بهترین فست فود های ارومیه

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

فست فود های ارومیه شاید بیشتر از رستوران های این شهر طرفدار دارند. در ارومیه صد ها فست فود خوب، لاکچری، قیمت مناسب، اقتصادی و حتی کافه فست فود است که در سایت لوکس ویلا تصمیم گرفتیم نگاهی به بهترین آن ها از نظر رستوران گرد ها و مردم بیاندازیم.

فست فود پاندورا ارومیه

اولین مورد از معرفی بهترین فست فود های ارومیه را با فست فود پاندورا آغاز می کنیم. فست فودی که فقط به صورت بیرون بر غذا سرو می کند و جایی برای نشستن ندارد. فست فود پاندورا معروف به پاندورا پک یا فود پک پاندورا، چند سالی است که در شهر ارومیه افتتاح شده و چون از بهترین فست فود های ارومیه در زمینه بسته بندی و ارائه غذا های بیرون بر به سبک جدید است، بین جوانان توانسته به خوبی محبوب شود و از شلوغ ترین فست فود های ارومیه به شمار بیاید. اینجا آنقدری بین مردم ارومیه و رستوران گردها محبوب است که در روزهای آخر هفته و ایام شلوغ، اگر تماس بگیرید و به صورت تلفنی غذا سفارش دهید، نیاز است که زمان به مراتب طولانی تری را نسبت به روزهای عادی هفته منتظر بمانید تا غذا به دستتان برسد البته فست فود پاندورا پک ارومیه همیشه سعی داشته غذا ها را داغ داغ به دست مشتری برساند.

اما فست فود پاندورا پک در کنار اینکه پک های زیبا و دوست داشتنی دارد، کیفیت بالای غذا ها و حجم مناسب به همراه قیمت های فوق العاده منوی غذایی، اینجا را به جایی محبوب و پرطرفدار بین جوانان تبدیل کرده. در منوی غذایی فست فود پاندورا ما فقط پک های غذایی چند نفره را میبینیم. بطور کلی، پک های غذایی پاندورا به صورت یک نفره، دو نفره و خانواده عرضه می شوند. پک ها چه یک نفره چه دو نفره چه خانواده دو مدل ساده و پلاس دارند. بطور مثال، پک ساده تکنفره شامل پنینی پیتزا کالباس خشک و ژامبون پپرونی است به همراه همبرگر، سیب زمینی، سالاد کلم و دسر درحالیکه در پک پلاس، مینی پیتزا گوشت و مرغ، چیز برگر، فیله استریپس، سیب زمینی سرخ کرده، سالاد کلم و دسر قرار داده می شود.

آدرس فست فود پاندورا ارومیه

فست فود پاندورا پک در بلوار درستکار ارومیه واقع شده است. اگر بین بهترین فست فود های ارومیه بخصوص فست فود های بیرون بر، فود پک پاندورا را انتخاب کردید تا از غذا های خوشمزه و متنوعی که در بسته بندی های شکیل و خاص قرار می دهد لذت ببرید، کافیست وارد بلوار درستکار واقع در مابین میدان امام رضا و چهارراه آزادگان شهر ارومیه شوید تا در خیابان درستکار جنوب به شمال، بعد از کوچه 14 غربی به فست فود پاندورا برسید.

شماره تماس فست فود پاندورا ارومیه: 33676667-044

ساعت کاری فست فود پاندورا ارومیه: همه روزه از ساعت 11:30 ظهر الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F2F3eW65499Zv6ACN8|target:_blank”]

[widgetkit id=”950″ name=”فست فود پاندورا ارومیه”]

فست فود یاوانلیق ارومیه

فست فود قیمت مناسب در ارومیه به وفور نعمت پیدا می شود. بهترین فست فود های ارومیه که قیمت های مناسبی دارند همیشه بین مردم محبوب تر بوده و هستند چون کمتر کسی در ارومیه پیدا می شود که بخواهد هزینه های گزافی را برای غذا های فست فود پرداخت کرده و به دنبال فست فود های لوکس ارومیه باشد. از این رو، فست فود های قیمت مناسب ارومیه همیشه با هم در حال رقابت هستند تا محبوب تر شوند. یکی از همین فست فود های قیمت مناسب ارومیه، یاوانلیق نام دارد که در چهارراه عسگر خان واقع شده و اینجا آنقدری محبوب است که در روزهای آخر هفته همیشه ازدحام جمعیت در مقابل اینجا را مشاهده خواهید کرد و باید زمانی را هم منتظر بمانید تا غذایتان حاضر شود.

با اینکه فست فود یاوانلیق نیز همانند فست فود پاندورا پک، از فست فود های بیرون بر ارومیه محسوب می شود، اما فضای نشستن هم دارد. در گذشته، فست فود یاوانلیق محیط بسیار کوچکی داشت و کلاً دو میز و صندلی در محیط فست فود قرار داده شده بود اما بعد از اینکه یاوانلیق کلی مشتری پیدا کرد، به 50 متر پایین تر از جای فعلی اش مراجعه کرد تا با محیطی بزرگ تر و شیک تر، پذیرای مشتریان خود باشد. در این فست فود انواع برگر، پیتزا و ساندویچ سرو می شود و خوشبختانه مانند بسیاری از فست فود های ارومیه که قیمت مناسب هم هستند، آشپزخانه اینجا باز است و مشتریان می توانند از یبرون مراحل پخت غذا ها را تماشا کنند و خیالشان راحت باشد.

آدرس فست فود یاوانلیق ارومیه

فست فود یاوانلیق در خیابان حافظ و بالاتر از چهارراه حافظ و عسگران قرار دارد. شما می توانید از طریق خیابان های 15 خرداد یا چهارراه پنجراه وارد خیابان حافظ شده و بعد از چهارراه عسگرخان به فست فود یاوانلیق برسید. اینجا چون از فست فود های معروف ارومیه به شمار می رود و در کوچه قرار دارد، بهتر از برای پیدا کردن جای پارک به خیابان عسگرخان رجوع کنید چون در روزهای آخر هفته خیابان ها و کوچه ها بخصوص در اطراف فست فود یاوانلیق بسیار شلوغ می شود.

شماره تماس فست فود یاوانلیق ارومیه: 32224965-044

ساعت کاری فست فود یاوانلیق ارومیه: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FjyW9WjhDeUZxH9fF7|target:_blank”]

فست فود یاوانلیق ارومیه

فست فود مون لایت ارومیه

اگر بین فست فود های ارومیه به دنبال جایی هستید که غذا های باکیفیتی را ارائه دهد و به دنبال محیط لاکچری و پر زرق و برق نیستید و به عبارتی، تصمیم دارید هزینه ای که پرداخت می کنید بیشتر صرف کیفیت غذا شود تا محیط، فست فود مون لایت بی شک یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود و چون اینجا غذا های باکیفیتی ارائه می دهد و هزینه پرداختی صرف کیفیت و حجم و طعمی به یاد ماندنی می شود، از معروف ترین و پرطرفدارترین فست فود های ارومیه است و برای همین هم هست که کلی مشتری دارد.

فست فود مون لایت سالنی زیبا و دوست داشتنی دارد همانند یک فست فود خوب. فست فود مون لایت دو طبقه دارد و نزدیک به 50 نفر ظرفیت سالن این فست فود می باشد. طبقه پایین بجای صندلی، از مبل های راحتی استفاده کرده تا علاوه بر راحتی مشتریان، تعداد بیشتری هم بتوانند به دور یک میز بنشینند اما در طبقه بالا نه تنها ظرفیت کمتر است بلکه بجای مبل، از میز و صندلی استفاده شده هرچند خلوت تر از طبقه پایین است و برای قرارهای دو نفره جای ایده آلی خواهد بود.

وقتی یک فست فود مانند مون لایت کلی طرفدار پیدا می کند پس بی شک غذا های خوشمزه و باکیفیتی دارد حتی اگر متنوع نباشد. در منوی غذایی فست فود مون لایت ما انواع پیتزا، برگر، ساندویچ و غذا های سوخاری مانند مرغ و فیله سوخاری چند تکه میبینیم. همچنین پیتزاها هم به صورت پنجره ای هستند که طرفداران خاص خود را دارند چون اصولاً پیتزا ها دایره ای هستند. شما زمانی که غذا را سفارش می دهید، منتظر می مانید تا صدا بزنند و بعد از آن که غذا را تحویل میگیرید و می نشینید، متعجب خواهید شد که پیتزا نسبت به آنچه که فکر می کردید کوچک تر است اما از سوی دیگر، نه تنها حجم خوبی دارد و به اصطلاح، پرملات است بلکه بسیار خوشمزه هم هست.

به گفته رستوران گردها و مشتریان ثابت فست فود مون لایت ارومیه، اینجا چون غذا هایش خوشمزه هستند مشخص است که از مواد اولیه باکیفیتی برای آن ها استفاده شده و نه تنها ازرش بارها رفتن را دارد بلکه اگر از طرفداران کیفیت و مزه هستید، به یکی از مشتریان ثابت اینجا تبدیل خواهید شد. لازم به ذکر است فست فود مون لایت ارومیه به صورت بیرون بر از طریق سامانه های آنلاین سفارش غذا و به صورت تلفنی نیز به همه جای ارومیه با هزینه مشتری ارسال دارد و غذا ها همیشه داغ و به موقع به دست مشتریان می رسد پس حتی اگر در روزهای شلوغ نیز سفارش دادید، خیالتان از داغ بودن غذا حتی در صورتیکه دیر برسد نیز راحت خواهد بود.

آدرس فست فود مون لایت ارومیه

فست فود مون لایت در جنوب ارومیه و خیابان سبلان قرار دارد. اگر بین باکیفیت ترین فست فود های ارومیه تصمیم دارید تجربه فست فود مون لایت را داشته باشید، برای دسترسی به اینجا کافیست از طریق بلوار نبوت، خیابان صدا و سیما، میثم و خیابان البرز وارد خیابان سبلان شوید. درواقع خیابان سبلان در امتداد خیابان البرز قرار دارد و همچنین در خیابان سبلان نزدیک به چهارراه بلوار نبوت در سمت جنوب خیابان فست فود مون لایت را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس فست فود مون لایت ارومیه: 33381200-044

ساعت کاری فست فود مون لایت ارومیه: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FKcVdozJT95iomu8g6|target:_blank”]

[widgetkit id=”952″ name=”فست فود مون لایت ارومیه”]

فست فود جگوار ارومیه

پیتزا ساندویچی جگوار ارومیه به گفته خودش، اولین فست فود با ایده های رستورانی بوده و خالق اولین ها در صنعت فست فود است. شما زمانی این حرف را بهتر درک خواهید کرد که یکبار به فست فود جگوار مراجعه کنید و غذا های خوشمزه و خاصش را امتحان کنید تا نه تنها اینجا به پاتوق همیشگی شما تبدیل شود بلکه از ایده هایی که برای غذا هایش داده نیز لذت ببرید.

فست فود جگوار اورمیه همانند فست فود مون لایت که پیش تر معرفی کردیم، جایی است که شما پول را برای غذا و کیفیتش می دهید تا محیط لوکس و آنچنانی و خدمات سرویس دهی ویژه و غیره برخلاف کافه رستوران ها. اینجا همچنین دو طبقه داشته و بالای 50 نفر هم ظرفیت دارد. همانند فست فود مون لایت در فست فود جگوار نیز بجای استفاده از میز و صندلی، از مبل های راحتی استفاده شده تا تعداد افراد بیشتری بتوانند کنار یکدیگر به دور میز بنشینند. همچنین برای راحتی مشتریان، میز و مبل به صورت یک تکه است و فاصله آن نیز استاندارد می باشد تا میز از کسی دورتر یا به کسی نزدیک تر نباشد. در کنار آن، خود سالن فست فود جگوار در هر دو طبقه، دکوراسیون و طراحی ساده و در عین حال شیکی دارد.

اگر بین بهترین فست فود های ارومیه می خواهید غذا های فوق العاده فست فود جگوار ارومیه را تجربه کنید، علاوه بر اینکه می توانید به صورت حضوری مراجعه کنید تا غذا ها را داغ داغ میل کنید و لذت ببرید، از طریق تماس تلفنی، خود سایت جگوار و سامانه های سفارش آنلاین غذا نیز می توانید سفارش دهید و در هر کجای ارومیه که قرار داشته باشید، غذاهای فوق العاده خوشمزه و باکیفیت فست فود جگوار را تحویل بگیرید. در فست فود جگوار ارومیه، 10 مدل پیتزا سرو می شود که 5 مدل پیتزای عادی در طعم های مختلف و 5 مدل هم پیتزای مینی می باشد، 8 مدل برگر، ساندویچ های دنر گوشت یا مرغ یا مخلوط، هات داگ، انواع ژامبون و کنار همه این آیتم ها، سیب زمینی بشقابی، سیب زمینی با پنیر یا با قارچ و پنیر، ماست و خیار و سه مدل سالاد اندونزی، ماکارونی و فصل به عنوان پیش غذا می توانید سفارش دهید. همچنین اگر هم کم خور هستید، اینجا 9 مدل اسنک متنوع هم دارد.

بطور کلی، دلایلی که فست فود جگوار را جزء بهترین فست فود های ارومیه کرده، کیفیت مطلوب و بسیار خوب غذا ها، طعم به یاد ماندنی آن ها، حجم خوب، تنوع مطلوب و از همه مهم تر، قیمت های فوق العاده غذا ها هستند. به راستی که اینجا در روزهای آخر هفته آنقدری شلوغ می شود که پیشنهاد میکنیم به صورت بیرون بر سفارش دهید.

آدرس فست فود جگوار ارومیه

فست فود جگوار در غرب ارومیه قرار دارد و برای دسترسی به این فست فود، می بایست در غرب ارومیه وارد بلوار باهنر شوید تا بتوانید به خیابان تربیت دسترسی داشته باشید. در خیابان تربیت و روبروی خوابگاه دانشجویی علوم پزشکی به فست فود جگوار خواهید رسید.

شماره تماس فست فود جگوار ارومیه: 33829735-044

ساعت کاری فست فود جگوار ارومیه: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 12 شب  و روزهای جمعه تعطیل

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F1FKn8824HmPQvDww6|target:_blank”]

فست فود جگوار ارومیه

فست فود مستر برگر ارومیه

با اختلاف و بدون اغراق، بهترین فست فود ارومیه برای تجربه طعم بی نظیر برگر جایی نیست جز مستر برگر یا آقای برگر ارومیه. فست فود مستر برگر تخصصش فقط برگر است و تا به حال هیچ فست فودی در ارومیه نتوانسته برگرهایی به خوشمزگی برگرهای مستر برگر سرو کند برای همین هم هست شما هرموقع به فست فود مستر برگر ارومیه مراجعه کنید، اینجا آنقدری شلوغ است که شاید نیاز باشد زمانی را در صف صندوق و حتی خالی شدن میز منتظر بمانید چه برسد به روزهای آخر هفته و تعیطلات و زمان هایی که ارومیه میزبان گردشگران بسیاری باشد.

فست فود مستر برگر ارومیه بین جوانان و کیفیت بازان بسیار محبوب است. اینجا چون محیطی شیک و کلاسیک به همراه تزئینات و نورپردازی مدرن و جوان پسند دارد، پاتوق بسیاری از نوجوانان و جوانان به شمار میرود. مستر برگر ارومیه دو سالن روباز و سرپوشیده برای مشتریان حضوری خود در نظر گرفته و شما می توانید انتخاب کنید و از فضای سرپوشیده اما زیبا و دوست داشتنی مستر برگر بهرمند شوید یا فضای روباز مقابل فست فود که هم هوای آزاد دارد و هم استعمال دخانیات در آنجا بلامانع است. با این حال، محیط چیزی نیست که مستر برگر را بین مردم محبوب کرده بلکه غذا های فوق العاده و برگرهای بی نظیری است که در اینجا سرو می شود.

زمانی که وارد فست فود مستر برگر ارومیه می شوید، بالای صندوق و آشپزخانه فست فود یک تخته سیاه بزرگ است که درواقع منوی اینجا می باشد. روی این تخته سیاه کلی آیتم جذاب و هیجان انگیز مشاهده می شود. با اینکه در منوی فست فود مستر برگر آیتم های خاص و با نام های عجیب و غریب مشاهده می شود مانند دیزل برگر و مستر برگر تپل و مستر اگ و غیره، اما خوشبختانه مقابل هر آیتم محتویات آن نیز نوشته شده تا مشتریان دچار سردرگمی نشوند. با این حال، شما در منوی فست فود مستر برگر یک مورد جذاب را مشاهده خواهید کرد و آن هم حجم برگر است. به عبارتی، اینجا تمامی برگرها علاوه بر اینکه دست ساز هستند و از گوشت خالص گریل تهیه شده اند، 160 گرم وزن دارند برخلاف فست فودهایی که برگرهای 100 گرمی دارند و از طرفی، برخی از آیتم ها برگر 230 گرمی دارند که فوق العاده هستند. اگر هم برگر گوشت نخواستید، آیتم هایی هست مانند فیله چیکن برگر و سوسیس برگر که فوق العاده اند.

از نظر مشتریان ثابت فست فود مستر برگر و فست فود باز ها، تمامی برگر های فست فود مستر برگر آنقدری خوشمزه هستند و آنقدری حجم خوبی دارند که دیگر شما نیازی به پیش غذا پیدا نخواهید کرد البته ناگفته نماند برگر ها به همراه دورچین شامل سس و سالاد و غیره سرو می شوند اما با این حال، در صورتیکه پیش غذایی خواستید کنار غذایتان باشد، کلی سالاد جذاب شامل سالادهای اسفناج، سزار، فصل، آیولی و سیب زمینی های متنوع با سس های خاص و بی نظیر خود مجموعه می توانید سفارش دهید و لذت ببرید. همچنین اینجا به صورت بیرون بر نیز سفارش میگیرد و می توانید روی آن حساب کنید.

آدرس فست فود مستر برگر ارومیه

فست فود مستر برگر ارومیه در خیابان مولوی قرار دارد که از مهم ترین و پرتردد ترین خیابان های شهر ارومیه محسوب می شود و برای دسترسی به این فست فود، می بایست به چهارراه بزرگ بلوار های مولوی، امین و امام رضا مراجعه کنید. در ضلع شمال شرقی این چهارراه خیابانی است که شما را از خیابان امیر وارد بلوار مولوی می کند و در اواخر این خیابان فست فود مستر برگر یا آقای برگر ارومیه را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس فست فود مستر برگر ارومیه: 33487312-044

ساعت کاری فست فود مستر برگر ارومیه: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FPv395qdoemJTkyEd7|target:_blank”]

[widgetkit id=”951″ name=”فست فود مستر برگر ارومیه”]

فست فود پیتزا مانو ارومیه

اگر فست فود باز باشید، قطعاً نام فست فود پیتزا مانو را بارها شنیده اید. این فست فود از برندهای ثبت شده بابک بختیاری است که شعبه مرکزی آن در شهر ارومیه بوده و از معروف ترین و جذاب ترین فست فود های ارومیه در زمینه پیتزاهای ایتالیایی محسوب می شود. اگر نمی دانید، بابک بختیاری یک کارآفرین ملی است که خالق برند آیس پک بوده و به لطف همان برند آیس پک که توانست کلی طرفدار پیدا کند، هلدینگ بابک بختیاری را تاسیس کرد و امروزه،  بیش از 30 برند را به نام خود ثبت کرده و تمامی این برندها در شهرهای مختلف ایران کلی شعبه دارند مانند تنورک در زمینه فست فود و پیتزاهای آمریکایی. یکی از این برند ها، پیتزا مانو نام دارد که امروزه در شهرهای تهران، اصفهان، کرمان، ارومیه، شیراز و غیره شعبه دارد و در شهر تهران نیز 3 شعبه دارد که پرطرفدار و همیشه شلوغ هستند.

شعبه ارومیه، شعبه مرکزی فست فود پیتزا مانو است و اگر از طرفداران فست فود ها و پیتزا های ایتالیایی هستید و این بار نیز به دنبال جای خاصی هستید که پیتزاهای ایتالیایی جذاب و متفاوتی سرو کند، پیشنهاد می کنیم نگاهی به فست فود پیتزا مانو بیاندازید. در فست فود پیتزا مانو تمامی پیتزاها در فرهای هیزمی پخته می شوند برای همین، طعمی متفاوت و به یادماندنی دارند و همین ایده پخت در فر هیزمی بود که فست فود پیتزا مانو را نسبت به جاهای دیگر متفاوت و خاص کرد و باعث شد پیتزا مانو جزء معروف ترین فست فود های ارومیه باشد. تخصص فست فود پیتزا مانو فقط پیتزاهای ایتالیایی است و در منوی غذایی اینجا، بجز 20 مدل پیتزای ایتالیایی به همراه چند مدل سالاد ایتالیایی، سزار و یونانی هیچ آیتم دیگری نظیر بشقاب غذا های فرنگی و ساندویچ و غیره مشاهده نمی کنید.

پیتزا مانو در واقعیت یک فست فود است اما چون پیتزاهای ایتالیایی سرو می کند، خیلی ها تصور می کنند اینجا یک رستوران ایتالیایی است و تصور محیطی لوکس و قیمت های گزاف دارند در صورتیکه چون مانند رستوران های اایتالیایی لوکس و گران قیمت نیست باعث شده کلی طرفدار پیدا کند. فست فود پیتزا مانو سالنی بزرگ با ظرفیت معقول دارد اما در عین حال، از ظاهر و دکوراسیون شیک و دوست داشتنی با فاصله خوب میز و صندلی ها برخوردار است. نکته مهمی که در فست فود پیتزا مانو مشاهده می شود، آشپزخانه آن است که باز است و شما می توانید صفر تا صد مراحل پخت پیتزا را در آنجا مشاهده کنید تا خیالتان راحت باشد.

بدون شک بین ده ها رستوران ایتالیایی و فست فود ایتالیایی در ارومیه، پیتزا مانو اگر بهترین نباشد جزء برترین فست فود های ارومیه در خصوص سرو پیتزاهای ایتالیایی به شمار می رود و بسیاری از ایتالیایی باز ها می گویند زمانی که یکبار تجربه پیتزاهای فوق العاده پیتزا مانو را داشته باشید دیگر برای پیتزاهای ایتالیایی در شهر ارومیه به هیچ جای دیگری مراجعه نمی کنید و از طرفی، هر موقع هم به شهر دیگری سفر کنید، به دنبال شعبه پیتزا مانو در آن شهر خواهید بود.

آدرس فست فود پیتزا مانو ارومیه

فست فود پیتزا مانو در خیابان درستکار ارومیه قرار دارد و خیابان درستکار نیز بین میدان امام رضا و چهارراه بلوار آزادگان 1، خیابان رودکی و عدالت قرار دارد. در خیابان درستکار به سمت شمال بعد از خیابان 14 غربی به فست فود پیتزا مانو خواهید رسید و همچنین اگر از میدان امام رضا وارد بلوار درستکار شدید، همان اوایل بلوار یک دوربرگردان است که مقابل آن فست فود پیتزا مانو قرار دارد.

شماره تماس فست فود پیتزا مانو ارومیه: 33679530-044

ساعت کاری فست فود پیتزا مانو ارومیه: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FFVPn73fL2YFCVT848|target:_blank”]

[widgetkit id=”949″ name=”فست فود پیتزا مانو ارومیه”]

کافه برگر من

برگرها اگر از گوشت های دست ساز تهیه شوند، ادویه های مناسبی روی آن ها افزوده شود، نان تازه داشته باشند و سرآشپزهای حرفه ای هم برگرها را روی ذغال طبخ کنند، نتیجه آن برگری فوق العاده خوشمزه و آبدار و لذیذ است. از سوی دیگر، قهوه هم دنیای خودش را دارد و کمتر کسی است که قهوه دوست نداشته باشد مگر آنکه به قهوه و کافئین حساسیت داشته باشد. حال تصور کنید قهوه کنار برگر باشد و شما بجای نوشابه می توانید انواع قهوه از قهوه ترک و فرانسوی گرفته تا انواه اسپرسو و ماکیاتو ها را کنار برگر سفارش دهید. اگر از طرفداران پروپاقرص برگر و قهوه هستید، بین فست فود های ارومیه ما به شما کافه برگر من را پیشنهاد می کنیم. جایی که برای عاشقان قهوه و برگر ساخته شده و بی شک اینجا پاتوق همیشگی شما خواهد شد.

کافه برگر من یک کافه فست فود است و اصولاً کافه فست فود ها همان فست فود هایی هستند که در کنار غذاهای فست فودی، منوی کافی شاپ و سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد هم دارند. همچنین کافه فست فود ها وعده صبحانه هم سرو می کنند و کافه برگر من هم از این نوع کافه فست فود ها است که در کنار کلی غذا های فست فودی خوشمزه بخصوص برگر، کافی شاپ هم دارد و صبحانه هم ارائه می دهد. فست فود کافه برگر من همه روزه از ساعت 9 صبح باز می شود و تا ساعت 11 شب آماده ارائه غذا های خوشمزه به مشتریان است برای همین، اگر جایی را می خواهید که صبحانه های بی نظیری سرو کند، روی کافه برگر من می توانید حساب کنید.

کافه برگر من چون یک کافه فست فود است، برای همین محیطی لوکس و زیبا و دوست داشتنی همانند کافه رستوران ها دارد اما یک تفاوت بزرگی با کافه رستوران ها دارد و آن هم قیمت است چون اصولاً کافه رستوران ها قیمت های گزافی را روی غذا ها و خدمات می گذارند ولی کافه برگر من اینگونه نیست و تمامی غذا ها و نوشیدنی ها علاوه بر کیفیت بسیار بالا که مهم ترین دلیل محبوبیتش بین مردم و قرارگیری آن بین بهترین فست فود های ارومیه محسوب می شود، قیمت های فوق العاده مناسب هم دارد. کافه برگر من سالن نسبتاً کوچکی دارد اما دارای دو محیط روباز و سرپوشیده است و آن هایی که کنار برگر و قهوه داغ و خوشمزه، می خواهند از هواز تازه و استعمال دخانیات هم بهرمند شوند می توانند به فضای روباز کافه برگر من مراجعه کنند.

اما ببینیم در منوی کافه برگر من چه آیتم های متنوعی است که اینجا را جزء بهترین فست فود های ارومیه قرار داده. همانطور که گفتیم، کافه برگر من از ساعت 9 الی 11:30 وعده صبحانه سرو می کند شما برای صبحانه در این کافه فست فود می توانید بین آیتم های جذابی همچون کراسان های تخم مرغ و بیکن یا پنیر و خیار، سوسیس تخم مرغ، اگ پچد، املت های ایرانی و فرانسوی، وافل خامه و مربا، سجوق تخم مرغ و بشقاب انگلیسی هر کدام را که دوست داشتید امتحان کنید. کنار آن نیز از تمامی آتیم هایی که در منوی کافی شاپ هست یعنی انواع نوشیدنی های گرم بر پایه قهوه، انواع چای و دمنوش و انواع نوشیدنی های سرد شامل ماکتل، میلک شیک و آبمیوهن های طبیعی هم کنار صبحانه باصفا هستند.

بعد از صبحانه از ساعت 12 ظهر تا 11 شب نیز برای مشتریان منوی غذایی ارائه می شود که شامل کلی برگر با گوشت دست ساز بسیار خوشمزه به همراه دورچین، چند مدل پاستا و تنوعی از پیش غذا های لذیذ شامل انواع سالاد و سیب زمینی و غیره که فوق العاده هستند. تخصص کافه برگر من روی همبرگر است و از معدود فست فود های ارومیه محسوب می شود که برگرهای فوق العاده خوشمزه و خاص و بی نظیری دارد البته تمامی آیتم های غذایی کافه برگر من فوق العاده هستند و چیزی در این فست فود نیست که باب میل کسی نباشد. همانند جاهایی مانند ماهی تنوری، ساچ تاوا، سارما بیتی و غیره که بین رستوران های ارومیه خاص هستند، کافه برگر من هم بین فست فود های ارومیه گزینه ای منحصر به فرد می باشد.

آدرس کافه برگر من

کافه برگر من در خیابان دانشکده ارومیه قرار دارد و برای دسترسی به این کافه فست فود می بایست در شهر ارومیه وارد خیابان دانشکده شوید و سپس به خیابان کوی 27 مراجعه کنید. فست فود کافه برگر من جنب کوی 27 قرار دارد. همچنین در نظر داشته باشید اینجا در روزهای وسط هفته تقریباً خلوت است و جای پارک در نزدیکی یا مقابل فست فود کافه برگر من به راحتی پیدا می شود در صورتیکه طی روزهای آخر هفته، شلوغی و ترافیک خیابان پیدا کردن جای پارک در نزدیکی یا مقابل فست فود کافه برگر من را دشوار و زمان بر می کند.

شماره تماس کافه برگر من: 33480418-044

ساعت کاری کافه برگر من: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FksuY9veNrgKUicEw5|target:_blank”]

کافه برگر من ارومیه

فست فود پیتزا فارنهایت ارومیه

بعد از معرفی کلی فست فود خوب در ارومیه که پیتزاهای آمریکایی و غذا های بسیار خوشمزه و برگرهای آبدار و لذیذ سرو می کنند، این بار می خواهیم بین فست فود های ارومیه جایی را معرفی کنیم که نه تنها پیتزای آمریکایی فوق العاده دارد، نه تنها کنارش کلی پیتزای ایتالیایی لذیذ و باکیفیت سرو می کند بلکه منویی از انواع پیتزاهای به سبک لبنانی نیز دارد که بین فست فود های ارومیه همچین موردی شاید اصلاً نظیر ندارد. به فست فود پیتزا فارنهایت خوش آمدید.

فست فود پیتزا فارنهایت چون سبک متفاوت و جذاب پیتزاهای لبنانی را دارد، کلی طرفدار دارد و اینجا خیلی ها می آیند تا ببیند پیتزاهای لبنانی چه مدل پیتزاهایی هستند البته فقط پیتزاهای لبنانی نیست که فارنهایت را محبوب کرده بلکه محیطی لوکس و جذاب و شکیل با دکوراسیون خاص و دوست داشتنی به همراه غذا هایی که از مواد اولیه باکیفیت تهیه شده اند نیز از دلایل مهم محبوبیت فست فود پیتزا فارنهایت بین رستوران گرد ها هستند. در فست فود پیتزا فارنهایت پیتزاهایی به سبک آمریکایی، ایتالیایی و لبنانی، کلی مرغ سوخاری، چند مدل پاستا و کلی پیش غذا از جمله انواع سالاد و سیب زمینی و آیتم های مختص خود فارنهایت سرو می شود که بی شک شما را به مشتری ثابت اینجا تبدیل می کنند.

به گفته مشتریان و نظراتی که بابت فست فود فارنهایت ارائه کرده اند، اینجا از نظر قیمتی در حد کافه رستوران ها و رستوران های ایتالیایی است و شاید نسبت به برخی از فست فود های ارومیه قیمت های بالاتری را برای غذا های خود انتخاب کرده اما تمامی غذاها از پیش غذا ها گرفته تا انواع پیتزاها و غیره از مواد اولیه باکیفیتی تهیه شده اند که از مزه آن ها می توان به این موضوع پی برد برای همین اگر قیمت برای شما چندان اهمیت ندارد و به دنبال فست فودی در ارومیه هستید که منوی متنوع و جذابی داشته باشند و غذا های فوق العاده باکیفیت و خوشمزه در محیطی شکیل و مدرن و لوکس ارائه دهد، ما به شما فست فود پیتزا فارنهایت را پیشنهاد می کنیم.

آدرس فست فود پیتزا فارنهایت ارومیه

فست فود پیتزا فارنهایت در جنوب ارومیه واقع در خیابان امین قرار دارد. رستوران گردهای که بین بهترین فست فود های ارومیه تصمیم دارند به فست فود پیتزا فارنهایت مراجعه کنند برای دسترسی به این فست فود می توانند از طریق خیابان های فرهنگیان، صداقت، 16 متری اول، بلوارهای امام رضا و مولوی به خیابان امین مراجعه کنند و در ضلع شمالی خیابان امین نزدیک به چهارراه خیابان های 16 متری اول و ارغوان به فست فود پیتزا فارنهایت برسند.

شماره تماس فست فود پیتزا فارنهایت ارومیه: 33381022-044

ساعت کاری فست فود پیتزا فارنهایت ارومیه: همه روزه از ساعت 12:30 ظهر الی 11:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FZN6ZtfutEj1DKxju7|target:_blank”]

[widgetkit id=”954″ name=”فست فود فارنهایت ارومیه”]

فست فود فود تایم ارومیه

فست فود فود تایم پیتزاهایی دارد که نسبت به سایر فست فود های ارومیه متفاوت است چون بین تمامی فست فود های ارومیه فقط در پیتزا فود تایم است که می توانید تجربه پیتزا های نیم متری را داشته باشید. پیتزا فود تایم تخصصش فقط پیتزاهای نیم متری است و پیتزاهایی ارائه می دهد که حجیم و لذیذ بوده و مناسب بیش از یک نفر هستند مگر آنکه آن یک نفر بسیار پرخور باشد و از پس این پیتزا ها بر بیاید.

فست فود فود تایم ارومیه یا پیتزا نیم متری فود تایم سالن زیبا و دوست داشتنی دارد که به سبک کلبه های چوبی می باشد و به عبارتی، اینجا دیوارهای طرح چوب دارد و میز و صندلی های چوبی آن به همراه نورپردازی گرم و تزئینات و دکوراسیون شکیل، چهره جذاب و خاصی را به این فست فود بخشیده. فست فود فود تایم ارومیه ظرفیت چندان بالایی ندارد اما در نظر داشته باشید اینجا ارسال هم دارد و به صورت تلفنی می توانید در هر کجای ارومیه که هستید با هزینه خودتان غذا سفارش بدهید و داغ داغ درب منزل دریافت کنید.

در منوی غذایی فست فود فود تایم ارومیه چند مدل همبرگر که با گوشت دست ساز باکیفیت تهیه شده اند و پیش غذا هایی شامل انواع سالاد و سیب زمینی های متنوع، نان سیر و قارچ و پیاز سوخاری هم هست ولی اینجا را همه با پیتزاهایش میشناسند. در بخش پیتزاهای فست فود فود تایم ارومیه، 9 آیتم پیتزای نیم متری هست شامل پیتزای سبزیجات، مخلوط، قارچ و مرغ، مکزیکی، پپرونی، مرغ و گوشت، مخصوص، قارچ و گوشت و بیف و اگر فکر می کنید پیتزای نیم متری برای شما زیاد است، می توانید از بخش پیتزاهای عادی سفارش بدهید. در بخش دیگر منو، 8 مدل پیتزا است از سبزیجات و قارچ و مرغ گرفته تا بیف و مکزیکی و پپرونی و غیره که در دو سایز مینی و متوسط ارائه می شوند.

اینجا برای پیتزاهای خود از مواد اولیه باکیفیتی استفاده کرده و نتیجه آن، طعم لذیذ غذا ها است اما از آن مهم تر، قیمت غذا ها می باشد بطوریکه تمامی غذا ها نسبت به بسیاری از فست فود های ارومیه از قیمت های خیلی بهتری برخوردارند و اگر هم با دوستان یا خانواده می خواهید به فست فود فود تایم ارومیه مراجعه کنید یا حتی به صورت تلفنی برای دورهمی های خود سفارش بدهید، انتخاب پیتزا های نیم متری نه تنها جذاب و خاص و دوست داشتنی است بلکه به صرفه تر نیز خواهد بود.

آدرس فست فود فود تایم ارومیه

فست فود پیتزا فود تایم ارومیه در جنوب غربی این شهر جذاب و دوست داشتنی قرار دارد و اگر می خواهید به این فست فود دسترسی داشته باشید، می بایست وارد خیابان امام علی 2 شوید و خیابان امام علی 2 را به سمت پل قویون ترک کنید تا 200 متر بالاتر از فلکه امام علی به سمت پل قویون به فست فود فود تایم ارومیه برسید.

شماره تماس فست فود فود تایم ارومیه: 33657818-044

ساعت کاری فست فود فود تایم ارومیه: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FELGmzHAPJCZMxLDb7|target:_blank”]

[widgetkit id=”953″ name=”فست فود فود تایم ارومیه”]