باغ فدک اصفهان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

باغ فدک یکی از جاذبه های دیدنی و طبیعی شهر اصفهان می باشد که یکی از بهترین گزینه ها برای گردشگران و مسافرانی است که به این شهر سفر می کنند و می توان گفت که در بین گردشگران بسیار پر طرفدار است.همان طور که می دانید شهر اصفهان به دلیل جاذبه های توریستی و گردشگری زیبایی که دارد، جزء بهترین شهر های توریستی در ایران است و سالیانه افراد بسیاری برای دیدن این جاذبه ها، به این منطقه سفر می کنند.ممکن است مشتاق باشید بدانید که پارک فدک کجاست، چطور مکانی است  و چرا انقدر بین گردشگران محبوب است؟ ما در این مقاله قصد داریم به معرفی این باغ زیبا بپردازیم و اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم. پس در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید.

 

باغ فدک اصفهان

 

معرفی باغ فدک اصفهان

همان طور که در ابتدا نیز اشاره نمودیم به دلیل تنوع بسیار جاذبه های گردشگری اصفهان، هرساله افراد بسیاری به این منطقه زیبا سفر می کنند.  باغ فدک نیز یکی از مناطق طبیعی و گردشگری اصفهان است که در سال 1375 در مساحت 85 متر هکتاری در شمال شرق این شهر احداث شد.

در واقع باغ فدک یکی از بزرگترین پارک ها و مجموعه های اصفهان به شمار می رود و از نظر جاذبه طبیعی دارای گونه های گیاهی متنوع ای است که از جمله می توان به درختان کاج شهری، توت، زبان گنجشک، سرو نقره ای، سرو شیرازی، سرو نوش، اقاقیا، ارغوان، نارون و غیره اشاره نمود. در واقع در این پارک 47 هزار اصله درخت وجود دارد. هم چنین از جمله جاذبه های زیبای باغ فدک می توان به دریاچه مصنوعی 50000000 متر مربعی در قسمت شرقی باغ اشاره نمود که موجب ایجاد فضایی با طروات و زیبا شده است.

به دلیل قرار گیری باغ فدک در محدوده خارج از شهر و انواع خدمات رفاهی و امکانات این منطقه می توان گفت که این پارک بهترین گزینه برای اسکان و کمپینگ گردشگران است و مسافران می توانند در تمامی ایام سال برای اسکان به این پارک بروند و با خیال راحت در آن اسکان داشته باشند. اما باید بدانید که برای ورود و اسکان در این باغ باید هزینه 25000 هزار تومان پرداخت کنید.

امکانات باغ فدک

از آنجایی که باغ فدک جهت رفاه و اسکان مسافران و گردشگران احداث شده است، به همین جهت امکانات مختلفی جهت رفاه مسافران ساخته شده است. هم چنین وجود این امکانات در باغ فدک موجب شده که این منطقه یک مکان مناسب برای گذراندن اوقات فراغت باشد.

از جمله امکانات رفاهی پارک فدک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- فضای سبز

2- سرویس بهداشتی

3- محل ظزفشویی

4- پارکینگ با ظزفیت 3000 خودرو

5- بازارچه خرید

6- سینما پنج بعدی

7- محوطه بازی کودکان

8- نمازخانه

9- باغ بانوان

10- آب خوری

11- سکو برای نصب چادر های  مسافرتی

12- دریاچه مصنوعی

13- زمین اسکیت

14- نمایشگاه صنایع دستی

15- زمین تیر اندازی

16- کتابخانه و سالن مطالعه

17- محل اسکان برای تیم های امدادی

باغ فدک چه ویژگی هایی دارد؟

به دلیل توریستی بودن باغ فدک، این منطقه دارای ویژگی های مختلفی است که از جمله می توان به تور های گردشگری متنوع در ایام نوروز اشاره نمود که مبدا تمامی آنها پارک فدک است. همچنین این پارک تنها مکانی در اصفهان است که امکان کمپینگ در آن وجود دارد. خدمات رفاهی و امکاناتی که در این منطقه وجود دارد از اهمیت بالایی برخوردار است و تمامی آنها جهت رفاه هر چه بیشتر مسافران و گردشگران ایجاد شده اند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

 

پارک فدک اصفهان

آدرس و اطلاعات بازدید از باغ فدک

همانطور که گفته شد، باغ فدک در خارج از محدوده شهر اصفهانو در خیابان کاوه واقع شده است. همچنین پیشنهاد می شود که پیش از مراجعه به این باغ از زمان بازدید این مکان اطلاع کسب کنید. اما به طور کلی همه روزه و در بیست و چهار ساعت شبانه روز امکان بازدید از این باغ وجود دارد.

آدرس: اصفهان – خیابان کاوه – بلوار فرزانگان – روبروی تاکسیرانی – باغ فدک

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

شماره تماس:345772100 -031

هزینه ورودی

به دلیل امکانات رفاهی که در اینم باغ وجود دارد، همان طور که در ابتدا نیز اشاره نمودیم جهت ورود به این مکان باید هزینه ورودی پرداخت کنید. که این هزینه برای هر خانوار به مدت اقامت یک شب و استفاده از  خدمات رفاهی، پارکینگ و محل کمپینگ، مبلغ 25000 هزار تومان است که با پرداخت این هزینه شما یک کارت گردشگری برای ورود و اسکان دریافت می کنید. خوب است بدانید که در صورت بازگشت کارت توسط گردشگر، تنها 5000 تومان قابل بازگشت است.

اجاره ویلا در اصفهان

شاید با خواندن این مقاله مشتاق باشید که برای بازدید از شهر زیبای اصفهان به ابن منطقه سفر کنید و مدت زمانی را در آنجا برای دیدن جاذبه های گرشگری این شهر بگذرانید. اگر قصد سفر به اصفهان را دارید به شما پینهاد می کنیم که از طریق سایت لوکس ویلا اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب و رزرو نمایید. همچنین اگر می خواهید هزینه کمی بابت محل اقامتتان بپردازید می توانید از طریق سایت ما به  اجاره ویلا ارزان در اصفهان بپردازید و از اقامت خود در شهر توریستی زیبای اصفهان لذت ببرید.

راهنما سایت

آدرس

اصفهان، خیابان کاوه، بلوار فرزانگان، روبروی تاکسیرانی، باغ فدک

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

24 ساعته

یک‌شنبه

24 ساعته

دو‌شنبه

24 ساعته

سه‌شنبه

24 ساعته

چهار‌شنبه

24 ساعته

پنج‌شنبه

24 ساعته

جمعه

24 ساعته
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه