لاکچری ترین ویلاهای دیزین

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین مناطقی که عده زیادی از مردم را به سمت خود می کشاند، دیزین می باشد که به دلیل داشتن پیست بین المللی درون خود به یک جای مشهور مبدل شده است. در این مقاله به معرفی لاکچری ترین ویلاهای دیزین پرداختیم تا بتوانید اطلاعات کافی در این باره را به دست آورید پس بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رزرو اقامتگاه در دیزین

یکی از موضوعات مهم در مراجعه به منطقه دیزین، انتخاب اقامتگاه می باشد. افراد زیادی وقتی به این ناحیه می روند تمایل دارند تا یک اقامت خوب را در این ناحیه تجربه نمایند و به همین دلیل معمولا به دنبال یک ویلا یا کلبه خوب خواهند گشت. شما نیز اگر می خواهید چند روزی را در دیزین سپری کنید بهتر است برای اجاره ویلا در دیزین اقدام نمایید و برای این منظور از سایت لوکس ویلا استفاده کنید. در این منطقه علاوه بر آپارتمان و کلبه های مختلف که برای اجاره دادن مهیا شده اند، هتل ها و شله های مختلف را می توان نام برد که برای شما تعبیه شده اند.

اجاره شله در دیزین نیز از طریق سایت لوکس ویلا انجام می شود و شما می توانید با استفاده از این شله ها برای اقامت خود یک تجربه بی نظیر را داشته باشید. اقامت در شله ها معمولا متقاضی زیادی دارد و بهتر است به خصوص در فصل زمستان که مراجعه به دیزین چند برابر می شود، بسیار زودتر از موعد برای رزرو اقدام کنید. وجود اقامتگاه های مختلف در دیزین سبب شده تا هم در فصل تابستان و هم در فصل زمستان عده زیادی تمایل به سفر به این منطقه را داشته باشند.

شله چیست؟

شله ها در واقع همان کلبه های چوبی زیبایی هستند که طراحی آن ها به شکل مثلث متساوی الساقین می باشد و معمولا در منطقه های کوهستانی هستند. شله ها به دو مدل تقسیم می شوند که گروه اول شله ی رُستیک بوده و از مصالح طبیعی ساخته می شود و گروه دوم شله مدرنیته بوده که از مصالح مدرن ساخته می شوند. پس نوع مصالح سبب شده تا شله ها تقسیم بندی شوند که بهتر است بدانید شله های رُستیک معمولا به طور کامل از چوب ساخته می شوند و تمامی فریم ها از چوب و ارگانیک می باشد در حالی که شله های مدرنیته از مصالح طبیعی و مدرن استفاده می شود. زیبایی شله ها معمولا خیره کننده است و افراد زیادی تمایل به استفاده از آن ها دارند و به همین دلیل درخواست ها برای اجاره شله در دیزین بالاست.

در منطقه دیزین نیز همانند دیگر مناطق کوهستانی در دنیا دارای شله هایی است که می توانید از آن ها به خصوص در نیمه دوم سال و در حجم زیادی از برف استفاده نمایید. لازم به ذکر است معمولا شله ها دارای امکانات مختلفی می باشند که مهم ترین آن ها وجود شومینه و سیستم های دیگر گرمایشی می باشد. شله های دیزین نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و دارای امکانات مختلفی مثل باربیکیوی سنگی، سونا، وان، فوتبال دستی، میز بیلیارد و… هستند.

رزرو شله در دیزین

رزرو شله در دیزین

اگر قصد دارید به دیزین بروید بهتر است تجربه اقامت در شله ها را از دست ندهید چرا که به عنوان سوئیت هایی کوچک نیز شناخته می شوند و افراد برای اجاره سوئیت در دیزین نیز از همین شله ها استفاده می کنند. ویویی که در شله ها مقابل چشمانتان قرار دارد، پیست دیزین می باشد که اگر در فصل تابستان به این منطقه بروید پیست را به رنگ سبز خواهید دید چرا که پیست اسکی بر روی چمن دیزین فعال می شود. ولی در زمستان اجاره شله در دیزین یک صفای دیگری دارد چون اطرافتان کاملا پوشیده از برف می باشد و ویوی رو به شله ها نیز پیست دیزین و رنگ سفید خواهد بود.

بیشتر کسانی که به دیزین می روند معمولا برای اسکی در فصل زمستان این کار را انجام می دهند و به همین دلیل در این فصل بیش ترین میزان رزرو ویلا و کلبه های چوبی می باشد. همان طور که گفته شد شله ها امکانات مختلفی دارند و به هیچ وجه نگران گرم شدن کلبه ها نباشید چرا که همگی کاملا گازکشی شده هستند و همگی دارای شومینه نیز می باشند. این شله ها دارای تفریحاتی مثل فوتبال دستی و بیلیارد می باشند که در صورت تمایل می توانید با دوستان خود به آن جا مراجعه کنید و لحظات خوبی را بگذرانید. قیمت شله های دیزین وسط هفته از 2000000 تومان و آخر هفته ها از 3000000 تومان آغاز می شود.

اجاره روزانه لوکس ترین ویلاهای دیزین

منطقه دیزین به دلیل رفت و آمد زیاد تعداد کسانی که به آن مراجعه می کنند دارای انواع اقامتگاه می باشد. ویلاهای دیزین نیز از دیگر مواردی است که می توانید برای رزرو آن اقدام نمایید. این ویلاها فاصله چندانی با پیست دیزین ندارند و به راتی می توانید در این مسیر رفت و آمد کنید. اجاره ویلا در دیزین وسط هفته از 1500000 تومان و آخر هفته ها از 2500000 تومان آغاز می شوند که باز هم به نسبت شله ها هزینه های کمتری دارند.

ولی باید این نکنته را در نظر بگیرید که شله ها یک حس متفاوت برایتان رقم خواهند زد. اگر تمایل به اجاره هر کدام از این اقامتگاه ها را داشتید می توانید به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید و از بین گزینه های پیش رویتان یک مورد را برگزینید. بعد از انتخاب کافیست با مشاوران لوکس ویلا که شماره های آن ها در سایت گذاشته شده تماس حاصل فرمایید و اطلاعات دقیق تر را جویا شوید. هم چنین بهتر است یک الی دو هفته و حتی برای آخر هفته ها سه هفته زودتر برای رزرو تماس بگیرید.

اجاره روزانه لوکس ترین ویلاهای دیزین

اجاره روزانه خانه در دیزین

علاوه بر شله ها می توانید برای این که اقتصادی تر سفر کنید برای اقامت خود از خانه هایی استفاده کنید که در این منطقه اجاره داده می شوند. اجاره خانه روزانه در دیزین می تواند در کاهش دادن هزینه هایتان موثر باشد. این خانه ها معمولا به صورت آپارتمان بوده و شما با اجاره یک واحد آپارتمان می توانید چند روز اقامت خوب را در این منطقه داشته باشید. هزینه اجاره روزانه آپارتمان در دیزین در اواسط هفته از 250000 تومان و آخر هفته ها از 400000 تومان شروع می شود. این قیمت ها همان طور که مشاهده می کنید بسیار کمتر از کلبه های چوبی می باشند ولی هم امکانات و هم نوع اقامت در این دو اقامتگاه کاملا متفاوت می باشد و این موضوع را بهتر است در هنگام اجاره خانه روزانه در دیزین مد نظر قرار دهید.