مراکز خرید ارومیه

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مراکز خرید ارومیه از تنوع بالایی برخوردار بوده و به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی ارومیه شناخته می شوند و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کنند. ارومیه شهری پر از جاذبه های دیدنی و گردشگری و طبیعتی بی نظیر می باشد که در استان آذربایجان غربی جای گرفته است. شهر ارومیه از طبیعت و شرایط اقلیمی بسیار مطلوبی بهره می برد که همین موضوع سبب گردیده گردشگران زیادی در طول سال به این شهر سفر کنند و به گشت و گذار در میان دیدنی های ارومیه بپردازند. در سال های اخیر علاوه بر آن که بر تعداد مراکز خرید در شهرها افزوده شدند، همچنین بر امکانات تفریحی و رفاهی آن ها نیز افزوده شد.

از آنجایی که ارومیه در نزدیکی کشورهای همسایه قرار دارد، به لحاظ تجاری از موقعیت ویژه ای برخوردار بوده و با مراجعه به مراکز خرید این شهر می توانید انواع اجناس و محصولات را از بهترین برندهای داخلی و خارجی و با بهترین کیفیت ها تهیه کنید. به همین جهت مراکز خرید تنها کاربری خرید نداشته و گردشگران می توانند به غیر از خرید به تفریح و گردش نیز بپردازند. مراکز خرید ارومیه شامل پاساژهای لوکس و بازارهای سنتی می شوند که گردش و خرید در هر کدام از آن ها حس و حال متفاوتی را برای گردشگران ایجاد می کنند. در ادامه این مطلب همراه لوکس ویلا باشید تا با انواع مراکز خرید ارومیه آشنا شویم تا اگر قصد سفر به این شهر را داشتید، بتوانید به سراغ خرید و گردش در مراکز خرید بروید.

بازار ارومیه

بازارهای قدیمی از مهمترین و معروف ترین بازارهای هر شهر به شمار می روند و معمولا تمام شهرهای ایران دارای یک بازار قدیمی و اصلی می باشند. بازارهای سنتی به عنوان نخستین گزینه برای گردش و خرید در مراکز خرید هر شهر محسوب می شوند و خوشبختانه کلانشهر ارومیه از این قاعده مستثنی نبوده و بازار بزرگ ارومیه به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید ارومیه تلقی می گردد. گشت و گذار در بازارهای قدیمی و سنتی حس و خالی بسیار متفاوت تر از خرید و گردش در مراکز خرید لوکس دارند. این بازار قدیمی و سنتی از دوران صفویه در میان ارومیه به یادگار مانده و هنگامی که برای خرید و گردش به سراغ آن می روید، علاوه بر آن که به تماشای اجناس و محصولات مغازه ها مشغول شوید، سبک معماری و طراحی آن نیز توجه شما را به خود جلب خواهد کرد و همین اصلی ترین دلیل برای گشت و گذاری حسابی در بازار قدیمی و بزرگ ارومیه به شمار می رود.

مساحت این بازار به طول 60 هزار متر مربع می رسد و چندین راسته و سرا در آن وجود دارند و دالان ها تمام بخش ها را به یکدیگر متصل نموده اند. بازار بزرگ ارومیه در ابتدا وسعت امروزی را نداشته و در دوران زندیه و قاجاریه با ساخت بخش های مختلف دیگر، بر وسعت آن افزوده گردید و به شکل امروزی درآمد. تعداد مغازه های این بازار به بیش از 1000 واحد می رسند و هنگامی که می خواهید برای خرید و گردش به سراغ آن بروید، این نکته را در نظر داشته باشید که حداقل نصف روز خود را بایستی برای خرید و گردش در بازار ارومیه در نظر بگیرید. از شلوغ ترین و پرطرفدار ترین بخش های این بازار، راسته مسگرها می باشد که انواع ظروف مسی در شکل ها و اندازه های مختلف به فروش می رسند.

همچنین اگر مسیرتان به این بازار خورد، راسته عطاران آن را فراموش نکنید؛ چرا که تمام مغازه ها انواع ادویه ها و دمنوش های معطر و رنگارنگ را برای فروش قرار داده اند. این بازار در یکی از مهمترین محله های شهر ارومیه و در میدان اصلی شهر قرار داشته که می توانید هم با خودروی شخصی و هم با استفاده از وسایل نقلیه عمومی خود را به آن برسانید. بازار ارومیه به عنوان یکی از آثار ملی ایران با شماره 1639 و در تاریخ 22 خرداد ماه سال 1362 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

ساعت کاری بازار ارومیه: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 20:30 شب

آدرس بازار ارومیه: استان آذربایجان غربی، ارومیه، بخش جنوب شرقی شهر ارومیه، بین خیابان امام و خیابان بعثت

مراکز خرید ارومیه

پاساژ پاکو

یکی از جدیدترین پاساژهای ارومیه، پاساژ پاکو می باشد که در سال های اخیر فعالیت خود را آغاز نموده و در همین مدت زمان کوتاه در میان اهالی ارومیه و گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند، محبوب واقع شده است و افراد زیادی را برای خرید و گردش به سمت خود جذب می کند. پاساژ پاکو که دارای 3 طبقه می باشد، مرکز خرید چندان بزرگی نیست، اما به دلیل تنوع بالایی که در اجناس و محصولات آن وجود دارند، بسیار شهرت پیدا کرده و همچنین قیمت اجناس و محصولاتی که در واحدهای آن فروخته می شوند، بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. واحدها و فروشگاه های تجاری پاساژ پاکو در زمینه های مختلفی همچون انواع لباس، انواع کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، تزئینات منزل و لوازم کادویی، اکسسوری و غیره فعالیت دارند.

چنان چه قصد خرید داشته باشید و به سراغ این مرکز خرید بروید، به دلیل تنوع در اجناس و محصولات و قیمت های مناسب و اقتصادی، دست خالی از آن خارج نمی شوید. از آنجایی که پاساژ پاکو در نزدیکی متجتمع تجاری یاقوت ارومیه و مجتمع تجاری برلن قرار گرفته است و محدوده ای بزرگ را به عنوان مرکز خرید تشکیل داده اند، گردشگرانی که به سراغ یکی از آن ها بروند، از دیگر مراکز خرید نیز دیدن می کنند.

شماره تماس پاساژ پاکو: 09141219131

ساعت کاری پاساژ پاکو: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 22 شب

آدرس پاساژ پاکو: استان آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان شمالی، کوی اول

بازار خیابان آهندوست ارومیه

مرکز خرید دیگری از میان مراکز خرید ارومیه در شلوغ ترین و پرتردد ترین خیابان های این شهر واقع شده و با نام بازار خیابان آهندوست شناخته می شود. در سرتاسر این خیابان، مغازه ها و فروشگاه های تجاری مختلف وجود داشته و از تنوع بالایی برخوردارند. اگر در شهر ارومیه هستید و در میان تمام مراکز خرید ارومیه به دنبال مرکز خریدی هستید تا بتوانید تمام لوازم خانگی و یا جهیزیه را از آن تهیه نمایید، می توانید به سراغ بازار خیابان آهندوست بروید. انواع لوازم خانگی همچون لوازم صوتی و تصویری، لوازم برقی آشپزخانه و غیره در مغازه ها و فروشگاه های این خیابان به فروش می رسند. همچنین این بازار جرء مراکز خرید ارزان ارومیه به شمار می رود و می توانید تمام کالاها و محصولات را با بهترین قیمت و کیفیت ها تهیه نمایید.

معمولا هر گردش و خریدی انرژی بالایی را می خواهد و برخی از گردشگران برای تأمین انرژی از دست رفته خود به سراغ کافه یا رستورانی در نزدیکی بازار و یا داخل بازار می روند. یک رستوران کبابی که از بهترین رستوران های ارومیه به شمار می رود، در بازار خیابان آهندوست وجود دارد که انواع کباب های خوش عطر و طعم را تهیه کرده و رایحه خوش کباب را در محل پراکنده می کند و معمولا کمتر کسی می تواند این رایحه هوس برانگیز را نادیده گرفته و از کنار آن عبور کرده است. پس اگر در میان بازارهای ارومیه، بازار خیابان آهندوست را انتخاب کردید و به سراغ آن رفتید، می توانید برای صرف وعده غذایی خود به کبابی معروف این خیابان مراجعه نمایید و یکی از خوشمزه ترین کباب های عمر خود را در این بازار میل کنید.

ساعت کاری بازار خیابان آهندوست ارومیه: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 22 شب

آدرس بازار خیابان آهندوست ارومیه: استان آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان آهندوست

مراکز خرید ارومیه

مجتمع تجاری تورک مال ارومیه

اگر در میان مراکز خرید ارومیه به دنبال مراکز خرید و پاساژهای لوکس هستید، می توانید خود را به خیابان دانشکده ارومیه برسانید و به سراغ مجتمع تجاری تورک مال ارومیه بروید. این مجتمع تجاری جزء مراکز خرید لوکس ارومیه می باشد و انواع امکانات تفریحی و رفاهی مختلف در آن وجود دارند. این مجتمع تجاری در سال 1397 افتتاح گردیده و دارای مساحت 4 هزار متر مربع بوده و شامل 5 طبقه می شود که هر کدام از این طبقات بخش های خاصی از این پاساژ لوکس را در خود جای داده اند. از آنجایی که مجتمع تجاری تورک مال جزء پاساژهای لوکس ارومیه محسوب می شود، محصولات و اجناسی که در آن به فروش می رسند دارای قیمت های گرانی هستند و اگر می خواهید برای خرید به این پاساژ مراجعه کنید، بهتر است با جیبی پر از پول به سراغ آن بروید. اغلب اجناسی که در پاساژ تورک مال به فروش می رسند، از بهترین برندهای داخلی و خارجی می باشند و دارای بهترین کیفیت ها هستند.

لذا مرکز خرید تورک مال از بهترین مراکز خرید ارومیه برای برندبازان به شمار می رود. از امکانات تفریحی و رفاهی این پاساژ می توان به هایپرمارکت، فودکورت، رستوران، کافی شاپ، شهربازی، دنیای کودک، پارکینگ طبقاتی و غیره اشاره نمود. اگر قصد خرید هم نداشته باشید، می توانید تنها برای استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی مختلف و متنوع به مجتمع تجاری تورک مال مراجعه نمایید و ساعات هیجان انگیز و لذت بخشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید. پاساژگردی از جمله تفریحاتی است که امروزه با توجه به تنوع پاساژها در اغلب کلانشهرها و شهرهای ایران رواج پیدا کرده و بسیاری از پاساژها دارای تنوع بالایی از امکانات تفریحی و رفاهی می باشند.

در واحدهای تجاری مرکز خرید تورک مال انواع لباس، کیف و کفش، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و غیره با بهترین کیفت ها به فروش می رسند. اگر در میان خرید و گردش و یا در انتهای آن، هوس یک وعده غذایی دلچسب و یا یک میان وعده دلپذیر را داشتید، می توانید به سراغ کافه ها و رستوران یا فودکورت مجموعه بروید.

ساعت کاری مجتمع تجاری تورک مال ارومیه: همه روزه از ساعت 7 صبح تا 23:45 شب

شماره تماس مجتمع تجاری تورک مال: 04433479117

آدرس مجتمع تجاری تورک مال ارومیه: استان آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان دانشکده (شهید بهشتی)

مجتمع تجاری امیرکبیر

در میان مراکز خرید ارومیه، مراکز خرید زیادی هستند که به دلیل داشتن قیمت مناسب اجناس و محصولات در میان مردم بسیار محبوب واقع شده اند و اگر در هر زمانی به آن ها مراجعه نمایید، افراد زیادی را خواهید دید که برای خرید به سراغ آن ها آمده اند. یکی دیگر از مراکز خرید ارزان ارومیه، مجتمع تجاری امیرکبیر است که در مرکز شهر قرار داشته و از همین رو دارای دسترسی آسانی می باشد. این مرکز خرید در یک ساختمان 3 طبقه قرار گرفته و فروشگاه های زیادی در آن مشغول به فعالیت هستند. در واحدها و فروشگاه های تجاری مرکز خرید امیرکبیر ارومیه انواع لباس ها، کیف و کفش، شال و روسری، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و غیره با قیمت های مناسبی به فروش می رسند.

اگر در میان پاساژهای ارومیه به دنبال پاساژی با قیمت های مناسب هستید، مجتمع تجاری امیرکبیر گزینه مناسبی می تواند به شمار رود. برای دسترسی به این مرکز خرید می توانید علاوه بر خودروی شخصی از وسایل نقلیه عمومی هم استفاده نمایید. اما استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای دسترسی به این منطقه می تواند گزینه بهتری باشد؛ چرا که این پاساژ در منطقه شلوغ و پرترددی از شهر ارومیه قرار داشته و برای پیدا کردن جای پارک مناسب ممکن است با مشکل مواجه شوید.

ساعت کاری مجتمع تجاری امیرکبیر ارومیه: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 21:30 شب

شماره تماس مجتمع تجاری امیرکبیر ارومیه: 09144459028

آدرس مجتمع تجاری امیرکبیر ارومیه: استان آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان خیام جنوبی

مراکز خرید ارومیه

مجتمع تجاری برلن ارومیه

مجتمع تجاری برلن ارومیه از قدیمی ترین و در عین حال پرطرفدارترین پاساژهای ارومیه می باشد و انواع محصولات و اجناس با کیفیت و با قیمت مناسب در واحدها و فروشگاه های تجاری آن به فروش می رسند. پاساژ برلن از بهترین مراکز خرید ارومیه برای بانوان محسوب می شود؛ چرا که دارای تنوع بالایی از محصولات بوده و از قیمت های مناسبی بهره می برند. در واحدهای تجاری این مرکز خرید انواعلباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره به فروش می رسند. توجه داشته باشید اگر قرار است در میان مرکز خرید ارومیه، مرکز خرید برلن را انتخاب نمایید، توقع اجناس برند و خارجی را نداشته باشید.

اما قیمت های محصولات و اجناس این مرکز خرید به قدری مناسب است که دست خالی از آن خارج نمی شوید. مجتمع تجاری برلن در ساختمانی بزرگ و چندین طبقه قرار داشته و جالب است بدانید طبقه آخر این مجتمع تجاری در اختیار خانه بازی مخصوص کودکان می باشد. از همین رو خانواده هایی که به همراه فرزند خود به این مرکز خرید مراجعه می کنند، می توانند فرزند خود را به این بخش از پاساژ برده و لحظات شاد و مفرحی را برای او فراهم آورند.

ساعت کاری مجتمع تجاری برلن ارومیه: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 21 شب و روزهای جمعه تعطیل

آدرس مجتمع تجاری برلن ارومیه: استان آذربایجان غربی، ارومیه، شهرک فرهنگیان، خیابان اول شمالی، کوچه اول

پاساژ برلیان

پاساژ برلیان در ساختمانی 5 طبقه قرار داشته و از قدیمی ترین پاساژهای ارومیه شناخته می شود و در مرکز شهر واقع شده است. با توجه به آن پاساژ برلیان از قدیمی ترین مراکز خرید ارومیه به شمار می رود، امکانات رفاهی مناسبی در آن وجود ندارند. راه پله های این پاساژ باریک و کمی خطرناک هستند و هنگامی که در حال بالا و پایین رفتن از روی آن ها هستید، باید مراقب باشید. فروشگاه هایی که در طبقه همکف این پاساژ قدیمی قرار دارند، اغلب در زمینه های فروش انواع عینک های آفتابی، طبی و انواع لنز مشغول به فعالیت می باشند و به همین دلیل از معروف ترین مراکز خرید ارومیه برای خرید انواع عینک شناخته می شود. همچنین اگر به طبقات زیرزمین و اول این پاساژ مراجعه کنید، فروشگاه هایی را خواهید دید که به فروش انواع لوازم دانشجویی، لوازم ورزشی، یونیفرم های پرستاری و نقره جات مشغول می باشند.

شماره تماس پاساژ برلیان: 09197750849

آدرس پاساژ برلیان: استان آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان امام

مراکز خرید ارومیه

پاساژ انصار ارومیه

شهر ارومیه انواع مراکز خرید جدید و قدیمی را در خود جای داده که بسیاری از آن ها جزء پاساژها و بازارهای قدیمی ارومیه محسوب می شوند. پاساژ انصار نیز جزء قدیمی ترین مراکز خرید ارومیه بوده و دارای انواع کالاها و اجناس می باشد و اجناسی که در فروشگاه های این مرکز خرید به فروش می رسند به گونه ای هستند که سبب شده اند این پاساژ به عنوان مرکز خرید تکمیلی در میان پاساژهای ارومیه شناخته نشود. پاساژ انصار ارومیه پاساژی 3 طبقه بوده و ساختمان آن به گونه ای است که حیاطی به شکل مربع و وسیع بوده و واحدهای تجاری پاساژ دور تا دور حیاط را در ساختمانی 3 طبقه فراگرفته اند. ساختمانی که پاساژ انصار ارومیه در آن واقع شده، علاوه بر آنکه از بهترین و معروف ترین مراکز خرید ارومیه به شمار رود،

جزء جاذبه های دیدنی ارومیه نیز می باشد. طبقه زیرزمین پاساژ انصار در اختیار چاپخانه ها و کاغذفروشی ها قرار گرفته است و تمام مغازه هایی که در این طبقه وجود دارند، به فروش کاغذ و چاپخانه تعلق دارند. اگر به دنبال کارت عروسی برای مراسم های عقد و عروسی هستید، می توانید به طبقات اول و دوم این مرکز خرید مراجعه نمایید و با تنوع بالایی از کارت های عروسی مواجه می شوید. واحدها و فروشگاه های دیگری در این پاساژ وجود دارند که در زمینه های فروش انواع کیف و کفش مجلسی و لوازم ورزشی مشغول به فعالیت می باشند. در نهایت می توان اینگونه نتیجه گرفت که پاساژ انصار از بهترین مراکز خرید ارومیه برای خرید تدارکات عروسی به شمار می رود.

شماره تماس پاساژ انصار ارومیه: 09141872818

ساعت کاری پاساژ انصار ارومیه: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 21 شب و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 9 صبح تا 20 شب

آدرس پاساژ انصار ارومیه: استان آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان امام

مجتمع تجاری طوبی ارومیه

هنگامی که صحبت از پاساژهای لوکس ارمیه به میان می آید، نام مجتمع تجاری طوبی ارومیه در این میان می درخشد. مرکز خرید طوبی از پاساژها و مراکز خرید جدیدی است که در میان مراکز خرید ارومیه ساخته شده و از افتتاح آن مدت زمان زیادی نمی گذرد و در این مدت زمان کوتاه توانسته در میان مردم به شهرت برسد. در واحدها و فروشگاه های تجاری مرکز خرید طوبی ارومیه انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، انواع کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم دیجیتال، اکسسوری، زیورآلات و غیره به فروش می رسند. با توجه به تنوع اجناس و محصولاتی که در این مرکز خرید به فروش می رسند، علاوه بر اهالی ارومیه، گردشگرانی که به این شهر سفر کرده اند، برای خرید و گردش به سراغ مجتمع تجاری طوبی می روند.

از امکانات رفاهی این مرکز خرید می توانبه پارکینگ اختصاصی آن اشاره نمود که گردشگران می توانند برای پارک خودروی خود از آن استفاده نمایند. از دیگر امکانات رفاهی و پرطرفدار مرکز خرید طوبی رستوران ها و کافی شاپ های این مجموعه هستند که گردشگران می توانند برای استراحت و صرف یک میان وعده و یا وعده غذایی به سراغ آن ها بروند.

ساعت کاری مجتمع تجاری طوبی ارومیه: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10:30 صبح تا 24 بامداد و روزهای جمعه از ساعت 10:30 صبح تا 20:30 شب

آدرس مجتمع تجاری طوبی ارومیه: استان آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان امام، بعد از کوی هشتم

مراکز خرید ارومیه

مجتمع بزرگ تجاری کیف و کفش رضا

بازارها و مراکز خرید بزرگ و معروفی در شهر ارومیه وجود دارند که بسیاری از آن ها در میان مردم به شهرت بالایی رسیده اند و از معروف ترین بازارهای ارومیه به شمار می روند. یکی از بزرگترین و معروف ترین مراکز خرید ارومیه، مجتمع بزرگ تجاری کیف و کفش رضا می باشد که با نام بازار رضا نیز شناخته می شود و انواع کیف و کفش در آن به فروش می رسند. این بازار از بهترین مراکز خرید ارومیه برای خرید کیف و کفش و حتی پارچه نیز به شمار می رود و دارای قیمت های مناسبی نسبت به دیگر بازارها و مراکز خرید می باشند.

در میان واحدها و فروشگاهی تجاری این مرکز خرید، علاوه بر کیف و کفش و پارچه، برخی از واحدها به فروش انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه و انواع شال و روسری مشغول می باشند. همین موضوع سبب شده گردشگران زیادی برای خرید و گردش به سراغ آن بروند. همچنین بازار رضا در مرکز شهر ارومیه قرار داشته و گردشگران و اهالی ارومیه می توانند به راحتی و حتی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به آن دسترسی پیدا کنند.

ساعت کاری بازار رضا: همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 21:30 شب

آدرس مجتمع بزرگ تجاری کیف و کفش رضا: استان آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان امام

پاساژ تاناکورا ارومیه

اگر جزء برندبازان هستید و در میان مراکز خرید ارومیه به دنبال مرکز خریدی هستید که تمام اجناس برند و با قیمت مناسب هستید، می توانید به سراغ پاساژ تاناکورا ارومیه بروید. این پاساژ از بهترین پاساژهای ارومیه برای افرادی است که به دنبال لباس های برند و قیمت مناسب می باشند. چرا که انواع اجناس و محصولات دست دوم خارجی را با قیمت های مناسبی به فروش می رساند. در واحدهای تجاری این پاساژ انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، لباس های ورزشی، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم و تجهیزات ورزشی و غیره از بهترین برندها و به صورت استوک یا دست دوم به فروش می رسند. برای گشت و گذار و خرید در پاساژ تاناکورا ارومیه بهتر است زمان زیادی را صرف کنید؛ چرا که می توانید با گذاشتن زمان و دقت بیشتر بتوانید اجناس و محصولات با کیفیت تر و در حد نو را پیدا و تهیه کنید.

همانطور که می دانیم این اجناس به دلیل استوک بودن، دارای قیمت های بسیار پایین تری نسبت به نو می باشند. نکته آخری که در رابطه با این پاساژ وجود دارد این است که علاوه بر آن که از بهترین مراکز خرید ارومیه برای اجناس دست دوم به شما می رود، بلکه به عنوان بزرگترین و معروف ترین پاساژهای استوک فروشی در ایران شناخته می شود.

شماره تماس پاساژ تاناکورا ارومیه: 09149858045

ساعت کاری پاساژ تاناکورا ارومیه: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 20 شب

آدرس پاساژ تاناکورا ارومیه: استان آذربایجان غربی، ارومیه، ابتدای جاده ارومیه – اشنویه

مراکز خرید ارومیه

بازارچه مرزی سرو

در این بخش می خواهیم به آشنایی با یکی از بهترین مراکز خرید ارومیه بپردازیم که نه تنها در این شهر شهرت و محبوبیت دارد، بلکه در بخش شمال غرب ایران نیز یکه تازی می کند و از بازارهای مرزی شناخته می شود. این بازار مرزی در محدوده مرز ایران و ترکیه قرار داشته و تمام اجناس و محصولاتی که در این مرکز خرید وجود دارند، جزء اجناس وارداتی به شمار می روند و دارای قیمت های مناسبی می باشند و به همین جهت بسیاری از گردشگران که به ارومیه سفر می کنند، برای خرید به آن مراجعه می کنند. تنوع اجناس و محصولات در بازار مرزی سرو بسیار بالا بوده و شامل انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، شال و روسری، لوازم ورزشی، کیف و کفش، عطر و ادکلن، انواع مواد خوراکی و غذایی با کیفیت و غیره می شوند.

قیمت مناسب محصولات و کیفیت بالای آن ها سبب شده، بازار مرزی از بهترین بازارهای ارومیه محسوب شود و علاوه بر اهالی این شهر، گردشگرانی که به ارومیه سفر کرده اند، برای خرید به آن مراجعه می کنند. در مقابل این بازارچه، محوطه ای وسیع و روباز وجود دارد که به پارکینگ عمومی اختصاص یافته و گردشگرانی که با خودروی شخصی به این بازار مراجعه نموده اند، می توانند برای پارک خودروی خود از این محوطه استفاده نمایند.

ساعت کاری بازار مرزی ارومیه: همه روزه از ساعت 9:45 صبح تا 21:30 شب

آدرس بازار مرزی ارومیه: استان آذربایجان غربی، شهرستان سرو، 55 کیلومتر به سمت گمرک سرو

پاساژ تندیس ارومیه

در این بخش می خواهیم به معرفی یکی از بزرگترین مراکز خرید ارومیه که پاساژ تندیس ارومیه نام دارد، بپردازیم. این پاساژ بزرگ از سه فاز تشکیل شده که تا کنون تنها یک فاز از آن ساخته شده و فازهای دوم و سوم آن در دست ساخت می باشند. پاساژ تندیس ارومیه که به عنوان مجموعه تجاری و تفریحی تندیس ارومیه شناخته می شود، با مساحت زیربنای 10 هزار متر مربع، 1.700 متر مربع مساحت کل آن می باشد و به همین جهت از بزرگترین پاساژهای ارومیه شناخته می شود. واحدهای تجاری مرکز خرید تندیس ارومیه در زمینه های مختلفی فعالیت دارند که می توان به فروش انواع لباس، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم دیجیتال، اکسسوری و غیره اشاره نمود.

در کنار واحدها و فروشگاه های تجاری، انواع امکانات تفریحی و رفاهی در این مجتمع تفریحی تجاری وجود دارند که سبب محبوبیت و شهرت آن گردیده اند. از امکانات تفریحی و رفاهی پاساژ تندیس ارومیه می توان به پله برقی، آسانسور، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی، شهربازی برای کودکان، رستوران، پارکینگ و غیره اشاره نمود. پارکینگ از جمله بهترین امکانات رفاهی برای آن دسته از گردشگرانی محسوب می شود که با خودروی شخصی خود به سراغ مراکز خرید می روند و نیازی نیست زمان زیادی را برای پیدا کردن جای پارک مناسب صرف کنند. لذا اگر در میان مراکز خرید ارومیه به دنبال مرکز خرید لوکس و جدید هستید، می توانید به سراغ پاساژ تندیس بروید که از مراکز خرید لوکس ارومیه به شمار می رود.

ساعت کاری پاساژ تندیس ارومیه: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 21 شب

آدرس پاساژ تندیس ارومیه: استان آذربایجان غربی، ارومیه، شهرک فرهنگیان اول شمالی

مراکز خرید ارومیه

پاساژ پردیس ارومیه

مجتمعی تجاری و اداری در خیابان استادان ارومیه قرار دارد که جزء مراکز خرید لوکس ارومیه به شمار می رود و با نام پاساژ پردیس ارومیه شناخته می شود. اگر به شهر زیبای ارومیه سفر کرده اید و به دنبال مرکز خریدی هستید تا بتوانید انواع اجناس و کالاهای برند و معتبر را از آن تهیه کنید، می توانید به سراغ پاساژ پردیس ارومیه بروید. اغلب اجناس و محصولاتی که در فروشگاه های این مرکز خرید به فروش می رسند، از بهترین برندهای ترکیه بوده و دارای کیفیت بالایی می باشند. این مرکز خرید دارای 6 طبقه بوده و فروشگاه های متنوعی در آن مشغول به فعالیت هستند که می توان به انواع لباس فروشی ها، کیف و کفش فروشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک آفتابی، عطر و ادکلن و غیره اشاره کرد که اغلب آن ها از بهترین برندهای ترکی می باشند و از کیفیت های بالایی برخوردارند.

از امکانات این پاساژ می توان به پارکینگ اختصاصی آن اشاره نمود که گردشگران می توانند برای پارک خودروی خود به سراغ آن بروند. همه ما می دانیم که شهر ارومیه شهری مرزی در شمال غرب ایران محسوب می شود و می توانیم با سفر به آن کالاها و محصولات خارجی و از برندهای معتبر را تهیه کنیم. پس اگر به این شهر زیبا سفر کردید و از بین مراکز خرید ارومیه به دنبال مرکز خریدی لوکس بودید که بتوانید اجناس با کیفیت و از برندهای ترکیه ای تهیه کنید، می توانید سری به پاساژ پردیس ارومیه بزنید؛ مطمئن باشید دست خالی از آن بیرون نمی آیید.

ساعت کاری پاساژ پردیس ارومیه: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 21 شب

آدرس پاساژ پردیس ارومیه: استان آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان دانشکده، خیابان استادان، نبش کوی هشتم

پاساژ آذربایجان

پاساژ آذربایجان که با نام مجتمع تجاری آذربایجان نیز شهرت دارد، از بزرگترین مراکز خرید ارومیه به شمار می رود و واحدهای تجاری آن در طبقات اول و دوم جای گرفته اند. واحدها و فروشگاه های تجاری پاساژ آذربایجان در زمینه های فروش انواع لباس، انواع کیف و کشف، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم دیجیتال و لوازم جانبی، ساعت و زیورآلات و غیره مشغول به فعالیت هستند. اگر در میان مراکز خرید ارومیه به دنبال مرکز خریدی هستید که بتوانید محصولات و اجناس مورد نیاز خود را در آن تهیه کنید، مرکز خرید آذربایجان می تواند گزینه مناسبی برای شما محسوب شود. اجناس و محصولاتی که در این مرکز خرید به فروش می رسند، دارای قیمت های مناسب و مقرون به صرفه ای هستند و می توان گفت تقریبا تمام اقشار جامعه قدرت خرید در این مرکز خرید را دارند. از آنجایی که این پاساژ در منطقه شلوغ و پرترددی از شهر ارومیه قرار دارد و پارکینگ اختصاصی برای آن در نظر گرفته نشده، برای رسیدن به این مرکز خرید بهتر است از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایید.

ساعت کاری پاساژ آذربایجان: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 21 شب

آدرس پاساژ آذربایجان: استان آذربایجان، ارومیه، خیابان خیام، فلکه خیام

مراکز خرید ارومیه

مرکز خرید استادان ارومیه

خیابان استادان در شهر ارومیه از خیابان ها و محله های گران قیمت و لوکس به شمار می رود که بسیاری از مراکز خرید لوکس ارومیه را در خود جای داده است. یکی از آن مراکز خرید، مرکز خرید استادان ارومیه می باشد که جزء مراکز خرید جدید ارومیه می باشد و انواع اجناس و محصولات مختلف را در خود جای داده است. از آنجایی که پاساژ استادان مرکز خریدی لاکچری محسوب می شود، تمام اجناس و محصولاتی که در واحدها و فروشگاه های تجاری آن به فروش می رسند، دارای قیمت های نسبتا بالایی می باشند.

انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، تزئینات و دکوراسیون منزل و غیره در این مرکز خرید به فروش می رسند. اگر در میان پاساژهای لوکس ارومیه به دنبال مرکز خریدی هستید تا بتوانید لباس های برند و لاکچری را تهیه کنید، پاساژ استادان ارومیه از بهترین گزینه های خرید برای شما به شمار می رود. بالا بودن تعداد واحدهای تجاری و بوتیک های این مرکز خرید، سبب گردیده گردشگران زیادی برای خرید و گردش به سراغ آن بروند. همچنین به دلیل آن که مجتمع تجاری استادان در سال های اخیر افتتاح گردیده، برخی از واحدهای تجاری آن غیر فعال می باشند.

آدرس مرکز خرید استادان ارومیه: استان آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان استادان

پاساژ جلالی اول ارومیه

منطقه بازار اول شمالی ارومیه بسیاری از مراکز خرید ارومیه را در خود قرار داده که یکی از این مراکز خرید، پاساژ جلالی ارومیه ارومیه می باشد. اغلب پاساژها و مراکز خریدی که در این مرکز خرید وجود دارند، جزء مراکز خرید لوکس ارومیه می باشند و در سال های اخیر ساخته شده اند. پاساژ جلالی نیز از همان دسته پاساژهای لوکس ارومیه بوده و دارای 5 طبقه می باشد و از نمای بیرونی و فضای داخلی بسیار لوکس و زیبایی بهره می برد. طبقه اول این پاساژ مملو از انواع پارچه های رنگارنگ بوده و طبقه دوم آن نیز به مغازه های طلافروشی، نقره فروشی و انواع بدلیجات فروشی اختصاص یافته است. مغازه ها و فروشگاه هایی که در دیگر طبقات این مرکز خرید وجود دارند، به فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، لباس های یچگانه، اکسسوری، تزئینات و دکوراسیون منزل، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره مشغول هستند. با تمام این تفاسیر متوجه می شویم که پاساژ جلالی ارومیه از کامل ترین پاساژهای ارومیه برای خرید انواع محصولات به شمار می رود و می توانید به راحتی هر آنچه که نیاز داشته باشید را در آن پیدا کنید.

ساعت کاری پاساژ جلالی اول ارومیه: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 24 بامداد

آدرس پاساژ جلالی اول ارومیه: استان آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار ایثار

مراکز خرید ارومیه

مجتمع تجاری یاقوت ارومیه

مجتمع تجاری یاقوت ارومیه در شهرک فرهنگیان ارومیه واقع شده و جزء پاساژهای تازه تأسیس ارومیه به حساب می آید. این پاساژ در ساختمانی 6 طبقه جای گرفته و از بزرگترین پاساژهای ارومیه می باشد و انواع محصولات و کالاهای مختلف در مغازه های آن وجود دارند. اگر در میان مراکز خرید ارومیه به دنبال مرکز خریدی هستید که بتوانید انواع پوشاک، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره را تهیه کنید، می توانید سری به مجتمع تجاری یاقوت ارومیه بزنید. ممکن است از میان تمام اجناسی که در مغازه های این پاساژ وجود دارند، بتوانید اجناس و کالاهای مورد نظر خود را پیدا و تهیه نمایید. منطقه ای که پاساژ یاقوت ارومیه در آن واقع شده، منطقه بازار اول شمالی می باشد که به غیر از این پاساژ، انواع پاساژها و مراکز خرید دیگر نیز در کنار آن ساخته شده اند و این منطقه را تبدیل به منطقه ای برای خرید انواع محصولات نموده اند. هنگامی که به سراغ یکی از پاساژهای ارومیه در بازار اول شمالی بروید، می توانید از دیگر پاساژهای نزدیک آن نیز دیدن کنید و ساعاتی را به پاساژگردی در این شهر بپردازید.

آدرس مجتمع تجاری یاقوت ارومیه: استان آذربایجان غربی، ارومیه، شهرک فرهنگیان، چهارراه شمالی، خیابان شمالی، کوچه یک اول شمالی

سوالات متداول

بزرگترین مراکز خرید ارومیه کدام است؟

بازار ارومیه و پاساژ تندیس ارومیه از بزرگترین مراکز خرید ارومیه محسوب می شوند.

ارزان ترین مراکز خرید ارومیه کدام اند؟

بازار خیابان آهندوست ارومیه، مجتمع تجاری امیرکبیر و مجتمع تجاری برلن ارومیه از ارزان ترین مراکز خرید ارومیه به شمار می آیند.

کدام یک از مراکز خرید ارومیه برای خرید جهیزیه مناسب می باشد؟

بازار خیابان آهندوست از بهترین مراکز خرید ارومیه برای خرید جهیزیه می باشد.

پاساژ پاسکو ارومیه کجاست؟

پاساژ پاکو در شهر ارومیه، خیابان شمالی و در کوی اول واقع شده است.