رستوران های رشت

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

هر شهری دنیایی برای غذاهای محلی خود دارد که تاریخچه جذابی داشته و غذاهای محلی آن ها هم در نوع خود، خاص و بی نظیر هستند. یکی از جذاب ترین غذاهای محلی که در ایران پیدا می شود و همه عاشق آن ها هستند، غذاهای محلی رشت می باشند. در شهر رشت بالای 200 نوع غذای محلی وجود دارد و از طرفی، بخاطر اینکه رشت شهری توریستی می باشد، رستوران های زیادی هم در این شهر هستند. اگر میخواهید با بهترین رستوران های رشت آشنا شوید تا در سفر به این شهر، تجربه جذابی از رستوران گردی را داشته باشید، در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید.

#1 رستوران شور کولی

رستوران شور کولی رستورانی است که برای تجربه غذاهای لذیذش، باید زمان زیادی را در صف منتظر بمانید تا میزی در رستوران خالی شود. رستوران شور کولی به جرأت می توان گفت یکی از بهترین رستوران های رشت است و حتی از نظر بسیاری از گردشگران، رستوران گردها و ساکنان شهر بهترین رستوران رشت می باشد. رستوران کولی شور که در زبان محلی، ماهی کولی شور است در سال 1395 افتتاح شد و با اینکه رستورانی تازه تاسیس است اما در زمینه سرویس دهی، سرو غذا و برخورداری از محیطی جذاب و دوست داشتنی توانست به سرعت میان بهترین رستوران های رشت قرار گیرد و با رستوران های قدیمی و معروف هم رقابت کند.

فضای رستوران شور کولی نوستالژیک، زیبا و دلنشین است و در محیط داخلی رستوران هم تزئینات شکیل، لوسترهای کلاسیک، تابلوهای مختلف بر روی دیوار و میز و صندلی های چوبی جلوه زیبایی را به محیط بخشیده اند هرچند این محیط زیبا به لطف جمعیت شلوغی که در رستوران حضور دارند چندان به چشم نمی آید. همانجا هم اعلام کنید با اینکه تمام مشتریان رستوران را با رضایت کامل ترک کرده اند، عده ای از فاصله کم میز و صندلی ها و سر و صدای زیاد گله داشتند. برخی هم از اینکه زمان قابل توجهی را منتظر ماندند تا میزی در رستوران خالی شود گله مند بودند. با این حال، رستوران شورکولی به لطف محیط زیبایش، از جمله معروف ترین رستوران های سنتی رشت به شمار میرود.

رستوران شور کولی رشت در زمینه سرو غذاهای ایرانی یکی از بهترین رستوران های رشت و در زمینه سرو غذاهای محلی رشت، از بی نظیرترین رستوران های منطقه به شمار می رود. باقالی پلو با گوشت، زرشک پلو با مرغ، قرمه سبزی، ماهی سفید و ماهی ازون برون، کوبیده، جوجه، شیشلیک، دنده گوساله و انواع استیک جزء غذاهای ایرانی رستوران شور کولی هستند اما در منوی غذاهای محلی، بالای 50 نوع غذای محلی رشت از شامی و آغوز کوکو تا گمج کباب، لونگی، انار بیج و ده های غذای دیگر مشاهده می شود برای همین رستوران رشت از نظر تنوع غذاهای محلی، حرفی برای گفتن دارد. تمامی غذاهایی که در این رستوران سرو می شوند همگی بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند و طعم واقعی غذاهای محلی رشت را در این رستوران پیدا خواهید کرد.

رستوران شور کولی برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مشتریانش می باشد برای همین رستورانی تمام عیار به حساب می آید. برای وعده صبحانه، رستوران شور کولی هم صبحانه های ایرانی از جمله انواع تخم مرغ دارد و هم انواع صبحانه های فرنگی که در کنار آن ها نوشیدنی های سرد و گرم هم سرو می شود. برای وعده ناهار و شام، معرفی مختصری از منوی غذایی داشتیم اما بعد از یک وعده غذایی سنگین و خوشمزه، نوبت به دسر می رسد و رستوران شور کولی هم منوی اختصاصی دسر دارد و انواع دسرهای جذاب و محلی سرو می شود هرچند قبل از غذای اصلی هم نباید از پیش غذاهای محلی، انواع ترشی و زیتون هم غافل شد. در کنار غذاها هم رستوران سینی های مزه هم دارد که شامل سیر، اشپل ماهی، گردو و غیره می باشد.

رستوران شور کولی رشت پرسنلی بسیار خوش برخورد دارد و سرویس دهی در این رستوران حتی در شلوغ ترین روزها هم به بهترین شکل ممکن ارائه می شود. از نظر قیمتی اما، رستوران شور کولی رستوران ارزان قیمت یا خوش قیمتی نیست. در این رستوران قرار است هزینه بالایی را برای وعده های غذایی پرداخت کنید اما بخاطر اینکه رستوران خدمات عالی ارائه می دهد و از طرفی، غذاهایش بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند هیچکس از هزینه پرداختی در این رستوران ناراضی نبوده و اگر به دنبال کیفیت هستید، قطعاً رستوران شور کولی شما را به خوبی راضی خواهد کرد. در ادامه خواهیم گفت که رستوران شور کولی رشت کجاست و هم چنین رستوران های دیگر در چه نقطه ای واقع شده اند پس با ما همراه باشید.

آدرس رستوران شور کولی

رستوران شور کولی در شمال رشت قرار دارد و گردشگرانی که میان بهترین رستوران های رشت تصمیم دارند به رستوران شور کولی مراجعه کنند، می بایست از طریق به بلوار توحید مراجعه کنند. از طریق بلوار گلسر، بلوار اصفهان و بلوار گیلان می توانید وارد بلوار توحید شوید و در بلوار توحید نزدیک به میدان ثقفی جنب مدرسه پروفسور حسابی و مقابل بانک ملت مشاهده خواهید کرد. همچنین از نظر پارکینگ هم فضای پارک بسیاری در اطراف رستوران وجود دارد هرچند در شلوغ ترین روزها شاید مجبور شوید خودروی خود را کمی دورتر از رستوران پارک کنید.

شماره تماس رستوران شور کولی: 32111296-013 و 32121805-013

ساعت کاری رستوران شور کولی: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب و شنبه ها رستوران برای وعده شام تعطیل است.

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.3010775%2C49.585704%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”433″ name=”رستوران شور کولی رشت”]

#2 رستوران محرم رشت

یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین رستوران های رشت رستوران محرم است و قدری این رستوران معروف می باشد، که بسیاری از مردم هنگام ورود به رشت، اول به رستوران محرم مراجعه کرده و بعد از صرف یک وعده غذایی لذیذ و باکیفیت، سفر و گشت و گذار خود در رشت را آغاز می کنند. کمتر کسی است که رستوران محرم را نشناسند چراکه این رستوران بالای 70 سال قدمت دارد و در سال 1323 تاسیس شده است. رستوران محرم از همان روزهای اولی که تاسیس شد به سرعت میان بهترین رستوران های رشت قرار گفت و بعد از چند بار تغییر دکوراسیون خود را بین لوکس ترین رستوران های رشت هم قرار دارد.

رستوران محرم سلطان کباب رشت است. این لقبی است که رستوران گردها و مردم بر روی این رستوران قرار داده اند و واقعاً هم همینطور می باشد. در رستوران محرم انواع کباب ها و شیشلیک سرو می شود و از نظر کیفیت، به قدری خوشمزه هستند که لقب سلطان کباب، برازنده این رستوران می باشد. در کنار کباب ها، رستوران محرم انواع و اقسام غذاهای محلی را هم سرو می کند و این رستوران هم جای دارد جزء بهترین رستوران هایی باشد که طعم واقعی غذاهای محلی رشت را در آنجا تجربه خواهید کرد. تمامی غذاهای رستوران محرم از بهترین مواد اولیه تهیه شده و توسط سرآشپزان حرفه ای هم طبخ می شوند تا بهترین غذاها به دست مشتریان برسد.

رستوران محرم چند بار مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است و امروزه، با رستورانی مواجه هستیم که از طراحی و دکوراسیون لوکس و شکیل برخوردار است هرچند همیشه رستوران شلوغ بوده و به خوبی نمی توان محیط زیبای رستوران را تماشا کرد. همچنین بخاطر شلوغی رستوران و ایجاد صف های طولانی، اگر به دنبال رستورانی هستید تا با آرامش، غذاهای لذیذیش را میل کنید شاید رستوران محرم گزینه ایده آلی میان رستوران های رشت نباشد چراکه بخاطر شلوغی، می بایست غذای خود را زودتر میل کرده و جای خود را به شخص دیگری دهید و از طرفی، افراد داخل صف هم که منتظر خالی شدن میز هستند دائماً درحال مشاهده شما و دیگران هستند.

اما رستوران محرم برای اینکه از حجم این شلوغی بکاهد و از طرفی، مشتریان هم بتوانند غذاهای باکیفیت رستوران را در محیطی آرامش بخش تر میل کنند، به صورت بیرون بر هم غذا سرو می کند و می توانید از طریق تماس، غذای مورد نیاز خود را به صورت داغ، درب منزل دریافت کنید. در آخر هم این نکته را در نظر داشته باشید چه غذا به صورت بیرون بر سفارش می دهید و چه در داخل رستوران هستید، فرقی ندارد میخواهید کباب میل کنید، غذای محلی رشت را میل کنید یا انواع ماهی، حتماً سینی مزه رستوران محرم که شامل زیتون پرورده، ترشی، ماست موسیر، گردو و اشپل ماهی می باشد را از دست ندهید.

لازم به ذکر است کیفیت غذاهای رستوران محرم بالا است و برای همین، قیمت های قابل توجهی هم دارند. اگر به دنبال کیفیت هستید، روی رستوران محرم حساب باز کنید اما طبق گفته مشتریان و رستوران گردها، بهتر است در خلوت ترین زمان ها به رستوران محرم مراجعه کنید چراکه در شلوغ ترین مواقع، کاهش خدمات سرویس دهی در رستوران مشاهده می شود و گاهاً مشتریانی بوده اند که غذایشان دیر سرو شده و حتی سرد شده بود.

آدرس رستوران محرم رشت

رستوران محرم در جنوب رشت و بلوار امام قرار دارد. از آنجایی که رستوران محرم به جاده قزوین – رشت نزدیک می باشد، همواره مسافران بسیاری را در این رستوران مشاهده می کنید. اگر از طریق جاده قزوین – رشت میخواهید به رستوران محرم دسترسی داشته باشید، می توانید در انتهای جاده هنگامی که به میدان گیل رسیدید، وارد بلوار امام شوید تا در انتهای بلوار و سمت چپ، رستوران محرم و ازدحام جمعیت مقابلش را مشاهده کنید. از آنجایی که بلوار امام ترافیک های سنگینی دارد، می توانید در ضلع شرقی میدان گیل وارد اتوبان امام علی شده در میدان نیروی دریایی وارد بلوار مدرس، میدان مصلی و خیابان امام شوید تا به رستوران برسید.

همچنین در نظر داشته باشید همیشه مقابل رستوران شلوغ است و پیدا کردن جای پارک، یکی از چالش های بزرگ مشتریان رستوران محرم می باشد اما در کوچه های اطراف، فضای پارک وجود دارد که می توانید در صورتیکه با خودروی شخصی سفر می کنید، به راحتی جای پارک مناسب در نزدیک رستوران را پیدا کنید.

شماره تماس رستوران محرم رشت: 13616-013

ساعت کاری رستوران محرم رشت: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.2626114%2C49.5980771%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”436″ name=”رستوران محرم رشت”]

#3 رستوران جهانگیر رشت

رستوران جهانگیر یا رستوران جهانگیر کبابی رشت، اولین رستورانی در این شهر است که پلوکباب محلی را عرضه کرد و از همان موقع تا به امروز همچنان جزء بهترین کبابی های رشت به شمار می رود. در سال 1342 و توسط مرحوم آقای جهانگیر، رستوران جهانگیر کبابی به عنوان بنیانگذار پلوکباب محلی افتتاح شد و برای همین، جهانگیر کبابی یکی از قدیمی ترین رستوران های رشت است. رستوران جهانگیر کبابی از همان روزهای اول افتتاح، هم بخاطر ابداع پلوکباب محلی و هم بخاطر غذاهای بسیار خوشمزه و باکیفیت، میان بهترین رستوران های رشت قرار گرفت و تا به امروز هم چیزی از کیفیت رستوران کاسته نشده است. البته با اینکه رستوران جهانگیر برای مدت زیادی بهترین کبابی در رشت بوده اما امروزه رستوران ها و کبابی های بسیاری افتتاح شده که میخواهند خود را بین بهترین کبابی های رشت قرار دهند و رقابت برای رستوران جهانگیر کمی سخت شده.

جهانگیر کبابی برخلاف اکثر بهترین رستوران های رشت، محیطی ساده و معمولی دارد و برخلاف اکثر رستوران های خوب شهر، خبری از دکوراسیون پر زرق و برق آنچنانی نیست. رستوران جهانگیر رشت محیطی همانند اکثر کبابی ها دارد اما ظرفیت بالایی داشته و جزء شلوغ ترین رستوران های رشت هم می باشد. مشتریان می توانند هم در فضای داخلی رستوران بنشینند و هم در بیرون از رستوران، غذا را سفارش داده و به صورت بیرون بر تحویل گیرند برای همین از آنجایی که رستوران هیمشه شلوغ است، بخش بیرون بر رستوران صف های طولانی در مقابلش تشکیل می شود تا مردم غذاهای لذیذ رستوران را در محیطی به دور از شلوغی نوش جان کنند.

رستوران جهانگیر کبابی سه نوع غذا برای مشتریان خود سرو می کند. غذاهای ایرانی شامل انواع کباب ها و خورشت ها است که کوبیده، کته کباب و پلو کباب محلی پرطرفدارتر هستند. غذاهای محلی هم در این رستوران سرو می شود که تنوع بالایی داشته و از نظر مشتریان، بسیار خوشمزه و باکیفیت می باشند هرچند اکثر افرادی که به رستوران جهانگیر مراجعه می کنند، فقط به عشق پلو کباب محلی و انواع غذاهای گوشتی وارد رستوران می شوند. بطور کلی، غذاهای رستوران فوق العاده خوشمزه و باکیفیت هستند اما با اینکه قیمت غذاها تا حدودی گران است اما افراد بسیاری از پرداخت چنین هزیه ای راضی بوده اند.

آدرس رستوران جهانگیر رشت

رستوران جهانگیر کبابی رشت در ضلع شمالی میدان زرجوب قرار دارد که در شرق رشت واقع شده است. دسترسی به خیابان زرجوب از طریق خیابان های رسالت، در جنوب شرقی میدان، بلوار شهدا در ضلع شمال شرقی، خیابان طالبی در ضلع شمال غرب و خیابان شریعتی در ضلع غربی میدان امکان پذیر است. در ضلع شمال شرقی میدان هم تابلوی رستوران جهانگیر را مشاهده می کنید هرچند بخاطر شلوغی و پیدا نشدن جای پارک در مقابل و اطراف رستوران، پیشنهاد می شود به خیابان ها و کوچه های اطراف مراجعه کنید تا وسیله نقلیه خود را پارک کنید.

شماره تماس رستوران جهانگیر رشت: 33829581-013

ساعت کاری رستوران جهانگیر رشت: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 16:30 برای وعده ناهار و از ساعت 17:00 الی 11 شب برای وعده شام

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.2822418%2C49.5963058%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”437″ name=”رستوران جهانگیر رشت”]

#4 رستوران رازقی رشت

رستوران های رشت، تک و خاص هستند و به ندرت رستوران های خوبی را میبینیم شعبه داشته باشد چراکه رستوران ترجیح می دهد تمام تمرکز خود را بر روی تنها شعبه اش قرار دهد تا از کیفیت و خدمات رستوران کاسته نشود. اما رستوران رزاقی تصمیم گرفت تا متفاوت از سایر رستوران های رشت عمل کرده و شعبات مختلفی داشته باشد. گروه رستوران های رزاقی، بزرگترین و اولیه گروه رستوران در رشت است که شعبات مختلفی در نقاط مختلف شهر دارد.

رستوران رزاقی در سال 1390 افتتاح شد و بخاطر منوی بسیار متنوع در کنار محیطی لوکس و VIP به سرعت میان مردم و رستوران گردها به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. رستوران رزاقی امروزه 3 شعبه در نقاط مختلف رشت دارد که یکی با نام رستوران رزاقی، دیگری با نام پیزریا و شعبه سوم هم رزاقی اکسپرس است که فقط به صورت بیرون بر غذا سرو می کند. رستوران رزاقی یکی از لوکس ترین رستوران های رشت است و اگر به دنبال رستورانی لاکچری، با سرویس دهی عالی و محیطی شیک و لوکس هستید، قطعاً رستوران رزاقی شما را راضی نگه میدارد. همچنین رستوران دو طبقه دارد و در روزهای شلوغ، می توانید به طبقه دوم مراجعه کنید تا به لطف میز و صندلی های کمتر، در محیطی به مراتب خلوت تر و آرام تر غذاهای لذیذ رستوران را میل کنید.

رستوران رزاقی همانطور که گفتیم، یکی از متنوع ترین منوهای غذایی را دارد و طبقه گفته رستوران، بالای 110 نوع غذای ایرانی، دریایی و محلی در منوی رستوران قرار داده شده تا پاسخگوی ذائقعه های بسیاری باشد. با اینکه تنوع غذایی در رستوران رزاقی بالا است عده زیادی تصور می کنند کیفیت غذاها پایین خواهد آمد اما طبق گفته رستوران گردها و مشتریان قبلی رستوران، تمامی غذاهای رستوران از کیفیت و مزه بسیار خوبی برخوردارند و انتخاب بهترین غذا تنها به ذائقه مشتریان برمیگردد. اما در کنار غذاهای ایرانی، رستوران دارای منوی اختصاصی از انواع غذاهای فرنگی را هم دارد که شامل انواع استیک، پیتزا، همبرگر و غیره می باشد. البته مجموعه رستوران رازقی یک فست فود جداگانه هم دارد با نام پیزریا که از لوکس ترین فست فود های رشت است و بهترین غذا های فست فودی را در آنجا ارائه می دهد.

اما رستوران رزاقی رستورانی همیشه شلوغ است و مشتریان بسیاری هم دارد که حاضرند برای برخورداری از کیفیت و مزه خوب هزینه های قابل توجهی را پرداخت کنند. اما از طرفی، برخی هم توانایی تحمل شلوغی رستوران را ندارند و یا به هر دلیلی میخواهند در محیطی خارج از رستوران غذا میل کنند برای همین، می توانند به بخش رزاقی اکسپرس مراجعه کنند. رزاقی اکسپرس در کنار اینکه به صورت بیرون بر غذا ارائه می دهد، ارسال به نقاط مختلف رشت را هم دارد.

آدرس رستوران رازقی رشت

رستوران رزاقی در شمال رشت و بلوار سمیه قرار دارد و اگر در میان بهترین رستوران های رشت تصمیم دارید لحطات خاطره انگیزی را در رستوران رزاقی سپری کنید، می توانید وارد بلوار اصفهان یا دیلمان شوید تا به بلوار سمیه برسید و در بخش شمالی بلوار سمیه هم جنب خیابان کوی ولی عصر، رستوران را مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران رازقی رشت: 33723322-013

ساعت کاری رستوران رازقی رشت: همه روزه از ساعت 7:30 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.3086694%2C49.583312%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”435″ name=”رستوران رازقی رشت”]

#5 رستوران حاج حسین

اگر از عاشقان کباب هستید و قرار است سفری به رشت داشته باشید، بی شک رستوران های معروف را میشناسید که در زمینه سرو کباب حرفی برای گفتن دارند. رستوران حاج حسین هم یکی از بهترین رستوران های رشت برای لذت بردن از طعم بی نظیر انواع کباب ها به حساب می آید. رستوران حاج حسین هم جزء رستوران های قدیمی رشت است که توسط مرحوم حاج حسین افتتاح شده و هنگامی که وارد رستوران هم می شوید، عکس ایشان را مشاهده خواهید کرد.

رستوران حاج حسین محیط همیشه شلوغی دارد هرچند در برخی از مواقع، رستوران خلوت است و به راحتی می توانید میز مورد نظر خود را پیدا کرده و منتظر سرو غذایتان باشید. طراحی داخلی رستوران زیبا و شکیل است و میز و صندلی های چوبی و تزئینات چوبی جلوه زیبایی را به محیط رستوران بخشیده اند. لازم به ذکر است برای نشستن در رستوران حاج حسین رشت هم می توانید میز و صندلی های چوبی را انتخاب کنید و هم می توانید وارد بخش مبلمان شوید. در این بخش بجای صندلی های تک نفره، از مبل های راحتی استفاده شده که هم راحت تر هستند و هم تعداد بیشتری می توانند به دور یک میز بنشینند.

همانطور که گفتیم، رستوران حاج حسین یکی از بهترین جاهای رشت برای کباب است و اکثر مشتریانی که وارد این رستوران می شوند مستقیم در منوی غذایی به بخش کباب ها مراجعه می کنند. اما در کنار تنوعی از کباب ها شامل کوبیده، جوجه، چنجه، شیشلیک و غیره، غذاهای ایرانی و همچنین غذاهای محلی هم به چشم میخورد که آن ها هم طرفداران خاص خود را دارند. افراد کمی هستند که در رستوران حاج حسین، غذاهای غیر کبابی را سفارش دهند برای همین، از نظر مشتریان بهترین غذاهای رستوران همان کباب ها هستند. در نظر داشته باشید برنج های ارائه شده در رستوران بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند و در کنار غذاها هم نباید از ترشی های لذیذ، سیر ترشی، زیتون پرورده، ماست موسیر و غیره هم غافل شد.

آدرس رستوران حاج حسین

رستوران حاج حسین در نزدیک پل آهنی و میدان زرجوب رشت قرار دارد. اگر تصمیم داردی به این رستوران مراجعه کنید، باید به خیابان شریعتی واقع در غرب میدان زرجوب مراجعه کنید. اگر از سمت میدان زرجوب میخواهید مراجعه کنید، در غرب میدان وارد خیابان شریعتی شده و هنگامی که از پل زرجوب یا پل آهنی رشت عبور کردید، در سمت راست خیابان شریعتی وارد خیابان کیوانیان شوید تا به رستوران حاج حسین برسید. اگر هم از سمت غرب میخواهید راهی رستوران شوید، می توانید از طریق بلوار مطهری یا خیابان آیت الله احسان بخش وارد میدان بسیج شده و در سمت شرق میدان هم وارد خیابان شریعتی شوید تا در انتهای خیابان و قبل از پل آهنین، کوچه کیوانیان و رستوران حاج حسین را مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران حاج حسین: 33332860-013

ساعت کاری رستوران حاج حسین: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.2810956%2C49.5954086%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”439″ name=”رستوران حاج حسین رشت”]

#6 رستوران حسن رشتی

حسن رشتی را خیلی ها می شناسند چون از قدیمی ترین رستوران های رشت محسوب می شود و بسیاری از جوانان زمانی که دوران کودکی و نوجوانی خود را سپری می کردند امکان نداشت به رشت سفر کنند و طعم بی نظیر غذا های حسنی رشتی را نچشند. حسن رشتی آن زمان خیلی معروف بود و غذا هایش آنقدری کیفیت و حجم و مزه بی نظیری داشتند که روز به روز مشتریان رستوران بیشتر میشد تا اینکه رستوران دیگر پاسخگوی این حجم از مشتری نبود و تصمیم گرفت در برخی از شهر های شمالی کشور شعبات مختلفی را افتتاح کنند.

رستوران حسن رشتی شهر رشت امروزه شرایطش فرق کرده و از نظر بسیاری از مشتریان دائمی رستوران و افرادی که در گذشته، حسن رشتی پای ثابتشان بود دیگر از کیفیت غذا های رستوران راضی نیستند و می گویند حسین رشتی فقط قدیم ها غذایش خوب بود و امروزه نه تنها افت کیفیت پیدا کرده بلکه از مواد بی کیفیت هم استفاده می کند مثلاً در اکثر مواقع، با اینکه رستوران می گوید از برنج های صد در صد ایرانی استفاده می کند اما بار ها برنج هندی در غذا مشاهده شده که در شأن یک رستوران محبوب و قدیمی و دوست داشتنی نیست. حتی مشتریان از خدمات سرویس دهی رستوران هم ناراضی هستند و می گویند نحوه برخورد پرسنل هم در شأن رستوران نیست.

رستوران حسن رشتی شعبه با این حال همچنان در میان بهترین رستوران های رشت قرار دارد و اگر تا به حال تجربه غذا های رستوران را نداشتید پیشنهاد می کنیم اگر روزی به رشت سفر کردید و تصمیم داشتید میان رستوران های رشت گشت و گذاری داشته باشید حتماً رستوران حسن رشتی را در برنامه قرار دهید. رستوران حسن رشتی محیطی با دکوراسیون شیک و دوست داشتنی دارد و ظرفیت رستوران هم بالا است برای همین، با یکی از شلوغ ترین رستوران های رشت طرف هستیم بطوریکه برخی مواقع مانند تعطیلات چند روزه که مسافران بسیاری راهی رشت می شوند، صف های طویلی در مقابل رستوران تشکیل می شود و مردم منتظر خالی شدن میزی در رستوران هستند.

رستوران حسن رشتی هم غذا های ایرانی مانند انواع کباب ها سرو می کند و هم غذا های شمالی. غذا های ایرانی شامل انواع کباب، جوجه، شیشلیک، کباب ترش، چنجه، چلو گردن، ماهیچه و غیره است و غذا های شمالی رستوران هم به غیر از میرزا قاسمی، خورشت باقالی قاتق و مرغابی فسنجان، بقیه ماهی هستند شامل ماهی سفید، ماهی کولی، ماهی قزل آلا و غیره. غذا ها در گذشته آنقدری خوب و باکیفیت بودند که هیچ کسی دلش نمیخواست حسن رشتی را رها کند و به سمت سایر رستوران های رشت برود. غذا های رستوران حست رشتی هم امروزه کیفیت خوبی نسبت به بسیاری از رستوران های رشت دارد و ارزشش را دارد حداقل یکبار به رستوران مراجعه کنید. برای پیش غذا هم حتماً حواستان باشد سرویس کامل غذا را سفارش دهید که شامل اشپل، مغزو گردو، باقالی، ماست چکیده، خیار، پیاز، زیتون پرورده و غیره می باشد.

آدرس رستوران حسن رشتی

رستوران حسن رشتی در نزدیکی میدان مصلی امروزی یا میدان توشیبا سابق قرار دارد. می توانید از طریق بلوار های شهید بهشتی و امام به میدان توشیبا دسترسی داشته باشید و در ضلع جنوب شرقی میدان وارد بلوار امام خمینی شده و پس از طی کردن مسافتی 600 متری به رستوران حسن رشتی خواهید رسید. اگر هم از جاده قزوین به رشت میخواهید وارد رشت شده و مستقیم به سمت رستوران حسن رشتی بروید، در انتهای جاده به میدان گیل خواهید رسید و کافیست در ضلع شمالی غربی میدان وارد بلوار امام خمینی شوید تا در انتهای بلوار به رستوران برسید. در نظر داشته باشید از آنجایی که حسن رشتی یکی از شلوغ ترین رستوران های رشت محسوب می شود، در زمان شلوغی پیدا کردن جای پارک در نزدیکی رستوران کمی دشوار است.

شماره تماس رستوران حسن رشتی: 33615383-013 و 33615384-013

ساعت کاری رستوران حسن رشتی: همه روزه از ساعت 11:30 الی 12:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.2570285%2C49.6059171%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”438″ name=”رستوران حسن رشتی رشت”]

#7 رستوران شکم الملوک رشت

برخی رستوران های رشت هستند که امکان ندارد در هربار سفر به این منطقه، طعم غذا های بی نظیرشان را نچشید. رستوران شکم الملوک هم جزء این رستوران ها می باشد و نه تنها از بهترین رستوران های رشت محسوب می شود بلکه رستورانی است که غذا های بی نظیرش رستوران گرد های بسیاری را به سمت خود جلب کرده و جایی است که هر موقع مراجعه کنید با یک شلوغی کم نظیر مواجه می شوید. بین رستوران های رشت کمتر رستورانی پیدا می شود که هیچ مشتری ناراضی نداشته باشد و رستوران شکم الملوک جایی است تا به حال کسی را ندیدیم بدون لبخند رضایت از رستوران خارج شود. البته در نظر هم داشته باشید اگر به دنبال رستوران سنتی رشت هستید، رستوران شکم الملوک همانطور که از نامش پیداست جزء بهترین رستوران های رشت می باشد.

رستوران شکم الملوک به جرأت می توان گفت اگر زیبا ترین رستوران رشت نباشد قطعاً میان زیباترین رستوران های رشت قرار دارد. رستوران در مجاورت هتل کادوس واقع شده که از معروف ترین هتل های منطقه محسوب می شود برای همین، انتظار می رود شکم الملوک به لطف هتل همیشه شلوغ باشد. از آنجایی که در مقابل رستوران فضای پارکینگ هتل محسوب می شود، ورودی چندان جذابی ندارد اما در پشتی رستوران هم ورودی دیگری قرار دارد که یک باغی سرسبز و دوست داشتنی می باشد که شما را به بخش محیط روباز رستوران هدایت می کند.

بالا گفتیم رستوران شکم الملوک جزء زیباترین رستوران های رشت می باشد اما این موضوع را زمانی متوجه خواهید شد که طی ساعات خلوتی به رستوران مراجعه کنید چراکه این جذابیت دکوراسیون و تزئینات در زمانی که رستوران شلوغ است چندان به چشم نمی آید. بخش بیرونی سقفی به شکل کلبه جنگلی دارد و در همه جای محیط هم تزئینات سرسبز می بینیم. تمامی میز ها و صندلی های اینجا رنگارنگ هستند که با موضون جنگلی حس دوست داشتنی را القاء می کند. بخش محیط سرپوشیده رستوران شکم الملوک دارای سه بخش می باشد. یک بخش نسبتاً سنتی است و میز و صندلی های چوبی دارد، بخش دیگر مدرن است و مبل های راحتی و رنگارنگ زیبایی خاصی را به اینجا بخشیده. اما رستوران دارای یک بخش بسیار زیبا با کلی تزئینات خاص و عجیب و غریب مانند خودرویی که در داخل دیوار قرار دارد و غیره و اینجا نه تنها جوان پسند تر است بلکه شلوغ ترین قسمت رستوران هم می باشد.

چون رستوران شکم الملوک درواقع رستوران متعلق به هتل است، شما برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام می توانید به رستوران مراجعه کرده و از خدمات سرویس دهی، محیطی دوست داشتنی و غذا هایی بی نظیر لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید. رستوران برای وعده صبحانه، یک بوفه اختصاصی و جذاب با کلی غذا برای وعده صبحانه دارد و به صورت سلف سرویس است اما برای ناهار و شام اینطور نیست. در رستوران غذا های ایرانی و گیلانی سرو می شود. غذا ها در وعده اول بخاطر تزئینات و دورچین بسیار زیبا و لاکچری، سرو در یکی از ظروف روحی، سفالی یا مشکی مات حسابی توجه شما را به خود جلب می کنند و وسوسه کننده هستند. سپس، از کیفیت و مزه ای بی نظیر، حجمی قابل توجه و قیمت پرداختی نسبت به کیفیت تعجب خواهید کرد.

رستوران شکم الملوک برای پیش غذای مشتریانش کلی آیتم در نظر گرفته است. اگر پیش غذایی گرم میخواهید، آش رشته، آش دوغ، آش شله قلمکار یا کشک بادمجان را می توانید سفارش دهید و اگر هم پیش غذایی سرد میخواهید، انواع ماست شامل چکیده محلی، بورانی بادمجان، بورانی اسفناج، کوزه ای، کال کباب، انواع زیتون، ترشی و سفره مخلفات گیلانی شامل اشپل، باقالی، انواع ماست، پنیز، سالاد و غیره در منو هست. برای سالاد هم خیالتان راحت باشد درست است رستوران یک رستورانی ایرانی می باشد اما برای سالاد هایش، از سالاد لوتوس تا انواع سالاد سزار و کلی سالاد دیگر ارائه داده. سیب زمینی سرخ شده و انواع سوپ در کنار غذا های لبنانی مانند حمص سنتی لبنان با نان پیتا و حمص با شاورمای گوشت و نان پیتا هم قابل سفارش است.

برای ناهار و شام، بخش غذای اصلی رستوران دسته بندی های مختلفی دارد. محبوب ترین و جذاب ترین بخش قسمت کباب های ایرانی و گیلانی است. کباب دوش، سینی کباب، جوجه و کباب ترش، پلوکباب رشتی و چنجه های کم چرب و پر چرب با فیله یا راسته گوساله تنها بخشی از منوی کبابی رستوران هستند. کباب نمیخواهید؟ اشکل ندارد چون منوی رستوران هم دسته بندی خورشت های ایرانی و محلی هم دارد که متنوع تر از کباب ها است و انواع قیمه و قرمه سبزی، فسنجان های رشت و تهرانی، قرمه ماسوله، قیمه بادمجان، متنجان و همچنین مرغ های شکم پر ملس و ترش و کلی غذای محلی دیگر را در خود جای داده. در کنار ماهی های لذیذ و شکم پر، فسمت پلو مخلوط ها را هم میبینیم که سبزی پلو، ته چین، باقالی پلو با ماهیچه یا مرغ یا گردن، پلوچینی، زرشک پلو و قیمت نثار هم در آنجا مشاهده می شود.

اما چه غذا های ایرانی و چه غذا های محلی را بدون نوشیدنی جذاب نیستند و رستوران شکم الملوک در این قسمت هم کم نذاشته و انواع آبمیوه های طبیعی، موکتل های خوشمزه و اسموتی های دوست داشتنی را هم قرار داده است. بعد از یک وعده غذای بسیار سنگین و خوشمزه، یک دسر هم میچسبد و بشقاب میوه، کیک های متنوع، باقلوا، رشته خشکار، کنوفه دو آتیشه و چای ساده و آلبالو را به عنوان دسر در این رستوران می توانید سفارش دهید. در منوی رستوران شکم الملوک غذا هایی را میبینیم که ملوک پسند هستند و این آیتم ها از نظر مشتریان غذا هایی هستند که باید سفارش داد و امتحانش کرد. اگر هم امکان مراجعه به رستوران را نداشتید بدانید که تمامی غذا های رستوران به صورت بیرون هم ارسال می شوند.

آدرس رستوران شکم الملوک رشت

رستوران شکم الملوک رستوران متعلق به هتل کادوس رشت است برای همین در مجاورت هتل قرار دارد. اگر بین معروف ترین رستوران های رشت، شکم الملوک را انتخاب کردید برای دسترسی به رستوران می بایست به بلوار منظریه رشت مراجعه کنید و دسترسی به این بلوار از طریق بلوار نامجو و بلوار امام امکان پذیر است. بلوار منظریه دارای پلی است که از روی رود گهر عبور می کند و رستوران و هتل در سمت غربی پل قرار دارند. همانطور هم گفتیم رستوران از فضای پارکینگ بزرگ متعلق به هتل بهره می برد و نیازی نیست دغدغه ای از بابت جای پارک بخصوص در ایام اوج شلوغی رشت داشته باشید. به جرأت می توان گفت رستوران شکم الملوک یک رستوران خوب در منظریه رشت محسوب می شود.
در آخر هم خوب است بدانید رستوران شکم الملوک برنامه موسیقی زنده هم دارد و چون رستوران با موسیقی زنده در رشت به ندرت پیدا می شود، اگر شما هم به دنبال رستوران با موسیقی زنده در رشت هستید، روی رستوران شکم الملوک حساب باز کنید.

شماره تماس رستوران شکم الملوک رشت: 33365075-013

ساعت کاری رستوران شکم الملوک رشت: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.2614671%2C49.5913682%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”434″ name=”رستوران شکم الملوک رشت”]

#8 رستوران گیلانه رشت

گیلانه رستورانی فوق العاده جذاب و دوست داشتنی در شهر رشت است اما در فاصله ای به دور از مرکز شهر قرار دارد تا در جایی دنج و دوست داشتنی غذا های لذیذش را برای مشتریانش سرو کند. رستوران گیلانه از جمله رستوران های لوکس رشت محسوب می شود و ارزشش را دارد اگر تا به حال میان رستوران های رشت تجربه غذا های این رستوران را نداشتید، یکبار مراجعه کنید تا شاید به مشتری ثابت رستوران تبدیل شدید.

رستوران گیلانه رشت در سال های اخیر برای ارائه بهتر خدمات تغییر و تحولاتی را به خود دیده و امروزه مشتریانی در رستورانی دایره ای شکل، با محیطی بسیار لوکس و دوست داشتنی، صندلی های مدرن و راحت، تزئینات و دکوراسیونی شکیل می توانند انتخاب کنند که در اینجا غذا های لذیذ میل کنند یا به بخش روباز رستوران مراجعه کرده و امکان استعمال قلیان و دخانیات را داشته باشند. حتی رستوران گیلان رشت سالن خصوصی و وی آی پی برای برگزاری جلسات کاری، دورهمی ها و مراسم های مختلف هم دارد که می توانید از قبل رزرو کنید.

شما در رستوران گیلانه رشت می توانید هر مدل غذا ایرانی شامل انواع کباب و هر مدل غذای شمالی که مد نظر دارید را سفارش دهید چون رستوران گیلانه یکی از متنوع ترین منو ها را میان رستوران های رشت دارد. در این رستوران غذا ها برخی در ظروف روحی سرو می شوند که بسیار جذاب هستند. تمامی غذا های برنجی از برنج های صد در صد ایرانی تهیه شده اند و به صورت کته زعفرونی سرو می شوند. غذا ها بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند و مانندش را در هیچ رستوران دیگری پسیدا نخواهید کرد اما مشتریان رستوران غالباً دو دسته هستند برخی بسیار راضی هستند اما برخی توقع دارند حجم غذا ها نسبت به هزینه پرداخت متناسب تر باشد. در نظر بگیرید اینجا جزء رستوران های لوکس رشت محسوب می شود و قیمت های غذا ها کمی نسبت به بسیاری از بهترین رستوران های رشت بیشتر می باشد.

اگر تصمیم دارید با با خانواده یا دوستان به گشت و گذار میان رستوران های رشت بپردازید ممکن است بین شما افرادی باشد که یا غذای شمالی دوست ندارد یا دلش تنوع میخواهد و اینجاست که رستوران گیلانه یک مزیتی نسبت به اکثر رستوران های رشت دارد و آن هم بخش غذا های فرنگی است. در قسمت غذا های فرنگی رستوران گیلانه بیف و چیکن استراگانوف، انواع مرغ های سوخاری، پاستاهای متنوع، استیک، خوراک و غیره سرو می شود.

آدرس رستوران گیلانه رشت

رستوران گیلانه رشت در غرب فرودگاه سردار جنگل رشت قرار دارد و از آنجایی که فرودگاه فاصله ای تا شهر دارید، به غیر از صدای هواپیما ها شما از دنج بودن منطقه و جذابیتش هم بهرمند می شوید البته نگران نباشید چراکه رستوران به خوبی عایق کاری شده تا صدای هواپیما ها مشتریانش را اذیت نکند. با این حال، بهترین مسیر دسترسی به رستوران گیلانه رشت، در شمال رشت خود را از طریق بلوار های اصفهان، گلسارف دیلمان و توحید به بلوار گیلان برسانید و از طریق بلوار گیلان وارد خیابان استاد معین شوید و مسیر را آنقدر ادامه دهید تا به بخش غربی دیوارهای فرودگاه رشت برسید.

شماره تماس رستوران گیلانه رشت: 33772025-013

ساعت کاری رستوران گیلانه رشت: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 15:00 و از ساعت 6 بعد از ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.3249129%2C49.584846%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”440″ name=”رستوران گیلانه رشت”]

#9 رستوران اردشیر رشت

دور و ور نیم قرن از قدمت رستوران اردشیر میگذرد و رستورانی است که قدیمی ها خیلی با آن خاطره دارند یک چیزی در مایه های رستوران محرم یا حسن رشتی اما اردشیر برخلاف برخی از رستوران های رشت که در گذشته خوب بودن و امروزه دیگر کیفیت گذشته را ندارند، از سال 1351 که رستوران اردشیر افتتاح شده روز به روز کیفیت و خدماتش را بهبود داده و همچنان جزء بهترین رستوران های رشت قرار دارد تا همیشه مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

رستوران اردشیر در سال های اخیر بازسازی هایی را به خود دید و امروزه، رستورانی را میبینیم که نمایی بسیار لوکس و دوست داشتنی دارد. در این رستوران محیطی بسیار جذاب و دلنشین مشاهده می شود که دو طبقه است در صورتیکه قبلاً اردشیر تنها یک چلوکبابی عادی بوده. محیط رستوران در خور یک رستوران لوکس می باشد و تزئینات و دکوراسیون و میز و صندلی های شکیل جلوه زیبایی را به محیط بخشیده اند همچنین فاصله میز و صندلی ها از هم نیز مناسب است تا با خیال راحت به گپ و گفتگو بپردازید.

غذا های رستوران اردشیر به صورت بیرون بر هم ارائه می شوند و برخلاف برخی از رستوران های رشت، رستوران اردشیر خساست به خرج نداده و بسته بندی غذا ها بسیار باکیفیت و زیبا هستند چه طرف غذا باشد چه ظرف پیش غذا ها. مثل سایر بهترین رستوران های رشت، اردشیر هم انواع غذا های ایرانی و محلی را برای مشتریانش سرو می کند اما یک نکته ای را در نظر بگیرید منوی رستوران نسبت به برخی از رستوران های رشت مانند شکم الملوک چندان متنوع نیست و محبوب ترین غذا ها در خود جای داده لذا چندان به دنبال تنوع در این رستوران نباشید. بخش کباب ها انواع کوبیده و کوبیده ترش، جوجه های محلی، ترش، محلی طبخی، شیشلیک و غیره را دارد و در بخش چلو ماهی و خورشت هم ماهی کولی، سفید، قزل آلا، فسنجان، میرزا قاسمی، چلو باقالی خورشت و غیره مشاهده می شود.

شما زمانی که بین رستوران های رشت، رستوران اردشیر را انتخاب می کنید دیگر نگران هیچ چیزی نیستید و دغدغه ای از بابت غذا ها ندارید. تمامی پیش غذا ها فوق العاده خوش مزه هستند، سینی مخلفات محلی شامل اشپل، گردو، باقالی، ماست، زیتون پرورده و غیره بسیار باکیفیت است، غذا ها حجمی بسیار مناسب دارند و گاه برای یک نفر هم زیاد هستند و تمامی غذا ها مزه ای خاطره انگیز و کیفیتی بالا دارند بطوریکه در کنار قیمت بسیار مناسبشان، شما را به یکی از مشتری های دائمی رستوران تبدیل می کنند.

همچنین یک نکته مهمی هم در خصوص رستوران اردشیر باید در نظر بگیرید که شاید کمتر کسی بداند. در این رستوران هرکسی نمی تواند کار کند و تمامی پرسنل از خدمات تا سرآشپز دوره های فشرده آموزشی را سپری کردند و از فیلتر های سخت رستوران هم توانستند عبور کنند تا در این رستوران مشغول به کار شوند برای همین، به سختی می توانید از این رستوران ایراد بگیرید.

آدرس رستوران اردشیر رشت

مسیر های مختلفی برای دسرتسی به رستوران اردشیر هست اما بهترین مسیر دسترسی به رستوران اردشیر رشت، بلوار شهدا می باشد و مشتریان می بایست از طریق خیابان های رسالت، طالبی و شریعتی به میدان زرجوب رسیده و در ضلع شمال شرقی میدان وارد بلوار شهدا شوند. پس از طی کردن مسافتی 1.3 کیلومتری، وارد خیابان فلسطین شده و سپس وارد کوچه ایزد دوست شوند تا در این کوچه رستوران اردشیر را مشاهده کنند. در زمان خلوتی، جای پارک مناسب در مقابل رستوران یا نزدیکی آن پیدا می شود اما در ایام اوج سفر گردشگران به رشت، پیدا کردن جای پارک در نزدیکی رستوران کمی دشوار است.

شماره تماس رستوران اردشیر رشت: 33820201-013

ساعت کاری رستوران اردشیر رشت: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.2829794%2C49.6107485%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”441″ name=”رستوران اردشیر رشت”]

#10 باغ رستوران پرنیان

از آنجایی که بیشتر رستوران های رشت رستوران های لوکس و شیک هستند یا کبابی هایی با تمی ساده و معمولی اما غذا هایی بی نظیر. لذا تصمیم گرفتیم اینبار به سراغ باغ رستوران های رشت برویم تا ببینیم بین اینهمه رستوران شیک و خوب در رشت، بهترین باغ رستوران رشت کدام است. به هر حال رشت شهری سرسبز و دوست داشتنی با طبیعتی بکر است و چه بهتر که رستورانی باشد با باغی بزرگ و سرسبز.

بین معروف ترین و بهترین باغ رستوران های رشت، باغ رستوران جایی است که توانسته بین رستوران گردها و گردشگران و حتی مردم رشت به خوبی محبوب شود چون باغ رستوران در رشت به ندرت پیدا می شود و اگر هم باشد آن کیفیت و خدماتی که باید داشته باشد را ندارد برای همین، باغ رستوران پرنیان را پیشنهاد می کنیم بین باغ رستوران های خوب رشت حتماً تجربه کنید.

باغ رستوران پرنیان برخلاف بسیاری از باغ رستوران های رشت، فضایی روباز دارد و خبری از قسمت سرپوشیده در این رستوران نیست. یک فضای بزرگ و دوست داشتنی که کلی میز و صندلی دارد هرچند اغلب میز و صندلی ها 4 نفره هستند لذا اگر بیش از 4 نفر هستید می توانید با پرسنل رستوران صحبت کنید تا میز ها را کنار یکدیگر قرار دهند. اینجا بیشتر برای برگزاری مراسم ها و جشن های مختلف مناسب می باشد و غالب مردم هم در صورتیکه به دنبال باغ رستورانی شیک و خوب برای جشن ها و مراسم های خود هستند روی اینجا حساب می کنند.

همانند سایر رستوران های رشت، در باغ رستوران پرنیان نیز برای مشتریان غذاهای ایرانی و محلی سرو می شود. غالب غذاهای ایرانی رستوران پرنینان انواع کباب ها و جوجه ها هستند و همگی هم در ظروف روحی سرو می شوند. در داخل این ظروف علاوه بر کباب، یک قالب برنج کته زعفرانی هست و دورچینی رنگارنگ و خوشمزه نیز قرار میگیرد. غذا های محلی هم بیشتر غذاهای محلی رشت را شامل می شود و آن ها هم از کیفیت بالایی برخوردارند. لازم به ذکر است اگر چند نفره هستید و با دوستان یا خانواده میخواهید به رستوران پرنیان مراجعه کنید، اینجا چندین مدل دیس های غذا هم دارد که شامل چند سیخ کباب و جوجه و شیشلیک با چند قالب برنج ایرانی و کلی دورچین هستند و از طرفی، سفارش دیس های چند نفره به مراتب به صرفه تر خواهد بود.

آدرس باغ رستوران پرنیان

باغ رستوران پرنیان در شمال شرقی رشت و ابتدای جاده انزلی قرار دارد. بدین منظور جهت دسترسی به رستوران پرنینان، در شمال شرق رشت از طریق میدان ولیعصر وارد جاده انرلی شوید ولی همان اوایل جاده، در سمت راست خود خیابان هلال احمر را مشاهده خواهید کرد. وارد خیابان هلال احمر که شدید نزدیک به 2 کیلومتر جلوتر و مقابل رودخانه رستوران پرنینان را مشاهده خواهید کرد. همچنین چون اینجا بیشتر مناسب مراسم ها و جشن ها می باشد فضای پارک خوبی هم دارد و حتی در روزهای شلوغ سال مشکلی از بابت جای پارک در این رستوران پیا نمی کنید.

شماره تماس باغ رستوران پرنیان: 33736847-013

ساعت کاری باغ رستوران پرنیان: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FdiF22RFW7sRGRST66|target:_blank”]

[widgetkit id=”738″ name=”باغ رستوران پرنیان رشت”]

#11 باغ رستوران سمیعی

اینبار هم از دیگر باغ رستوران های رشت را میخواهیم معرفی کنیم باغ رستورانی که یک سر و گردن از بسیاری از باغ رستوران های رشت بالاتر است و جای دارد اینجا را بین خاص ترین رستوران های رشت قرار دارد. باغ رستوران سمیعی باغی است که علاوه بر قرار گیری در مرکز شهر، رستورانی همه چی تمام به شمار میرود و در کنار سه وعده صبحانه، ناهار و شام آن هم در باغی سرسبز و دلنشین، غذاهای متنوعی دارد و برخلاف بسیاری از رستوران های رشت، منوی غذایی خود را تنها به غذاهای ایرانی و محلی محدود نکرده.

باغ رستوران سمیعی فضایی بسیار زیبا و سرسبز را برای مشتریان خود در نظر گرفته و اگر به دنبال جایی آرامش بخش هستید، بی شک باغ رستوران سمیعی انتخاب ایده آلی خواهد بود. اینجا همه روزه از ساععت 9 صبح باز می شود و صبح ها علاوه بر هوای دلنشینی که رشت دارد، اینجا هم خلوت است و برای یک وعده صبحانه خاطره انگیز می توانید روی باغ رستوران سمیعی حساب کنید. به ندرت رستورانی در رشت پیدا می شود که وعده صبحانه هم ارائه دهد بخصوص اگر باغ رستوران هم باشد اما اینجا نه تنها وعده صبحانه سرو می کند بلکه منویی کامل از صبحانه های مختلف از کوکوی سیب زمینی گرفته تا کلی آیتم صبحانه ایرانی و غیره.

اما وعده صبحانه تا ساعت 12 ارائه می شود و از ساعت 12 ظهر تا 12 شب برای مشتریان منوی غذایی ارائه می شود. در منوی غذایی هم ما شاهد تنوع بالایی از غذا های ایرانی و محلی هستیم. منوی غذایی رستوران یک بخش کباب دارد که کلی کبابی جات از کوبیده و جوجه تا شیشلیک و بال کباب در خود جای داده، یک بخش پلا کباب ها را داریم که همان کباب های محلی با مخلفات هستند و کلی طرفدار دارند، یک بخش خورشت داریم که به غیر از زرشک پلو، باقالی پلو، قورمه سبزی و قیمه، باقی آیتم ها محلی هستند شامل ترش تره، ترش کباب، اناربیج، باقالی قاتوق و غیره. در کنار این ها کلی پیش غذا هست از سالاد های متنوع تا کشک بادمجان و سوپ روز.

منوی غذایی باغ رستوران سمیعی به این غذا ها ختم نمی شود چون اینجا غذا های فست فودی هم دارد. در بخش غذا های فست فودی، ساندویچ های لذیذ، برگرهای خوشمزه با گوشت های دست ساز، دو مدل پاستا گوشت و مرغ، کلی پیتزا و حتی ساندویچ های ویژه رستوران که بی نظیر هستند. برای غذا های فست فودی هم پیش غذا های متنوعی در نظر گرفته شده که شامل انواع سیب زمینی ها هستند تا سالاد سزار و غیره.

بطور کلی باغ رستوران سمیعی جایی همه پسند هست. محیطی روباز و دوست داشتنی و صد البته تمیز، پرنسلی خوش برخورد و خدمات سرویس دهی مطلوب حتی در روزهای شلوغ سال، غذا هایی بسیار متنوع که در کنار تنوع خوب، از کیفیت بالا و مزه ای به یاد ماندنی هم برخوردار هستند. همچنین در کنار این همه مزیتی که باغ رستوران سمیعی دارد، کلیه غذا ها و آیتم های منو از صبحانه ها تا نوشیدنی و پیش غذا از قیمت های خیلی خوبی هم برخوردار هستند هرچند در نگاه اول نسبت به بسیاری از رستوران های رشت قیمت های رستوران متوسط رو به بالا می باشد اما از معدود جاهایی است که ارزش بارها رفتن را دارد. راستی برای دورهمی های خود می توانید از قبل هم با رستوران تماس بگیرید و میز رزرو کنید تا در روزهای شلوغ منتظر خالی شدن میز در رستوران نباشید.

آدرس باغ رستوران سمیعی

باغ رستوران سمیعی در خیابان نامجوی رشت قرار دارد که از جمله خیابان های معروف و پررفت و آمد منطقه محسوب می شود. خیابان نامجو در بخش جنووبی رشت واقع شده است. برای دسترسی به رستوران سمیعی رشت در اواسط بلوار نامجو استادیم عضدی را مشاهده می کنید و رستوران در مقابل استادیوم و مجاور بیمارستان الزهرا نبش خیابان خورشید قرار دارد.

شماره تماس باغ رستوران سمیعی: 33332125-013

ساعت کاری باغ رستوران سمیعی: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fvf9hiFQimGzezTPfA|target:_blank”]

[widgetkit id=”737″ name=”رستوران سمیعی رشت”]

اقامت در رشت

کمتر شهری در شمال کشور هست که مثل رشت تا این اندازه سرسبز و دیدنی باشد و کلی جنگل های بکر و جذاب هم در اطراف شهر مشاهده شود. رشت شهری بزرگ و پرجمعیت به حساب می آید و برای همین آن هایی که به فکر اجاره ویلا در رشت هستند و میخواهند اوقات فراغت و تعطیلات خود را در رشت سپری کنند، در مرکز شهر رشت بیشتر اقامتگاه هایی که می توانند انتخاب کنند آپارتمان ها و خانه های مبله است هرچند بین آن ها سوئیت های متعددی هم به چشم میخورد. اما از سوی دیگر، اطراف رشت، روستاها و جاهای بکر و سرسبز بخاطر اینکه از شهر فاصله دارند و مناطق دلنشینی هستند، ویلاها و باغ های بسیاری دارند که به صورت روزانه اجاره داده می شود.

سوالات متداول

رستوران های سنتی رشت کدام ها هستند؟

رستوران های شور کولی، دوران و دلیجان رستوران های سنتی خوب رشت هستند.

بهترین رستوران های با موسیقی زنده در رشت کدام ها هستند؟

رستوران های سپیدار، کارن و هنرمندان از معروف ترین رستوران های رشت با موسیقی زنده هستند.

بهترین رستوران گلسار رشت کدام اند؟

رستوران های رازقی، شور کولی، پارادیزو، گیلانه و گلسار

بهترین رستوران های محلی رشت کدام ها هستند؟

رستوران های شکم الملوک، اردشیر، جهانگیر و شورکلی بهترین رستوران های رشت با غذای محلی هستند.

بهترین کبابی های رشت کدام اند؟

رستوران های محرم، حاج حسین و جهانگیر کبابی از معروف ترین کبابی های رشت به شمار میروند.