بهترین رستوران های سرعین

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

یکی از پرطرفدارترین مناطق ایران که توانسته عده زیادی از مسافران را در طول سال به خود جذب نماید، شهر سرعین می باشد. این منطقه به دلیل داشتن آب و هوای خنک افراد زیادی را در تابستان به خود جذب می کند چرا که دمای هوا در گرم ترین ماه سال به بیش از 25 درجه نمی رسد. این ناحیه به همین دلیل دارای رستوران های زیادی بوده که داشتن اطلاعات درباره آن ها می تواند به شما در انتخاب یک مکان مناسب برای صرف غذا یاری دهد پس تا انتهای این مطلب را با همراه باشید تا بهترین رستوران های سرعین را با هم بررسی کنیم.

#1 رستوران عدل مینایی

یکی از بهترین رستوران های سرعین که توانسته عده زیادی از افراد را به خود جذب نماید، رستوران عدل مینایی می باشد و در خیابان ولیعصر شرقی قرار گرفته است. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 12 ظهر تا 12 شب آماده سرویس دهی بوده و شما می توانید در این بازه زمانی برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به رستوران مراجعه نمایید. رستوران عدل مینایی هم چنین در نزدیکی مراکز مهمی هم چون هتل آپارتمان سوین تک واقع شده و همین موضوع نیز به جذب بیشتر مسافر کمک شایانی کرده است.

کیفیت غذا ها با توجه به امتیازی که از کاربران دریافت کرده در سطح متوسطی بوده و مواقعی که جمعیت بیشتری روانه رستوران می شود، از کیفیت کمی کاسته شده و بهتر است با توجه به این موضوع در تعطیلات یا اوقات شلوغ سال به این مکان مراجعه نکنید. در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک خودرو وجود دارد و شما می توانید بدون نگرانی از جای پارک، ماشین خود را در محلی مناسب بگذارید. این رستوران در حدود 70 سال از تاسیس ان می گذرد و به عنوان یکی از قدیمی ترین رستوران های سرعین شناخته می شود.

آدرس رستوران عدل مینایی

برای رسیدن به رستوران سرعین راه های زیادی پیش روی شماست که می توانید از آن ها استفاده نمایید. یکی از این راه ها کمربندی بوده که بعد از ورود به سرعین باید ابتدا به طرف جنوب شرقی رفته و بعد از عبور از موسسه حسابداری محاسبان خبره که در سمت راست واقع شده به میدان برسید. خروجی پنجم میدان را انتخاب کرده و در کمربندی بمانید. در میدان بعدی به سمت اولین خروجی و به طرف شهرداری بروید و کمی بعد به سوی ولیعصر برانید.مقصد شما در سمت راست قرار گرفته است.

مسافت این مسیر 2.6 کیلومتر می باشد و در حدود 6 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران عدل مینایی که یکی از بهترین رستوران های سرعین می باشد برسید. لازم به ذکر است یک لوکیشن از مقصد برایتان در زیر قرار داده شده که به وسیله آن می توانید به راحتی راه خود را پیدا کنید.

شماره تماس رستوران عدل مینایی سرعین: 2222006-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.15097721040851%2C%2048.07217966791219%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”238″ name=”رستوران عدل مینایی”]

#2 رستوران فرزاد

رستوران فرزاد نیز در للیست رستوران هاییست که می توانید به آن مراجعه نمایید. این رستوران بین ولیعصر 2 و شیرزاد قرار گرفته و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب به این مکان بروید. رستوران فرزاد در نزدیکی مراکز مهمی همانند رستوران عدل مینایی، بازار اطلس و… قرار گرفته که همین نزدیکی باعث شده تا افراد بیشتری به رستوران مراجعه کنند. کیفیت غذا های این رستوران متوسط بوده و امتیاز نسبتا خوبی از کاربران دریافت نموده است.

منی رستوران تنوع خوبی دارد و شامل غذاهای ایرانی و فست فود می شود که در نظر داشته باشید در هنگام سفارش غذاهایتان چنجه را نیز به لیست خود بیفزایید چون خوش طعم بوده و امتیاز خوبی دریافت کرده است. سرویس دهی و رفتار پرسنل نیز در سطح خوبی قرار دارد و برخورد کارکنان با مشتریان مناسب می باشد. محیط داخلی رستوران دکور خاصی ندارد ولی تمیز بوده و توانسته افراد را راضی نگه دارد.

قیمت غذا های این مکان به نسبت رستوران های هم ترازش کمی بالاتر است و انتظار ها از کیفیت غذا ها از حالت عادی بالاتر می باشد و این موضوع کمی اذیت کننده خواهد بود. در جلوی رستوران فضای خوبی برای پارک کردن خودرو وجود دارد که افراد بدون نگرانی از جای پارک می توانند از آن استفاده نمایند.

آدرس رستوران فرزاد

از مسیر هایی که می توانید برای رسیدن به رستوران سرعین از آن استفاده نمایید، راه دانش می باشد. بدین منظور ابتدا به طرف جنوب شرقی رفته و به کمربندی بروید. بهد از رسیدن به میداناز خروجی چهارم برای رفتن به دانش استفاده کنید. کمی بعد از سمت راست حرکت کرده تا مسیر دانش را ادامه دهید و بعد از رسیدن به بازار اطلس به سمت چپ و به سوی ولیعصر بپیچید. مقصد شما بعد از گالری شبنم قرار گرفته که می توانید با ادامه دادن مسیر به رستوران فرزاد برسید. مسافت مسیر گفته شده معادل 2.3 کیلومتر بوده و در حدود 6 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به مقصد وارد شوید. یک لوکیشن از رستوران یزد برایتان قرار داده شده تا در هر نقطه از سرعین بودید به راحتی مسیر رسیدن به مقصد را بیابید.

شماره تماس رستوران فرزاد سرعین: 32222955-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.15106216337074%2C%2048.07230399916767%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”239″ name=”رستوران فرزاد”]

#3 رستوران عیوضی

رستوران عیوضی در خیابان ولیعصر واقع شده است و امتیاز بالایی از کاربران دریافت نکرده ولی ارزش امتحان کردن را دارد. نمای بیرونی و فضای داخلی طراحی زیبایی دارد. کیفیت غذا ها در رستوران عیوضی در سطح متوسطی بوده و هم چنین سرویس دهی نیز امتیاز قابل قبولی از مشتریان دریافت نموده است. پرسنل این رستوران لاکچری سرعین آموزش دیده هستند و رفتار خوبی با مراجعین دارند.

در بین غذا های موجود در منو بهتر است کوبیده را در لیست سفارشات خود وارد کنید چرا که بسیار خوش طعم بوده و امتیاز قابل قبولی دریافت کرده است. در فضای داخلی رستوران که بسیار شیک بوده و طراحی بی نظیری دارد، می توانید آرامش را هنگام میل کردن غذا تجربه نمایید. هم چنین باید گفت که در فضای بیرون از رستوران محوطه خالی برای استفاده به عنوان پارکینگ وجود دارد و می توانید برای پارک کردن خودروی خود از آن استفاده نمایید.

رستوران عیوضی همه روزه از ساعت 11:30 تا 2 بامداد اماده سرویس دهی می باشد و در این بازه زمانی می توانید به رستوران یزد مراجعه نمایید. یکی از امکانات رستوران داشتن سرویس غذای بیرون بر می باشد که اگر مایل به نشستن در این مکان نبودید غذای خود را سفارش دهید. این رستوران هم چنین دارای یکی وبسایت رسمی نیز می باشد که با مراجعه به آن اطلاعات تکمیل تری را خواهید داشت.

آدرس رستوران عیوضی

شما از راه کمربندی می توانید به این رستوران برسید بدین منظور ابتدا به سمت جنوب شرقی رفته و از موسسه حسابداری خبره که در سمت راست قرار دارد بگذرید. بعد از رسیدن به میدان با انتخاب خروجی پنجم در کمربندی بمانید. پس از رسیدن به میدان بعدی از اولین خروجی به سمت شهرداری رفته و از مدرسه دخترانه فضیلت بگذرید. به میدان بعدی که رسیدید از طریق خروجی دوم به بلوار شریعتی وارد شوید و با ادامه دادن این راه از مجمتع آب درمانی ژنرال به طرف راست بپیچید.

مقصد شما که جزو یکی از رستوران های سرعین می باشد بعد از هتل هما قرار گرفته است. مسافت مسیر گفته شده 3.2 کیلومتر بوده و در حدود 8 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران عیوضی وارد شوید. فراموش نکنید در هر مسیر دیگری باشید از طریق لوکیشن زیر قادر خواهید بود تا به راحتی خود را به مقصدتان برسانید.

شماره تماس رستوران عیوضی سرعین: 32222175-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.15218421656094%2C%2048.07493489074444%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”240″ name=”رستوران عیوضی”]

#4 کافه رستوران لانیا

کافه رستوران لانیا از جمله رستوران های سرعین است که در آن می توانید انواع غذا های گوشتی ترکیه ای را میل کنید. در منوی کافه رستوران لانیا می توانید انواع غذا های ترکی، کباب ها و پیده ها مختلف و خوش طعم وجود دارد که می توانید هر کدام را خواستید سفارش دهید. این رستوران امتیاز خوبی از کاربران دریافت کرده و جزو رستوران های خوب شهر معرفی می شود.

قیمت غذا های موجود در منو با توجه به کیفیتشان در سطح خوبی قرار دارد و شما می توانید با خیال راحت هر چه خواستید سفارش دهید. نحوه سرویس دهی نیز در سطح قابل قبولیست و امتیاز نسبتا خوبی را از مشتریان دریافت نموده. هم چنین برخورد پرسنل و رفتار آن ها با مراجعین عالیست و کارکنان برای این منظور آموزش کافی داده شده اند. اگر به سرعین سفر کردید بهتر است حتما به این رستوران سری بزنید تا تجربه ای خوب از غذایی با کیفیت را داشته باشید.

یکی از غذاهایی که بهتر است در لیست سفارشات خود قرار دهید، جوجه های پخته شده با ادویه های مخصوص است که طعم فوق العاده ای دارند و بسیار معروف هستند. کافه رستوران لانیا از شنبه تا جمعه و در بازه زمانی 9:30 تا 12 شب مشغول به کار می باشد و شما نیز می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به این مکان مراجعه نمایید. فضای داخل کافه رستوران تمیز بوده و برای پارک خودرو نیز جای نگرانی وجود ندارد.

آدرس کافه رستوران لانیا

برای رسیدن به کافه رستوران زنجیره ای لانیا که بین دارایی و میدان گاومیش گلی واقع شده، می توانید از طریق راه دانش اقدام نمایید. کافیست ابتدا در کمربندی و ولیعصر برانید تا به میدان دانش برسید و تا رسیدن به مقصد همین مسیر را ادامه دهید. این مسیر تنها 5 دقیقه زمان نیاز دارد که بتوانید خود را به مقصد برسانید و مسافت آن معادل 2.3 کیلومتر می باشد. اگر مایل به استفاده از هر مسیر دیگری بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر به راحتی خود را به این مکان که یکی از بهترین کافه رستوران های سرعین شناخته می شود برسانید.

شماره تماس کافه رستوران لانیا سرعین: 14737373-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.15148701103815%2C%2048.0744142951046%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”246″ name=”کافه رستوران لانیا”]

#5 رستوران شایان

رستوران شایان در میدان ولیعصر واقع شده و در ارائه خدمات عالی توانسته در کیفیت زبانزد شود تا در بین مسافران نیز معروف شود. رستوران سفره خانه شایان که از دیگر رستوران های سرعین می باشد، در نزدیکی مراکز مهمی قرار گرفته و به همین دلیل نیز توانسته عده زیادی از گردشگران را به خود جذب نماید. فضای داخلی رستوران تمیز بوده و هم چنین محیط دلنشینی دارد و اکثر افرادی که به این مکان رفته اند از آن راضی هستند و امتیاز خوبی برای رستوران ثبت کرده اند.

کارکنان رستوران مودب و آموزش دیده هستند و سرویس دهی نیز در سطح خوبی قرار دارد. رستوران سفره خانه شایان در تمامی روز های هفته از ساعت 11 صبح تا 11 شب آماده سرویس دهی بوده و افراد برای صرف وعده غذایی مورد نظرشان در این بازه زمانی می توانند اقدام نمایند. در منوی رستوران می توانید انواع غذا های سنتی و ایرانی را سفارش دهید ولی بهتر است در لیست سفارشات خود چلو برگ را نیز بیفزایید چرا که بسیار خوش طعم بوده و امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده است. این رستوران به دلیل داشتن بخش سفره خانه مورد نظر مسافران زیادی می باشد. در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک کردن ماشی وجود داشته و از این بابت جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

آدرس رستوران شایان

در هر نقطه از سرعین که باشید می توانید از طریق لوکیشن زیر خود را به مقصدتان برسانید فقط کافیست اینترنت تلفن همراهتان را روشن نمایید. از بدو ورود به سرعین نیز مسیر های مختلفی پیش روی شما خواهد بود که یکی از این مسیر ها راه دانش می باشد. بدین منظور ابتدا به سمت جنوب شرقی رفته و از موسسه حسابداری محاسبان خبره عبور نمایید. بعد از رسیدن به میدان از طریق خروجی چهارم به طرف دانش بروید و این مسیر را دنبال کنید تا به بازار اطلس برسید. از بازار اطلس به سوی ولیعصر رفته تا به میدان بعدی برسید. از طریق خروجی اول در ولیعصر بمانید و تا رسیدن به رستوران سرعین این راه را ترک نکنید تا به رستوران که در سمت راست شما قرار دارد وارد شوید.

شماره تماس رستوران شایان سرعین: 09144526558

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.151823526132446%2C%2048.076543592246026%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”241″ name=”رستوران شایان”]

#6 رستوران اترک

رستوران اترک در خیابان چالدران و در هتل اترک واقع شده و یکی از مکان هایی است که می توانید بعد از تماشای جاذبه های گردشگری سرعین به آن مراجعه نمایید. این رستوران از کاربران در کیفیت غذا امتیاز بالایی دریافت نکرده ولی محیط خوبی داشته و طراحی محیط داخلی مدرن و زیبا می باشد. از آن جا که این رستوران در هتل قرار گرفته می تواند برای مسافران بسیار کاربردی باشد چرا که هم اقامت و هم رستوران را در مجموعه خود دارا می باشد و به همین دلیل در لیست بهترین رستوران های سرعین قرار دارد.

شما نیز می توانید برای ماندن در سرعین از این مجموعه استفاده نمایید. برخورد پرسنل رستوران اترک با مراجعین خوب ببوده و مودب می باشند و هم چنین سرویس دهی نیز امتیاز خوبی دریافت نموده است. این رستوران لاکچری سرعین در تمامی روز های هفته به صورت شبانه روزی مشغول به کار بوده ولی در ایام کرونا و ماه رمضان بهتر است قبل از مراجعه از طریق شماره تماس زیر از تایم کاری آن اطمینان حاصل کنید. هم چنین برای پارک کردن خودرو نیز جای نگرانی نیست و از این بابت می توانید با خیال راحت به این رستوران بروید.

آدرس رستوران اترک

یکی از مسیر های پیش روی شما از بدو ورودتان به سرعین، راه طالقانی می باشد که باید ابتدا به سمت جنوب شرقی بروید و از موسسه حسابداری محاسبان خبره عبور نمایید. پس از رسیدن به میدان از خروجی چهارم به سمت دانش رفته و به دنبال کردن دانش ادامه دهید. به آژانس دوستی سرعین که رسیدید به طرف چپ پیچیده تا به میدان دانش برسید و با ادامه دادن همین مسیر به خیابان طالقانی وارد شوید. کمی بعد از مجتمع تجاری و تفریحی رضا به سوی بلوار چالدران رفته تا به مقصدتان که درست بعد از رستوران چالدران قرار گرفته برسید.

مسافت این مسیر معادل 3 کیلومتر است و در حدود 6 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران اترک که یکی از بهترین رستوران های سرعین می باشد  وارد شوید. فراموش نکنید لوکیش قرار داده شده از مقصد که در زیر می باشد به شما کمک می کند تا به راحتی مسیرتان را به سمت رستوران سرعین بیابید.

شماره تماس رستوران اترک سرعین: 32224888-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.15371896201972%2C%2048.07833734191617%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”242″ name=”رستوران اترک”]

#7 کافه رستوران بزرگ سپید

یکی دیگر از بهترین رستوران های سرعین که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، کافه رستوران بزرگ سپید می باشد. این رستوران در خیابان شریعتی واقع شده و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی هم چون شهربازی و بازار قرار گرفته که همین موضوع باعث شده تا مسافران بیشتری به این مکان برای خوردن غذای مورد نظرشان مراجعه کنند. این مکان به دلیل داشتن بخش کافه مورد پسند افراد بیشتری قرار گرفته و بهتر است شما هم در زمان مراجعه از بخش کافه نیز استفاده نمایید.

کیفیت غذا های این رستوران از کاربران امتیاز متوسطی دریافت کرده ولی اگر به کافه رستوران بزرگ سپید رفتید از بین غذا های موجود در منوی بخش رستوران حتما کباب ترکی را به لیست سفارشات خود بیفزایید. از بخش کافه نیز شیک نوتلا را از دست ندهید. این موارد به دلیل امتیاز خوبی که از مشتریان دریافت کرده اند توصیه می شود. این مکان به صورت شبانه روزی از شنبه تا جمعه مشغول به کار بوده و افراد در هر تایمی می توانند به آنجا مراجعه نمایند. لازم به ذکر است در جلوی کافه رستوران سپید در کنار خیابان می توانید خودروی خود را پارک نمایید.

آدرس کافه رستوران بزرگ سپید

پس از ورود به سرعین می توانید از مسیر دانش استفاده نمایید که در این صورت باید ابتدا به طرف جنوب شرقی رفته و بعد از رسیدن به میدان از خروجی چهارم خود را به دانش برسانید. با دنبال کردن مسیر دانش از رستوران خاتای بگذرید و به سمت بازار اطلس برانید. پس از رسیدن به بازار به سوی ولیعصر بپیچید و کمی بعد پس از رسیدن به میدان دوم از طریق خروجی دوم به بلوار شریعتی برسید. بعد از عبور از ابگرم اصلی سرعین به مقصدتان که یکی از  بهترین های رستوران های سرعین می باشد وارد شوید. این مسیر مسافتی 2.3 کیلومتری دارد و تقبا 3 دقیقه در صورت نبود ترافیک طول می کشد تا راه را طی نمایید. لوکیشن زیر نیز به شما کمک می کند تا در هر جای سرعین بودید بتوانید مسیرتان ره به سمت رستوران بیابید.

شماره تماس کافه رستوران بزرگ سپید سرعین: 09141573004

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.15326165384079%2C%2048.07393190020702%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”243″ name=”کافه رستوران بزرگ سپید”]

#8 رستوران چالدران

این رستوران در خیابان چالدران به طرف روستای کنزق قرار گرفته و یکی از بهترین رستوران های سرعین می باشد. اگر قصد دارید به سرعین سفر کنید آش چالدران را از دست ندهید. در رستوران چالدران غذای ایرانی سرو می شود و در کنار آن آش و کباب نیز بسیار معروف است. رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 8 صبح تا 12 شب مشغول به کار بوده و شما می توانید در این بازه زمانی برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آنجا مراجعه کرده و هر چه خواستید از منو سفارش دهید. در نظر داشته باشید در لیست سفارشات خود آش را فراموش نکنید.

از امکانات رستوران داشتن قلیان است که در صورت تمایل می توانید آن را برای خود تهیه نمایید. کیفیت غذا های این رستوران متوسط بوده و امتیاز بالایی از کاربران دریافت نکرده است ولی کباب های خوبی دارد و آش چالدران نیز بین مسافران معروف بوده که در صورت تمایل می توانید سفارش دهید. سرویس دهی و برخورد پرسنل در این رستوران در سطح قابل قبولی قرار دارد و کارکنان با مشتریان برخورد خوبی دارند. شایان ذکر است در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک ماشین وجود دارد و از این بابت جای نگرانی نیست.

آدرس رستوران چالدران

یکی از مسیر های پیش روی شما بعد از ورودتان به این شهر، مسیر خیابان طالقانی می باشد. بدین منظور باید ابتدا میدان دانش را به سمت خیابان طالقانی دنبال نمایید و این خیابان را به طرف چالدران ادامه دهید. بعد از رسیدن به بلوار چالدران مسیر را ادامه داده تا به مقصدتان که در سمت راست واقع شده برسید. مسافت این راه 2.8 کیلومتر است و در حدود 5 دقیقه طول می کشد تا به رستوران چالدران که یکی از رستوران های سرعین می باشد برسید. یک لوکیشن از مقصد برایتان قرار داده شده که به شما کمک می کند تا به راحتی در هر جایی از سرعین بودید راهتان را پیدا کنید.

شماره تماس رستوران چالدران سرعین: 09127748929

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.15466288702955%2C%2048.07365097503375%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”244″ name=”رستوران چالدران”]

#9 رستوران طالقانی

رستوران طالقانی در خیابان ولیعصر قرار گرفته و در نزدیکی بازار و هتل و مراکز مهم دیگر واقع شده که همین موقعیت جغرافیایی سبب شده تا مسافران بیشتری به این مکان مراجعه نمایند. کیفیت غذا های رستوران خوب بوده و توانسته افراد را راضی نگه دارد و امتیاز نسبتا خوبی دریافت نماید و به همین دلیل در لیست بهترین رستوران های سرعین اضافه شود. رستوران طالقانی در تمامی روز های هفته از ساعت 12 ظهر تا 3 بامداد آماده خدمت رسانی بوده و شما در این بازه زمانی می توانید به رستوران مراجعه کنید.

منوی این رستوران سنتی سرعین دارای غذا های متنوعی بوده که از بین آن ها بهتر است دیزی را از دست ندهید تا یک روز به یاد ماندنی را در کنار خانواده با یک غذای ایرانی بگذرانید. درواقع در این رستوران می توانید بهترین دیزی سرعین را امتحان کنید که گفته شده در این غذا یکی از بهترین هاست. کارکنان این رستوران مجرب و مودب هستند و برخورد خوبی با مراجعین دارند و هم چنین سرویس دهی در این رستوران نیز در سطح نسبتا خوبیست. یکی از امکانات رستوران غذای بیرون بر می باشد که در صورت تمایل می توانید از این گزینه نیز استفاده نمایید. هم چنین در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک کردن خودرو وجود دارد و از این بابت جای نگرانی نیست.

آدرس رستوران طالقانی

از راه کمربندی بعد از وروود به شهر می توانید به رستوران طالقانی برسید که بدین منظور باید ابتدا به سمت جنوب شرقی بروید و سپس از موسسه حسابداری محاسبان خبره عبور نمایید. بعد از رسیدن به اولین میدان در مسیر، از طریق خروجی پنجم در کمربندی بمانید تا کمی بعد از پارک بگذرید. در میدان بعدی به اولین خروجی و به طرف شهرداری رفته تا از مدرسه دخترانه فضیلت که در سمت راست قرار دارد عبور کنید تا به ولیعصر برسید. در میدان سوم خروجی اول را انتخاب کنید تا در ولیعصر بمانید و این مسیر را تا رسیدن به مقصد ترک نکنید.

هم چنین یک لوکیشن نیز از این بهترین رستوران سنتی سرعین برایتان قرار داده شده تا در هر سمتی از این شهر حضور داشتید بتوانید راهتان را به طرف رستوران طالقانی که یکی از بهترین رستوران های سرعین می باشد پیدا کنید.

شماره تماس رستوران طالقانی سرعین: 09333288609

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.15214984556483%2C%2048.075932124552416%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”245″ name=”رستوران طالقانی”]

#10 رستوران ساحل

این رستوران را هم می توانید برای صرف غذا انتخاب کنید چرا که یکی از بهترین رستوران های سرعین می باشد و در خیابان ولیعصر واقع شده است. رستوران ساحل در منوی خود دارای انواع غذا های ایرانی و سنتی می باشد و در سه وعده صبحانه، ناهار و شام می توانید به آن مراجعه نمایید. بهتر است در هنگام سفارش غذا های مد نظرتان دیزی و جوجه کباب را نیز بیفزایید چرا که کیفیت آن ها به نسبت باقی غذا ها بهتر است و طعم بی نظیری دارند. این رستوران نیز یکی از بهترین هاست چرا که بهترین دیزی سرعین را دارا می باشد.

در این رستوران دو فضای مجزا برای انتخاب مکان مورد نظرتان وجود دارد که هم می توانید در داخل رستوران بنشینید و هم فضای باز و تخت های سنتی را انتخاب نمایید. در منو سرویس چای و قلیان نیز وجود دارد که هر کس بخواهد می تواند از آن استفاده نماید. کیفیت غذا های رستوان ساحل امتیاز بالایی دریافت نکرده ولی فضای دل نشینی دارد و به امتحان کردن آن می ارزد. آلاچیق های موجود در فضای باز رستوران جزو مواردی است که مسافران را جذب می کند چرا که وجود تخت های این فضا شرایط بهتری برای نشستن فراهم می کنند.

سرویس دهی در این باغ رستوران سرعین در سطح خوبیست و رفتار پرسنل با مشتریان مودبانه و خوب می باشد. یکی از قابلیت های موجود در رستوران موسیقی زنده می باشد که می توانید در فضای آزاد در کنار غذای مورد نظرتان از آن لذت ببرید. یکی دیگز از غذا های موجود در منو آش دوغ می باشد که بهتر است از ان نیز سفارش دهید.

آدرس رستوران ساحل

یکی از مسیر هایی که می توانید برای رسیدن به رستوران ساحل از آن استفاده کنید، راه دانش می باشد. بدین منظور بعد از ورود  به سرعین ابتدا به سمت جنوب شرقی در کمربندی بروید تا به میدان برسید. در میدان از خروجی چهارم به سمت میدان دانش حرکت کرده و این مسیر را ادامه دهید. برای ادامه دادن مسیر از سمت راست حرکت کنید تا دانش را ادامه دهید. بعد از رسیدن به بازار اطلس به طرف راست و به سوی ولیعصر بپیچید. پس از رسیدن به میدان با انتخاب خروجی اول در ولیعصر بمانید. کمی بعد به رستوران سرعین که در سمت راست قرار گرفته خواهید رسید.

مسافت این مسیر 2.3 کیلومتر بوده و در حدود 5 دقیقه طول می کشد تا به مقصد برسید. برای رسیدن به این رستوران می توانید از مسیر های دیگر نیز استفاده نمایید که بدین منظور برایتان یک لوکیشن از این باغ رستوران سرعین قرار داده شده است.

شماره تماس رستوران ساحل سرعین: 22322233-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.15245332425974%2C%2048.07753575952209%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”247″ name=”رستوران ساحل”]

#11 رستوران آلاچیق بزرگ مینایی

رستوران آلاچیق بزرگ مینایی از دیگر جاهاییست که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید که معمولا به دلیل شباهت اسمی به رستوران عدل مینایی با آن اشتباه گرفته می شود. این رستوران در خیابان ولیعصر واقع شده و امتیازی که از کاربران دریافت کرده متوسط می باشد. کیفیت غذاهای سرو شده در این رستوران متوسط رو به بالا بوده و امتیاز نسبتا خوبی از افراد دریافت کرده است و همین امتیاز خوب باعث شده تا یکی دیگر از گزینه های موجود در لیست بهترین رستوران های سرعین باشد.

اگر قصد داشتید به این رستوران مراجعه نمایید بهتر است هنگام سفارش غذا های مورد نظرتان خورشت پیچاق قیمه را از دست ندهید چرا که امتیازز خوبی دریافت کرده و کیفیت طبخ بالایی دارد و هم چنین از چشیدن طعم آن پشیمان نخواهید شد. رستوران آلاچیق بزرگ مینایی در تمامی روز های هفته از ساعت 8 تا 3:30 باز بوده و شما می توانید در این بازه زمانی برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن جا مراجعه نمایید.

رستوران ذکر شده از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی واقع شده که از میان آن ها می توان به بازار اطلس و هتل کوروش اشاره نمود و باید گفت نزدیکی به این مراکز سبب شده تا عده بیشتری از مسافران برای صرف غذا به این رستوران سنتی سرعین مراجعه نمایند. سرویس دهی در رستوران آلاچیق مینایی در سطح خوبیست و کارکنان نیز رفتار مناسبی با مراجعین دارند و لازم به ذکر است جلوی رستوران فضای کافی برای پارک کردن خودرو وجود دارد و از این بابت نیازی به نگرانی وجود ندارد.

آدرس رستوران آلاچیق بزرگ مینایی

پس از رسیدن به سرعین می توانید از یک مسیر پیاده روی 550 متری خود را به راحتی به مقصدتان برسانید. بدین منظور ابتدا به سمت شمال شرقی و سربالایی ولیعصر رفته و راهتان را به سمت شیرزاد ادامه دهید. از میدان اول عبور کنید و از فروشگاه فیاضی که در سمت راست قرار گرفته بگذرید تا به رستوران سرعین که در طرف راست می باشد وارد شوید. این راه پیاده تنها 6 دقیقه از شما زمان می گیرد ولی اگر تمایل به پیاده روی یا استفاده از این مسیر نداشتید و هم چنین اگر در نقطه دیگری از سرعین بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر به راحتی مسیرتان را بیابید و خود را به میکی ازبهترین رستوران های سرعین یعنی رستوران آلاچیق بزرگ مینایی برسانید.

شماره تماس رستوران آلاچیق بزرگ مینایی سرعین: 32220306-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.15190164271352%2C%2048.07570848231483%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”312″ name=”رستوران آلاچیق بزرگ مینایی”]

#12 رستوران سنتی بام سرعین

از دیگر رستوران هایی که می توانید در سرعین برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران بام سرعین می باشد. این رستوران به دلیل قرار گیری در یک موقعیت جغرافیایی خوب توانسته عده زیادی از افراد را به خود جذب نماید. رستوران سنتی بام سرعین که بین میدان گاومیش گلی و دارایی قرار گرفته، توانسته امتیاز نسبتا خوبی از کاربران دریافت نماید و همه ساله عده زیادی از افراد را به خود جذب کند چرا که ویوی خوبی دارد و در مکان مناسبی تاسیس گشته است.

اگر به سرعین سفر کردید سری به این رستوران بزنید و از منظره مقابلتان لذت ببرید. کیفیت غذا های این رستوران با توجه به امتیازی که افراد داده اند، خوب بوده و همین موضوع می تواند شما را به این مکان جذب نماید تا در دفعات بعدی که به این شهر سفر کردید نیز دوباره به رستوران بام سرعین مراجعه کنید. برخورد پرسنل این رستوران با مشتری ها مودبانه می باشد و سرویس دهی در سطح قابل قبولی قرار دارد.

اگر تمایل به استفاده از این رستوران را داشتید باید در بازه زمانی 10 تا 24 به آن جا بروید و غذای مورد نظرتان را سفارش دهید. البته در روز های پنج شنبه و جمعه هر هفته بهتر است قبل از رفتن به رستوران از طریق تماس قبلی از ساعت کاری دقیق مطلع شوید تا با مشکلی مواجه نشوید. فراموش نکنید این رستوران در نزدیکی رستوران های دیگری نیز واقع شده که در صورت نیاز از هر کدام بخواهید می توانید برای میل کردن وعده غذایی خود استفاده نمایید. در جلوی رستوران بام سرعین می توانید خودروی خود را پارک کنید و از این بابت نیاز به نگرانی نداشته باشید.

آدرس رستوران سنتی بام سرعین

بعد از رسیدن به سرعین مسیر های زیادی برای رسیدن به این رستوران جلوی شما قرار دارد که یکی از آن ها راه پیاده روی 500 متری از ولیعصر می باشد. برای استفاده از این مسیر ابتدا باید به طرف شمال شرقی و سربالایی ولیعصر بروید و سپس به سمت شیرزاد ادامه دهید. از فروشگاه فیاضی بگذرید و به بازار اطلس که در سمت راست واقع شده برسید. از بازار به سمت دانش بپیچید تا کمی بعد از اداره پلیس به سمت راست بپیچید و به مقصدتان وارد شوید.

این مسیر تنها 6 دقیقه پیاده تا رستوران زمان شما را خواهد گرفت که اگر نخواهید از آن استفاده کنید، کافیست از طریق لینک زیر برای پیدا کردن یکی راه مناسب تر برای خودتان اقدام نمایید. هم چنین لوکیشن قرار داده شده می تواند به شما کمک کند تا هر نقطه دیگری از سرعین بودید راهتان را به سمت رستوران سنتی بام سرعین بیابید.

شماره تماس رستوران سنتی بام سرعین: 32220239-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.15145102048486%2C%2048.074341380789434%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”313″ name=”رستوران سنتی بام سرعین”]

#13 رستوران آلاچیق بزرگ سهند

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید رستوران آلاچیق بزرگ سهند می باشد. این رستوران در میدان ولیعصر قرار گرفته و به دلیل نزدیکی با مراکز مهم توانسته توجه عده زیادی از مسافران را به خود جذب نماید. امتیازی دریافتی رستوران از کاربران مختلف زیاد نیست ولی با این وجود تعداد زیادی مسافر همیشه برای استفاده از این رستوران سنتی سرعین به آن مراجعه می کنند.

رستوران آلاچیق بزرگ سهند در تمامی روز های هفته از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد آماده سرویس دهی می باشد و شما نیز می توانید در صورت تمایل برای مراجعه به این رستوران در بازه زمانی گفته شده اقدام نمایید. فضای داخلی رستوران طراحی به خصوصی ندارد ولی بزرگ و تمیز می باشد و بیشتر مناسب برای خانواده هاست. در روزهای آخر هفته یعنی پنج شنبه و جمعه بهتر است قبل از رسیدن به رستوران از طریق تماس تلفنی از تایم دقیق کاری مطلع شوید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

یکی از غذا های معروف این رستوران دیزی بوده که بهتر است در هنگام سفارش غذا های خود این مورد را نیز بیفزایید. عده ای از افراد از بعضی غذا های سرو شده در رستوران راضی نبوده اند و امتیاز خوب از این بابت به کیفیت غذا ها اختصاص نداده اند ولی به طور کلی رفتار کارکنان و سرویس دهی مناسب بوده و شما می توانید هر چه خواستید قبل از سفارش امتیاز آن ها را در اینترنت جست و جو نمایید. در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک خودرو وجود دارد و از این بابت نیازی به نگرانی نمی باشد.

آدرس رستوران آلاچیق بزرگ سهند

یکی از مسیر هایی که برای رسیدن به رستوران پیش روی شما قرار دارد راه ولیعصر می باشد که یک مسیر پیاده روی 700 متری بوده و باید ابتدا به سمت شمال شرقی ولیعصر بروید. بعد از ادامه دادن این مسیر به سوی شیرزاد رفته و از میدان اول عبور نمایید. از فروشگاه فیاضی که در سمت راست قرار گرفته بگذرید تا به سوپر مارکت یاس برسید. از اینجا اندکی به سمت چپ و به سمت میدان ولیعصر بروید. از عکاس خانه سنتی سارای به طرف چپ پیچیده و به مسیرتان ادامه دهید تا به هتل هادی و سپس به مقصد برسید. رستوران سرعین در سمت راست شما قرار دارد و تنها 8 دقیقه در راه خواهید بود تا به آن وارد شوید. هم چنین لوکیشن زیر نیز شما را کمک خواهد کرد تا در پیدا کردن یک مسیر خود اقدام نمایید.

شماره تماس رستوران آلاچیق بزرگ سهند سرعین: 32224755-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.152436615371464%2C%2048.07700577407827%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”314″ name=”رستوران آلاچیق بزرگ سهند”]

#14 رستوران اطمینان

یکی دیگر از رستوران های سرعین که توانسته در طول سال عده زیادی از افراد را به خود جذب نماید، رستوران اطمینان می باشد. این رستوران در خیابان ولیعصر شرقی واقع شده و در نزدیکی مرکز های مهمی مثل بازار قرار گرفته که همین موضوع نیز باعث شده تا مردم بیشتری به آن جذب شوند. هم چنین وجود شهربازی تایسیز نیز در جذب افراد بیشتر موثر بوده و باعث شده تا مردم بیشتر برای صرف غذا به این رستوران مراجعه نمایند.

رستوران اطمینان توانسته امتیاز نسبتا خوبی از کاربران دریافت نماید که همین موضوع می تواند به شما اطمینان دهد که با یک هزینه خوب یک غذای نسبتا خوب را خواهید چشید. یکی از غذا های معروف این رستوران دیزی می باشد که به همین دلیل نیز بین مردم این شهر مشهور شده است پس اگر به رستوران اطمینان مراجعه کردید بهتر است دیزی را نیز در لیست سفارشات خود قرار دهید تا از مراجعه خود به این مکان نهایت استفاده را ببرید.

فراموش نکنید اینجا به دلیل قیمت های مناسب و کیفیت راضی کننده می تواند گزینه خوبی برای شما باشد تا یک سفر اقتصادی و مفید را تجربه نمایید. به غیر از روز های پنج شنبه و جمعه که ساعت کری کمی متفاوت می باشد، در باقی روز های هفته می توانید در بازه زمانی 8 صبح تا 12 شب برای صرف وعده غذایی خود به این رستوران مراجعه نمایید. سفره خانه اطمینان صبحانه های خوش طعمی داشته که بشتر مسافران از آن استقبال می کنند و بهتر است شما نیز برای این وعده اقدام نمایید.

در این رستوران سرویس دهی کمی ضعیف است ولی برخورد کارکنان با مراجعین خوب بوده و مودب می باشند. در جلوی رستوران نیز فضای کافی برای پارک خودرو وجود دارد که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده نمایید. لازم به ذکر است گاهی در رستوران موسیقی زنده نیز وجود دارد که اگر در همان تایم به رستوران مراجعه کنید می توانید از این قابلیت نی استفاده نمایید.

آدرس رستوران اطمینان

اگر قصد رفتن به رستوران اطمینان را دارید می توانید از مسیر ولیعصر به صورت پیاده به آن برسید. کافیست به سمت شمال شرقی و سربالایی ولیعصر بروید و به طرف شیرزاد ادامه دهید. این مسیر تنها 290 متر بوده و در حدود 3 دقیقه پیاده در راه خواهید بود. اگر به هر دلیل تمایل به استفاده از این راه را نداشتید می توانید از طریق لوکیشن زیر مسیرتان را انتخاب نمایید و به سمت رستوران سرعین بروید. برای استفاده از لوکیشن از روشن بودن اینترنت تلفن همراه خود اطمینان حاصل کنید.

شماره تماس رستوران اطمینان سرعین: 32222042-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.15164993125616%2C%2048.07294098879062%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”316″ name=”رستوران اطمینان”]

#15 رستوران خاتای

از دیگر رستوران های سرعین که می توانید برای صرف غذای مورد نظر خود به آن مراجعه نمایید، رستوران خاتای می باشد. این رستوران به دلیل دریافت امتیاز خوب از مراجعین در این لیست قرار گرفته و شما می توانید از رفتن به آن اطمینان خاطر داشته باشید. فضای داخلی این رستوران دارای میز و صندلی و تخت هایی است که مراجعین می توانند از هر کدام تمایل داشتند استفاده نمایند. این رستوران سنتی سرعین غذاهای با کیفیتی دارد و بهتر است در لیست سفارشات خود دیزی را نیز بیفزایید.

در این رستوران می توانید بهترین دیزی سرعین را میل کنید چرا که امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نموده و طعم خوبی دارد. قیمت غذاهای این رستوران در سطح خوبی بوده و سرویس دهی نیز به موقع انجام می شود. بهتر است اگر در سفارش خود به مشکل برخوردید ز کارکنان بخواهید تا آن مشکل را برطرف کنند چرا که آن ها خوش برخورد هستند و در این زمینه می توانند به شما کمک کنند. اگر به این شهر مراجعه کردید بهتر است استفاده از این رستوران سنتی سرعین را فراموش نکنید.

آدرس رستوران خاتای

برای رسیدن به رستوران خاتای می توانید ابتدا خود را به میدان دانش برسانید و سپس به سمت شمال این میدان رفته تا وارد دانش شوید. دانش را ادامه دهید تا به این رستوران سنتی سرعین برسید. مسافت مسیر گفته شده از میدان دانش تا مقصد تقریبا 100 متر بوده و در حدود 1 دقیقه نیز در راه خواهید بود. لوکیشن زیر نیز می تواند به شما در رسیدن به رستوران خاتای کمک کند تا بتوانید با نقشه به آسانی مسیرتان را طی کنید.

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.14642072345605%2C%2048.072990497488036%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”883″ name=”رستوران خاتای”]

#16 فست فود اژدر زاپاتا

اگر در سرعین تمایل به صرف ساندویچ یا پیتزا و غذاهای فست فودی داشتید می توانید به فست فود اژدر زاپاتا مراجعه کنید که در نزدیکی خیابان طالقانی قرار دارد. این فست فودی امتیاز خوبی دریافت کرده و می توانید در آن یک ساندویچ خوش طعم را تجربه نمایید. این فس فودی غذاهای مختلفی دارد و بهتر است اگر تمایل دارید به آن مراجعه کنید در بازه زمانی 11:30 تا 1 اقدام کنید. فست فود زاپاتا پلاس از بهترین فست فود سرعین بوده و افراد زیادی برای استفاده از آن اقدام می کنند. این فست فودی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد تا بتوانید تجربه ای خوب از صرف پیتزا یا انواع سوخاری و ساندویچ در سرعین داشته باشید.

آدرس فست فود اژدر زاپاتا

برای مراجعه به این فست فودی باید ابتدا خود را به خیابان شهرداری برسانید و به طرف شمال شرقی آن برانید تا به خیابان طالقانی برسید. وارد این خیابان شوید تا کمی بعد به مقصدتان که در سمت راست شما قرار دارد برسید. مسافت این مسیر از نزدیکی طالقانی تا این فست فود سرعین در حدود 100 متر بوده و شما کمتر از 2 دقیقه در راه خواهید بود. یک لوکیشن نیز برایتان قرار داده شده تا بتوانید از طریق آن با نقشه و به آسانی خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس فست فود اژدر زاپاتا سرعین: 32223738-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.149942521537575%2C%2048.07016160168423%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”884″ name=”فست فود اژدر زاپاتا”]

#17 پیتزا ساندویچ پردیس

از دیگر فست فودی هایی که می توانید برای مراجعه به آن اقدام نمایید، پیتزا ساندویچ پردیس می باشد. این رستوران یکی از بهترین فست فود های سرعین معرفی می شود و توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید. اگر به سرعین سفر کردید می توانید برای میل کردن غذاهایی مثل انواع ساندویچ یا پیتزا به پردیس بروید. این فست فودی در نزدیکی فست فود اژدر واقع شده و به همین دلیل می توانید از آن به بهترین شکل بهره ببرید و کیفیت ها را با هم مقایسه نمایید. طعم پیتزا های اینجا عالی بوده و نباید آن را از دست بدهید. پیتزا ساندویچ پردیس توانسته در بین افراد ساکن در سرعین نیز معروف شود و عده زیادی آن را انتخاب نمایند.

آدرس پیتزا ساندویچ پردیس

برای رسیدن به این پیتزا ساندویچ سرعین می توانید ابتدا به خیابان شهرداری رفته و بعد از رسیدن به خیابان طالقانی آن را ادامه دهید. کمی بعد از معلم غربی مقصدتان در سمت راست شما قرار گرفته است. این راه مسافتی در حدود 250 متر داشته و تقریبا 2 دقیقه طول می کشد تا به این فست فود سرعین برسید. یک مسیر دسترسی نیز برایتان قرار داده شده تا به وسیله آن بتوانید به آسانی خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس پیتزا ساندویچ پردیس سرعین: 32221330-045

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.14888654814406%2C%2048.070594119029096%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

سوالات متداول

کدام رستوران های سرعین در لیست لاکچری ها هستند؟

رستوران های عیوضی و اترک از جمله رستوران های لاکچری سرعین به شمار می روند.

بهترین رستوران های سنتی سرعین کدام موارد می باشند؟

رستوران های سنتی طالقانی، ساحل، آلاچیق بزرگ مینایی و رستوران سنتی بام سرعین

خوش طعم ترین دیزی های سرعین را در کدام رستوران ها می توان صرف کرد؟

رستوران طالقانی، رستوران ساحل و رستوران آلاچیق بزرگ سهند

بهترین فست فودی های سرعین کدام گزینه ها هستند؟

پردیس و زاپاتا