شهربازی ناژوان اصفهان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

اگر به شهر اصفهان سفر کردید و پس از بازدید از جاهای دیدنی به دنبال مکانی برای سرگرمی و هیجان بودید، شهربازی ناژوان بهترین گزینه برای شما و کودکان است. همان طور که می دانید شهر اصفهان دارای جاذبه های دیدنی متعددی است و از همین گردشگران بسیاری به این شهر زیبا هر ساله سفر می کنند تا از این جاذبه ها دیدن کنند. اما در طول سفر ممکن است به دنبال مکانی برای استراحت و سرگرمی باشید. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی شهربازی ناژوان بپردازیم و اطلاعاتی را در این باره به شما عزیزان ارائه دهیم تا بدانید در هنگام سفر به اصفهان برای تجربه یک روز هیجان انگیز به کجا بروید. پس در ادامه این مقاله با لوکس ویلا همراه باشید.

شهربازی ناژوان اصفهان

معرفی شهربازی ناژوان اصفهان

همان طور که در ابتدا نیز اشاره نمودیم شهر اصفهان از جمله شهر های دیدنی کشور ایران است و به دلیل مناطق دیدنی متعددی که دارد، از سوی گردشگران و توریستان هر ساله بسیار مورد توجه قرار می گیرد. اما ممکن است در طول سفرتان به این شهر بخواهید مدتی را به یک مکان برای سرگرمی و هیجا بروید که ما شهربازی ناژوان را به شما معرفی میکنیم.

این شهر بازی در مجموعه پارک جنگلی ناژوان قرار دارد و در آن می توانید با تهیه بلیط از انواع بازی ها استفاده کنید و اوج لذت و هیجان را تجربه کنید و تجربه ای شاد در سفرتان به اصفهان کسب کنید. این شهربازی علاوه بر بازی های هیجان انگیزی که دارد، دارای پیست کارتینگ و تله سیژ نیز هست و شما می توانید با دوستانتان از آنها استفاده کنید و لذت ببرید. خوب است بدانید که این شهربازی هیجان انگیز تنها بخشی از پارک جنگلی و دیدنی ناژوان است و جزء مناطق دیدنی اصفهان محسوب می شود که در ادامه به در خصوص این پارک جنگلی اطلاعاتی به شما ارائه می دهیم.

درباره پارک جنگلی ناژوان

همانطور که در ابتدا نیز اشاره نمودیم پارک جنگلی ناژوان از جمله مجموعه های تفریحی و گردشگری است که در حاشیه زاینده رود قرار دارد و دارای امکانات متعددی است. این پارک جنگلی با مساحت 1200 هکتاری  یکی از بهترین مکان ها برای گذراندن اوقات فراغت و پیک نیک است و به دلیل پوشش گیاهی که دارد از آب و هوای مطبوعی برخودار است. در واقع چشم انداز بی نظیر و اماکانات رفاهی مناسب این پارک جنگلی موجب شده است که این پارک از سوی گردشگران و مردم اصفهان بسیار مورد توجه قرار بگیرد. خوب است بدانید که علت نام گذاری این پارک با نام ناژوان به دلیل وجود تعداد متعدد درختان صنوبر در این پارک است. در واقع واژه ناژوان به معنی جایگاه درخت صنوبر است.

تفریحات پارک جنگلی ناژوان

از دیگر دلایل  محبوبیت این پارک جنگلی می توان به تفریحات متعدد این پارک اشاره نمود که از جمله بهترین بخش آن شهربازی ناژوان است که در ابتدا به آن اشاره نمودیم. از دیگر بخش ها و تفریحات پارک جنگلی ناژوان می توان به تله سیژ، باغ پرندگان، باغ موزه پروانه ها، باغ خزندگان، آکواریوم و موزه صدف ها اشاره نمود. هم چنین خوب است بدانید که این پارک جهت آسایش بازدید کنندگان، دارای امکاناتی چون پارکینگ، رستوران، فروشگاه و سرویس بهداشتی است.

شهربازی ناژوان کجاست و مسیر دسترسی به آن

همان طور که در ابتدا اشاره نمودیم شهربازی  ناژوان از جمله بخش های پارک جنگلی ناژوان است و در این پارک قرار دارد.  پارک جنگلی و شهربازی ناژوان در خیابان الفت اصفهان واقع شده و مسیر دسترسی به آن آسان است و تنها کافیست از طریق اتوبان شهید حبیب اللهی به میدان سهروردی بروید و از آنجا خود را به خیابان الفت برسانید و به پارجک جنگلی ناژوان بروید و از آنجا با توجه به تابلو ها راهنما خود را به شهربازی برسانید.

آدرس: اصفهان _ اتوبان شهید حبیب اللهی _ میدان سهروردی _ خیابان الفت _ پارک جنگلی ناژوان

امکانات شهر بازی ناژوان

این شهربازی دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری است و به دلیل قرار گیری در کنار دیگر بخش های دیدنی پارک جنگلی ناژوان می توانید از دیگر جاذبه های دیدنی این پارک جنگلی دیدن نمایید.  از جمله امکانات رفاهی و خدمات شهر بازی ناژوان می توان به سرویس بهداشتی، پارکینگ، رستوران، بوفه و کافی شاپ اشاره نمود که تمامی آنها جهت آسایش و رفاه گردشگران در این مکان قرار داده شده است.

ساعت کاری و قیمت بلیط

بهتر است که پیش از رفتن به این پارک جنگلی و شهربازی از ساعات کاری آن اطلاع کسب کنید تا هنگام مراجعه مشکلی برایتان به وجود نیاید اما به طور کلی ساعات کاری شهربازی ناژوان اصفهان از ساعت 17 الی 23 می باشد. برای ورود به پارک جنگلی ابتدا لازم است که جهت استفاده از پارکینگ و دیگر خدمات رفاهی هزینه ای ورودی پرداخت کنید که این هزینه متغییر است. در شهر بازی نیز برای استفاده از هرکدام از وسایل بازی لازم است که بلیط تهیه نمایید که این هزینه برای هر بازی متفاوت است.

بازی ها و تجهیزات شهربازی ناژوان اصفهان

این شهربازی دارای بازی های هیجان انگیز متعددی برای کودکان و بزرگسالان است و می توانید با مراجعه به این شهربازی یک روز مفرح را تجربه نمایید. از جمله تجهیزات و وسایل بازی که در این شهربازی وجود دارد می توان به کشتی صبا، قطار کودک، ترامپولین، سرسره دلفین، چرخ و فلک، ماشین برقی، تاب کودک، تاب بزرگسالان، جامپینگ بادی، سرسره بزرگسالان، فریزبی کودک، خانه کودک، کاترپیلار، شهر بادی، واقعیت مجازی، ترن یو، سینما پنج بعدی و دیگر وسایل مهیج دیگر اشاره نمود. توجه داشته باشید که  پیش از استفاده از این بازی ها لازم است که بلیط مخصوص آن را تهیه نمایید.

شهربازی ناژوان اصفهان

بهترین زمان برای بازدید از شهربازی ناژوان

شهر اصفهان از جمله شهر های کویری است و در تابستان دارای آب و هوای بسیار گرمی می باشد از همین رو بهترین فصل و زمان برای رفتن به شهر اصفهان و بازدید از این شهر بازی فصل بهار هست. هم چنین باید توجه داشته باشید که این شهر بازی در زمان برودت هوا خدما ارائه نمی دهد و برخی از دستگاه های آن کار نمی کنند.

رزرو اقامتگاه در اصفهان

اگر شما هم قصد دارید که به شهر اصفهان بروید و زمانی را در این شهر زیبا و بی نظیر اقامت داشته باشید می توانید به اجاره ویلا در اصفهان از سایت لوکس ویلا بپردازید. پشتبانان سایت لوکس ویلا همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان جهت رزرو ویلا و سوئیت در اقصی نقاط ایران هستند.

راهنما سایت

آدرس

اصفهان، اتوبان شهید حبیب اللهی، میدان سهروردی، خیابان الفت ، پارک جنگلی ناژوان

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

17 الی 23

یک‌شنبه

17 الی 23

دو‌شنبه

17 الی 23

سه‌شنبه

17 الی 23

چهار‌شنبه

17 الی 23

پنج‌شنبه

17 الی 23

جمعه

17 الی 23
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه