مجتمع تجاری الماس مال قشم

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

قشم یکی از مهم ترین جزایر گردشگری در ایران است چرا که به دلیل دارا بودن جاذبه های مختلف در کنار مراکز خرید متعدد توانسته به یک قطب مهم در تفریح و خرید شناخته شود. این جزیره با داشتن پاساژ های مختلف می تواند به بهترین شکل برای خرید به افراد کمک کند و به همین دلیل مسافران زیادی تنها برای این منظور راهی جزیره قشم می شوند. در این مقاله به سراغ معرفی یکی از پاساژ های جزیره به نام مجتمع تجاری الماس مال قشم رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مجتمع تجاری الماس مال قشم کجاست و مسیر دسترسی

از آن جا که این پاساژ قشم در نزدیکی میدان گلها قرار گرفته شما می توانید ابتدا خود را به بلوار ولیعصر و سپس در جهت شمال این بلوار ادامه دهید. کمی بعد می توانید به مجتمع تجاری الماس مال که در سمت راست شما قرار دارد برسید. مسافت مسیر گفته شده در حدود 400 متر می باشد و تنها 1 دقیقه در راه خواهید بود. هم چنین یک لوکیشن نیز برایتان قرار داده شده تا به وسیله آن به آسانی از طریق نقشه خود را به مقصد برسانید. این مسیر برای کسانی مناسب است که تمایل دارند خودشان بدون تاکسی یا وسایل حمل و نقل عمومی به مقصد برسند در غیر این صورت نیازی به طی کردن مسیر بالا نیست.

آدرس مجتمع تجاری الماس مال قشم: هرمزگان، جزیره قشم، بلوار ولی عصر، میدان گلها

مجتمع تجاری الماس مال قشم

معرفی الماس مال قشم

یکی از بهترین مراکز خرید قشم که در سال 1387 تاسیس شد، مرکز خرید الماس مال قشم می باشد. این پاساژ مساحتی معادل 90000 متر مربع داشته و در 13 طبقه با فروشگاه های مختلف مشغول ارائه خدمات است. تعداد واحد های تجاری این مجموعه 950 واحد بوده و 190 واحد نیز مسکونی می باشد. این مجموعه امکانات و بخش های مختلفی دارد تا افراد بتوانند در مراجعه به آن از آن ها در کنار خرید استفاده نمایند. به طور کلی می توان گفت این مجتمع علاوه بر بخش تجاری، بخش های اداری و اقامتی را نیز شامل می شود و طراحی منحصر به فردی دارد.

استفاده از سیستم های مدرن و پیشرفته در ساخت این مجموعه در کنار سیستم های سرمایش و گرمایش باعث شده تا الماس مال به یکی از بهترین مجموعه ها در جزیره قشم تبدیل شود. از مساحت گفته شده، 9000 متر مربع مربوط به شهربازی، 3000 متر مربع مربوط به هایپر مارکت و 2000 متر مربع مختص رستوران گردان این مجتمع می شود. بهتری است اگر به جزیره قشم سفر کردید حتما سری به این مجموعه بزرگ بزنید و تجربه ای متفاوت از خرید داشته باشید.

امکانات مجتمع تجاری الماس مال قشم

هر مجموعه تجاری مدرنی که امروزه ساخته می شود معمولا دارای بخش های مختلف در کنار امکانات متعدد می باشد. مرکز خرید الماس مال قشم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شامل یک سری امکانات می شود که افراد می توانند در کنار خرید خود از آن ها استفاده کرده و لحظات خوبی را تجربه نمایند. از جمله امکانات موجود در مجتمع تجاری الماس مال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سالن سینما: این سالن ظرفیتی 400 نفره داشته و سیستم صدای آن دالبی می باشد.

شهربازی: وسعت این بخش از الماس مال 9000 متر مربع بوده و شامل دستگاه های مختلف بازی می شود.

رستوران گردان: این رستوران که در ارتفاع 54 متری واقع شده، مورد توجه بسیاری از مراجعین قرار می گیرد.

هایپر مارکت: این بخش نیز برای اهالی این جزیره و مسافرانی که قصد خرید وسایل مورد نیاز سفر را دارند بسیار کاربردی است.

از دیگر امکانات مجتمع تجاری الماس مال می توان به پیست دوچرخه سواری، فوریت های پزشکی، آمفی تئاتر، بورس طلا و جواهرات، کافی شاپ، فست فود، دفتر خدمات گردشگری، فوریت های پزشکی، پارکینگ با ظرفیت 400 دستگاه و… اشاره نمود. تمامی این امکانات در کنار هم باعث شده اند تا مراجعه کنندگان بتوانند خرید بهتری را تجربه کنند و تجربه ای منحصر به فرد داشته باشند.

مجتمع تجاری الماس مال قشم

بخش های خدماتی و رفاهی الماس مال قشم

علاوه بر تمامی موارد گفته شده درباره امکانات مجموعه می توان به بخش های مربوط به خدمات و قسمت های رفاهی این مجتمع اشاره نمود. از جمله این بخش ها می توان به آلاچیق های استراحت، مرکز نگه داری کودکان، سیستم اطفا حریق، آبنمای موزیکال، لابی، 13 عدد آسانسور، 16 عدد پله برقی، سالن های جیم، نمازخانه، پارک کودک، شهربازی روباز، سالن اجتماعات و… اشاره کرد. این بخش های در کنار خرید می توانند باعث شوند تا شما خرید بهری را در کنار عزیزانتان داشته باشید و بتوانید چند ساعت از سفرتان را به بهترین شکل سپری کنید.

پارکینگ الماس مال قشم

یکی از مهم ترین بخش های مربوط به هر پاساژ متعلق به محل پارک خودروی مراجعین می باشد. هر چه گنجایش پارکینگ یک مرکز خرید بیشتر باشد، در مراجعه تعداد بالای افراد به آن پاساژ بهتر عمل می کند. البته جزایری همانند کیش یا قشم معمولا مسافرین با تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی تردد می کنند و به همین دلیل نیاز به پارکینگ کمتر حس می شود. با این حال مجتمع تجاری الماس مال قشم توانسته با ارائه یک پارکینگ با ظرفیت 400 خودرو به صورت همزمان در این مورد به بهترین شکل عمل کند. پارکینگ الماس مال قشم یکی از بخش های مهم آن می به شمار می رود.

رستوران گردان مجتمع تجاری المال مال قشم

از دیگر بخش هایی که به آن پیش تر نیز اشاره شد، وجود یک رستوران بزرگ در مجموعه می باشد. این رستوران توانسته مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرد تا جایی که مسافرین حتی اگر تمایل به خرید نداشته باشند نیز برای استفاده از آن روانه الماس مال می شوند. رستوران گردان الماس مال یکی از بهترین رستوران های قشم بوده و بهتر است استفاده از آن را از دست ندهید چرا که می توانید با صرف یک غذای با کیفیت و خوش طعم در کنار ویوی بسیار زیبا در مقابل خود لحظات خوبی را تجربه نمایید.

مجتمع تجاری الماس مال قشم

ساعت کاری مجتمع تجاری الماس مال قشم

اگر مایل بودید در سفر به جزیره قشم به الماس مال مراجعه کنید تا آن چه نیاز دارید را خریداری کنید، بهتر است قبل از مراجعه از ساعت کاری یا شماره تماس آن مطلع باشید تا دچار سرگردانی نشوید. در ادامه می توانید از این موارد اطلاعات به دست آورید:

ساعت کاری مجتمع تجاری الماس مال قشم: همه روزه از ساعت 8 تا 24 (در روز های تعطیل امکان تغییر این بازه زمانی وجود دارد.)

شماره تماس مجتمع تجاری الماس مال قشم: 35243385-076

فروشگاه های موجود در الماس مال قشم

تعداد 950 واحد تجاری در زمینه های مختلف مشغول به فروش کالا های خود هستند و شما می توانید در صورت تمایل از هر کدام از آن ها که مایل بودید خریداری نمایید. واحد های تجاری در این مجموعه در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، کالاهای لوکس، لوازم ورزشی، زیورآلات، عطر و ادکلن، اکسسوری و… فعالت دارند و شما می توانید هر کدام از این موارد را که نیاز داشتید با مراجعه به الماس مال تهیه کنید. لازم به ذکر است قیمت اجناس در این پاساژ که یکی از بهترین مراکز خرید قشم می باشد کمی بالاست و بهتر است قبل از مراجعه این مورد را در نظر داشته باشید.

سوالات متداول

مجتمع تجاری الماس مال کجاست؟

این مرکز خرید قشم در بلوار ولی عصر قشم قرار گرفته است.

مجتمع تجاری الماس مال قشم چه امکاناتی دارد؟

رستوران گردان، شهربازی، هایپر مارکت و سالن سینما از مهم ترین امکانات این مجموعه هستند.

ظرفیت پارکینگ اختصای مجتمع تجاری الماس مال قشم چند دستگاه می باشد؟

400 دستگاه به صورت همزمان.

ساعت کاری مجتمع تجاری الماس مال قشم چه زمان است؟

همه روزه از ساعت 8 تا 24.

[html_block id=”70886″]

راهنما سایت

آدرس

هرمزگان، جزیره قشم، بلوار ولی عصر، میدان گلها

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

8 الی 24

یک‌شنبه

8 الی 24

دو‌شنبه

8 الی 24

سه‌شنبه

8 الی 24

چهار‌شنبه

8 الی 24

پنج‌شنبه

8 الی 24

جمعه

8 الی 23
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه