پیست اسکی دیزین

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

در نزدیکی های تهران و به دور از شلوغی و آلودگی شهر، طبیعتی پوشیده از برف در ارتفاعات که در آن هوایی تازه در جریان است وجود دارد. در این منطقه پوشیده از برف بزرگترین و بهترین پیست اسکی ایران به نام پیست اسکی دیزین قرار گرفته است. به احتمال زیاد نام این پیست به گوشتان خورده است و چه خوب است که برای تفریح یک روزه به این منطقه بروید و از تفریحات مهیج آن بهره مند شوید. اسکی از بهترین ورزش ها و تفریحاتی است که مردم می توانند از آن در فصل زمستان و زمان هایی که تمام کوه ها را برف فرا گرفته، از آن بهره مند شوند. انواع پیست های مختلف با تفریحات و امکانات متنوع در تهران و مناطق اطراف وجود دارند که اگر قصد رفتن به پیست اسکی را داشته باشید، گزینه های مختلفی پیش روی شما قرار دارند که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کرده و به سراغ آن بروید و این ورزش دلچسب و بی نظیر زمستانی را در آن تجربه کنید. در ادامه این مقاله با پیست اسکی دیزین بیشتر آشنا می شویم.

پیست اسکی دیزین

پیست اسکی دیزین کجاست و مسیر دسترسی

برای دسترسی به پیست بین المللی اسکی دیزین می توانید از دو مسیر استفاده کنید. یک مسیر از مسیر جاده چالوس و دیگری از مسیر شمشک به دیزین می باشد. اگر از تهران قصد رفتن به دیزین را دارید، بهتر است از مسیر شمشک به دیزین استفاده کنید زیرا مسیر کوتاه تر و نزدیک تر می باشد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که این مسیر دارای پیچ و خم های زیادی می باشد و باید در رانندگی در این جاده خیلی دقت کنید.

در مقابل نیز اگر می خواهید از مسیر جاده چالوس استفاده کنید باید از خروجی روستای ولایت رود به سمت محور جاده دیزین بروید. هردو مسیر دارای زیبایی های خاص خود می باشند و می توانید از دو مسیر لذت ببرید.

آدرس پیست اسکی دیزین: ایران، استان البرز، کرج، جاده چالوس، جاده دیزین، پیست بین‌المللی اسکی دیزین

شماره تماس پیست اسکی دیزین: 02635215042

معرفی پیست اسکی دیزین

یکی از بهترین و بزرگترین پیست های اسکی ایران، پیست بین المللی اسکی دیزین می باشد. از نظر زمین شناسی، ارتفاعات البرز را ادامه چین خوردگی های رشته کوه های آلپ می توان دانست. از همین رو، می توان در ارتفاعات پیست اسکی دیزین تجربه اسکی در کوه های آلپ را داشت. اگر دقت کرده باشید، می بینید که بهترین پیست های اسکی کشور ایران همانند پیست اسکی دیزین، پیست اسکی شمشک، پیست اسکی آبعلی و پیست اسکی دربندسر در ارتفاعات البرز واقع شده اند. اگر برای تفریح و ورزش به دنبال بهترین پیست اسکی ایران هستید، می توانید پیست اسکی دیزین را انتخاب کنید. این پیست اسکی در اطراف تهران و محدوده شمیرانات و لواسان قرار دارد.

تهران کلانشهری مهم در ایران می باشد که پر از شلوغی، هیاهو، آلودگی و غیره می باشد که وجود انواع جاذبه های تفریحی و گردشگری در آن الزامی بوده و پایتخت نشینان می توانند برای گردش و تفریح خود یکی از بهترین آن ها را برای خود انتخاب نمایند و روزی هیجان انگیز را برای خود رقم بزنند. مجموعه پیست اسکی دیزین از بهترین پیست های ایران و حتی خاورمیانه به شمار می رود و با توجه به داشتن انواع امکانات تفریحی مهیج و متنوع، می تواند از بهترین جاذبه های تفریحی تهران برای تمام افراد محسوب شود. این پیست اسکی از شلوغ ترین پیست های اسکی تهران در زمستان ها می باشد و به خصوص اگر آخر هفته و ایام تعطیل به آن مراجعه نمایید، آن را مملو از جمعیتی خواهید دید که برای تفریح و ورزش اسکی به سراغ پیست دیزین آمده اند.

پیست دیزین در میان ارتفاعات دامنه البرز واقع شده و گردشگری و اسکی بازان زیادی برای تفریح و ورزش از داخل و خارج از کشور به آن مراجعه می کنند. از آنجایی که ارتفاعات البرز از نظر زمین شناسی به چین خوردگی های رشته کوه آلپ شباهت دارد، در واقع می توانید اسکی در ارتفاعات آلپ را تجربه کنید و لذت ببرید. اگر به ورزش و تفریح اسکی علاقه مند بوده و به دنبال یکی از بهترین و مجهزترین پیست های اسکی ایران هستید، می توانید به سراغ پیست بین المللی اسکی دیزین بروید. از مهمترین ویژگی هایی که می توانیم درباره پیست بین المللی اسکی دیزین بگوییم این است که این پیست در تمام فصول سال باز بوده و آماده خدمت رسانی به گردشگران می باشد. در این پیست علاوه بر پیست اسکی، پیست ها و امکانات تفریحی بسیار مهیجی وجود دارد که در این مطلب بیشتر با آن ها آشنا می شویم.

پیست اسکی دیزین

تاریخچه پیست اسکی دیزین

بهتر است بدانید که پیست بین المللی اسکی دیزین از ابتدا به این شکل نبوده و بعدها به پیست بین المللی تبدیل شده است و اکنون می توان آن را با پیست های اسکی سراسر جهان مقایسه کرد. در سال های 1341 تا 1342 شخصی به نام کاظم گیلانپور که در زمان های گذشته قهرمان و مربی اسکی بوده است، به همراه یک تیم خارجی برای کشف معدنی در ارتفاعات البرز به این منطقه آمده بودند. در همان زمان بود که با این منطقه مواجه شدند و آن را برای اسکی مناسب دادند. حدود یک سال بعد یعنی در سال 1343 یک تله اسکی سیار برای محل تمرین خارج از فصل در این پیست قرار دادند.

از سال 1344 نصب و راه اندازی تله سیژهای برقی انجام گرفت و آن را به عنوان مجموعه اسکی تعریف کردند و پس از نیز شروع به ساخت جاده از سمت معدن زغال سنگ آرسین صورت پذیرفت. همچنین از سال 1346 شروع به نصب یک خط تله سیژ که طول آن به 2400 متر می رسد کردند. نخستین تله کابینی که به ایران وارد شد تله کابین شاله نام داشت و رستورانی به نام شاله و تله اسکی مبتدی را نصب و راه اندازی کردند. این عملیات تا سال 1348 طول کشید. علاوه بر آن ها، تله کابین قله را نیز نصب کردند و مجموعه پیست اسکی دیزین برای اسکی بازان و علاقمندان به اسکی در سال 1351 افتتاح گردید.

سرانجام در سال 1358 با سرمایه گذاری بخش خصوصی بازهم پیست اسکی دیزین توسعه داده شد. در حال حاضر پیست بین المللی اسکی دیزین 4 تله کابین، 2 تله سیژ، 9 تله اسکی بشقابی و 1 تله اسکی چکشی وجود دارد. این پیست اسکی نخستین پیست اسکی در ایران محسوب می شود و از جانب هیئت فدراسیون جهانی اسکی به عنوان محلی برای برگزاری مسابقات رسمی و بین المللی اسکی انتخاب شد. پیست اسکی دیزین توانسته در طول تاریخ خود، در بسیاری از موارد نخستین عنوان ها را برای خود کسب کند.

نخستین دستگاه های بالابر در سال 1384 در پیست بین المللی اسکی دیزین که از بهترین دیدنی های دیزین به شمار می رود، نصب شدند. بنابراین انتظار می رود که در این پیست، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه شده باشد و همینطور هم می باشد. علاوه بر رستوران، هتل و کلبه های مناسبی برای اجاره کسانی که برای اسکی به این پیست می آیند فراهم شده است. تمام این امکانات گردهم آمده اند تا پیست اسکی دیزین را به یک پیست اسکی فوق العاده جذاب تبدیل کنند و به گونه ای باشد که به پیست اسکی چهار فصل در ایران و حتی خاورمیانه تبدیل گردد.

پیست اسکی دیزین

پیست تابستانی دیزین

بهترین زمان برای اسکی در مجموعه پیست دیزین می تواند اواخر فصل پاییز تا اواسط فصل بهار یعنی اردیبهشت ماه باشد. اما جالب است بدانید فعالیت این مجموعه تنها به این فصل ها محدود نمی شود و پیست دیزین این امکان را برای علاقه مندان به اسکی فراهم آورده تا در تابستان نیز اسکی روی چمن به طول 650 متر را تجربه کنند.

این پیست توانسته پاتوق مسابقات جهانی اسکی روی چمن شود. این پیست در سال 1372 زیر نظر فدراسیون جهانی اسکی و متخصصان این رشته ورزشی، کلنگ احداث آن را زدند. حتی فعالیت این پیست تنها به اسکی محدود نمی شود و به صورت همزمان می توان به فعالیت هایی همچون تیراندازی با کمان، دوچرخه سواری در کوهستان، کایت سواری و… در این طبیعت پرداخت. همچنین گیاهان نادری در این منطقه هستند که می توان از آن ها بازدید کرد. این پیست اسکی جزء بهترین پیست های اسکی تهران محسوب می شود.

پیست بین المللی اسکی دیزین

علاوه بر اسکی بازان ایرانی بسیاری از اسکی بازان خارجی همچون کسانی که در سفارت خانه های خارجی در ایران کار می کنند به پیست اسکی دیزین مراجعه می کنند. جالب است بدانید که پیست دیزین مهمترین پیست اسکی ایران و حتی خاورمیانه می باشد. پیست دیزین نخستین پیست اسکی ایران می باشد و فدراسیون جهانی اسکی آن را برای برگزاری مسابقات رسمی تایید کرده است.

پیست اسکی دیزین

انواع مختلف پیست های دیزین

در ابتدا و پیش از آشنایی با انواع پیست هایی که در دیزین موجود هستند بهتر است با معنی پیست بیشتر آشنا شویم و بدانیم که در کل پیست یعنی چه؟ به چه مکانی پیست گفته می شود؟ درواقع پیست یک محوطه و یا محلی است که برای انجام ورزش و یا رقص آماده شده است. حالا که با مفهوم پیست آشنا شدیم، اکنون می توانیم با پیست های مختلف و متنوعی که در پیست دیزین فراهم شده بیشتر آشنا شویم. همچنین این پیست های متنوع به ورزشکاران این امکان را می دهد که قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند.

مجموعه پیست اسکی دیزین که جزو جاذبه های تفریحی کرج محسوب می شود، به علت تکمیل بودن امکانات تفریحی و رفاهی که در خود دارد، اصطلاحا دهکده دیزین می نامند که در این دهکده 23 پیست وجود دارد و می توان از پیست هایی نظیر پیست مبتدی، پیست ویپیست، پیست چمن، پیست یو و پیست اسنو پارک نام برد. در این بخش با انواع این پیست ها بیشتر آشنا می شویم:

پیست مبتدی

موقعیت مکانی پیست مبتدی دیزین در بخش شمال شرقی مجموعه پیست اسکی دیزین و همچنین بالای رستوران چمن می باشد. این پیست به دلیل آن که برای افراد مبتدی و در هر سنی هستند در نظر گرفته شده، از لحاظ شیب دامنه و همچنین امکانات لازم، تکمیل شده است.

پیست مبتدی دیزین به تله اسکی مبتدی دیزین که دارای 250 متر طول و 10 متر ارتفاع می باشد دسترسی دارد. این تله اسکی در سال 1354 کامل شده و در اختیار اسکی بازان و علاقه مندان به اسکی قرار گرفته است.

پیست ویپیست

پیست ویپیست برای ورزشکاران و اسکی بازان حرفه ای تهیه شده است و به همین دلیل دامنه پر شیبی دارد. طول این پیست به حدود 9 کیلومتر می رسد و همچنین امکان دسترسی به تله کابین هایی که در ارتفاعات بالاتر قرار گرفته اند دارد.

پیست اسکی دیزین

پیست چمن

پیست چمن دیزین تنها پیست اسکی ای می باشد که در فصل تابستان نیز آماده پذیرایی از اسکی بازان و ورزشکاران می باشد. این پیست در بخش پیست چمن بوده و در تابستان ها، مسابقات بین المللی اسکی روی چمن، تیراندازی با کمان، کایت سواری و دوچرخه سواری در آن برگزار می شود.

موقعیت مکانی پیست چمن در بخش شمال غرب دفتر مدیریت پیست دیزین تا بخش جنوبی رستوران چمن می باشد. یکی از ویژگی های خوب پیست چمن این است که به شما این امکان را می دهد تا به تله های مختلف دسترسی داشته باشید.

پیست اسنو پارک

پیست اسنو پارک دیزین نیز از پیست های حرفه ای این مجموعه می باشد و در بخش شمال و بالای رستوران چمن واقع شده است. دسترسی به این پیست از طریق تله سیژ دره امکان پذیر است. ورزشکاران و اسکی بازان حرفه ای در این پیست می توانند به حرکات نمایشی و مسابقات بپردازند.

پیست یو

پیست یو نیز نزدیک به پیست اسنو پارک قرار دارد که ورزشکاران و اسکی بازان حرفه ای و حتی اسنوبورد سواران حرفه ای می توانند از آن استفاده کنند.

پیست اسکی دیزین

امکانات رفاهی پیست بین المللی اسکی دیزین

مجموعه بزرگ پیست اسکی دیزین از امکانات رفاهی بسیار مناسبی برخوردار بوده و عنوان بهترین پیست اسکی تهران و حتی ایران را از آن خود کرده است. در این بخش می خواهیم با امکانات رفاهی متنوعی که در این مجموعه پیست وجود دارد بیشتر آشنا شویم.

تله کابین

تله کابین هایی که در پیست دیزین وجود دارند با دیگر تله ها تفاوت داشته و به صورتی است که در کابین هایی روی صندلی می نشینید و از یک ایستگاه سوار شده و در ایستگاه دیگری پیاده می شوید. تله های دیگر نیز به این صورت است که تنها نیمکت های ساده و در ارتفاعات حرکت می کند. نخستین تله کابین دیزین تله کابین شاله نام دارد که طول آن برابر با 1750 متر و ارتفاع آن 480 متر می باشد.

تله کابین های دیگر نیز شامل تله کابین قله که طول آن 1950 متر و ارتفاع آن 430 متر، تله کابین دره که طول آن 2480 متر که به عنوان طولانی ترین تله کابین دیزین می باشد و ارتفاع آن 510 متر و آخرین تله کابین نیز تله کابین چمن نام دارد که طول آن 1480 متر و ارتفاعی برابر با 385 متر می باشد.

تله سیژ

تله سیژ از لحاظ ظاهر با تله کابین تفاوت داشته و بدین گونه است که تله سیژها دارای صندلی های ایمنی می باشند که تعداد نفرات هر تله سیژ کمتر از تله کابین بوده و دارای کابین نمی باشند. تله سیژهای مجموعه پیست دیزین شامل تله سیژ قله دارای 1820 متر طول و 380 متر ارتفاع و همچنین تله سیژ چمن دارای 1430 متر طول و 335 متر ارتفاع می باشد.

پیست اسکی دیزین

تله اسکی بشقابی

درواقع تله اسکی بشقابی برای راحتی در رفت و آمد ورزشکاران و اسکی بازان تعبیه شده است. تله اسکی بشقابی به گونه ای است که دارای میله هایی است که قسمت پایین آن ها به بشقاب هایی وصل شده و افراد می توانند به وسیله آن ها و به این صورت که با یک دست خود میله را گرفته و بشقاب را مابین پاهای خود می گذارند و با آن ها به راحتی سر می خورند. نکته ای باید در نظر داشته باشید این است که تا زمان رسیدن به مقصد مورد نظر خود میله را در دست داشته و از رها کردن آن خودداری کنید. همچنین هرگز روی بشقاب ها ننشینید.

تله اسکی چرخشی

تله اسکی چرخشی در واقع مناسب برای ورزشکاران و اسکی بازان حرفه ای می باشد، زیرا که این تله سیژها به صورت چرخشی در ایستگاه های مبدا و مقصد دور می زند و برای سوار و پیاده کردن افراد توقفی ندارند. ورزشکاران و اسکی بازان حرفه ای می دانند که چگونه می توانند در حال حرکت سوار و از این تله سیژهای چرخشی پیاده شوند.

اسنومبیل

یکی از امکانات تفریحی جذاب در پیست دیزین اسنومبیل ها هستند که علاقه مندان می توانند آن ها را اجاره کنند و در برف ها دور بزنند و لذت ببرند.

پیست اسکی دیزین

رستوران های دیزین

اگر در میان تفریحاتی که در پیست اسکی دیزین انجام می دهید، احساس گرسنگی کردید، می توانید از رستوران هایی که در این پیست وجود دارند استفاده کنید. این رستوران ها را با ترتیب ارتفاع قرارگیری آن ها توضیح می دهیم.

رستوران شاله

رستوران شاله در ارتفاع 2980 متری پیست اسکی دیزین واقع شده است. این رستوران به واسطه چشم اندازی که دارد یکی از بهترین رستوران های دیزین به شمار می رود. رستوران شاله نیز رستوران هتل 4 ستاره شاله محسوب می شود.

رستوران چمن

رستوران چمن نیز زیباترین رستوران پیست دیزین به شمار می رود و در ارتفاع 2650 متری واقع شده است. موقعیت مکانی این رستوران به گونه ای است که تقریبا اغلب پیست های این مجموعه را با آن شناسایی می کنند. یکی از ویژگی های خوب رستوران چمن این است که علاوه بر منوی غذا، منوی کافه را نیز دارد و مراجعه کنندگان می توانند در صورت تمایل، نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهند. رستوران چمن دارای چشم انداز بی نظیری از ارتفاعات البرز بوده و معماری خود رستوران نیز دایره ای شکل و تماما شیشه ای می باشد.

شماره تماس رستوران چمن: 2229 7061-021

رستوران لوتوس

رستوران لوتوس در نزدیکی هتل گاجره که یکی از هتل های معروف دیزین می باشد قرار گرفته است. این رستوران دارای منوی غذای ایرانی، فرنگی و کافی شاپ بوده و تمام غذاهای آن دارای کیفیت بالایی می باشند. همچنین دارای قیمت مناسبی می باشند. قسمت های مختلف رستوران دارای دکوراسیون متفاوتی هستند.

شماره تماس رستوران لوتوس: 8897 4145-021

آدرس رستوران لوتوس دیزین: استان البرز، گجره، دیزین

پیست اسکی دیزین

اجاره کلبه در مجموعه پیست دیزین

کلبه هایی که در مجموعه پیست دیزین قرار دارند را اصطلاحا شله می نامند و به عنوان اقامتگاه در دیزین استفاده می شوند. از امکانات رفاهی که در این کلبه های وجود دارند می توان از باربیکیو، تراس، شومینه و سرویس بهداشتی نام برد. موقعیت مکانی شله ها به گونه ای است که می توان با اتومبیل به آن ها دسترسی پیدا کرد. بسیاری از گردشگران این کلبه ها را برای اقامت خود رزرو می کنند و ایام تعطیل و آخر هفته ها رزرو آن ها کمتر از 2 روز نمی باشد.

شله ها از معماری های بسیار جالبی بهره مندند و سقف آن ها به صورت شیروانی طراحی و ساخته شده اند. این کلبه ها می توانند بهترین اقامتگاه ها برای تیم های اسکی بازان حرفه ای باشد. از آنجایی که این نوع اقامتگاه ها دارای طرفداران زیادی می باشند، به خصوص در ایام تعطیل و آخر هفته، بهتر است برای اجاره شله در دیزین، چند روز پیش از تاریخ اقامت خود به رزرو آن ها اقدام نمایید.

پارکینگ

پیست دیزین دارای دو پارکینگ ماشین بوده که یکی از آن در بخش پایین که ورودی آن رایگان بوده و دیگری در بخش بالای پیست می باشد که قیمت ورودی آن 20 هزار تومان می باشد.

پیست اسکی دیزین

دیگر امکانات تفریحی مجموعه پیست دیزین

بسیاری از افراد هستند که با شنیدن نام دیزین، ذهنشان تنها به سوی پیست اسکی و تله های آن می رود. اما بهتر است بدانیم که در مجموعه پیست بین المللی دیزین امکانات تفریحی متعددی وجود دارند که می توانید از آن ها بهره مند شوید. در این بخش قصد داریم با چند تفریح موجود در دیزین بیشتر آشنا شویم.

تیراندازی

افرادی هستند که به ورزش تیراندازی علاقه دارند و خوب است که در این پیست می توانند به ورزش مورد علاقه خود بپردازند. می توان تمرین های تیراندازی با اسکی روی برف در زمستان ها و تیراندازی با رول اسکی روی چمن در تابستان را تجربه کنند.

پاراگلایدر

اگر به ورزش پاراگلایدر علاقه دارید و یا جزو پاراگلایدر سواران حرفه ای هستید می توانید در ارتفاعات البرز این ورزش مهیج را در پیست دیزین انجام دهید و لذت پرواز در ارتفاعات را تجربه کنید.

کایت سواری

علاقه مندان به کایت سواری می توانند در بخش پیست چمن و به خصوص در فصل تابستان کایت سواری در ارتفاعات البرز را تجربه کنند و از آن لذت ببرند.

تیوپ سواری

بسیاری از خانواده هایی که برای لذت بردن از تفریحات دیزین به این منطقه راهی می شوند، اغلب به سراغ تیوپ سواری می روند.

دوچرخه سواری در ارتفاعت دیزین

از دیگر تفریحات پیست دیزین می توان به دوچرخه سواری در ارتفاعات و کوهستان اشاره کرد که مسابقات آن نیز در بخش چمن برگزار می شود. دوچرخه سواران حرفه ای می توانند به انجام حرکات نمایشی در این پیست بپردازند.

پیست اسکی دیزین

بهترین زمان برای رفتن به مجموعه پیست اسکی دیزین

پیش از رفتن به مجموعه پیست بین المللی اسکی دیزین بهتر است مشخص کنید که از چه تفریحی در این مجموعه می خواهید استفاده کنید. اگر می خواهید از ورزش اسکی در برف پیست دیزین استفاده کنید، بهترین زمان مراجعه می تواند اواخر فصل پاییز یعنی آذر ماه تا اواسط فصل بهار یعنی اردیبهشت ماه می باشد. همچنین در فصل تابستان نیز می توان مسابقات دوچرخه سواری، کایت سواری و… که در این پیست برگزار می شود به پیست تابستانی دیزین مراجعه کرد.

قیمت بلیط ورودی پیست اسکی دیزین

اگر در روزهای شنبه تا چهارشنبه به این پیست مراجعه کنید می بایست مبلغ 150 هزار تومان برای ورودی بپردازید. همچنین در ایام تعطیل و یا روزهای پنج شنبه و جمعه قصد رفتن به پیست دیزین را داشتید ملزم به پرداخت هزینه ای برابر با 180 هزار تومان می باشید.

آیا پیست اسکی دیزین باز است؟

اگر قصد رفتن به پیست دیزین را دارید، باتوجه به فراگیری ویروس کرونا در سراسر دنیا، پیشنهاد می شود پیش از اقدام به رفتن، بهتر است از باز یا تعطیل بودن این مجموعه اطلاع حاصل نمایید. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 42027 تماس حاصل نمایید.

مدرسه اسکی دیزین

در دیزین حتی مدرسه اسکی وجود دارد که می توانید در این مدرسه ثبت نام کرده و اسکی را از مبتدی تا حرفه ای آموزش ببینید. ساعت کاری این مدرسه از ساعت 9 صبح الی 15 بعد از ظهر می باشد.

پیست اسکی دیزین

ساعت کاری پیست اسکی دیزین

اسکی بازان و علاقه مندان به اسکی می توانند همه روزه از ساعت 8:30 صبح الی 17:30 عصر از این مجموعه مهیج بازدید نمایند.

پیست چهارفصل دیزین

پیست اسکی دیزین پیستی چهارفصل می باشد و به گونه ای است که ئر هر فصل، ورزش مختص به خود را دارد. اگر شما جزو علاقه مندان به اسکی در برف نیستید، می توانید در فصل تابستان بامراجعه به بخش پیست چمن از اسکی چمن نیز لذت ببرید.

پیست اسکی دیزین

سوالات متداول

قیمت بلیط پیست اسکی دیزین چقدر است؟

قیمت بلیط پیست اسکی دیزین در سال 1400 در روزهای شنبه تا چهارشنبه 150 هزار تومان و در روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل 180 هزار تومان می باشد.

پیست اسکی دیزین چه امکانات تفریحی دارد؟

از امکانات تفریحی پیست اسکی دیزین می توان به تله کابین، باشگاه تیراندازی، اسکی روی برف، اسکی روی چمن، کایت سواری، تله سیژ سواری، پاراگلایدر، تیوپ سواری و غیره اشاره نمود.

فاصله تهران تا پیست اسکی دیزین چقدر است؟

از تهران تا پیست اسکی دیزین حدود 73 کیلومتر فاصله وجود دارد.

بهترین زمان برای رفتن به پیست اسکی دیزین چه زمانی است؟

از بهترین زمان های سال برای اسکی و برف بازی در پیست اسکی دیزین، اواخر پاییز تا اوایل اردیبهشت ماه می باشد.

چه رستوران هایی در پیست اسکی دیزین وجود دارند؟

رستوران شاله، رستوران چمن، رستوران لوتوس

پیست اسکی دیزین کجاست؟

پیست اسکی دیزین در فاصله 70 کیلومتری از شمال کرج و فاصله 6 کیلومتری از ولایت رود قرار گرفته است.


[html_block id=”66730″]

راهنما سایت

آدرس

ایران، استان البرز، کرج، جاده چالوس، جاده دیزین، پیست بین‌المللی اسکی دیزین

شماره تماس
هزینه بازدید

۱۵۰/۰۰۰ تومان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

8:30 الی 17:30

یک‌شنبه

8:30 الی 17:30

دو‌شنبه

8:30 الی 17:30

سه‌شنبه

8:30 الی 17:30

چهار‌شنبه

8:30 الی 17:30

پنج‌شنبه

8:30 الی 17:30

جمعه

8:30 الی 17:30
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه