مراکز خرید اصفهان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از مهم ترین شهرهای ایران که به دلیل دارا بودن جاذبه های تاریخی و دیدنی خود توانسته عده زیادی از افراد را جذب نماید، کلان شهر اصفهان می باشد. این شهر دارای بازار ها و مراکز خرید متعددی است تا گردشگران بتوانند هر آن چه نیاز دارند را از آن ها تهیه نمایند. در این مقاله ما به سراغ معرفی مراکز خرید اصفهان رفتیم تا بتوانید اطلاعات کاملی در این باره به دست آورید و بهتر از قبل برای خرید اقدام نمایید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید سیتی سنتر

یکی از مهم ترین و مدرن ترین مراکز خرید اصفهان که دارای 7 طبقه فعال می باشد، مرکز خرید خرید سیتی سنتر است. در این جا شما می توانید هر آن چه نیاز دارید را تهیه نمایید و یا برای سوغات به این پاساژ مراجعه کنید. در دو طبقه اول مجتمع سیتی سنتر اصفهان می توانید خودروی خود را پارک نمایید و باید بدانید که ظرفیت پارکینگ این مجموعه 5500 دستگاه اتومبیل به صورت همزمان می باشد.

در طبقه های سه تا پنج می توانید انواع برندهای تجاری را بیابید و اگر تمایل داشتید از آن ها خرید کنید. در طبقات بعدی نیز بخش های دیگر این مجموعه مثل سینما، فودکورت، رستوران، کافی شاپ، موزه، سالن اسکواش، شهربازی و… قرار دارند که در صورت تمایل به داشتن یک روز مفرح می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید. شهربازی ساخته شده در مرکز خرید سیتی سنتر به عنوان بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده خاورمیانه عنوان شده است.

معماری به کار رفته در این مرکز خرید مدرن و نوین بوده و نمای داخلی و خارجی آن بسیار دیدنی است. در واحدهای این مجتمع تجاری می توانید انواع لوازم ورزشی، پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم دیجیتال، اسباب بازی و… را برای خود یا عزیزانتان تهیه نمایید. در این مرکز خرید در موارد خاصی از سال می توانید از تخفیفات نیز استفاده نمایید تا خرید ارزان تری را تجربه کنید و سفر بهتری را از این نظر داشته باشید.

آدرس مرکز خرید سیتی سنتر: اصفهان: بزرگراه شهید دستجردی، رو به روی ورودی ساپاهان شهر

شماره تماس مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان: 36550504-031

ساعت کاری مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان: همه روزه از 10 تا 24 و جمعه ها از 10 تا 14

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.55181680190194%2C%2051.688645245241425%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

سیتی سنتر اصفهان

بازار بزرگ

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین بخش های شهر که در بین توریست ها نیز معروف شده، بازار بزرگ اصفهان می باشد. این بازار توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید چرا که قدمت بالایی داشته و به دلیل دارا بودن بخش های مختلف درون خود جذابیت بالایی برای مسافران دارد. از بخش های مختلف موجود در این مرکز خرید می توان به سراهای متعدد، تیمچه ها، کاروان سراها، حمام، مدارس و… اشاره نمود.

از ابتدای ساخت این بازار در اصفهان راسته های موجود در بازار به فروش کالاها و محصولات مختلفی روی آوردند که از بین آن ها می توان به بازار قیصریه، بازار جارچی، بازار آهنگرها، بازار رنگرزها، بازار کفش دوزها، بازار نیما، بازار زرگرها و… اشاره نمود. معماری زیبای بازار اصفهان توانسته از همان ابتدا تاکنون چشم های زیادیرا به خود خیره کند و قدمت بالای آن نیز باعث شده تا به عنوان یکی از جاذبه های تاریخی اصفهان در نظر گرفته شود. سقف بازار اصفهان به شکل طاق های قوسی شکل احداث شده و ارتفاع آن ها از هفت تا هفت و نیم متر می باشد. طول بازار بزرگ اصفهان نزدیک به 1.5 کیلومتر بوده و عرض راسته های آن تا 5 متر است.

این بازار هم در گرما و هم در سرما هوای خوبی داشته و معماری آن به گونه ای است که طوفان و گرد و غبار وارد آن نمی شود. جالب است بدانید که در تابستان هوای درون بازار تقریبا ده درجه خنک تر بوده و در زمستان نیز چند درجه گرم تر از هوای بیرون می باشد و این موارد به خاطر طراحی ویژه آن می باشد. در این بازار هم چنین انواع اجناسی مثل ظروف مسی  و برنزی، کیف و کفش، پارچه، میوه، ترشی، ادویه، پوشاک و… به فروش می رسد که اگر بخواهید می توانید از آن ها تهیه نمایید. این بازار به عنوان یکی از مهم ترین بازار های اصفهان به شمار می رود و بسیار معروف می باشد.

آدرس بازار بزرگ: اصفهان، میدان امام علی، خیابان رزاق، جنب مسجد جامع

ساعت کاری بازار بزرگ اصفهان: همه روزه از 10 تا 20

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.662731428726524%2C%2051.67774863613787%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار بزرگ اصفهان

مرکز خرید جلفا

از دیگر پاساژ هایی که می توانید برای خرید به آن مراجعه نمایید، مرکز خرید جلفا می باشد. این مرکز خرید توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید و به دلیل دارا بودن انواع برندهای داخلی و خارجی بین مسافران معروف شده است. این مورد را باید عنوان کرد که این مرکز خرید زیاد بزرگ نیست و به نسبت دیگر مراکز خرید اصفهان وسعت بالایی ندارد ولی توانسته با دارا بودن اجناس مختلف از مارک های متفاوت به عنوان یک مرکز با تنوع بالا شناخته شود.

در واحد های تجاری این مجتمع می توانید به خرید پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، زیورآلات، اسباب بازی و… مشغول شوید. با تجه بهکیفیت خوب اجناسی که در مرکز خرید جلفا ارائه می شود نباید انتظار قیمت های پایین را داشته باشید. بهتر است اگر مسافر این شهر هستید بعد از تماشای جاذبه های دیدنی اصفهان برای خرید یا تهیه سوغات سری به این مرکز خرید نیز بزنید.

آدرس مرکز خرید جلفا: اصفهان، خیابان طالقانی، خیابان شیخ طوسی

شماره تماس مرکز خرید جلفا اصفهان: 36286805-031

ساعت کاری مرکز خرید جلفا اصفهان: همه روز از ساعت 10 تا 23:45

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.63376765709905%2C%2051.650378661580106%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید جلفا

مرکز خرید پارک

این پاساژ به عنوان قدیمی ترین مارکز خرید اصفهان معرفی می شود و در عین حال از مشهور ترین ها نیز می باشد. قدمت این مرکز خرید بیش تر از 35 سال بوده و مساحتی معادل 15000 متر مربع دارد. یک پارک در محوطه این مرکز خرید احداث شده که مسافران و مرجعین می توانند بعد از خرید از آن جهت استراحت خود استفاده نمایند. دلیل انتخاب نام این پاساژ نیز وجود همین پارک است. لازم به ذکر است که این مرکز خرید دارای 400 احد تجاری بوده که در کاربری های مختلف مشغول سرویس دهی به مراجعین هستند.

در این مجتمع تجاری می توانید انواع محصولات را در زمینه پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات ورزشی، لوازم تحریر، اسباب بازی، کالای های تزیینی خانه و… را تهیه نمایید. علاوه بر فروشگاه های گفته شده در این مرکز خرید هم چنین می توانید از بخش های دیگر همانند کافه، رستوران، ساختمان پزشکان و… نیز استفاده نمایید. گردشگران به این دلیل به مرکز خرید پارک مراجعه می کنند که در این جا می توانند کالاهای ارزانی را بیابند. اگر شما هم به دنبال یک سفر اقتصادی تر هستید بهتر است به این پاساژ سری بزنید تا بتوانید محصولاتی با قیمت کمتر را تهیه کنید.

آدرس مرکز خرید پارک: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا

شماره تماس مرکز خرید پارک اصفهان: 36670492-031

ساعت کاری مرکز خرید پارک اصفهان: همه روزه از ساعت 9 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.63234234532448%2C%2051.66649220474941%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید پارک

بازار قیصریه

یکی از بخش ها و راسته های اصلی بازار بزرگ اصفهان، بازار قیصریه می باشد. این بازار نیز به عنوان یکی از قدیمی ترین بازار های اصفهان شناخته می شود و به همین دلیل می توان گفت که به عنوان یک جاذبه تاریخی نیز بین مسافران معروف شده است و افراد حتی اگر نیازی به خرید کردن نداشته باشند قادر خواهند بود تا از این بازار و جذابیت های آن بهره ببرند. این بازار به دستور شاه عباس صفوی ساخته شد و تاسیس آن از سال های 1011 تا 1029 به طول انجامید.

معماری به کار برده شده در آن تلفیقی از معماری های مربوط به دوران صفویه و سلجوقی بوده که اگر اطلاعات کافی درباره این موارد را داشته باشید می توانید با ورود به بازار از آن ها دیدن نمایید. این بازار در کنار میدان نقش جهان اصفهان خود نایی می کند و اگر از قسمت شمالی میدان وارد بازار قیصریه شوید می توانید سردر آن را با کاشی هایی آجری رنگ و سورمه ای ببینید. این سردر و طرح های بر روی آن به عنوان بخشی از میراث یونسکو به عنوان بخشی مهم از میدان نقش جهان به ثبت جهانی رسیده است. این بازار دارای دو طبقه می باشد که در طبقه اول می توانید فروشگاه ها و حجره ها را ببینید و طبقه دوم آن مربوط به دفترهای امور اداری می باشد.

دالان های موجود در بازار قیضریه بسیار دیدنی هستند و حجره داران به فروش انواع عتیقه جات، فرش های گران قیمت، پارچه و… مشغول هستند. قدمت برخی از حجره های افراد به بیش از 400 سال پیش بر می گردد که اگر به این بازار مراجعه کنید خود می توانید از نزدیک شاهد این مدعا باشید. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که تنها بازدید از این بازار در حدود 5 الی 6 ساعت زمان نیاز دارد و اگر مشغول به خرید هم شوید این زمان بالاتر خواهد رفت.

آدرس بازار قیصریه: اصفهان، ضلع شمالی میدان نقش جهان، خیابان حکیم، رو به روی مسجد حکیم

ساعت کاری بازار قیصریه اصفهان: همه روزه از 10 تا 23

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.66140441621202%2C%2051.675728056431296%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار قیصریه

مجتمع تجاری مارتین

از دیگر مراکز خریدی که می توانید در اصفهان برای تهیه آن چه نیاز دارید اقدام کنید، مرکز خرید مارتین می باشد. این مرکز خرید به دلیل دارا بودن انواع کالاها همانند دیگر پاساژ های موجود در اصفهان می تواند گزینه خوبی برایتان باشد که آن چه نیاز دارید را تهیه کنید. اجناسی که در این مرکز خرید به فروش می رسند معمولا با کیفیت بوده و قیمت های متوسط به بالا دارند.

مجتمع تجاری مارتین در زمره مدرن ترین و گران ترین مراکز خرید اصفهان بوده و در بین مردم این شهر نیز در بین عده ای از افراد معروف شده است. اگر هتل یا اقامتگاهی که رزرو کرده اید در نزدیکی این پاساژ قرار گرفته حتما سری به آن زده و از محصولات موجود در آن استفاده نمایید. واحد های تجاری موجود در این مرکز خرید در حوزه صنایع دستی، کیف و کفش، پوشاک، اکسسوری و… فعالیت دارند و هر چه بخواهید در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

آدرس مجتمع تجاری مارتین: اصفهان، چهاراره حکیم نظامی، ابتدای نظر شرقی، کوچه کلیسای وانک

شماره تماس مجتمع تجاری مارتین اصفهان: 36285053-031

ساعت کاری مجتمع تجاری مارتین اصفهان: همه روزه از 9 تا 22:45

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.63623833645382%2C%2051.6557353577746%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری مارتین

بازار نقش جهان

یکی از معروف ترین بازارهای اصفهان که تاریخ آن به سال های دور بر می گردد، بازار نقش جهان می باشد. این بازار یک قسمت از میدان نقش جهان بوده که به ثبت یونسکو رسیده است. این بازار در دوره صفویه احداث شده ولی بازسازی حجره های اطراف میدان نقش جهان به زمان پهلوی تعلق دارد. شما در اطراف میدان می توانید مغازه های کوچک و فروشگاه های بزرگی را ببینید که در دو طبقه ساخته شده اند و برای رفاه حال مراجعین بهترین شکل در حال ارائه خدمات می باشند. شما در حرجه های این بازار می توانید انواع صنایع دستی، عتیقه جات، کالاهای گران قیمت، دست سازه های هنرمندان و… را تهیه نمایید. البته این موضوع را فراموش نکنید که اجناس موجود در این بازار گران هستند و برای همه کارایی ندراند.

آدرس بازار نقش جهان: اصفهان، میدان نقش جهان

ساعت کاری بازار نقش جهان اصفهان: همه روزه از 9 تا 20

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.65823834627728%2C%2051.67650175144584%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار نقش جهان

مرکز خرید ارکیده

از دیگر مراکز خرید گران قیمت در اصفهان که می توانید از آن استفاده نمایید، مرکز خرید ارکیده می باشد. این پاساژ در هفت طبقه ساخته شده که یک طبقه مختص پارکینگ می باشد. بعد از آن چهار طبقه مربوط به واحد تجاری بوده که در انواع مشاغل در حال ارائه سرویس دهی هستند. در این مرکز خرید می توانید انواع کیف و کفش، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم تزیینی، سنگ های قیمتی، ادکلن، ساعت و… را تهیه نمایید. هم چنین مرکز خرید ارکیده دارای فودکورت، رستوران و کافی شاپ نیز می باشد که در صورت نیاز می توانید از آن ها استفاده نمایید و لحظات خوبی را تجربه کنید.

تعداد 200 واحد تجاری در این مرکز خرید مشغول به کار هستند و شما می توانید در صورت نیاز آن ها را ببینید و بر اساس نیازتان خرید کنید. مرکز خرید ارکیده از بهترین مراکز خرید اصفهان به شمار می رود و بهتر است برای خرید از آن استفاده نمایید.

آدرس مرکز خرید ارکیده: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، تقاطع خیابان خاقانی

شماره تماس مرکز خرید ارکیده اصفهان: 36250900-031

ساعت کاری مرکز خرید ارکیده اصفهان: همه روزه از9:30 تا 14:30 و عصرها از 17 تا 23:30

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.6344872793649%2C%2051.653411206838506%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید ارکیده

بازار بزرگ حکیم

از دیگر بازار های موجود در اصفهان که می توانید از آن برای خرید آن چه نیاز دارید استفاده نمایید، بازار بزرگ حکیم می باشد. این بازار از جمله بازارهای سنتی اصفهان بوده و به عنوان یک جای خوب برای خرید فرش های دستباف و گران قدر به شمار می رود. این فرش ها را می توانید در قالب تابلو فرش نیز خریداری نمایید. کیفیت اجناسی که در این بازار وجود دارد با کیفیت هستند و به همین دلیل برای خرید آن ها باید هزینه بالایی را بپردازید. پارچه و ترمه از دیگر مواردی می باشند که در این بازار در کنار فرش ها فروخته می شوند.

بعضی از افراد با سفر به اصفهان از این موارد برای خود تهیه می کنند تا یک کالای گران بها را داشته باشند. گردشگرن نیز معمولا یا برای خانواده یا دوستانشان به عنوان سوغات از این موارد تهیه می نمایند. بازار بزرگ حکیم هم چنین دارای یک پارکینگ طبقاتی نیز می باشد تا مراجعین با خیالی آسوده تر خرید نمایند. بازار بزرگ حکیم از دیگر مراکز خرید اصفهان می باشد که بهتر است در سفرتان به این شهر حتما سری به آن بزنید و خریدتان را انجام دهید.

آدرس بازار بزرگ حکیم: اصفهان، خیابان حکیم

ساعت کاری بازار بزرگ حکیم اصفهان: همه روزه از 8 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.66125228409859%2C%2051.67409169389287%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار بزرگ حکیم

مرکز خرید اوسان

یکی از مشهورترین جاهایی که می توانید برای خرید به آن رماجعه نمایید، مرکز خرید اوسان می باشد. این مرکز خرید در بین افراد همین شهر و هم چنین مسافران معروف بوده و در آن برندهای متفاوتی از داخل و خارج موجود می باشد. مرکز خرید اوسان دارای واحد های تجاری مختلفی است که می توانید در آن ها انواع کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات ورزشی، زیورآلات، پوشاک، اکسسوری و… را تهیه نمایید.

اجناسی که در این مرکز خرید به فروش می رسند دارای کیفیتی خوب هستند و به همین دلیل قیمت آن ها نیز در مقایسه با دیگر مراکز خرید بالاتر می باشد. در این مرکز خرید می توانید از یک فست فودی معتبر به نام پدر خوب که در این جا شعبه دارد نیز استفاده نمایید. اگر جایی که اقامت کرده اید در نزدیکی این مرکز خرید می باشد بهتر است برای خریدتان به آن مراجعه نمایید و در صورت تمایل از آن خرید کنید.

آدرس مرکز خرید اوسان: اصفهان، خیابان چهارباغ، کنار کاخ سعادت آباد

شماره تماس مرکز خرید اوسان اصفهان: 36673161-031

ساعت کاری مرکز خرید اوسان اصفهان: همه روزه از 8 تا 13:45 و عصرها از 16 تا 22 و در جمعه های نیز تعطیل می باشد.

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.6327777851421%2C%2051.66664255327057%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید اوسان

مرکز خرید مهرسان

یکی دیگر از مراکز خرید در این شهر که می توانید برای تهیه هر چه نیاز دارید به آن مراجعه نمایید، مرکز خرید مهرسان است. این پاساژ نیز در بین مردم مشهور بوده و شیک ساخته شده است و در بین توریست ها نیز معروف می باشد. کالاهایی که در این پاساژ به فروش می رسند معمولا کیفیت خوبی دارند و به همین دلیل قیمت آن ها نیز متوسط رو به بالاست و به همین دلیل نباید از این مرکز خرید توقع قیمت پایین داشته باشید. انواع کالاها در کاربری های پوشاک، لوازم منزل، محصولات آرایشی و بهداشتی، پوشاک، کیف و کفش، ادکلن، لوازم الکترونیکی، اکسسوری، صنایع دستی، کامپیوتر و… به فروش می رسند و شما می توانید از آن ها تهیه نمایید.

آدرس مرکز خرید مهرسان: اصفهان، خیابان بزرگمهر، کنار خیابان مبارزان

شماره تماس مرکز خرید مهرسان اصفهان: 12295890-031

ساعت کاری مرکز خرید مهرسان اصفهان: شنبه تا چهارشنب از 8:30 تا 13 و عصرها از 15:30 تا 20 و پنج شنبه ها از 8:30 تا 13:30

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.651269593245694%2C%2051.69833295337583%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار هنر

یکی از بازارهای سنتی در اصفهان که می توانید برای تههی انواع زیورآلات به آن مراجعه نمایید، بازار هنر اصفهان می باشد. این بازار نیز به عنوان یکی از مهم ترین مراکزی است که با دارا بودن طلا و جواهرات متعدد و هم چنین طرح های مختلف توانسته در بین گردشگران به شهرت برسد. اگر تمایل داشتید می توانید از این بازار برای خرید کارهای هنرمندان استفاده کنید و از طرح های زیبا و طریف آن ها بر روی جواهرات لذت ببرید. بازار هنر اصفهان از زمان صفویان به عنوان یکی از مهم ترین مراکز طلا فروشی ایران به شما می رفته و هم اکنون نیز عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب می کند.

معماری به کار رفته در این بازار بسیار جذاب بوده و نباید تماساش آن را از دست بدهید چرا که به عنوان یک جاذبه نیز کاربرد دارد. گردشگران حتی اگر تمایل به خرید از این بازار را نداشته باشند می توانند با قدم زدن درون آن از زیبایی های منحصر به فرد بازار لذت ببرند. این بازار یکی از مهم ترین مراکز خرید اصفهان می باشد و بهتر است اگر در این زمینه خریدی دارید به بازار هنر مراجعه نمایید.

آدرس بازار هنر: اصفهان، خیابان چهارباغ، جنب پارک هشت بهشت

شماره تماس بازار هنر اصفهان: 32211698-031

ساعت کاری بازار هنر اصفهان: همه روزه از 9 تا 13 و عصرها از 17 تا 20

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.652288263113135%2C%2051.66893397132099%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار هنر اصفهان

پاساژ ارگ جهان نما

یکی دیگر از مراکز خرید اصفهان که می توانید از آن برای خرید کالاهای مورد نیازتان استفاده نمایید، مرکز خرید ارگ جهان نما می باشد. این مرکز خرید نمایی زیبا و طراحی جالبی دارد و مساحتی بیشتر از 70000 متر مربع دارد. تعداد واحد های تجاری که در این مرکز خرید مشغول فعالیت هستند 364 واحد می باشد و به دلیل داشتن آب نمایی زیبا این مرکز خرید بسیار معروف شده است. آب نمای ارگ جهان نمای اصفهان، درواقع اولین آب نمای موزیکال در این شهر می باشد و به همین دلیل این مرکز خرید بین مردم به شهرت رسید.

از دیگر مواردی که برای اولین بار در اصفهان به وجود آمد، نوبانک یا VTM بود که در ارگ جهان نما از آن بهره برداری شد. بنابراین می توان عنوان کرد که این پاساژ معروف بوده و افراد زیاد به دلایل گفته شده آن را شناختند. وجود سالن های سینما، گالری ها، مراکز صنایع دستی، رستوران ها و کافی شاپ، هتل و… در این مرکز خرید باعث شد تا ارگ جهان نما تبدیل به یکی از مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید اصفهان شود. اگر به اصفهان رفتید استفاده از این مرکز خرید را از دست ندهید.

آدرس پاساژ ارگ جهان نما: اصفهان، میدان دروازه دولت

شماره تماس پاساژ ارگ جهان نما اصفهان: 32121299-031

ساعت کاری ارگ جهان نما اصفهان: همه روزه از 8 تا 22:30

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.65792997282986%2C%2051.66786528310041%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پاساژ ارگ جهان نما

مجتمع تجاری اداری کوثر

از دیگر مراکز خریدی که می توانید برای تهیه کالاهای مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید، مجتمع تجاری اداری کوثر می باشد. در این مجموعه 450 واحد مشغول به سرویس دهی در زمینه های طلا، پوشاک، کیف و کفش، نقره،  لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم تحریر، مبلمان، جواهرات و… می باشند. این مرکز خرید هم چنین امکاناتی مثل رستوران، کافی شاپ، بانک و… دارد که در صورت تمایل می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید.

این پاساژ در بافت قدیمی شهر واقع شده و به دلیل نزدیکی با سی و سه پل مورد بازدید مسافران زیادی قرار می گیرد. اگر در اطراف مجتمع تجاری اداری کوثر اقامت دارید می توانید برای خرید به این پاساژ مراجعه نمایید تا هر چه نیاز دارید را با کیفیت بالا و قیمت های متوسط خریداری نمایید. مجتمع تجاری اداری کوثر از دیگر مراکز خرید اصفهان می باشد که خرید از آن را نباید از دست دهید.

آدرس مجتمع تجاری اداری کوثر: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، کوچه بابک

شماره تماس مجتمع تجاری اداری کوثر اصفهان: 36204111-031

ساعت کاری مجتمع تجاری اداری کوثر اصفهان: همه روزه از 9:30 تا 13 و عصرها از 16:30 تا 22:30

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.641432089427525%2C%2051.66646731139626%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری اداری کوثر

مراکز خرید اقتصادی در اصفهان

تا اینجا با انواع مراکز خرید و بازارهایی آشنا شدید که قیمت کالاهای موجود در آن ها بالا و یا متوسط رو به بالا بود. بسیاری از افراد تمایل دارند سفری اقصتادی تر را تجربه نمایند و به همین دلیل اقامتگاه و خریدهای خود را در مقصد با هزینه کمتری انجام می دهند. در ادامه می توانید با مراکز خرید ارزان اصفهان آشنا شوید تا در صورت نیاز از آن ها استفاده کنید. هم چنین بهتر است بدانید که در بین تمامی این مراکز خرید تنها یکی دو مورد از آن ها دارای اجناس بی کیفیت هستند. این لیست را نیز با ما دنبال کنید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید.

مرکز خرید نوژن

اگر به اصفهان رفتید و قصد داشتید از کالاهای ارزان خریداری نمایید و سفر اقتصادی داشته باشید بهتر است این مرکز خرید را از دست ندهید. مرکز خرید نوژن از جمله مراکز خرید ارزان اصفهان به شمار می رود و به همین دلیل مورد استقبال مسافران نیز قرار می گیرد. شاید این مرکز خرید زیاد بزرگ نباشد ولی پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و… موجود در آن با قیمت خوبی به فروش می رسند. مرکز خرید نوژن شاید دارای برند های خارجی نباشد یا تعداد این برندها در آن کم باشد ولی باید گفت که این مرکز خرید جای مناسبی است برای شما اگر به دنبال قیمت پایین هستید. لازم به ذکر است که در این مرکز خرید نباید به دنبال کالاهای با کیفیت باشید.

آدرس مرکز خرید نوژن: اصفهان، چهارراه توحید، خیابان نظر میانی

ساعت کاری مرکز خرید نوژن اصفهان: همه روزه از 8 تا 22:30

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.63649274221483%2C%2051.656903836038545%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری مریم

از دیگر جاهایی که برای خرید ارزان مناسب می باشد، مجتمع تجاری مریم بوده و باید عنوان کرد که این مرکز خرید در بین مردم به عنوان مراکز خرید ارزان اصفهان شناخته می شود. اگر تمایل داشتید برای خریدی ارزان به این مرکز خرید بروید بهتر است بدانید که در این مرکز خرید انواع پوشاک، لوازم ورزشی، محصولات آرایشی و بهداشتی، ساعت، عینک، کیف و کفش، شال و روسری و… به فروش می رسند.

برندهای مختلف موبایل نیز در مجتمع تجاری تجاری مریم یافت می شوند و شما می توانید از آن ها خرید نمایید. در این مرکز خرید هم چنین می توانید از یک فودکورت نیز استفاده نمایید که در طبقه آخر واقع شده است. این مجتمع تجاری از کاربران امتیاز مناسبی دریافت نموده و این مورد نشان دهنده این است که هر چند قیمت ها پایین تر از سایر مراکز خرید اصفهان می باشد ولی کیفیت ها خوب هستند.

آدرس مجتمع تجاری مریم: اصفهان، شاهین شهر، بلوار امام خمینی

ساعت کاری مجتمع تجاری مریم اصفهان: همه روزه از 9 تا 13 و عصرها از 17 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.86145406172555%2C%2051.543001274080346%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری مریم

مرکز خرید آزادی

از دیگر جاهایی که می توانید در آن خریدی خوب را تجربه کنید و قیمت های خوبی را در اجناس شاهد باشید، مرکز خرید آزادی می باشد. این بازار که در خیابان چهارباغ قرار گرفته در نزدیکی مراکز خریدی دیگری نیز می باشد که در صورت لزوم می توانید به آن ها نیز سری بزنید. یکی از دلایلی که استفاده از این مرکز خرید را بیشتر کرده، قرار گرفتن آن در نزدیکی مترو می باشد. اکثر کسانی که به این بازار مراجعه کرده اند معمولا خرید خوبی داشته و راضی از آن خارج شده اند. این مرکز خرید برای هر سنی و با هر سلیقه ای مناسب بوده و شما می توانید از آن خرید نمایید.

آدرس مرکز خرید آزادی: اصفهان، خیابان نگارستان، بین خیابان شمس آبادی و چهارباغ

ساعت کاری مرکز خرید آزادی اصفهان: همه روزه از 9 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.65161127860088%2C%2051.66737166267969%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پاساژ جعفری

یکی از مراکز خریدی که می توانید پارچه های خریداری شده خود را در آن تبدیل به لباس های دوخته شده کنید، پاساژ جعفری می باشد. بسیاری از افراد نمی توانند مدل هایی که مد نظر دارند و یا سایز مناسب خود را بیابند به همین دلیل ترجیح می دهند پارچه مورد نظرشان را تهیه نمایند و بعد آن را تبدیل به لباس نمایند. اگر پارچه ای از جایی دیگر تهیه کرده اید می توانید در این مرکز خرید لباس مورد نظرتان را توسط خیاطی های موجود به دست آورید.

از همین پاساژ نیز قادر خواهید بود تا پارچه های زیبایی را تهیه نمایید و یا حتی به تهیه پوشاک ارزان بپردازید. پاساژ جعفری به عنوان یکی از مراکز خرید ارزان اصفهان شناخته می شود و به همین دلیل عده زیادی را از مردم شهر و یا مسافران جذب می نماید.

آدرس پاساژ جعفری: اصفهان، میدان امام علی، خیابان مجلسی

ساعت کاری پاساژ جعفری اصفهان: همه روزه از 9 تا 22 و روز های جمعه تعطیل می باشد.

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.67061201417424%2C%2051.687573346872405%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پاساژ جعفری

پاساژ تخت جمشید

یکی دیگر از مراکز خرید در اصفهان که می توانید از آن برای خرید هر آن چه نیاز دارید استفاده نمایید، پاساژ تخت جمشید می باشد. این پاساژ اجناس متفاوتی در حیطه کیف و کفش، پوشاک، زیورآلات، لوازم خانگی، محصولات آرایشی و… به فروش می رساند و از دیگر مراکز خرید ارزان اصفهان به شمار می رود. این پاساژ قیمت های خوبی دارد و به نسبت دیگر مراکز خرید لوکس گزینه مناسبی برای تهیه آن چه نیاز دارید می باشد. اگر به اصفهان رفتید و مکان اقامتی شما در نزدیکی این پاساژ قرار داشت بهتر است به پاساژ تخت جمشید برای خرید سری بزنید.

آدرس پاساژ تخت جمشید: اصفهان، شاهین شهر، خیابان امام خمینی

ساعت کاری پاساژ تخت جمشید اصفهان: همه روزه از 9 تا 22 و جمعه های تعطیل می باشد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.662276563749316%2C%2051.65711747311904%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری عالی قاپو

یکی دیگر از جاهایی که برای خرید ارزان در اصفهان مناسب می باشد، مرکز خرید عالی قاپو است. این پاساژ دارای اجناس متعدد به همراه کیفیت خوب بوده و مراجعین معمولا از خرید آن چه نیاز دارند رضایت دارند. در این مرکز خرید نیز همانند دیگر پاساژ ها، انواع واحد های تجاری به فروش پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم موسیقی، کیف و کفش، بدلیجات و… مشغول هستند. بازار بزرگ عالی قاپو به دلیل داشتن کالاهای با کیفیت در کنار قیمت های خوب آن ها، دارای طرفداران زیادی نیز می باشد. شما می توانید با رفتن به این مجتمع تجاری یک خرید خوب را تجربه نمایید و هزینه کمتری را به نسبت دیگر پاساژ ها تجربه نمایید.

آدرس مجتمع تجاری عالی قاپو: اصفهان، خیابان چهارباغ، خیابان کوالالامپور

شماره تماس مجتمع تجاری عالی قاپو اصفهان: 32243690-031

ساعت کاری مجتمع تجاری عالی قاپو اصفهان: همه روزه از 9 تا 23

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.649855639329594%2C%2051.667430315476665%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری عالی قاپو

پاساژ افتخار

از دیگر مراکز خرید ارزان اصفهان که نباید رفتن به آن را از دست بدهید، پاساژ افتخار است. این پاساژ نیز به دلیل دارا بودن اجناس قیمت مناسب بین مردم شهر و هم چنین مسافران به شهرت رسیده است. در این پاساژ می توانید کالاهایی مثل کیف و کفش، پوشاک، شال و روسری، کت و شلوار، زیورآلات، لوازم منزل و… را بیابید و برای خرید هر کدام از آن ها که تمایل داشتید اقدام نمایید. در پاساژ افتخار کیفیت اجناس خوب بوده و قیمت آن ها نیز کم بوده به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. شما نیز می توانید برای داشتن یک خرید با کیفیت و ارزان در اصفهان به این مرکز خرید مراجعه نمایید.

آدرس پاساژ افتخار: اصفهان، خیابان چهارباغ، خیابان نگارستان

ساعت کاری پاساژ افتخار اصفهان: همه روزه از 9 تا 22 و جمعه ها تعطیل می باشد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.651126193923155%2C%2051.66770113712042%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار سپاهان

از دیگر مراکز خریدی که اجناس ارزانی در آن یافت می شود و می توانید هر چه نیاز داشتید تهیه نمایید، بازار سپاهان می باشد. این بازار به دلیل نزدیکی با سی و سه پل که یک جای تاریخی و مهم در اصفهان به شمار می رود، توانسته عده زیادی از مسافران را به سمت خود جذب نماید. به دلیل ارزان بودن کالاهای موجود در بازار سپاهان، حتی لیدرهای تورها نیز افراد را برای یک خرید اقتصادی به این بازار می برند.

شما در این بازار می توانید انواع کالا ها همانند پوشاک، لباس مجلسی، کیف و کفش، زیورآلات، اکسسوری و… را تهیه نمایید. اگر به اصفهان سفر کردید بهتر است برای تجربه یک سفر خوب و ارزان سری به این پاساژ که یکی از مراکز خرید ارزان اصفهان به شمار می رود نیز بزنید. شما می توانید به جای خرید های گران قیمت در یک اقامتگاه خوب اقامت داشته باشید که این مورد نیز سلیقه ای بوده و در بین افراد مختلف نظریه های متفاوتی وجود دارد.

آدرس بازار سپاهان: اصفهان، میدان انقلاب، خیابان کمال اسماعیل

ساعت کاری بازار سپاهان اصفهان: همه روزه از 9 تا 13:30 و عصر ها از 17 تا 22، جمعه ها از 10 تا 13:30 و عصر از 17 تا 20:30

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.645960675488425%2C%2051.66890032023336%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار سپاهان اصفهان

مرکز خرید جشنواره

این مرکز خرید که در خیابان نظرمیانی واقع شده، به عنوان یکی از مراکز خرید ارزان در اصفهان شناخته می شود و به همین دلیل تعداد کسانی که به آن مراجعه می کنند بیشتر از مراکز خرید لوکس اصفهان می باشد. قدرت خرید تعداد زیادی از افراد به مراکز خرید ارزان نزدیک است و این تنها دلیل مراجعه مردم به این مدل پاساژهاست. شما نیز اگر تمایل دارید به این مرکز خرید بروید ابتدا از طریق مسیر دسترسی زیر مکان دقیق آن را بیابید و بعد اقدام نمایید.

مرکز خرید جشنواره دارای کالاهای با کیفیت مناسب بوده و قیمت های ارزانی دارد. این پاساژ در طول سال شلوغ می باشد و انواع کالاهایی مثل کیف و کفش، پوشاک، موبایل و… می باشد که اگر تمایل داشته باشید می توانید از آن ها تهیه کنید. در این مرکز خرید یک شهربازی نیز وجود دارد که بری کودکان و مفرح شدن ساعات خرید شما برای آن ها بسیار مفید می باشد.

آدرس مجتمع تجاری جشنواره: اصفهان، خیابان نظر میانی

ساعت کاری مجتمع تجاری جشنواره اصفهان: همه روزه از 10 تا 24 و جمعه ها تعطیل می باشد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.63702874779546%2C%2051.655436819522315%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری ایفل

از دیگر مکان هایی که برای خرید می توانید به آن مراجعه کنید، مجتمع تجاری ایفل می باشد. این مرکز خرید کوچک است ولی قیمت کالاهای موجود در آن پایین می باشد و به همین دلیل مورد هدف مردم زیادی قرار گرفته است. از آن جا که مجتمع تجاری ایفل در میدان دروازه دولت واقع شده مناسب برای کسانی خواهد بود که در اطراف آن اقامت کرده اند. ولی اگر اقامتگاهتان از این پاساژ دور بود بهتر است از مراکز خرید دیگر استفاده نمایید تا زمانتان در رفت و آمد هدر نرود. اجناس موجود در این مرکز خرید برای همه رده های سنی مناسب بوده و قیمت آن ها نیز کم می باشد.

آدرس مجتمع تجاری ایفل: اصفهان، میدان دروازه دولت، خیابان چهارباغ

ساعت کاری مجتمع تجاری ایفل: همه روزه از 9 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.655509364908966%2C%2051.66936593071289%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری ایفل