بهترین رستوران های ماسوله

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

استان گیلان یکی از زیبا ترین استان های کشور بوده که به دلیل نقاط گردشگری و جذابی که دارد توانسته توریست های زیادی را به خود جذب نماید. یکی از مناطق دیدنی گیلان که با فومن تنها 35 کیلومتر فاصله دارد شهر ماسوله می باشد. ماسوله به عنوان یک مکان توریستی دارای هتل ها و رستوران های زیادی است که می توانید با کسب اطلاعات درباره این موارد، سفر خود را هیجان انگیز تر نمایید. موضوع این بار مقاله ما درباره بهترین رستوران های ماسوله می باشد که بهتر است تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

رستوران تکایاکا

یکی از بهترین رستوران های ماسوله که در کنار شهرداری این شهر واقع شده، رستوران تکایاکا می باشد و شما می توانید برای سفارش غذای مورد نظرتان به این مکان رفته و در فضای زیبایی که رستوران دارد بنشینید و غذایتان را میل کنید. با انتخاب این رستوران می توانید در محیط بیرونی آن به تماشای مناظر اطراف نیز بپردازید. بسیاری از کسانی که به این شهر سفر می کنند، برای تماشای دیدنی های ماسوله، رستوران هایی را انتخاب می کنند که حتی در فصل زمستان و هوای سرد این منطقه بتوانند محیط اطراف را هنگام خوردن غذایشان تماشا نمایند. رستوران تکایاکا به دلیل دور بودن از بازار و شلوغی های ماسوله، گزینه مناسبی برای این مورد بوده و می توانید برای صرف غذا های با کیفیت، این گزینه را در فهرست رستوران های مد نظرتان قرار دهید.

آدرس رستوران تکایاکا

برای رسیدن به رستوران تکایاکا که همانطور که گفته شد از جمله  بهترین رستوران های ماسوله می باشد، کافیست وارد جاده ماسوله-ماجلان شوید و از yazdan hack 2 که در سمت چپ شما قرار گرفته عبور کرده و تا مقصد در همین مسیر بمانید در این هنگام رستوران در طرف راست شما قرار گرفته است. این مسیر 2.2 کیلومتر بوده که بدون ترافیک در حدود 6 دقیقه تا رسیدن به مقصد طول می کشد. هم چنین شما می توانید همین راه را به صورت پیاده طی کنید که در حدود 24 دقیقه در راه خواهید بود.

شماره تماس رستوران تکایاکا ماسوله: 27572506-013
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.152697539774536%2C%2048.98913824194141%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”102″ name=”رستوران تکایاکا”]

کافه رستوران باغ سنگی

این رستوران که در کنار هتل ماسوله و شهرک تاریخی این شهر واقع شده به عنوان یکی از بهترین رستوران های ماسوله بوده که در فضای باز می توانید از تخت های موجود استفاده کرده و غذای مورد نظرتان را سفارش دهید. این کافه رستوران از نظر موقعیت جغرافیایی نزدیک به مناطق مهمی همانند بازار ماسوله و هتل مهران می باشد که از این نظر برای کسانی که به قصد اقامت و دیدن جاذبه های ماسوله به این ناحیه می آیند مناسب می باشد. چرا که هم می توانند از هتل برای اقامت استفاده کنند و هم برای خرید آن چه می خواهند نیز بعد از صرف غذا در رستوران باغ سنگی به بازار ماسوله بروند.

این کافه رستوران در تمامی روز های هفته آماده به خدمت رسانی است و شما می توانید از ساعت 9 صبح تا 23:45 شب برای سفارش غذای مورد نظرتان به آن مراجعه کنید. اگر به این کافه رستوران رفتید چنجه و باقالی قاتوق آن را از دست ندهید.

آدرس کافه رستوران باغ سنگی

کافه رستوران باغ سنگی ماسوله کجاست و از ماسوله چگونه می توان به سمت آن رفت؟ شما می توانید بعد از رسیدن به ماسوله با طی کردن یک مسیر دو دقیقه ای به کافه رستوران باغ سنگی بروید. این رستوران در جاده ماسوله-ماجلان واقع شده و کافیست شما به طرف جنوب غربی (سرازیری) این جاده رهسپار شوید. شما می توانید هر جایی که خواستید خودرویتان را پارک کرده و مسیر منتهی به رستوران را پیاده طی کنید که در این صورت بیشتر از 5 دقیقه در راه نخواهید بود. هم چنین وجود لوکیشن زیر نیز به شما کمک می کند تا در هر نقطه از شهر بودید بتوانید به این مکان که یکی از بهترین رستوران های ماسوله می باشد برسید.

شماره تماس کافه رستوران باغ سنگی ماسوله: 09112396453
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.153815896505236%2C%2048.9902740907693%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”103″ name=”کافه رستوران باغ سنگی”]

رستوران برادران روحی

این رستوران در ماسوله بسیار معروف و طعم غذا های آن مورد پسند هر کسی که به آن جا رفته می باشد. رستوران برادران روحی یکی از بهترین رستوران های ماسوله است که می توانید هم از فضای داخلی آن و هم از محیط بیرونی رستوران استفاده کنید. میز هایی که در کنار پنجره قرار گرفته اند نمای زیبایی از طبیعت بیرون را نشان می دهند که با انتخاب آن ها می توانید از غذای خود بیش ترین لذت را ببرید. هم چنین محیط بیرون از رستوران برای کسانی که می خواهند در فضای آزاد غذایشان را میل کنند بسیار مناسب می باشد. رستوران برادران روحی در تمامی روز های هفته مشغول به کار است و شما نیز اگر قصد دارید برای چشیدن طعم غذاهای این رستوران به آن جا بروید می توانید همه روزه از ساعت 11:30 تا 23 اقدام نمایید.

وقتی به این رستوران رفتید سعی کنید باقالی قاتوق و میرزا قاسمی آن را حتما سفارش دهید. البته تنوع غذاهای این رستوران بالاست و برخورد پرسنل نیز مناسب می باشد. کیفیت غذا ها به نسبت قیمت آن ها خوب بوده و می توانید با خیال راحت هر چه خواستید تهیه نمایید.

آدرس رستوران برادران روحی

برای رسیدن به رستوران برادران روحی کافیست به سمت سربالایی جاده ماسوله-ماجلان بروید و بعد از عبور از بهلولی که در سمت چپ قرار گرفته، خود را به اقامتگاه خانه ماسوله برسانید. از خانه ماسوله به سمت راست بپیچید و 100 متر جلوتر به چپ رفته و تا رسیدن به مقصد ادامه دهید. رستوران برادران روحی در سمت چپ شما واقع شده است. این یک مسیر پیاده روی 21 دقیقه ای بوده که مسافتی در حدود 1.5 کیلومتر دارد.

شماره تماس رستوران برادران روحی ماسوله: 09111300070

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.1546886178149%2C%2048.98947875193852%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”104″ name=”رستوران برادران روحی”]

رستوران بامداد

از گزینه هایی که باعث شده تا این رستوران در لیست بهترین رستوران های ماسوله قرار بگیرد، زیبایی های این رستوران است که سبب شده شما در کنار چشیدن طعم غذا های رستوران بامداد، از نمای پلکانی روستا نیز استفاده نمایید. در بعضی از روز های سال طبیعت اطراف غرق در مه شده و کوه سرسبز رو به روی رستوران در مه و قطرات ریز باران فرو می رود. این رستوران در طبقه سوم بازارچه سنتی قرار گرفته و همین ارتفاع می تواند باعث شود تا گردشگران از منظره بیرون نهایت استفاده را ببرند. رستوران بامداد از شنبه تا جمعه از ساعت 12 ظهر تا 11 شب آماده خدمت رسانی است.

آدرس رستوران بامداد

برای رسیدن به رستوران بامداد می توانید به صورت پیاده در مدت 19 دقیقه به مقصد برسید. بدین منظور ابتدا به سمت جنوب (سربالایی) جاده ماسوله-ماجلان رفته و سپس از سمت چپ به طرف خولار بروید. از بهلولی که در طرف چپ قرار گرفته عبور کنید و از اقامتگاه توریستی خانه ماسوله به طرف راست رفته و بعد از 100 متر به چپ بپیچید. مقصد در طرف چپ شما می باشد. مسافتی که شما باید طی کنید تا به رستوران بامداد برسید، 1.5 کیلومتر و بیشتر مسطح می باشد. فراموش نکنید وجود لوکیشن زیر نیز شما را در رسیدن به مقصدتان که یکی از  بهترین رستوران های ماسوله قلمداد می شود یاری خواهد کرد.

شماره تماس رستوران بامداد ماسوله: 09114323639
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.1552160493722%2C%2048.98939521180073%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”105″ name=”رستوران بامداد”]

رستوران ماه سالار کوه

یکی دیگر از بهترین رستوران های ماسوله که تقریبا در ارتفاعات قرار گرفته، رستوران ماه سالار کوه با مدیریت حامد روحانی می باشد و با داشتن غذا های با کیفیت و محیط زیبای خود معروف شده است. همانند اکثر رستوران های این منطقه، رستوران ماه سالار کوه نیز بر روی پشت بام خانه ساخته شده و در بین خانه های پلکانی این ناحیه ویوی بسیار خوبی دارد. فاصله این رستوران تا آبشار ماسوله کم بوده و شما می توانید بعد از صرف غذا برای دیدن آبشار نیز اقدام نمایید. علاوه بر غذا های ایرانی موجود در منوی رستوران، بهتر است آش رشته و دیزی سنگی نیز سفارش دهید و جلوی منظره جذابی که پیش رویتان قرار گرفته میل کنید.

یکی از غذا های معروف این رستوران شامی کباب آن است که می توانید در زمان مراجعه سفارش دهید. قیمت غذا ها به نسبت کیفیت آن ها مناسب بوده و معمولا مشتریان با خیال راحت هر چه بخواهند سفارش می دهند. ماه سالار کوه در تمامی روز های هفته از ساعت 8 صبح تا یک بامداد آماده سرویس دهی بوده و می توانید برای خوردن نوشیدنی یا وعده ناهار و شام به این رستوران مراجعه نمایید.

آدرس رستوران ماه سالار کوه

برای رسیدن به رستوران ماه سالار کوه مسافتی 2.1 کیلومتری پیش روی شماست و برای رسیدن به مقصد کافیست از جاده ماسوله-ماجلان به طرف خولار بروید. از yazdan hack 2 که در سمت چپ شما قرار گرفته عبور کنید و به رستوران ماه سالار کوه برسید. این مسیر در حدود 6 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد. هم چنین این راه را به صورت پیاده هم می توانید طی کنید که در این صورت در حدود 27 دقیقه در راه خواهید بود.

شماره تماس رستوران ماه سالار کوه ماسوله: 09123104332

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.153039800226935%2C%2048.98788521897584%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”106″ name=”رستوران ماه سالار کوه”]

رستوران لار چشمه

این رستوران در چهار کیلومتری ماسوله قرار گرفته و به دلیل منظره زیبایی که در اطراف آن وجود دارد، بسیاری از گردشگران برای صرف غذا رستوران لار چشمه را انتخاب می کنند. این مکان یک رستوران ایرانی با غذا های با کیفیت بوده و در وعده ناهار و شام سرویس دهی دارد. آبشار لار چشمه در 2.6 کیلومتری این رستوران قرار گرفته و شما می توانید قبل یا بعد از صرف غذا برای دیدن آن اقدام نمایید. این مکان یکی از رستوران های ماسوله بوده که در آن انواع غذا ها همانند دیزی، ماهی، قرمه سبزی و… را می توانید سفارش دهید. بهتر است بعد از تماشای جاذبه های گردشگری ماسوله برای صرف غذا به رستوران لار چشمه بروید. این مکان نیز یکی از بهترین رستوران های ماسوله شناخته می شود و شما می توانید برای ثبت بهترین لحظه هایتان به آن مراجعه نمایید.

آدرس رستوران لار چشمه

اگر قصد دارید به رستوران لارچشمه بروید می توانید بعد از رسیدن به ماسوله به طرف جنوب جاده ماسوله-ماجلان رفته و به طرف خولار برانید. بعد از عبور از  yazdan hack 2 که در قسمت چپ واقع شده به سمت روستای گردشگری ماسوله بروید. پس از آن در جاده ماسوله-ماجلان کمی به چپ می پیچید و تا مقصد ادامه می دهید. مسافت این مسیر در حدود 3.9 کیلومتر می باشد که در حدود 8 دقیقه بدون ترافیک طی خواهد شد.

شماره تماس رستوران لار چشمه ماسوله: 09378536807

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.160215709750865%2C%2049.01012906206901%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”107″ name=”رستوران لار چشمه”]

رستوران آرام

یکی دیگر از بهترین رستوران های ماسوله که در کیلومتر 10 جاده ماسوله واقع شده، رستوران آرام می باشد و نمای بیرونی و فضای داخلی رستوران تمیز و رضایت بخش است. این رستوران جنب هتل آرام بوده و هم زمان تا حدود 50 نفر می توانند در رستوران غذا میل کنند. در رستوران آرام به سفارش غذای مورد نظرتان از بین غذا های سنتی و ایرانی بپردازید و به دلیل این که این رستوران توانسته غذا های با کیفیتی آماده کند، رضایت مسافران را به دست آورده و توانسته امتیاز خوبی در بین افرادی که به این رستوران رفته اند دریافت نماید. رستوران آرام در تهیه انواع ماهی مهارت خوبی داشته و اگر به این مکان رفتید حتما چلو ماهی منو را سفارش دهید.

البته قرمه سبزی این رستوران نیز معروف بوده و یکی دیگر از غذا هایی است که می توانید با خیال راحت آن را تهیه نمایید. لازم به ذکر است شما می توانید برای وعده ناهار و شام به رستوران آرام رفته و از فضا و سرویس دهی آن بهره ببرید. هم چنین برای پارک خودروی خود نیز می توانید علاوه بر فضای بیرون از پارکینگ هتل هم استفاده کنید. از آن جا که این رستوران چسبیده به هتل آرام می باشد این مکان محیط مناسبی به عنوان اقامتگاه شما خواهد بود.

آدرس رستوران آرام

برای رفتن به رستوران آرام کافیست بعد از ورود به ماسوله به طرف جنوب جاده ماسوله-ماجلان رفته و به سمت خولار حرکت نمایید. پس از عبور از yazdan hack 2 که در سمت چپ واقع شده به طرف روستای گردشگری ماسوله و جاده ماسوله-ماجلان بروید و سپس از هتل آریا که عبور کردید به مقصدتان خواهید رسید. این یک مسیر 32 دقیقه ای البته بدون ترافیک بوده و برای رسیدن به رستوران آرام می توانید از آن استفاده نمایید. مسافت این راه 22.6 کیلومتر است و مسیر زیبایی نیز در اطراف دارد.

شماره تماس رستوران آرام ماسوله: 34753176-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.1915232000978%2C%2049.19138692913539%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”108″ name=”رستوران آرام”]

رستوران مهران

رستوران مهران که یکی از بهترین رستوران های ماسوله می باشد، در واقع چسبیده به هتل مهران بوده و به نام هتل رستوران مهران شناخته می شود. قدمت این بنا به سال 1379 بر می گردد و در نهایت در سال 95 بازسازی آخر آن نیز به اتمام رسید. رستوران مهران بین خانه های زیبای روستایی واقع شده که همین موضوع به جذابیت و ایجاد حس نوستالژیک به شما افزوده خواهد کرد. رستوران مهران به طرف بازار بوده و به دلیل قرار گیری در منطقه ای پلکانی، جذابیت محیط اطراف را چند برابر می توانید حس نمایید.

این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 11 تا 22:30 آماده سرویس دهی بوده و شما می توانید با انتخاب این مکان هم از هتل این مجموعه استفاده کنید و هم از غذا های موجود در منوی رستوران. البته باید عنوان کرد که رستوران مهران کیفیت بالایی نداشته ولی در بعضی غذا ها همانند کباب بختیاری یا ترش تره مهارت خوبی دارد.

آدرس رستوران مهران

برای رسیدن به رستوران مهران به صورت پیاده از قسمت جنوبی جاده ماسوله-ماجلان به طرف خولار رفته و از بهلولی بگذرید. هنگامی که به اقامتگاه توریستی خانه ماسوله رسیدید به طرف راست بپیچید بعد از تقریبا 150 متر به سمت چپ رفته و تا رسیدن به مقصد ادامه دهید. این یک مسیر 1.4 کیلومتری بوده که شما می توانید با زمانی در حدود 23 دقیقه آن را پیموده و در نهایت به رستوران مهران برسید. در هر نقطه از ماسوله بودید از  طرق لوکیشن زیر می توانید به این مکان که یکی از رستوران های ماسوله می باشد برسید.

شماره تماس رستوران مهران ماسوله: 34758097-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.154075878135764%2C%2048.988126311327434%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”109″ name=”رستوران مهران”]

رستوران آریا

این رستوران یکی دیگر از بهترین رستوران های ماسوله است که چسبیده به هتل و در واقع قسمتی از هتل آریا می باشد. همین قضیه سبب شده تا کسانی که به دنیال مکانی برای اقامت خود می باشند نیز در هتل دو ستاره آریا بمانند و از امکانات آن بهره ببرند. رستوران آریا در بخش سردار جنگل قرار گرفته و در نزدیکی جاذبه های دیدنی ماسوله واقع شده. این مجموعه توانسته امتیاز خوبی از افرادی که به رستوران رفته اند دریافت نماید و همین موضوع می تواند خیال شما را از بابت کیفیت و قیمت و هم چنین مواردی مثل سرویس دهی و برخورد پرسنل راضی کند.

منوی غذای رستوران آریا متنوع بوده و شما می توانید هر آن چه نیاز داشتید را از آن تهیه نمایید. محوطه جلوی هتل رستوران آریا منطقه خوبی برای پارک کردن ماشین است و از این بابت بدون نگرانی می توانید خودروی خود را پارک نمایید.

آدرس رستوران آریا

برای رفتن به رستوران به صورت پیاده کافیست پس از رسیدن به شهر ماسوله به طرف سر  بالایی جاده ماسوله-ماجلان بروید و بعد از خولار از yazdan hack 2 عبور کنید. زمانی که به هتل روحی رسیدید به طرف راست بپیچید تا در جاده ماسوله-ماجلان قرار بگیرید. بعد از رسیدن به روستای گردشگری ماسوله کمی به طرف جاده ماسوله رفته و تا رسیدن به مقصد در همین مسیر بمانید. این مسیر مسافتی معادل 2.6 کیلومتر دارد که می توانید در حدود 32 دقیقه پیاده روی کرده تا به هتل رستوران آریا برسید.

شماره تماس رستوران آریا ماسوله: 58106536-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.154200180042544%2C%2048.99225934593702%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”110″ name=”رستوران آریا”]

رستوران بام ماسوله

اگر علاقه به میل کردن غذا در بام را دارید، رستوران بام ماسوله بهترین گزینه برای شماست. این مکان که یکی از بهترین رستوران های ماسوله می باشد، در طبقه چهارم بازارچه واقع شده و چشم انداز بی نظیری را به شما نمایش می دهد. در ماسوله نمی توانید بالاتر از این رستوران هیچ رستوران دیگری را بیابید و از این نظر برای بسیاری از افراد، دنج و خاطره انگیز می باشد. دکور این رستوران جالب بوده و نظر افراد را به خود جذب کرده است.

کیفیت غذا های موجود در رستوران بالا بوده و شما می توانید هر چه خواستید از منو سفارش دهید و مطمئن باشید که از کیفیت سفارشات خود ناراضی نخواهید شد. رستوران بام ماسوله در تمامی روز های هفته از ساعت 9 صبح تا 23:45 مشغول به کار بوده و در این بازه زمانی می توانید به این مکان مراجعه نمایید. این رستوران دارای کارکنان مودبی بوده که در کارشان تبحر کافی را دارند و در انجام وظایفشان کوتاهی نمی کنند. مشتری های به سرویس دهی رستوران امتیاز خوبی داده اند و از نحوه سرویس دهی راضی بوده اند که این مورد سبب شده تا مجموع عوامل درباره رستوران راضی کننده باشد.

از مواردی که در این رستوران می توانید از آن استفاده نمایید، قلیان میوه ای بوده که در کنار چای می توانید سفارش دهید. قیمت غذا ها در رستوران بام ماسوله به نسبت کیفیت آن ها در سطح مناسبی قرار دارد و از این بابت نیز توانسته رضایت مسافران را جلب نماید. از آن جا که این رستوران در نزدیکی رستوران های دیگر قرار گرفته، بهتر است در هنگام ورود به این منطقه برای جای پارک خودروی خود فکر مناسبی داشته باشید.

آدرس رستوران بام ماسوله

یک مسیر پیاده روی از ابتدای ورود به ماسوله پیش روی شما قرار دارد که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده نمایید. برای این منظور ابتدا به سمت جنوب جاده ماسوله-ماجلان و به سمت خولار رفته و کمی بعد به طرف راست بپیچید. از بهلولی بگذرید و بعد از رسیدن به اقامتگاه توریستی خانه ماسوله به طرف راست بپیچید. این راه را تا رسیدن به مقصد ترک نکنید. مسافت مسیر پیاده روی ذکر شده، 1.3 کیلومتر است و در حدود 19 دقیقه طول می کشد تا به رستوران ماسوله برسید. البته در صورت نیاز از لوکیشن زیر هم می توانید برای رسیدن به این مکان کمک بگیرید تا به یکی از بهترین رستوران های ماسوله وارد شوید.

شماره تماس رستوران بام ماسوله: 09126700395
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.155316593052795%2C%2048.98992434353025%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”269″ name=”رستوران بام ماسوله”]

رستوران چهار فصل

یکی دیگز از رستوران هایی که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران چهار فصل نی باشد که بعد از ماکلوان روستایی کمادول قرار گرفته است. منظره اطراف این رستوران دیدنی بوده و افراد زیادی را به خود جذب کرده است. رستوران چهار فصل منوی غذایی متنوعی ندارد ولی کیفیت غذا های موجود در منو امتیاز نسبتا خوبی دریافت کرده و در سطح متوسطی می باشد.

این مکان از شنبه تا جمعه از ساعت 8 صبح تا 12 شب ماده سرویس دهی می باشد ولی در ایام کرونا و ماه رمضان بهتر است قبل از مراجعه به رستوران از باز بودن و تایم کاری دقیق آن جا با تماس قبلی اطمینان حاصل فرمایید. از بین غذا های رستوران بهتر است شامی کباب و کوبیده را حتما انتخاب کنید چرا که طعم خوبی دارند و از مشتری ها امتیاز بهتری نسبت به باقی غذا ها دریافت کرده اند. قیمت ها در رستوران ماسوله معمولی و خوب بوده و از این نظر می توانید با خیال راحت هر چه خواستید سفارش دهید.

دوغ محلی این رستوران را نیز باید حتما سفارش دهید چون طعم بسیار خوبی دارد و توسط مسافران توصیه شده است. این رستوران فضای سنتی و محلی داشته و در این منطقه بهتر است دنبال رستوران مدرن و شیک نباشید چون با فضای ماسوله هم خوانی ندارد و حس خوب طبیعت به گردشگر منتقل نمی شود.

آدرس رستوران چهار فصل

مسیر پیاده روی از ابتدای ماسوله تا این رستوران را باید از سربالایی جاده ماسوله-ماجلان شروع کنید و سپس به سمت خولار ادامه دهید. کمی به به سمت راست پیچیده و از بهلولی بگذرید. به اقامتگاه توریستی خانه ماسوله که رسیدید به طرف راست بپیچید و دوبباره 50 متر بعد به راست بروید. با ادامه دادن این مسیر 1.5 کیلومتری در نهایت به رستوران ماسوله که در سمت چپ شما قرار دارد خواهید رسید. این مسیر 20 دقییقه پیاده روی دارد که در این زمان می توانید به تماشای زیبایی های این منطقه نیز بپردازید. از لوکیشن زیر نیز می توانید برای راحت تر پیدا کردن رستوران استفاده نمایید تا به راحتی به مقصدتان که یکی از بهترین رستوران ماسوله می باشد برسید.

شماره تماس ستوران چهار فصل ماسوله: 09362838261
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.15519126851835%2C%2048.98940713721357%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”268″ name=”رستوران چهار فصل”]

رستوران امان

اگر به دنبال رستورانی هستید که فضای زیبایی داشته باشد و حس سنتی فضا را نیز به شما منتقل کند، رستوران امان مناسب شماست. این رستوران یکی از بهترین رستوران های ماسوله بوده و بین مسافران نیز از محبوبیت برخوردار است چرا که فضای داخلی آن زیبا بوده و منظره روبه رستوران نیز تماشایی می باشد. این رستوران از اکثر افراد امتیاز خوبی گرفته و توانسته خود را در بین بهترین ها قرار دهد. کیفیت غذا های موجود در منوی رستوران متوسط رو به بالاست و به همین دلیل نیز مورد تایید افراد بی شماری قرار گرفته است.

فضای داخلی رستوران دلنشین بوده و باعث می شود تا بتوانید در آرامش غذای خود را میل نمایید. تقریبا تمامی غذا های رستوران امان از سوی کاربران توصیه شده اند ولی بهتر است در لیست سفارشات خود کوبیده و چنجه را بیفزایید. قیمت ها با توجه با کیفیت غذا ها منطقی می باشند و در مقایسه با رستوران های هم تراز در سطح مناسبی قرار دارند. رستوران همیشه تمیز بوده و سرویس دهی نیز امتیاز خوبی گرفته است.

پرسنل آموزش دیده هستند و به کار خود آشنایی کامل دارند. تایم کاری رستوران ماسوله از ساعت 12 ظهر تا 10 شب می باشد و در تمامی روز های هفته آماده خدمت رسانی هستند. بهتر است قبل از مراجعه به رستوران با تماس قبلی از تایم دقیق و تعیل نبودن رستوران اطمینان حاصل فرمایید چون در زمان کرونا و ماه رمضان تایم کمی متغییر بوده است.

آدرس رستوران امان

بهترین مسیر پیش روی شما برای رسیدن به رستوران امان، راه جاده ماسوله-ماجلان می باشد. کافیست از زابتدای ماسوله به طرف سربالایی جاده ماسوله-ماجلان و کمی بعد به طرف چپ و حولار بروید. در مسیرتا بعد از عبور از بهلولی به اقامتگاه توریستی خانه ماسوله خواهید رسید که از همان جا باید به راست بپیچید. این مسیر را تا رسیدن به رستوران ماسوله ادامه دهید و اگر نیاز به مسیر یابی داشتید از لوکیشن زیر برای این منظور استفاده نمایید. راه گفته شده مسافتی معادل 1.6 کیلومتر داشته و در حدود 22 دقیقه طول می کشد تا به یکی از بهترین رستوران های ماسوله یعنی رستوران امان برسید.

شماره تماس رستوران امان ماسوله: 09116000442
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.1544400955629%2C%2048.988383962752835%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”267″ name=”رستوران امان”]

کافه رستوران شبهای ماسوله

از دیگر مکان هایی که به عنوان یک جای مناسب و دنج در ماسوله می توانید به آن مراجعه نمایید، کافه رستوران شبهای ماسوله می باشد. این مکان یکی از بهترین رستوران های ماسوله بوده که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید. این کافه رستوران برای صرف یک چای دبش بعد از تفریحات در ماسوله بسیار مناسب می باشد به خصوص که فضای آن نیز سنتی بوده و منظره رو به رستوران بسیار زیباست.

کیفیت غذاهای رستوران ماسوله نیز متوسط رو به بالاست و توانسته مسافران را راضی نگه دارد پس مطمئن باشید که از رفتن به کافه رستوران شبهای ماسوله پشیمان نخواهید شد. رستوران دارای تخت هایی در فضای باز می باشد که به دلیل زیبایی مناظر اطراف اشتیاق مسافران را به استفاده از این رستوران بیشتر می کند. ماسوله یک منطقه توریستی بوده و اکثر رستوران ها و کافه های موجود در آن معمولا با کیفیت و پر از متقاضی می باشد و کافه رستوران شبهای ماسوله نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

رستوران ماسوله در تمامی روز های هفته از ساعت 9 صبح تا 23:30 آماده سرویس دهی بوده و شما می توانید در این بازه زمانی برای صرف غذای مورد نظرتان به کافه رستوران شبهای ماسوله مراجعه نمایید. فراموش نکنید همان طور که قبل از این نیز اشاره کردیم، برای پارک کردن خودروی خود سعی کنید قبل از رسیدن به رستوران مورد نظرتان اقدام نمایید چون این منطقه بیشتر پیاده روی بوده و شلوغ می باشد.

آدرس رستوران شبهای ماسوله

راه جاده ماسوله-ماجلان به شما کمک می کند تا به مقصدتان برسید. بدین منظور باید ابتدا به سمت سربالایی جاده ماسوله رفته و پس از عبور از سرویس بهداشتی که در سمت راست قرار دارد، به هتل روحی برسید. از هتل به طرف راست پیچیده تا در جاده ماسوله-ماجلان قرار بگیرید. کمی بعد از رسیدن به روستای گردشگری ماسوله کمی به سمت چپ و جاده ماسوله رفته و از هتل آریا بگذرید تا به یکی از بهترین کافه رستوران های ماسوله برسید. این مسیر 2.9 کیلومتر بوده و در حدود 35 دقیقه در را ه خواهید بود. لوکیشن زیر نیز برای شما مفید خواهد بود تا به کافه ماسوله برسید.

شماره تماس کافه رستوران شبهای ماسوله: 09356468088
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.1556116648316%2C%2048.99520091366808%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”266″ name=”رستوران شبهای ماسوله”]

رستوران و کافه سنتی برادران مومنیان

این رستوران نیز در زمره بهترین رستوران های ماسوله قرار دارد و شما می توانید برای صرف غذای مورد نظرتان به این رستوران که در جاده خلار قرار دارد مراجعه نمایید. رستوران و کافه سنتی برادران مومنیان در تمامی روز های هفته از ساعت 12 ظهر تا 11:30 شب در دو وعده ناهار و شام مشغول به کار می باشد و مسافران زیادی برای رفتن به این رستوران اقدام می کنند. نمای بیرونی رستوران بسیار زیباست و داخل رستوران نیز سنتی و بومی هستند. کیفیت غذاهای موجود در منوی رستوران امتیاز متوسطی دریافت کرده و به نسبت باقی رستوران های هم تراز در سطح خوبیست.

سرویس دهی متوسط است و کارکنان نیز مودب می باشند. قیمت غذا های موجود در منو کمی گران هستند و در مقایسه با رستوران های دیگر و با توجه به کیفیتشان مقرون به صرفه نمی باشند ولی منظره زیبایی پیش رویتان قرار دارد و ارزش امتحان کردن را دارد.

آدرس رستوران و کافه سنتی برادران مومنیان

این رستوران همانند باقی رستوران های معرفی شده در مسیر جاده ماسوله-ماجلان قرار دارد و راه پیاده روی پیش رویتان نیز از همان مسیر می گذرد پس ابتدا به طرف سربالایی جاده ماسوله-ماجلان رفته و سپس به سمت خلار ادامه دهید. کمی بعد به بهلولی رسیده که در سمت چپ قرار دارد و باید از آن عبور کرده و به اقامتگاه توریستی خانه ماسوله برسید. سپس به سمت راست پیچیده و کمی بعد به طرف چپ بروید. این مسیر را تا رسیدن به رستوران ماسوله ترک نکنید. لوکیشن نیز به شما کمک خواهد کرد تا به راحتی رستوران و کافه سنتی برادران مومنیان که یکی از بهترین رستوران های ماسوله می باشد برسید.

شماره تماس رستوران و کافه سنتی برادران مومنیان ماسوله: 09303402809
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.15489146799575%2C%2048.990089181867965%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”265″ name=”رستوران و کافه سنتی برادران مومنیان”]