مرکز خرید مهستان کرج

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مرکز خرید مهستان کرج یکی از معروف ترین و بزرگترین مراکز خرید کرج می باشد و از امکانات مناسبی بهره می برد. شهر کرج که از مهمترین شهرهای اطراف تهران به شمار می رود، انواع جاذبه های دیدنی و گردشگری مختلف را در خود جای داده که سبب گردیده، گردشگران زیادی را از شهرهای اطراف و به خصوص پایتخت برای گشت و گذار و تفریح به سمت خود جذب کند. مراکز خرید از جمله بهترین جاذبه های گردشگری و تفریحی در هر شهری محسوب می شوند که با توجه به پیشرفت های چشمگیر در صنعت گردشگری، علاوه بر مغازه ها و فروشگاه های تجاری، انواع امکانات تفریحی و رفاهی در آن ها وجود دارند که لذت خرید و گردش را دو چندان نموده اند. شهر کرج که در استان البرز جای گرفته است، علاوه بر چرخه اقتصادی مهمی که دارد، جمعیت زیادی را در خود جای داده و از مهمترین شهرهای اطراف تهران شناخته می شود. در این مطلب می خواهیم با مرکز خرید مهستان که از معروف ترین مراکز خرید کرج به شمار می آید، آشنا شویم؛ پس با لوکس ویلا همراه باشید.

مرکز خرید مهستان کرج کجاست و مسیر دسترسی

مجتمع تجاری مهستان در بخش شمالی شهر کرج و در منطقه ای قرار گرفته که دارای تعداد 11 ورودی و خروجی می باشد. به دلیل وجود این ورودی و خروجی ها، شما در هر ساعتی به این منطقه مراجعه نمایید، گرفتار ترافیک نخواهید شد. این پاساژ در میان محله های حسن آباد و عظیمیه قرار داشته و بلوار نبوت در غرب و بلوار مطهری نیز در جنوب آن واقع شده اند.

مسیر دسترسی به پاساژ مهستان کرج با خودروی شخصی

اگر قصد دارید با استفاده از خودروی شخصی به سراغ این پاساژ بروید، می توانید ابتدا وارد بلوار ملاصدرا شده و از طریق آن خود را به بلوار نبوت برسانید. کمی که در این بلوار پیش بروید، در سمت راست خود خیابان نیکوکار را خواهید دید که بایستی وارد آن شده تا بتوانید به این پاساژ دسترسی پیدا کنید. به دلیل وجود پارکینگ در این مجتمع تجاری، شما دیگر نگرانی بابت جای پارک خودرو نداشته و می توانید با خیالی راخت خودروی خود را در پارکینگ پارک کنید و به گردش و خرید در پاساژ مهستان بپردازید.

مسیر دسترسی به پاساژ مهستان با وسایل نقلیه عمومی

یکی دیگر از مسیرهای دسترسی به پاساژ مهستان، استفاده از وسایل نقلیه عمومی می باشد. شما می توانید با استفاده از متر و اتوبوس نیز به این مجتمع تجاری مراجعه نمایید. ایستگاه های مترو گلشهر و محمدشهر کرج از نزدیک ترین ایستگاه های مترو به مرکز خرید مهستان کرج می باشند که هر کدام از آن ها دارای فاصله ای حدود 8 کیلومتر با این مرکز خرید می باشند. همچنین مابقی مسیر را می توانید هم به صورت پیاده و هم با استفاده از تاکسی خود را به این مجتمع تجاری برسانید و به گردش و خرید در آن بپردازید.

شماره تماس مرکز خرید مهستان کرج: 02632560092

آدرس مرکز خرید مهستان کرج: استان البرز، کرج، حسن آباد، بلوار نبوت

مرکز خرید مهستان کرج

آشنایی با مرکز خرید مهستان کرج

شهر کرج که از مهمترین و معورف ترین شهرهای استان البرز در نزدیکی تهران است و جاذبه های مختلفی را در خود جای داده و در تمام طول سال، گردشگران زیادی را برای بازدید از جاذبه های دیدنی و گردشگری متنوع به سمت خود جذب می کند. مرکز خرید مهستان کرج از جمله مراکز خرید کرج و جاذبه های گردشگری و تفریحی در این شهر به شمار می رود که در بخش شمالی کرج و در میان دامنه سلسله جبال البرز جای گرفته است. این منطقه از خوش آب و هواترین، بهترین و مهمترین مناطق کرج محسوب می شود و به همین جهت انواع مسیرهای دسترسی به آن وجود دارند که گردشگران می توانند یکی از آن ها را برای رسیدن به این مرکز خرید انتخاب کنند.

معماری مرکز خرید مهستان کرج

مرکز خرید مهستان کرج با 11 هزار متر مربع در سال 1381 فعالیت خود را آغاز نمود و از همان زمان ابتدا تا کنون همواره لقب یکی از بهترین مراکز خرید کرج را به خود اختصاص داده است. همچنین برای طراحی و ساخت این مرکز خرید، از سبک معماری سنتی، اسلامی و مدرن بهره برده و همین موضوع، از مهمترین دلایل معروف شدن آن به حساب می آید. در معماری بنای این ساختمان می توانید شاهد سبک معماری دوره های صفویه و دیلیمان باشید که با سبک معماری مدرن در هم آمیخته شده اند و مرکز خریدی به این زیبایی را پدید آورده اند. پاساژ مهستان کرج که از معروف ترین پاساژهای کرج به شمار می رود، از زیبایی فوق العاده ای در نمای بیرونی و فضای داخلی بهره مند شده است.

هنگامی که به سمت این مرکز خرید حرکت می کنید و چشمتان به نمای بیرونی آن می خورد، برای لحظاتی محو عظمت و شکوه آن خواهید شد. همچنین قوس های رنگارنگی که در بنای این ساختمان وجود دارند نیز تأثیر به سزایی در زیبایی نمای این مرکز خرید دارند. یکی از عجیب ترین بخش های معماری این مرکز خرید مربوط به شیب هایی است که در میان طبقات به کار برده شده اند و شما بدون نیاز به استفاده از پله یا پله برقی، می توانید با عبور از شیب های ملایم در میان طبقات تردد داشته باشید. همچنین آسانسورهای شیشه ای در این مرکز خرید وجود دارند که می توانید از آن ها هم برای رفت و آمد در میان طبقات استفاده نمایید و زمانی که در این آسانسورهای شیشه ای قرار دارید و در میان طبقات تردد می کنید، می توانید فضای داخلی را از ارتفاع مشاهده کنید. مجتمع تجاری گلستان که در منطقه گوهردشت کرج واقع شده، جزء یکی دیگر از بهترین مراکز خرید کرج بوده که گردشگران زیادی آن را برای خرید و گردش خود انتخاب می کنند.

زمانی که در حال گردش در میان پاساژ مهستان هستید، به وضوح متوجه این موضوع خواهید شد که سبک های معماری مدرن، سنتی و سلامی در هم آمیخته شده اند و مرکز خریدی به این زیبایی را به وجود آورده اند. راهروهایی با عرض کم در میان این پاساژ وجود دارند که نشان دهنده استفاده از سبک معماری سنتی بوده و هنگامی که وارد این راهروهای باریک می شوید، حس قدم زدن در بازارهای سنتی و قدیمی را برای شما تداعی خواهند کرد. نورپردازی های زیبایی هم که در فضای داخلی این پاساژ به کار رفته اند نیز از ویژگی های مثبت سبک معماری آن می باشد.

مرکز خرید مهستان کرج

طبقات مرکز خرید مهستان کرج

همانطور که گفته شد، مرکز خرید مهستان از بزرگترین مراکز خرید کرج به حساب می آید و 4 طبقه را در خود جای داده است و همگی به طبقات تجاری تعلق دارند. تعداد واحدها و فروشگاه های تجاری این مرکز خرید به 413 واحد می رسند و از تنوع بالایی برخوردارند. همچنین نکته ای که در این میان حائز اهمیت بوده، این است که علاوه بر واحدها و فروشگاه های تجاری متنوع، انواع امکانات رفاهی دیگر نیز در این مرکز خرید وجود دارند که لذت گردش و خرید در پاساژ مهستان را دو چندان می کنند. اگر در میان مراکز خرید کرج به دنبال مرکز خریدی بزرگ با تنوع بالا هستید، پیشنهاد می شود برای یک بار هم که شده به مرکز خرید مهستان کرج مراجعه نمایید. در ادامه به آشنایی با طبقات این مرکز خرید می پردازیم.

طبقه زیر همکف پاساژ مهستان کرج

مرکز خرید مهستان که از امکانات رفاهی مناسبی بهره می برد، پارکینگ نیز یکی دیگر از امکانات رفاهی آن محسوب می شود و در طبقه زیر همکف این مرکز خرید قرار گرفته است. پارکینگ از جمله بهترین امکانات رفاهی مراکز خرید و دیگر جاذبه های گردشگری به شمار می روند که سبب می شوند گردشگرانی که با خودروی شخصی به این جاذبه ها مراجعه می کنند، بتوانند بدون نگرانی، خودروی خود را در پارکینگ مجموعه پارک نمایند. همچنین پارکینگ مرکز خرید مهستان از امنیت بالایی برخوردار بوده و می توانید با خیال راحت خودروی خود را در پارکینگ پارک کنید و به گردش در میان طبقات این مرکز خرید مشغول شوید.

طبقه همکف

طبقه همکف این مجموعه از طبقات تجاری بوده و واحدها و فروشگاه های تجاری مختلفی در آن وجود دارند. طبقه همکف پاساژ مهستان کرج درست همان طبقه ای است که هنگام گردش در آن احساس می کنید در بازارهای قدیمی و سنتی قدم می زنید. سبک معماری این طبقه از پاساژ بدین گونه است که راهروهای کم عرض با سقف های رنگارنگ برای آن در نظر گرفته شده اند. از واحدهای تجاری این طبقه از مرکز خرید می توان به فروشگاه های لباس، کیف و کفش، ساعت فروشی و غیره اشاره نمود.

طبقه اول پاساژ مهستان

طبقه اول این مجتمع تجاری به فروشگاه های انواع لباس های زنانه، شال و روسری، لباس های مجلسی، زیورآلات و بدلیجات، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم و تزئینات منزل، لوازم آشپزخانه و غیره اختصاص یافته است. بر همین اساس این طبقه از مجموعه بهترین گزینه برای خانم ها به شمار می رود و خانم ها می توانند چند ساعتی را در این طبقه سپری کنند و در میان واحدها و فروشگاه های تجاری آن گشت و گذار و خرید داشته باشند.

دومین طبقه از مرکز خرید مهستان کرج

بیشتر واحدهای تجاری طبقه دوم این مرکز خرید متعلق به اصنافی همچون طلا و جواهرات می باشد. اغلب مغازه های این طبقه به فروش انواع طلا و جواهرات اختصاص یافته اند و اگر به دنبال طلا و جواهرات هستید، می توانید به این طبقه از پاساژ مهستان مراجعه نمایید و با انواع مختلفی از طلاهای زیبا مواجه شوید. علاوه بر طلا فروشی ها، اصناف مختلف دیگری در کنار این واحدهای تجاری وجود دارند که می توان به عطر و ادکلن، داروهای گیاهی، آلات موسیقی، لباس و لوازم ورزشی، انواع لباس های مردانه، کالای خواب و غیره اشاره نمود.

رستوران گردان ارکیده در طبقه سوم

سومین طبقه از مجتمع تجاری مهستان کرج که جزء بهترین پاساژهای لوکس کرج به شمار می رود، متعلق به رستوران این مجموعه می باشد. از جمله معروف ترین و بزرگ ترین رستوران های این پاساژ، رستوران گردان ارکیده می باشد که نام آن در میان بهترین رستوران های کرج نیز می درخشد. این رستوران از چشم انداز 360 درجه برخوردار بوده و چشم انداز بسیار زیبایی از مناطق اطراف را در اختیار شما قرار می دهد. از ویژگی های رستوران گردان ارکیده می توان به سالن VIP، زمین بازی برای کودکان و موسیقی زنده اشاره نمود که همگی در کنار یکدیگر توانسته اند فضای دل انگیزی را برای این رستوران فراهم آورند و مشتریان بتوانند در فضای لذت بخشی به صرف غذای مورد علاقه خود بپردازند.

این رستوران از دکوراسیون بسیار زیبا و شیک بهره می برد و کیفیت غذای آن نیز فوق العاده بوده و توانسته رضایت اغلب مشتریان را جلب نماید. لازم به ذکر است که با توجه به امکاناتی که درباره این رستوران توضیح داده شد، قیمت غذاهای آن بالا بوده و جزء رستوران های گران کرج به شمار می رود. از دیگر ویژگی های رستوران ارکیده مهستان می توان به ورودی آن اشاره نمود که علاوه بر داخل پاساژ، از فضای بیرونی نیز می توانید با استفاده از آسانسور شیشه ای وارد آن شوید.

مرکز خرید مهستان کرج

قدرت خرید در پاساژ مهستان کرج

از آنجایی که مرکز خرید مهستان کرج جزء مراکز خرید لوکس کرج به حساب می آید، باید انتظار این را داشته باشیم که اجناس و محصولاتی که در واحدها و فروشگاه های تجاری آن به فروش می رسند، دارای قیمت های پایینی باشند. بلکه قیمت های اجناس و کالاهای این مرکز خرید متوسط و رو به بالا می باشند. پس اگر قصد خرید از این مرکز خرید را دارید، بهتر است بدانید اجناس این مرکز خرید گران بوده و با جیبی پر از پول بایستی به سراغ آن بروید.

امکانات رفاهی مجتمع تجاری مهستان

در بخش های پیشین با تمام طبقات این مرکز خرید آشنا شدیم و دریافتیم که انواع امکانات رفاهی در طبقات مختلف پاساژ مهستان وجود دارند که می توان به آسانسور، پله برقی، رستوران، بوفه خوراکی، پارکینگ، نمازخانه و سرویس بهداشتی اشاره کرد.

ساعت کاری مرکز خرید مهستان کرج

ساعت کاری پاساژ مهستان به صورت دو شیفت بوده که در روزهای عادی هفته از ساعت 10 صبح تا 14 بعد از ظهر و در روزهای تعطیل و آخر هفته ساعت تعطیلی آن 23 شب می باشد.

رزرو سوئیت در کرج

کرج از مهمترین و معروف ترین شهرهای اطراف تهران است که به دلیل نزدیک بودن به تهران، طرفداران زیادی داشته و گردشگران زیادی به آن سفر می کنند. وجود جاذبه های دیدنی و گردشگری کرج نیز مزید بر علت بوده و گردشگرانی را به سمت خود جذب می کند. همچنین برخی از افراد نیز برای سفر کاری به این شهر مراجعه می کنند و یک تا چند روزی را قصد اقامت در کرج دارند. لذا به سراغ اقامتگاهی می روند تا بتوانند با هزینه مناسبی، در یکی از اقامتگاه های کرج اقامت کنند. از جمله اقتصادی ترین اقامتگاه های کرج، سوئیت های آن می باشند و با توجه به امکاناتی که در آن ها وجود دارند، از قیمت های مناسبی برخوردارند. لذا شما نیز اگر به دنبال اقامتگاه در این شهر هستید، می توانید با اجاره سوئیت در کرج در هزینه های اقامتی خود صرفه جویی کنید و اقامت خوشی را در این شهر تجربه کنید.

مرکز خرید مهستان کرج

سوالات متداول

مرکز خرید مهستان کرج کجاست؟

مرکز خرید مهستان کرج در بخش شمالی کرج و در میان محله حسن آباد و عظیمیه واقع شده است.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید مهستان کرج کدام است؟

ایستگاه مترو گلشهر و محمدشهر از نزدیکترین ایستگاه های مترو به مرکز خرید مهستان کرج می باشند.

مرکز خرید مهستان کرج چند طبقه دارد؟

مرکز خرید مهستان کرج 4 طبقه را در خود جای داده است.

چه امکانات رفاهی در مرکز خرید مهستان کرج وجود دارند؟

مرکز خرید مهستان کرج انواع امکانات رفاهی نظیر رستوران، بوفه خوراکی، نمازخانه، پله برقی، آسانسور، پارکینگ و غیره را شامل می شود.


[html_block id=”69584″]

راهنما سایت

آدرس

استان البرز، کرج، حسن آباد، بلوار نبوت

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10 الی 23

یک‌شنبه

10 الی 23

دو‌شنبه

10 الی 23

سه‌شنبه

10 الی 23

چهار‌شنبه

10 الی 23

پنج‌شنبه

10 الی 23

جمعه

10 الی 23
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه