مراکز خرید گرگان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از مهم ترین شهر های استان گلستان که توانسته همه ساله عده زیدی از افراد را به سمت خود جذب نماید، گرگان می باشد. این شهر به دلیل دارا بودن نقاط متعدد گردشگری می تواند یکی از بهترین مقاصد سفر شناخته شود. اگر تمایل دارید به این شهر سفر کنید بهتر است با مراکز خرید، رستوران ها، هتل ها و دیگر موارد مهم در این شهر آشنا باشید تا تجربه بهتری را به دست آورید. در این مقاله به سراغ معرفی مراکز خرید گرگان رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

پاساژ زرتشت

یکی از مراکز خریدی که در گرگان می توانید برای مراجعه به آن اقدام کنید، پاساژ زرتشت می باشد که توانسته امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نماید. به همین دلیل می توان گفت اکثر کسانی که به این پاساژ رفته اند از آن رضایت داشته اند. پاساژ زرتشت گرگان 6 طبقه بوده و در سال 1387 احداث شد تا بتواند در کنار دیگر مراکز خرید شهر برای شهروندان مفید واقع شود. در حال حاضر مسافران مختلفی که برای خرید به این شهر سفر می کنند،

این پاساژ را برای تهیه آن چه نیاز دارند انتخاب می کنند. نمای بیرونی و داخلی این پاساژ زیبا بوده و از این نظر نیز توانسته عده زیادی را به خود جذب نماید. اگر به دنبال کالای خاصی هستید می توانید با مراجعه به این مرکز خرید آن را بیابید. بوتیک و مغازه های پاساژ زرتشت به دلیل دارا بودن تنوع خوب در کالا های خود توانسته اند افراد سخت پسند را نیز به سمت خود جذب نمایند. گفته شده این مرکز خرید حتی به عنوان یکی از دیدنی های گرگان نیز به شمار می رود.

لازم به ذکر است که این مرکز خرید با صنایع دستی هنر نصف جهان یک فاصله پیاده روی دو دقیقه ای داشته و از این بابت نیز مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. اگر تمایل داشتید به این پاساژ گرگان مراجعه کنید می توانید در تمامی روز های هفته از ساعت 8 تا 22 برای این منظور اقدام کنید. بهتر است در روز های تعطیل پیش از مراجعه به پاساژ ابتدا از تایم دقیق کاری این پاساژ اطمینان حاصل کنید تا بتوانید تجربه بهتری داشته باشید.

آدرس پاساژ زرتشت: گلستان، گرگان، خیابان ولی عصر، قبل از عدالت 67

پاساژ زرتشت

پاساژ کوروش

از دیگر مراکز خرید که می توانید برای مراجعه به آن اقدام کنید، پاساژ کوروش می باشد که در یکی از مهم ترین خیابان های این شهر واقع شده است. وقعیت جغرافیایی پاساژ کوروش گرگان سبب شده تا عده زیادی از افراد برای مراجعه به آن اقدام نمایند و به همین دلیل در بین اهالی همین شهر نیز شناخته شده می باشد. یکی از دلایل بیشتر شناخته شدن این پاساژ مربوط به کاربری آن می باشد که مغازه های درون آن مشغول فروش کالا های دیجیتال هم چون کامپیوتر، لپ تاپ، دوربین های مداربسته و… می باشند.

قیمت ها با توجه به قیمت ارز محاسبه می شود ولی به طور کلی این بازار کمی ارزان تر از سایر نقاط شهر است و می توانید در صورت تمایل برای خرید آن چه نیاز دارید به پاساژ کوروش گرگان مراجعه نمایید. هم چنین می توانید در صورت تمایل برای خرید هر چه نیاز داشتید از پیک نیز جهت تحویل گرفتن بسته خود استفاده کنید. امتیازی که این پاساژ گرگان از کاربران دریافت کرده بالا بوده و به همین دلیل می توان گفت که اکثر مراجعین رضایت مند بوده اند.

اگر تمایل داشتید برای استفاده از این پاساژ اقدام کنید می توانید در تمامی روز های هفته از ساعت 8 تا 22 به پاساژ بروید. در روز های تعطیل ممکن است بازه زمانی گفته شده کمی تغییر یابد که بهتر است قبل از مراجعه این مورد را در نظر داشته باشید.

آدرس پاساژ کوروش: گلستان، گرگان، خیابان ولی عصر، رو به روی عدالت 26

شماره تماس پاساژ کوروش گرگان: 32331522-017

مرکز خرید هیرکان

از دیگر مراکز خریدی که در گرگان می تواند جای مناسبی برای خرید در نظر گرفته شود، مرکز خرید هیرکان می باشد. این مرکز خرید نام خود را از نام قدیمی گرگان برداشته و به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر توانسته در بین افراد زیادی به شهرت برسد. شما می توانید برای تهیه آن چه نیاز دارید به این مرکز خرید مراجعه کنید و از بین بوتیک های آن کالای مورد نظرتان را بیابید. این پاساژ 4 طبقه بوده و مهم ترین اجناس در طبقه همکف هیرکان قرار دارند.

اگر کالای خود را از این طبقه پیدا نکردید می توانید با مراجعه به طبقات دیگر از دیگر بوتیک ها دیدن نمایید. در این مرکز خرید می توانید به خرید پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی، زیورآلات، عطر و ادکلن، زیورآلات، موبایل و لوازم جانبی آن، اکسسوری و… مشغول شوید. هم چنین به دلیل وجود خوراکی های مختلف در کنار فست فود ها می توانید خستگی جست جو برای خرید را از تنتان خارج کنید. کافیست به طبقه منفی یک یا طبقه شکم گردی مراجعه کنید و از بین غذا های آن هر چه نیاز داشتید تهیه نمایید.

در این مرکز خرید هم چنین یک سری کلاس های آموزشی نیز برگزار می شود که مناسب برای مردم ساکن در این شهر می باشد. بهتر است در صورت سفر به این شهر از مرکز خرید هیرکان غافل نشوید. لازم به ذکر است این پاساژ گرگان در تمامی روز های هفته از ساعت 7:30 تا 23 باز بوده ولی بهتر است در روز های تعطیل قبل از مراجعه ابتدا تایم کاری مجموعه را چک کنید و بعد برای رفتن به آن اقدام نمایید.

آدرس مرکز خرید هیرکان: گلستان، گرگان، خیابان 5 آذر، جنب یکم آذر

شماره تماس مرکز خرید هیرکان گرگان: 32331431-017

مرکز خرید هیرکان

مرکز خرید وارکانا

از دیگر مراکز خریدی که در گرگان می توانید برای مراجعه به آن اقدام کنید، مرکز خرید وارکانا می باشد. این مرکز خرید به دلیل قرار گرفتن در یکی از خیابان های مهم شهر و هم چنین موقعیت جغرافیایی خوب خود توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب کند. این مرکز خرید شیک و مدرن بوده و توانسته امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نماید. اگر به این پاساژ گرگان مراجعه کنید می توانید به طبقه پایین آن مراجعه کنید و برای خرید هر وسیله مربوط به منزل که نیاز داشتید اقدام نمایید.

هم چنین می توانید به طبقه آخر رفته و از انواع لباس های زیر در فروشگاه های آن خرید کنید. بهتر است در صورت سفر به گرگان حتما به این پاساژ نیز مراجعه کنید و از تنوع کالا ها و بوتیک های آن لذت ببرید. این مرکز خرید علاوه بر بخش تجاری دارای بخش های تفریحی و رفاهی نیز می باشد. شما می توانید در صورت تمایل از کافه وارکنا نیز استفاده کنید تا خستگی خرید کردن و جست و جوی کالا در طبقات مختلف از تنتان خارج شود.

هم چنین می توانید فرزندتان را به پارک کوک پاپلی برده و در مدت زمانی که شما مشغول خرید هستید کودکتان همراه مربی ها در این پارک سرگرم شود. محیط جذاب و مدرن مرکز خرید وارکانا گرگان سبب شده تا گردشگران زیادی به آن جذب شوند و بهتر است شما نیز در سفر به این شهر برای خرید این پاساژ را از دست ندهید. این مرکز خرید 4 طبقه در تمامی روز های هفته از ساعت 8 تا 20:30 باز بوده و در روز های جمعه تعطیل است. بهتر است در روز های تعطیل نیز قبل از مراجعه به این مرکز خرید از باز بودن و تایم دقیق کاری پاساژ اطمینان حاصل کنید تا دچار سرگردانی نشوید.

آدرس مرکز خرید وارکانا: گلستان، گرگان، خیابان پاسداران، نزدیک به کاخ موزه گرگان

شماره تماس مرکز خرید وارکانا گرگان: 32248025-017

مجتمع تجاری رویال

یکی دیگر از مراکز خریدی که می توانید برای مراجعه به آن اقدام کنید، مجتمع تجاری رویال می باشد. این مرکز خرید به دلیل دارای بودن کالا های متعدد توانسته در بین تعداد زیادی از افراد به شهرت برسد و به همین دلیل می توانید شما هم با مراجعه به آن محصول مورد نظرتان را بیابید. محیط داخلی این پاساژ گرگان زیبا بوده و در بخش پنت هاوس مجتمع می توانید به رستورانی مجلل وارد شوید.

برخی از افراد عنوان کرده اند که این رستوران از بهترین رستوران های گرگان به شمار می رود. از آن جا که این مرکز خرید در یکی از خیابان های خوب شهر واقع شده شما می تونید با مراجعه به آن از دیگر بخش های این خیابان نیز استفاده نمایید. بوتیک هایی که به فروش مانتو مشغول هستند معمولا اجناس خوبی برای عرضه دارند و به همین دلیل شما می توانید از بهترین ها خرید کنید.

به طور کلی اجناس درون این پاساژ متنوع بوده و با مراجعه به آن می توانید هر چه نیاز داشتید را تهیه کنید. اگر تمایل داشتید به پاساژ رویال گرگان بروید می توانید در تمامی روز های هفته از ساعت 8 تا 22 اقدام نمایید. توجه داشته باشید که جمعه ها این پاساژ تعطیل است و به طور کلی بهتر است در روز های تعطیل قبل از مراجعه به این مرکز خرید ابتدا تایم کاری پاساژ را بدانید سپس اقدام نمایید تا دچار سرگردانی نشوید.

آدرس مجتمع تجاری رویال: گلستان، گرگان، خیابان ولی عصر، جنب 39 عدالت

شماره تماس مجتمع تجاری رویال گرگان: 09905723541

وبسایت مجتمع تجاری رویال: royalgorgan.com

مجتمع تجاری رویال

مرکز خرید تندیس گرگان

از دیگر مراکز خریدی که می توانید برای مراجعه به آن اقدام نمایید، مرکز خرید تندیس گرگان می باشد. این مرکز خرید دارای 6 طبقه بوده و به عنوان یکی از بهترین و کامل ترین مراکز خرید در این شهر شناخته می شود. شما در این پاساژ می توانید برای خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی، عطر و ادکلن، لوازم ورزشی، اکسسوری و… اقدام نمایید.

علاوه بر بخش تجاری و بوتیک های موجود در این مرکز خرید می توانید به استفاده از فست فود، کافه آش، بستنی، گالری های مختلف و… نیز بپردازید. هم چنین باید عنوان کرد که این مرکز خرید می تواند برای مسافران بسیار مناسب باشد چرا که تنوع کالا ها در آن خوب بوده و بخش های دیگری را نیز شامل می شود که از هر کدام بخواهید می توانید استفاده نمایید.

لازم به ذکر است با مراجعه به این پاساژ می توانید با هر بودجه ای که در نظر دارید کالای خود را بیابید چرا که انواع قیمت ها در پاساژ تندیس گرگان یافت می شود. یکی از نقاط منفی مربوط به این پاساژ نبود پارکینگ می باشد و شما باید از پارکینگ عمومی استفاده کنید. از آن جا که این پاساژ امتیاز خوبی از مراجعین دریافت کرده می توان گفت اکثر کسانی که به آن مراجعه کرده اند رضایت داشته اند.

آدرس مرکز خرید تندیس گرگان: گلستان، گرگان، خیابان ولیعصر، عدالت 83

شماره تماس مرکز خرید تندیس گرگان: 32522768-017

پاساژ گلستان

یکی دیگر از پاساژ هایی که می توانید برای مراجعه به آن اقدام نمایید، پاساژ گلستان می باشد. این مرکز خرید مناسب برای کسانی است که به دنبال تنوع کالایی و هم چنین تهیه سوغات هستند. اگر تمایل داشتید برای خرید به گرگان سفر کنید بهتر است پاساژ گلستان را از دست ندهید چرا که شامل کالا های مختلفی می شود. شما در این مجتمع تجاری می توانید برای خرید انواع پوشاک، ساعت ها، زیورآلات، اسباب بازی، محصولات آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، عطر و ادکلن، اکسسوری و زیورآلات و… اقدام نمایید.

ین مرکز خرید هم چنین به دلیل قرار گرفتن در یک جای مناسب سبب شده تا افراد زیادی برای مراجعه به آن اقدام نمایند. شما نیز می توانید در صورت تمایل برای مراجعه به آن در سفر به گرگان به محله پنج آذر بروید. این مرکز خرید مغازه های مختلفی را برای فروش صنایع دستی و سوغات دارد که مناسب برای گردشگران می باشد. قیمت کالا های آن نیز مناسب بوده و اجناس به نسبت قیمتشان کیفیت خوبی دارند. اگر تمای داشتید به این مرکز خرید گرگان مراجعه کنید بهتر است در بازه زمانی 8 تا 22 اقدام کنید و روز های جمعه نیز به این پاساژ نروید چون تعطیل می باشد.

آدرس پاساژ گلستان: گلستان، گرگان، میدان کاخ، خیابان 5 آذر