رزرو روزانه ویلا در بهترین مناطق بومهن

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از مهم ترین شهرهای اطراف تهران که در شهرستان پردیس واقع شده است بومهن می باشد. این منطقه به دلیل نزدیکی به پایتخت و هم چنین آب و هوای مناسبی که دارد معمولا مورد توجه افراد متعددی قرار گرفته و به همین دلیل ویلاهای مختلفی نیز در آن ساخته شده است. در این مقاله به سراغ معرفی انواع ویلاهای بومهن رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن ا کسب نمایید.

رزرو ویلا در بومهن

همان طور که گفته شد این ناحیه مورد استقبال سرمایه گذاران و افراد مختلفی قرار دارد و به همین دلیل معمولا ویلا در بومهن یکی از مهم ترین موارد در کسب درآمد می باشد. ویلاهای این منطقه شاید از نظر تعداد کم باشند ولی با توجه به وسعت بومهن می توان گفت تعداد خوبی دارند. سایت لوکس ویلا در ارائه ویلاهای بومهن نیز خدمت رسانی دارد و شما می توانید از طریق سایت برای رزرو ویلای مورد نظرتان اقدام نمایید.

ویلاهای بومهن معمولا هم استخردار بوده و هم معمولی که هر کدام را بخواهید قادر به انتخاب آن خواهید بود. سوئیت های بومهن نیز در کنار ویلاها ارائه شده و شما می توانید برای رزرو آن ها نیز اقدام نمایید. معمولا قیمت اجاره سوئیت در بومهن کمتر از ویلاهای آن می باشد و هزینه ها در اواسط هفته از 700000 تومان و آخر هفته ها از 1000000 تومان شروع می شود. اگر تمایل داشتید برای اجاره اقامتگاه مورد نظرتان اقدام نمایید بهتر است ابتدا به سایت لوکس ویلا بروید و سپس آن چه مد نظر دارید را انتخاب کنید.

رزرو ویلا در بومهن

اقامتگاه های اقتصادی بومهن

اگر تصمیم دارید به بومهن بروید و یکی دو روزی را خارج از تهران در جایی با هوای خوب بگذرانید، می توانید به جای این که هزینه زیادی را تنها صرف اجاره ویلا کنید بخشی از مبلغ مورد نظرتان را برای گشت و گذار در این منطقه هزینه کنید و یک ویلای ارزان تر را اجاره کنید. این موضوع باعث می شود تا شما بتوانید از اقامت و گشت و گذار خود نهایت استفاده را ببرید. البته باید عنوان کرد برخی از ویلاها معمولا به دلیل داشتن انواع سرگرمی ها درون خود می توانند نیازتان را برای این مورد برطرف نمایند که البته هزینه اجاره این نوع از ویلاها معمولا کمی بالاست و به همین دلیل هر کسی نمی تواند برای رزرو آن ها اقدام نماید.

شما می توانید برای اجاره روزانه ویلا در بومهن از طریق سایت لوکس ویلا اقدام نمایید و برای این کار بعد از انتخاب ویلای خود با شماره های قرار داده شده تماس حاصل فرمایید. معمولا اجاره ویلا در بومهن به این ترتیب است که باید برای رزرو با مشاورین لوکس ویلا و پشتیبان ها تماس گرفته و سپس اقامتگاه مورد نظرتان را رزرو نمایید.

ویلاهای استخردار بومهن

ویلاهای استخردار معمولا جزو پرطرفدارترین ویلاها می باشند و این موضوع در بومهن نیز صدق می کند. این ویلاها معمولا به سه دسته تقسیم می شوند: دسته اول ویلاهای با استخر روباز می باشند که به خصوص در تابستان افراد زیادی را به خود جذب می کنند. دسته دوم ویلاهای با استخر سر پوشیده هستند که این نوع استخرها معمولا در زمستان کاربرد دارند ولی در تابستان نیز بنا به درخواست افراد می توانند کاربرد داشته باشند. دسته سوم نیز ویلاهایی هستند که هر دو استخر را درون خود دارند و در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده کنید.

هزینه های ویلاهای استخردار معمولا با توجه به دیگر امکانات نیز برآورد می شود ولی اگر ویلاهای با استخر روباز با آب گرم ارائه نشوند معمولا در نیمه دوم سال با تخفیف عرضه می شوند. استخرهای کروک یا چهار فصل نیز از دسته آخر در انواع ویلا می باشند که سقف متحرک دارند و در بعضی از مناطق ساخته شده اند. هزینه استخر روباز در تابستان نسبت به استخر سرپوشیده بیشتر است و اگر تمایل دارید اقتصادی تر سفر کنید بهتر است این نوع ولاهای استخردار را انتخاب نمایید. هزینه اجاره ویلا استخردار در بومهن اواسط هفته از 1000000 تومان و آخر هفته ها از 1500000 تومان شروع می شود که با توجه به دیگر امکانات موجود در ویلا این رقم افزایش خواهد یافت.

ویلاهای استخردار بومهن

نحوه اجاره ویلا در بومهن

اگر در اطراف تهران بومهن را برای گذراندن لحظات خود و هم چنین اجاره ویلا انتخاب کردید بهتر است ابتدا به صفحه اصلی سایت لوکس ویلا رفته و بعد از پنل اجاره ویلا و سوئیت به صفحه بومهن بروید. در صفحه باز شده ویلاهای موجود در سایت را خواهید یافت که هر کدام را انتخاب نمایید می توانید برای رزرو تماس بگیرید. رزرو نیز بدین صورت است که شماره هایی در همان صفحه ویلا قرار داده شده که در صورت تمایل از هر کدام که بخواهید می توانید استفاده کنید و علاوه بر توضیحات ذکر شده درباره ویلا درون سایت اطلاعات تکمیلی و سوالاتتان را نیز از مشاورین جویا شوید. بهتر است شرایط کنسل کردن ویلا را نیز در صفحه ویلای باز شده مطالعه کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

برای رزرو اقامتگاه در بومهن بهتر است چند روز قبل از زمان مورد نظرتان برای آن اقدام کنید تا گزینه انتخابی شما توسط افراد دیگر رزرو نشود. در تعطیلات و اخر هفته ها معمولا عده زیادی از افراد خواهان اجاره ویلا در اطراف پایتخت و در مناطق مختلف هستند به همین دلیل بهتر است شما نیز در این موقع یک الی دو هفته قبل از موعد اقامتگاهتان را رزرو نمایید. یکی از مواردی که نباید فراموش کنید این است که تعداد ویلاها و سوئیت های بومهن زیاد نیست و نباید انتظار موارد مختلفی را داشته باشید. پس اگر تمایل به اجاره ویلا در بومهن را دارید بهتر است ابتدا اقامتگاه های این منطقه را ببینید و سپس برای آن اقدام نمایید.