بهترین رستوران های ارومیه

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از کلان شهر های ایران که به دلیل دارا بودن جاذبه های مختلف درون خود توانسته عده زیادی از افراد را جذب کند، ارومیه می باشد. در این شهر به دلیل حضور گردشگران متعدد در طول سال، هتل ها، رستوران ها، پارک ها، تفریحات و… را در خود جای داده تا مسافران بتوانند در آسایش و امکانات یک تجربه خوب داشته باشند. در این مقاله به سراغ معرفی بهترین رستوران های ارومیه رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

#1 رستوران کشکول

یکی از رستوران هایی که می توانید برای صرف غذای مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید، رستوران کشکول می باشد. این رستوران سنتی ارومیه توانسته امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل در فهرست بهترین رستوران های ارومیه قرار گرفته است. کیفیت غذا ها در این رستوران بالا بوده و مراجعین در اکثر مواقع از طعم آن چه سفارش داده اند رضایت داشته اند. اگر به رستوران کشکول مراجعه کردید بهتر است قرمه سبزی و کوفته را نیز در لیست سفارشات خود بیفزایید.

سرویس دهی در این رستوران ارومیه در سطح خوبی قرار دارد و پرسنل رفتار مودبانه ای با مشتریان دارند. دکور و طراحی به کار رفته در اینجا سنتی بوده و با ارائه غذا های بومی و ایرانی توانسته به یک رستوران سنتی تمام عیار تبدیل شود. درواقع هر کسی که به این رستوران رفته عنوان داشته که رستوران کشکول یکی از بهترین رستوران های سنتی ارومیه می باشد.

قیمت غذا ها در مقایسه با کیفیت آن ها گران نبوده و به همین دلیل نیز توانسته بین مردم جا باز کند. رستوران کشکول ارومیه در تمامی روز های هفته از ساعت 12 تا 16:30 باز بوده و شما می توانید در این بازه زمانی برای صرف آن چه نیاز دارید به آن مراجعه نمایید.

یکی از مواردی که قبل از مراجعه به این رستوران ارومیه باید مد نظر قرار دهید شلوغ بودن و جمعیت زیادیست که معمولا به این رستوران می رود. ممکن است حتی جای نشستن نباشد و می بایست منتظر بمانید تا میز خالی شود چرا که کیفیت ها بالاست و افرد زیادی تمایل به استفاده از این رستوران را دارند. اگر به ارومیه سفر کردید بهتر است استفاده از کشکول را از دست ندهید.

مسیر دسترسی رستوران کشکول

برای رفتن به این رستوران می توانید ابتدا خود را به خیابان برق در این شهر برسانید و بعد به سمت جنوب شرقی ادامه دهید. با ادامه دادن این خیابان می توانید به مقصد که درست بعد از بیمارستان امام رضا در سمت راست واقع شده برسید. در هر نقطه ای از ارومیه که بودید نیز با استفاده از لوکیشن زیر قادر خواهید بود تا خود را به آسانی به رستوران کشکول برسانید. کافیست اینترنت تلفن همراه خود را روشن نمایید و با لوکیشن زیر یک مسیر کم ترافیک را بیابید.

شماره تماس رستوران کشکول ارومیه: 33456666-044

آدرس رستوران کشکول: آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان برق، نبش کوی بهار

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.53547092693456%2C%2045.05724568524631%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”730″ name=”رستوران کشکول”]

#2 رستوران فلامینگو

این رستوران که در خیابان کاشانی قرار گرفته به دلیل امتیاز بالایی که از مراجعین دریافت کرده به عنوان یکی از بهترین رستوران های ارومیه شناخته می شود. اگر به ارومیه سفر کردید نباید چشیدن طعم غذاهای این رستوران را از دست بدهید. کیفیت غذاهای طبخ شده در این رستوران بالا بوده و اکثر کسانی که به آن مراجعه کرده اند رضایت داشته اند. کوبیده و جوجه کباب توانسته امتیاز خوبی از افراد دریافت کند و شما نیز بهتر است در صورت مراجعه به این رستوران ارومیه آن ها را از دست ندهید.

سرویس دهی در رستوران فلامینگو کمی سرعت پایینی دارد ولی پرسنل رفتار مودبانه ای با مشتریان دارند. هزینه غذا ها نیز در مقایسه با کیفیت آن ها مناسب است و به همین دلیل می توانید بدون نگرانی هر چه خواستید سفارش دهید. رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 12 ظهر تا 23 باز بوده و می توانید در این بازه زمانی به آن مراجعه نمایید.

فضای داخلی رستوران معمولی اما تمیز بوده و اکثر اوقات به دلیل کیفیت و قیمت مناسب غذاها شلوغ می باشد. اگر بخواهید می توانید غذایتان رابه جای رستوران بیرون ببرید و هر جایی که تمایل داشتید میل نمایید و یا سفارش دهید تا برایتان بفرستند.

مسیر دسترسی رستوران فلامینگو

برای رسیدن به این رستوران ارومیه کافیست ابتدا خود را به خیابان کاشانی برسانید. در این مسیر به طرف جنوب شرقی ادامه دهید تا به کوی تمدن برسید. مقصد شما دقیقا بعد از کوی تمدن و در طرف راست واقع شده است. لوکیشن زیر نیز به شما کمک می کند تا در هر جایی از ارومیه که بودید بتوانید با استفاده از آن یک راه کم ترافیک و آسان را به این سمت بیابید. از قبل از کوی تمدن تا مقصد تنها یک راه 90 متری دارید که بدون ترافیک یک دقیقه طول می کشد تا به رستوران فلامینگو ارومیه برسید.

شماره تماس رستوران فلامینگو ارومیه: 33461177-044

آدرس رستوران فلامینگو: آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان کاشانی، نرسیده به سه راه باکری، جنب شرکت نفت

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.54121728769996%2C%2045.0678069210352%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”731″ name=”رستوران فلامینگو”]

#3 رستوران غزال

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه کنید رستوران غزال می باشد. این رستوران امتیاز رو به بالایی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین رستوران های ارومیه به شمار می رود. بنابراین بهتر است اگر به این شهر سفر کردید سری به این رستوران نیز بزنید و از غذا های آن بچشید. رستوران غزال از شنبه تا جمعه باز بوده و شما می توانید در بازه زمانی 10 صبح تا 22:30 شب به آن مراجعه نمایید.

بهتر است در صورت مراجعه به این رستوران کوبیده آن را از دست ندهید چرا که امتیاز بالایی دریافت نموده و به همین دلیل می توانید یک تجربه خوب از مراجعه خود به این رستوران داشته باشید. فضای داخلی این رستوران ساده بوده و به طور کلی یک سالن بزرگ با تعداد زیادی میز و صندلی بوده که در هر کجا بخواهید می توانید بنشینید و غذایتان را میل کنید. هم چنین جای خوبیست برای برگزاری جشن تولد یا جشن های مربوط به سالگرد ازدواج و… مناسب می باشد.

سرویس دهی در این رستوران در کنار برخورد کارکنان با مشتریان امتیاز خوبی گرفته و به همین دلیل می توانید از این دو مورد اطمینان داشته باشید. کیفیت این رستوران در مقایسه با دیگر رستوران های اطراف بالاتر بوده و به همین دلیل اکثر افرادی که به این ناحیه می روند ترجیح می دهند برای صرف غذا به رستوران غزال مراجعه نمایند.

مسیر دسترسی رستوران غزال

از آن جا که این رستوران در نزدیکی میدان مادر قرار دارد شما نی باید ابتدا به این سمت بیایید. بدین منظور به طرف جنوب شرقی در آهندوست بروید و از لوزام قنادی افرا پلاس که در سمت راس واقع شده بگذرید. چند متر بعد بعد از رسیدن به الو سرویس به سمت راست و 32 متری نقل سعید بپیچید. کمی بعد نیز به سمت آذری رفته و این مسیر تا رسیدن به مقصد که بعد از دفتر زیارتی بیعت رضوان واقع شده وارد شوید. این راه از میدان مادر تا مقصد تنها 1.2 کیلومتر بوده و در حدود 5 دقیقه در راه خواهید بود تا به این رستوران ارومیه برسید.

شماره تماس رستوران غزال ارومیه: 33771073-044

آدرس رستوران غزال: آذربایجان غربی، ارومیه، میدان جهاد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.538217923616344%2C%2045.03495778890211%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”732″ name=”رستوران غزال”]

#4 رستوران دیاکو

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید رستوران دیاکو می باشد. این رستوران به دلیل امتیاز خوبی که از کاربران دریافت کرده توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود بکشاند و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین رستوران های ارومیه به حساب می آید. اگر به ارومیه سفر کردید بهتر است برای رفتن به این رستوران اقدام نمایید و از غذا های خوش طعم آن بچشید.

یکی از غذاهایی که توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید، کوبیده می باشد و بهتر است در هنگام مراجعه به این رستوران ارومیه آن را در لیست سفارشات خود اضافه نمایید. محیط داخلی دیاکو طراحی مدرن داشته و به دلیل داشتن فضایی دل نشین می تواند لحظات خوبی را برایتان به وجود آورد. نمای خارجی رستوران نیز زیبا کار شد و چشمان افراد زیادی را خیره می کند.

شما می توانید برای صرف غذای مورد علاقه تان در سفر به این رستوران نیز بروید و از بین سالاد ها، سالاد شیرازی و مکزیکی را از قلم نیندازید.یکی پارکینگ اختصاصی نیز وجود دارد که اگر بخواهید می توانید از آن هم برای پارک خودروی خود بهره ببرید. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 10 تا 24 باز بوده تا افراد بتوانند در هر تایمی که مایل بودند به آن مراجعه نمایند. وجود این رستوران زیبا در ارومیه سبب شده تا مسافران از این نظر از امکانات موجود در رستوران بهره ببرند.

مسیر دسترسی رستوران دیاکو

برای رسیدن به این رستوران باید ابتدا به بلوار جام جم بروید و این بلوار را به سمت جنوب غربی ادامه دهید. تا رسیدن به کارواش آپولو که کمی قبل از مقصد قرار گرفته این راه را ترک نکنید. کمی بعد از این کارواش می توانید به رستوران دیاکو که در طرف راست شما واقع شده برسید. اگر نمی دانید بلوار جام جم کجاست و به دنبال یک نقشه برای راهنما هستید نیز لوکیشن زیر می تواند شما را راهنمایی کند. کافیست اینترنت تلفن همراهتان و لوکیشن را روشن نمایید و بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک کنید تا مسیر رسیدن به مقصد از مبدا شما مشخص شود.

شماره تماس رستوران دیاکو ارومیه: 33489742-044

آدرس رستوران دیاکو: آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار جام جم، کوچه پانزده

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.512744217242336%2C%2045.02341673921733%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”733″ name=”رستوران دیاکو”]

#5 رستوران مولوی

این رستوران نیز از جمله بهترین رستوران های ارومیه بوده چرا که امتیاز دریافتی از مراجعین آن بالا می باشد و اکثر کسانی که به مولوی رفته اند از کیفیت غذا ها و محیط داخلی رستوران رضایت داشته اند. طراحی داخلی این رستوران ارومیه ساده بوده ولی در همین سادگی توانسته افراد زیادی را به سمت خود جذب نماید. رستوران مولوی می تواند مکان مناسبی برای برگزاری انواع جشن ها و مناسبات خاص باشد که تعداد میهمانان زیاد بالا نیست.

اگر به این رستوران مراجعه کردید بهتر است در بین غذاهایی که سفارش می دهید جوجه کباب را نیز بیفزایید چون امتیاز خوبی از کاربران در یافت کرده و طعم خوبی دارد. البته اکثر غذا های این رستوران خوب طبخ می شوند و می توانید با اطمینان خاطر هر چه نیاز داشتید را سفارش دهید. رستوران مولوی در تمامی روز های هفته از ساعت 9 صبح تا 23 باز می باشد و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان در این بازه زمانی اقدام نمایید.

با توجه به نظرات کاربران باید گفت که این رستوران ارومیه دارای غذاهایی با کیفیت است و هزینه ی این غذا ها نیز با توجه به این کیفیت و در مقایسه با رستوران های هم سطح کمی بالاست. البته باید عنوان کرد هزینه ای که شما پرداخت می کنید ارزش یک بار امتحان کردن را دارد و نباید این رستوران را از دست بدهید. یک سری غذا های دریایی نیز در این رستوران سرو می شوند که طرفداران خود را دارد و شما نیز می توانید از آن ها استفاده نمایید.

نمای بیرونی رستوران شاید زیاد چشمتان را خیره نکند و کاملا ساده می باشد اما کیفیت ها و رضایت مشتری ها باعث شده تا تبدیل به یکی از رستوران های معروف ارومیه شود. لازم به ذکر است که در جلوی رستوران نیز فضای کافی برای پارک خودرو وجود دارد و می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید.

مسیر دسترسی رستوران مولوی

از آن جا که این رستوران در بلوار مولوی قرار گرفته شما باید ابتدا خود را به میدان مولوی برسانید تا از آن جا به سمت رستوران بروید. بدین منظور می توانید از بلوار آزادگان به سمت میدان پیش رو بروید و از میدان به سمت شمال در بلوار مولوی برانید. این بلوار را ادامه دهید تا به تقاطع مولوی و امام رضا برسید. سپس به سمت راست و امین رفته و تا رسیدن به مقصد که در سمت راست شما قرار دارد ادامه دهید.

رستوران مولوی در کنار رستوران امین واقع شده است. از بلوار مولوی تا مقصد کمتر از 800 متر فاصله خواهید داشت که در حدود 2 دقیقه در راه خواهید بود. هم چنین از لوکیشن زیر نیز می توانید استفاده کنید تا در هر نقطه ای از شهر ارومیه که بودید بتوانید به راحتی به رستوران مولوی برسید.

شماره تماس رستوران مولوی ارومیه: 33462181-044

آدرس رستوران مولوی: آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار مولوی، امین

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.526100780448%2C%2045.063713696227296%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”750″ name=”رستوران مولوی”]

#6 رستوران حاجی بابا

از دیگر رستوران هایی که در ارومیه توانسته امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید، رستوران حاجی بابا می باشد. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 12 ظهر تا 12 شب باز بوده و شما در این بازه زمانی می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید. فضای داخلی رستوران همانند یک سالن پذیرایی بزرگ می باشد که مناسب برای انواع جشن ها و مناسبات است. دکور و طراحی به کار رفته در این رستوران مدرن ولی ساده می باشد.

اگر اقامتگاهتان در نزدیکی این رستوران ارومیه واقع شده می توانید از آن استفاده نمایید. امتیاز بالایی که رستوران حاجی بابا دریافت کرده باعث شده تا در فهرست بهترین رستوران های ارومیه قرار بگیرد. کیفیت غذا ها در این رستوران بالا بوده و قیمت آن ها با توجه به این کیفیت و در مقایسه با دیگر رستوران های هم سطح مناسب می باشد. این رستوران دارای پارکینگ اختصاصی بوده و امکان رزرو کردن نیز دارد.

نمای این رستوران ارومیه شیشه ای و دایره ای بوده و رو به پل قویون ارومیه می باشد. نحوه سرویس دهی در رستوران خوب بوده و به همین دلیل امتیازی که دریافت کرده نیز بالا می باشد. هم چنین رفتار پرسنل با مراجعین مودبانه است. رستوران حاجی بابا ارومیه بین مردم این شهر معروف می باشد و آن ها این مکان را برای صرف غذا بسیار مناسب می دانند. بهتر است در صورت مراجعه به این رستوران کوبیده را از دست ندهید و طعم خوب آن را بچشید.

مسیر دسترسی رستوران حاجی بابا

یکی از راه هایی که می توانید از آن برای رسیدن به رستوران حاجی بابا استفاده کنید، راه خیابان بهشتی می باشد. بدین منظور باید ابتدا خود را به این خیابان برسانید و به سمت شمال شرقی آن حرکت نمایید. به خم راه که رسیدید به سمت خیابان بو علی بروید تا به رستوران حاجی بابا وارد شوید. این رستوران در کنار مشاورین املاک رادیکال و املاک الماس قرار گرفته است.

از کمی قبل از بو علی در خیابان بهشتی تا مقصد کمتر از 200 متر فاصله بوده و بدون ترافیک یک دقیقه در راه هستید. اگر مسیر رسیدن از مبدا خود تا مقصدتان را نمی دانید نیز می توانید از لوکیشن زیر استفاده کنید. مسیر دسترسی زیر به شما کمک می کند تا به راحتی یک مسیر کم ترافیک را یافته و تا رستوران ارومیه حرکت کنید.

شماره تماس رستوران حاجی بابا ارومیه: 34431909-044

آدرس رستوران حاجی بابا: آذربایجان غربی، ارومیه، انتهای خیابان دانشکده، جاده بند، ابتدای بوعلی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.520897319566785%2C%2045.03185423389905%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”751″ name=”رستوران حاجی بابا”]

#7 رستوران طومار

این رستوران به دلیل واقع شدن درون یک باغ زیبا در بین مردم بومی این شهر و البته مسافران معروف شده است. اگر به ارومیه رفتید بهتر است استفاده از این باغ رستوران را به هیچ عنوان از دست ندهید چرا که تجربه ای جالب برایتان خواهد بود. به دلیل امتیاز خوبی که این رستوران از کاربران دریافت نموده توانسته در بین بهترین رستوران های ارومیه قرار گیرد. منطره و طراحی این باغ بسیار زیباست و چشمان زیادی را به خود خیره می کند تا جایی که عده ای برای تصویر برداری نیز به این باغ رستوران مراجعه می کنند.

همین موضوع سبب شده تا اینجا به عنوان یکی از بهترین باغ رستوران های ارومیه نیز شناخته شود. رستوران طومار در تمامی روز های هفته باز بوده و شما می توانید در بازه زمانی 9 صبح تا 12 شب به آن مراجعه نمایید. از جمله دلایلی که باعث شده تا همانند رستوران های هم سطح امتیاز بلایی از مراجعین دریافت نکند، هزینه نسبتا بالای غذاهای موجود در منو می باشد.

در کنار این مورد سرویس دهی نیز زیاد مورد تایید مشتریان نبوده و به همین دلیل این دو مورد باعث شده تا امتیاز رستوران طومار متوسط رو به بالا باشد. در این رستوران سنتی ارومیه می توانید از قلیان و سرویس چای در کنار آن نیز بهره ببرید و روز زیبای داشته باشید. دارا بودن پارکینگ اختصاصی از جمله مزایای این باغ رستوران ارومیه می باشد که می توانید از آن استفاده نمایید. در منوی این رستوران می توانید علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای ترکی را نیز سفارش دهید.

مسیر دسترسی رستوران طومار

اگر تمایل داشتید به این رستوران مراجعه کنید بهتر است ابتدا خود را به جاده بند برسانید. بعد از رسیدن به بند آن را در جهت شرق ادامه دهید و از آن خارج نشوید. این رستوران ارومیه درست بعد از دونر مهران و در سمت چپ واقع شده است. از کمی قبل از دونر مهران تا مقصد کمتر از 60 متر فاصله بوده که تنها یک دقیقه طول می کشد به آن برسید. در هر جایی از ارومیه که بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر به آسانی خود را به مقصدتان برسانید. در واقع مسیر دسترسی زیر باعث می شود تا شما بتوانید با استفاده از یک راه کم ترافیک و آسان به رستوران طومار ارومیه برسید. کافیست اینترنت و لوکیشن گوشی خود را روشن کنید و بر روی لوکیشن زیر کلیک نمایید.

شماره تماس رستوران طومار ارومیه: 09149401418

آدرس رستوران طومار: آذربایجان غربی، ارومیه، جاده بند، بعد از دانشگاه صنعتی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.49823897260341%2C%2044.99768077744356%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”752″ name=”رستوران طومار”]

#8 رستوران غار نمک

یکی از لاکچری ترین رستوران های ارومیه که می توانید برای مراجعه به ان اقدام کنید، رستوران غار نمک می باشد. این رستوران امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین جاهایی است که می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید. از نظر موقعیت جغرافیایی این رستوران ارومیه در یکی از بهترین خیابان های شهر قرار گرفته و به همین دلیل نیز توانسته افراد زیادی را به سمت خود جذب نماید. تنوع غذا های موجود در منوی رستوران غار نمک خوب بوده و شما می توانید هر کدام از آن ها را که تمایل داشتید انتخاب نمایید.

پرسنل این رستوران رفتار خوبی با مراجعین دارند و سرویس دهی نیز در سطح مناسبی است. محیط داخلی رستوران طراحی بی نظیری دارد و به ورد به آن گویی به یک غار زیبا وارد شده اید و نام رستوران نیز به همین دلیل انتخاب شده است. مسافران برای تجربه یک جای جدید و منحصر به فرد معمولا این رستوران را انتخاب کرده و به آن مراجعه می کنند. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 12:30 تا 22:30 باز بوده و شما می توانید برای استفاده از ان در این بازه زمانی اقدام کنید ولی بهتر است در روز های تعطیل قبل از مراجعه تماس بگیرید تا در صورت تغییر تایم رستوران دچار سرگردانی نشوید.

مسیر دسترسی رستوران غار نمک

برای رسیدن به این رستوران لاکچری ارومیه می توانید ابتدا خود را به بلوار بهشتی برسانید و سپس در جهت شرق آن ادامه دهید. این مسیر را ادامه دهید تا به مقصدتان که بعد از دبستان بزرگمهر و در سمت راست شما قرار گرفته برسید. یک لوکیشن نیز برایتان قرار داده شده تا بتوانید با استفاده از آن به آسانی و با نقشه خود را به مقصدتان برسانید. کافیست ابتدا اینترنت همراه و لوکیشن گوشی خود را روشن کرده و بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک کنید.

شماره تماس رستوران غار نمک ارومیه: 33430144-044

آدرس رستوران غار نمک: آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار شهید بهشتی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.53566512982084%2C%2045.067736092598565%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”919″ name=”رستوران غار نمک”]

#9 رستوران اشرافی

یکی از رستوران هایی که در منطقه بند ارومیه می توانید برای استفاده از آن اقدام کنید، رستوران اشرافی می باشد. این رستوران با توجه به رضایت مراجعین در زمره رستوران های خوب ارومیه بوده و به همین دلیل بهتر است در سفر به این شهر استفاده از آن را از دست ندهید. این رستوران که یکی از بهترین رستوران های بند ارومیه می باشد توانسته امتیاز خوبی را نیز از کاربران دریافت نماید.

در این رستوران خوب ارومیه که به عنوان یکی از ارزان ترین رستوران های ارومیه نیز شناخته می شود، می توانید در کنار غذا قلیان نیز سفارش دهید و لحظات خوبی را تجربه نمایید. اگر به بلوار جام جم ارومیه رفتید بهتر است برای صرف غذای مورد نظرتان به رستوران اشرافی بروید. کافه سنتی و رستوران اشرافی در تمامی روز های هفته از ساعت 9 تا 24 باز می باشد و شما می توانید در بازه زمانی گفته شده به آن مراجعه نمایید.

مسیر دسترسی رستوران اشرافی

برای رسیدن به رستوران اشرافی باید ابتدا خود را به جاده بند برسانید و سپس در جهت شرق آن برانید. این رستوران بند ارومیه بعد از فروشگاه پورعبدال قرار گرفته است. با کلیک بر روی مسیر دسترسی زیر می توانید به اسانی خود را به مقصدتان برسانید.

شماره تماس رستوران اشرافی ارومیه: 09141418851

آدرس رستوران اشرافی: آذربایجان غربی، ارومیه، جاده بند

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.49967276699065%2C%2045.00998612974203%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

سوالات متداول

بهترین رستوران های سنتی ارومیه کدام موارد هستند؟

رستوران های کشکول، طومار و اشرافی از بهترین ها هستند.

ارزان ترین رستوران های ارومیه کدام موارد هستند؟

رستوران سنتی اشرافی.

لاکچری ترین رستوران های ارومیه کدام موارد هستند؟

رستوران های غار نمک، کشکول و دیاکو.

معروف ترین رستوران های ارومیه کدام گزینه ها می باشند؟

رستوران های کشکول، فلامینگو، دیاکو و طومار.