مرکز خرید گلسار رشت

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مرکز خرید گلسار رشت مرکز خریدی لوکس و محبوب و فوق العاده در رشت است و همانطور که از نامش هم مشخص است، در منطقه گلسار رشت قرار دارد منطقه ای که به لوکس بودنش معروف بوده و کلی رستوران، کافه و مرکز خرید لوکس دارد. بین مراکز خرید گلسار رشت، می خواهیم شما را این بار با مرکز خرید گلسار رشت آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

مرکز خرید گلسار رشت کجاست؟

از نام مرکز خرید گلسار رشت مشخص است که این مرکز خرید در منطقه گلسار رشت قرار دارد. با این حال، بین ده ها مرکز خرید در رشت و کلی مرکز خرید لوکس و محبوب در منطقه گلسار اگر تصمیم دارید به مرکز خرید گلسار رشت مراجعه کنید بد نیست بدانید که این مرکز خرید در کجای گلسار قرار دارد. برای دسترسی به مرکز خرید گلسار رشت، شما کافیست وارد بلوار گلسار شوید. بلوار گلسار از میدان انصاری رشت آغاز می شود که تقاطع خیابان های سعدی، شهید انصاری و تختی بوده و با نام چهارراه گلسار نیز شناخته می شود. در ضلع شمالی این میدان بلوار گلسار قرار دارد. زمانی که از طریق چهاراه وارد بلوار گلسار می شوید، جلوتر به میدان و پل صابرین می رسید، بعد از آن به میدان ثقفی رسیده و سپس نبش خیابان 108 مرکز خرید گلسار رشت را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس مرکز خرید گلسار رشت: 33128000-013

ساعت کاری مرکز خرید گلسار رشت: همه روزه از ساعت 6 صبح الی 9 شب

گلسار مال

معرفی مرکز خرید گلسار رشت

مرکز خرید گلسار رشت از مدرنترین و جدیدترین مراکز خرید گلسار رشت به شمار میرود و در کنار خدمات و امکانات خیلی خوب، کلی مغازه و فروشگاه های مختلف هم دارد البته که بطور کلی نه تنها بیشتر مراکز خرید رشت بلکه اکثر مراکز خریدی هم که در منطقه گلسار قرار دارند تمرکزشان بیشتر روی پوشاک و زیور آلات است. مرکز خرید گلسار رشت 10 طبقه دارد که 4 طبقه از آن به پارکینگ مشتریان مرکز خرید اختصاص داده شده و 6 طبقه تجاری و اداری هم دارد که در ادامه خواهیم گفت هر طبقه به چه چیزی اختصاص داده شده است.

مرکز خرید گلسار بخاطر اینکه از سیستم های امنیتی، برودتی، ورود و خروج مدرن، دوربین های مداربسته پیشرفته و حتی استفاده از خدمات نظافتی مدرن و پیشرفته اینجا را به مرکز خرید لوکس و متفاوتی تبدیل کرده است. مرکز خرید گلسار رشت یک ورودی زیبا و دوست داشتنی دارد و همیشه جوانان و نوجوانان در مقابل درب ورودی نشسته اند با هم گفتگو می کنند. وارد پاساژ که می شوید، با مرکز خریدی 6 طبقه روبرو می شوید و در همان طبقه همکف که هستید، فقط فروشگاه ها و مغازه های لباس فروشی می بینید. در طبقات همکف، اول و دوم تا دلتان بخواهد بوتیک و لباس فروشی هست و هم لباس های نسبتاً ارزان قیمت در این سه طبقه عرضه می شود و هم لباس های برند البته چون مرکز خرید گلسار رشت در منطقه نسبتاً لوکسی قرار دارد، بیشتر مشتریان این فروشگاه ها هم اکثراً به دنبال لباس های باکیفیت و برند هستند و چندان به قیمتش توجهی نمی کنند.

گلسار مال رشت

لازم به ذکر است با اینکه طبقات همکف، اول و دوم به لباس فروشی و بوتیک اختصاص داده شده اما در میان فروشگاه ها، کافی شاپ های مختلف هم به چشم می خورد و همیشه شلوغ هستند لذا چه بعد از خریدی که کلی از زمان شما را گرفته و حسابی خسته شده اید و چه برای وقت گذرانی با دوستان و خانواده می توانید روی کافی شاپ های مرکز خرید گلسار رشت حساب باز کنید. همچنین به غیر از فروشگاه ها و مغازه های لباس فروشی، فروشگاه های دیگری هم در زمینه عرضه محصولات و کالاهای لوازم خانگی، لوازم الکترونیک و غیره هم به چشم می خورد.

مرکز خرید گلسار رشت فقط سه طبقه فروشگاه و مغازه دارد که اکثرشان هم لباس فروشی و بوتیک هستند. طبقه سوم بیشتر واحد های تجاری دارند اما زمانی که وارد طبقه چهارم مرکز خرید گلسار رشت می شوید، با یک فود کورت بزرگ و دوست داشتنی مواجه خواهید شد. کل طبقه چهارم مرکز خرید گلسار رشت به فود کورت اختصاص داده شده و غرفه های بسیاری در این فود کورت هستند که از انواع غذا های ایرانی گرفته تا غذا های محلی، دریایی، فست فودی، فرنگی و غیره را سرو می کنند. بی شک فود کورت مرکز خرید گلسار رشت جای ارزان قیمتی نخواهد بود اما نه تنها بطور کلی تمام فودکورت ها بخصوص آن هایی که در مراکز خرید قرار دارند از قیمت های بالایی برخوردار هستند، کیفیت نسبتاً خوبی هم دارند.

در آخر هم به طبقات پنج و شش مرکز خرید گلسار رشت می رسیم که دارای تک واحدی های 600 متری هستند و کاربرد تجاری دارند و یکی از این واحد ها هم به باشگاه بدنسازی بزرگ و مدرن و تجهیز به همراه ویو زیبا از شهر رشت اختصاص داده شده.

مرکز خرید گلسار

جاهای دیدنی اطراف مرکز خرید گلسار رشت

منطقه گلسار رشت علاوه بر اینکه از مناطق پرتردد و جذاب رشت به شمار میرود، جاذبه های دیدنی مختلفی دارد و از همه مهم تر، بسیاری از رستوران های خوب رشت هم در این منطقه قرار دارند. برخی از جاذبه های دیدنی رشت در اطراف مرکز خرید گلسار قرار دارند حال برای دسترسی به برخی از آن ها می توانید پیاده هم بروید اما اکثرشان با اینکه فاصله کمی دارند اما بهتر است از وسایل نقلیه برای دسترسی به آن ها استفاده کنید.

پارک توحید نزدیک ترین تفرجگاه به مرکز خرید گلسار رشت است. به عبارتی، مرکز خرید گلسار رشت در بلوار گلسار و نبش خیابان 108 قرار دارد، مقابل آن خیابان 107 واقع شده و در انتهای خیابان به ابتدای پارک توحید می رسید. پارک توحید در کنار رودخانه زرجوب قرار دارد و تا بلوار باستانی شعار نیز ادامه دارد. این پارک فضای سبز بسیار زیبا و دلنشینی دارد و امکانات مطلوبی هم در این فضای سبز برای مردم در نظر گرفته شده است اما در نظر داشته باشید پارک توحید رشت چون در منطقه گلسار قرار دارد و به اکثر مراکز خرید و رستوران ها و از همه مهم تر، خود بلوار گلسار نزدیک است همیشه شلوغ بوده و در روزهای آخر هفته جای سوزن انداختن هم ندارد.

به غیر از پارک توحید، پارک ها پیر ملا هم در منطقه گلسار واقع شده و با استفاده از وسیله نقلیه دسترسی آسانی به این پارک خواهید داشت. اما، اگر وارد بلوار گلسار به سمت جنوب شوید تا به میدان انصاری و ابتدای بلوار گلسار برسید و سپس در ضلع شرقی میدان وارد بلوار باستانی شعار شوید، کمی جلوتر به پارک ملت رشت می رسید که از بزرگترین و معروف ترین و شلوغ ترین پارک های رشت به شمار میرود. در این پارک امکانات و تفریحات مطلوبی هست از زمین های پینگ پونگ و وایبال و اسکیت گرفته تا کلی دستگاه ورزشی و پارک بازی برای کودکان. پارک ملت رشت همچنین تالار هم دارد که برای برگزاری مراسم ها انتخاب ایده آلی خواهد بود.

پارک ملت رشت

رستوران های اطراف مرکز خرید گلسار رشت

اصولاً بیشتر افرادی که به بلوار گلسار رشت مراجعه می کنند هدفشان گشت و گذار بین کافه ها و رستوران های گلسار رشت است. بیشتر رستوران های خوب رشت در بلوار و منطقه گلسار رشت واقع شده اند. با اینکه رستوران های ایرانی و محلی خیلی خوبی در گلسار رشت قرار دارد اما بیشتر غذاخوری های این منطقه کافه ها و کافه رستوران ها هستند چون بین جوانان به مراتب محبوب تر می باشند. از آنجایی که بعد از یک گشت و گذار در مرکز خرید گلسار رشت، یک وعده غذایی حسابی میچسبد، بد نیست با بهترین رستوران های رشت که در نزدیکی مرکز خرید گلسار رشت قرار دارند آشنا شوید.

کافه استلا

از درب مرکز خرید گلسار رشت که بیرون می آید، در مقابل یک چهارراه می بینید که تقاطع بلوارهای گلسار و دیلمان است. در ضلع شمالی این چهارراه کافه استلا قرار دارد و به گفته رستوران گرد ها، از بهترین کافه های گلسار رشت محسوب می شود. کافه استلا کافه ای بزرگ، لوکس و شیک است دقیقاً همان انتظاری که از کافه ای واقع در بلوار گلسار رشت انتظار داریم. اینجا دو محیط برای نشستن مشتریان خود در نظر گرفته یکی سالن سرپوشیده داخلی که به لطف استفاده از میز و صندلی های شکیل، نورپردازی و دکوراسیون زیبا، سالنی در خور توجه دارد و تعدادی هم میز و صندلی در فضای بیرون کافه تعبیه شده برای آن هایی که می خواهند علاوه بر استعمال دخانیات، از هوای تازه رشت هم بهرمند شوند.

کافه رستوران استلا رشت

مجموعه غذایی یوشیتا

بزرگرترین و مدرنترین فست فودی که در رشت می توانید پیدا کنید البته به گفته رستوران گردها و شعار خود مجموعه، یوشیتا است. مجموعه غذایی یوشیتا چون در فاصله 450 متری از مرکز خرید گلسار رشت قرار دارد، تنها 6 دقیقه زمان برای پیاده روی نیاز است تا از مرکز خرید گلسار رشت به این مجموعه غذایی رسید. همچنین برای دسترسی به این رستوران در شمال مرکز خرید گلسار به چهارراه که می رسید، در ضلع غربی وارد بلوار اصفهان می شوید تا در انتها به میدان توحید برسید چراکه مجموعه غذایی یوشیتا در ضلع شمالی میدان قرار دارد.

مجموعه غذایی یوشیتا یک کافه فست فود در رشت است. در اطراف مرکز خرید گلسار رشت رستوران های خیلی خوبی هست که غذا های محلی و ایرانی را با بهترین کیفیت برای مشتریان خود سرو می کنند اما فست فود ها هم طرفداران بسیاری دارند برای همین، اگر شما هم بین غذاخوری های اطراف مرکز خرید گلسار رشت به دنبال فست فودی خوب و باکیفیت هستید، مجموعه غذایی یوشیتا بهترین انتخاب خواهد بود. اینجا مجموعه ای دو طبقه است که طبقه پایین به فست فود اختصاص و طبقه بالا هم کافی شاپ است.

مجموعه غذایی یوشیتا رشت

پیتزا امیر

مجموعه غذایی یوشیتا تنها فست فود نزدیک به مرکز خرید گلسار رشت نیست بلکه بالاتر از چهارراه، یکی دیگر از معروف ترین فست فود های گلسار رشت قرار دارد با نام پیتزا امیر. معمولاً فست فود های لوکس و معروف نام های خارجی و بعضاً عجیب و غریب دارند و وقتی می گوییم پیتزا امیر، خیلی ها تصور می کنند اینجا یک ساندویچی است اما پیتزا امیر، یک فست فودی با محیطی جذاب و دوست داشتنی و صد البته بسیار شلوغ است که دوطبقه جا برای نشستن هم دارد. در فست فود پیتزا امیر منویی متنوع از انواع غذا های فست فودی شامل کلی پیتزا، ساندویچ، برگر و پیش غذا های لذیذ و متنوع هستیم که از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند و کیفیت بالای غذا ها و، طعم بی نظیر و قیمت های خوبی که دارند به خوبی نشاندهنده شلوغ بودن رستوران هستند.

اگر از مرکز خرید گلسار رشت می خواهید به فست فود پیتزا امیر دسترسی داشته باشید، در مقابل درب ورودی مرکز خرید گلسار رشت و ضلع شمالی، چهارراهی را می بینید و کافیست این چهارراه به سمت شمال رفته و در همان بلوار گلسار، زمانی که به میدان می رسید در ضلع غربی میدان پیتزا امیر را مشاهده کنید.

پیتزا امیر رشت

رستوران رازقی

رستوران رازقی شاید نسبت به بهترین رستوران های رشت اطراف مرکز خرید گلسار رشت دورتر باشد اما اگر به دنبال رستورانی با سرو غذا های ایرانی و محلی باکیفیت هستید و بعد از یک گشت و گذار در مرکز خرید گلسار رشت می خواهید در یکی از بهترین رستوران های رشت وعده های غذایی محلی بی نظیری را میل کنید، بی شک رستوران رازقی بین رستوران های اطراف مرکز خرید گلسار رشت انتخاب بی نظیری خواهد بود. این رستوران به قدری بین مردم، گردشگران و رستوران گردها محبوب است که هر زمانی مراجعه کنید آنقدر شلوغ است که شاید نیاز باشد زمانی را در صف صندوق و خالی شدن میز منتظر بمانید.

با این حال، درست است که رستوران رازقی رستوران بسیار شلوغی محسوب می شود اما ازرشش را دارد بین رستوران های اطراف مرکز خرید گلسار رشت برای تجربه یک وعده غذایی لذیذ و باکیفیت روی آن حساب کرد لذا برای دسترسی به رستوران رازقی از مرکز خرید گلسار رشت، کافیست مرکز خرید را به سمت بلوار گلسار شمال ترک کنید و در امتداد بلوار گلسار، واقع در بلوار سمیه و بعد از خیابان 121 به رستوران برسید.

رستوران رازقی رشت

اجاره روزانه سوئیت در رشت

با اینکه رشت یک شهر شمالی محسوب می شود اما بخاطر جمعیت بالایی که در این منطقه زندگی می کنند، تمامی خانه ها و حتی اقامتگاه های که به صورت روزانه اجاره داده می شوند آپارتمان ها و سوئیت آپارتمان ها هستند. اگر به فکر اقامتی چند روزه در رشت هستید، در خود شهر بین کلی آپارتمان و سوئیت آپارتمان می توانید بهترین گزینه را رزرو کنید و از اقامتی خاطره انگیز در این منطقه لذت ببرید ولی در صورتیکه انتخاب شما، اجاره ویلا یا اجاره سوئیت در رشت است، در اطراف شهر و روستاهای بکر و سرسبزی که در نزدیکی شهر قرار دارند، اقامتگاه هایی به مراتب خوش قیمت تر و با امکانات بهتر را می توانید از طریق کارشناسان لوکس ویلا رزرو کنید.

سوالات متداول

مرکز خرید گلسار رشت کجاست؟

بلوار گلسار، بالاتر از میدان ثقفی نبش خیابان 108

ساعت کاری مرکز خرید گلسار رشت به چه صورت است؟

همه روزه از ساعت 6 صبح الی 9 شب

امکانات مرکز خرید گلسار رشت چیست؟

فود کورت، باشگاه بدنسازی با ویو شهر، رستوران و کافی شاپ

بهترین رستوران ها و کافه های نزدیک به مرکز خرید گلسار کدامند؟

کافه استلا، فست فود یوشیتا، پیتزا امیر و رستوران رازقی


[html_block id=”69975″]

راهنما سایت

آدرس

استان گیلان، شهر رشت، بلوار گلسار

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

6 الی 21

یک‌شنبه

6 الی 21

دو‌شنبه

6 الی 21

سه‌شنبه

6 الی 21

چهار‌شنبه

6 الی 21

پنج‌شنبه

6 الی 21

جمعه

6 الی 21
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه