بازار ونوس کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین و توریستی ترین جزایر ایران که همه ساله عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب می کند، جزیره زیبای کیش می باشد. بسیاری از افراد برای خرید کردن راهی این جزیره می شوند و به همین دلیل باید گفت که جزیره کیش دارای مراکز خرید متنوعی می باشد. در این مقاله به سراغ معرفی یکی از پاساژ های جزیره به نام بازار بین المللی ونوس رفتیم تا بتوانید اطلاعات کاملی در این باره به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بازار ونوس کیش کجاست و مسیر دسترسی

برای رفتن به این بازار کافیست ابتدا خود را به کیش برسانید و سپس از طریق تاکسی یا ون به مقصد برسید. اگر هم محل اقامتتان در نزدیکی این بازار واقع شده بهتر است ابتدا خود را به میدان ساحل رسانده و بعد از ورود به خیابان سنایی با ادامه دادن این خیابان از میت نایت کافه بگذرید. با رسیدن به رستوران دینامیت به سمت چپ بروید تا در نهایت به مقصدتان که در سمت چپ واقع شده وارد شوید. این مسیر تنها 650 متر بوده و با خودرو دو دقیقه در راه خواهید بود که اگر تمایل داشته باشید می توانید پیاده نیز به طرف بازار ونوس بروید. البته در زیر یک لوکیشن از این مرکز خرید کیش قرار داده شده تا از طریق آن بتوانید آسان ترین راه را برای رسیدن به بازار بیابید.

آدرس بازار ونوس: استان هرمزگان، کیش، جنب خیابان سنایی

بازار بین المللی ونوس

تاریخچه بازار بین المللی ونوس

بازار ونوس قدمت زیادی ندارد و در سال 1375 به بهره برداری رسید. مساحت این بازار بالغ بر 25000 متر مربع می باشد و مجموعا این مرکز خرید در 2 طبقه ساخته شده است. این مرکز خرید به طور کلی دارای 310 غرفه می باشد که با کاربری های متفاوت مشغول به فعالیت می باشند. از زمان احداث این بازار تاکنون پروژه های متعددی با هدف ارائه محصول و بازار به وجود آمده ولی این مرکز خرید هنوز هم در بین بسیاری از افراد از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

هنگامی که این بازار تاسیس شد و در همان سال های ابتدایی به دلیل کم بودن تعداد مراکز خرید در کیش، این بازار بیشتر از حالا مورد بازدید مسافران قرار می گرفت. رفته رفته با احداث بازار ها و مراکز خرید متعدد در سطح جزیره، این بازار کمی از رونق آن زمان خود را از دست داد ولی هنوز هم به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای خرید توسط افراد انتخاب می شود. بازار بین المللی ونوس دارای بخش های مختلفی می باشد که در ادامه به ان ها اشاره خواهیم کرد.

بخش های مختلف بازار ونوس کیش

این بازار همان طور که گفته شد دارای دو طبقه می باشد و بخش های مختلفی دارد که از بین آن ها می توان به بوتیک های پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، اکسسوری و… اشاره نمود. علاوه بر این موارد شما می توانید برای خرید موارد دیگری مثل عطر و ادکلن و لوازم الکترونیکی مثل موبایل و لوازم جانبی آن، کامپیوتر، لپ تاپ و… نیز اقدام نمایید. در کنار این بوتیک ها می توانید از صرافی، رستوران، کافی شاپ، محل بازی کودکان، مشاور املاک و… استفاده نمایید. بازار ونوس به دلیل موقعیت جغرافیایی خود و قرار گیری در نزدیکی بازار مریم و خیابان سنایی توانسته در بین افراد زیادی معروف شود و مورد استقبال مسافران قرار گیرد.

شما به هر کدام از طبقات بازار بین المللی ونوس که بروید می توانید خرید خوبی داشته باشید و آن چه را که نیاز دارید بیابید. این مجموعه دارای محوطه ای در وسط می باشد که می توانید از فضای آن برای استراحت استفاده نمایید. اگر به کیش سفر کردید بهتر است استفاده از این مرکز خرید را از دست ندهید. شاید کالایی که در جست و جوی آن هستید را بتوانید از بازار ونوس کیش پیدا نمایید.

بازار ونوس کیش

بهترین زمان برای رفتن به کیش

اگر تصمیم دارید برای خرید کردن به کیش بروید بهتر است زمانی را انتخاب کنید که تعداد افرادی که به کیش می روند کم باشد و بر روی اجناس نیز تخفیف خورده باشد. بدین منظور باید گفت که تابستان و درواقع ماه های گرم سال که کمتر کسی به این جزیره می رود بهترین زمان برای سفر به کیش می باشد. در این فصل به دلیل کم بودن مسافر هم هزیه هتل ها پایین تر است و هم قیمت اجناس به نسبت زمستان پایین تر می باشد.

از طرفی شما برای خرید به این جزیره می روید و قصد ندارید از جاذبه های گردشگری کیش دیدن نمایید. به همین دلیل در هتل در فضایی با هوای مناسب هستید و در مسیر نیز در اتومبیل نشسته اید تا به مرکز خرید مورد نظر نظرتان که دارای کولر می باشد برسید. بنابراین گرمی هوا را زیاد حس نخواهید کرد و سفر اقتصادی تری را تجربه خواهید نمود. بازار ونوس نیز همانند تمامی مراکز خرید کیش دارای سیستم خنک کننده و تهویه مناسب می باشد و در تابستان مراجعین اذیت نخواهند شد بنابراین می توانید تجربه خوبی داشته باشید.

اطلاعات تکمیلی درباره بازار ونوس

اگر تصمیم گرفتید که به بازار بین المللی ونوس مراجعه نمایید بهتر است یک سری اطلاعات درباره این مجموعه داشته باشید تا بتوانید تجربه بهتری از خریدتان داشته باشید. این بازار دارای غرفه های مختلفی می باشد که در صورت تمایل می توانید از ان ها استفاده نمایید و کافیست در یک بازه زمانی معین به این مرکز خرید مراجعه نمایید. هم چنین باید عنوان کرد که بازار ونوس دارای یک وبسایت نیز می باشد که در صورت تمایل می توانید از آن برای اطلاعات دقیق تر بهره ببرید.

در این مجموعه یک فضای اختصاصی با مربی های آموزش دیده وجود دارد تا کودکان شما بتوانند در مدت زمانی که مشغول گشت و گذار برای خرید هستید از این محیط نهایت استفاده را ببرند. در آخر نیز این نکته را باید عنوان کرد که بازار ونوس در کنار یکی از خیابان اصلی جزیره واقع شده که برای رفتن به آن می توانید از انواع تاکسی هایی که به این سمت می روند کمک بگیرید.

شماره تماس بازار ونوس: 44463674-076

ساعت کاری بازار ونوس: همه روزه از 9:30 تا 13:30 و عصرها از 17:30 تا 22:30

وبسایت بازار ونوس: venuskish.com

راهنما سایت

آدرس

استان هرمزگان، کیش، جنب خیابان سنایی

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9:30 الی 13:30 ، 15:30 الی 22:30

یک‌شنبه

9:30 الی 13:30 ، 15:30 الی 22:30

دو‌شنبه

9:30 الی 13:30 ، 15:30 الی 22:30

سه‌شنبه

9:30 الی 13:30 ، 15:30 الی 22:30

چهار‌شنبه

9:30 الی 13:30 ، 15:30 الی 22:30

پنج‌شنبه

9:30 الی 13:30 ، 15:30 الی 22:30

جمعه

9:30 الی 13:30 ، 15:30 الی 22:30
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه