مراکز خرید آبادان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مراکز خرید آبادان از بهترین و پرهیاهوترین جاذبه های دیدنی و گردشگری در شهر آبادان می باشند که گردشگران در میان بازدید از انواع دیدنی های مختلفی که در این شهر وجود دارند، از بازارها و مراکز خرید آبادان نیز دیدن می کنند. همه ما شهر آبادان را به عنوان یکی از مهمترین شهرهای اقتصادی و نفت خیز ایران در جنوب کشور می دانیم و با توجه به آن که در سال های اخیر به منطقه آزاد اروندرود پیوسته است، بر محبوبیت آن افزوده شده و صادرات و واردات متعددی از طریق دریا در این شهر صورت می پذیرد. شهر آبادان که در ناحیه جنوبی ایران قرار گرفته و همانند دیگر شهرها و جزیره های همسایه خود، از آب و هوایی گرم برخوردار بوده و نخلستان های متعددی در این شهر وجود دارند و سالانه میزبان هزاران گردشگر داخلی و خارجی می باشد. اگر شما هم قصد سفر به شهر زیبای آبادان و گردش در میان جاذبه ها و مراکز خرید آبادان را دارید، پیشنهاد می شود تا انتهای این مطلب همراه لوکس ویلا باشید تا بتوانید با بهترین بازارهای آبادان آشنا شوید و در سفر به این شهر مراکز خرید مورد پسند خود را انتخاب کرده و به سراغ بازدید و خرید از آن ها بروید.

بازار ته لنجی ها

اکنون که می خواهیم با مراکز خرید آبادان که از بهترین جاهای دیدنی آبادان به شمار می آیند آشنا شویم، خوب است معرفی ها را با یکی از پرطرفدارترین و شلوغ ترین بازارهای آباد که بازار ته لنجی ها نام داشته و با نام بازار امیری نیز شناخته می شود، آغاز نماییم. بازار ته لنجی ها بازاری مملو از اجناس و کالاهای متنوع بوده که می توان به انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک آفتابی، کالای خواب، لوازم منزل، ادویه های جنوبی و معطر، خوراکی ها و شکلات های متنوع و خوشمزه و غیره اشاره نمود.

نام بازار ته لنجی ها الهام گرفته از واقعیتی است که به اجناس ته لنجی بازمی گردد و ملوانان و خدمه کشتی ها مجاز هستند اجناس و کالاهایی را به کشور وارد کنند، اما این موضوع نیز شرایطی داشته که یکی از آن ها این است که هر کدام از ملوانان می توانند 6 مرتبه در طول سال اجناس و کالاهایی را به ارزش 1500 دلار وارد کشور کنند. این بازار در خیابانی قرار گرفته که انواع مغازه های مختلف با اجناس و کالاهای متنوع در آن وجود دارند و همچنین دست فروشان زیادی هم در خیابان بساط خود را به پا کرده و شور و هیجان زیادی را برای این بازار پدید آورده اند.

زمانی که وارد بازار ته لنجی ها می شوید، با انبوهی از بساط دست فروشان و مغازه های مختلف مواجه خواهید شد و حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، با دیدن اجناس متنوع و قیمت های مناسب می توانید خریدی لذت بخش را تجربه نمایید. با توجه به آن که قیمت اجناس و محصولاتی که در این بازار به فروش می رسند مناسب بوده، بازار امیری یکی از ارزان ترین بازار آبادان محسوب می شود.

آدرس بازار ته لنجی ها: استان خوزستان، شهر آبادان، خیابان امام خمینی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D30.333248755042604%2C%2048.28233426709799%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید آبادان

مجتمع تجاری ساحل اروند

در خیابان گمرک شهر آبادان، مرکز خریدی به نام مجتمع تجاری ساحل اروند جای گرفته که به صورت ساختمانی 3 طبقه بوده و حدود 60 واحد تجاری در آن وجود دارند و جزء بهترین مراکز خرید آبادان به حساب می آید. در واحدها و فروشگاه های تجاری این مرکز خرید، انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، کالای خواب، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم منزل و غیره به فروش می رسند که علاوه بر اهالی آبادان، گردشگرانی که به این شهر سفر کرده اند نیز می توانند برای خرید سوغاتی و یا حتی گردش به این مرکز خرید مراجعه نمایند. قیمت اجناس و محصولاتی که در مغازه های مجتمع تجاری ساحل اروند عرضه می گردند بسیار مناسب بوده و از همین رو این مرکز خرید از ارزان ترین مراکز خرید آبادان شناخته می شود. در نزدیکی مرکز خرید ساحل اروند ایستگاه اتوبوس شهری وجود داشته که دسترسی با وسایل نقلیه عمومی را آسان نموده است.

آدرس مجتمع تجاری ساحل اروند: استان خوزستان، آبادان، بلوار ساحلی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D30.333443815058278%2C%2048.28389813826185%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید آبادان

سیتی سنتر آبادان

از جدیدترین و لوکس ترین مراکز خرید آبادان می توان به سیتی سنتر آبادان اشاره کرد که در سال 1395 افتتاح گردیده و از بهترین مراکز آبادان برای خرید و گردش به شمار می رود. حدود 120 واحد و فروشگاه تجاری در این مرکز خرید وجود دارند که انواع محصولات و اجناس مختلف را به فروش می رسانند. اجناس و محصولات متنوعی که در مغازه های سیتی سنتر آبادان به فروش می رسند شامل لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، خوراکی و شکلات های خوشمزه، لوازم منزل و کادویی و غیره می شوند که می توانند با هر سلیقه ای مطابقت داشته باشند.

اگر به دنبال خرید لباس از آبادان بودید، سیتی سنتر آبادان از بهترین بازارهای آبادان برای خرید انواع لباس محسوب می شود. سیتی سنتر آبادان که از مراکز خرید جدید در آبادان می باشد، مجهز به انواع امکانات تفریحی و رفاهی از جمله فودکورت و بام سبز می باشد که بهترین فضا را برای صرف وعده غذایی دلچسب پدید آورده اند. همچنین از بام سبز این مرکز خرید می توانید چشم اندازی زیبا به سمت پالایشگاه آبادان و اروند رود داشته باشید. اگر هوس بازارگردی در آبادان به سرتان زد، سیتی سنتر آبادان از بهترین گزینه های بازارگردی برای شما به شمار می آید.

ساعت کاری سیتی سنتر آبادان: از ساعت 9:30 صبح تا 14 بعد از ظهر و 16:30 بعد از ظهر تا 23 شب

آدرس سیتی سنتر آبادان: استان خوزستان، آبادان، خیابان شاهپور، جنب فلکه شهید منتظری

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D30.3339112548543%2C%2048.280612767097885%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

سیتی سنتر آبادان

پاساژ کویتی ها

بازارهای آبادان دارای تنوع زیادی بوده و انواع بازارهای سنتی و مدرن در این شهر وجود دارند. پاساژ کویتی ها که از قدیمی ترین و بزرگترین پاساژهای آبادان به شمار می رود، انواع پوشاک و به خصوص پوشاک مردانه از بهترین برندهای جهانی را به فروش می رسانند. این پاساژ علاوه بر پوشاک، انواع اجناس دیگر را برای فروش عرضه نموده و از بهترین بازارهای آبادان برای خرید و گردش به شمار می آید. اغلب لباس هایی که در مغازه های پاساژ کویتی ها عرضه شده اند، از بهترین برندهای بین المللی بوده که با بهترین و مناسب ترین قیمت ها به فروش می رسند و مرکز خریدی برای افراد برند باز محسوب می شود. برای رفتن به بازار کویتی ها بایستی خود را به چهارراه امیری در شهر آبادان برسانید.

آدرس پاساژ کویتی ها: استان خوزستان، شهر آبادان، چهارراه امیری

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D30.334516574622434%2C%2048.28426739593423%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید آبادان

بازار مرکزی آبادان

از معروف ترین و پرطرفدارترین بازارهای آبادان می توان به بازار مرکزی آبادان اشاره کرد که در ساختمانی 2 طبقه بنا گردیده و مغازه های متعددی در آن وجود دارند که انواع اجناس و محصولات نظیر انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم منزل، خوراکی و شکلات های خوشمزه و رنگارنگ و غیره اشاره نمود. اغلب مغازه های بازار مرکزی آبادان اجناس و محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می کنند و از همین رو این بازار از ارزان ترین بازارهای آبادان شناخته می شود و هر چه را که لازم داشته باشید می توانید از بازار مرکزی آبادان تهیه نمایید. از امکانات رفاهی این بازار می توان به رستوران، کافی شاپ و قهوه خانه اشاره کرد که گردشگران می توانند پس از خرید و گردشی حسابی در بازار مرکزی آبادان به سراغ یکی از آن ها بروند و رفع خستگی کنند. بازار مرکزی آبادان را به عنوان یکی از قدیمی ترین مجتمع های بازاری در شهر آبادان می شناسند.

آدرس بازار مرکزی آبادان: استان خوزستان، آبادان، انتهای خیابان دبستان، مقابل بازار ماهی فروش ها

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D30.327659956630907%2C%2048.285539395933746%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید آبادان

بازار ماهی فروشان

همانطور که می دانیم، آبادان شهری زیبا و پر جاذبه در خطه جنوب ایران بوده و در همسایگی دریای خلیج فارس قرار گرفته است. از همین رو یکی از معروف ترین شهرهایی است که انواع ماهی و آبزیان در آن وجود دارند و طعم لذیذ غذاهای متنوع دریایی را می توانید در این شهر تجربه کنید. مگر می شود به جنوب ایران سفر کنیم و خود را از چشیدن طعم غذاهای دریایی محروم کنیم؟ بازاری در میان مراکز خرید آبادان وجود دارد که با نام بازار ماهی فروشان شناخته شده و انواع ماهی ها و آبزیان دیگری همچون میگو و خرچنگ در آن به فروش می رسند. بازار ماهی فروشان آبادان را یکی از مهمترین مراکز عرضه ماهی و میگوی تازه در جنوب ایران می شناسند. اگر به غذاهای دریایی و ماهی علاقه مند هستید، بازار ماهی فروشان آبادان می تواند بهشتی برای شما محسوب شود که با ورود به آن، با انواع ماهی ها و میگوهای تازه مواجه شوید و از آن ها تهیه کنید.

آدرس بازار ماهی فروشان آبادان: استان خوزستان، آبادان، مقابل بازار مرکزی آبادان

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D30.336723113816138%2C%2048.29937968244267%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید آبادان

پاساژ حاتم آبادان

در خیابان احمد آباد آبادان، مرکز خریدی به نام پاساژ حاتم آبادان جای گرفته که جزء مراکز خرید آبادان به شمار می رود و انواع محصولات و کالاهای مختلفی نظیر پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، چمدان و عینک فروخته می شوند. در نزدیکی پاساژ حاتم آبادان ایستگاه اتوبوس شهری قرار داشته که امکان دسترسی به آن با وسایل نقلیه عمومی امکان پذیر می باشد.

آدرس پاساژ حاتم آبادان: استان خوزستان، آبادان، احمد آباد، خیابان پاسداران، نبش فرعی 8

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D30.338707513064307%2C%2048.29818263826202%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری جزیره

در سال 1390 مرکز خریدی جدید و نوساز در شهر آبادان افتتاح گردید و با نام مجتمع تجاری جزیره شناخته شد. این بازار که از جدیدترین و مدرن ترین بازارهای آبادان محسوب می شود، انواع امکانات رفاهی و تفریحی در آن وجود دارند که بر محبوبیت آن افزوده اند و گردشگران نه تنها برای خرید، بلکه برای گشت و گذار و تفریح نیز به مجتمع تجاری جزیره مراجعه می کنند. مرکز خرید جزیره در بنایی 4 طبقه و به مساحت 2.540 متر مربع افتتاح گردیده و علاوه بر انواع فروشگاه های تجاری، امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی در این مرکز خرید وجود دارند که می توان به مواردی نظیر پله برقی، رستوران، کافی شاپ، سیستم تهویه مناسب، شهربازی کودکان، اینترنت پرسرعت رایگان، دستگاه خودپرداز و غیره اشاره کرد که همگی در این مجموعه جای گرفته اند و یکی از بهترین مراکز خرید آبادان را تشکیل داده اند.

آدرس مجتمع تجاری جزیره: استان خوزستان، آبادان، خیابان 1 احمد آباد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D30.340930330950844%2C%2048.301121695934434%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید آبادان

بازار کنزالمال

بازار کنزالمال از بهترین مراکز خرید آبادان برای افرادی است که همه چیز را در کنار یکدیگر می خواهند تهیه کنند. بازار کنزالمال از تنوع بالایی از محصولات و انواع اجناس مختلف برخوردار است و به صورت مستقیم از فروشندگان خارجی تهیه می شوند. از آنجایی که فروشندگان بازار کنزالمال این اجناس را به صورت مستقیم وارد کشور می کنند، از پرداخت گمرک معاف بوده و این امر مهمترین دلیل برای مناسب و پایین بودن قیمت اجناس آن ها می باشند. بازار کنزالمال از ارزان ترین بازار آبادان شناخته شده و می توانید هر آنچه که نیاز داشته باشید، تهیه نمایید.

بالغ بر 400 واحد تجاری در این مرکز خرید وجود دارند که انواع محصولات مختلف را برای فروش عرضه می دارند و امکانات رفاهی مناسبی نظیر فضاهای تفریحی و رفاهی و فود کورت در آن وجود دارند که لذت خرید و گردش را دو چندان می سازند. از اجناس این بازار می توان به پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم خانگی و دکوراتیو و غیره اشاره کرد. این بازار به دلیل مناسب بودن قیمت ها و اصل بودن کالاها همیشه شلوغ بوده و اگر آخر هفته ها و یا ایام تعطیل نظیر اعیاد به آن مراجعه نمایید، با انبوهی از جمعیت مواجه خواهید شد که همگی برای خرید و گردش به این مرکز خرید مراجعه کرده اند. همچنین اگر قصد دارید با خودروی شخصی به بازار کنزالمال بروید، بهتر است بدانید به خصوص در ایام تعطیل بسیار شلوغ و پر ترافیک بوده و به دشواری می توان جای پارک برای خودرو پیدا کرد.

آدرس بازار کنزالمال: استان خوزستان، بلوار بین خرمشهر و آبادان

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D30.409634379136083%2C%2048.1967367959372%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید آبادان

بازار خلیج فارس یا بازار شب آبادان

بازارها و مراکز خرید متنوع و مختلفی در شهر زیبای آبادان وجود دارند که امکان بازارگردی در آبادان را برای گردشگران فراهم آورده اند. بازار خلیج فارس یا بازار شب آبادان یکی دیگر از مراکز خرید آبادان است که در خیابان دبستان این شهر جای گرفته و ساعت کاری آن به صورت شبانه روزی می باشد. اجناس و محصولاتی که در این بازار فروخته می شوند، همانند بازار ته لنجی ها بوده که به دلیل عدم پرداخت گمرک، از قیمت های مناسبی برخوردارند و به همین جهت از ارزان ترین مراکز خرید آبادان شناخته می شود.

آدرس بازار خلیج فارس یا بازار شب آبادان: استان خوزستان، آبادان، خیابان دبستان

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D30.330191304749107%2C%2048.28899465619764%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید آبادان

پاساژهای کادوس

پاساژهای کادوس فروشگاه های زنجیره ای هستند و دارای 4 شعبه در شهر آبادان بوده که شعبه های 1، 2 و 4 آن واقع در خیابان شاپور و ابتدای خیابان امام خمینی بوده و شعبه 3 آن نیز در خیابان شهید منتظری ساخته شده است. پاساژهای کادوس که از بهترین مراکز خرید آبادان می باشند، به لحاظ تنوع بسیار پرطرفدار بوده و انواع اجناس و کالاهای متنوع با قیمت های مناسب در آن ها فروخته می شوند. جالب است بدانید شعبه های 1، 2 و 3 پاساژهای کادوس از معماری و طراحی خاصی بهره برده اند؛ بدین صورت که اگر از نمای بیرونی به آن ها نگاهی بی اندازید، تصور می کنید که این پاساژها جدا از یکدیگر ساخته شده اند، اما در فضای داخلی به یکدیگر متصل می باشند و گردشگران می توانند از فضای داخلی هر کدام از آن ها، به شعبه دیگری وارد شوند.

شعبه های 1، 2 و 4 پاساژهای زنجیره ای کادوس دارای 5 طبقه و شعبه 3 آن دارای 7 طبقه می باشد و انواع امکانات رفاهی نظیر آسانسور، پله برقی، کافی شاپ و رستوران در آن ها وجود دارند که گردشگران می توانند به راحتی در میان طبقات پاساژ تردد داشته باشند و پس از خرید و گردش، به سراغ کافی شاپ یا رستوران پاساژ بروند و به رفع خستگی بپردازند. شعبه 3 پاساژهای کادوس در طبقات 6 و 7 خود یک شهربازی مدرن و مجهز را جای داده که انواع بازی های سرگرم کننده، بازی های رایانه ای به همراه یک سالن بیلیارد در آن وجود دارند. با مراجعه به شعبه های مختلف پاساژهای کادوس می توانید علاوه بر خرید، از گردش و تفریح خود نهایت لذت را ببرید.

آدرس پاساژهای کادوس: شعبه 1، 2 و 4 در استان خوزستان، آبادان، خیابان شاپور، ابتدای خیابان امام خمینی

شعبه 3 پاساژهای کادوس: استان خوزستان، آبادان، خیابان شهید منتظری

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D30.347342268550054%2C%2048.29344331127916%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید آبادان

بازار فیه آبادان

اگر اهل قهوه هستید و به نوشیدنی هایی که بر پایه قهوه هستند علاقه دارید، بازار فیه آبادان یکی از بهترین بازارهای آبادان برای شما محسوب می شود که انواع قهوه های خوب و با کیفیت در آن به فروش می رسند. علاوه بر قهوه انواع خوراکی های دیگر در بازار فیه آبادان وجود دارند.

آدرس بازار فیه آبادان: استان خوزستان، آبادان، خیابان ولیعصر غربی، خیابان لاله 18

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D30.382857596328066%2C%2048.24413182477227%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار جمشید آباد

بازارهای محلی از جمله بازارها برای خرید مایحتاج زندگی محسوب می شوند که در انواع مختلفی در بسیاری از شهرهای ایران وجود دارند. یکی از بازارهای میوه، تره بار و خوار و بار فروشی در آبادان، بازار جمشید آباد می باشد که بسیاری از اهالی آبادان برای خرید روزانه خود به آن مراجعه می کنند.

آدرس بازار جمشید آباد: استان خوزستان، آبادان

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D30.33673149309851%2C%2048.31223292477035%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید آبادان

سایر مراکز خرید آبادان

مراکز خرید و بازارهای مختلف دیگری در شهر آبادان وجود دارند که هر کدام از آن ها انواع محصولات و اجناس متنوع را به فروش می رسانند و عبارتند از:

  • مجتمع تجاری ضیا: استان خوزستان، آبادان، خیابان دبستان
  • پاساژ لادن: استان خوزستان، آبادان، خیابان شهید طالقانی
  • پاساژ رکس (سینما رکس سابق): استان خوزستان، آبادان
  • مجتمع تجاری پارمیدان: استان خوزستان، آبادان، خیابان امیری
  • پاساژ تندیس آبادان: استان خوزستان، آبادان، انتهای خیابان امام، نبش خیابان دبستان