مجتمع تجاری دریا درگهان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از شهر های تابع جزیره قشم که در استان هرمزگان واقع شده و توانسته عده زیادی را به خصوص برای خرید به سمت خود بکشاند، درگهان می باشد. این شهر دارای مراکز خرید متفاوتی است که اگر تمایل داشته باشید می توانید از هر کدام که خواستید استفاده نمایید. در این مقاله به سراغ یکی از پاساژهای این شهر به نام مجتمع تجاری دریا رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست اورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب باا ما همراه باشید.

مجتمع تجاری دریا کجاست و مسیر دسترسی

برای رسیدن به مجتمع تجاری دریا درگهان می توانید ابتدا خود را به میدان انقلاب در این منطقه برسانید. در جهت شمال میدان حرکت کنید و بعد از خروج از دوربرگردان به سمت خیابان شافعی برانید. بعد از رسیدن به پوشاک یوکابد به سمت چپ بپیچید و با رسیدن به پوشاک شاکری به طرف چپ بروید. به شال و روسری گله داری که رسیدیدی به سمت راست رفته و کمی بعد از رستوران زاگرس عبور نمایید.

کمی بعد می توانید مقصدتان را که در طرف راست شما قرار دارد را ببینید. مسیر گفته شده از میدان انقلاب تا پاساژ دریا درگهان مسافتی در حدود 500 متر داشته و تقریبا 2 دقیقه طول می کشد تا به آن وارد شوید. اگر تمایل به استفاده از این مسیر نداشتید می توانید از لوکیشن زیر برای این منظور استفاده نمایید تا با استفاده از نقشه به آسانی از هر جایی که بودید به این مرکز خرید درگهان برسید.

آدرس مجتمع تجاری دریا درگهان: هرمزگان، قشم، درگهان، میدان انقلاب

درباره مرکز خرید دریا درگهان

درگهان قشم یکی از مهم ترین مناطقی است که افراد برای خرید به آن مراجعه می کنند تا بتوانند با خرید عمده هر چیزی که نیاز دارند را تهیه نمایند. در مرکز خرید دریا که یکی از بهترین مراکز خرید درگهان است، می توانید انواع کالاها همانند پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی، کالاهای الکترونیکی، زیورآلات، لوازم منزل، اکسسوری و… را از این پاساژ خریداری نمایید. بازار دریا درگهان دو طبقه بوده و در طبقات آن بیش از 1500 واحد تجاری مشغول فعالیت هستند. البته در طبقه دوم این پاساژ درگهان رستورانی قرار دارد که در صورت تمایل افراد از آن هم استفاده می کنند.

مغازه های این پاساژ هم به صورت تکی و هم به صورت عمده فروش دارند و شما می توانید با توجه به نیازتان از هر دو گزینه استفاده نمایید. از بهترین گزینه هایی که در استفاده از این پاساژ وجود دارد، پارکینگ اختصاصی می باشد. افراد می توانن بدون نگرانی از جای پارک به مجتمع تجاری دریا درگهان بروند. البته مسافران معمولا چون با تور به این منطقه می روند بود یا نبود این گزینه برایشان تفاوتی ندارد.

مجتمع تجاری دریا درگهان

امکانات مجتمع تجاری دریا درگهان

بازار دریا درگهان دارای امکانات مختلفی می باشد که اگر تمایل داشته باشید می توانید از آن ها استفاده نمایید. این امکانات شامل موارد زیر می شود:

  • رستوران
  • هتل سینگو
  • کافیشاپ
  • خودپرداز
  • پارکینگ اختصاصی
  • تاکسی
  • نمازخانه
  • سرویس بهداشتی

اقامت در مرکز خرید دریا درگهان

یکی از بهترین گزینه هایی که مسافران می توانند از آن استفاده نمایند وجود یک هتل در قلب بازار دریا درگهان می باشد. این هتل سه ستاره زیبا و شیک بوده و مناسب برای کسانی است که تمایل دارند یک اقامتگاه خوب در درگهان داشته باشند. هتل سینگو در طبقه دوم بزرگ ترین مرکز خرید درگهان یعنی مجتمع تجاری دریا واقع شده و به همین می تواند یک تیر باشد به دو نشان برای مسافر های این ناحیه.

افراد می توانند از این مرکز خرید هم برای خرید استفاده کنند و هم اقامتی خوب را تجربه نمایند. لازم به ذکر است که این هتل در خود سه رستوران نیز دارد که می توانید از آن ها جهت صرف وعده غذایی مورد نظرتان نیز بهره ببرید. هتل سینگو درگهان دارای امکانات مختلفی می باشد که در صورت اقامت در آن می توانید از تمامی آن ها استفاده نمایید.

مجتمع تجاری دریا درگهان

ساعت کاری مجتمع تجاری دریا درگهان

اگر تصمیم گرفتید از این مرکز خرید استفاده کنید بهتر است ابتدا یک سری از اطلاعات را درباره آن به دست آورید که شامل ساعت کاری و شماره تماس می شود. این موارد سبب می شود تا در یک زمان درست به این پاساز درگهان مراجعه کنید و دچار سردرگمی نشوید.

ساعت کاری مجتمع تجاری دریا درگهان: همه روزه از ساعت 9 تا 22 و جمعه ها از ساعت 8:30 تا 23:30

شماره تماس مجتمع تجاری دریا درگهان: 35273501-076

رستوران های مرکز خرید دریا

همان طور که در بخش امکانات به آن اشاره شد، این مرکز خرید دارای رستوران ها و کافیشاپ های مختلفی هم در بخش تجاری و هم در بخش هتل سینگو می باشد. این رستورانها که از بهترین رستوران های قشم نیز به حساب می آیند توانسته اند تا افراد زیادی را به سمت خود جذب نمایند. از بین آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

رستوران ساحلی سینگو: این رستوران دارای غذاهای سنتی جزیره قشم و به طور کلی غذاهای جنوبی می باشد و شما می توانید هر کدام را که تمایل داشتید سفارش دهید.

رستوران دریا: این رستوران سابقه ای طولانی در ارائه غذاهای دریایی، عربی و سنتی دارد و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. غذاهای دریایی این رستوران بسیار معروف هستند.

سوالات متداول

مجتمع تجاری دریا کجاست؟

این مرکز خرید در میدان انقلاب درگهان قشم قرار دارد.

مهم ترین امکانات مجتمع تجاری دریا درگهان چیست؟

از بهترین امکانات این پاساژ می توان به وجود هتل، رستوران و کافیشاپ اشاره نمود.

تعداد واحد های تجاری این مرکز خرید چه تعداد است؟

1500 واحد.

هتل سینگو در کدام بخش مرکز خرید دریا واقع شده؟

این هتل سه ستاره در طبقه دوم مجتمع تجاری دریا درگهان قرار گرفته است.

[html_block id=”69222″]

راهنما سایت

آدرس

هرمزگان، قشم، درگهان، میدان انقلاب

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9 الی 22

یک‌شنبه

9 الی 22

دو‌شنبه

9 الی 22

سه‌شنبه

9 الی 22

چهار‌شنبه

9 الی 22

پنج‌شنبه

9 الی 22

جمعه

8:30 الی 23:30
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه