پاساژ زرتشت گرگان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین شهرهای ایران که می توانید برای مراجعه به آن اقدام نمایید، گرگان می باشد. این شهر توانسته با دارا بودن جاذبه های مختلف طبیعی خود عده زیادی را به خود جذب نماید. از مهم ترین مواردی که مسافران در شهر مقصد به دنبال خواهند بود، پاسای های آن جا خواهد بود. گرگان با دارا بودن مجموعه های تجاری مختلف توانسته از این بابت توجه عده زیادی را به خود معطوف سازد. در این مقاله به سراغ یکی از مراکز خرید گرگان به نام بازار زرتشت رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید بناربراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

پاساژ زرتشت گرگان کجاست و مسیر دسترسی

برای رسیدن به این پاساژ باید ابتدا خود را به میدان کاخ برسانید و سپس در جهت خیابان ولی عصر ادامه دهید. با ورود به خیابان ولی عصر می بایست این خیابان را تا رسیدن به مقصد ترک نکنید. پاساژ زرتشت کمی بعد از پاساژ الماس و درست بعد از عدالت 65 قرار گرفته است. اگر تمایل داشتید برای رسیدن به این مرکز خرید از نقشه استفاده کنید تا به آسانی وارد مقصدتان شوید می توانید از لوکشن زیر برای این منظور استفاده نمایید. کافیست ابتدا لوکیشن و اینترنت همراه خود را روشن نمایید و سپس بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک نمایید.

آدرس پاساژ زرتشت: گرگان، زیباشهر، بلوار ناهار خوران، خیابان عدالت 65

پاساژ زرتشت گرگان

درباره پاساژ زرتشت گرگان

در سفر به گرگان امکان ندارد دلتان نخواهد خرید نکنید چرا که اجناس این شهر به خصوص در زمینه پوشاک و کیف و کفش متنوع بوده و قیمت های خوبی دارند و به همین دلیل بین عده زیادی از افراد به شهرت رسیده اند. یکی از مراکز خرید گرگان که می توانید برای خرید به آن مراجعه نمایید، پاساژ زرتشت می باشد که دارای کالا های مختلفی در کاربری های متنوع است. البته باید عنوان کرد که عمده محصولات این پاساژ مربوط به فروش پوشاک بوده و در این زمینه می توانید اجناس خوبی را بیابید.

یکی از دلایلی که سبب شده تا افراد زیادی برای خرید به این پاساژ بروند، موقعیت خوب جغرافیایی و مسیر آسان دسترسی به آن می باشد. مرکز خرید زرتشت گرگان با قرار گرفتن در یکی از خیابان های مهم شهر یعنی خیابان ولیعصر توانسته بین مسافران نیز به آسانی قابل دسترسی باشد. از دیگر مواردی که این پاساژ را بیش از پیش بین افراد به شهرت رسانده نزدیکی به یکی از مهم ترین بخش های شهر یعنی صنایع دستی هنر نصف جهان می باشد.

از آن جا که زرتشت در سال 1387 احداث شده در زمره پاساژ های جدید الحداث قرار نمی گیرد به همین دلیل با یک مرکز خرید مدرن و جدید با انواع امکانات رو به رو نخواهید بود. اما آن چه سبب شده تا در بین افراد زیادی هنوز هم نقش پر رنگی داشته باشد وجود بوتیک های متنوع با کالا های قیمت مناسب می باشد. البته واحد های تجاری این مرکز خرید که مشغول فروش کلا های زینتی و شیک هستند معمولا قیمت های بالایی دارند.

شاید این پاساز مدرن و جدید نباشد ولی معماری خاص خود را داشته که عده زیادی را به خود جذب می کند. یکی از مواردی که می توان به آن اشاره کرد حضور برند های مختلف در این پاساژ بوده به گونه ای که هر کالایی را که  بخواهید می توانید بیابید. بهتر است در سفر به گرگان مراجعه به این پاساژ را از دست ندهید.

اطلاعات کلی درباره مرکز خرید زرتشت

اگر تمایل دارید به این پاساژ مراجعه کنید بهتر است ابتدا اطلاعات کلی و مختصر درباره این پاساژ داشته باشید تا بتوانید تجربه بهتری را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. در ادامه می توانید برخی از این اطلاعات را داشته باشید:

موقعیت جغرافیایی: خیابان ولیعصر

آسانسور و پله برقی: دارد

فودکورت: ندارد

پارکینگ: ندارد

صنف کاری: پوشاک

مدیریت پاساژ: آقای اشرقی و خانم ناصری

سرویس بهداشتی: دارد

پاساژ زرتشت گرگان

ساعت کاری پاساژ زرتشت

معمولا هر مرکز خریدی یک تایم و بازه زمانی برای کار دارد و بهتر است قبل از مراجعه به آن مجتمع تجاری ابتدا از باز یا بسته بودن پاساژ مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید و سپس برای رفتن به آن اقدام نمایید. در ادامه می توانید ساعت کاری و شماره تماس پاساژ زرتشت را داشته باشید تا دچار سرگردانی نشوید:

ساعت کاری پاساژ زرتشت: همه روزه از ساعت 8 تا 22

شماره تماس پاساژ زرتشت: 32537257-017

زمان مراجعه به مجتمع تجاری زرتشت

اگر تمایل داشتید برای رفتن به این مرکز خرید اقدام کنید بهتر است تایمی را انتخاب کنید که هم از نظر آب و هوایی مساعد باشد و هم بتوانید در ازدحام کمتر برای خرید اقدام کنید. بدین منظور می توان گفت معمولا صبح ها بهترین اوقات برای پاساز گردی بوده چرا که جمعیت کمتری برای رفتن به پاساژ اقدام می کنند. بهتر است غروب ها را برای خرید انتخاب نکنید چون ممکن است در جمعیت زیاد آشفته شوید و آن طور که تمایل دارید نتوانید خرید کنید.

هم چنین در نظر داشته باشید با وجود خنک تر بودن داخل پاساژ نسبت به بیرون، تابستان فرصت خوبی برای خرید و سفر به گرگان نیست. این شهر شرجی بوده و هوای گرم حاکم بر آن در طول این فصل شما را اذیت خواهد کرد بنابراین بهتر است زمانی رابرای سفر انتخاب کنید که از این بابت نیز مساعد باشید.

راهنما سایت

آدرس

گرگان، زیباشهر، بلوار ناهار خوران، خیابان عدالت 65

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

8 الی 22

یک‌شنبه

8 الی 22

دو‌شنبه

8 الی 22

سه‌شنبه

8 الی 22

چهار‌شنبه

8 الی 22

پنج‌شنبه

8 الی 22

جمعه

8 الی 22
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه