. در ادامه می خواهیم با انواع امکانات و تفریحات رایدهای تند پارک آبی اوشن کیش آشنا شویم.

پارک آبی اوشن کیش

موجاب

نخستین گزینه هیجان انگیز از میان امکانات رایدهای تند پارک آبی اوشن کیش موجاب می باشد که تکنولوژی های روز دنیا در آن به کار رفته و موج های مصنوعی بسیار بزرگی را پدید می آورند. افراد می توانند بر روی تخته های مخصوص موج سواری به صورت ایستاده یا نشسته بر روی موج ها حرکت کنند و هیجان و سرعت را در کنار یکدیگر تجربه نمایند. شاید تصور کنید تنها افرادی که ورزش و تفریح موج سوار را بلد هستند می توانند از موجاب بهره مند شوند؛ اما اینطور نیست، چرا که مربیانی مجرب در این بخش حضور دارند که پیش از بازی آموزش های لازم را برای موج سواری در اختیار افراد قرار می دهند. اما توجه داشته باشید که کودکان بالای 8 سال می توانند به سراغ موجاب در بخش رایدهای تند بروند.

رالی راید

اگر به سرسره های سرعتی و مرتفع علاقه مند هستید، می توانید به قسمت رالی راید در رایدهای تند مجموعه اوشن کیش بروید. یک برج به نام برج داتیس در این بخش وجود دارد که تعداد 4 سرسره مرتفع را در خود جای داده است. ارتفاع سرسره ها حدود 12 متر و طول آن ها نیز بالغ بر 108 متر می باشند. برای استفاده از این تفریح شما بر روی تشک های مخصوص قرار گرفته تا بتوانید وارد سرسره های رالی راید شوید. پس از آن که حضور شما به اپراتور اعلام گردید به داخل سرسره سر می خورید و در طول مسیر هیجان و سرعت بالایی را تجربه خواهید کرد.

دینگل

سرسره ای دیگر که در بخش برج داتیس وجود دارد و ارتفاع آن به 12.08 متر و طول 48 متر می رسد، دینگل نام دارد و از هیجان انگیزترین تفریحات راید تند اوشن پارک می باشد. برای استفاده از دینگل بایستی به صورت دو نفره بر روی تیوپ بنشینید و به سمت پایین حرکت کنید. سرسره دینگل به این صورت است هنگامی در حال سر خوردن از روی آن هستید، در قسمت ابتدایی که دارای شیب بسیار زیادی است با سرعت به سمت پایین می آیید و سپس به بخشی می رسید که به صورت آونگ بوده و مسیر رفت و برگشتی را طی خواهید کرد. سپس قسمت آونگی را که پشت سر بگذارید به داخل استخری که در پایین آن می باشد پرتاب می شوید.

آناکوندا، بازی گروهی در پارک آبی اوشن

آناکوندا یکی از تفریحات هیجان انگیزی است که در بخش رایدهای تند این مجموعه تفریحی وجود دارد و می توانید به صورت گروهی از هیجان آن لذت ببرید. آناکوندا سرسره ای پر پیچ و خم می باشد و استفاده از آن بدین صورت که با همراه 3 نفر از دوستان یا خانواده خود بر تیوپی سوار می شوید و در این سرسره پیچ در پیچ سر می خورید. برج آبادیس محلی است که سرسره آناکوندا را با ارتفاع 17 متر و طول 170 متر را در خود جای داده است.

سرسره گرداب

در کنار برج داتیس اوشن پارک کیش سرسره دیگری به نام سرسره گرداب وجود دارد که از معروف ترین امکانات تفریحی این پارک آبی محسوب می شود. این سرسره دارای ارتفاع 12.8 متر بوده و شیب بسیار تندی دارد. برای استفاده از این سرسره بایستی به بالای برج داتیس بروید. سپس بر روی تشک سوار شده و بر روی سرسره سر بخورید. از آنجایی که شیب این سرسره بسیار تند بوده، به سرعت شما به داخل گودالی پرتاب خواهید شد.

جریان آب داخل این گودال وجود دارد و شما هنگامی که به داخل این گودال پرتاب می شوید برای لحظات اول جریان و فشار آب شما را داخل گودال می چرخاند و سپس از طریق حفره ای که در قسمت میانی گودال وجود دارد به داخل استخری که زیر حفره قرار دارد پرتاب خواهید شد. ممکن است شما ورزش شنا را بلد نباشید و از این تفریح هیجان انگیز صرف نظر کنید، اما نگرانی از بابت غرق شدن درون استخر زیر سرسره گرداب را نداشته باشید؛ چرا که غریق نجات هایی در تمام بخش های پارک آبی اوشن حضور دارند و سریعا کمک رسانی خواهند کرد.

پارک آبی اوشن کیش

دریاچه سونامی

دریاچه مصنوعی دیگری در بخش رایدهای تند وجود دارد که دریاچه سونامی نام داشته و همانطور که از نامش پیداست، دریاچه ای هیجان انگیز به نظر می رسد. این دریاچه دارای طول 48 متر و عرض 80 متر می باشد. هنگامی که مشغول شنا در این دریاچه هستید، موج های مصنوعی و بزرگی تولید می شوند که می توانید هیجان و لذت را تجربه کنید. بسیاری از افراد هستند که از شنا در آب دریا به دلایل مختلف اجتناب می کنند؛ اما دریاچه سونامی در میان پارک آبی اوشن کیش این امکان را فراهم آورده تا بتوانید با شنا در آن، احساس شنا در دریا را تجربه کنید.

سرسره مارپیچ

یکی از هیجان انگیزترین و ترسناک ترین تفریحاتی که در راید تند وجود دارد، سرسره مارپیچ است که دارای ارتفاع 12.8 متر بوده و هنگامی که داخل آن هستید، پیچ و خم های بسیار زیادی در طول مسیر وجود دارد که باید از آن ها عبور کنید. برای استفاده از سرسره مارپیچ هم بایستی بر روی تیوپ هایی بنشینید و رو به جلو حرکت کنید. سرسره مارپیچ از دیگر سرسره هایی است که در برج آبادیس قرار دارد و در صورت استفاده از آن، هیجان زیادی را تجربه خواهید کرد.

راید هولناک اوشن پارک کیش

راید هولناک دو مورد از مهیج ترین سرسره های پارک آبی اوشن کیش را در خود جای داده که با استفاده از آن ها می توانید تمام انرژی خود را تخلیه کرده و آدرنالین خون خود را تا بالاترین سطح افزایش دهید. در ادامه به معرفی امکانات راید هولناک پارک آبی اوشن کیش می پردازیم.

سرسره پیچالوب

یکی دیگر از هیجان انگیزترین سرسره های پارک اوشن که در برج خورشید قرار دارد، سرسره پیچالوب می باشد و جزء تفریحات راید هولناک محسوب می شود. این سرسره دارای ارتفاع 24.0 متر بوده و از مرتفع ترین سرسره های این پارک آبی شمرده می شود. از آنجایی که این سرسره دارای ارتفاع زیادی در میان دیگر سرسره های پارک اوشن می باشد، هنگامی که در حال سر خوردن از روی آن هستید، چشم انداز بسیار زیبایی را می توانید از مناظر اطراف مشاهده کنید.

پارک آبی اوشن کیش

سرسره آدرنالین

سرسره آدرنالین همان سرسره ای است که با استفاده از آن می توانید سطح آدرنالین خون خود را تا بالاترین میزان افزایش می دهید. سرسره آدنالین هم از دیگر سرسره هایی است که در برج خورشید قرار داشته و ارتفاع آن 24.8 متر می باشد. این سرسره دارای شیب بسیار زیاد و تندی بوده و هنگامی که در حال سر خوردن از روی آن هستید، بیشترین میزان هیجان را تجربه خواهید کرد. از همین رو افراد مسن و افرادی که مبتلا به بیماری های قلبی هستند، نباید از سرسره آدرنالین استفاده کنند.

اسکیپ روم پارک آبی اوشن کیش

علاوه بر تمام استخرها و سرسره های هیجان انگیزی که در پارک آبی روباز اوشن وجود دارند، می توانید لذت متفاوت ترین اسکیپ روم را در این مجموعه تجربه کنید. اسکیپ روم یا همان اتاق فرار یکی از بازی های گروهی است که در سال های اخیر بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته و در این مجموعه نیز می توانید از آن بهره مند شوید. مدت زمان استفاده از اتاق فرار پارک آبی اوشن 1 ساعت می باشد که باید معما را پیدا کرده و از اتاقی که داخل آن حبس شده اید نجات پیدا کنید.

چه نکاتی را در پارک آبی کیش باید رعایت کنیم؟

با توجه به آن که تمامی امکانات تفریحی مجموعه اوشن مجهز به استاندارد جهانی هستند، اما نکاتی وجود دارند که بایستی برای حفظ سلامت خود و دیگران در این پارک آبی رعایت نمایید تا مشکلی برای شخصی به وجود نیاید. برخی از سرسره ها و استخرها برای استفاده کودکان و سالمندان مناسب نبوده و بایستی از استفاده از آن ها خودداری نمایید. همچنین از مایوهای ساده و بدون زیپ و زنجیر استفاده کنید.

قوانین تم پارک اوشن

  • ورود موبایل، دوربین عکاسی و فیلمبرداری و غیره به داخل مجموعه پارک آبی اوشن کیش ممنوع می باشد.
  • کودکانی که زیر 12 سال سن دارند، باید به همراه یک شخص دیگر بالای 18 سال به مجموعه بروند.
  • استفاده از مایو برای تمام افراد اجباری می باشد.
  • استفاده از انواع سرسره های مجموعه برای خانم های باردار، افراد مبتلا به بیماری های قلبی و تنفسی ممنوع می باشد.
  • استفاده از انواع سرسره های مجموعه برای بانوان باردار ممنوع می باشند.
  • افراد بالای 65 سال و کودکانی که کمتر 120 سانتی متر قد دارند، می توانند از تخفیف مجموعه بهره مند شوند.
  • استفاده از انواع سرسره ها برای افراد بالای 136 کیلوگرم ممنوع می باشد.
  • کودکان دختر به همراه مادر و کودکان پسر به همراه پدر اجازه ورود به اوشن پارک کیش را دارند.
  • استفاده از هر گونه دخانیات و مشروبات الکلی در مجموعه و استفاده از مشروبات الکلی پیش از ورود به پارک ممنوع می باشد.

پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی روباز اوشن در کرونا

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سرتاسر جهان، بسیاری از اماکن عمومی تعطیل شده و بسیاری دیگر نیز با محدودیت هایی مواجه شدند. پارک آبی روباز اوشن در ایام کرونا تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و به بهترین شکل از مراجعین پذیرایی می کند. همچنین به دلیل روباز بودن پارک آبی اوشن و تابش مستقیم نور آفتاب به داخل مجموعه، از انتقال و انتشار بسیاری بیماری ها جلوگیری می شود. تمام وسایل و سرسره ها بعد از اتمام هر سانس ضدعفونی می شوند.

مزیت های تفریح در پارک آبی روباز اوشن پارک کیش

از آنجایی که خورشید می توانید بسیاری از میکروب ها و باکتری ها را از بین ببرد، استفاده از پارک های آبی روباز این امکان را فراهم می آورند تا هرگونه میکروب، باکتری و قارچی در فضای پارک آبی اوشن کیش رشد نکند. فضای باز و جریان داشتن هوای آزاد به داخل مجموعه باعث می شوند از انتشار بسیاری بیماری ها جلوگیری شود و هوای تازه به داخل مجموعه جریان داشته باشد. همچنین افراد این امکان را فراهم آورده تا افراد بتوانند حین بازی و تفریح، ویتامین D که از اصلی ترین ویتامین های مورد نیاز بدن است و بیشترین مقدار آن با قرار گرفتن در زیر نور آفتاب جذب می شود را به دست آورند.

ساعت کاری سرویس رایگان رفت و برگشت

یکی از مزیت های پارک آبی اوشن ارائه خدمات خوبی است که در اختیار گردشگران قرار می دهد. یکی از این مزیت ها داشتن سرویس دفت و برگشت رایگان می باشد و دارای ساعت ها و مسیرهای مشخصی هستند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر اساس آن ساعت رفت و برگشت خود را تنظیم نمایید.

مسیر شماره 1

سانس صبح تمام روزهای هفته

  • هتل ویدا: ساعت 8:30 صبح و 9:30 صبح
  • هایپر مارکت: 8:40 صبح و 9:40 صبح
  • بازار سارینا: 8:45 صبح و 9:45 صبح

سانس عصر در روزهای شنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه

  • هتل ویدا: 14:35 بعد از ظهر و 15:35 بعد از ظهر
  • هایپر مارکت: 14:45 بعد از ظهر و 15:45 بعد از ظهر
  • بازار سارینا: 14:50 بعد از ظهر و 15:50 بعد از ظهر

روزهای دوشنبه و چهارشنبه

  • هتل ویدا: 11:30 صبح
  • هایپر مارکت: 11:40 صبح
  • بازار سارینا: 11:45 صبح

مسیر شماره 2

سانس صبح تمام روزهای هفته

  • هتل شایلی: ساعت 8:30 صبح و 9:30 صبح
  • هتل پانوراما: ساعت 8:40 صبح و 9:40 صبح
  • رویا مال: ساعت 8:45 صبح و 9:45 صبح

سانس عصر در روزهای شنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه

  • هتل شایلی: 14:35 بعد از ظهر و 15:35 بعد از ظهر
  • هتل پانوراما: 14:45 بعد از ظهر و 15:45 بعد از ظهر
  • رویا مال: 14:50 بعد از ظهر و 15:50 بعد از ظهر

ساعت کاری سرویس برگشت اوشن پارک کیش

  • سانس صبح در روزهای شنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه: 14:30 بعد از ظهر
  • سانس عصر در روزهای شنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه: 20:30 شب
  • سانس عصر در روزهای دوشنبه و چهارشنبه: 17:30 عصر

پارک آبی اوشن کیش

بهترین فصل رفتن به پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن که از بهترین جاذبه های گردشگری کیش می باشد. جزیره کیش هم دارای آب و هوایی بسیار گرم و مرطوب بوده و همین موضوع سبب گردیده گردشگران فصل های پاییز و زمستان و اوایل بهار را برای سفر خود به این جزیره انتخاب کنند. در فصل تابستان هوای جزیره به قدری گرم و مرطوب می شود که کمتر کسی به کیش سفر می کند. اگر به دنبال بهترین زمان رفت به اوشن پارک کیش هستید، بهتر است فصل هایی را انتخاب کنید که هوا خنک باشد. چرا که پارک اوشن جزء پارک های آبی روباز ایران به شمار می رود و برای آن که از شدت گرمای هوا اذیت نشوید، می توانید از اواسط فصل پاییز تا اوایل فصل بهار را برای سفر به جزیره و استفاده از پارک آبی اوشن انتخاب نمایید. در این فصل ها که خبری از گرمای سوزان و رطوبت شدید در هوای جزیره نیست، می توانید نهایت لذت را از تفریح در اوشن پارک کیش ببرید.

سانس های پارک آبی اوشن پارک کیش

پارک آبی اوشن که از جمله هیجان انگیزترین مکان های تفریحی در جزیره می باشد، آقایان و بانوان می توانند در سانس های مختلف از تفریحات آن بهره مند شوند. از آنجایی که ساعت های مختلفی برای سانس های آقایان و بانوان در این پارک آبی در نظر گرفته شده، تمام افراد می توانند به راحتی ساعت مورد نظر خود را از میان سانس های پارک اوشن انتخاب نمایند. توجه داشته باشید که این مجموعه در روزهای یکشنبه تعطیل می باشد. سانس های پارک آبی اوشن کیش به شرح ذیل می باشند:

سانس بانوان در پارک آبی اوشن کیش

  • روزهای شنبه و پنجشنبه: از ساعت 15:30 بعد از ظهر تا 20:30 شب
  • روزهای چهارشنبه: سانس صبح از ساعت 9 صبح تا 16:30 بعد از ظهر و از ساعت 11:30 ظهر تا 16:30 عصر
  • روزهای سه شنبه و جمعه: از ساعت 9 صبح تا 14 بعد از ظهر

سانس آقایان در پارک اوشن کیش

  • روزهای شنبه و پنجشنبه: از ساعت 9 صبح تا 14 بعد از ظهر
  • روزهای دوشنبه: از ساعت 9 صبح تا 16:30 بعد از ظهر و از ساعت 11:30 ظهر تا 16:30 بعد از ظهر
  • روزهای سه شنبه و جمعه: از ساعت 15:30 بعد از ظهر تا 20:30 شب

پارک آبی اوشن کیش

قیمت بلیط پارک آبی اوشن کیش

اولین نکته ای که در رابطه با بلیط های پارک آبی کیش وجود دارد این است که برای تهیه بلیط مجموعه دو گزینه سانس کامل و نیم سانس وجود دارد و قیمت های آن ها متفاوت می باشند. همچنین بلیط های دیگری برای فروش به مشتریان وجود دارند که با نام بلیط های فصلی یا بلیط های مدت دار شناخته می شوند. بلیط های مدت دار به صورت 1 ماهه، 3 ماهه، 6 ماهه و 1 ساله به فروش می رسند. در صورت تهیه این نوع بلیط ها شما این امکان را دارید که از زمان صدور بلیط تا زمان انقضای بلیط، هر زمانی را که بخواهید برای مراجعه به پارک و استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی آن اقدام نمایید. قیمت بلیط های مختلف پارک آبی اوشن در این بخش توضیح داده خواهد شد.

  • قیمت بلیط سانس کامل بزرگسالان: 594,050 تومان
  • قیمت بلیط نیم سانس بزرگسالان: 572,250 تومان
  • قیمت بلیط سانس کامل کودکان با قد بین 92 تا 122 سانتی متر و سالمندان: 468,700 تومان
  • قیمت بلیط نیم سانس کودمان با قد بین 92 تا 122 سانتی متر و سالمندان: 452,350 تومان
  • قیمت بلیط کودکان با قد زیر 92 سانتی متر: 119,900 تومان

امکانات رفاهی مجموعه تفریحی اوشن پارک کیش

پارک اوشن کیش از بهترین مکان های تفریحی در جزیره کیش می باشد که علاوه برامکانات تفریحی متنوع و متعدد، امکانات رفاهی متنوعی نیز در مجموعه وجود دارند که بر محبوبیت آن افزوده اند و لذت تفریح و هیجان را برای مراجعین دو چندان خواهند کرد. در ادامه این بخش به معرفی امکانات رفاهی اوشن پارک کیش خواهیم پرداخت.

مجموعه پلومریا اسپا اوشن

یکی از بهترین امکانات رفاهی که در پارک آبی اوشن وجود دارد و افراد زیادی برای سلامت روان و بدن خود به سراغ آن می روند، خدمات ماساژ می باشد که در این مجموعه با نام مجموعه پلومریا اسپا اوشن شناخته می شود. از جمله راه کارهایی که می توانید تمام تنش ها و استرس ها را از بدن خود خارج کنید، ماساژ بدن می باشد. علاوه بر مزایایی که ماساژ برای سلامت روان به شما هدیه می دهد، مزایی نیز برای بدن شما به همراه دارد که می توان به انعطاف پذیری، کاهش دردها، کمک به تنفس عمیق، کاهش فشار خون و بهینه سازی گردش خون اشاره نمود.

خوشبختانه افراد حرفه ای و مجربی در بخش پلومریا اسپای اوشن کیش حضور دارند که انواع ماساژها را از جمله ماساژ سوئدی اسپورت، سام آروما ماساژ، هاوایی هات استون ماساژ، بک ماساژ، چیتاوان فوت ماساژ و سیام فیس ماساژ را به مراجعین ارائه می دهند. با مراجعه به این بخش می توانید به مدت زمان 20 تا 60 دقیقه خدمات ماساژ حرفه ای را دریافت نمایید.

پارک آبی اوشن کیش

مچ بندهای شارژی تم پارک اوشن

از جمله بهترین ویژگی های مجموعه اوشن پارک کیش ارائه مچ بندهای شارژی می باشد که به صورت رایگان در اختیار مراجعین قرار می گیرند. از آنجایی که ممکن است مراجعین بخواهند پول و یا کارت اعتباری را همراه خود به داخل مجموعه ببرند و هنگام استفاده از امکانات تفریحی امکان خیس شدن و یا مفقود شدن آن ها وجود دارد، از طرف مجموعه مچ بندهایی در اختیار مراجعین قرار می گیرد تا بتوانند برای هر مقداری که می خواهند با پرداخت مبلغ مشخصی آن را شارژ کنند تا در مجموعه هر چه خواستند تهیه کنند.

فروشگاه های پارک آبی اوشن

از دیگر امکانات رفاهی مجموعه تم پارک اوشن وجود فروشگاه هایی است که در این پارک وجود دارند و انواع لوازم مورد نیاز برای شنا و تفریح در پارک اوشن را به فروش می رسانند. به هر دلیلی ممکن است شما برای رفتن به داخل پارک آبی اوشن و استفاده از امکانات آن، لوازم مورد نیاز از قبیل دمپایی، مایو، کلاه شنا، حوله، کرم ضد آفتاب، عینک شنا و… را همراه خود نداشته باشید. خوشبختانه در این مجموعه این امکان فراهم آمده تا شما بتوانید تمام وسایل مورد نیاز خود را برای یک تفریح و شنای حسابی در اوشن پارک کیش از فروشگاه آن تهیه نمایید. همچنین علاوه بر موارد ذکر شده، انواع صنایع دستی در این فروشگاه ها به فروش می رسند تا گردشگران از آن ها به عنوان یادگاری و سوغاتی تهیه کنند.

پارکینگ

این مجموعه مجهز به پارکینگ خودرو بوده و مراجعینی که با خودروی شخصی و یا خودروهای اجاره ای به پارک آبی اوشن کیش می روند، می توانند خودروی خود را در پارکینگ مجموعه پارک کنند.

کافی شاپ ها و رستوران های پارک آبی اوشن کیش

از بهترین قسمت های تفریح لذت خوردن غذایی و یا نوشیدنی خوشمزه و لذیذ می باشد. از آنجایی که مدت زمان زیادی برای تفریح و شنا در تم پارک اوشن دارید، به احتمال زیاد برای تجدید قوا و داشتن انرژی لازم برای ادامه تفریح در مجموعه نیاز به صرف یک میان وعده، وعده غذایی و یا نوشیدنی خوش طعمی خواهید داشت. شاید بخواهید برای صرف وعده غذایی مناسب قصد داشته باشید بعد از تفریح حسابی در این مجموعه به سراغ یکی از بهترین رستوران های کیش در فضای یبرون اوشن پارک بروید و تنها به میل کردن یک میان وعده و یا نوشیدنی بسنده کنید. در ادامه این بخش می خواهیم با کافی شاپ ها و رستوران های اوشن پارک کیش آشنا شویم.

پارک آبی اوشن کیش

رستوران زامبو زیمبو

دو برادر به نام های زامبو و زیمبو یک رستوران در مجموعه تم پارک اوشن افتتاح کرده اند و نام خود را برای رستوران انتخاب کرده و ساندویچ های بسیار خوش طعمی را به مشتریان ارائه می دهند. این دو برادر انواع ساندویچ های دو طرفه و خوشمزه ای را تهیه می کنند و این ساندویچ ها را به صورت لقمه ای ارائه می دهند.

رستوران غار جتسیمنا

در کنار دریاچه سونامی یک رستوران هیجان انگیزی که به غار شباهت دارد قرار گرفته است و با نام رستوران غار جتسیمنا شناخته می شود. این رستوران انواع مختلفی از نوشیدنی ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد که طعم های بسیار دلنشینی دارند.

کافی شاپ کافیستا

در نزدیکی برج خورشید، کافه ای به نام کافی شاپ کافیستا قرار گرفته که انواع میان وعده ها و نوشیدنی های خوش طعم و دلنشین را به دست مشتریان می دهد. داستان کافی شاپ کافیستا روایتی از همسر کاپیتان سایا، مونیستا، دارد. بعد از آن که مونیستا متوجه می شود که جتسیمنا کاپیتان سایا را فریب داده و او را دلباخته خود کرده، تصمیم می گیرد برای جلوگیری از پیوستن کاپیتان سایا به دزدان دریایی کافی شاپی را به راه بیاندازد تا بتواند دوباره همسرش را عاشق خود کند.

فروتیلا

در کنار دریاچه موج غرفه آبمیوه فروشی فروتیلا قرار دارد که از جذاب ترین بخش های اوشن پارک کیش به شمار می رود. تصور کنید چه چیزی بهتر و لذت بخش تر از یک لیوان آبمیوه تازه و طبیعی می تواند شما را زیر آفتاب جزیره کیش سر حال بیاورد. فروتیلا روایتی از داستان جعفرخان است و روایت از این دارد زمانی که جعفرخان به دست دزدان دریایی اسیر شده بود، وی را به تهیه غذاهای مختلف مجبور می کنند. همچنین زبان اسپانیایی را فرا می گیرد. در نهایت جعفر خان بعد از زمان بازنشستگی، کیوسکی را به راه می اندازد و نتیجه آن کیوسک فروتیلا می باشد که آبمیوه های خوشمزه را به دست مشتریان می دهد.

رستوران چیکو در تم پارک اوشن کیش

در کنار برج خورشید بزرگترین و معروف ترین رستوران مجموعه قرار گرفته و با نام رستوران چیکو شناخته می شود. با توجه به آن که رستوران چیکو 200 نفر را به صورت همزمان در خود جای می دهد، اما همیشه از شلوغ ترین رستوران های اوشن پارک کیش به شمار می رود و غذاهای آن به صورت سلف سرویس به مشتریان ارائه می شود. در منوی رستوران چیکو می توانید انواع مختلفی از پیتزاها، ساندویچ ها، سوخاری ها، سالادها، نوشیدنی ها، دسرها و غیره را مشاهده کنید و گزینه مورد نظر خود را سفارش دهید. رستوران چیکو روایت گر نام طوطی کاپیتان سایا در داستان دزدان دریایی را دارد. چیکو توانسته با یاری رسانی به همراهانش شهریار را از زندان آزاد کنند. جالب است بدانید صاحب رستوران چیکو بسیار قدرتمند بوده و هیچکس اجازه دعوا و کشمکش در محیط رستوران او را ندارد.

نوشاک

اگر به نوشیدنی های تازه، طبیعی و خوش طعم علاقه مند هستید، می توانید به سراغ آبمیوه ای نوشاک بروید. نوشاک در کنار مجموعه پلومریا اسپا قرار داشته و می توانید با مراجعه به آن در مکانی زیبا و با منظره ای دلنشین به میل کردن نوشیدنی مورد علاقه خود بنشینید. همچنین خوردن نوشیدنی خنک و دلپذیر از بهترین لذت هایی است که می توانید در این مجموعه از آن نهایت لذت را ببرید. از دیگر جذاب ترین خوراکی های دلپذیری که می توانید در نوشاک سفارش دهید، سالادهای میوه می باشند که بسیار پرطرفدار می باشند. مجموعه نوشاک روایتی از زینال پیر است که از جنگ و مقابله با دزدان دریایی برگشت و مجموعه نوشاک را راه اندازی نمود.

روش تهیه بلیط پارک آبی اوشن کیش

برای تهیه بلیط تم پارک اوشن کیش می توانید به 3 روش مختلف اقدام نمایید. مراجعین می توانند هر کدام از 3 روش زیر را برای خرید بلیط پارک آبی اوشن کیش انتخاب کنند:

خرید بلیط پارک اوشن کیش از آژانس های مسافرتی

بسیاری از آژانس های هواپیمایی بلیط پارک آبی اوشن کیش را برای مسافران تهیه می کنند و اگر بخواهید می توانید برای تهیه بلیط پارک اوشن به آژانس های مسافرتی مراجعه نمایید و از آفرهای ویژه ای که برای بلیط مجموعه قرار داده می شود بهره مند شوید.

خرید بلیط پارک آبی اوشن از سایت رسمی اوشن پارک

دومین روشی که می توانید برای خرید بلیط اوشن پارک کیش استفاده کنید، سایت رسمی اوشن پارک می باشد. این روش به صورت غیر حضوری بوده و می توانید به صورت اینترنتی و بسیار آسان و بی دردسر وارد سایت فروشگاهی مجموعه اوشن به آدرس iceanwaterpark.com شده و بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، هر تعداد بلیط را که بخواهید تهیه و مبلغ را واریز نمایید.

خرید حضوری از گیشه پارک آبی اوشن

این روش برای کیشوندان مناسب بوده و اهالی کیش می توانند با ارائه کارت هویت کیشوندی خود، هر زمان که بخواهند به گیشه خرید بلیط پارک اوشن مراجعه کرده و بلیط های مورد نظر خود را با تخفیف ویژه تهیه نمایند.

اقامت در کیش

جزیره کیش که از بهترین مقاصد گردشگری در جنوب ایران می باشد و گردشگران زیادی برای گردش و تفریح به آن سفر می کنند. این جزیره دارای جاذبه های تفریحی بسیار متنوعی می باشد که باعث می شود گردشگران در تمام طول مدت سفر خود به جزیره در گشت و گذار هستند. از آنجایی که جزیره کیش جزء مسافرت های گران قیمت به شمار می رود، برخی از گردشگران برای اقامت خود به دنبال اقامتگاهی هستند تا بتوانند از هزینه های سفر خود بکاهند و هزینه های بیشتری را صرف گردش و تفریح در جزیره بکنند. خوشبختانه جزیره کیش به گونه ای است که انواع اقامتگاه ها را از ارزان قیمت و اقتصادی تا گران قیمت و لاکچری را شامل می شود. اگر شما هم برای اقامت در کیش به دنبال اقامتگاه ارزان قیمت و اقتصادی هستید، می توانید به سراغ رزرو روزانه خانه در کیش بروید و در این خانه ها به اقامت بپردازید.

پارک آبی اوشن کیش

سوالات متداول

پارک آبی اوشن کیش کجاست؟

جزیره کیش، خیابان جهان

بهترین زمان رفتن به پارک آبی اوشن کیش چه فصلی است؟

پاییز، زمستان و اوایل بهار

آیا پارک آبی اوشن کیش ترانسفر رفت و برگشت رایگان دارد؟

بله؛ تعدادی مسیر و ساعت مشخص برای ترانسفر رفت و برگشت رایگان پارک آبی اوشن کیش وجود دارند.

آیا تم پارک اوشن کیش در ایام کرونا باز است؟

بله؛ تم پارک اوشن کیش در ایام کرونا با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی به فعالیت خود ادامه می دهد.

[html_block id=”70952″]

راهنما سایت

آدرس

جزیره کیش، خیابان جهان

شماره تماس
هزینه بازدید

594/050 تومان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9 الی 20:30

یک‌شنبه

9 الی 20:30

دو‌شنبه

9 الی 20:30

سه‌شنبه

9 الی 20:30

چهار‌شنبه

9 الی 20:30

پنج‌شنبه

9 الی 20:30

جمعه

9 الی 20:30
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه