بهترین ویلاها در رویان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از شهر های استان مازندران که بین نور و نوشهر واقع شده، رویان می باشد. این منطقه به دلیل داشتن مناظر زیبا مقصد سفر بسیاری از گردشگران می باشد و به همین دلیل اقامتگاه های مختلفی نیز در آن قرار دارد. در این مقاله به سراغ معرفی بهترین ویلاهای رویان رفتیم تا اطلاعات کامل تری به دست آورید.

رزرو ویلا در رویان

اگر قصد دارید برای رزرو ویلا در رویان اقدام کنید می توانید از سایت لوکس ویلا کمک بگیرید. رویان به لیل داشتن آب و هوای خوب و هم چنین طبیعتی زیبا معمولا مورد هدف بسیاری از افراد قرار می گیرد و به همین دلیل در آن اقامتگاه های مختلفی برای چند روز اقامت به وجود آمده است. اگر تمایل داشتید برای سفر به این ناحیه اقدام کنید بهتر است چند روزی را میهمان مردم رویان باشید و با اقامت در ویلاهای موجود در شهر از سفرتان لذت ببرید.

هزینه اجاره ویلا در رویان اوایل هفته از 1000000 تومان و آخر هفته ها از 1500000 تومان آغاز می شود و بهتر است برای رزرو ویلای مورد نظرتان در این ناحیه ابتدا قیمت اقامتگاه ها را در این ناحیه ببینید و سپس برای رزرو تماس بگیرید. رویان مازندران نیز همانند دیگر مناطق این استان دارای ویلاهای جنگلی، ساحلی، استخردار و… می باشد که در صورت تمایل می توانید از هر نوعی که خواستید انتخاب نمایید و در ادامه با بخشی از این ویلاها آشنا خواهید شد.

ویلاهای لوکس رویان

این شهر همانند دیگر شهر های ایران دارای ویلاهای لوکس نیز می شود که در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده نمایید. ویلاهای لوکس معمولا دارای امکاناتی هستند که در دیگر اقامتگاه ها یا وجود ندارد یا کمتر می باشد. از امکانات این ویلاها می توان به باربیکیو، فوتبال دستی، میز بیلیارد، سیستم صوتی و… اشاره نمود که اگر هر کدام از این موارد مد نظرتان باشد باید به سراغ این دسته از ویلاها بروید.

ویلاهای لوکس در رویان هزینه های مختلفی دارند و قیمت پایه آن ها اوایل هفته از 2000000 تومان و آخر هفته ها از 2500000 تومان شروع می شود. قیمت ویلاهای لوکس در مقایسه با دیگر اقامتگاه ها بالاتر بوده و دلایلی که باعث این افزایش قیمت هستند شامل مواردی هم چون متراژ ویلا، موقعیت جغرافیایی ویلا، نما و طراحی بنا و… می شود. اگر قصد داشتید برای اجاره روزانه ویلا در رویان اقدام کنید بهتر است ابتدا هزینه های این ویلاها را ببینید و بعد برای رزرو آن ها اقدام نمایید.

رزرو ویلا در رویان

اقامت در آپارتمان های رویان

یکی از مواردی که به عنوان اقامتی اقتصادی از آن یاد می شود، اجاره روزانه آپارتمان در رویان می باشد. آپارتمان های این شهر به شما کمک می کنند تا اگر تمایل دارید چند روزی را در رویان بمانید در کم ترین مقدار هزینه این کار را انجام دهید. هزینه اجاره خانه و آپارتمان در رویان اوایل هفته از 900000 تومان و آخر هفته ها از 1200000 تومان شروع می شود و این قیمت با توجه به مواردی که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم مانند متراژ یا موقعیت جغرافیایی و… بیشتر خواهد شد.

این شهر به دلیل داشتن نقاط دیدنی همانند آبشار آب پری که یکی از جاذبه های گردشگری رویان می باشد، دارای اقامتگاه هایی در اطراف آن می باشد که عده زیادی از افراد برای استفاده از آن اقدام می کنند. شما نیز می توانید برای اجاره ویلا در آب پری از سایت لوکس ویلا کمک بگیرید و از بین گزینه های پیش رویتان یکی را انتخاب نمایید.

اقامتگاه های جنگلی رویان

رویان به دلیل داشتن پوشش گیاهی انبوه خود دارای ویلاهای جنگلی مختلفی نیز می باشد که اگر تمایل داشتید می توانید از آن ها استفاده نمایید تا سفر بهتری را تجربه کنید. این ویلاها هزینه های مختلفی را شامل می شوند ولی قیمت آن ها از 1200000 تومان در اوایل هفته و 1700000 آخر هفته ها شروع می گردد. اگر تمایل داشتید برای اجاره ویلا جنگلی در رویان اقدام کنید ابتدا بهتر است ویلاهای مختلف را در این شهر تماشا کنید و بعد برای رزرو تماس بگیرید. ویلاهای جنگلی نیز همانند دیگر ویلاهای این شهر دارای امکانات مختلفی هستند و اگر در زمره ویلاهای لوکس قرار بگیرند هزینه اجاره آن ها بالا خواهد رفت.

اگر قصد دارید برای اجاره این ویلاها اقدام کنید بهتر است ابتدا به سایت لوکس ویلا بروید و سپس از بین موارد مختلف موجود در سایت یکی از آن ها را انتخاب نمایید. بعضی از ویلاهای جنگلی در رویان دارای تراس هستند که منظره ای را که از تراس می توانید تماشا کنید دریای زیبای خزر می باشد. اگر به دنبال این چنین ویلاها هستید بهتر است با پشتیبان های سایت تماس بگیرید و پیشنهادات آن ها را جویا شوید تا بتوانید اقامتی خوب در این منطقه داشته باشید.

ویلاهای جنگلی رویان

نحوه رزرو اقامتگاه از سایت لوکس ویلا

اگر تصمیم گرفتید در شهر رویان اقامت داشته باشید بهتر است نحوه رزرو ویلا را از سایت بدانید تا با مشکل مواجه نشوید. برای این کار باید ابتدا به صفحه اصلی سایت بروید و بعد از پنل اجاره ویلا و سوئیت از استان مازندران شهر رویان را انتخاب کنید. در صفحه جدید انواع ویلاهای این شهر را می توانید ببینید و بعد از انتخاب هر کدام از آن ها که تمایل داشتید با کارشناسان لوکس ویلا تماس بگیرید. بهتر است قبل از رزرو ویلا یا اقامتگاه مورد نظرتان ابتدا توضیحات مربوط به ویلا را مطالعه کنید و بعد اگر سوال دیگری داشتید با شماره های قرار داده شده تماس بگیرید تا کارشناسان لوکس ویلا شما را راهنمایی کنند و اطلاعات تکمیلی مربوطه را به شما اعلام نمایند.

یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید این است که در روز های شلوغ سال و آخر هفته ها بهتر است کمی زودتر از موعد برای رزرو تماس بگیرید چرا که در تعطیلات معمولا جمعیت بیشتری برای سفر به این شهر اقدام می کنند و به همین دلیل اقامتگاه های موجود خیلی زود رزرو می شوند و اگر دیر تماس بگیرید امکان دارد گزینه انتخابی شما توسط افراد دیگر انتخاب شود. رویان به دلیل ساحلی بودن، ویلاهای ساحلی زیادی دارد و به همین دلیل افراد متعددی را به خود جذب می کند که تعداد افراد در روزهای تعصیل بیشتر نیز می شود و به همین دلیل باید کمی زودتر برای ثبت مورد انتخابی خود تماس بگیرید.

مطالب مشابه